ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Raphael
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2012 13:28
Son Ziyaret:
11 Kasım 2013 07:43
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Erbay
Doğum Tarihi:
09 Kasım 1990
Yaş:
35
İl:
Bursa
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Evde hayvan beslemek, hiç suçu olmayan bir insanı hapse atmaktan farksızdır.
SON 9 MESAJI
Timsah eziyeti
Hiç vakit kaybetmeden şikayet et hocam. Hayvanlara acı çektirerek ekmek parası kazanılmaz.
Hiç vakit kaybetmeden şikayet et hocam. Hayvanlara acı çektirerek ekmek parası kazanılmaz.
tosbalarıma kavurma verdim :D
haşlanmış ve baharatlanmamış olursa da aynı sıkıntı yaşanır mı ?
haşlanmış ve baharatlanmamış olursa da aynı sıkıntı yaşanır mı ?
Kaplumbağalar için kış uykusu hazırlığı...
Arkadaşlar merhaba, ben 5-6 yaşlarında bir tatlı su kaplumbağasıyla beraber yaşıyorum. Geçen sene kış uykusuna yatırmamı söylediler ama Raphael'in şöyle bir durumu var ;
Bir arkadaşım onu bir gölün kenarında bulmuş, petshop hayvanı değil yani. Ama 1 sene çok kötü koşullarda bakmış ona. Ben elinden aldığımda 1 sene boyunca 5 litrelik petin yarısı kadar bir yerde çok az su ve sadece marul gibi besinlerle duruyordu. Ben ilk aldığımda hemen veterinere götürdüm onun tavsiyesi bir kaç ilaç falan kullandım tabi kabuğu çok yumuşaktı. 2 senedir bende ve şu anda çok sağlıklı artık kış uykusuna da yapması gerekiyor sanırım kabuk büyüklüğü başından kuyruğuna 9-10 cm civarında kabuğu oldukça sert ve sürekli hareket halinde. Geçen kış ısıtıcı ve UV ışıkla kış uykusuna yatmasını engelledim, sağlıklı gelmedi pek. Yaşında göre çok küçüktü kabuğu. Yarı yarıya yem ve et kullandım beslenmesinde bazende yumurta beyazı peynir. Yemin yanında haftada 1 kere deep fix reptivit besleyici ve her yıkamasında deepfix'in temizleyici jelini kullandım.
Sonuç olarak şu anda sağlıklı normal boyutlarda tahminimce 6 yaşlarında 45cmX70cm kadar bir akvaryumda yaşayan bir kaplumbağayı kış uykusuna yatırmak istiyorum. Ama tecrübesiz olduğum için neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bursa'da yaşıyorum öğrenci olduğum için evim çok sıcak sayılmaz ama balkon her sene kar tutuyor. Nasıl bir yer seçmeliyim. Evin ısınmayan bir yerini kullanabilirim. Sıcaklık 15-20 derece olacaktır orada muhtemelen balkon 0 derece oda da 30 derece civarlarında olur.
Neler yapmam gerekiyor ? Şimdiden teşekkürler yardımlarını için :)
Ayrıca bir durum daha var ben evde hayvan bakılmasına son derece karşıyım. İzmir'de bulduğum bir cafenin büyük bir havuzu var içinde yaklaşık 20 tane farklı boyutlarda su kaplumbağası yaşıyor. Her İzmir'e gittiğimde oraya vericem diyorum ama her seferinde kopamıyorum da. Kırmızı yanak oradakilerin hepsi sanırım ama benimkisi doğal su kaplumbağası kırmızı yanak değil. Oraya vermem yada akvaryuma alışmış olması sorun teşkil eder mi ? Pet shop veya başka bir kişiye asla vermem ama doğasından uzakta yaşamasını pek istemiyorum. Gölden alınma olduğu için tekrar göle bırakmakta geçiyor aklımdan ama uzun süredir hazır yeme alıştı namussuz. Suyun üstünde takla falan attırabiliyorum inanılmaz keyifli ama kendi zevkimiz içinde hayvanı hapsetmek doğru değil tabi.Raphael 2013-11-10 01:44:15
Arkadaşlar merhaba, ben 5-6 yaşlarında bir tatlı su kaplumbağasıyla beraber yaşıyorum. Geçen sene kış uykusuna yatırmamı söylediler ama Raphael'in şöyle bir durumu var ;
Bir arkadaşım onu bir gölün kenarında bulmuş, petshop hayvanı değil yani. Ama 1 sene çok kötü koşullarda bakmış ona. Ben elinden aldığımda 1 sene boyunca 5 litrelik petin yarısı kadar bir yerde çok az su ve sadece marul gibi besinlerle duruyordu. Ben ilk aldığımda hemen veterinere götürdüm onun tavsiyesi bir kaç ilaç falan kullandım tabi kabuğu çok yumuşaktı. 2 senedir bende ve şu anda çok sağlıklı artık kış uykusuna da yapması gerekiyor sanırım kabuk büyüklüğü başından kuyruğuna 9-10 cm civarında kabuğu oldukça sert ve sürekli hareket halinde. Geçen kış ısıtıcı ve UV ışıkla kış uykusuna yatmasını engelledim, sağlıklı gelmedi pek. Yaşında göre çok küçüktü kabuğu. Yarı yarıya yem ve et kullandım beslenmesinde bazende yumurta beyazı peynir. Yemin yanında haftada 1 kere deep fix reptivit besleyici ve her yıkamasında deepfix'in temizleyici jelini kullandım.
Sonuç olarak şu anda sağlıklı normal boyutlarda tahminimce 6 yaşlarında 45cmX70cm kadar bir akvaryumda yaşayan bir kaplumbağayı kış uykusuna yatırmak istiyorum. Ama tecrübesiz olduğum için neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bursa'da yaşıyorum öğrenci olduğum için evim çok sıcak sayılmaz ama balkon her sene kar tutuyor. Nasıl bir yer seçmeliyim. Evin ısınmayan bir yerini kullanabilirim. Sıcaklık 15-20 derece olacaktır orada muhtemelen balkon 0 derece oda da 30 derece civarlarında olur.
Neler yapmam gerekiyor ? Şimdiden teşekkürler yardımlarını için :)
Ayrıca bir durum daha var ben evde hayvan bakılmasına son derece karşıyım. İzmir'de bulduğum bir cafenin büyük bir havuzu var içinde yaklaşık 20 tane farklı boyutlarda su kaplumbağası yaşıyor. Her İzmir'e gittiğimde oraya vericem diyorum ama her seferinde kopamıyorum da. Kırmızı yanak oradakilerin hepsi sanırım ama benimkisi doğal su kaplumbağası kırmızı yanak değil. Oraya vermem yada akvaryuma alışmış olması sorun teşkil eder mi ? Pet shop veya başka bir kişiye asla vermem ama doğasından uzakta yaşamasını pek istemiyorum. Gölden alınma olduğu için tekrar göle bırakmakta geçiyor aklımdan ama uzun süredir hazır yeme alıştı namussuz. Suyun üstünde takla falan attırabiliyorum inanılmaz keyifli ama kendi zevkimiz içinde hayvanı hapsetmek doğru değil tabi.
Su Kablumbağım için Herşey Uygun mu ?
Yem konusunda daha çeşitli olabilirsin. Her kaplumbağaya göre değişiyor ama kendi kaplumbağanın sevdiği doğal yemleri kullanmanı tavsiye ederim. Haşlanmış yumurta beyazı, haşlanmış yağsız et gibi.
Yem konusunda daha çeşitli olabilirsin. Her kaplumbağaya göre değişiyor ama kendi kaplumbağanın sevdiği doğal yemleri kullanmanı tavsiye ederim. Haşlanmış yumurta beyazı, haşlanmış yağsız et gibi.
Kaplumbağam Hastamı
Bende aynı sorunu yaşıyordum sonra bu kabuk jeliyle bi banyo yaptırdım epey canlandı hareketlendi , birde sanırım hastalıklarından en belirgin olan yanağının şişmesi , gözünü tam açamaması bir de.
Raphael için birkaç soru ...
Tamamı suyun içinda ve tabana sabitledim ondan olmuş olabilir sanırım. Rafi sürekli onun altına girmeye çalışıyor 3-4 gün sonra akvaryuma geçecek o zamana kadar kullanmıyorum 24-25 derece şu anda ev sıcaklığı uyuma durumu falan yok bıldır bıldır geziyor sorun olmayacak umarım. Ama bende 100 wattlık var 20 litre kadar sanırım akvaryum
Tamamı suyun içinda ve tabana sabitledim ondan olmuş olabilir sanırım. Rafi sürekli onun altına girmeye çalışıyor 3-4 gün sonra akvaryuma geçecek o zamana kadar kullanmıyorum 24-25 derece şu anda ev sıcaklığı uyuma durumu falan yok bıldır bıldır geziyor sorun olmayacak umarım. Ama bende 100 wattlık var 20 litre kadar sanırım akvaryum
Kaplumbağ akvaryumum
Bende çok çok yeniyim ama okuduklarım kadarıyla UV ışığı yerine jeller bir nebze olsa destek olabiliyor ama ısıtıcıyı mutlaka temin etmeni öneririm. Ayrıca lütfen iyi bir ürün al , benim aldığım ısıtıcı suyun içinde patladı 2 gün önce falan almıştım.
Bende çok çok yeniyim ama okuduklarım kadarıyla UV ışığı yerine jeller bir nebze olsa destek olabiliyor ama ısıtıcıyı mutlaka temin etmeni öneririm. Ayrıca lütfen iyi bir ürün al , benim aldığım ısıtıcı suyun içinde patladı 2 gün önce falan almıştım.
Raphael için birkaç soru ...
Arkadaşlar ayrıca dün gece aldığım ısıtıcı gürültülü bir şekilde patladı. Rafi sürekli onun altında geziniyordu belki de o sebeb olmuştur ama daha sağlam bir şey almam gerekiyor sanırım. Petshopta söylemiştim su kaplumbağası için diye yinede 100 wattlık bi ısıtıcı verdiler. Özel olarak önerebileceğiniz bir marka var mı acaba bugün alacağım tekrar yine aynı sorun yaşanmasın.
Isıtıcı patladığı anda direk fişten çıkardım sonra Rafi'yi aldım elime ama suda akım yoktu hiç , yüksek sesten ötürü Rafi sürekli kaçıyordu ama o da normal sanırım.
Arkadaşlar ayrıca dün gece aldığım ısıtıcı gürültülü bir şekilde patladı. Rafi sürekli onun altında geziniyordu belki de o sebeb olmuştur ama daha sağlam bir şey almam gerekiyor sanırım. Petshopta söylemiştim su kaplumbağası için diye yinede 100 wattlık bi ısıtıcı verdiler. Özel olarak önerebileceğiniz bir marka var mı acaba bugün alacağım tekrar yine aynı sorun yaşanmasın.
Isıtıcı patladığı anda direk fişten çıkardım sonra Rafi'yi aldım elime ama suda akım yoktu hiç , yüksek sesten ötürü Rafi sürekli kaçıyordu ama o da normal sanırım.
Raphael için birkaç soru ...
Öncelikle herkese merhabalar ,
Öncelikle herkese merhabalar ,
Ben evde hayvan beslenmesine sonuna kadar karşıyım , tabi bu kişisel bir tutum ve tabi ki böyle düşündüğüm içinde hiç evde hayvan beslemedim ve bu konuda da hiç tecrübem yok. Raphael'i de bir petshoptan edinmedim. Durumu şöyle ki ;
Bir arkadaşımız okulu bitince kaplumbağayı başka bir arkadaşına bırakmış ve bıraktığı arkadaş Raphael için neredeyse hiçbir şey yapmamış. Ben o halde gördüğüm için üzüldüm ve hemen aldım eve götürdüm Raphael'i. 5 litrelik pet bidonların altını kesip bir yuva yapmışlardı içinde yaklaşıp 2 yemek kaşığı kadar kahverengi duruma gelmiş su ve çok fazla elma kabuğu vardı yuvanın. Raphael hiç kıpırdamıyordu ben hareket etmesi için biraz uğraştım ilk gördüğümde sonra da öldüğünü sandım sonra çok yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Yaklaşık 5 ay kadar sadece elma kabuğu ve marul gibi gıdalar verilmiş. Aldığımda önce 1 metre çapı olan bir leğen bulup içine bıraktım Raphael'i sonra taze marul koydum yuvasına. İnternetten araştırdıktan sonra tavuk eti bıraktım ve dinlenebileceği yeri ayarladım bir taşla. UV ışık ve ısıtıcı bulamadım Görükle'de petshop olmadığı için oda da güneş gören ve kalorifere yakın bir yerde tuttum 5 gün kadar. 5 gün boyunca yumurta beyazı , tavuk eti , balık eti verdim ama çok az yemek yiyiyordu. Çok az yemesine rağmen neredeyse hiç durmadan yüzüyordu ama. O 5 günden sonra bir akvaryum aldım akvaryumun içine üstüne çıkabileceği taştan bi düzenek kurdum(akvaryum yaklaşık 50x30X20 boyutlarında ve yarıya kadar su dolu). Ara dönem dolayısıyla İzmir'e gelmem gerekiyordu burada tekrar büyükçe bir leğen de bir düzenek kurdum bir süredir yine kırmızı et , balık ve tavuk eti , yumurta beyazı veriyorum. Ayrıca Deep fix jel diye bir ürünü kulak pamuğunun ucuna damlatıp sırtına sürdüm sonra dışarıda biraz bekletip durulayıp tekrar yuvasına bıraktım. Yem olarak Gemma diye balık yemine benzeyen bir yem aldım bir de Deep fix Reptivit diye vitamin desteğini damlatıyorum bu yeme.Isıtıcısını da aldım ama şu anda kaldığı yer yaklaşık 25-26 derece bu yüzden ısıtıcıya çok gerek yok sanırım. Ayrıca petshop'ta öğrendiğim kadarıyla 5 yaşında. Kafasından kuyruğuna doğru kabuk uzunluğu 3 cm ve türü kırmızı yanak değil ne olduğunu tam öğrenemiyorum. Cinsiyetini de hiç merak etmedim.
Durum böyle sorularım da ;
1.Rafi sürekli benden korkuyor ben yaklaştığımda hemen dışarıdaysa suya dalıyor yada kabuğuna kaçıyor. Bunun sebebi alışmamış olması mı yoksa sürekli böyle mi olacak ?
2. Bu ultraviole ışın için petshopta gerek yok dediler. Sürülen jelde aynı işlevi görüyormuş, bana çok mantıklı gelmedi ama sonuçta o ışıkta güneş değil o da yapay. UV ışığı kullanmalı mıyım ve eğer kullanacaksam yine de jel kullanmaya devam etmeli miyim ?
3. Ayrıca sürekli su altında hareketsiz kalıyor arada ürkütmeden bakmaya çalışıyorum hiç kıpırmadan duruyor öyle bende korktuğum için alıp yukarı bırakıyorum tekrar yine suya dalıyor neredeyse hiç çıkmıyor sudan.
4.Yem konusunda bu yemi her gün versem yeterli dediler ama o da ticari bir kaygı olabilir sanırım. Yem çeşitliliğini nasıl ayarlamalıyım. Belli bir yaşa kadar sürekli protein vermem gerekiyor sanırım ama hiç mi yeşillik veya havuç vermemeliyim. Bir de kırmızı ve beyaz eti baharatsız ve tuzsuz olarak suda haşlayıp veriyorum çiğ mi vermem gerekiyor. Ayrıca vitamin desteği için olan Reptivit'i ne sıklıkta kullanmam gerekiyor.
5.Rafi'nin tek başına yaşaması onun için sorun mu ? Sorunsa bile gidip Rafi için petshoptan hayvan almak kötü geliyor , umarım değildir.
Bir arkadaşımız okulu bitince kaplumbağayı başka bir arkadaşına bırakmış ve bıraktığı arkadaş Raphael için neredeyse hiçbir şey yapmamış. Ben o halde gördüğüm için üzüldüm ve hemen aldım eve götürdüm Raphael'i. 5 litrelik pet bidonların altını kesip bir yuva yapmışlardı içinde yaklaşıp 2 yemek kaşığı kadar kahverengi duruma gelmiş su ve çok fazla elma kabuğu vardı yuvanın. Raphael hiç kıpırdamıyordu ben hareket etmesi için biraz uğraştım ilk gördüğümde sonra da öldüğünü sandım sonra çok yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Yaklaşık 5 ay kadar sadece elma kabuğu ve marul gibi gıdalar verilmiş. Aldığımda önce 1 metre çapı olan bir leğen bulup içine bıraktım Raphael'i sonra taze marul koydum yuvasına. İnternetten araştırdıktan sonra tavuk eti bıraktım ve dinlenebileceği yeri ayarladım bir taşla. UV ışık ve ısıtıcı bulamadım Görükle'de petshop olmadığı için oda da güneş gören ve kalorifere yakın bir yerde tuttum 5 gün kadar. 5 gün boyunca yumurta beyazı , tavuk eti , balık eti verdim ama çok az yemek yiyiyordu. Çok az yemesine rağmen neredeyse hiç durmadan yüzüyordu ama. O 5 günden sonra bir akvaryum aldım akvaryumun içine üstüne çıkabileceği taştan bi düzenek kurdum(akvaryum yaklaşık 50x30X20 boyutlarında ve yarıya kadar su dolu). Ara dönem dolayısıyla İzmir'e gelmem gerekiyordu burada tekrar büyükçe bir leğen de bir düzenek kurdum bir süredir yine kırmızı et , balık ve tavuk eti , yumurta beyazı veriyorum. Ayrıca Deep fix jel diye bir ürünü kulak pamuğunun ucuna damlatıp sırtına sürdüm sonra dışarıda biraz bekletip durulayıp tekrar yuvasına bıraktım. Yem olarak Gemma diye balık yemine benzeyen bir yem aldım bir de Deep fix Reptivit diye vitamin desteğini damlatıyorum bu yeme.Isıtıcısını da aldım ama şu anda kaldığı yer yaklaşık 25-26 derece bu yüzden ısıtıcıya çok gerek yok sanırım. Ayrıca petshop'ta öğrendiğim kadarıyla 5 yaşında. Kafasından kuyruğuna doğru kabuk uzunluğu 3 cm ve türü kırmızı yanak değil ne olduğunu tam öğrenemiyorum. Cinsiyetini de hiç merak etmedim.
Durum böyle sorularım da ;
1.Rafi sürekli benden korkuyor ben yaklaştığımda hemen dışarıdaysa suya dalıyor yada kabuğuna kaçıyor. Bunun sebebi alışmamış olması mı yoksa sürekli böyle mi olacak ?
2. Bu ultraviole ışın için petshopta gerek yok dediler. Sürülen jelde aynı işlevi görüyormuş, bana çok mantıklı gelmedi ama sonuçta o ışıkta güneş değil o da yapay. UV ışığı kullanmalı mıyım ve eğer kullanacaksam yine de jel kullanmaya devam etmeli miyim ?
3. Ayrıca sürekli su altında hareketsiz kalıyor arada ürkütmeden bakmaya çalışıyorum hiç kıpırmadan duruyor öyle bende korktuğum için alıp yukarı bırakıyorum tekrar yine suya dalıyor neredeyse hiç çıkmıyor sudan.
4.Yem konusunda bu yemi her gün versem yeterli dediler ama o da ticari bir kaygı olabilir sanırım. Yem çeşitliliğini nasıl ayarlamalıyım. Belli bir yaşa kadar sürekli protein vermem gerekiyor sanırım ama hiç mi yeşillik veya havuç vermemeliyim. Bir de kırmızı ve beyaz eti baharatsız ve tuzsuz olarak suda haşlayıp veriyorum çiğ mi vermem gerekiyor. Ayrıca vitamin desteği için olan Reptivit'i ne sıklıkta kullanmam gerekiyor.
5.Rafi'nin tek başına yaşaması onun için sorun mu ? Sorunsa bile gidip Rafi için petshoptan hayvan almak kötü geliyor , umarım değildir.
Bu sorular dışında yanlış yaptığım veya hiç yapmadığım bir şeyler varmı acaba ?
Şimdiden teşekkürler ...
Şimdiden teşekkürler ...
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
