Rasbora Oneri


Tatar10Çevrim Dışı

Kayıt: 30/10/2025
İl: Istanbul
Mesaj: 52
Tatar10Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 25 Haziran 2026 20:09
Merhaba, 75 lt net bitkili akvaryum da, 7 lepistes, 4 oto, 4 nerite, 1 cuce vatoz var. Ph 7.5 civari, cesme suyu, sicaklik 24-26

Rasbora turlerinden oneriniz, 2 tür de olabilir, 6-10 lu gruplar halinde, aklımda sivrisinek ve galaxy var,

İlanlarda çok sınırlı var, istanbulda önereceğiniz alım yeri

Şimdiden teşekkürler 🙏

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Cyber_ScoutÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 5921
Cyber_ScoutÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: Dün 03:31
Bu balık (Danio Margaritatus) ilk keşfedildiğinde akvaryum hobisinde yanlışlıkla rasbora olarak adlandırılmıştır.
Ancak yapılan bilimsel araştırmalar sonucunda balığın bir Danio türü olduğu kanıtlanmıştır.
[:?]

Teşekkür Edenler: [T]268986,Tatar10[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

yyiImazÇevrimiçi

Kayıt: 27/10/2020
İl: Samsun
Mesaj: 223
yyiImazÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: Dün 10:38
Bende 110 litrelik tank var. 13 cardinal, 8 galaxy rasbora, 10 adet kırmızı burun tetra var. Üç tür de uyumlu halde. Kırmızı burunlar diğerlerine göre daha grup halinde dolaşıyorlar. Genel olarak görsellik güzel.

Sarı sitede guppycenter diye aratırsanız, aradığınız canlıları bulabilirsiniz. İstanbulda mağaza.

Teşekkür Edenler: [T]268986,Tatar10[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tatar10Çevrim Dışı

Kayıt: 30/10/2025
İl: Istanbul
Mesaj: 52
Tatar10Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 20 Saat 16 Dakika önce
[QUOTE=Cyber_Scout]Bu balık (Danio Margaritatus) ilk keşfedildiğinde akvaryum hobisinde yanlışlıkla rasbora olarak adlandırılmıştır.
Ancak yapılan bilimsel araştırmalar sonucunda balığın bir Danio türü olduğu kanıtlanmıştır.
[:?][/QUOTE]

Bilgi için teşekkür ederim, tür uyumu açısından tekrar bakarım o zaman

[QUOTE=yyiImaz]Bende 110 litrelik tank var. 13 cardinal, 8 galaxy rasbora, 10 adet kırmızı burun tetra var. Üç tür de uyumlu halde. Kırmızı burunlar diğerlerine göre daha grup halinde dolaşıyorlar. Genel olarak görsellik güzel.

Sarı sitede guppycenter diye aratırsanız, aradığınız canlıları bulabilirsiniz. İstanbulda mağaza.[/QUOTE]

Teşekkürler, siteden kontrol edeceğim

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir