ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
alican2000
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Nisan 2011 23:07
Son Ziyaret:
06 Haziran 2011 14:47
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Can IŞIK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali Can IŞIK
SON 7 MESAJI
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
Recep bey balıklarınız muhteşem gözüküyor acaba akvaryumdaki balıkları nereden buldunuz ve fiyatları ne civarlarda ? yılan balığı ve bıçak balığına adeta aşık oldum.
Recep bey balıklarınız muhteşem gözüküyor acaba akvaryumdaki balıkları nereden buldunuz ve fiyatları ne civarlarda ? yılan balığı ve bıçak balığına adeta aşık oldum.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
[QUOTE=barbarossa] Şayet 1 e ve 1 d green terror alırsanız ve GT'ler eş tutarsa, oscarlarınızı büyük ihtimalle kaybedersiniz. Öte yandan uzun balık dediğiniz, tatlı su müreni veya arowana ise, malesef bu balıklar tankınız için uygun değil. 375 'lik hacimde iri ve agresif amerikanların karma yapılması oldukça risklidir. Eğer karma düşünüyorsanız, sajika, severum gibi ılımlı türlerden karma yapmayı düşünün. Aksi halde tek tür bakın. Hem siz yorulmazsınız/hevesiniz de kaçmaz hem de balıklara eziyet etmemiş olursunuz. Son olarak yanlış anlamadıysam, 50 m3 dediğiniz 50 L olsa gerek ve bu hacimde oscarların yanık kalmış ve daha da agresifleşmiş olabileceğini düşünüyorum. [/QUOTE]
İşten dolayı m3 yazmışım hiç farkında değilim Lt olacaktı.
Dediğiniz türleri araştıracağım olmazsa yanlarına balık eklemeyeceğim.
Balıklarım çok uysal hatta elimi sokup kendilerine dokundurtuyorlar.bugüne kadar hemen hemen ilk 2 yıl boyunca 2 ay dışında hiç canlı yem harici veya tavuk cigeri dışında bir yem kullanmadım.Yanık konusunda 2 yılda 23 cm oldu evet bu tarz hızlı büyüyen balıklar için bu ölçü çok normal değil ama yine de epey bir boy attılar.diğer 50 Lt lik akvaryumu canlı doğuran doldurup balıklarıma haftada 2 kez canlı yem verecek şekilde doldurmayı planlıyorum...
[QUOTE=barbarossa] Şayet 1 e ve 1 d green terror alırsanız ve GT'ler eş tutarsa, oscarlarınızı büyük ihtimalle kaybedersiniz. Öte yandan uzun balık dediğiniz, tatlı su müreni veya arowana ise, malesef bu balıklar tankınız için uygun değil. 375 'lik hacimde iri ve agresif amerikanların karma yapılması oldukça risklidir. Eğer karma düşünüyorsanız, sajika, severum gibi ılımlı türlerden karma yapmayı düşünün. Aksi halde tek tür bakın. Hem siz yorulmazsınız/hevesiniz de kaçmaz hem de balıklara eziyet etmemiş olursunuz. Son olarak yanlış anlamadıysam, 50 m3 dediğiniz 50 L olsa gerek ve bu hacimde oscarların yanık kalmış ve daha da agresifleşmiş olabileceğini düşünüyorum. [/QUOTE]
İşten dolayı m3 yazmışım hiç farkında değilim Lt olacaktı.
Dediğiniz türleri araştıracağım olmazsa yanlarına balık eklemeyeceğim.
Balıklarım çok uysal hatta elimi sokup kendilerine dokundurtuyorlar.bugüne kadar hemen hemen ilk 2 yıl boyunca 2 ay dışında hiç canlı yem harici veya tavuk cigeri dışında bir yem kullanmadım.Yanık konusunda 2 yılda 23 cm oldu evet bu tarz hızlı büyüyen balıklar için bu ölçü çok normal değil ama yine de epey bir boy attılar.diğer 50 Lt lik akvaryumu canlı doğuran doldurup balıklarıma haftada 2 kez canlı yem verecek şekilde doldurmayı planlıyorum...
Astoronotlarımın büyümesini istemiyorum ,bunun için ne yapabilirim?
Arkadaşım bende senin gibiydim. yaklaşık 55-60 Lt lik akvaryumda 2 adet astronotumu 1 cm bile değilken aldım şuanda 23 cm ve 21 cm boylarındalar.Bende öğrenciydim ve şehir dışındaydım imkan olmadı başka akvaryum ve malzemelerini almaya. Şimdi işe başladım canavarlarıma 2 yıl boyunca çektirdiğim eziyeti 125X50X60 lık akvaryumumla bu hafta bitiriyorum. Büyütmemek değil sorun cidden istiyorsan bırak büyüsün ama kendine samimi olarak deki büyük akvaryuma geçene kadar kaç yılın var bu balıklar ne olur ozamana kadar.Ben sırf bunun planını yaparak astronotlarımı 1cm bile değillerken aldım.
Arkadaşım bende senin gibiydim. yaklaşık 55-60 Lt lik akvaryumda 2 adet astronotumu 1 cm bile değilken aldım şuanda 23 cm ve 21 cm boylarındalar.Bende öğrenciydim ve şehir dışındaydım imkan olmadı başka akvaryum ve malzemelerini almaya. Şimdi işe başladım canavarlarıma 2 yıl boyunca çektirdiğim eziyeti 125X50X60 lık akvaryumumla bu hafta bitiriyorum. Büyütmemek değil sorun cidden istiyorsan bırak büyüsün ama kendine samimi olarak deki büyük akvaryuma geçene kadar kaç yılın var bu balıklar ne olur ozamana kadar.Ben sırf bunun planını yaparak astronotlarımı 1cm bile değillerken aldım.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
Sertachk merhaba tekrar Ex2400 ü aldım.Girdap olayını çok araştırdım fakat musluklardan kısma yapılabileceğini söylüyor üstadlar busebepten ex2400 e karar verdim.siparişimi dün verdim bugün akşam üzeride mobilyası geliyor. Sanıyorum bu akşam akvaryumun suyunu doldurmaya başlarım.
Sertachk merhaba tekrar Ex2400 ü aldım.Girdap olayını çok araştırdım fakat musluklardan kısma yapılabileceğini söylüyor üstadlar busebepten ex2400 e karar verdim.siparişimi dün verdim bugün akşam üzeride mobilyası geliyor. Sanıyorum bu akşam akvaryumun suyunu doldurmaya başlarım.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
[QUOTE=sertachk]
Sertacbey akvaryumun icinin cok hareketli olacagi konusunda endiseliyim bende fakat okudugum kadariyla akvaryum hacminin yaklasik 3-4 katini cevirebilmesi gerekiyormus dis filtrenin.375x4=1500Lt ediyor.yine okudugum kadariyla 2400lt saatlik ceviren bu ex2400 un gercek degeri 1200-1500 Lt imis yani tam benim akvaryumuma uygun gibi geldi bana. Ama denendi diyorsunuz simdi cok kararsiz kaldim diger bir tercihim olan EHEIM 2228 i de alabilirim ama onun debisi 1050 LT yazan ceviren 550 LT olsa akvaryumum icin yetersiz olmaz mi ?
[QUOTE=sertachk]
Hocam eğer 2400 lük dış filteryi almadıysanız 1200 lüğünü alın..Demedi demeyin akvaryum da girdap olur..Bu boyutta akvaryum da denendi onun için bu kadar rahat yorum yapıyorum..
Saygılar
[/QUOTE]Sertacbey akvaryumun icinin cok hareketli olacagi konusunda endiseliyim bende fakat okudugum kadariyla akvaryum hacminin yaklasik 3-4 katini cevirebilmesi gerekiyormus dis filtrenin.375x4=1500Lt ediyor.yine okudugum kadariyla 2400lt saatlik ceviren bu ex2400 un gercek degeri 1200-1500 Lt imis yani tam benim akvaryumuma uygun gibi geldi bana. Ama denendi diyorsunuz simdi cok kararsiz kaldim diger bir tercihim olan EHEIM 2228 i de alabilirim ama onun debisi 1050 LT yazan ceviren 550 LT olsa akvaryumum icin yetersiz olmaz mi ?
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
Efe bey cevabiniz icin tesekkur ederim.
Balik konusunda haklisiniz adeti toplam 4 adet yapmak en mantiklisi gibi gozukuyor.Isiklandirma konusunda mesajimda yazmistim akvaryum kapagi ve mobilyasi bittikten sonra dusunecegim.Bunun sebebi alacagim isik ve boyut olarak karar verememis olmam.Once bir mobilyayi goreyim ona gore belki akvaryumun yarisini aydinlatacak sekilde bir isiklandirma yapabilirim.Arka fon olarakta 3Dli okyanus goruntulu bir arka fon gordum sanirim onu alacagim.Yorumunuz icin tesekkur ederim balik konusunda haklisiniz.
Efe bey cevabiniz icin tesekkur ederim.
Balik konusunda haklisiniz adeti toplam 4 adet yapmak en mantiklisi gibi gozukuyor.Isiklandirma konusunda mesajimda yazmistim akvaryum kapagi ve mobilyasi bittikten sonra dusunecegim.Bunun sebebi alacagim isik ve boyut olarak karar verememis olmam.Once bir mobilyayi goreyim ona gore belki akvaryumun yarisini aydinlatacak sekilde bir isiklandirma yapabilirim.Arka fon olarakta 3Dli okyanus goruntulu bir arka fon gordum sanirim onu alacagim.Yorumunuz icin tesekkur ederim balik konusunda haklisiniz.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
Arkadaşlar Merhaba,
Aranıza yeni katılıyorum çok acemi bir akvarist olma adayıyım.2 Gün önce 375 Lt lik akvaryumumun siparişini verdim.Bugün kendi çizimim olan mobilyayıda marangoza ilettim.Ve şuanda gece 2:45 malzeme seçimimide sizlerin onayına sunmak üzere hazırladım.Sizlerden ricam malzeme listeme bakmanız ve eksikleri gedikleri yanlışları bana iletmeniz.
Kısaca kendimle ilgili bilgi vereyim 2 yıl önce aldığım ve ne olduğu belirsiz 1-2 cm arası olan 2 adet Astronot ve 1 adet vatoz balığıma 2 yıl boyunca aileden uzak üniversite öğrencisi olmamdan dolayı 50 m3 lük bir akvaryumda baktım.2 yıl boyunca kurbağa canlı balık çekirge ve tavuk ciğeri ile besledim şuandaki boyları Astronotlar 23cm ve 21 cm civarındalar vatozum ise 15 cm boyunda.Kimse kızmasın 50 m3 de bunlara eziyet çektirilirmi kardeşim diye. Okul bitti,işe girdim ve ilk işim benimle birlikte eziyet çeken balıklarıma huzuru sağlayabilmek için güzel bir ortam hazırlamak oldu gördüğünüz gibi. Listemi alta yazıyorum sanıyorum haftaya pazar gününe kadar alışverişimi tamamlayacağım sizlerin görüşleri çok önemli benim için çünkü inanın hayatında hava motoru, dış filtre , hava taşı gibi malzemeleri bile görmemiş biriyim :)
Not:Akvaryum içine eğer astronotlarımla aynı boyutlarda bulabilirsem 2 adet green terror ve 2 adet şu uzun vahşi bir balık vardı yılan gibi adını unuttum ondan eklemeyi düşünüyorum.Yani toplam 6 adet olacaklar vantuzu saymazsak :)
Akvaryum =125X50X60 ( buhar camı dirsek kemer var 10 mm cam)
Dış Filtre =TetraTec EX 2400 Full dolu
İç Filtre =Aquael Turbo 350L/H (ne olur ne olmaz diye aldım bulunsun)
Hava Motoru =TetraTec APS 400 çift çıkışlı
Isıtıcı = TetraTec 300W
Dip Süpürgesi= Sera Akvaryum Dip süpürgesi 60cm / hava motoruna bağlı çalışıyormuş
Hava Taşı = RS Electrical hava taşı 90cm
Kum = Quartz ince kum (daha ucuz biryer bulamadım ankara içi varsa bildiğiniz onuda
yazarmısınız ?
Evet arkadaşlar şimdilik durum bu.Işıklandırma için mobilya gelince araştırma yapıcam.Lütfen bana yorumlarınızı yazarmısınız eksik ve ya yanlış birşey var mı ? Cevaplarınızı ilgiyle okuycam TEŞEKKÜRLER.
Arkadaşlar Merhaba,
Aranıza yeni katılıyorum çok acemi bir akvarist olma adayıyım.2 Gün önce 375 Lt lik akvaryumumun siparişini verdim.Bugün kendi çizimim olan mobilyayıda marangoza ilettim.Ve şuanda gece 2:45 malzeme seçimimide sizlerin onayına sunmak üzere hazırladım.Sizlerden ricam malzeme listeme bakmanız ve eksikleri gedikleri yanlışları bana iletmeniz.
Kısaca kendimle ilgili bilgi vereyim 2 yıl önce aldığım ve ne olduğu belirsiz 1-2 cm arası olan 2 adet Astronot ve 1 adet vatoz balığıma 2 yıl boyunca aileden uzak üniversite öğrencisi olmamdan dolayı 50 m3 lük bir akvaryumda baktım.2 yıl boyunca kurbağa canlı balık çekirge ve tavuk ciğeri ile besledim şuandaki boyları Astronotlar 23cm ve 21 cm civarındalar vatozum ise 15 cm boyunda.Kimse kızmasın 50 m3 de bunlara eziyet çektirilirmi kardeşim diye. Okul bitti,işe girdim ve ilk işim benimle birlikte eziyet çeken balıklarıma huzuru sağlayabilmek için güzel bir ortam hazırlamak oldu gördüğünüz gibi. Listemi alta yazıyorum sanıyorum haftaya pazar gününe kadar alışverişimi tamamlayacağım sizlerin görüşleri çok önemli benim için çünkü inanın hayatında hava motoru, dış filtre , hava taşı gibi malzemeleri bile görmemiş biriyim :)
Not:Akvaryum içine eğer astronotlarımla aynı boyutlarda bulabilirsem 2 adet green terror ve 2 adet şu uzun vahşi bir balık vardı yılan gibi adını unuttum ondan eklemeyi düşünüyorum.Yani toplam 6 adet olacaklar vantuzu saymazsak :)
Akvaryum =125X50X60 ( buhar camı dirsek kemer var 10 mm cam)
Dış Filtre =TetraTec EX 2400 Full dolu
İç Filtre =Aquael Turbo 350L/H (ne olur ne olmaz diye aldım bulunsun)
Hava Motoru =TetraTec APS 400 çift çıkışlı
Isıtıcı = TetraTec 300W
Dip Süpürgesi= Sera Akvaryum Dip süpürgesi 60cm / hava motoruna bağlı çalışıyormuş
Hava Taşı = RS Electrical hava taşı 90cm
Kum = Quartz ince kum (daha ucuz biryer bulamadım ankara içi varsa bildiğiniz onuda
yazarmısınız ?
Evet arkadaşlar şimdilik durum bu.Işıklandırma için mobilya gelince araştırma yapıcam.Lütfen bana yorumlarınızı yazarmısınız eksik ve ya yanlış birşey var mı ? Cevaplarınızı ilgiyle okuycam TEŞEKKÜRLER.
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
florasan,
fikret43,
forthehordex,
Emerse,
Yakutlu61,
ballantines,
Hoppala,
kaya.brk,
ereneroglu,
0rnn,
R0h1rr1m,
ciways,
Canberk18,
riderfish,
yhackup,
ertug26,
Kuduoglu,
Ahmet55,
ALTEMUR,
EmiirKaan,
fatihgurhan,
kocoglu,
Sfenks111,
zen666,
karidesrehberi,
osmandbnl,
3dtarik,
sina cen,
Kınayu,
altuntasseref,
Yusaucar,
LeafyAqua,
tolga,
şansal,
Edera,
Piranhabull06,
Oquanus,
ozan_1903,
gürkanbey,
kocum03,
AquaShirmp,
yeekim,
sinor,
TunahanCeler,
egedin,
aupqua,
Taha⚡,
Cyber_Scout,
ahmetfiratozkaya,
Ehtiyar,
ezzalisi,
bendeniztayfun,
Dextran,
DenizUlucutsoy,
Oğul Hüseyin,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
