ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bsraabltt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ekim 2024 23:54
Son Ziyaret:
26 Ekim 2024 15:52
Toplam Mesaj:
4 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
büşra bulut
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sui ~ 3
SON 4 MESAJI
Beyaz Ve Kopmayan Dışkı İç Parazit Mi(video)
[QUOTE=The Last Samurai]Hasan Bey, merhaba,
Balığınızdaki beyaz dışkı, sanki yediği yemden gibi geldi Bana. İç parazitte, şeffaf, jelimsi dışkı görüntüsü olur. Sizdeki durum, beyaz renk dışkı ama şeffaf değil. Dışkı rengi, yemin içeriği ile ilgilidir.
Balığı gözlemleyip, tedbir amaçlı sarmısaklı yem ya da New Life Spectrum Thera A+ gibi sarmısak içerikli bir yem vermek iyi bir uygulama olacaktır. Ancak bu tedavi edici değil, hastalık önleyici / koruyucu bir uygulamadır.
Balığın anüsünden sarkan ve geç kopan dışkı, kabızlık belirtisidir. Tetra Pro Algea ya da muadili bir bitkisel içerikli yemi diyetinize katarak üstesinden gelebilirsiniz.
Eğer dışkı, şeffaf ve jel görünümü aldıysa (İç parazit enfeksiyonu durumunda), New Life Spectrum Hex Shields ya da Sera Bactotabs yemlerini vererek tedavi edebilirsiniz. Bu, tedavi edici uygulamadır. Bu iki yemi de araştırmanızı öneririm.
Önemli bir noktadır: Tüm hastalıkların en büyük kaynağı, akvaryum hacminin üzerinde sayıda balık beslemek ve bunun sonucunda balıkları yüksek miktarda azotlu bileşiklere (Nıtrat, nitrit, üre, amonyum) maruz bırakmaktır. Bu durum, balıkların bağışıklık sistemini yerle bir eder. Bir adet japon balığının yaşamını sağlıklı olarak sürdürebilmesi için 30L. su hacmi gerekir. Acilen akvaryumunuzu büyütmenizi öneririm.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Merhabalar benzer bir durum betta balığımda var kopmayan beyaz dışkı fakat jelimsi değil , hatta çok ince, yakın zamanda akvaryum değiştirip canlı bitki vs ekledim, yem yememe sorunu 2 haftadır vardı yeme ilgisizdi, değişiklikten sonra 2 gündür bu kopmayan dışkıyı görüyorum, akvaryumda saklanacak yer var fakat ısıtıcının plastik kısmının arkasına saklanıyor. ısı 25 derece filtresi yeni. Nasıl bir çözüm önerebilirsiniz ? canlı yem almak istedim fakat istanbulda eminönünde bulabileceğimi düşündüm , petshop sahibi oradakilerin sağlıklı koşullarda üretilmediğini söylediği için vazgeçtim,
şimdiden teşekkürler
[QUOTE=The Last Samurai]Hasan Bey, merhaba,
Balığınızdaki beyaz dışkı, sanki yediği yemden gibi geldi Bana. İç parazitte, şeffaf, jelimsi dışkı görüntüsü olur. Sizdeki durum, beyaz renk dışkı ama şeffaf değil. Dışkı rengi, yemin içeriği ile ilgilidir.
Balığı gözlemleyip, tedbir amaçlı sarmısaklı yem ya da New Life Spectrum Thera A+ gibi sarmısak içerikli bir yem vermek iyi bir uygulama olacaktır. Ancak bu tedavi edici değil, hastalık önleyici / koruyucu bir uygulamadır.
Balığın anüsünden sarkan ve geç kopan dışkı, kabızlık belirtisidir. Tetra Pro Algea ya da muadili bir bitkisel içerikli yemi diyetinize katarak üstesinden gelebilirsiniz.
Eğer dışkı, şeffaf ve jel görünümü aldıysa (İç parazit enfeksiyonu durumunda), New Life Spectrum Hex Shields ya da Sera Bactotabs yemlerini vererek tedavi edebilirsiniz. Bu, tedavi edici uygulamadır. Bu iki yemi de araştırmanızı öneririm.
Önemli bir noktadır: Tüm hastalıkların en büyük kaynağı, akvaryum hacminin üzerinde sayıda balık beslemek ve bunun sonucunda balıkları yüksek miktarda azotlu bileşiklere (Nıtrat, nitrit, üre, amonyum) maruz bırakmaktır. Bu durum, balıkların bağışıklık sistemini yerle bir eder. Bir adet japon balığının yaşamını sağlıklı olarak sürdürebilmesi için 30L. su hacmi gerekir. Acilen akvaryumunuzu büyütmenizi öneririm.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Merhabalar benzer bir durum betta balığımda var kopmayan beyaz dışkı fakat jelimsi değil , hatta çok ince, yakın zamanda akvaryum değiştirip canlı bitki vs ekledim, yem yememe sorunu 2 haftadır vardı yeme ilgisizdi, değişiklikten sonra 2 gündür bu kopmayan dışkıyı görüyorum, akvaryumda saklanacak yer var fakat ısıtıcının plastik kısmının arkasına saklanıyor. ısı 25 derece filtresi yeni. Nasıl bir çözüm önerebilirsiniz ? canlı yem almak istedim fakat istanbulda eminönünde bulabileceğimi düşündüm , petshop sahibi oradakilerin sağlıklı koşullarda üretilmediğini söylediği için vazgeçtim,
şimdiden teşekkürler
Balığım - Betta- Küstü Ne Yapabilirim?
1 haftalık ayrılıktan sonra yüzüme bakmaz olan balığımla aramızı düzeltmeye çalışırken
40 takla atan ben
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920441.jpg[/IMG]
soğudum senden istemiyorum artık seni diyen balığım ve onu elektrikli battaniyeyle ısıtma çabalarım :'(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920481.jpg[/IMG]
Tebdili mekanda ferahlık vardır diyip stüdyodan 3+1 klimalı eve geçiş (filtre Dophin h80, eklemeler elyaf ve bakteri döngü taşı)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920571.jpg[/IMG]
Merkezi ısıtma sistemi ( Aquael platinum 25)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920351.jpg[/IMG]
Petshop un önerdiği burada da bir kurulumda gördüğüm yaprak (20₺)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920381.jpg[/IMG]
alışma yüzüşleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921061.jpg[/IMG]
canlı bitkiler (isimlerini bilmiyorum , uygun olur dediklerinden görüntüsüne göre seçtim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921101.jpg[/IMG]
bu ağaç parçaları ve yaprak salınım yaptığı için betta lar seviyomuş , suyun rengini değiştirme ihtimali varmış
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921131.jpg[/IMG]
su üstü bitkilerini eklemek istemiyordum ama
burada bir kurulumda betta nın köklerin arasında yüzmeyi sevdiğini yazmış birisi,
dedim ki neden olmasın belki benim kızım da sever :) sonuçta önemli olan Sui'nin mutluluğu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921191.jpg[/IMG]
salyangozu da aldık (kendisi hızlı ve öfkeli 5 dakikada 3 kez kaçtı dışarı, yanlış tür aldığımı düşündüm başta
ama yt da bir kurulumda bunun ağaçların üstünde oluşan yosunumsu yapıları yediğini söylüyordu yüzden eklemek istedim,
neyse 3.den sonra dokunmadım suyun üstüne çıktı orada bekliyor sanırım korktu biraz, dokunmuyorum, alışır :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921241.jpg[/IMG]
Hala yeme karşı ilgisiz, umarım birkaç güne o da düzelir elimde 4 çeşit yem var bakalım ne olacak göreceğiz,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921281.jpg[/IMG]
şimdilik "en azından artık yüzüyor" diyerek keyifle izliyorum :) o mutlu ben mutlu :)))
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921321.jpg[/IMG]
2 günde fanustan buraya geçtik , hızlı bir geçiş oldu beklemiş suyum da vardı kendi suyuyla karıştırdım , hemen kullanabileceğim malzemeler tercih ettim
. çünkü amacım balığımı biran önce rahat ettirmekti , bu yüzden her ne kadar güzel görünse de kum olayına girmedim , bekleme riskini göze alamazdım.
Geniş bir zamanda farklı bir kapta yapıp ilerde ekleyebilirim. Ama şimdilik bu halinden ikimiz de memnunuz gibi :)
yardımcı olan emeği geçen herkese teşekkürler [:nazar:] [:)]
@Dexter85321 extra teşekkürler [:iyi:]
1 haftalık ayrılıktan sonra yüzüme bakmaz olan balığımla aramızı düzeltmeye çalışırken
40 takla atan ben
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920441.jpg[/IMG]
soğudum senden istemiyorum artık seni diyen balığım ve onu elektrikli battaniyeyle ısıtma çabalarım :'(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920481.jpg[/IMG]
Tebdili mekanda ferahlık vardır diyip stüdyodan 3+1 klimalı eve geçiş (filtre Dophin h80, eklemeler elyaf ve bakteri döngü taşı)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920571.jpg[/IMG]
Merkezi ısıtma sistemi ( Aquael platinum 25)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920351.jpg[/IMG]
Petshop un önerdiği burada da bir kurulumda gördüğüm yaprak (20₺)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241920381.jpg[/IMG]
alışma yüzüşleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921061.jpg[/IMG]
canlı bitkiler (isimlerini bilmiyorum , uygun olur dediklerinden görüntüsüne göre seçtim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921101.jpg[/IMG]
bu ağaç parçaları ve yaprak salınım yaptığı için betta lar seviyomuş , suyun rengini değiştirme ihtimali varmış
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921131.jpg[/IMG]
su üstü bitkilerini eklemek istemiyordum ama
burada bir kurulumda betta nın köklerin arasında yüzmeyi sevdiğini yazmış birisi,
dedim ki neden olmasın belki benim kızım da sever :) sonuçta önemli olan Sui'nin mutluluğu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921191.jpg[/IMG]
salyangozu da aldık (kendisi hızlı ve öfkeli 5 dakikada 3 kez kaçtı dışarı, yanlış tür aldığımı düşündüm başta
ama yt da bir kurulumda bunun ağaçların üstünde oluşan yosunumsu yapıları yediğini söylüyordu yüzden eklemek istedim,
neyse 3.den sonra dokunmadım suyun üstüne çıktı orada bekliyor sanırım korktu biraz, dokunmuyorum, alışır :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921241.jpg[/IMG]
Hala yeme karşı ilgisiz, umarım birkaç güne o da düzelir elimde 4 çeşit yem var bakalım ne olacak göreceğiz,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921281.jpg[/IMG]
şimdilik "en azından artık yüzüyor" diyerek keyifle izliyorum :) o mutlu ben mutlu :)))
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251632/221020241921321.jpg[/IMG]
2 günde fanustan buraya geçtik , hızlı bir geçiş oldu beklemiş suyum da vardı kendi suyuyla karıştırdım , hemen kullanabileceğim malzemeler tercih ettim
. çünkü amacım balığımı biran önce rahat ettirmekti , bu yüzden her ne kadar güzel görünse de kum olayına girmedim , bekleme riskini göze alamazdım.
Geniş bir zamanda farklı bir kapta yapıp ilerde ekleyebilirim. Ama şimdilik bu halinden ikimiz de memnunuz gibi :)
yardımcı olan emeği geçen herkese teşekkürler [:nazar:] [:)]
@Dexter85321 extra teşekkürler [:iyi:]
Balığım - Betta- Küstü Ne Yapabilirim?
Merhabalar , Öncelikle sorularımı yanıtladığınız için teşekkür ederim [:)] bu konuyu yazarken zaten bunları bir yandan araştırıyordum, forumda kurulmuş paylaşılmış tüm akvaryumları inceledim, aklımda bir şeyler tabi ki oluştu fakat bir yandan da karıştı :) Dün ilk işim gidip filtre almak oldu fakat Pet Shop ısıtıcıyı şu anda önermedi Neden bilmiyorum ben de Suyu biraz daha sıcak tutabilmek için fanusu elektrikli battaniyenin üzerine yerleştirdim filtreyi ve elyafı ve taşları aldım bettam'dan ümitliyim (adı Sui :) ) bir hastalığı olduğunu düşünmüyorum çünkü ne kuyruğunda ne de pullarında bir değişme yok şükür.
ısıtıcı ve Lambayı şu yüzden sordum bir kaç kişi Lambayı ısıtıcı olarak da kullandığını söylemişti ya da ben yanlış anladım bilemiyorum O yüzden detayına inmek istedim , şu anda su üstü bitkisi aldım onları yerleştirdim, farklı bir de yem aldım uzun olandan adını bilmiyorum en üst segment bu dediler, sanırım forumda bölerek attıklarını söylemişlerdi.
salyangozların henüz zamanı var diye düşünüyorum ama karides ve betaların birlikte yaşadığı akvaryumlar yapmışlardı diye hatırlıyorum. Fakat şu an için köklerin ve Bitkilerin olduğu bir akvaryum kuracağım birkaç hafta içinde tamamlamayı düşünüyorum.
Bugün farklı bir petshop a tekrar ısıtıcı soracağım, bitkiler olmasa bile balığımı bugün ısıtıcılı ve temiz bir akvaryuma geçirmiş olacağım. Anladığım kadarıyla akvaryum boyutuna göre ısıtıcının da wattı değişmesi gerekiyor?
Merhabalar , Öncelikle sorularımı yanıtladığınız için teşekkür ederim [:)] bu konuyu yazarken zaten bunları bir yandan araştırıyordum, forumda kurulmuş paylaşılmış tüm akvaryumları inceledim, aklımda bir şeyler tabi ki oluştu fakat bir yandan da karıştı :) Dün ilk işim gidip filtre almak oldu fakat Pet Shop ısıtıcıyı şu anda önermedi Neden bilmiyorum ben de Suyu biraz daha sıcak tutabilmek için fanusu elektrikli battaniyenin üzerine yerleştirdim filtreyi ve elyafı ve taşları aldım bettam'dan ümitliyim (adı Sui :) ) bir hastalığı olduğunu düşünmüyorum çünkü ne kuyruğunda ne de pullarında bir değişme yok şükür.
ısıtıcı ve Lambayı şu yüzden sordum bir kaç kişi Lambayı ısıtıcı olarak da kullandığını söylemişti ya da ben yanlış anladım bilemiyorum O yüzden detayına inmek istedim , şu anda su üstü bitkisi aldım onları yerleştirdim, farklı bir de yem aldım uzun olandan adını bilmiyorum en üst segment bu dediler, sanırım forumda bölerek attıklarını söylemişlerdi.
salyangozların henüz zamanı var diye düşünüyorum ama karides ve betaların birlikte yaşadığı akvaryumlar yapmışlardı diye hatırlıyorum. Fakat şu an için köklerin ve Bitkilerin olduğu bir akvaryum kuracağım birkaç hafta içinde tamamlamayı düşünüyorum.
Bugün farklı bir petshop a tekrar ısıtıcı soracağım, bitkiler olmasa bile balığımı bugün ısıtıcılı ve temiz bir akvaryuma geçirmiş olacağım. Anladığım kadarıyla akvaryum boyutuna göre ısıtıcının da wattı değişmesi gerekiyor?
Balığım - Betta- Küstü Ne Yapabilirim?
Yaklaşık 1,5 yıldır bir betta balığım var , daha önce diğer balıklarıma hep akvaryumda bakmıştım ama bir süre ara verince malzemelerim hep dağıldı (öncesinde hep japon baktım ve min yaşayanı bile 2,5 yıl yaşadı) alırken biraz geniş birfanusa koyun onda yaşar dendi ve ben de yaklaşık 8 litre bir fanusta 6+ litre ile bakmaya başladım, buradaki mesajları görene kadar gerçekten akvaryuma bu kadar ihtiyacı olduğunu düşünmemiştim. Aslında 1,5 yıldır oldukça mutlu bir balıktı ama kendisini 1 hafta süreyle komşuma bırakmam gerekti , geri aldığımdan beri neredeyse 1 ay olacak gittikçe daha da küskünleşti. Onlar kimsenin olmadığı bir odada tutmuşlar , alır almaz suyunu değiştirdim vs ama ne yaptıysam yüzüme bakmıyor :'(
son 2 haftadır da yemden uzaklaştı. çok nadir günde 1 defa yiyor ve sürekli dipte uyku halinde (alttan ısıtması var şu anda ,yazın yoktu kışın böye bir sisteme geçtim) çok nadir çıkıp baloncuk yapıyor (ilk aldığım zamandan beri hiç yapmamıştı) neyse biraz uzun yazdım kusura bakmayın, şimdi bir akvaryum kuracağım fakat aklım çok karıştı ve sabah gidip almaya karar vermiştim fakat fikir almanın daha doğru olacağını düşündüm. Basic olarak en hızlı şekilde ne yapıp balığımı rahat ettirebilirim yardımcı olabilir misiniz ?
-acil olarak nasıl müdahale edebilirim? (en azından ilk aşama olarak ne yapabilirim)
-Süngerlerden, elyaftan bahsediliyor bunlar nedir ? Bildiğimiz sünger mi
-akvaryumu nasıl temizleyeceğim?
-içine konulan kökler vs bildiğimiz ağaç kökü mü ? suda şişmiyor mu ?
-bitki koymak isterim ama suyun yüzeyinde olanlar suyu kirletmiyor mu ?
-sürekli temiz kalması için ne yapmam gerekir ?
-karides ve salyangozları kesin koymam gerekir mi? sanırım bunlar temizlik için
-lambalar ne için ? lamba ve ısıtıcı farklı mı ?
bilmiyorum en hızlı nasıl rahat ettirebilirim , hastalanmasını veya kaybetmeyi istemiyorum gerçekten , bazı tavsiyelerde bulunursanız çok çok çok memnun olurum , teşekkürler
Yaklaşık 1,5 yıldır bir betta balığım var , daha önce diğer balıklarıma hep akvaryumda bakmıştım ama bir süre ara verince malzemelerim hep dağıldı (öncesinde hep japon baktım ve min yaşayanı bile 2,5 yıl yaşadı) alırken biraz geniş birfanusa koyun onda yaşar dendi ve ben de yaklaşık 8 litre bir fanusta 6+ litre ile bakmaya başladım, buradaki mesajları görene kadar gerçekten akvaryuma bu kadar ihtiyacı olduğunu düşünmemiştim. Aslında 1,5 yıldır oldukça mutlu bir balıktı ama kendisini 1 hafta süreyle komşuma bırakmam gerekti , geri aldığımdan beri neredeyse 1 ay olacak gittikçe daha da küskünleşti. Onlar kimsenin olmadığı bir odada tutmuşlar , alır almaz suyunu değiştirdim vs ama ne yaptıysam yüzüme bakmıyor :'(
son 2 haftadır da yemden uzaklaştı. çok nadir günde 1 defa yiyor ve sürekli dipte uyku halinde (alttan ısıtması var şu anda ,yazın yoktu kışın böye bir sisteme geçtim) çok nadir çıkıp baloncuk yapıyor (ilk aldığım zamandan beri hiç yapmamıştı) neyse biraz uzun yazdım kusura bakmayın, şimdi bir akvaryum kuracağım fakat aklım çok karıştı ve sabah gidip almaya karar vermiştim fakat fikir almanın daha doğru olacağını düşündüm. Basic olarak en hızlı şekilde ne yapıp balığımı rahat ettirebilirim yardımcı olabilir misiniz ?
-acil olarak nasıl müdahale edebilirim? (en azından ilk aşama olarak ne yapabilirim)
-Süngerlerden, elyaftan bahsediliyor bunlar nedir ? Bildiğimiz sünger mi
-akvaryumu nasıl temizleyeceğim?
-içine konulan kökler vs bildiğimiz ağaç kökü mü ? suda şişmiyor mu ?
-bitki koymak isterim ama suyun yüzeyinde olanlar suyu kirletmiyor mu ?
-sürekli temiz kalması için ne yapmam gerekir ?
-karides ve salyangozları kesin koymam gerekir mi? sanırım bunlar temizlik için
-lambalar ne için ? lamba ve ısıtıcı farklı mı ?
bilmiyorum en hızlı nasıl rahat ettirebilirim , hastalanmasını veya kaybetmeyi istemiyorum gerçekten , bazı tavsiyelerde bulunursanız çok çok çok memnun olurum , teşekkürler
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
