www.teleskopakvaryum.com.tr
[QUOTE=mehsov]Merhabalar. Eheim 2078 filtre almak istiyorum. Fakat eminönü şubeniz ve beşiktaş şubeniz ile telefon ile görüşme yaptığımda beşiktaş şubeniz filtrenin full dolu olarak verildiğini, eminönü şubeniz de filtrenin boş olarak verildiğini söylüyor. Fakat her 2 tarafta da fiyatlar aynı. Sanırım çalışanlarınızın bu konuda pek bir bilgisi yok. Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim. Dolu ise içindeki malzemeler nelerdir ve kaç litredir?[/QUOTE]
[QUOTE=yigitgurdal]Surungen ürünlerini yetersiz buluyorum.Kaplumbagalar olsun semenderler olsun cok az sayıda ve standart ürünler var.Bu konuda ki gelişmelerinizi bekliyorum.[/QUOTE]
[QUOTE=Aguila Negra] Sn.Esra Yaatası,
Aktaracağım konuda yardımınıza ihtiyacım var;
Sipariş no:609
Fatura no: 462322
Tarih : 13/02/2013
Sorun:
Faturanın birinci sırasında yazılı olan JBL Novo Fect tablet yerine kutudan başka ürün çıkması.
Kargoyu açtıktan sonra telefon ile hatayı bildirdim ve doğru ürünün gönderilmesini talep ettim.
18/02/2013 pazartesi günü tekrar telefon ile hatırlattım.
Bu gün itibarı ile bana henüz siparişim ulaşmadı.
Artık telefon ile sonuç alamıyacağım düşüncesi ile buradan bildirmek istedim.
Gereğini rica ederim.
[/QUOTE]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
[quote]Hatalı ürünün bize gönderimini sağladınız mı ? Ürün değişimi için hatalı ürünün kargosu beklenıyor olabılır.
teleskopakvaryum.com.tr Yöneticisi.
Öneri ve Taleplerinizi Lütfen Bize İletin.[/quote]
Bu konuda,doğru ürünü getiren kargo görevlisine hatalı ürünü vermem knusunda mutabık kalmıştık(Samet bey 14/02/2013)
[quote]Gerekli bilgiyi kargo bölümüne iletmiş bulunmaktayım , irtibata geçilecektir. Gün içinde sizi aramaz ve bilgi vermezlerse lütfen bana bildiriniz..[/quote]
Şu ana kadar telefon veya e-posta ile aranmadım,bilgilendirilmedim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
[quote]Hatalı ürünün bize gönderimini sağladınız mı ? Ürün değişimi için hatalı ürünün kargosu beklenıyor olabılır.
teleskopakvaryum.com.tr Yöneticisi.
Öneri ve Taleplerinizi Lütfen Bize İletin.[/quote]
Bu konuda,doğru ürünü getiren kargo görevlisine hatalı ürünü vermem knusunda mutabık kalmıştık(Samet bey 14/02/2013)
[quote]Gerekli bilgiyi kargo bölümüne iletmiş bulunmaktayım , irtibata geçilecektir. Gün içinde sizi aramaz ve bilgi vermezlerse lütfen bana bildiriniz..[/quote]
Şu ana kadar telefon veya e-posta ile aranmadım,bilgilendirilmedim
PEKİ !.. Yarın Samet Bey sizi arayacak .
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
[QUOTE=sek_onder]Garanti belgesini gonderdinizmi? [/QUO
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
PEKİ !.. Yarın Samet Bey sizi arayacak .
Esra Yaatası
teleskopakvaryum.com.tr Yöneticisi.
Bu şekilde yazarak ne amaçladığınızı bilmiyorum ama büyük harf ile yazılmış mesaja muhatap olmayı hakkeden ben değilim.
Neyse,sonuç biraz önce MNG kargo siparişimi getirdi ve konuşulduğu üzere hatalı gelen kutu görevliye teslim edildi.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
PEKİ !.. Yarın Samet Bey sizi arayacak .
Esra Yaatası
teleskopakvaryum.com.tr Yöneticisi.
Bu şekilde yazarak ne amaçladığınızı bilmiyorum ama büyük harf ile yazılmış mesaja muhatap olmayı hakkeden ben değilim.
Neyse,sonuç biraz önce MNG kargo siparişimi getirdi ve konuşulduğu üzere hatalı gelen kutu görevliye teslim edildi.
[/QUOTE]
[QUOTE=İsmail Karakaş]Siteniz üzerinden yaptığım 197 numaralı, 10.01.2013 tarihli siparişimde Seachem Purigen 100 ML isimli ürünü siparişi tamamladıktan sonra iptal etmeme rağmen halen ürün bedeli kredi kartıma iade edilmedi. Konu ile alakalı size mailde attım fakat dönüş yapılmadı. Mağduriyetimin giderilmesini rica ederim... [/QUOTE]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Merhaba.
Bugün saat 12:03 itibarı ile sitenizden "STOKTA VAR OLAN" bir ürün sipariş ettim. ( Sipariş no :869) Bir saat kadar sonra telefonla aradım, bugün kesinlikle kargo edileceği söylendi.
Site üzerinden kontrol ettim, sipariş durumu "beklemede" görünüyordu ve 17:15 te tekrar aradım. Ürünün ellerinde olmadığını, tedarik edilip kargoya verileceği söylendi bu sefer de.
Sormak istediğim şu: Elinizde olmayan malı neden stokta var olarak gösteriyorsunuz? Diyelim ki yanlışlık oldu, neden bilgilendirilmedim?
İlk defa alışveriş yapmaya niyetlendiğim firmanız, benim nezdimde "Güvenilmez firmalar" kategorisinde yer aldı. Siz beni bilgilendirmediniz, ben sizi bilgilendireyim dedim.
Selametle...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Tekrar merhaba..
Sitede "AYNI GÜN KARGO" ibaresi bulunduğu halde, bugün 3. gün ve sipariş ettiğim ürün elime geçmedi.
Murat beyi birkaç defa (5 kez) aradım, "bu ürün bana acil lâzım, tedarik edemiyecekseniz, başka yerden alayım" dedim ama her aramamda "bugün kargoya veriyoruz" diyor. Artık aramaya sıkılıyorum.
Siipariş takip butonu var sitede ama, ne işe yarar bilemiyorum. Az önce tekrar baktım, lütfetmişler ve "kargoya teslim edildi" notu düşmüşler. Ne kargo takip no var, ne de birşey.
Hâsılı kelâm, ciddi anlamda pişman oldum ben bu alışverişten ve bir daha sitelerine bile uğramayı düşünmüyorum.
Esnaflık zor iş ve herkese göre değil demekki.
Güncelleme...
Az önce kargo şubesine ulaşabildim nihayet ve kargomu sordum. Adıma gönderilmiş bir kargo olmadığını söylediler. Gelecek kargo yani bugün verilmiş kargo var mı diye sordum, ona da menfi cevap alınca, TELESKOP AKVARYUMu arayıp, telefona Murat beyi istedim. "Bu ürün bana acil lâzım, temin edemiyecekseniz beni oyalamayın, ben başka yerden alayım" dediğimi hatırlattım, "Kargoya verilmiş olması lâzım gibi birşeyler söyledi. Ben de sipariş ettiğim ürünü artık kendim temin edeceğimi, kargo gelse bile almıyacağımı söyledim ve yine de YAKIN İLGİLERİNDEN dolayı teşekkür edip kapattım.
Birşey söylemeye gerek var mı, bilemiyorum...
Aldığım ürünün tutarı fazla değil diye mi bu ilgisizlik, umursamazlık, anlamadım.
Bu gibi firmalar insanı netten alışveriş yapmaya soğutuyor.
Forum üyelerine acizane tavsiyem, bir firma ile alışveriş yapmadan önce hakkındaki şikayetleri araştırıp, ona göre karar verin.
Sağlıcakla kalınız...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir