ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kayıkçı
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Nisan 2013 21:41
Son Ziyaret:
29 Nisan 2013 22:48
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Atar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur Atar
SON 10 MESAJI
12 ltde ne besleyebilirim
Karides olabilir, neon tetra olabilir
Karides olabilir, neon tetra olabilir
bitkili neon
Çok hoşuma gitti akvaryumunuz güle güle besleyin
Çok hoşuma gitti akvaryumunuz güle güle besleyin
yeni kurduğum akvaryuma balık tavsiyesi(balıklar eklendi)
[QUOTE=iSrafiL YıLMaZ]Ben size balık önermek yerine balığı kendiniz bulun derim benimde en büyük hatamdı balık kararı vermeden akvaryum yaptırmak tek avantajım türkiyedeki tüm akvaryum balıklarını hemen hemen besleyecek litreye sahip olmam o yüzden acele etmeyin kendiniz araştırın ve size en yakın ve hoş geleni alın bizim vereceğimiz bilgiler iyi olabilir ama çokda kafa karıstırır benim zevkim ve seninki farklı olur bana sorarsan mesela karides akvaryumu yap derim daha hoş durur ama sen hiç sevmiyosundur gibi şeyler o yüzden acele etme seçtiğin balığı izle internetten ve petshop lardan aldıkdan sonrada kimsenin ne dediğini önemseme önemli olan senin beğenin ama sakın o kapasitenin üstünde yaşaması gereken balık koyma saygılar.. [/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum balığı alırsın beğenmezsin balığa da yazık olur sana da dert olur
[QUOTE=iSrafiL YıLMaZ]Ben size balık önermek yerine balığı kendiniz bulun derim benimde en büyük hatamdı balık kararı vermeden akvaryum yaptırmak tek avantajım türkiyedeki tüm akvaryum balıklarını hemen hemen besleyecek litreye sahip olmam o yüzden acele etmeyin kendiniz araştırın ve size en yakın ve hoş geleni alın bizim vereceğimiz bilgiler iyi olabilir ama çokda kafa karıstırır benim zevkim ve seninki farklı olur bana sorarsan mesela karides akvaryumu yap derim daha hoş durur ama sen hiç sevmiyosundur gibi şeyler o yüzden acele etme seçtiğin balığı izle internetten ve petshop lardan aldıkdan sonrada kimsenin ne dediğini önemseme önemli olan senin beğenin ama sakın o kapasitenin üstünde yaşaması gereken balık koyma saygılar.. [/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum balığı alırsın beğenmezsin balığa da yazık olur sana da dert olur
yeni kurduğum akvaryuma balık tavsiyesi(balıklar eklendi)
Daha sonradan sıkıntı yaşamamak için akvaryumdaki plastik bitkileri plastik (boşuna yer kaplayan) eşyaları çıkarın. ardından filtreyi yan cama yapıştırın ki akıntı direkt olarak cama vursun şiddeti azalsın. 3 kök saz ekin (dibe az miktarda misket gübre alabilirsiniz 100 gramı artacaktır bile 2tl) 3 sap eleda alın. t8 15 w gün ışığı floresan da aldığınızda akvaryum kurulumu tamamlanmış olacak. Eğer ısıtıcınız yoksa 10-15 tlye bir ısıtıcı edinin. Bence canlı doğuran yerine 4 adet zebra danio (pembeleri çok şeker oluyor öneririm) ve 4 adet rasbora veya 6 neon tetra alın. Harika bir akvaryumunuz oldu güle güle kullanınKayıkçı 2013-04-19 19:18:08
Daha sonradan sıkıntı yaşamamak için akvaryumdaki plastik bitkileri plastik (boşuna yer kaplayan) eşyaları çıkarın. ardından filtreyi yan cama yapıştırın ki akıntı direkt olarak cama vursun şiddeti azalsın. 3 kök saz ekin (dibe az miktarda misket gübre alabilirsiniz 100 gramı artacaktır bile 2tl) 3 sap eleda alın. t8 15 w gün ışığı floresan da aldığınızda akvaryum kurulumu tamamlanmış olacak. Eğer ısıtıcınız yoksa 10-15 tlye bir ısıtıcı edinin. Bence canlı doğuran yerine 4 adet zebra danio (pembeleri çok şeker oluyor öneririm) ve 4 adet rasbora veya 6 neon tetra alın. Harika bir akvaryumunuz oldu güle güle kullanın
Flower Horn
[QUOTE=zarum123] Flowern hornun en iyisi red dragondur.Ve arkadaşın gösterdiği flowernhornun küçükleri 400tlden başlıyor gerçekten çok pahalı bi balık.Astronot ise küçüğünü 10 tlden bulabilirsiniz.Ayrıca flowern hornu yavruyken alsanız red dragon olduğu belli olmuyor.Belki büyüyünce renksiz albino gibi bir balıkda olabilir.Oyuzden size şiddetle astronot tavsiye ediyorum.Bu arada flowern hornu gördüğünüz gibi önden sevmek çok zordur. Ayrıca kafa yapmayan flowern horndanda birşey beklemeyin derim kesin sağlıksız büyümüştür anlamına gelir.[/QUOTE]
400tl mi? gerçekten şu an şoktayım
[QUOTE=zarum123] Flowern hornun en iyisi red dragondur.Ve arkadaşın gösterdiği flowernhornun küçükleri 400tlden başlıyor gerçekten çok pahalı bi balık.Astronot ise küçüğünü 10 tlden bulabilirsiniz.Ayrıca flowern hornu yavruyken alsanız red dragon olduğu belli olmuyor.Belki büyüyünce renksiz albino gibi bir balıkda olabilir.Oyuzden size şiddetle astronot tavsiye ediyorum.Bu arada flowern hornu gördüğünüz gibi önden sevmek çok zordur. Ayrıca kafa yapmayan flowern horndanda birşey beklemeyin derim kesin sağlıksız büyümüştür anlamına gelir.[/QUOTE]
400tl mi? gerçekten şu an şoktayım
Flower Horn
[QUOTE=darkaura]Flowerhorn çok agresifdir, ısırır affetmez ama çenesi kuvvetli değildir, dişleri yok dencek kadar körelmiştir. Benim fh 30cm ye dayandı o bile ısırdığında can yakmıyor. Tabi nasıl yaklaşacağınızı bilirseniz ısırtmadanda sevebiliyorsunuz. Flowerhornda elden besleyememe diye bir şey yok. İnsana yanaşması nerdiyse flowerhorn olmanın tanımında olan bir şey. Bir tek ufak yavruyken el uzatınca kacınabiliyorlar, oda büyüdükçe kayboluyor. Yavru bile olsa biraz alışmayla elden yem yer.
Floweriniz gerçekten güzel. Ben çok kafa yapan bir tür istemiyorum aslında. Ve size çok ama çok teşekkürler çok açıklayıcı bir cevap vermişsiniz. akvaryumu 120-150 arası bir boyut düşündüm 80*35*50h düşündüm yerim ancak buna el verişli olabiliyor belki max 85 olabilir uzunluk o da pek bir şey fark etmez. O halde flower almaya karar verdim zaman içinde değişmezse düşüncelerim...
[QUOTE=darkaura]Flowerhorn çok agresifdir, ısırır affetmez ama çenesi kuvvetli değildir, dişleri yok dencek kadar körelmiştir. Benim fh 30cm ye dayandı o bile ısırdığında can yakmıyor. Tabi nasıl yaklaşacağınızı bilirseniz ısırtmadanda sevebiliyorsunuz. Flowerhornda elden besleyememe diye bir şey yok. İnsana yanaşması nerdiyse flowerhorn olmanın tanımında olan bir şey. Bir tek ufak yavruyken el uzatınca kacınabiliyorlar, oda büyüdükçe kayboluyor. Yavru bile olsa biraz alışmayla elden yem yer.
Yanlız iyi kalite fh bulmanız vakit alabilir. Fh diye satılan bir sürü acayip kırmalar var. Güzel kalite bir yavru bulmanız vakit alacaktır. Bu arada büyük tankınızı hazır edersiniz. Yavruyken çok hızlı büyüyeceğinden 35lt de 3 ay biraz zor. Ayrıca akvaryum ne kadar büyükse o kadar hızlı büyür. Küçük tankda balığın büyümesini sekteye uğratabilirsiniz. 100cm tank yeterli olur. Benim tankda 100cm, 240lt ama balık maksimum boyuna yaklaştıkca dar gelmeye başlıyor. Tavsiye ölçüm 120x50x50 olur. Yer varsa daha büyüyü daha iyi tabiyki. İlerde tank değiştirmek zorunda kalmamanız için geniş ende gerekli. En dar olunca büyük balık dönmekmede zorlanıyor. Yüksekliği 50 dememinde bir nedeni var. Bende yükseklik 60, fh ufakken suya elinizi soktuğunuzdan elden uzak duruyor, dibe iniyor. 60cm olursa uzanıp balığa dokunamıyorsunuz.
Kum olarak 1 numara silis öneririm. Kumsuz bakanda var ama kumla oynamayı seviyorlar. En büyük hobileri. Oynamasına en uygunuda silis. Yanlız çok ince 0 numara almayın. Kumla sürekli oynadığından her yere giriyor dağılıyor, filtre motorlarını bozuyor. 1 numara iyidir. Dekor koymayın. Yavruyken saklanıyorlar, sonra dekoru kaldırdığınızdada stress oluyorlar. Saklanmaya alışmasın. Bide çok saldırgan olduklarından dekorlara hızlı dalıp kendilerini yaralıyabilirler. Açılan yaranın izide kaybolmuyor. İyi filtrasyonda şart. Kuvvetli bir dış filtre. Oscarda alsanız, fh da alsanız ikiside pasaklı yiyiciler. Yemlenirken suyu çok kirletiyorlar. İyi filtre olmayınca su sürekli koku yapıyor. Balığın keyfi olmuyor.
Son olarak kendi fh ımın videosunu koyayım. Maşallah iyice büyüdü. Bu videonun üzerinde bir daha boy attı, kafa yaptı.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=oMYXKAUSOYY[/VID]
[/QUOTE]
Floweriniz gerçekten güzel. Ben çok kafa yapan bir tür istemiyorum aslında. Ve size çok ama çok teşekkürler çok açıklayıcı bir cevap vermişsiniz. akvaryumu 120-150 arası bir boyut düşündüm 80*35*50h düşündüm yerim ancak buna el verişli olabiliyor belki max 85 olabilir uzunluk o da pek bir şey fark etmez. O halde flower almaya karar verdim zaman içinde değişmezse düşüncelerim...
Flower Horn
[QUOTE=mutlu558]Isırma derken dişleri mi var horn nun ısırması nekadar etkilidir merak ettim bende alma planları yapan biri olarak..? [/QUOTE]
ben de onu öğrenmeye çalışıyorum 120 lt akvaryum almaya karar verdim ancak iki balık arasında kararsızım kimi astronot saldırgan diyor kimisi de flower saldırgan diyor
[QUOTE=mutlu558]Isırma derken dişleri mi var horn nun ısırması nekadar etkilidir merak ettim bende alma planları yapan biri olarak..? [/QUOTE]
ben de onu öğrenmeye çalışıyorum 120 lt akvaryum almaya karar verdim ancak iki balık arasında kararsızım kimi astronot saldırgan diyor kimisi de flower saldırgan diyor
Flower Horn
Flower ve Astronot arasında bir tercih yapmak istesem hangisi uygun olur sizce ?
Flower ve Astronot arasında bir tercih yapmak istesem hangisi uygun olur sizce ?
Flower Horn
[QUOTE=zarum123] Astronot balıkları flowern horndan daha güzeldir.Hem astronot balığında ısırma eğilimi yoktur.Olsa bile fazla acıtmaz.Tabi herkezin fikri farklı ona saygı duyuyorum.Bazısı flowern hornu daha çok seviyor bu arada astronotuda sevebilirsin havadan bile yem verebilirsin.Ama 35 litre 3 ay dayanabileceğini sanmıyorum.1 ayda dev gibi oluyorlar.Bak sana kendi astronotumun videosunu göstereyim.http://www.youtube.com/watch?v=z7r1R6zj2e8[/QUOTE]
Yavruyken alsam da dayanmaz mı çünkü şu an artırmam imkansız...Onur Nergiz 2013-04-18 19:20:56
[QUOTE=zarum123] Astronot balıkları flowern horndan daha güzeldir.Hem astronot balığında ısırma eğilimi yoktur.Olsa bile fazla acıtmaz.Tabi herkezin fikri farklı ona saygı duyuyorum.Bazısı flowern hornu daha çok seviyor bu arada astronotuda sevebilirsin havadan bile yem verebilirsin.Ama 35 litre 3 ay dayanabileceğini sanmıyorum.1 ayda dev gibi oluyorlar.Bak sana kendi astronotumun videosunu göstereyim.http://www.youtube.com/watch?v=z7r1R6zj2e8[/QUOTE]
Yavruyken alsam da dayanmaz mı çünkü şu an artırmam imkansız...
Flower Horn
[QUOTE=muslim kavak]Zaten akvaryuma fazla el sokmak hem senin için hemde balık için sağlıklı olmaz.Balığı hergün yemleyeceksin balık sana zamanla alışacak.Beslemek istediğin balık tek beslenebilir daha sonra yanına balık koyamazsın.[/QUOTE]
Tek besleneceğini biliyorum, sürekli sokmaktan değil ancak arada bir sevmek isterim balığı tabi ki. Tek balık bakmak aslında tercihim değil ama bu balık sanki akvaryumdaki süs köpeği gibi
[QUOTE=muslim kavak]Zaten akvaryuma fazla el sokmak hem senin için hemde balık için sağlıklı olmaz.Balığı hergün yemleyeceksin balık sana zamanla alışacak.Beslemek istediğin balık tek beslenebilir daha sonra yanına balık koyamazsın.[/QUOTE]
Tek besleneceğini biliyorum, sürekli sokmaktan değil ancak arada bir sevmek isterim balığı tabi ki. Tek balık bakmak aslında tercihim değil ama bu balık sanki akvaryumdaki süs köpeği gibi
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 90 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
Redko,
plutarkhos,
MiSoSiKiaN,
Omer0618,
Kuduoglu,
Hoppala,
forthehordex,
osmandbnl,
sero456,
Tallha,
Manguday,
Soner.x,
Sfenks111,
Sungurr,
BilalM.,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
yigidoumit,
Legionsgamer,
SeaWorld,
oktay42,
nniiaa,
sina cen,
ugurbaran,
userhamit,
Hidro Dinamik,
0rnn,
emrahdm,
alkoholizem_kjmt,
abstract07,
ternapi,
Kaya Özyurt,
Arch.Hüseyin,
ozan_1903,
Umutoty,
Riblja Corba,
Corydoras.gram,
kadir0606,
YigitKuzey,
syerli,
888starz_cvei,
Rafayel,
MDKactive,
Burak PEKDEMİR,
Mr. WingMan,
yeekim,
hakaya0107,
prisonbreak,
yyiImaz,
mrah,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
