ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
guvenbahadir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2009 21:44
Son Ziyaret:
17 Mart 2017 22:50
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bahadır Güven
Doğum Tarihi:
21 Kasım 1983
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bahadır Güven
SON 10 MESAJI
Glossostigma Yapraklar Da Kızarma?
Yapraklar da kızarma artarak yayiliyo fikri olan??
Yapraklar da kızarma artarak yayiliyo fikri olan??
Glossostigma Yapraklar Da Kızarma?
Tessekkurler flo siparislerini vericem hemen.
ProFlora pH Control
CO₂/pH-hesaplayıcı, solenoid valf ile birlikte[:?]
Ph icinde bu aleti dusunuyorum ama isleyisi sizin anlattiginiza pek benzemiyo sanirim kendi icinde selenoid valf var acaba co2 yi direk bu makinaya mi bagliyoruz??
[QUOTE=AlperAskan]Maşallah çok güzel bir görüntü.İlk defa bukadar sık glosso örtüsüne rastladım.Satışınız varmı acaba [:)))][/QUOTE]
Tessekkurler begenmenize cok sevindim.
Satısım yok ama nasıl vericegimi anlatırsanız ücretsiz verebilirim[:D]
Tessekkurler flo siparislerini vericem hemen.
ProFlora pH Control
CO₂/pH-hesaplayıcı, solenoid valf ile birlikte[:?]
Ph icinde bu aleti dusunuyorum ama isleyisi sizin anlattiginiza pek benzemiyo sanirim kendi icinde selenoid valf var acaba co2 yi direk bu makinaya mi bagliyoruz??
[QUOTE=AlperAskan]Maşallah çok güzel bir görüntü.İlk defa bukadar sık glosso örtüsüne rastladım.Satışınız varmı acaba [:)))][/QUOTE]
Tessekkurler begenmenize cok sevindim.
Satısım yok ama nasıl vericegimi anlatırsanız ücretsiz verebilirim[:D]
Glossostigma Yapraklar Da Kızarma?
[QUOTE=burakksk]Ehehehe ilk defa duydum böyle bir şey ömrümde [/QUOTE]
Mumkunse size bir kac sorum olucak aydinlatma icin bi florasan kombinasyonu önerebilirmisiniz 4*54 olucak sekilde[:?]
Co2 selenoid valfi ph ölcere baglamissiniz bu aletin calisma prensibinden bahsedebilirmisiniz??
[QUOTE=burakksk]Ehehehe ilk defa duydum böyle bir şey ömrümde [/QUOTE]
Mumkunse size bir kac sorum olucak aydinlatma icin bi florasan kombinasyonu önerebilirmisiniz 4*54 olucak sekilde[:?]
Co2 selenoid valfi ph ölcere baglamissiniz bu aletin calisma prensibinden bahsedebilirmisiniz??
Glossostigma Yapraklar Da Kızarma?
[QUOTE=burakksk]Bana Potasyum eksikliğini düşündürtüyor..
Ek not armatür Celal abi yapımı [:)][/QUOTE]
Tessekkürler bilgi icin[;)]
Bir arkadasda dalga motoru al ve zemine dogru ver cunku akinti olmadigindan bitkilerin ustunde bakteri olusuyo ve fotosentezden dolayi bitkiler kizariyo dedi cok mantikli gelmedi bana. Sizce[:?][:?]
[QUOTE=burakksk]Bana Potasyum eksikliğini düşündürtüyor..
Ek not armatür Celal abi yapımı [:)][/QUOTE]
Tessekkürler bilgi icin[;)]
Bir arkadasda dalga motoru al ve zemine dogru ver cunku akinti olmadigindan bitkilerin ustunde bakteri olusuyo ve fotosentezden dolayi bitkiler kizariyo dedi cok mantikli gelmedi bana. Sizce[:?][:?]
Glossostigma Yapraklar Da Kızarma?
Merhaba arkadaslar tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum.
Benim problemim zeminimdeki glosostigmalarimin yapraklari kizarmaya basladi ve tum zemini saricak diye cok korkuyorum sebebini bilen veya tahmini olan varsa fikrini soyleyebilir mi?[:?]
Birde kabaca hangi sivi gubreleri kullanmaliyim?[:?]
Akvaryumum 120*45*45
4*54 aydinlatma
Fluval 406 dis motor
3lt co2 + jbl tufan reaktör
Zeminde 8 lt serafloradepot 4 lt jbl gubre
En ust 60 lt hagen var.[:iyi:][:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/9_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/8_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/6_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/5_image.jpeg[/IMG]
Merhaba arkadaslar tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum.
Benim problemim zeminimdeki glosostigmalarimin yapraklari kizarmaya basladi ve tum zemini saricak diye cok korkuyorum sebebini bilen veya tahmini olan varsa fikrini soyleyebilir mi?[:?]
Birde kabaca hangi sivi gubreleri kullanmaliyim?[:?]
Akvaryumum 120*45*45
4*54 aydinlatma
Fluval 406 dis motor
3lt co2 + jbl tufan reaktör
Zeminde 8 lt serafloradepot 4 lt jbl gubre
En ust 60 lt hagen var.[:iyi:][:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/9_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/8_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/6_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/5_image.jpeg[/IMG]
Glosostigma Yapraklarda Kızarma?
Merhaba arkadaslar tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum.
Benim problemim zeminimdeki glosostigmalarimin yapraklari kizarmaya basladi ve tum zemini saricak diye cok korkuyorum sebebini bilen veya tahmini olan varsa fikrini soyleyebilir mi?
Birde kabaca hangi sivi gubreleri kullanmaliyim?
Akvaryumum 120*45*45
4*54 aydinlatma
Fluval 406 dis motor
3lt co2 + jbl tufan reaktör
Zeminde 8 lt serafloradepot 4 lt jbl gubre
En ust 60 lt hagen var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/6_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/5_image.jpeg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/9_image.jpeg[/IMG]
Fikri olan veya yardimci olabilicek yok mu??[:?]
Merhaba arkadaslar tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum.
Benim problemim zeminimdeki glosostigmalarimin yapraklari kizarmaya basladi ve tum zemini saricak diye cok korkuyorum sebebini bilen veya tahmini olan varsa fikrini soyleyebilir mi?
Birde kabaca hangi sivi gubreleri kullanmaliyim?
Akvaryumum 120*45*45
4*54 aydinlatma
Fluval 406 dis motor
3lt co2 + jbl tufan reaktör
Zeminde 8 lt serafloradepot 4 lt jbl gubre
En ust 60 lt hagen var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/6_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/5_image.jpeg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/9_image.jpeg[/IMG]
Fikri olan veya yardimci olabilicek yok mu??[:?]
Fikirlerinize İhtiyacım Var!
Ben gübreleri fln aldım cok üsküdar da bi yer el yapimi cokda ilgililer istersen ozelden adres bilgisi verebilirim.[:?]
Ben gübreleri fln aldım cok üsküdar da bi yer el yapimi cokda ilgililer istersen ozelden adres bilgisi verebilirim.[:?]
Fikirlerinize İhtiyacım Var!
[QUOTE=mka1923]
Merhaba ,
Şimdiden hayırlı olsun . Nazar değmesin inşallah .
Karbondioksiti aydınlatma süresi boyunca verebilirsiniz. 24 saate gerek yok . Karbondioksiti kontrol etmek için co2 indikator temin etmeniz gerekiyor . Bu ürün ile birlikte akvaryumda co2 seviyesini sürekli kontrol altında tutarsınız . Aşırı ya da az veya normal seviyede olduğunu sıvıdaki renk değişikliği ile tespit ediyorsunuz.
Gübrelemeye ister şimdi başlayın ister bir iki hafta sonra . Ancak ; mutlaka nitrat , fosfat ve demir testleri edinmenizi öneriyorum . Bu üçlü sizi gübrelemede çok rahat ettirecek. Bu üç testi önermemin sebebi , gübrelerin içinde yosuna ve alge direkt olarak etki edecek değerler olmasıdır .
Bulanık çok normal. Kendiliğinden düzelecektir . 3 haftaya yakın sürdü benimki. Artık cam gibi .
Gübre olarak eğer el yapımı satın alacaksanız mutlaka aldığınız gübrelerin doğru düzgün olduğuna emin olun . Inanın herkes işini dürüst yapmıyor .
Hazır alacaksanız ben şahsen reeflowers 6 lı set aldım ve çok memnunum . Jbl sıvı testler ile kontrol ediyorum ve gerçekten üzerinde yazan değerleri yansıtıyor diyebilirim .
Tekrardan hayırlı olsun . [/QUOTE]
Cok tessekkurler bilgiler icin simdide suyun üstünde yag tabakası gibi bi tabaka oldu 2 gundur.[:((]
[QUOTE=mka1923]
Merhaba ,
Şimdiden hayırlı olsun . Nazar değmesin inşallah .
Karbondioksiti aydınlatma süresi boyunca verebilirsiniz. 24 saate gerek yok . Karbondioksiti kontrol etmek için co2 indikator temin etmeniz gerekiyor . Bu ürün ile birlikte akvaryumda co2 seviyesini sürekli kontrol altında tutarsınız . Aşırı ya da az veya normal seviyede olduğunu sıvıdaki renk değişikliği ile tespit ediyorsunuz.
Gübrelemeye ister şimdi başlayın ister bir iki hafta sonra . Ancak ; mutlaka nitrat , fosfat ve demir testleri edinmenizi öneriyorum . Bu üçlü sizi gübrelemede çok rahat ettirecek. Bu üç testi önermemin sebebi , gübrelerin içinde yosuna ve alge direkt olarak etki edecek değerler olmasıdır .
Bulanık çok normal. Kendiliğinden düzelecektir . 3 haftaya yakın sürdü benimki. Artık cam gibi .
Gübre olarak eğer el yapımı satın alacaksanız mutlaka aldığınız gübrelerin doğru düzgün olduğuna emin olun . Inanın herkes işini dürüst yapmıyor .
Hazır alacaksanız ben şahsen reeflowers 6 lı set aldım ve çok memnunum . Jbl sıvı testler ile kontrol ediyorum ve gerçekten üzerinde yazan değerleri yansıtıyor diyebilirim .
Tekrardan hayırlı olsun . [/QUOTE]
Cok tessekkurler bilgiler icin simdide suyun üstünde yag tabakası gibi bi tabaka oldu 2 gundur.[:((]
Fikirlerinize İhtiyacım Var!
[QUOTE=mezmay2207]Açıkçası fikir veremem bende fikir istiyorum ama maşallah akvaryumunuz gerçekten çok güzel olmuş.güle güle kullanın [:iyi:][/QUOTE]
Cok sağolun.[:)]
Sorularima cevap bulabilirsem umarim daha güzel olucak.[:(]
[QUOTE=mezmay2207]Açıkçası fikir veremem bende fikir istiyorum ama maşallah akvaryumunuz gerçekten çok güzel olmuş.güle güle kullanın [:iyi:][/QUOTE]
Cok sağolun.[:)]
Sorularima cevap bulabilirsem umarim daha güzel olucak.[:(]
Fikirlerinize İhtiyacım Var!
Herkese merhaba aranıza yeni katıldım ve tankımı yeni kurdum.
Bir kac konuda tecrübeli arkadaslarin fikirlerine ihtiyacim var.hertürlü elestiriye fikre acigim[:)]
Oncelikle tankın ozelliklerini belirteyim
120*45*45
54*4 ısıklandirma
2 grolux
2 aquastar
Taban kumu olarak sera floradepot ve jbl monado karisik kullandim.ikisinden de 5'er kg.
Üstünde de 55 kilo kadar hagen var.
Dış motor olarak Fluval 306 kullaniyorum.
Gelelim sorularima:
1. Kurulum yapali 3 gun olmasina ragmen su cok bulanik ne yapmaliyim.
2.co2 damla sayacindan sn de kac kabarcik görmeliyim.
3.co2 yi gece kapatmalimiyim.
4.sıvı gubre kullanmaya ne zaman baslayabilirim?
5.Tasarim olarak fikir verebilirmisiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/3_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/2_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/4_image.jpeg[/IMG]
Herkese merhaba aranıza yeni katıldım ve tankımı yeni kurdum.
Bir kac konuda tecrübeli arkadaslarin fikirlerine ihtiyacim var.hertürlü elestiriye fikre acigim[:)]
Oncelikle tankın ozelliklerini belirteyim
120*45*45
54*4 ısıklandirma
2 grolux
2 aquastar
Taban kumu olarak sera floradepot ve jbl monado karisik kullandim.ikisinden de 5'er kg.
Üstünde de 55 kilo kadar hagen var.
Dış motor olarak Fluval 306 kullaniyorum.
Gelelim sorularima:
1. Kurulum yapali 3 gun olmasina ragmen su cok bulanik ne yapmaliyim.
2.co2 damla sayacindan sn de kac kabarcik görmeliyim.
3.co2 yi gece kapatmalimiyim.
4.sıvı gubre kullanmaya ne zaman baslayabilirim?
5.Tasarim olarak fikir verebilirmisiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/3_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/2_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/4_image.jpeg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
