ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HBora
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
266
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2011 20:59
Son Ziyaret:
18 Eylül 2023 02:44
Toplam Mesaj:
505 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Lütfen özelden geneli ilgilendiren konularda soru sormayınız.
Konu açın bilgisi dahilinde herkez yardımcı olur. Forum kültürü bunu gerektirir.
SON 10 MESAJI
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Merhaba melek üretimine ara verdiğimde elimdeki tüm melek türlerini dağıttım elimde melek yok, eskiden bu tarz balıkların bulunması çok zordu artık 10X çok daha zor..
Merhaba melek üretimine ara verdiğimde elimdeki tüm melek türlerini dağıttım elimde melek yok, eskiden bu tarz balıkların bulunması çok zordu artık 10X çok daha zor..
Petshopların Genel Kalitesinin Düşüşü
Selamlar, senelerdir bu işin hem hobicisi hem esnafı olarak birkaç cümlede ben eklemek istiyorum. Bir işletme sahibiyim ve bana petshop denildiğinde hayır ben akvaryumcuyum derdim, birkaç senedir akvaryum işleri yolunda gitmeyince bende genele uyup mama felan denedim oda olmadı.. yeniden yakın zamanda balığa başlayacağım inşallah
Öncelikle bence artık gelinen noktada [K]akvaryumcu[/K] ve petshop dükkanlarını iki ayrı kavram olarak ayırıp öyle düşünmek lazım.. petshopda balık satar ancak ağırlık pet ürünleri gibi başka şeylerdedir, akvaryumcuda ağırlık akvaryum canlılarındadır diyebiliriz.
Yem ve malzeme olayıda tedarikciler alıma göre iskonto uyguluyorlar , canlı satmayan internet satıcılarının çoğuda vadeli ya da kredi ile ürün alıp bunu nakite çevirme çabalarından nerdeyse diğer dükkanların tedakricinin altığı fiyatların altında satış yapıyorlar.. Hal böyle olunca müşteri yem noktasında hem interte kayıyor hemde esnaf müşteriyle internette şu fiyat gibisinden anlamsız diyaloga girmek zorunda kalıyor.
Birde akvaryum müşterileri sözüm meclisten dışarı ama gerçekten anlamsız şekilde sourunlu olabiliyor pazarlık vb çabası ya da bazen alışverişten sonra yaşanan problemler olabiliyorken ancak hayvanlarına mama alan insanların çoğu istediği ürünü alıyor ve çıkıyor petshopcu esnafda elektirik yem fire maliyetler vb derken 20 liraya 2 lepistes ya da japon balığı satacağıma kilosu 80-90 liradan 1 kilo kedi maması 50-60 liradan kedi kumu satarım başımda ağırımaz diye düşünüyor..
Akvaryum işinde malesef maliyetler çok yüksek şehirlere göre ısınma elektirik maliyetleri var her esnafda kendi maliyetine göre fiyat belirlemek durumunda ,Akvaryum işi malesef eskisi gibi değil.. yüksek maliyetlere karşın bunları karşılayacak seviyede gelir elde edemeyen ya da bu geliri verdiği çabayı tatminkar bulamayan esnafta haliyle kuru malzemeye yöneliyor.Tabi aynı durum hobisini yapan vatandaş içinde geçerli..
Son olarak akvaryumculara sahip çıkın.. nesilleri tükenmek üzere..
Selamlar, senelerdir bu işin hem hobicisi hem esnafı olarak birkaç cümlede ben eklemek istiyorum. Bir işletme sahibiyim ve bana petshop denildiğinde hayır ben akvaryumcuyum derdim, birkaç senedir akvaryum işleri yolunda gitmeyince bende genele uyup mama felan denedim oda olmadı.. yeniden yakın zamanda balığa başlayacağım inşallah
Öncelikle bence artık gelinen noktada [K]akvaryumcu[/K] ve petshop dükkanlarını iki ayrı kavram olarak ayırıp öyle düşünmek lazım.. petshopda balık satar ancak ağırlık pet ürünleri gibi başka şeylerdedir, akvaryumcuda ağırlık akvaryum canlılarındadır diyebiliriz.
Yem ve malzeme olayıda tedarikciler alıma göre iskonto uyguluyorlar , canlı satmayan internet satıcılarının çoğuda vadeli ya da kredi ile ürün alıp bunu nakite çevirme çabalarından nerdeyse diğer dükkanların tedakricinin altığı fiyatların altında satış yapıyorlar.. Hal böyle olunca müşteri yem noktasında hem interte kayıyor hemde esnaf müşteriyle internette şu fiyat gibisinden anlamsız diyaloga girmek zorunda kalıyor.
Birde akvaryum müşterileri sözüm meclisten dışarı ama gerçekten anlamsız şekilde sourunlu olabiliyor pazarlık vb çabası ya da bazen alışverişten sonra yaşanan problemler olabiliyorken ancak hayvanlarına mama alan insanların çoğu istediği ürünü alıyor ve çıkıyor petshopcu esnafda elektirik yem fire maliyetler vb derken 20 liraya 2 lepistes ya da japon balığı satacağıma kilosu 80-90 liradan 1 kilo kedi maması 50-60 liradan kedi kumu satarım başımda ağırımaz diye düşünüyor..
Akvaryum işinde malesef maliyetler çok yüksek şehirlere göre ısınma elektirik maliyetleri var her esnafda kendi maliyetine göre fiyat belirlemek durumunda ,Akvaryum işi malesef eskisi gibi değil.. yüksek maliyetlere karşın bunları karşılayacak seviyede gelir elde edemeyen ya da bu geliri verdiği çabayı tatminkar bulamayan esnafta haliyle kuru malzemeye yöneliyor.Tabi aynı durum hobisini yapan vatandaş içinde geçerli..
Son olarak akvaryumculara sahip çıkın.. nesilleri tükenmek üzere..
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Merhaba dükkanı taşıdıktan sonra meleğe ara verdim , kanı devam etiren arkadaşlar var.
Merhaba dükkanı taşıdıktan sonra meleğe ara verdim , kanı devam etiren arkadaşlar var.
Melek Balığı Türü
[QUOTE=tolgaturhan]Arkadaşlar herkese merhabalar. Fotoğraftaki melek balığının türü nedir, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155624/131220191358471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Smokey :)
Silver ile eş tutuysa yavruları silver ve smokey %50 / %50
[QUOTE=tolgaturhan]Arkadaşlar herkese merhabalar. Fotoğraftaki melek balığının türü nedir, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155624/131220191358471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Smokey :)
Silver ile eş tutuysa yavruları silver ve smokey %50 / %50
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
[QUOTE=Arifhb]
Ooo maşallah 😊 Hala duruyor mu bunlardan?[/QUOTE]
Malesef elimde hiç yok çok severek ve zevk alarak üretiğim bir balılktı gecen yıl tadilat olduğunda hepsini bir arkadaşıma vermek durumda kaldım oda dağıttı belki hala elinde vardır sormam lazım.[EDIT]HBora,2020-01-24 01:23:45[/EDIT]
[QUOTE=Arifhb]
Ooo maşallah 😊 Hala duruyor mu bunlardan?[/QUOTE]
Malesef elimde hiç yok çok severek ve zevk alarak üretiğim bir balılktı gecen yıl tadilat olduğunda hepsini bir arkadaşıma vermek durumda kaldım oda dağıttı belki hala elinde vardır sormam lazım.[EDIT]HBora,2020-01-24 01:23:45[/EDIT]
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
Güzel balıktır , ama ülkemizde değeri bilinmeyen türlerden malesef, yavruları çok yavaş gelişiryor gecen yıl üretimini yapıp dükkana koyduğum yavruların videosu.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0lRJcuHQj3k[/VID]
Güzel balıktır , ama ülkemizde değeri bilinmeyen türlerden malesef, yavruları çok yavaş gelişiryor gecen yıl üretimini yapıp dükkana koyduğum yavruların videosu.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0lRJcuHQj3k[/VID]
Ankara Sularında Sıkıntı Var Mı?
Evet , %40 oranında kızıl ırmak suyu geliyor yaklaşık 15 gündür, aski sayfasında açıklamalar var. İletkenlik çok yüksek oranlarda özellikle düşük iletkenlikte bakılan balıklarda bu dönemde ro ile harman olarak kullanmakta fayda var.
Evet , %40 oranında kızıl ırmak suyu geliyor yaklaşık 15 gündür, aski sayfasında açıklamalar var. İletkenlik çok yüksek oranlarda özellikle düşük iletkenlikte bakılan balıklarda bu dönemde ro ile harman olarak kullanmakta fayda var.
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
[QUOTE=Laetacara][;)][;)][:)]
Bizi hayıflamdırmayın sizde Sercan Bey[:)]. Ankara'da burnumuzun dibinde bu tür. Evet, H. Bora Bey de bayağı reklamını yaptı. Bu bizi gururlandırdı Ankara'da. Ancak H . Bora Bey bu balığı bize gösteriyor ancak yine bugünkü ilanda bu balığın yavru boy satışı yine yok. Kendimi üretecek, yoksa bir yerden ithalat mı edecek, sorduk ama yakın zaman için net değil diyor. İnş. gelir veya üretilir de gerçekten agresif olmayacağını veya çok baskın olmayacağını düşündüğümüz/umut ettiğimiz bu türe biz de en azından koleksiyonculuk anlamında katılabiliriz[;)]. İyi balıklar...[/QUOTE]
Mart 2019 da yavru , ağustos 2019 da damızlık altı getirdim mağazaya
Biraz sabır :) seneye yeniden yavru gelecek inşallah :)
[QUOTE=Laetacara][;)][;)][:)]
Bizi hayıflamdırmayın sizde Sercan Bey[:)]. Ankara'da burnumuzun dibinde bu tür. Evet, H. Bora Bey de bayağı reklamını yaptı. Bu bizi gururlandırdı Ankara'da. Ancak H . Bora Bey bu balığı bize gösteriyor ancak yine bugünkü ilanda bu balığın yavru boy satışı yine yok. Kendimi üretecek, yoksa bir yerden ithalat mı edecek, sorduk ama yakın zaman için net değil diyor. İnş. gelir veya üretilir de gerçekten agresif olmayacağını veya çok baskın olmayacağını düşündüğümüz/umut ettiğimiz bu türe biz de en azından koleksiyonculuk anlamında katılabiliriz[;)]. İyi balıklar...[/QUOTE]
Mart 2019 da yavru , ağustos 2019 da damızlık altı getirdim mağazaya
Biraz sabır :) seneye yeniden yavru gelecek inşallah :)
Altum Melek (pterophyllum Altum )
Merhaba Bülent abi balıklar maşallah çok güzeller sağlıcakla büyüsünler inşallah
Bir yoruma gözüm iliştiği için yazmak istedim.
Bana biri mesaj ile albino silver ile albino peruviannın ne farklı var diye mesaj yazmış, bende kim soruyor diye bakarken buradaki yorumları okudum ve kendimi tutamadım yazmak istedim..
Hibrit altum diye bir şey yok. Peruvian ya da herhangi bir pt.scalare ile pt.altumun yavrusu olamaz. Öyle olsaydı ben bunu çoktan yapardım [:)]
Melek balığıda tüm american cichlidlerinde olduğu gibi boy ile değil erişkinlinliğe zaman içerisinde ulaşır.. Larval dönemden itibaren Scalarelerde bu süre varyasyonuna göre 8 ila 15 Altumlarda ise lavradan itibaren yaklaşık 24 aydır.. Tahminen 4-5 aylık altum alan bir kişin altumlarının üreme erişkinliğne ulaşması 17-18 ay sürecektir.
Mesala bir üretici de peru altumu(rio nanay /peru) isminden dolayı altum sınıfından sandığından altum x scalare çiftleştirdiğini düşünmüş.. Halbiki iki balıkda scalre.
İki balığın DNA ları farklı olduğundan böyle bir şey mümkün görünmüyor.
Altum üreten biri bunu fotograflar videosunu çeker bişeyler yapar..
Balığın f0 olması bence sadece üretimde önemli bir konu bence onun dışında tank üretimi balıklar doğadan toplananlardan daha güzeller çünki seçici üretim , yapay seçim gibi imkanlar var örnek simon folkerın üretiği altumlar efsanedir bence.
Altum üretimi dünya genelinde çözüldü gibi üreten kişi sayısı artı 7-8 sene içerisinde tank üretimi balıkların sayılarının artacağını düşünüyorum.
Birde ülkemizde biliyorsunuz çekememezlik diye bir hastalık var, bende bu çekmezlerden çok çektim halada çekiyorum ,Allah çektirmesin.
Tekrar maşallah çok güzel balıklar.. Herkeze selamlar..
[EDIT]HBora,2019-11-09 03:00:32[/EDIT]
Merhaba Bülent abi balıklar maşallah çok güzeller sağlıcakla büyüsünler inşallah
Bir yoruma gözüm iliştiği için yazmak istedim.
Bana biri mesaj ile albino silver ile albino peruviannın ne farklı var diye mesaj yazmış, bende kim soruyor diye bakarken buradaki yorumları okudum ve kendimi tutamadım yazmak istedim..
Hibrit altum diye bir şey yok. Peruvian ya da herhangi bir pt.scalare ile pt.altumun yavrusu olamaz. Öyle olsaydı ben bunu çoktan yapardım [:)]
Melek balığıda tüm american cichlidlerinde olduğu gibi boy ile değil erişkinlinliğe zaman içerisinde ulaşır.. Larval dönemden itibaren Scalarelerde bu süre varyasyonuna göre 8 ila 15 Altumlarda ise lavradan itibaren yaklaşık 24 aydır.. Tahminen 4-5 aylık altum alan bir kişin altumlarının üreme erişkinliğne ulaşması 17-18 ay sürecektir.
Mesala bir üretici de peru altumu(rio nanay /peru) isminden dolayı altum sınıfından sandığından altum x scalare çiftleştirdiğini düşünmüş.. Halbiki iki balıkda scalre.
İki balığın DNA ları farklı olduğundan böyle bir şey mümkün görünmüyor.
Altum üreten biri bunu fotograflar videosunu çeker bişeyler yapar..
Balığın f0 olması bence sadece üretimde önemli bir konu bence onun dışında tank üretimi balıklar doğadan toplananlardan daha güzeller çünki seçici üretim , yapay seçim gibi imkanlar var örnek simon folkerın üretiği altumlar efsanedir bence.
Altum üretimi dünya genelinde çözüldü gibi üreten kişi sayısı artı 7-8 sene içerisinde tank üretimi balıkların sayılarının artacağını düşünüyorum.
Birde ülkemizde biliyorsunuz çekememezlik diye bir hastalık var, bende bu çekmezlerden çok çektim halada çekiyorum ,Allah çektirmesin.
Tekrar maşallah çok güzel balıklar.. Herkeze selamlar..
[EDIT]HBora,2019-11-09 03:00:32[/EDIT]
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Teşekkürler, kötülüme şu anlamda birincisi isim bizimkilerle benzeyen zamanında israilde üretilip ortadan kaybolan dantumların olması bende zira borantum ismini birazda gönderme olarak kullandım. Üretimde de israil danzierden o dönemde gelen dantumları kullandım bunuda zaten gizlemiyorum.
İkincisi albino melek üreten ya da satış yapan ama pek bilgisi olmayan Türk arkadaşların saçmalamaları, Yabancılar ilgi ile karşılıyor ancak balıklar dünya genelinde güzel sözler ile bahsediliyor ve hem ülkemizde hem dünya genelinde bir talep oluşması beni mutlu ediyor malezya,singapur,endonezya,abd,bulgaristan vb gibi ülkelerden facebook da görüp isteyen üreticiler oluyor. Ancak şuanda hergangi bir dağıtım faaliyetimiz yurt içi ya da dışı söz konusu değil.
Bu fotografda albino olmayan bir rio nanay ve albino olan bir rio nanay mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191259471.jpg[/IMG]
Meksikalıların melek balığı grubunda Sercan kardeşimin paylaşımın paylaşılması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191303141.jpg[/IMG]
Balıklardan temin edip beslemek isteyen arkadaşlar,İlk fotografdaki balıklar şuan damızlığa tutuğumuz balıkların yavruluk halleri , yani daha yeni damızlık oldular.. Hem balığı geliştirme ve üretim noktasında çalışmalarım var , ancak şuanda bu noktada değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda.[EDIT]HBora,2019-10-25 13:37:51[/EDIT]
Teşekkürler, kötülüme şu anlamda birincisi isim bizimkilerle benzeyen zamanında israilde üretilip ortadan kaybolan dantumların olması bende zira borantum ismini birazda gönderme olarak kullandım. Üretimde de israil danzierden o dönemde gelen dantumları kullandım bunuda zaten gizlemiyorum.
İkincisi albino melek üreten ya da satış yapan ama pek bilgisi olmayan Türk arkadaşların saçmalamaları, Yabancılar ilgi ile karşılıyor ancak balıklar dünya genelinde güzel sözler ile bahsediliyor ve hem ülkemizde hem dünya genelinde bir talep oluşması beni mutlu ediyor malezya,singapur,endonezya,abd,bulgaristan vb gibi ülkelerden facebook da görüp isteyen üreticiler oluyor. Ancak şuanda hergangi bir dağıtım faaliyetimiz yurt içi ya da dışı söz konusu değil.
Bu fotografda albino olmayan bir rio nanay ve albino olan bir rio nanay mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191259471.jpg[/IMG]
Meksikalıların melek balığı grubunda Sercan kardeşimin paylaşımın paylaşılması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191303141.jpg[/IMG]
Balıklardan temin edip beslemek isteyen arkadaşlar,İlk fotografdaki balıklar şuan damızlığa tutuğumuz balıkların yavruluk halleri , yani daha yeni damızlık oldular.. Hem balığı geliştirme ve üretim noktasında çalışmalarım var , ancak şuanda bu noktada değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda.[EDIT]HBora,2019-10-25 13:37:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Geophagus Tür Ayrımı? Umutoty, 17:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
florasan,
AquaShirmp,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Hoppala,
nniiaa,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
ALTEMUR,
fikret43,
Cyber_Scout,
sina cen,
Hidro Dinamik,
yeekim,
ciways,
Kuduoglu,
ochischeni_xpmr,
ugurbaran,
Öğretmen Ali,
LeafyAqua,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Sfenks111,
Ramazanbet,
HarunYILDIRIM,
Umutoty,
knnynr,
ochischeni_supl,
Erdinc.B,
ballantines,
Ömer Ahi,
Stoke,
UmitOnay,
Kadircankaya,
Savvah,
berkant68,
umitlee,
Balıkmen,
aupqua,
EmiirKaan,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
