ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yyenessi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Eylül 2022 04:22
Son Ziyaret:
28 Şubat 2026 18:31
Toplam Mesaj:
8 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yusuf Enes İman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yusuf Enes İman
SON 8 MESAJI
Hangi İmparator?
[QUOTE=Orhan76]
Anal yüzgeç beneksiz, Sciaenochromis fryeri. Ülkemizde Ahli deniyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Orhan Bey cevap için
[QUOTE=Orhan76]
Anal yüzgeç beneksiz, Sciaenochromis fryeri. Ülkemizde Ahli deniyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Orhan Bey cevap için
Hangi İmparator?
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Çok zor soru bu. Ülkemizde maalesef en çok kırma bu türde oluştu, oluşuyor. Daha net bir kaç fotoğraflarla yorum yapılabilir. Melez olma ihtimali çok yüksektir.[/QUOTE]
Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim, daha net iki fotoğraf ekledim, saygılarımla.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349511.jpg[/IMG]
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Çok zor soru bu. Ülkemizde maalesef en çok kırma bu türde oluştu, oluşuyor. Daha net bir kaç fotoğraflarla yorum yapılabilir. Melez olma ihtimali çok yüksektir.[/QUOTE]
Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim, daha net iki fotoğraf ekledim, saygılarımla.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349511.jpg[/IMG]
Hangi İmparator?
Ekteki imparatorun net türü konusunda tereddüt yaşıyorum, yardımcı olabilecek hobidaşlarımın yardımını bekliyorum, şimdiden teşekkürlerimle.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220250001471.jpg[/IMG]
Ekteki imparatorun net türü konusunda tereddüt yaşıyorum, yardımcı olabilecek hobidaşlarımın yardımını bekliyorum, şimdiden teşekkürlerimle.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220250001471.jpg[/IMG]
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
Tekrardan bi bilgilendirme yapmak adına tekrardan başlığı hortlatıyorum, değerli ve muhtemelen benden daha tecrübeli hobidaşlarım, abilerim
Galiba biraz inat bir yapım var bir şeyin olacağına inandığım zaman peşinden gidiyorum ve yukarıda tavsiye istediğim, pek olumlu bakılmayan ışığı aldım, akvaryumumla ilgili bilgiler yukarıda mevcuttu, aydınlatmayı yukarıdaki ledle 6 saat sağ taraf 6 saat sol taraf olacak şekilde 12 saat sağlıyorum. Bitkilerin gelişmesi mükemmel hatta şimdiden 60 cmlik yüksekliğe ulaşan bitkiler mevcut, ben 1 ayda bu ışıkla bu sonucu aldım, akvaryumda sürekli fotosentez gözlemleyebiliyorum, sizlerin de bilgisine sunmak ve denemek isteyen olursa diye tecrübelerimi paylaşmak istedim. Bitkilerin ilk hali de ilk mesajımda mevcuttur. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/281020222250011.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-10-28 22:54:30[/EDIT]
Tekrardan bi bilgilendirme yapmak adına tekrardan başlığı hortlatıyorum, değerli ve muhtemelen benden daha tecrübeli hobidaşlarım, abilerim
Galiba biraz inat bir yapım var bir şeyin olacağına inandığım zaman peşinden gidiyorum ve yukarıda tavsiye istediğim, pek olumlu bakılmayan ışığı aldım, akvaryumumla ilgili bilgiler yukarıda mevcuttu, aydınlatmayı yukarıdaki ledle 6 saat sağ taraf 6 saat sol taraf olacak şekilde 12 saat sağlıyorum. Bitkilerin gelişmesi mükemmel hatta şimdiden 60 cmlik yüksekliğe ulaşan bitkiler mevcut, ben 1 ayda bu ışıkla bu sonucu aldım, akvaryumda sürekli fotosentez gözlemleyebiliyorum, sizlerin de bilgisine sunmak ve denemek isteyen olursa diye tecrübelerimi paylaşmak istedim. Bitkilerin ilk hali de ilk mesajımda mevcuttur. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/281020222250011.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-10-28 22:54:30[/EDIT]
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
[QUOTE=Ahmetkngr]Şuna da ben bir açıklama getireyim en fazla 40 cm lerde başarı alınmış smd lerdlerde 45 cm tankimda modül led kullanıyorum zemin 6-7 cm arası üst ttaraftan da bi 5 cm boşluk birkaiyorum şuanlık bitkilerim iyi gidiyor ama sizin tankinizda ışıkların kırılma oranı artacağı için smd ledlerden verim alamayabilirsiniz ha suda var birçok low bitkiler daha basit ışıklarda da yetişiyor ama 3-4 bitki ile sınırlandırmak tankı güzel olmaz bence power ledlere yonelmenizi öneririm [/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam değerli bilgiler için
[QUOTE=Ahmetkngr]Şuna da ben bir açıklama getireyim en fazla 40 cm lerde başarı alınmış smd lerdlerde 45 cm tankimda modül led kullanıyorum zemin 6-7 cm arası üst ttaraftan da bi 5 cm boşluk birkaiyorum şuanlık bitkilerim iyi gidiyor ama sizin tankinizda ışıkların kırılma oranı artacağı için smd ledlerden verim alamayabilirsiniz ha suda var birçok low bitkiler daha basit ışıklarda da yetişiyor ama 3-4 bitki ile sınırlandırmak tankı güzel olmaz bence power ledlere yonelmenizi öneririm [/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam değerli bilgiler için
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
[QUOTE=EmirY]Kısıtlı bilgim ile beraber cevap vermeye çalışayım, hatalı bulabilecek üstadım vardır düzeltme yaparlar en kötü ihtimalle. Kırmızının 100 mavinin 35 beyazın 10 adet olduğunu görüyorum ki bu bitkileriniz için uygun değildir. Genel olarak düz armatürlerde 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi kullanılır. Bitkilerin ihtiyacı olan ışığı bu tarz dağılımlar karşılar. Kırmızının veya mavinin aşırı fazla olması tankinizda farklı problemlere yol açacaktır. Dolayısıyla bu ürün uygun değildir hocam. Lowtech tanklarda bitkilere verebileceğiniz misket gübre yeterli aydınlatma ile beraber işinizi görecektir. Sıvı gübre in yeterliliği konusunda yanlış yönlendirmek istemem. Kum kalınlığını artırmanın sizin yararınıza olacağını düşünüyorum fakat bunu tankta bitkiler varken yapmamalisiniz. Aydınlatma olarak Power Led bütçenizi zorluyor ise smd Led kullanabilir hatta kendiniz dahi yapabilirsiniz. Forumda smd Led kullanarak çok iyi sonuçlar almış kişilerin makaleleri mevcut. Aynı zamanda armaturk ün smd Led kullanarak hazırda sattığı nispeten daha uygun fiyatlı smd armatürler var. Kum kalınlığını yükseltirken tanka derinlik de katması açısından arka kısmı daha da yukseltirseniz hem smd led in verimliliğini artirirsiniz hem de tankinizda daha güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. İyi hobiler [/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam tavsiyeleriniz için
[QUOTE=EmirY]Kısıtlı bilgim ile beraber cevap vermeye çalışayım, hatalı bulabilecek üstadım vardır düzeltme yaparlar en kötü ihtimalle. Kırmızının 100 mavinin 35 beyazın 10 adet olduğunu görüyorum ki bu bitkileriniz için uygun değildir. Genel olarak düz armatürlerde 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi kullanılır. Bitkilerin ihtiyacı olan ışığı bu tarz dağılımlar karşılar. Kırmızının veya mavinin aşırı fazla olması tankinizda farklı problemlere yol açacaktır. Dolayısıyla bu ürün uygun değildir hocam. Lowtech tanklarda bitkilere verebileceğiniz misket gübre yeterli aydınlatma ile beraber işinizi görecektir. Sıvı gübre in yeterliliği konusunda yanlış yönlendirmek istemem. Kum kalınlığını artırmanın sizin yararınıza olacağını düşünüyorum fakat bunu tankta bitkiler varken yapmamalisiniz. Aydınlatma olarak Power Led bütçenizi zorluyor ise smd Led kullanabilir hatta kendiniz dahi yapabilirsiniz. Forumda smd Led kullanarak çok iyi sonuçlar almış kişilerin makaleleri mevcut. Aynı zamanda armaturk ün smd Led kullanarak hazırda sattığı nispeten daha uygun fiyatlı smd armatürler var. Kum kalınlığını yükseltirken tanka derinlik de katması açısından arka kısmı daha da yukseltirseniz hem smd led in verimliliğini artirirsiniz hem de tankinizda daha güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. İyi hobiler [/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam tavsiyeleriniz için
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
[QUOTE=Ahmetkngr]Grupta power led armatür yapan arkadaşlar var onlar fiyatıyla birlikte yardımcı olurlar size[/QUOTE]
Hocam öncelikle yorumuz için teşekkür ediyorum, geniş bi piyasa araştırması sonucu en uygun fiyatlı(malum öğrencilik :)), performans açısından da verim alabileceğimi düşündüğüm bu ürünü buldum, ilanlar kısmına da yorumunuza istinaden göz atacak olmakla birlikte, bu ürünün verimli olup olmayacağı noktasında bir yorumunuz var mıdır?[EDIT]Yyenessi,2022-09-21 08:50:37[/EDIT]
[QUOTE=Ahmetkngr]Grupta power led armatür yapan arkadaşlar var onlar fiyatıyla birlikte yardımcı olurlar size[/QUOTE]
Hocam öncelikle yorumuz için teşekkür ediyorum, geniş bi piyasa araştırması sonucu en uygun fiyatlı(malum öğrencilik :)), performans açısından da verim alabileceğimi düşündüğüm bu ürünü buldum, ilanlar kısmına da yorumunuza istinaden göz atacak olmakla birlikte, bu ürünün verimli olup olmayacağı noktasında bir yorumunuz var mıdır?[EDIT]Yyenessi,2022-09-21 08:50:37[/EDIT]
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
Akvaryum Ölçüleri:100*50 yükseklik:60cm
Taban:7-8 cm dere kumuyla karışık lav kırığı
Gübreleme: Haftalık bir kapak sıvı gübre(tetra plantamin)
Bitkiler ve Canlılar: Adını bilmediğim yaklaşık 75 kök bitki, bir adet altın moli(Su değerlerimin uygun olup olmadığını denemek amacıyla salınmıştır, canlı takviyesi yapılacaktır)
Arkadaşlar öncelikle merhaba, astronot beslediğim akvaryumumu, ani bir kararla bitkili canlı doğuran tankına çevirme kararı aldım. Astronotlarımı bir arkadaşıma hediye ettikten sonra, gezmek amacıyla tuttum Ankarada bitki satan bir akvaryumcunun yolunu, bana ışığımın ve şartlarımın yeterli olduğunu söylemesiyle beraber, adını dahi bilmediğim bitkileri aldım(araştırma yapmamak tamamen benim hatam, eklediğim fotoğraflardan tankımdaki bitkilerin türlerini çıkarabilecek olan değerli hobiciler yardımcı olursa çok sevinirim).Sonrasında, biraz araştırmayla tankımda bulunan 90 cm çin malı mavi beyaz ledin hiçbir şekilde bitkiler için uygun olmadığını bu şartlarda bitki yetiştirmenin de pek mümkün olmadığını fark etmemle hemen ışıklandırma konusunda araştırmalara başladım. Lakin anlaşılacağı üzere bitkili tank konusunda biraz acemiyim ve ışık konusunda siz tecrübeli hobicilerin tavsiyelerinize ihtiyacım var. Aldığım ışığın sitesindeki özellikleri fotoğraflardaki şekilde belirtilmiş(daha beyaz ağırlıklı olmasını tercih ederdim ama uygun model bulamadım f/p açısından), akvaryum kullanımı için de gerekirse taç kapağı çıkarıp yukarıdan kablolu duy yardımıyla tüm akvaryuma ışık verecek şekilde asmayı planlıyorum, sizce uygun olur mu?
Tabana sonradan malzeme eklemek bir sıkıntı yaratır mı yoksa tabanı tamamen bozmak mı gerekir? (Kum kalınlığımın ince olduğunu düşünüyorum, yükseltme maksadlı kum eklemekte bir sakınca var mıdır?)
Sıvı gübre(haftada bir) sizce yeterli olur mu, misket gübre gerekli midir?
Biraz hızlı bir şekilde, yüksek bir hevesle yeterli araştırma yapmadan bitkileri almış bulundum, bana kızacak tecrübeli hobiciler olacaktır, tez canlılığıma ve amatörlüğüme verirlerse çok sevinirim:)) Ayrıca şuan asıl amacım bitkiler için sağlıklı bir ortam oluşturabilmek, sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220448591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445141.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-09-21 04:59:31[/EDIT]
Akvaryum Ölçüleri:100*50 yükseklik:60cm
Taban:7-8 cm dere kumuyla karışık lav kırığı
Gübreleme: Haftalık bir kapak sıvı gübre(tetra plantamin)
Bitkiler ve Canlılar: Adını bilmediğim yaklaşık 75 kök bitki, bir adet altın moli(Su değerlerimin uygun olup olmadığını denemek amacıyla salınmıştır, canlı takviyesi yapılacaktır)
Arkadaşlar öncelikle merhaba, astronot beslediğim akvaryumumu, ani bir kararla bitkili canlı doğuran tankına çevirme kararı aldım. Astronotlarımı bir arkadaşıma hediye ettikten sonra, gezmek amacıyla tuttum Ankarada bitki satan bir akvaryumcunun yolunu, bana ışığımın ve şartlarımın yeterli olduğunu söylemesiyle beraber, adını dahi bilmediğim bitkileri aldım(araştırma yapmamak tamamen benim hatam, eklediğim fotoğraflardan tankımdaki bitkilerin türlerini çıkarabilecek olan değerli hobiciler yardımcı olursa çok sevinirim).Sonrasında, biraz araştırmayla tankımda bulunan 90 cm çin malı mavi beyaz ledin hiçbir şekilde bitkiler için uygun olmadığını bu şartlarda bitki yetiştirmenin de pek mümkün olmadığını fark etmemle hemen ışıklandırma konusunda araştırmalara başladım. Lakin anlaşılacağı üzere bitkili tank konusunda biraz acemiyim ve ışık konusunda siz tecrübeli hobicilerin tavsiyelerinize ihtiyacım var. Aldığım ışığın sitesindeki özellikleri fotoğraflardaki şekilde belirtilmiş(daha beyaz ağırlıklı olmasını tercih ederdim ama uygun model bulamadım f/p açısından), akvaryum kullanımı için de gerekirse taç kapağı çıkarıp yukarıdan kablolu duy yardımıyla tüm akvaryuma ışık verecek şekilde asmayı planlıyorum, sizce uygun olur mu?
Tabana sonradan malzeme eklemek bir sıkıntı yaratır mı yoksa tabanı tamamen bozmak mı gerekir? (Kum kalınlığımın ince olduğunu düşünüyorum, yükseltme maksadlı kum eklemekte bir sakınca var mıdır?)
Sıvı gübre(haftada bir) sizce yeterli olur mu, misket gübre gerekli midir?
Biraz hızlı bir şekilde, yüksek bir hevesle yeterli araştırma yapmadan bitkileri almış bulundum, bana kızacak tecrübeli hobiciler olacaktır, tez canlılığıma ve amatörlüğüme verirlerse çok sevinirim:)) Ayrıca şuan asıl amacım bitkiler için sağlıklı bir ortam oluşturabilmek, sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220448591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445141.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-09-21 04:59:31[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
