ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Begumtar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2025 18:15
Son Ziyaret:
08 Haziran 2026 15:58
Toplam Mesaj:
25 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Begüm Tarhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sivas
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Begüm Tarhan
SON 10 MESAJI
Kaplumbağam İçin Uvb Işığı
Merhabalar, benim kırmızı yanaklı su kaplumbağam için UVB lambam ve duyum vardı. Kardeşim, haberim olmadan onları hediye etmiş ve bir an önce yenilerini almam gerekiyor. Şu an baktığımda UVB ampulleri çok pahalı gibi görünüyor. Rica etsem, toplamda 1200 TL’yi geçmeyecek fiyata UVB lambası ve duy önerebilir misiniz? Maddi olarak biraz sıkışık bir zamandayım, bu yüzden yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Merhabalar, benim kırmızı yanaklı su kaplumbağam için UVB lambam ve duyum vardı. Kardeşim, haberim olmadan onları hediye etmiş ve bir an önce yenilerini almam gerekiyor. Şu an baktığımda UVB ampulleri çok pahalı gibi görünüyor. Rica etsem, toplamda 1200 TL’yi geçmeyecek fiyata UVB lambası ve duy önerebilir misiniz? Maddi olarak biraz sıkışık bir zamandayım, bu yüzden yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Sıfırdan Akvaryum Ve Kaplumbağa
[QUOTE=Cyber_Scout]Kış geldi.
Kış uykusu için su gerekmiyor..
Bahara kadar vaktiniz var..
İlk işiniz yatacak yer ayarlamak olsun..[/QUOTE]
Isıtıcı sayesinde yatmadı uykuya yatacak yeride olucak bir kaç gün içinde
[QUOTE=Cyber_Scout]Kış geldi.
Kış uykusu için su gerekmiyor..
Bahara kadar vaktiniz var..
İlk işiniz yatacak yer ayarlamak olsun..[/QUOTE]
Isıtıcı sayesinde yatmadı uykuya yatacak yeride olucak bir kaç gün içinde
Sıfırdan Akvaryum Ve Kaplumbağa
Merhabalar uzun zamandır buraya giremiyordum. Kırmızı yanaklı kaplumbağalarım için geliyordum. Maalesef Kiki miz akciğer enfeksiyonuna yenik düştü güzel ilerliyordu ama yapamadı. Bende kolları sıvadım tospiğin bütün bakımını kardeşimden aldım. Tospişin akvaryumunda ısıtıcı ve filtre var. Kuru alanı nedense gevşedi ve parçalandı (kendim yapmıştım silikon kullanmıştım)
Biraz önce hazır bir kuru alan sipariş verdim tospik içinde evde bulduğum büyük boyasız taş gibi şeylerle kuru alan yaptım geçici bir şekilde ama pek beğenmedi gibi😅. Şimdi sıfırdan yeniden akvaryum yapmayı planlıyorum para biriktirdim bayadır. Su filtresi ve su ısıtıcısı yine aynı kalacak 100lt lik veya 70lt lik bir plastik kab kullanacağım çünkü akvaryumlar maalesef çok aşıyor beni. Tospik kabuk değiştiemeyede başladı bu yüzden suyu normaldende çok kirleniyor filtreyi günlük temizlemem gerekmeye başladı hatta. Bu konuda yapabileceğim bir şey var mı? Ek olarak yeni akvaryuma eklesen iyi olur dediğiniz bir şey varsa belirtmeniz benim için çok iyi olur. İyi akşamlar 😊
Merhabalar uzun zamandır buraya giremiyordum. Kırmızı yanaklı kaplumbağalarım için geliyordum. Maalesef Kiki miz akciğer enfeksiyonuna yenik düştü güzel ilerliyordu ama yapamadı. Bende kolları sıvadım tospiğin bütün bakımını kardeşimden aldım. Tospişin akvaryumunda ısıtıcı ve filtre var. Kuru alanı nedense gevşedi ve parçalandı (kendim yapmıştım silikon kullanmıştım)
Biraz önce hazır bir kuru alan sipariş verdim tospik içinde evde bulduğum büyük boyasız taş gibi şeylerle kuru alan yaptım geçici bir şekilde ama pek beğenmedi gibi😅. Şimdi sıfırdan yeniden akvaryum yapmayı planlıyorum para biriktirdim bayadır. Su filtresi ve su ısıtıcısı yine aynı kalacak 100lt lik veya 70lt lik bir plastik kab kullanacağım çünkü akvaryumlar maalesef çok aşıyor beni. Tospik kabuk değiştiemeyede başladı bu yüzden suyu normaldende çok kirleniyor filtreyi günlük temizlemem gerekmeye başladı hatta. Bu konuda yapabileceğim bir şey var mı? Ek olarak yeni akvaryuma eklesen iyi olur dediğiniz bir şey varsa belirtmeniz benim için çok iyi olur. İyi akşamlar 😊
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
Merhabalar buraya uzun zamandır durum güncellemesi yapamadım kusura bakmayın ailem maalesef yine her zamanki gibi eşyaları almayı reddetti O yüzden ben kendi paramı biriktirmeye başladım ısıtıcı lamba olarak Evde bir tane buldum Şu anlık onu kullanıyorum yenisini alacağım inşallah çünkü sipariş ettiğimde ailem son anda reddetmiş Ama şu an kaplumbağaların biraz daha İyiler gibi 2 Her zamanki gibi hala hastalığını atlatamadı maalesef ama hala antibiyotik tedavisinde devam ediyorum veterinere yeniden başvurdum başka vitaminler önerdi onları almaya çalışacağım şu an Sivas'ta onları satan veteriner bulamadım yakınlarımda ama şu an minnaklar çok şükür Mutlu yazın sonuna kadar onlara çok güzel bir akvaryum imkanı sunmak istiyorum başka verebileceğiniz öneriler varsa veya ne gibi şeyler yaparsam çok daha kolay ve iyi olur gibi önerileriniz için açığım Buraya geldiğimden beri bana yardım etmeye çalıştığınız için çok teşekkür ederim öncekinden daha da iyi oldu küçükler Tospik daha da neşeli sanki yüzüme gülümseyerek bakıyormuş gibi hissediyorum kekinin hali hatırı olarak daha enerjik oldu hala iştahını açamadım iştahını açmaya çalışıyorum ama vitaminle devam ediyorum ailemden alamadığım desteği de buradan verdiğiniz için de çok teşekkür ederim
(Kırmızı yanaklı su kaplumbağaları) [EDIT]Begumtar,2025-08-21 16:34:21[/EDIT]
Merhabalar buraya uzun zamandır durum güncellemesi yapamadım kusura bakmayın ailem maalesef yine her zamanki gibi eşyaları almayı reddetti O yüzden ben kendi paramı biriktirmeye başladım ısıtıcı lamba olarak Evde bir tane buldum Şu anlık onu kullanıyorum yenisini alacağım inşallah çünkü sipariş ettiğimde ailem son anda reddetmiş Ama şu an kaplumbağaların biraz daha İyiler gibi 2 Her zamanki gibi hala hastalığını atlatamadı maalesef ama hala antibiyotik tedavisinde devam ediyorum veterinere yeniden başvurdum başka vitaminler önerdi onları almaya çalışacağım şu an Sivas'ta onları satan veteriner bulamadım yakınlarımda ama şu an minnaklar çok şükür Mutlu yazın sonuna kadar onlara çok güzel bir akvaryum imkanı sunmak istiyorum başka verebileceğiniz öneriler varsa veya ne gibi şeyler yaparsam çok daha kolay ve iyi olur gibi önerileriniz için açığım Buraya geldiğimden beri bana yardım etmeye çalıştığınız için çok teşekkür ederim öncekinden daha da iyi oldu küçükler Tospik daha da neşeli sanki yüzüme gülümseyerek bakıyormuş gibi hissediyorum kekinin hali hatırı olarak daha enerjik oldu hala iştahını açamadım iştahını açmaya çalışıyorum ama vitaminle devam ediyorum ailemden alamadığım desteği de buradan verdiğiniz için de çok teşekkür ederim
(Kırmızı yanaklı su kaplumbağaları) [EDIT]Begumtar,2025-08-21 16:34:21[/EDIT]
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[QUOTE=NightWist]
Bu tür kaplumbağalar dediğiniz davranışı göstermiyor. Pipoda olur dediğiniz filtrede. Bütçe olarak pipo daha iyi olur demiştim.
Gıda temasına uygun kaplardan alabilirsiniz. Çok pahalı değildir tahminimce. 70-100 litre gayet uygundur. Bir arkadaş uvb ampul önermiş doğru söylemiş fakat şart değil. Uvb ampulü Türkiye sınırları içinde bulmak gerçekten zor. Eskiden yurtdışından sipariş verirdik ucuz şekilde alırdık. Yeni yasayla artık çok pahalıya denk geliyor. Kısacası bulamazsanız dert etmeyin.[/QUOTE]
Oh o zaman bir ampülden dolandırılmış oluyorum çünkü bir yerden sipariş etmiştim ucuza. Neyse sağlık olsun en azından pahalı değildi. Önerileriniz için yine teşekkür ederim. Sivas şehrinde yaşadığım için buralar soğuk oluyor, şu an akşamları 8 dereceye düştüğü oldu o yüzden minik dostlarımıza ısıtıcı almak gerektiğini düşünüyorum çünkü bir iki hafta sonra soğumaya başlar havalar. Şu an bile suları çok çabuk soğuyor ısı dengesini tutmaya çalışıyorum, onlar kuru alana çıktıklarında sularını sıcak su ilave ederek ılıtıyorum[EDIT]Hoppala,2025-08-14 20:11:15[/EDIT]
[QUOTE=NightWist]
Bu tür kaplumbağalar dediğiniz davranışı göstermiyor. Pipoda olur dediğiniz filtrede. Bütçe olarak pipo daha iyi olur demiştim.
Gıda temasına uygun kaplardan alabilirsiniz. Çok pahalı değildir tahminimce. 70-100 litre gayet uygundur. Bir arkadaş uvb ampul önermiş doğru söylemiş fakat şart değil. Uvb ampulü Türkiye sınırları içinde bulmak gerçekten zor. Eskiden yurtdışından sipariş verirdik ucuz şekilde alırdık. Yeni yasayla artık çok pahalıya denk geliyor. Kısacası bulamazsanız dert etmeyin.[/QUOTE]
Oh o zaman bir ampülden dolandırılmış oluyorum çünkü bir yerden sipariş etmiştim ucuza. Neyse sağlık olsun en azından pahalı değildi. Önerileriniz için yine teşekkür ederim. Sivas şehrinde yaşadığım için buralar soğuk oluyor, şu an akşamları 8 dereceye düştüğü oldu o yüzden minik dostlarımıza ısıtıcı almak gerektiğini düşünüyorum çünkü bir iki hafta sonra soğumaya başlar havalar. Şu an bile suları çok çabuk soğuyor ısı dengesini tutmaya çalışıyorum, onlar kuru alana çıktıklarında sularını sıcak su ilave ederek ılıtıyorum[EDIT]Hoppala,2025-08-14 20:11:15[/EDIT]
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[QUOTE=Cyber_Scout]Isıtıcı lamba mı uv lamba mı? Sindirim için güneş uv ve güneş ısı ikiside lazım sanırım sürüngenlere .. [/QUOTE]
İkisinide almıştım aslında hangisi en doğrusu olur diye geldiklerinde sorucaktım 😅
[QUOTE=Cyber_Scout]Isıtıcı lamba mı uv lamba mı? Sindirim için güneş uv ve güneş ısı ikiside lazım sanırım sürüngenlere .. [/QUOTE]
İkisinide almıştım aslında hangisi en doğrusu olur diye geldiklerinde sorucaktım 😅
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264987/140820251835361.jpg[/IMG]
Yeni merdiveni yaptım. nasıl olmuş diye sormak için fotoğraf çekecektim bizimkiler hemen işgal ettiler bile😂 güle güle kullansınlar inşallah. Önceki yaptığım paylaşımda ki önerileri dinleyerek yaptım. Daha büyük kap için yarın çarşıya ineceğim, ısıtıcı lamba sipariş verdim yolda, filtre olarak ebeveynlerimi ikna etmeye çalışıyorum ama gizli saklı almak zorunda kalıcağım gibi. Önerileriniz için çok teşekkür ederim[:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264987/140820251835361.jpg[/IMG]
Yeni merdiveni yaptım. nasıl olmuş diye sormak için fotoğraf çekecektim bizimkiler hemen işgal ettiler bile😂 güle güle kullansınlar inşallah. Önceki yaptığım paylaşımda ki önerileri dinleyerek yaptım. Daha büyük kap için yarın çarşıya ineceğim, ısıtıcı lamba sipariş verdim yolda, filtre olarak ebeveynlerimi ikna etmeye çalışıyorum ama gizli saklı almak zorunda kalıcağım gibi. Önerileriniz için çok teşekkür ederim[:3]
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Sanırım anlamadım daha net anlatır mısınız?
[/QUOTE]
Tabikide. Ben paylaşacağım mesaj için farklı forum başlığı seçmeme rağmen yeni üye formu başlığı altında paylaşıyor
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Sanırım anlamadım daha net anlatır mısınız?
[/QUOTE]
Tabikide. Ben paylaşacağım mesaj için farklı forum başlığı seçmeme rağmen yeni üye formu başlığı altında paylaşıyor
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba, tüm sorularınızı bu başlık içinde sorarsanız hem cevaplayan hem okuyan hemde sizin açınızdan iyi olur . [/QUOTE]
A görmeniz çok iyi oldu. Bende forum konusu başlığı alanında sorun yaşıyorum seçtiğim başlığa değil yeni üye formuna yollamakta, nasıl düzeltebilirim acaba?
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba, tüm sorularınızı bu başlık içinde sorarsanız hem cevaplayan hem okuyan hemde sizin açınızdan iyi olur . [/QUOTE]
A görmeniz çok iyi oldu. Bende forum konusu başlığı alanında sorun yaşıyorum seçtiğim başlığa değil yeni üye formuna yollamakta, nasıl düzeltebilirim acaba?
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[QUOTE=fishhyy]
Neler istedim neler... kedi köpek kuş kaplumbağa kurbağa sincap hamster kobay balık tesbih böceği yılan... İyi ki çoğuna izin vermemişler ev hayvanat bahçesine dönerdi. Ve en önemlisi de hayvanların doğal ortamlarından uzaklaşmamaları. Bunun için de büyük paralar ve emekler dökmek lazım. Hayvan sevgisi güzel bir şey ama daha da önemli bir şey varsa o da cana olan saygı. Begumtar kullanıcısını da takdir etmek gerekir bu konuda. Kendisini zorlayacak şeyler söylenmesine rağmen hep ılımlı davrandı. Takdir ediyoruz [:3][/QUOTE]
Ah çok teşekkür ederim gerçekten günümü aydın ettiniz hepiniz 😊. Minnakları aslında ben istemedim çünkü sınav senelerime giriyorum bakmam zor olucak ama maalesef aile olarak bilinçsiz ebeveynlere sahibim. Küçük kardeşim kaplumbağa istedi diye aldılar benimde aldıkları kaplumbağa ile yani tospik ile ilgilendiğimi görünce kiki'yi de benden habersiz aldılar. Şimdi ise onlara güzel ortam sağlamak istiyorum diye azar yiyorum😅. Topik'i almalarından şikayetçi değilim petshop'da o kadar zarar görmüş ki sırtı mantar tutmuştu çok şükür ilgilendik ve iyileşti ama kiki için aynı şeyi söyleyemem. İkiside benim can dostlarım ama imkansızlıklar arasına girmemeleri lazımdı. Şimdide duygusal olarak o kadar bağlandımki onları bırakamam. Çıkmazdayım yani😓. Ama yapacak bir şey yok sizinde önerileriniz ile onlara en kaliteli yaşam şartlarını sunmak için her şeyi yapmaya hazırım
[QUOTE=fishhyy]
Neler istedim neler... kedi köpek kuş kaplumbağa kurbağa sincap hamster kobay balık tesbih böceği yılan... İyi ki çoğuna izin vermemişler ev hayvanat bahçesine dönerdi. Ve en önemlisi de hayvanların doğal ortamlarından uzaklaşmamaları. Bunun için de büyük paralar ve emekler dökmek lazım. Hayvan sevgisi güzel bir şey ama daha da önemli bir şey varsa o da cana olan saygı. Begumtar kullanıcısını da takdir etmek gerekir bu konuda. Kendisini zorlayacak şeyler söylenmesine rağmen hep ılımlı davrandı. Takdir ediyoruz [:3][/QUOTE]
Ah çok teşekkür ederim gerçekten günümü aydın ettiniz hepiniz 😊. Minnakları aslında ben istemedim çünkü sınav senelerime giriyorum bakmam zor olucak ama maalesef aile olarak bilinçsiz ebeveynlere sahibim. Küçük kardeşim kaplumbağa istedi diye aldılar benimde aldıkları kaplumbağa ile yani tospik ile ilgilendiğimi görünce kiki'yi de benden habersiz aldılar. Şimdi ise onlara güzel ortam sağlamak istiyorum diye azar yiyorum😅. Topik'i almalarından şikayetçi değilim petshop'da o kadar zarar görmüş ki sırtı mantar tutmuştu çok şükür ilgilendik ve iyileşti ama kiki için aynı şeyi söyleyemem. İkiside benim can dostlarım ama imkansızlıklar arasına girmemeleri lazımdı. Şimdide duygusal olarak o kadar bağlandımki onları bırakamam. Çıkmazdayım yani😓. Ama yapacak bir şey yok sizinde önerileriniz ile onlara en kaliteli yaşam şartlarını sunmak için her şeyi yapmaya hazırım
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
