ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Arito
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
35
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2011 20:15
Son Ziyaret:
16 Mart 2023 13:41
Toplam Mesaj:
1051 [0.19 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Süleyman Süzen
Hobiye dönüş;
Sajica çifti - 140 Lt.
SON 10 MESAJI
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
[QUOTE=hakanyildiz06]
Uygun fiyatla verirseniz ücret mukabilinde karides almak isterim. Çok hızlı çoğalıyorlarsa sağlıklılar demektir.[/QUOTE]
Selamlar, Ankara'dan geçen yıl Hamburg'a taşındım ama profil ayarlarından yurt dışı seçemiyorum o yüzden şehir hala Ankara kalmış. :) Bu taraflara uğrarsanız 1-2 aya yine nüfus patlaması olursa ücretsiz verebilirim tabii ki ama canlılar ile uçak yolculuğu sıkıntı olabiliyor kayıtlı olmadıkları sürece. :)
[QUOTE=hakanyildiz06]
Uygun fiyatla verirseniz ücret mukabilinde karides almak isterim. Çok hızlı çoğalıyorlarsa sağlıklılar demektir.[/QUOTE]
Selamlar, Ankara'dan geçen yıl Hamburg'a taşındım ama profil ayarlarından yurt dışı seçemiyorum o yüzden şehir hala Ankara kalmış. :) Bu taraflara uğrarsanız 1-2 aya yine nüfus patlaması olursa ücretsiz verebilirim tabii ki ama canlılar ile uçak yolculuğu sıkıntı olabiliyor kayıtlı olmadıkları sürece. :)
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
[QUOTE=hakanyildiz06]
Ben de ram ve karidesi birlikte beslemeyi düşünmüştüm, akvaryum.com da fikrimi paylaştım, deneyimli alvaristler uyardı, karidesler yem olur dediler. Onları dinleyerek karidesleri farklı bir akvaryumda beslemeye başladım. Yeni karides yavrularını gördükçe keyfim artıyor. Keşke siz de bir bilene danışsaydınız, kuymetli karidesleriniz tükenmezdi.[/QUOTE]
Merhabalar, tür alırken emin olun gerekli araştırmaları yapıyorum. :) Son attığım fotoğrafta karideslerden bazılarını dikkatli bakarsanız görürsünüz. Ramları zaten karidesleri aldıktan sonra çıkarttım(Bendeki ramlar balloon ramirezi diye geçiyor boyutları biraz daha küçük ve saklanma yerleri çok olduğu için karideslerde pek sıkıntı çıkartmamışlardı zaten).
Ramları çıkartınca karides ve platilerde büyük bir nüfus patlaması oldu ve akvaryum sağlığını etkilemeye başladı. Meğersem nüfus kontrolü yapıyorlarmış sadece aslında güzel bir denge kurmuşum. Şimdi ise akvaryumda nereden baksak 30 tane plati var, akvaryum boyutunun çok çok üstüne bu balık sayısı ve göze hoş görünmüyor. Yaklaşık 100-200 tane karidesi ise dağıtmak zorunda kaldım yerim olmadığı için. Güzel bol saklanmalı ve aşırı agresif olmayan avcı balıklarla denge sağlanınca aslında hoş oluyor baya. :)
[QUOTE=hakanyildiz06]
Ben de ram ve karidesi birlikte beslemeyi düşünmüştüm, akvaryum.com da fikrimi paylaştım, deneyimli alvaristler uyardı, karidesler yem olur dediler. Onları dinleyerek karidesleri farklı bir akvaryumda beslemeye başladım. Yeni karides yavrularını gördükçe keyfim artıyor. Keşke siz de bir bilene danışsaydınız, kuymetli karidesleriniz tükenmezdi.[/QUOTE]
Merhabalar, tür alırken emin olun gerekli araştırmaları yapıyorum. :) Son attığım fotoğrafta karideslerden bazılarını dikkatli bakarsanız görürsünüz. Ramları zaten karidesleri aldıktan sonra çıkarttım(Bendeki ramlar balloon ramirezi diye geçiyor boyutları biraz daha küçük ve saklanma yerleri çok olduğu için karideslerde pek sıkıntı çıkartmamışlardı zaten).
Ramları çıkartınca karides ve platilerde büyük bir nüfus patlaması oldu ve akvaryum sağlığını etkilemeye başladı. Meğersem nüfus kontrolü yapıyorlarmış sadece aslında güzel bir denge kurmuşum. Şimdi ise akvaryumda nereden baksak 30 tane plati var, akvaryum boyutunun çok çok üstüne bu balık sayısı ve göze hoş görünmüyor. Yaklaşık 100-200 tane karidesi ise dağıtmak zorunda kaldım yerim olmadığı için. Güzel bol saklanmalı ve aşırı agresif olmayan avcı balıklarla denge sağlanınca aslında hoş oluyor baya. :)
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
[QUOTE=mustafatekeli]Tebrikler,
Yalnız o son fotoğraf , malzemelerin yerde sergide olduğu, beni benden aldı, o ânı, o heyecanı yaşadım bir an (:
Moss’lar çok güzel görünüyor, belki ben sevemedim ama anubias hep kaba geliyor. Anubias petite öneririm.
Keyifli hobiler,
Mustafa
[/QUOTE]
O heyecan bambaşka, tarif edilemez zaten. :) Anubiasların büyükleri bana da kaba geliyor ama bu orta boy nanaları çok seviyorum. :) Bitki değişikliğinde petite denemek isterim çok tatlı görünüyorlar.
[QUOTE=mustafatekeli]Tebrikler,
Yalnız o son fotoğraf , malzemelerin yerde sergide olduğu, beni benden aldı, o ânı, o heyecanı yaşadım bir an (:
Moss’lar çok güzel görünüyor, belki ben sevemedim ama anubias hep kaba geliyor. Anubias petite öneririm.
Keyifli hobiler,
Mustafa
[/QUOTE]
O heyecan bambaşka, tarif edilemez zaten. :) Anubiasların büyükleri bana da kaba geliyor ama bu orta boy nanaları çok seviyorum. :) Bitki değişikliğinde petite denemek isterim çok tatlı görünüyorlar.
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
7 aylık güncelleme, Nymphoides Hydrophylla 'Taiwan'ları kaldırdım, aşırı hızlı büyüyüp tüm akvaryumu kaplıyor ve ışığı kesiyorlardı.
Carpeting olarak Lilaeopsis Braziliensis v Marsilea hirsuta ekimi yaptım. Birkaç aya tabanın komple kaplanmasını bekliyorum. ^^
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/190120221528311.jpg[/IMG]
7 aylık güncelleme, Nymphoides Hydrophylla 'Taiwan'ları kaldırdım, aşırı hızlı büyüyüp tüm akvaryumu kaplıyor ve ışığı kesiyorlardı.
Carpeting olarak Lilaeopsis Braziliensis v Marsilea hirsuta ekimi yaptım. Birkaç aya tabanın komple kaplanmasını bekliyorum. ^^
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/190120221528311.jpg[/IMG]
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
[QUOTE=Emre007]
Ben de arkadaşa katılıyorum.Kendi akvaryumumda bu hatayı yaptım,daha sonrasında ise öndeki bitkiler inanılmazhızlı büyüyünce arkadaki kaya ve kökleri kapatmaya başladılar ve akvaryumdaki önden arkaya olan derinlik hissi bozulmaya başladı.Bence kesinlikle bitkiler kökün arkadında olmalı.
Bu arada ramirezileriniz gerçekten çok güzelmiş.Akvaryumun doğallığına bayıldım 👍[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim! İlk defa ram bakıyorum ben de, gerçekten güzel canlılar. Bugün karidesleri ekledim boyutlarını düşününce tam bir karides avcısı olacaklarını hiç beklemiyordum. 50 euro'nun erimesini izliyorum. [:x]
[QUOTE=ali_erdem]Hem balıklar çok güzel hem de akvaryumun renk uyumu göze hoş görünüyor. Uzun bitkiler arka tarafa daha güzel olabilir fakat yine de bu doğal gorüntü de rahatsız etmiyor. İyi seyirler. [/QUOTE]
Teşekkürler, bitki konusunda haklısınız şu anlık hoş dursada ileride rahatsız ettiği durumlarda budama ya da yeniden konumlandırma yapacağım sanırım. Öndeki bitkiler uzun olsa da tek yaprak oldukları için yukarıya doğru uzadıklarında sapları arka tarafı pek kapatmıyor o yüzden şimdilik rahatsız etmedi pek. :)
[QUOTE=Emre007]
Ben de arkadaşa katılıyorum.Kendi akvaryumumda bu hatayı yaptım,daha sonrasında ise öndeki bitkiler inanılmazhızlı büyüyünce arkadaki kaya ve kökleri kapatmaya başladılar ve akvaryumdaki önden arkaya olan derinlik hissi bozulmaya başladı.Bence kesinlikle bitkiler kökün arkadında olmalı.
Bu arada ramirezileriniz gerçekten çok güzelmiş.Akvaryumun doğallığına bayıldım 👍[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim! İlk defa ram bakıyorum ben de, gerçekten güzel canlılar. Bugün karidesleri ekledim boyutlarını düşününce tam bir karides avcısı olacaklarını hiç beklemiyordum. 50 euro'nun erimesini izliyorum. [:x]
[QUOTE=ali_erdem]Hem balıklar çok güzel hem de akvaryumun renk uyumu göze hoş görünüyor. Uzun bitkiler arka tarafa daha güzel olabilir fakat yine de bu doğal gorüntü de rahatsız etmiyor. İyi seyirler. [/QUOTE]
Teşekkürler, bitki konusunda haklısınız şu anlık hoş dursada ileride rahatsız ettiği durumlarda budama ya da yeniden konumlandırma yapacağım sanırım. Öndeki bitkiler uzun olsa da tek yaprak oldukları için yukarıya doğru uzadıklarında sapları arka tarafı pek kapatmıyor o yüzden şimdilik rahatsız etmedi pek. :)
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
[QUOTE=stranger592]Hayırlı olsun yeni kurulumunuz,benim nacizane fikrim öndeki bitkileri köklerin arkasına almanız,seyir zevki daha hoş duracaktır diye tahmin ediyorum[:)][/QUOTE]
Çok haklısınız aslında büyük yapraklarıyla arkaplan bitkisi olarak geçiyorlar ama gördüğüm andan itibaren favori bitkilerim oldular o yüzden sanırım bu güzel nilüferimsi bitkileri önde tutacağım. :)
[QUOTE=stranger592]Hayırlı olsun yeni kurulumunuz,benim nacizane fikrim öndeki bitkileri köklerin arkasına almanız,seyir zevki daha hoş duracaktır diye tahmin ediyorum[:)][/QUOTE]
Çok haklısınız aslında büyük yapraklarıyla arkaplan bitkisi olarak geçiyorlar ama gördüğüm andan itibaren favori bitkilerim oldular o yüzden sanırım bu güzel nilüferimsi bitkileri önde tutacağım. :)
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
Ölçüler: 45x45x45cm
Canlı Türleri:
- EB Ramirezi
- Kuhli Loach
- Sewellia lineolata
- Neon Tetras
- Blue Platy Tuxedo
- Karidesler yolda
Bitki Türleri:
- Nymphoides Hydrophylla 'Taiwan' (growing so fast)
- Moss (tam türünü bilmiyorum)
- Anubias bateri var. nana 'Large'
- Bacopa caroliniana
- Hygrophila corymbosa 'Siamensis'
Tankın Yaşı:
3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Eheim Classic 250, Chihiro 35cm
Tasarım ve Dekorasyon:
Aquarium soil, 2 adet büyük boy kök(ismini bilmiyorum) ve delikli taşlar. Petshopta almanca yazdığı için gerçek isimlerini bulamadım ve kapanmak üzereydi acele ile aldım ne yazık ki :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211258341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409211.jpg[/IMG][EDIT]Arito,2021-06-23 14:10:48[/EDIT]
Ölçüler: 45x45x45cm
Canlı Türleri:
- EB Ramirezi
- Kuhli Loach
- Sewellia lineolata
- Neon Tetras
- Blue Platy Tuxedo
- Karidesler yolda
Bitki Türleri:
- Nymphoides Hydrophylla 'Taiwan' (growing so fast)
- Moss (tam türünü bilmiyorum)
- Anubias bateri var. nana 'Large'
- Bacopa caroliniana
- Hygrophila corymbosa 'Siamensis'
Tankın Yaşı:
3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Eheim Classic 250, Chihiro 35cm
Tasarım ve Dekorasyon:
Aquarium soil, 2 adet büyük boy kök(ismini bilmiyorum) ve delikli taşlar. Petshopta almanca yazdığı için gerçek isimlerini bulamadım ve kapanmak üzereydi acele ile aldım ne yazık ki :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211258341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409211.jpg[/IMG][EDIT]Arito,2021-06-23 14:10:48[/EDIT]
DALTONLAR AİLESİNDEN BUMBLE BEE GOBY TANIŞALIM.
Eski konu ama içerik çok hoşuma gitti ellerinize sağlık akvaryum çok güzelmiş. Bu türü bir petshopta gördüm çok tatlı ve karakterli göründüler. Yeni kuracağım akvaryuma eklemeyi düşünüyorum ancak acısu balıkları olmaları ve diyetleri beni endişelendiriyor. Ayrıca kaç tane bakılmalı akvaryumda? Sürü olan bir balık türü mü yoksa tek de beslenebiliyor mu?
Eski konu ama içerik çok hoşuma gitti ellerinize sağlık akvaryum çok güzelmiş. Bu türü bir petshopta gördüm çok tatlı ve karakterli göründüler. Yeni kuracağım akvaryuma eklemeyi düşünüyorum ancak acısu balıkları olmaları ve diyetleri beni endişelendiriyor. Ayrıca kaç tane bakılmalı akvaryumda? Sürü olan bir balık türü mü yoksa tek de beslenebiliyor mu?
Thorichthys Meeki (ateş Ağız)
Güzel kareler yakalamışsınız çok sağlıklı görünüyorlar. Sağlıklı şekilde büyürler inşallah.
Güzel kareler yakalamışsınız çok sağlıklı görünüyorlar. Sağlıklı şekilde büyürler inşallah.
Yeni Akvaryum Balıkların Korkusu
[QUOTE=boom0506]Akvaryum 85 cm bu huzursuzluğun 15 cm yüzünden olacağını sanmıyorum[/QUOTE]
15 cm fazla olsa bile olur tankı overstock yapmışsınız beslediğiniz türler 85 litreye uygun değil ama siz buna rağmen 10 tane balık atmışsınız. Uzun vadede sağlıklı bir seçim olmaz hocam tankı büyütmenizi öneriyorum en az 150lt'ye.
[QUOTE=boom0506]Akvaryum 85 cm bu huzursuzluğun 15 cm yüzünden olacağını sanmıyorum[/QUOTE]
15 cm fazla olsa bile olur tankı overstock yapmışsınız beslediğiniz türler 85 litreye uygun değil ama siz buna rağmen 10 tane balık atmışsınız. Uzun vadede sağlıklı bir seçim olmaz hocam tankı büyütmenizi öneriyorum en az 150lt'ye.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
ballantines,
fffurkan9,
Ertug22,
egemenc,
ternapi,
hasancn,
Sungurr,
osmandbnl,
nniiaa,
DABARAKATO,
cheavy,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yusufflower,
Detay,
Ehtiyar,
burakinal,
mirac06,
M510,
hakanmorcicek,
oguzkanmaz,
JujuSeri,
dream07,
Sercan.,
NightWist,
omerkaya40,
Rime,
Frkn,
Hknçkl,
Falez06,
GreeNWooD,
Tata,
Phos,
HLLDNLYC,
Birtek,
baozturk,
Umutoty,
Joec,
Gökdeniz Kale,
Stoke,
nazemert,
aupqua,
Kemalk41,
sirhill,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
