ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gorkemyoldas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2010 13:01
Son Ziyaret:
22 Mart 2026 00:57
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Görkem Yoldaş
Doğum Tarihi:
24 Haziran 1985
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem Yoldaş
250lt - High Tech Bitkili
96 lt - High Tech Bitkili
96 lt - Karides
SON 10 MESAJI
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
Emin Bey kargonuz elime ulaştı her şey için tekrar teşekkür ederim.
Emin Bey kargonuz elime ulaştı her şey için tekrar teşekkür ederim.
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
[QUOTE=TiTaNNiKe]
Emre bey öğrencilik yıllarımda ortaokul-lise-üniversite de akvaryumla olmasa da hep bu tarz organizasyonlar yaparak kitap, defter v.b şeylerin hep arkadaşlarımıza ucuza temin edilmesini sağladım her seferinde de şu anda değiniz gibi anlamsız yorumlar oldu ben de öğrendim ki siz ne yaparsanız yapın bu işlerde kötü düşünen insanlar her zaman çamur atar şu an çok iyi biliyorum ki Emin bey kendi cebinden 100 TL üzeri masraf yapmıştır, size ve kendisine sabır ve çalışmanızdan ötürü teşekkür ediyorum. Bu tarz konuları duymamazlıktan gelmek en doğrusudur, iyi bir şey yapmasaydınız bu kadar insan alım yapamayacaktı.
gorkemyoldas 2012-02-15 22:48:12
[QUOTE=TiTaNNiKe]
Arkadaşlar bazı arkadaşlar Emin abi bu işten yolunu buldu çocuk yurduna akvaryumda kuruyor oradan da pay alacak diye dedi kodular duyuyoruz bunlar hiç hoş şeyler diyil Çocuk yurdu herkese açık büyük bağışı yapan PET GARDEN SÜREKLİ KONTROLLER YAPACAK Siporax normalde 285 gm dır 1 litresi emin abinin gönderdiğini tartın 300 gm civarıdır kovadan çıkan fazlasına dahi tenezür edilmemiştir bu iş de 100 km yol yapıldı ve her gün 3 saat ayrıldı ve onlarca tlf açıldı adresi yanlış veren arkadaşlar tek tek arandı defalarca ptt ye gidildi kimsenin hakkı yenmesin diye, alıcı ödemeli kargo gönderildi, ve yolunu buldular tarzında konuşmalar hiç hoş olmadı bunların adı bizde saklı böyle düşünen arkadaşlar dışında başka arkadaşlarda varsa Emin abi kendine hediye bile almadı bir inat uğruna girdi bu iş böyle yapılmaz böyle yapılır diye girdi ve anlının akıyla çıktı siporax evveliyatını bilenler iyi bilir sera direk olaya el koydu 1060 tl den şuradan alacaksınız ürünü dedi o alcagımız yer defalarca değiştirildi ve defalarca gidildi ve ürün zorda olsa alındı. 800 tl ilk fiyatı bilen bilir amacımız yararlı bir şey yapmak olduğu için aldığımız fiyat pet piyasasını sarstı ve alamadık Sera genel müdürü gözetiminde 1060 tl den paylaşıldı ve Emin abi Ankarada defalarca turlar yaparak ürünleri temin edebildi.
1tl Poşet parası olurmu deniliyor Emin abi oturduğu yerden 1-2 kova yem paketlemedi eryamandan defalarca ulus merkez postaneye gitti açtığı tlf lar yaktığı benzinler adam başı 2-3 tl yi geçer.
Bu konuya değinme nedenim böyle bir emek ve insanlara bir yarar sağlama girişimlerinde bulunuyoruz ve kararlama duyunca üzülüyoruz bu şekilde düşünen arkadaşlar lütfen bu tür olmayan yapılmayan paylaşımlara girsinler yem gibi fazla çıkmıyor bunlarda çıksa da biz pay ediyoruz amacımız bir yardımcı olmak taktiri size bırakıyoruz.
İyi hobiler..
M.Emre Yıldırım
[/QUOTE]Emre bey öğrencilik yıllarımda ortaokul-lise-üniversite de akvaryumla olmasa da hep bu tarz organizasyonlar yaparak kitap, defter v.b şeylerin hep arkadaşlarımıza ucuza temin edilmesini sağladım her seferinde de şu anda değiniz gibi anlamsız yorumlar oldu ben de öğrendim ki siz ne yaparsanız yapın bu işlerde kötü düşünen insanlar her zaman çamur atar şu an çok iyi biliyorum ki Emin bey kendi cebinden 100 TL üzeri masraf yapmıştır, size ve kendisine sabır ve çalışmanızdan ötürü teşekkür ediyorum. Bu tarz konuları duymamazlıktan gelmek en doğrusudur, iyi bir şey yapmasaydınız bu kadar insan alım yapamayacaktı.
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
[QUOTE=TiTaNNiKe]
01. Ali kaya. 5 lt. [email protected]
02. Mustafa TİVEM. 3 lt. [email protected]
03. Ziya GÖKALP. 3 lt. [email protected]
04. Cihangir KARABULUT 1 Lt. mail vermedi bekleniyor
05. Metin Billor. 3 Lt. [email protected]
06. Ferit ERDEM. 2 LT. [email protected]
07. Görkem Yoldaş. 3 lt. [email protected]
08. Sedat özdemir. 4 lt. [email protected]
09. Caner kundem. 1lt. [email protected]
10. Cihan süzen. 1 lt. [email protected]
11. Teoman büyük. 1 lt. [email protected]
12. Mehmet ince. 10 lt. Arkadaşım,
13. Volkan Çiçek 2lt [email protected] (posta çek hesabı bekliyor)
14. Mesut Albay 3lt [email protected]
15. Faruk Özdogan 1lt
16.
17.
Ben bir litre daha ilave alabilirim Emin Bey, havaleyi hesabınıza akşam üzeri yaparım. Kalan 7lt , bugün bitsin artık :)
[QUOTE=TiTaNNiKe]
02. Mustafa TİVEM. 3 lt. [email protected]
03. Ziya GÖKALP. 3 lt. [email protected]
04. Cihangir KARABULUT 1 Lt. mail vermedi bekleniyor
05. Metin Billor. 3 Lt. [email protected]
06. Ferit ERDEM. 2 LT. [email protected]
07. Görkem Yoldaş. 3 lt. [email protected]
08. Sedat özdemir. 4 lt. [email protected]
09. Caner kundem. 1lt. [email protected]
10. Cihan süzen. 1 lt. [email protected]
11. Teoman büyük. 1 lt. [email protected]
12. Mehmet ince. 10 lt. Arkadaşım,
13. Volkan Çiçek 2lt [email protected] (posta çek hesabı bekliyor)
14. Mesut Albay 3lt [email protected]
15. Faruk Özdogan 1lt
16.
17.
Toplam 48 litre kalan litre 8
Toplam 42 LİTRE KALAN LİTRE 8
[/QUOTE]Toplam 42 LİTRE KALAN LİTRE 8
Ben bir litre daha ilave alabilirim Emin Bey, havaleyi hesabınıza akşam üzeri yaparım. Kalan 7lt , bugün bitsin artık :)
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
01. Ali kaya 5 lt. [email protected]
02. Mustafa TİVEM. 2 lt. [email protected]
03. Ziya GÖKALP 3 lt. [email protected]
04. Cihangir KARABULUT 1 Lt. mail vermedi bekleniyor
05. Metin Billor. 3 Lt. [email protected]
06. Ferit ERDEM. 2 LT. [email protected]
07. Görkem Yoldaş. 2 lt. [email protected]
08. Sedat özdemir. 4 lt. [email protected]
09. Caner kundem. 1lt. [email protected]
10. Cihan süzer. 1 lt. mail ?
11. Teoman büyük. 1 lt. [email protected]
12. Mehmet ince. 10 lt. Arkadaşım,
13. Volkan Çiçek 1lt [email protected] (posta çek hesabı bekliyor)
14.
15.
01. Ali kaya 5 lt. [email protected]
02. Mustafa TİVEM. 2 lt. [email protected]
03. Ziya GÖKALP 3 lt. [email protected]
04. Cihangir KARABULUT 1 Lt. mail vermedi bekleniyor
05. Metin Billor. 3 Lt. [email protected]
06. Ferit ERDEM. 2 LT. [email protected]
07. Görkem Yoldaş. 2 lt. [email protected]
08. Sedat özdemir. 4 lt. [email protected]
09. Caner kundem. 1lt. [email protected]
10. Cihan süzer. 1 lt. mail ?
11. Teoman büyük. 1 lt. [email protected]
12. Mehmet ince. 10 lt. Arkadaşım,
13. Volkan Çiçek 1lt [email protected] (posta çek hesabı bekliyor)
14.
15.
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
[QUOTE=TiTaNNiKe]
34. Metin Teksoy 2 lt. ([email protected] )
35. Yüksel Sürmen 2 lt. ([email protected])
36.Ahmet Aslan 1 lt. ( [email protected]
37.Hüseyin Ceneli 2 lt. (hü[email protected])
Emin bey ö.m ile kargo bilgilerimi de tarafınıza verdim fakat iş yoğunluğundan foruma giremedim listeye beni de 2lt olarak eklerseniz sevinirim.
[QUOTE=TiTaNNiKe]
İSİM LİTRE MAİL
08. Hasan CAN 5 lt ([email protected])
09. Haldun KARATAŞ 2 Lt ([email protected])
11. Emre Yıldırım 2 lt ( [email protected])
12. Cem Yücel 1 lt ([email protected])
13. Bülent dedeoglu 3lt ([email protected])
14. Engin karademir 3 lt ([email protected] )
15. Metin şengüler 1 lt ([email protected] )
16. M.Şerif POLAT 2 lt ([email protected])
17. Yaşar Aydoğdu 1 lt ([email protected])
18. Emre Can BÜLBÜL 1 lt ([email protected])
21. Zafer Keskin (whiteb) 1 Lt ( 03124688170 ) 03124688170
22. Halik KUNDAKSIZ 2 Lt ([email protected])
22. Halik KUNDAKSIZ 2 Lt ([email protected])
23. AKIN AKSU 1 Lt ( [email protected] )
26. Ahmet Özbilginer 1 lt ([email protected]m)
27. Hayrullah Koçak 1 lt ( mail verilmedi bekleniyor)
28. Çetin Kınalı 1 lt ([email protected])
29. Ümit ŞAHİN 2 LT ([email protected])
32. Vazgeçti ---- -----------------------
33. Semih Sertuna 4 lt (trockya22@hotmail)
35. Yüksel Sürmen 2 lt. ([email protected])
36.Ahmet Aslan 1 lt. ( [email protected]
37.Hüseyin Ceneli 2 lt. (hü[email protected])
38.Halil Yener 2 lt ([email protected])
39.Hakan şahan 3 lt. ([email protected])
40.Burak Fıçıcıoğlu 2 lt. ([email protected]
41.Beycan Evren 2lt ([email protected])
42.Abdullah Kurtul 2 lt Yüksel sürmen adresine gidecek.
43.Halil Yalılı 2 lt hyalili(@)gmail.com
44.Orhan Bayrak 1 lt [email protected]
45.Halil Koç 1 lt Koç[email protected] Titanic
46.Hasan DOĞAN 2 lt [email protected] HDSASA
47.Selim Sırrı iyi 2 lt [email protected] siyi
46.Hasan DOĞAN 2 lt [email protected] HDSASA
47.Selim Sırrı iyi 2 lt [email protected] siyi
48.Serkan Ay 1 lt ( mail verilmedi bekleniyor)
49.Gıyasettin Çaylan 2 lt [email protected]. malebolgiyas
50.Ali kaya 5 lt [email protected] radkaya
51. Mustafa TİVEM 2 lt [email protected] Semihsungur
52.Ziya GÖKALP 3 lt [email protected] Meykinto
53-Cihangir KARABULUT 1 Lt mail vermedi bekleniyor Pala
54-Metin Billor 3 Lt mail vermedi bekleniyor azalea
50.Ali kaya 5 lt [email protected] radkaya
51. Mustafa TİVEM 2 lt [email protected] Semihsungur
52.Ziya GÖKALP 3 lt [email protected] Meykinto
53-Cihangir KARABULUT 1 Lt mail vermedi bekleniyor Pala
54-Metin Billor 3 Lt mail vermedi bekleniyor azalea
TOPLAM : 113 LİTRE (50 LİTRE DAGITILDI ) KALAN LİTRE : 37
08.Şub.2012 EFT/HÜSEYİN GÖRKEM 43,40 TL
Bulamadım bu ismi. ?
Emin bey ö.m ile kargo bilgilerimi de tarafınıza verdim fakat iş yoğunluğundan foruma giremedim listeye beni de 2lt olarak eklerseniz sevinirim.
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
[QUOTE=Emin Paşa ]
[QUOTE=TiTaNNiKe]Emin abi 2 şubat en son eft dokümanı 6 şubat oldu hala güncelleme olmadı. ? [/QUOTE]
[/QUOTE]
Emin bey eğer 2lt var ise ben almak isterim, bir sorun yok ise ö.m atarsanız hemen havale gönderebilirim.
[QUOTE=Emin Paşa ]
[QUOTE=TiTaNNiKe]Emin abi 2 şubat en son eft dokümanı 6 şubat oldu hala güncelleme olmadı. ? [/QUOTE]Özür dilerim Emre.....



Yarın Ankara dışı, sıradan 4-5 kişiye daha kargo yollayacağım....
2 Lt Diğer kolide açık var...
3. Koli için herkez ismini listeye eklesin mail de yazsın... Diğer listede almayan yada vaz geçen olursa,ilk kisteye kaydırma yapacam...
İSİM LİTRE MAİL Nick
Emin bey eğer 2lt var ise ben almak isterim, bir sorun yok ise ö.m atarsanız hemen havale gönderebilirim.
Cuba ile Sabırlı Bir Başlangıç
[QUOTE=ubeceren] Güzel bitkiler seçmişsiniz, peyzaj açısından karışık olmuş fakat bitkileri tanımanız için güzel bir fırsat olacak size. Fakat lotus bitkisi anormal hızda bir büyüme göstererek bütün yüzey ışığını kesecektir. Bu bitkide ısrarcı iseniz sürekli yaprak ve kök budaması yapmanızı tavsiye ediyorum. Yaprağının su dışına çıkmasına izin vermeyin yoksa hiç zaptedemezsiniz.
[/QUOTE]
Teşekkürler Uğur bey, peyzaj yok gibi birşey aslında tank yeni olduğu için zamanla oturacağını düşünüyorum. Lotus u başlangıçta rengini beğendiğim için almıştım fakat 1-2 aya çıkarırım gibi duruyor çünkü inanılmaz hızlı büyümeye başladı sorun yaratacak gibi.
[QUOTE=ubeceren] Güzel bitkiler seçmişsiniz, peyzaj açısından karışık olmuş fakat bitkileri tanımanız için güzel bir fırsat olacak size. Fakat lotus bitkisi anormal hızda bir büyüme göstererek bütün yüzey ışığını kesecektir. Bu bitkide ısrarcı iseniz sürekli yaprak ve kök budaması yapmanızı tavsiye ediyorum. Yaprağının su dışına çıkmasına izin vermeyin yoksa hiç zaptedemezsiniz.
Teşekkürler Uğur bey, peyzaj yok gibi birşey aslında tank yeni olduğu için zamanla oturacağını düşünüyorum. Lotus u başlangıçta rengini beğendiğim için almıştım fakat 1-2 aya çıkarırım gibi duruyor çünkü inanılmaz hızlı büyümeye başladı sorun yaratacak gibi.
Cuba ile Sabırlı Bir Başlangıç
[QUOTE=t-bar]* Tebrikler. Cübalar adaptasyonu geçmiş. Bu aşamadan sonra ivmeli progresyon gösterecektir. Tankın boyutlarına istinaden aromatica, palustris ve lotus makro ve fazla gelmiş gibi. Arka segment için farklı bitkiler daha uygun olacaktır düşüncesindeyim.[/QUOTE]
Barış bey, aslında benim de istediğim bu
yani ne tür bitki koymalıyım? peyzaj konusunda çok eksiğim bu yüzden herkesin tavsiyesine ihtiyacım var. Bu arada tankın ilerideki hedefi Iwagumi olacak ama daha zamanı var şu anda bol bitkili olarak devam edeceğim.
[QUOTE=t-bar]* Tebrikler. Cübalar adaptasyonu geçmiş. Bu aşamadan sonra ivmeli progresyon gösterecektir. Tankın boyutlarına istinaden aromatica, palustris ve lotus makro ve fazla gelmiş gibi. Arka segment için farklı bitkiler daha uygun olacaktır düşüncesindeyim.[/QUOTE]
Barış bey, aslında benim de istediğim bu
yani ne tür bitki koymalıyım? peyzaj konusunda çok eksiğim bu yüzden herkesin tavsiyesine ihtiyacım var. Bu arada tankın ilerideki hedefi Iwagumi olacak ama daha zamanı var şu anda bol bitkili olarak devam edeceğim.Cuba ile Sabırlı Bir Başlangıç
Teşekkür ederim, ilk konum olduğu için aslında bilgiler eksik olmuş biraz , co2 ista 1kg tüp ve ista 3in1 difizör kullanıyorum 24 saat açık saniyede 2 kabarcık , ışıklandırma olarak da 24wX2 grolux , 24wX2 aquastar kullanıyorum. Şu anda 3 + 4 + 4 şeklinde açık, ayrıca jebo 9w UV filtre mevcut.
Teşekkür ederim, ilk konum olduğu için aslında bilgiler eksik olmuş biraz , co2 ista 1kg tüp ve ista 3in1 difizör kullanıyorum 24 saat açık saniyede 2 kabarcık , ışıklandırma olarak da 24wX2 grolux , 24wX2 aquastar kullanıyorum. Şu anda 3 + 4 + 4 şeklinde açık, ayrıca jebo 9w UV filtre mevcut.
Cuba ile Sabırlı Bir Başlangıç
Fotoğraf:
Boyut (cm): 60 X 40 X 40
Kapasite (litre): Brüt 96lt Net = 72lt
Canlılar: 6 adet Kardinal Neon Tetra
6 adet Kırmızı Burun Tetra
2 adet Sae
2 adet Yellow Snakeskin Lepistes
Kiraz Karides
Malzemeler: 5kg JBL Aqua Basis Plus
2 kg Dazs Soil
15 kg Hagen Siyah Kum
Akvaryum Bakımı: Haftada bir 20lt su değişimi
Kullanılan Yemler: Tetra Rubin
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Merhabalar,
Forumu uzun zamandır takip eden ve low tech bir tank ile bitkili akvaryuma başlayan biri olarak, artık high tech bir tanka geçmenin zamanının geldiğini düşündüm. Tankın illk kurulum amacı glosso bitkisini akvaryumumda yetiştirmek istememdi. Akvaryum kurulumu yaptığım sırada forumda ilanı olan cihanevitan nickli Cihan Bey'den bitki siparişi verdim ve kendisine elinde glosso olup olmadığını sordum. Cihan bey elinde Cuba olduğunu söylediğinde ben bu bitki için yeterli tecrübem olmadığı için almak istemedim ve kendisi sağolsun hediye olarak bana bu bitkiden göndererek, Cuba maceresını başlatmış oldu. Ayrıca çok iyi formda bitkiler gönderen CERKUTAY (Ferhat Bey) e de teşekkür ederim.
Şu anda akvaryum kurulumunun üzerinden 2 ay geçti. Yosun sorunum mevcut ve peyzaj ile ilgili de sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Fotoğrafları paylaşıyorum.










Fotoğraf:
Boyut (cm): 60 X 40 X 40
Kapasite (litre): Brüt 96lt Net = 72lt
Canlılar: 6 adet Kardinal Neon Tetra
6 adet Kırmızı Burun Tetra
2 adet Sae
2 adet Yellow Snakeskin Lepistes
Kiraz Karides
Malzemeler: 5kg JBL Aqua Basis Plus
2 kg Dazs Soil
15 kg Hagen Siyah Kum
Akvaryum Bakımı: Haftada bir 20lt su değişimi
Kullanılan Yemler: Tetra Rubin
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Merhabalar,
Forumu uzun zamandır takip eden ve low tech bir tank ile bitkili akvaryuma başlayan biri olarak, artık high tech bir tanka geçmenin zamanının geldiğini düşündüm. Tankın illk kurulum amacı glosso bitkisini akvaryumumda yetiştirmek istememdi. Akvaryum kurulumu yaptığım sırada forumda ilanı olan cihanevitan nickli Cihan Bey'den bitki siparişi verdim ve kendisine elinde glosso olup olmadığını sordum. Cihan bey elinde Cuba olduğunu söylediğinde ben bu bitki için yeterli tecrübem olmadığı için almak istemedim ve kendisi sağolsun hediye olarak bana bu bitkiden göndererek, Cuba maceresını başlatmış oldu. Ayrıca çok iyi formda bitkiler gönderen CERKUTAY (Ferhat Bey) e de teşekkür ederim.
Şu anda akvaryum kurulumunun üzerinden 2 ay geçti. Yosun sorunum mevcut ve peyzaj ile ilgili de sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Fotoğrafları paylaşıyorum.










SON MESAJLAR
- Su Yosunu Cyber_Scout, 11:25
Yosun - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:22
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
