ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Coderfimpeccable
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2020 15:14
Son Ziyaret:
13 Şubat 2021 12:41
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuna Ck
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sadece Vatoz. 1 tane vatoz :)
SON 10 MESAJI
Vatozumda Hastalık :(
[QUOTE=secularist]Benim vatozlarımda da su değişimlerinde vs beyaz lekeler gibi oluşumlar oluyor ama bir süre sonra düzeliyor. İştah durum nasıl yem yiyor mu. Hasta olmayabilir balıklarınız. Stres veya ısı değişimi buna neden olabilir bence.[/QUOTE]
balığıma çoğu zaman salatalık atıyorum salatalıkla aşk yaşıyor [:)] 1 çöpçüde salataığı yiyior ama diğer küçük olan yemiyor salatalığa yaklaşmıyor kaçıyor hep onada bir yem atıyorum balıkçı verdi.
vatozum çok haraketli. sanırım sterste değil hasta değildir inşallah[:)] peki kum hakkında düşünceleriniz nedir?
[QUOTE=secularist]Benim vatozlarımda da su değişimlerinde vs beyaz lekeler gibi oluşumlar oluyor ama bir süre sonra düzeliyor. İştah durum nasıl yem yiyor mu. Hasta olmayabilir balıklarınız. Stres veya ısı değişimi buna neden olabilir bence.[/QUOTE]
balığıma çoğu zaman salatalık atıyorum salatalıkla aşk yaşıyor [:)] 1 çöpçüde salataığı yiyior ama diğer küçük olan yemiyor salatalığa yaklaşmıyor kaçıyor hep onada bir yem atıyorum balıkçı verdi.
vatozum çok haraketli. sanırım sterste değil hasta değildir inşallah[:)] peki kum hakkında düşünceleriniz nedir?
Vatozumda Hastalık :(
[QUOTE=Nahola]Bu akvaryum için 5 sayfa tartışılmıştı ve hacim yetersiz dendi bir arkadaş sürekli bir şey olmayacağını hasta olmayacağını söylemişti nerede o arkadaş [:lol:] [/QUOTE]
o arkadaş hacimden dolayı birşey olmiyacağını söyledi ve hacimlik bir durum yok molilerimi çıkarttım ve 2 çöpçü ve vatoz için yeterli bir alan yukarıdada belirttiğim gibi sıcaklık değişiminden dolayı beyaz benek oldu lütfen gereksiz mesajlar atmayalım
[QUOTE=Nahola]Bu akvaryum için 5 sayfa tartışılmıştı ve hacim yetersiz dendi bir arkadaş sürekli bir şey olmayacağını hasta olmayacağını söylemişti nerede o arkadaş [:lol:] [/QUOTE]
o arkadaş hacimden dolayı birşey olmiyacağını söyledi ve hacimlik bir durum yok molilerimi çıkarttım ve 2 çöpçü ve vatoz için yeterli bir alan yukarıdada belirttiğim gibi sıcaklık değişiminden dolayı beyaz benek oldu lütfen gereksiz mesajlar atmayalım
Vatozumda Hastalık :(
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201744281.jpg[/IMG]
bu fotoğrafta benek yok ama mantar gibi dediğim şey var tam çekememiş olabilirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/061220201126031.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: gördüğünüz gibi vatozumda beyazlıklar var aslında çoktu ama sıcaklığı 29 yaptım biraz geçmiş ama hala var :(
Akvaryum Kapasitesi (litre): 17 litre küçük oldğunu biliyorum ama canlı sayım az
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: sadece vatoz ve küçük 2 tane minik çöpçü var daha bebekler [:)]
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sanırım ısıdan başka bilgim yok
Filitrasyon: birtane su motoru var su temiz
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: ilaç kullanmadım ama az önce akvaryumucya gittim bana şöyle birşey verdi bunu dök dedi ama dökmedim daha
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201745061.jpg[/IMG]
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): ısıtıcımda bir sorun var kabloyla alakalı bazen temazsızlık oluyor dün geldiğimde su buz gibiydi sonra temazsızlığı düzlttim 2 3 kere olmuştu bu durum sanırım o yüzden oldu benekler [:((]
not: vatozun yanlarında beyazlıklar var böyle mantar dedi babam desenidir o dedi ama emin olamadım
ekstra soru: kumda aldım silis kummu dedim hayır dedi hagen mi dedim hayır dedi bu kum ne kumu koymalı mıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201746371.jpg[/IMG]
yardım edecek kişilere çok teşekkürler. [:)]
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201744281.jpg[/IMG]
bu fotoğrafta benek yok ama mantar gibi dediğim şey var tam çekememiş olabilirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/061220201126031.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: gördüğünüz gibi vatozumda beyazlıklar var aslında çoktu ama sıcaklığı 29 yaptım biraz geçmiş ama hala var :(
Akvaryum Kapasitesi (litre): 17 litre küçük oldğunu biliyorum ama canlı sayım az
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: sadece vatoz ve küçük 2 tane minik çöpçü var daha bebekler [:)]
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sanırım ısıdan başka bilgim yok
Filitrasyon: birtane su motoru var su temiz
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: ilaç kullanmadım ama az önce akvaryumucya gittim bana şöyle birşey verdi bunu dök dedi ama dökmedim daha
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201745061.jpg[/IMG]
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): ısıtıcımda bir sorun var kabloyla alakalı bazen temazsızlık oluyor dün geldiğimde su buz gibiydi sonra temazsızlığı düzlttim 2 3 kere olmuştu bu durum sanırım o yüzden oldu benekler [:((]
not: vatozun yanlarında beyazlıklar var böyle mantar dedi babam desenidir o dedi ama emin olamadım
ekstra soru: kumda aldım silis kummu dedim hayır dedi hagen mi dedim hayır dedi bu kum ne kumu koymalı mıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201746371.jpg[/IMG]
yardım edecek kişilere çok teşekkürler. [:)]
Vatozda Hastalık :(
[QUOTE=𝔇𝔢]Vatozunz saglikli endiselenmeyin :D O ilaci da kullanmanizi tavsiye etmem hatta o ilac bile degil. Canli sayinizi cogaltmayin bu canlilara o akvaryum yeterli. Renkli tas varsa cikarti dibe kum koyum büyük bir anubias alirsaniz hem vatoz cok sevinecektir, hem de cok güzel gözükecektir.[/QUOTE]
teşekkürler yorumunuz için acaba o şey ne bana dayadı 25 tlden akvaryumcuya kızdım şimdi bak
[QUOTE=𝔇𝔢]Vatozunz saglikli endiselenmeyin :D O ilaci da kullanmanizi tavsiye etmem hatta o ilac bile degil. Canli sayinizi cogaltmayin bu canlilara o akvaryum yeterli. Renkli tas varsa cikarti dibe kum koyum büyük bir anubias alirsaniz hem vatoz cok sevinecektir, hem de cok güzel gözükecektir.[/QUOTE]
teşekkürler yorumunuz için acaba o şey ne bana dayadı 25 tlden akvaryumcuya kızdım şimdi bak
Vatozda Hastalık :(
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201744281.jpg[/IMG]
bu fotoğrafta benek yok ama mantar gibi dediğim şey var tam çekememiş olabilirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/061220201126031.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: gördüğünüz gibi vatozumda beyazlıklar var aslında çoktu ama sıcaklığı 29 yaptım biraz geçmiş ama hala var :(
Akvaryum Kapasitesi (litre): 17 litre küçük oldğunu biliyorum ama canlı sayım az
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: sadece vatoz ve küçük 2 tane minik çöpçü var daha bebekler [:)]
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sanırım ısıdan başka bilgim yok
Filitrasyon: birtane su motoru var su temiz
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: ilaç kullanmadım ama az önce akvaryumucya gittim bana şöyle birşey verdi bunu dök dedi ama dökmedim daha
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201745061.jpg[/IMG]
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): ısıtıcımda bir sorun var kabloyla alakalı bazen temazsızlık oluyor dün geldiğimde su buz gibiydi sonra temazsızlığı düzlttim 2 3 kere olmuştu bu durum sanırım o yüzden oldu benekler [:((]
not: vatozun yanlarında beyazlıklar var böyle mantar dedi babam desenidir o dedi ama emin olamadım
ekstra soru: kumda aldım silis kummu dedim hayır dedi hagen mi dedim hayır dedi bu kum ne kumu koymalı mıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201746371.jpg[/IMG]
yardım edecek kişilere çok teşekkürler. [:)][EDIT]Coderfimpeccable,2020-12-09 18:23:21[/EDIT]
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201744281.jpg[/IMG]
bu fotoğrafta benek yok ama mantar gibi dediğim şey var tam çekememiş olabilirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/061220201126031.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: gördüğünüz gibi vatozumda beyazlıklar var aslında çoktu ama sıcaklığı 29 yaptım biraz geçmiş ama hala var :(
Akvaryum Kapasitesi (litre): 17 litre küçük oldğunu biliyorum ama canlı sayım az
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: sadece vatoz ve küçük 2 tane minik çöpçü var daha bebekler [:)]
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sanırım ısıdan başka bilgim yok
Filitrasyon: birtane su motoru var su temiz
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: ilaç kullanmadım ama az önce akvaryumucya gittim bana şöyle birşey verdi bunu dök dedi ama dökmedim daha
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201745061.jpg[/IMG]
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): ısıtıcımda bir sorun var kabloyla alakalı bazen temazsızlık oluyor dün geldiğimde su buz gibiydi sonra temazsızlığı düzlttim 2 3 kere olmuştu bu durum sanırım o yüzden oldu benekler [:((]
not: vatozun yanlarında beyazlıklar var böyle mantar dedi babam desenidir o dedi ama emin olamadım
ekstra soru: kumda aldım silis kummu dedim hayır dedi hagen mi dedim hayır dedi bu kum ne kumu koymalı mıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/091220201746371.jpg[/IMG]
yardım edecek kişilere çok teşekkürler. [:)][EDIT]Coderfimpeccable,2020-12-09 18:23:21[/EDIT]
Bu Vatoz Ne Tür Anlayamadım ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/061220201123231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/061220201126031.jpg[/IMG]
not kum alacağım vatozum hangi tür?[EDIT]Coderfimpeccable,2020-12-06 11:26:11[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/061220201123231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227947/061220201126031.jpg[/IMG]
not kum alacağım vatozum hangi tür?[EDIT]Coderfimpeccable,2020-12-06 11:26:11[/EDIT]
Cüce Vatozlarım Hamile Mi
Benimde bir vatozum var ama cüce vatoz mu bilmiyorum akvaryumda sadece vatoz var 17 l. akvaryumcu elinde kalan son vatozu bana verdi
akvaryum yerini kaptıyormuş başka bir akvaryumcuda bir vatoz alsam bebekleri olur mu?
Benimde bir vatozum var ama cüce vatoz mu bilmiyorum akvaryumda sadece vatoz var 17 l. akvaryumcu elinde kalan son vatozu bana verdi
akvaryum yerini kaptıyormuş başka bir akvaryumcuda bir vatoz alsam bebekleri olur mu?
Vatozuma Ne Oluyor
[QUOTE=kdrackgz]
Yaşının küçük olduğu hissiyatındayım, büyük akvaryum alamayacağını da belirtmişsin. Gelip burada bilgi sahibi olduğunu düşündüğün insanlara danışmış ve aşağı yukarı aynı cevabı almışsın.
Balıkları vermekle doğru olanı yapıyorsun, Ama bunun seni yıldırmasına izin verme. Elindeki ile ufaktan başla, bekle petshop a karideste gelebilir güzel bir bettada.
Hiç kimse bu işleri annesinin karnında öğrenmiyor, herkes bir sürü hata yapıyor, Önemli olan hatanı düzeltmek.[:iyi:]
EDIT: Hatta sana şöyle bir teklifim var götür balıklarını ver akvaryumun tabanına kum al buraya fotoğraf at 10 tane karidesin benden [;)]
[/QUOTE]
zaten molim ve diğer balığım öldü tek diğer vatozum kaldı ona kum alıcağım birtane de testi tek vatoz beslicem.
teşekkürler hocam bu arada[:)] yorumunuz için
2 basit sorum olucak
salatalık atıyordum vatozuma çöpçüler ve vatozlar yiyorlardı acaba molim salatalıktan ölmüş olabilir mi?
son sorumda vatozumu ve çöpçüleri sadece salatalık ile besleyebilir miyim? akvaryumcunun verdiği yem çokta kaliteli olduğunu düşünmüyorum ya da kendim yapabilceğim bir yem var mı?(vatoz için)
hacmim küçük olduğundan öldüğünü düşünüyorum
EDİT: Akvaryumcu balıkları almadı parasız al dedim almadı adam biyolojik bişiler olabilirmiş başka vereceğim yerde yok büyük ihtimalle öleceklerdi ki öldüler[EDIT]Coderfimpeccable,2020-12-06 10:54:34[/EDIT]
[QUOTE=kdrackgz]
Yaşının küçük olduğu hissiyatındayım, büyük akvaryum alamayacağını da belirtmişsin. Gelip burada bilgi sahibi olduğunu düşündüğün insanlara danışmış ve aşağı yukarı aynı cevabı almışsın.
Balıkları vermekle doğru olanı yapıyorsun, Ama bunun seni yıldırmasına izin verme. Elindeki ile ufaktan başla, bekle petshop a karideste gelebilir güzel bir bettada.
Hiç kimse bu işleri annesinin karnında öğrenmiyor, herkes bir sürü hata yapıyor, Önemli olan hatanı düzeltmek.[:iyi:]
EDIT: Hatta sana şöyle bir teklifim var götür balıklarını ver akvaryumun tabanına kum al buraya fotoğraf at 10 tane karidesin benden [;)]
[/QUOTE]
zaten molim ve diğer balığım öldü tek diğer vatozum kaldı ona kum alıcağım birtane de testi tek vatoz beslicem.
teşekkürler hocam bu arada[:)] yorumunuz için
2 basit sorum olucak
salatalık atıyordum vatozuma çöpçüler ve vatozlar yiyorlardı acaba molim salatalıktan ölmüş olabilir mi?
son sorumda vatozumu ve çöpçüleri sadece salatalık ile besleyebilir miyim? akvaryumcunun verdiği yem çokta kaliteli olduğunu düşünmüyorum ya da kendim yapabilceğim bir yem var mı?(vatoz için)
hacmim küçük olduğundan öldüğünü düşünüyorum
EDİT: Akvaryumcu balıkları almadı parasız al dedim almadı adam biyolojik bişiler olabilirmiş başka vereceğim yerde yok büyük ihtimalle öleceklerdi ki öldüler[EDIT]Coderfimpeccable,2020-12-06 10:54:34[/EDIT]
Vatozuma Ne Oluyor
[QUOTE=kdrackgz]Dediklerinizde haksız sayılmazsınız ancak verilen cevapları neyin tetiklediğine bakınız.
"[B]nasıl yha 17 litre akvaryum daha ne bir zahmet yaşasın onada balık bir vatoz için 50litre akvaryum mu alim yapmayın Allah aşkına ya[/B]"
Gibi bir cevap alınca insanlarada o şekilde cevap verme hakkı doğar.[/QUOTE]
bıkmışlık hissi...
hacmi küçük , en az 90 litre olcaktı cevabının verilmesinden bıkmışlık hissi
[QUOTE=Cengizhan06]Zaten hacim yetersizliğinden olabilecek sıkıntıların bir kısmını yorumlarda yazdık.Stres olabilir dedik yanık kalma tehlikesi olabilir dedik.Bazen burada her türlü ihtimali yazamayabiliyoruz.Aslında yazsak bile zaten itimat edilmeyecekmiş.Konu sahibinin "nasıl yha 17 litre akvaryum daha ne bir zahmet yaşasın onada balık bir vatoz için 50litre akvaryum mu alim yapmayın Allah aşkına ya" yorumu zaten,konu başında hacim noktasındaki düşüncesini çok net açıklamış.Daha bu yorumdan sonra ne söyleyebiliriz ? Özellikle bi zahmet kelimesi çok acaip olmuş.Sanki balık zorla gelip konu sahibinin evinde akvaryum açıp kalmaya başlamış gibi olmuş.Bu hobi yapılacaksa tam yapılmalı.Burada yüksek hacimlerden bahsetmiyorum.Doğru hacimde doğru türden bahsediyorum.O vakit ne diyelim konu sahibi hacim konusunda sıkıntı olmadığını düşünüyorsa ve bu düşünceside 2020 (yakında 2021) yılında forumda destek buluyorsa daha söyleyecek birşey kalmıyor.Tercih meselesi.[/QUOTE]
tartışmaya gerek yok artık ki tartışmayın
yarın gidip balıkları vereceğim zaten ölürlermiş ölmelerine gerke yok akvaryumcuda yaşasınlar bari
birde akvaryumcuda karides yokmuş betta var ama beğenmedim çok.
sanırım en başa döncem. tavşan falan beslicem, teşekkür ederim herkesin yorumu için [:)][EDIT]Coderfimpeccable,2020-12-05 21:35:19[/EDIT]
[QUOTE=kdrackgz]Dediklerinizde haksız sayılmazsınız ancak verilen cevapları neyin tetiklediğine bakınız.
"[B]nasıl yha 17 litre akvaryum daha ne bir zahmet yaşasın onada balık bir vatoz için 50litre akvaryum mu alim yapmayın Allah aşkına ya[/B]"
Gibi bir cevap alınca insanlarada o şekilde cevap verme hakkı doğar.[/QUOTE]
bıkmışlık hissi...
hacmi küçük , en az 90 litre olcaktı cevabının verilmesinden bıkmışlık hissi
[QUOTE=Cengizhan06]Zaten hacim yetersizliğinden olabilecek sıkıntıların bir kısmını yorumlarda yazdık.Stres olabilir dedik yanık kalma tehlikesi olabilir dedik.Bazen burada her türlü ihtimali yazamayabiliyoruz.Aslında yazsak bile zaten itimat edilmeyecekmiş.Konu sahibinin "nasıl yha 17 litre akvaryum daha ne bir zahmet yaşasın onada balık bir vatoz için 50litre akvaryum mu alim yapmayın Allah aşkına ya" yorumu zaten,konu başında hacim noktasındaki düşüncesini çok net açıklamış.Daha bu yorumdan sonra ne söyleyebiliriz ? Özellikle bi zahmet kelimesi çok acaip olmuş.Sanki balık zorla gelip konu sahibinin evinde akvaryum açıp kalmaya başlamış gibi olmuş.Bu hobi yapılacaksa tam yapılmalı.Burada yüksek hacimlerden bahsetmiyorum.Doğru hacimde doğru türden bahsediyorum.O vakit ne diyelim konu sahibi hacim konusunda sıkıntı olmadığını düşünüyorsa ve bu düşünceside 2020 (yakında 2021) yılında forumda destek buluyorsa daha söyleyecek birşey kalmıyor.Tercih meselesi.[/QUOTE]
tartışmaya gerek yok artık ki tartışmayın
yarın gidip balıkları vereceğim zaten ölürlermiş ölmelerine gerke yok akvaryumcuda yaşasınlar bari
birde akvaryumcuda karides yokmuş betta var ama beğenmedim çok.
sanırım en başa döncem. tavşan falan beslicem, teşekkür ederim herkesin yorumu için [:)][EDIT]Coderfimpeccable,2020-12-05 21:35:19[/EDIT]
Vatozuma Ne Oluyor
[QUOTE=Cengizhan06]3 günlük akvaryumda vatozun hasta olmadığını mı göz önüne getiriyorsun.Zaten balık yeni gelmiş akvaryum yeni kurulmuş.Yaptım oldularla bu iş yürümez.Akvaryum balık hobisinin standartları vardır.Buradaki amaç canlıyı yaşatmaya çalışmaksa bunun için Küçük hacim yetebilir.Lakin buradaki amaç yaşatmaktan fazlası.Rahat ve sağlıklı yaşatmak.Burada hobiye yeni başlayan kişi,bu Hobiden uzaklaştırılmaya çalışılmıyor.Doğru şekilde hobiyle tanışması,sonradan pişmanlıklar duymaması sağlanıyor.Konu sahibi hobide yenidir tecrübesizdir olabilir.Burada konu sahibi bilgi almaya çalışıyor ve doğru yapıyor ama akvaryumu almadan önce araştırma yapılması gerekiyor.Akvaryum hobisi pahalı bir hobidir.Düşük imkanlarla yapılacaksa tür seçiminin son derece dikkatli yapılması gerekir.Muhabbet kuşuna benzemez.Kafes,yem,suluk alıp oldu bitti olmaz.Kedi beslemeyede benzemez.Bilgi ister.Uygun ortam ister.Uygun su değerleri ister.Mesela birisi diyorki ben şu balığı aldım.Aldığımda 3 cmydi.3 sene düşük hacimde besledim 6 cm oldu ve sağlıklıydı.Belki o 3 sene boyunca o balığın istediği hacimde besleseydi balık 6 cm değilde 10 cm olacaktı.[/QUOTE]
gene eksik bilgi vermişim [:(] vatoz ilk geldi diğer balıklar üç gündür birlikte vatoz 2 3 haftadır var
[QUOTE=Cengizhan06]3 günlük akvaryumda vatozun hasta olmadığını mı göz önüne getiriyorsun.Zaten balık yeni gelmiş akvaryum yeni kurulmuş.Yaptım oldularla bu iş yürümez.Akvaryum balık hobisinin standartları vardır.Buradaki amaç canlıyı yaşatmaya çalışmaksa bunun için Küçük hacim yetebilir.Lakin buradaki amaç yaşatmaktan fazlası.Rahat ve sağlıklı yaşatmak.Burada hobiye yeni başlayan kişi,bu Hobiden uzaklaştırılmaya çalışılmıyor.Doğru şekilde hobiyle tanışması,sonradan pişmanlıklar duymaması sağlanıyor.Konu sahibi hobide yenidir tecrübesizdir olabilir.Burada konu sahibi bilgi almaya çalışıyor ve doğru yapıyor ama akvaryumu almadan önce araştırma yapılması gerekiyor.Akvaryum hobisi pahalı bir hobidir.Düşük imkanlarla yapılacaksa tür seçiminin son derece dikkatli yapılması gerekir.Muhabbet kuşuna benzemez.Kafes,yem,suluk alıp oldu bitti olmaz.Kedi beslemeyede benzemez.Bilgi ister.Uygun ortam ister.Uygun su değerleri ister.Mesela birisi diyorki ben şu balığı aldım.Aldığımda 3 cmydi.3 sene düşük hacimde besledim 6 cm oldu ve sağlıklıydı.Belki o 3 sene boyunca o balığın istediği hacimde besleseydi balık 6 cm değilde 10 cm olacaktı.[/QUOTE]
gene eksik bilgi vermişim [:(] vatoz ilk geldi diğer balıklar üç gündür birlikte vatoz 2 3 haftadır var
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
