ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
adana1429
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2012 11:10
Son Ziyaret:
29 Eylül 2025 10:58
Toplam Mesaj:
142 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mertcan Dincel
Doğum Tarihi:
15 Ocak 1996
Yaş:
30
İl:
Adana
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/123576.jpg[/img]
100*50*50 1E 5D Demosoni 1E 6D Sarı Prenses
150*60*60 Boş Malawi düşünüyorum
150*60*60 TROPHEUS BRİCHARDİ UJİJİ
"Önce siz ateş edin mösyö burjuvazi"
SON 10 MESAJI
Sarı Prenses Cinsiyet Emin Olmak İçin
[QUOTE=Müptela]İki seçenek soyliyeyim 1-3 kesin disi
2. Ya disi ya erkek 2. Baliga siz durusundan diger baliklara haraketlerinden kesin ve net sonucu siz vereceksiniz erkekse zaten disilere kur yapar baska baliklara diklenir vesair.[/QUOTE]
Muhtemelen 2. De erkek ağız yapısı hareketleri vs falan, fotoğrafta bunu destekliyor diye düşünüyorum.
[QUOTE=Müptela]İki seçenek soyliyeyim 1-3 kesin disi
2. Ya disi ya erkek 2. Baliga siz durusundan diger baliklara haraketlerinden kesin ve net sonucu siz vereceksiniz erkekse zaten disilere kur yapar baska baliklara diklenir vesair.[/QUOTE]
Muhtemelen 2. De erkek ağız yapısı hareketleri vs falan, fotoğrafta bunu destekliyor diye düşünüyorum.
Sarı Prenses Cinsiyet Emin Olmak İçin
[QUOTE=mrtmct58]2-3 resimlerdekiler kesin dişi,
1inci resimden emin olamadım ama daha çok erkeğe benziyor.
Saygılar[:iyi:][/QUOTE]
Hocam banada 1ve 3 dışı ortadaki erkek ggibi geldi genelde yanilmam ama bunlarda yanilmisim.
[QUOTE=FerKan]1-3 dişi, 2 erkek.[/QUOTE]
Banada öyle geldi üstad bakalım. Ustadlardan yorum gelirse sevinirim
[QUOTE=mrtmct58]2-3 resimlerdekiler kesin dişi,
1inci resimden emin olamadım ama daha çok erkeğe benziyor.
Saygılar[:iyi:][/QUOTE]
Hocam banada 1ve 3 dışı ortadaki erkek ggibi geldi genelde yanilmam ama bunlarda yanilmisim.
[QUOTE=FerKan]1-3 dişi, 2 erkek.[/QUOTE]
Banada öyle geldi üstad bakalım. Ustadlardan yorum gelirse sevinirim
Sarı Prenses Cinsiyet Emin Olmak İçin
Merhaba arkadaşlar ben emin olamadım sizlere sormak istedim.
2 dışı 1 erkek diye tahmin ediyorum birde sizden alabilirmiyim cevaplarınızı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191741351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191741511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191742231.jpg[/IMG][EDIT]adana1429,2019-10-22 17:44:38[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar ben emin olamadım sizlere sormak istedim.
2 dışı 1 erkek diye tahmin ediyorum birde sizden alabilirmiyim cevaplarınızı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191741351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191741511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191742231.jpg[/IMG][EDIT]adana1429,2019-10-22 17:44:38[/EDIT]
Akvaryum Maliyeti
[QUOTE=mutlubaba]100*35*50 10 mm cam döviz artışından once 200 tlye almıstım
sen yinede en son ne olur bize ne olur canım abim diye bir muhabbet aç
ufak birşeyler daha kırpılabilir
ama fiyatın uygun gibi duruyor naklıye taşıma vs dahilse bence çöpsüz üzüm
bu sitedede akvuryum yapan arkadaşlar var yerin ters değilse
onlardan da fiyat al[/QUOTE]
Fiyatı 350 TL ye düşürdüm nakliye içinde uygundur herhalde şimdi [EDIT]adana1429,2019-10-15 19:30:41[/EDIT]
[QUOTE=mutlubaba]100*35*50 10 mm cam döviz artışından once 200 tlye almıstım
sen yinede en son ne olur bize ne olur canım abim diye bir muhabbet aç
ufak birşeyler daha kırpılabilir
ama fiyatın uygun gibi duruyor naklıye taşıma vs dahilse bence çöpsüz üzüm
bu sitedede akvuryum yapan arkadaşlar var yerin ters değilse
onlardan da fiyat al[/QUOTE]
Fiyatı 350 TL ye düşürdüm nakliye içinde uygundur herhalde şimdi [EDIT]adana1429,2019-10-15 19:30:41[/EDIT]
Akvaryum Maliyeti
Merhaba arkadaşlar 130.60.60 boyutlarında 10mm cam kullanılacak camlar rodajli alttan ve üstten kayıt kuşaklı
Yandan sumpli 400 TL bir fiyat çıktı sizce uygunmu[EDIT]adana1429,2019-10-15 16:57:47[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar 130.60.60 boyutlarında 10mm cam kullanılacak camlar rodajli alttan ve üstten kayıt kuşaklı
Yandan sumpli 400 TL bir fiyat çıktı sizce uygunmu[EDIT]adana1429,2019-10-15 16:57:47[/EDIT]
Yavru Balık Sağlıklı Boylandirma Yem Tavsiyesi
[QUOTE=Müptela]Yavrulara canli su piresi veya imkaniniz varsa canli artemia verebilirsiniz bende su an 7 adet yavru demasoni var su piresi ile hizlica boy atiyorlar ve renkleri muazzam oluyor.Kuru etçil agirlikli,boyali yemler balığı şişirir heleki demasonilere hic tavsiye etmiyorum[/QUOTE]
Hocam Demosoniler otçul beslendikleri için su piresi düşünmüyorum. Protein oranı çok yüksek en fazla %35 proteinli yemler veriyorum şu an verdiklerim
jbl sipruluna-- 2 günde 1
Nls thera a small fish-- hergun 1 öğün
Tropical sipruluna tabs-- 2 günde 1
Tetra pro vegatable --hergun günde 2 öğün
Nori yosunu haftada -- 4 defa kullanıyorum
Artemia var ama haftada 1 yada 2 iki gün veriyorum onuda bölerek
Bu şekilde yapıyorum hocam herhangi bir sıkıntı yasatir mi yada sizin bildiginiz varmı yoksa yeterli olurmu bu şekilde besleme
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Bende Fatih beye katılıyorum Demasoniler için bu iki yem hiç uygun değildir Tetra discus ve kan kurdu kurutulmuş .
Her iki türüde bitkisel ağırlıklı beslemeniz daha uygun olur başta yazdığınız iki tür yemle Sera green Tetra pro vegatable
Bahar kardeşimin yazdığı yemi,de araştırmanızı öneririm faydalı olabilir [:iyi:][/QUOTE]
Şu an bu şekilde bir beslenme uyguluyorum bı sekilde iyimidir hocam
jbl sipruluna-- 2 günde 1
Nls thera a small fish-- hergun 1 öğün
Tropical sipruluna tabs-- 2 günde 1
Tetra pro vegatable --hergun günde 2 öğün
Nori yosunu haftada -- 4 defa kullanıyorum
Artemia var ama haftada 1 yada 2 iki gün veriyorum onuda bölerek
[QUOTE=Müptela]Yavrulara canli su piresi veya imkaniniz varsa canli artemia verebilirsiniz bende su an 7 adet yavru demasoni var su piresi ile hizlica boy atiyorlar ve renkleri muazzam oluyor.Kuru etçil agirlikli,boyali yemler balığı şişirir heleki demasonilere hic tavsiye etmiyorum[/QUOTE]
Hocam Demosoniler otçul beslendikleri için su piresi düşünmüyorum. Protein oranı çok yüksek en fazla %35 proteinli yemler veriyorum şu an verdiklerim
jbl sipruluna-- 2 günde 1
Nls thera a small fish-- hergun 1 öğün
Tropical sipruluna tabs-- 2 günde 1
Tetra pro vegatable --hergun günde 2 öğün
Nori yosunu haftada -- 4 defa kullanıyorum
Artemia var ama haftada 1 yada 2 iki gün veriyorum onuda bölerek
Bu şekilde yapıyorum hocam herhangi bir sıkıntı yasatir mi yada sizin bildiginiz varmı yoksa yeterli olurmu bu şekilde besleme
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Bende Fatih beye katılıyorum Demasoniler için bu iki yem hiç uygun değildir Tetra discus ve kan kurdu kurutulmuş .
Her iki türüde bitkisel ağırlıklı beslemeniz daha uygun olur başta yazdığınız iki tür yemle Sera green Tetra pro vegatable
Bahar kardeşimin yazdığı yemi,de araştırmanızı öneririm faydalı olabilir [:iyi:][/QUOTE]
Şu an bu şekilde bir beslenme uyguluyorum bı sekilde iyimidir hocam
jbl sipruluna-- 2 günde 1
Nls thera a small fish-- hergun 1 öğün
Tropical sipruluna tabs-- 2 günde 1
Tetra pro vegatable --hergun günde 2 öğün
Nori yosunu haftada -- 4 defa kullanıyorum
Artemia var ama haftada 1 yada 2 iki gün veriyorum onuda bölerek
Bulanık Su
[QUOTE=ibrahimkilich]
Öncelikle çok teşekkürler kardeşimi şöyleki içinde 20KG kum var, toplam kaya ağırlığı 22KG, ayrıca akvaryumun dışında ve altında 3cm ve içinde kumun altında 3cm sert strafor var, yinede tehlike arzeder mi? bilemiyorum.
Akvaryumcudan şunu duymuştum bu akvaryumdan biraz büyük akvaryuma sanırım 150cm lik, içine 160KG kaya koyuldu ve götürüldü dedi, bende buna binaen bu şekilde yaptım, üstadlara soruyorum, bu şekilde yine tehlike oluşur mu?
Teşekkürler.[/QUOTE]
150 lt üzeri akvaryumlarda genelde yumuşak strafor kullanılıyor hocam akvaryumun basıncını dengelesin diye
Kaya konusunda tehlike arz etmese bile yer kaplaması açısından söylüyorum hocam rahat hareket etmeleri stresi azaltır yüzme alanı ve kumla oynama alanını ne kadar çok tutarsanız o kadar az stres gerçekleşir.Buda yavru yapmada kolaylık saglar. İyi hobiler
[QUOTE=ibrahimkilich]
Öncelikle çok teşekkürler kardeşimi şöyleki içinde 20KG kum var, toplam kaya ağırlığı 22KG, ayrıca akvaryumun dışında ve altında 3cm ve içinde kumun altında 3cm sert strafor var, yinede tehlike arzeder mi? bilemiyorum.
Akvaryumcudan şunu duymuştum bu akvaryumdan biraz büyük akvaryuma sanırım 150cm lik, içine 160KG kaya koyuldu ve götürüldü dedi, bende buna binaen bu şekilde yaptım, üstadlara soruyorum, bu şekilde yine tehlike oluşur mu?
Teşekkürler.[/QUOTE]
150 lt üzeri akvaryumlarda genelde yumuşak strafor kullanılıyor hocam akvaryumun basıncını dengelesin diye
Kaya konusunda tehlike arz etmese bile yer kaplaması açısından söylüyorum hocam rahat hareket etmeleri stresi azaltır yüzme alanı ve kumla oynama alanını ne kadar çok tutarsanız o kadar az stres gerçekleşir.Buda yavru yapmada kolaylık saglar. İyi hobiler
Dıy Dış Filtre Yapımı (basit Ve Kullanışlı)
Herkese merhabalar uzun süredir ara vermistim hobiye geçen ay tekrardan baslamak istedim . Ve 1 ay içerisinde akvaryumu vs balıklar hepsi hazırlandı yanlız malum konu dış filtreye gelince bircok kişi hobiyi birakmak zorunda kalıyor ekonomik açıdan zorlanabiliyor. Neyse fazla uzatmak istemiyorum direk konumuza geçelim.
Kendime kullanışlı basit kolay temizlenebilen bir dış filtre yapmak istedim forumlara baktım vs videolar izledim ama birçoğu daha önce denediklerimdi ve başarılı bir sonuç alamamistim.
Şimdi ise
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190510321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190511531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190512301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190512531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190513331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190515311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190515461.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar fotolarda göründüğü gibi malzemelerimiz görünmektedir plastik kabı ben iki tane deldim çünkü debim yüksekti yavaslattim herhangi bir tasma sızma yoktur. Üst kapağı ise fotoda göründugu üzere delik açıp ikitaraftanda teflon bantla iyice sıkılaştırdım oynama yapmasın diye zaten oraya kadar su gelmiyor akvaryumun içindeki kafa motoruna bagliyarak suyu uste olan bağlantıya veriyoruz pis su girisimiz yani borunun içine pimas borudan giderek dibe ulaşıyor fotolarda görünmekte olan pimas borunun sadece suyu orantılı dagitsin diye 5-6 adet delik açtım ki bütün filtre malzemelerine doğru orantılı bir şekilde yukarı doğru çıksın tabi burada ben kendime göre dizdim alttan üste doğru biyolojik seramik ve benzeri bir ürün üstüne biyolojik filtre burda dikkat edilecek husus platik kabin kenarlari boş olmiyacak şekilde filtre malzemelerimizi yerlestiriyiruz yoksa pis direk o boşluklardan yukarı doğru çıkar ve pek iyi temizlik yapamaz. Devam edelim sungerden sonra ince kat elyaf üstüne ben zeolit koydum üstüne sunger ve ince kat elyaf olacak şekilde alltan üste doğru süzülerek baglantidan dökülmektedir uçlarına ben klima atık borusu bağladım. Akvaryuma kelepce ile sabitledim siz daha farklı borularda baglayabilirsiniz tabiki. Bağlantı aparatlarini yapı marketlerinden aldım.
Tabiki geliştirilebilir ben bu şekilde yaptım. Sizinle paylaşmak istedim
Sorularınız varsa sorabilirsiniz.
İyi hobiler..
Herkese merhabalar uzun süredir ara vermistim hobiye geçen ay tekrardan baslamak istedim . Ve 1 ay içerisinde akvaryumu vs balıklar hepsi hazırlandı yanlız malum konu dış filtreye gelince bircok kişi hobiyi birakmak zorunda kalıyor ekonomik açıdan zorlanabiliyor. Neyse fazla uzatmak istemiyorum direk konumuza geçelim.
Kendime kullanışlı basit kolay temizlenebilen bir dış filtre yapmak istedim forumlara baktım vs videolar izledim ama birçoğu daha önce denediklerimdi ve başarılı bir sonuç alamamistim.
Şimdi ise
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190510321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190511531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190512301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190512531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190513331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190515311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190515461.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar fotolarda göründüğü gibi malzemelerimiz görünmektedir plastik kabı ben iki tane deldim çünkü debim yüksekti yavaslattim herhangi bir tasma sızma yoktur. Üst kapağı ise fotoda göründugu üzere delik açıp ikitaraftanda teflon bantla iyice sıkılaştırdım oynama yapmasın diye zaten oraya kadar su gelmiyor akvaryumun içindeki kafa motoruna bagliyarak suyu uste olan bağlantıya veriyoruz pis su girisimiz yani borunun içine pimas borudan giderek dibe ulaşıyor fotolarda görünmekte olan pimas borunun sadece suyu orantılı dagitsin diye 5-6 adet delik açtım ki bütün filtre malzemelerine doğru orantılı bir şekilde yukarı doğru çıksın tabi burada ben kendime göre dizdim alttan üste doğru biyolojik seramik ve benzeri bir ürün üstüne biyolojik filtre burda dikkat edilecek husus platik kabin kenarlari boş olmiyacak şekilde filtre malzemelerimizi yerlestiriyiruz yoksa pis direk o boşluklardan yukarı doğru çıkar ve pek iyi temizlik yapamaz. Devam edelim sungerden sonra ince kat elyaf üstüne ben zeolit koydum üstüne sunger ve ince kat elyaf olacak şekilde alltan üste doğru süzülerek baglantidan dökülmektedir uçlarına ben klima atık borusu bağladım. Akvaryuma kelepce ile sabitledim siz daha farklı borularda baglayabilirsiniz tabiki. Bağlantı aparatlarini yapı marketlerinden aldım.
Tabiki geliştirilebilir ben bu şekilde yaptım. Sizinle paylaşmak istedim
Sorularınız varsa sorabilirsiniz.
İyi hobiler..
Bulanık Su
[QUOTE=ibrahimkilich]
Sera Aquatan kullandım bir saatte kirstal beraklığına çekti akvaryumu. bende ondan muzdariptim bir tane Yavrular için kaya aldım, bazı kayaları çıkardım ve yüzme alanı bıraktım, benim merak ettiğim aslında bunun gibi mağara şartmı, bencede çok ama mağara yapayım derken bu kadar çok oldu, eğer cikletler için mağara tarzı bir yer lazım değilse arkaya doğru uzaklaştırıp ve biraz azaltıp yer açabilirim.
Son hali bu şekilde.
Yavrular için delikli kaya ve kayanın önünü boşalttım çiftleşme için, ayrıca filtre kısmı da boş , ben kusturma yapmayacağım doğal olarak nasılsa öyle olsun istiyorum, bu kadar boşluk yeterli midir?
[URL]https://streamable.com/wdvna[/URL][/QUOTE]
Hocam oncelikle şunu demek istiyorum akvaryumunuz görüntü olarak birçok chicled balığının isteyeceği şekilde yanlız olculeriniz bu kayalar için çok az lt bazında baktığımız nerdeyse 70 kg yakın taş ve kaya var size tavsiyem mağaralar oluşturmanız daha mantıklı büyük kayaniz çok güzel lakin akvaryumunuza çok büyük geliyor tehlike yaratma durumuda onuda söylemek istiyorum biraz daha azaltman senin ve balıkların yararına emin ol kardesim
[QUOTE=ibrahimkilich]
Sera Aquatan kullandım bir saatte kirstal beraklığına çekti akvaryumu. bende ondan muzdariptim bir tane Yavrular için kaya aldım, bazı kayaları çıkardım ve yüzme alanı bıraktım, benim merak ettiğim aslında bunun gibi mağara şartmı, bencede çok ama mağara yapayım derken bu kadar çok oldu, eğer cikletler için mağara tarzı bir yer lazım değilse arkaya doğru uzaklaştırıp ve biraz azaltıp yer açabilirim.
Son hali bu şekilde.
Yavrular için delikli kaya ve kayanın önünü boşalttım çiftleşme için, ayrıca filtre kısmı da boş , ben kusturma yapmayacağım doğal olarak nasılsa öyle olsun istiyorum, bu kadar boşluk yeterli midir?
[URL]https://streamable.com/wdvna[/URL][/QUOTE]
Hocam oncelikle şunu demek istiyorum akvaryumunuz görüntü olarak birçok chicled balığının isteyeceği şekilde yanlız olculeriniz bu kayalar için çok az lt bazında baktığımız nerdeyse 70 kg yakın taş ve kaya var size tavsiyem mağaralar oluşturmanız daha mantıklı büyük kayaniz çok güzel lakin akvaryumunuza çok büyük geliyor tehlike yaratma durumuda onuda söylemek istiyorum biraz daha azaltman senin ve balıkların yararına emin ol kardesim
Akvaryum Al Taban Camı Çatladı
[QUOTE=firatinn]Merhaba arkadaşlar. 2 hafta boyunca su yoncası çimlendirmeye bıraktığım akvaryuma su ekledim ve al tabanı çatladı. babam 6mm kalınlığında cam kestirip içten yapıştırmış ama ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum. birde silikon çok sağlam durmamış. eğer problem olmaz derseniz yarın daha düzgün silikon çekmeyi planlıyorum. akvaryumun cam kalınlığı 10mm. hacim olarak 400 litre 125-60-60 cm. sizce alttan da cam kestirip taktırayım mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam iyi günler geçmiş olsun öncelikle sizi biraz yorabilir ama 400 lt gibi bir tankdan bahsediyoruz tavsiyem 10mm cam kestirip tabana yeniden kaliteli slikonla yaptırmanız hatta akvaryum eski ise slikonlarini yeniletip işinin ehli bir ustaya yaptırmanız tavsiyemdir iyi gunler
[QUOTE=firatinn]Merhaba arkadaşlar. 2 hafta boyunca su yoncası çimlendirmeye bıraktığım akvaryuma su ekledim ve al tabanı çatladı. babam 6mm kalınlığında cam kestirip içten yapıştırmış ama ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum. birde silikon çok sağlam durmamış. eğer problem olmaz derseniz yarın daha düzgün silikon çekmeyi planlıyorum. akvaryumun cam kalınlığı 10mm. hacim olarak 400 litre 125-60-60 cm. sizce alttan da cam kestirip taktırayım mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam iyi günler geçmiş olsun öncelikle sizi biraz yorabilir ama 400 lt gibi bir tankdan bahsediyoruz tavsiyem 10mm cam kestirip tabana yeniden kaliteli slikonla yaptırmanız hatta akvaryum eski ise slikonlarini yeniletip işinin ehli bir ustaya yaptırmanız tavsiyemdir iyi gunler
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
