www.teleskopakvaryum.com.tr
Gönderim Zamanı: 04 Şubat 2013 15:51
Dışarıdan özel tür balık getirtiyormusunuz.Saygılar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Şubat 2013 19:18
[QUOTE=wallborg]Merhaba iyi günler
[/QUOTE]
[QUOTE=muslim kavak]Dışarıdan özel tür balık getirtiyormusunuz.Saygılar.[/QUOTE]
Sitenizde yer alan fluval 105 ve fluval 205 dış filtre hangi ithalatçı firma tarafından garantilidir?
Fluval Marka Ürünler KAYA PET tarafından ithal edilmektedir. Fluval ürünlerimizin tamamı KAYA PET ' ten alınır.
Gerekli Bilgi İlgili Firmadan alınabilir.
[QUOTE=muslim kavak]Dışarıdan özel tür balık getirtiyormusunuz.Saygılar.[/QUOTE]
Talep ettiğiniz türler ile gerekli bilgiyi 0212 511 86 66 nolu numaramızdan öğrenebilirsiniz. istemiş olduğunuz türün fiyat ve teslimat süreleri hakkında net bilgi alabılırsınız.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Şubat 2013 15:39
Üye girişi yapıldığında giriş yapıp yapmadığımızı belli eden bir hoşgeldin yazısı karşılamıyor.
Eski sitedeki gibi adımızı köşede göremiyoruz.
Sadece sipariş takip yazısı var.
Üye girişi yapıldığında Sn.Ad Soyad şeklinde bir ibare sabit kalmalı sağ ya da sol üst köşede.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Şubat 2013 17:15
Surungen ürünlerini yetersiz buluyorum.Kaplumbagalar olsun semenderler olsun cok az sayıda ve standart ürünler var.Bu konuda ki gelişmelerinizi bekliyorum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 18 Şubat 2013 01:37
Sayın yetkili,site bozuk;
şu şekilde bir bozukluk var;ürün yada ürünleri sepete atıyorsunuz ve alışverişe devam et seçeneğine tıklıyorsunuz fakat kaldığın yerden değil de direkt ana sayfadan tekrar baştan başlıyorsunuz.
Örnek olarak Eheim substrat'ı sepete attım ve aynı marka alışverişe devam edeceğim ama alışverişe devam et tıklayınca ana sayfaya atıyor.
Tekrar aynı yönlendirmelere giriliyor.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 18 Şubat 2013 07:14
Slm
dolphin c-1300 ün garanti süresi nekadar.
dolphin c-1300 ün garanti süresi nekadar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 19 Şubat 2013 14:09
Merhabalar. Eheim 2078 filtre almak istiyorum. Fakat eminönü şubeniz ve beşiktaş şubeniz ile telefon ile görüşme yaptığımda beşiktaş şubeniz filtrenin full dolu olarak verildiğini, eminönü şubeniz de filtrenin boş olarak verildiğini söylüyor. Fakat her 2 tarafta da fiyatlar aynı. Sanırım çalışanlarınızın bu konuda pek bir bilgisi yok. Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim. Dolu ise içindeki malzemeler nelerdir ve kaç litredir?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Şubat 2013 18:26
Sn.Esra Yaatası,
Aktaracağım konuda yardımınıza ihtiyacım var;
Sipariş no:609
Fatura no: 462322
Tarih : 13/02/2013
Sorun:
Faturanın birinci sırasında yazılı olan JBL Novo Fect tablet yerine kutudan başka ürün çıkması.
Kargoyu açtıktan sonra telefon ile hatayı bildirdim ve doğru ürünün gönderilmesini talep ettim.
18/02/2013 pazartesi günü tekrar telefon ile hatırlattım.
Bu gün itibarı ile bana henüz siparişim ulaşmadı.
Artık telefon ile sonuç alamıyacağım düşüncesi ile buradan bildirmek istedim.
Gereğini rica ederim.
Aguila Negra 2013-02-20 18:27:24
Aktaracağım konuda yardımınıza ihtiyacım var;
Sipariş no:609
Fatura no: 462322
Tarih : 13/02/2013
Sorun:
Faturanın birinci sırasında yazılı olan JBL Novo Fect tablet yerine kutudan başka ürün çıkması.
Kargoyu açtıktan sonra telefon ile hatayı bildirdim ve doğru ürünün gönderilmesini talep ettim.
18/02/2013 pazartesi günü tekrar telefon ile hatırlattım.
Bu gün itibarı ile bana henüz siparişim ulaşmadı.
Artık telefon ile sonuç alamıyacağım düşüncesi ile buradan bildirmek istedim.
Gereğini rica ederim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Şubat 2013 23:43
Merhaba. gonderilen ex1200 filtrenin yaninda garanti belgesi gelmedi. Anadolu pet urunun yaninda garanti belgesinide istemekte. Telefonla arayip garanti belgesini kaseli imzali gonderiniz diye uyarida buunmamaragmen garanti belgesi kutudan cikmadi.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Şubat 2013 11:19
[QUOTE=M.Tuna]Üye girişi yapıldığında giriş yapıp yapmadığımızı belli eden bir hoşgeldin yazısı karşılamıyor.
[QUOTE=M.Tuna]Sayın yetkili,site bozuk;
[QUOTE=sek_onder]Merhaba. gonderilen ex1200 filtrenin yaninda garanti belgesi gelmedi. Anadolu pet urunun yaninda garanti belgesinide istemekte. Telefonla arayip garanti belgesini kaseli imzali gonderiniz diye uyarida buunmamaragmen garanti belgesi kutudan cikmadi. [/QUOTE]
[QUOTE=Aguila Negra] Sn.Esra Yaatası,
Aktaracağım konuda yardımınıza ihtiyacım var;
Sipariş no:609
Fatura no: 462322
Tarih : 13/02/2013
Sorun:
Faturanın birinci sırasında yazılı olan JBL Novo Fect tablet yerine kutudan başka ürün çıkması.
Kargoyu açtıktan sonra telefon ile hatayı bildirdim ve doğru ürünün gönderilmesini talep ettim.
18/02/2013 pazartesi günü tekrar telefon ile hatırlattım.
Bu gün itibarı ile bana henüz siparişim ulaşmadı.
Artık telefon ile sonuç alamıyacağım düşüncesi ile buradan bildirmek istedim.
Gereğini rica ederim.
[/QUOTE]
Eski sitedeki gibi adımızı köşede göremiyoruz.
Sadece sipariş takip yazısı var.
Üye girişi yapıldığında Sn.Ad Soyad şeklinde bir ibare sabit kalmalı sağ ya da sol üst köşede.
[/QUOTE]
Gerekli düzenleme yapılmıştır.
[QUOTE=M.Tuna]Sayın yetkili,site bozuk;
şu şekilde bir bozukluk var;ürün yada ürünleri sepete atıyorsunuz ve alışverişe devam et seçeneğine tıklıyorsunuz fakat kaldığın yerden değil de direkt ana sayfadan tekrar baştan başlıyorsunuz.
Örnek olarak Eheim substrat'ı sepete attım ve aynı marka alışverişe devam edeceğim ama alışverişe devam et tıklayınca ana sayfaya atıyor.
Tekrar aynı yönlendirmelere giriliyor.
[/QUOTE]
Çözümlenicektir.
[QUOTE=sek_onder]Merhaba. gonderilen ex1200 filtrenin yaninda garanti belgesi gelmedi. Anadolu pet urunun yaninda garanti belgesinide istemekte. Telefonla arayip garanti belgesini kaseli imzali gonderiniz diye uyarida buunmamaragmen garanti belgesi kutudan cikmadi. [/QUOTE]
Önder Bey ; garanti belgesi kaşelenmek üzeri kutudan cıkarılmıs unutulmustur , size ulaştırılmasını sağlayacagım .
[QUOTE=Aguila Negra] Sn.Esra Yaatası,
Aktaracağım konuda yardımınıza ihtiyacım var;
Sipariş no:609
Fatura no: 462322
Tarih : 13/02/2013
Sorun:
Faturanın birinci sırasında yazılı olan JBL Novo Fect tablet yerine kutudan başka ürün çıkması.
Kargoyu açtıktan sonra telefon ile hatayı bildirdim ve doğru ürünün gönderilmesini talep ettim.
18/02/2013 pazartesi günü tekrar telefon ile hatırlattım.
Bu gün itibarı ile bana henüz siparişim ulaşmadı.
Artık telefon ile sonuç alamıyacağım düşüncesi ile buradan bildirmek istedim.
Gereğini rica ederim.
[/QUOTE]
Hatalı ürünün bize gönderimini sağladınız mı ? Ürün değişimi için hatalı ürünün kargosu beklenıyor olabılır.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir