ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
abbe01
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Eylül 2013 14:17
Son Ziyaret:
13 Şubat 2018 00:54
Toplam Mesaj:
85 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet çavuş
Doğum Tarihi:
14 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Salyangoz Yumurta Bırakdı Ne Yapım?
15 20 L hacimli kovaya almak ne tür zarar verecek canlılara? Ayrıca salyangoz konusu bana ait değil benim akvaryumlarımda şuan sadece rashorm ve helenalar mevcut,sadece saklama kabında 1 koza var.. ben konuyu açan arkadaşı yanlış yönlendirmemen adına müdehalede bulundum..Ev konusu maddiyat değil sadece bir örnek hacim hakkında kıyas yani.. Tartışmayı daha fazla uzatmak istemiyorum arkadaşın bilgi amaçlı açtığı konu tartışma ortamına dönmesin. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151894/20160423_013757.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151894/20160423_013819.jpg[/IMG]
15 20 L hacimli kovaya almak ne tür zarar verecek canlılara? Ayrıca salyangoz konusu bana ait değil benim akvaryumlarımda şuan sadece rashorm ve helenalar mevcut,sadece saklama kabında 1 koza var.. ben konuyu açan arkadaşı yanlış yönlendirmemen adına müdehalede bulundum..Ev konusu maddiyat değil sadece bir örnek hacim hakkında kıyas yani.. Tartışmayı daha fazla uzatmak istemiyorum arkadaşın bilgi amaçlı açtığı konu tartışma ortamına dönmesin. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151894/20160423_013757.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151894/20160423_013819.jpg[/IMG]
Salyangoz Yumurta Bırakdı Ne Yapım?
[QUOTE=mehmet zahit]
Pardonda siz elma salyangozunun ürediğini hayatınızda gördünüz mü? O yumurta kozalarını. Gördünü mü.? Görmediyseniz hiç yorum yapmayacağım. Daha önce elma salyangozu üretmiş biri olarak tecrübelerimi yazdım. Fark ettiyseniz at çöpe gitsin kafasuyla değil nedenleriyle yazdım. Elma salyangozlarının her bir kozasında 50 ila 100 yumurta bulunur. Bu yumurtalardan en kötü ihtimalle 50 yavru çıksa bu yavruların çoğu yanık kalacaktır. Üstelik akvaryuma kattıkları biyolojik yükde cabası. Heleki ufak bir akvaryumsa kısa sürede nitrat patlaması yaşayacaktır. Buda akvaryumdaki çoğu canlıyı öldürecektir. Tamam üretsin salyangozda üretsin balıkda üretsin ama gerekli ve yeterli yaşam şartları sağlanamadığı sürece o canlı hayatı boyunca eziyet görecektir. Camları kaplamaz demişsiniz. Belliki hiç elma salyangozu beslememişsiniz. 50 yavru salyangoz büyürken akvaryumdada gezinecektir elbet. Ön camda 10 salyangoz bile dolaşsa görüntü olarak kötü bir görüntüye neden olacaktır. Üstelik 1 haftada bu canlıların fındıktan daha büyük olduğuna şahit oldum. 1 ay gibi bir süredede ceviz kadar bir boyuta ulaşacaklarına emin olabilirsiniz. Tabi hacim darsa çoğu yanık kalacaktır. Ben 20 litrelik nano akvaryumumda 1e 2d lepistes beliyorum. Ve her yavruladıklarında yavruları boylanır boylanmaz pet shopa götürüyorum. Yerinede yem vs alıyorum. Şuan 20 litrede sadece 1 elma salyangozu bulunmakta diğerlerini splerimle besliyorum ve 160 litrede gayet mutlular. 20 litrede sadece coryler ve lepistesler bulunuyor. Şu ana kadar bir problem gözlemlemedim ama gözlemlersem akvaryumu genişleteceğimden emin olabilirsiniz. Bu arada salyangozların çoğalmasını önlemek için ne yaptığınızı merak ediyorum. Yazmışsınız birkaç önlemle çoğalmalarının önüne geçilebilir diye. Hani bilgiye sahipsiniz ya (!) ben cahilim. Bana bir anlatın. [:)][/QUOTE]
Bak güzel kardeşim seni küçük düşürecek bir üslup kullanmadım ama sen diyorsun ki ben sana buradan yazarım bilgimle ezerim öylemi ?.. 1. Elma salyangozlarının üreyebilmesi için hem erkeğe hem dişiye ihtiyaç duyulur yani adi yada rashormlar gibi eşeysiz üreme olmaz alırsın dişileri yada erkekleri bir kovaya üretme olayına NOKTAyı koyarsın
2. akvaryumla neredeyse 10 yıldır uğraşıyorum ama aktif olarak daha doğrusu bilgi dahilinde uğraşma sürem son 4 5 yıl sayamayacağım kadarda elma salyangozu üretimi yaptım sarısı kahverengi olanı mavi olanıda yaklaşık 1 ay öncede son çiftimi forumdan bir arkadaşa hediye ettim , Elma salyangozu üreten yumurta alan yavru alan birisi olarak erkek dişi cinsiyeti ayrımıda yapabiliyorsunuzdur heralde? yoksa ilk defamı duyuyorsunuz? 1 haftada fındık kadarda olur dahada gelişir ama yapacağın dikkatli yemlemeyle o fındık boyutuna 1 aydada ulaşabilirsin. Son olarak 20 litrelik akvaryumda canlılarda sıkıntı gözlemlememişsiniz ya 70 m2 evde oturan insanda yaşıyor, 300 m2 evde oturanda birde onu içinde yaşayanlara sormak lazım.
Not: Yaşın umrumda değil ama kullandığın kelimelerde dikkatli davran bilmemek değil öğrenmemek ayıp eleştireye açık ol biraz.
[QUOTE=mehmet zahit]
Pardonda siz elma salyangozunun ürediğini hayatınızda gördünüz mü? O yumurta kozalarını. Gördünü mü.? Görmediyseniz hiç yorum yapmayacağım. Daha önce elma salyangozu üretmiş biri olarak tecrübelerimi yazdım. Fark ettiyseniz at çöpe gitsin kafasuyla değil nedenleriyle yazdım. Elma salyangozlarının her bir kozasında 50 ila 100 yumurta bulunur. Bu yumurtalardan en kötü ihtimalle 50 yavru çıksa bu yavruların çoğu yanık kalacaktır. Üstelik akvaryuma kattıkları biyolojik yükde cabası. Heleki ufak bir akvaryumsa kısa sürede nitrat patlaması yaşayacaktır. Buda akvaryumdaki çoğu canlıyı öldürecektir. Tamam üretsin salyangozda üretsin balıkda üretsin ama gerekli ve yeterli yaşam şartları sağlanamadığı sürece o canlı hayatı boyunca eziyet görecektir. Camları kaplamaz demişsiniz. Belliki hiç elma salyangozu beslememişsiniz. 50 yavru salyangoz büyürken akvaryumdada gezinecektir elbet. Ön camda 10 salyangoz bile dolaşsa görüntü olarak kötü bir görüntüye neden olacaktır. Üstelik 1 haftada bu canlıların fındıktan daha büyük olduğuna şahit oldum. 1 ay gibi bir süredede ceviz kadar bir boyuta ulaşacaklarına emin olabilirsiniz. Tabi hacim darsa çoğu yanık kalacaktır. Ben 20 litrelik nano akvaryumumda 1e 2d lepistes beliyorum. Ve her yavruladıklarında yavruları boylanır boylanmaz pet shopa götürüyorum. Yerinede yem vs alıyorum. Şuan 20 litrede sadece 1 elma salyangozu bulunmakta diğerlerini splerimle besliyorum ve 160 litrede gayet mutlular. 20 litrede sadece coryler ve lepistesler bulunuyor. Şu ana kadar bir problem gözlemlemedim ama gözlemlersem akvaryumu genişleteceğimden emin olabilirsiniz. Bu arada salyangozların çoğalmasını önlemek için ne yaptığınızı merak ediyorum. Yazmışsınız birkaç önlemle çoğalmalarının önüne geçilebilir diye. Hani bilgiye sahipsiniz ya (!) ben cahilim. Bana bir anlatın. [:)][/QUOTE]
Bak güzel kardeşim seni küçük düşürecek bir üslup kullanmadım ama sen diyorsun ki ben sana buradan yazarım bilgimle ezerim öylemi ?.. 1. Elma salyangozlarının üreyebilmesi için hem erkeğe hem dişiye ihtiyaç duyulur yani adi yada rashormlar gibi eşeysiz üreme olmaz alırsın dişileri yada erkekleri bir kovaya üretme olayına NOKTAyı koyarsın
2. akvaryumla neredeyse 10 yıldır uğraşıyorum ama aktif olarak daha doğrusu bilgi dahilinde uğraşma sürem son 4 5 yıl sayamayacağım kadarda elma salyangozu üretimi yaptım sarısı kahverengi olanı mavi olanıda yaklaşık 1 ay öncede son çiftimi forumdan bir arkadaşa hediye ettim , Elma salyangozu üreten yumurta alan yavru alan birisi olarak erkek dişi cinsiyeti ayrımıda yapabiliyorsunuzdur heralde? yoksa ilk defamı duyuyorsunuz? 1 haftada fındık kadarda olur dahada gelişir ama yapacağın dikkatli yemlemeyle o fındık boyutuna 1 aydada ulaşabilirsin. Son olarak 20 litrelik akvaryumda canlılarda sıkıntı gözlemlememişsiniz ya 70 m2 evde oturan insanda yaşıyor, 300 m2 evde oturanda birde onu içinde yaşayanlara sormak lazım.
Not: Yaşın umrumda değil ama kullandığın kelimelerde dikkatli davran bilmemek değil öğrenmemek ayıp eleştireye açık ol biraz.
Dijital Ph Metre
Malesef hocam ebaydan aldım çinden geldi yani :)
Malesef hocam ebaydan aldım çinden geldi yani :)
Dijital Ph Metre
Cihaz kalibrasyon tozları olmadan geldi sonradan kendim tozlarıda sipariş ettim ama her seferinde aynı problem hala çözebilmiş değilim..Hatta tozu aldığım kişi çeşme suyunda yapmamı önerdi fakat garanti olsun diye akülerde ütülerde kullanılan saf sudan aldım onda kalibre ettim
Cihaz kalibrasyon tozları olmadan geldi sonradan kendim tozlarıda sipariş ettim ama her seferinde aynı problem hala çözebilmiş değilim..Hatta tozu aldığım kişi çeşme suyunda yapmamı önerdi fakat garanti olsun diye akülerde ütülerde kullanılan saf sudan aldım onda kalibre ettim
Salyangoz Yumurta Bırakdı Ne Yapım?
[QUOTE=mehmet zahit]
Yine siz bilirsiniz tabi. Ama doğada bu canlıların avcıları oluyor. Akvaryumda böyle birşey yok. Üstelik 50 salyangoza yeterli hacimi verebilecekmisiniz ?yumurtlayan salyangozlar 2 haftada 1 yumurtlamaya devam edecektir. Şuan daha yavrular canlanmadan çöpe atarsanız en iyisi olacaktır. Yavrular canlandıktan sonra bende karşıyım yaşamını sonlandırmaya. [/QUOTE]
Güzel kardeşim benim öncelikle bir konu hakkında yeterli seviyede bilgin yoksa sadece yorum yapmak için insanları yanlış yönlendirme..1. olarak resimdekiler elma salyangozu yumurtası , yani senin bahsettiğin gibi yok sümük bırakma yok camı kaplama vs. tarzı kelimeler bu canlı ile bağdaşmıyor (ben bu bahsettiğin sümük olayını adi ve rashormlarda dahi görmedim) ...
2. olarak akvaryumu istila etmesi söz konusu değil..adi salyangoz gibi başa bela olacak bir canlı değil elma salyangozları, yapılacak bir kaç müdahalede sayıları gözetim altında tutulabilir..
3. olarak hacimden bahsetmişsin fakat 20 litre akvaryuma 5 lepistes 4 çöpcü üstünede elma salyangozu koymuşsun sence 20 litre hacimli bitkili akvaryumun senin canlıların için yeterli mi?
Hocam sizin için önerimde jilet yardımı ile onu dipten kazıyarak almanız ve strafor köpük üzerine koymanız yeterli içine akvaryumdan çektiğiniz su ile dolduracağınız saklama kabı ,yoğurt kovası ,boya kovası vs. herhangi bir kaba suyu doldurup köpük üzerindeki yumurtaları bırakabilirsiniz üzerine birde streç çekerseniz ortamın nemli olmasını sağlarsınız buda yumurtaların kurumasını engeller köpüğede dikkat etmek gerekiyor yumurta suya düşmeyecek şekilde konulmalı aksi takdirde yumurtalardan yavru çıkmaz, yavruları belirli boyuta getirince ister hediye edin ister takasta kullanın ister satın
[QUOTE=mehmet zahit]
Yine siz bilirsiniz tabi. Ama doğada bu canlıların avcıları oluyor. Akvaryumda böyle birşey yok. Üstelik 50 salyangoza yeterli hacimi verebilecekmisiniz ?yumurtlayan salyangozlar 2 haftada 1 yumurtlamaya devam edecektir. Şuan daha yavrular canlanmadan çöpe atarsanız en iyisi olacaktır. Yavrular canlandıktan sonra bende karşıyım yaşamını sonlandırmaya. [/QUOTE]
Güzel kardeşim benim öncelikle bir konu hakkında yeterli seviyede bilgin yoksa sadece yorum yapmak için insanları yanlış yönlendirme..1. olarak resimdekiler elma salyangozu yumurtası , yani senin bahsettiğin gibi yok sümük bırakma yok camı kaplama vs. tarzı kelimeler bu canlı ile bağdaşmıyor (ben bu bahsettiğin sümük olayını adi ve rashormlarda dahi görmedim) ...
2. olarak akvaryumu istila etmesi söz konusu değil..adi salyangoz gibi başa bela olacak bir canlı değil elma salyangozları, yapılacak bir kaç müdahalede sayıları gözetim altında tutulabilir..
3. olarak hacimden bahsetmişsin fakat 20 litre akvaryuma 5 lepistes 4 çöpcü üstünede elma salyangozu koymuşsun sence 20 litre hacimli bitkili akvaryumun senin canlıların için yeterli mi?
Hocam sizin için önerimde jilet yardımı ile onu dipten kazıyarak almanız ve strafor köpük üzerine koymanız yeterli içine akvaryumdan çektiğiniz su ile dolduracağınız saklama kabı ,yoğurt kovası ,boya kovası vs. herhangi bir kaba suyu doldurup köpük üzerindeki yumurtaları bırakabilirsiniz üzerine birde streç çekerseniz ortamın nemli olmasını sağlarsınız buda yumurtaların kurumasını engeller köpüğede dikkat etmek gerekiyor yumurta suya düşmeyecek şekilde konulmalı aksi takdirde yumurtalardan yavru çıkmaz, yavruları belirli boyuta getirince ister hediye edin ister takasta kullanın ister satın
Dijital Ph Metre
Herkese merhabalar... Resimdeki ph metreden temin ettim kalibrasyon için gereken 6.8 ve4.0 tozları saf suda erittikten sonra kalibrasyon iştemini tamamladım yalnız problem şu ilk ölçümlerde doğru cihazı kapatıp 6 7 saat sonra yada 1 gün sonra kullandığımda değerleri çok saçma veriyor 6.5 olan ph ı 8 gösteriyor... Sormak istediğim bu cihazı her ölçüm öncesi tekrar mı kalibre etmek gerekiyor? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151894/1.0x0.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar... Resimdeki ph metreden temin ettim kalibrasyon için gereken 6.8 ve4.0 tozları saf suda erittikten sonra kalibrasyon iştemini tamamladım yalnız problem şu ilk ölçümlerde doğru cihazı kapatıp 6 7 saat sonra yada 1 gün sonra kullandığımda değerleri çok saçma veriyor 6.5 olan ph ı 8 gösteriyor... Sormak istediğim bu cihazı her ölçüm öncesi tekrar mı kalibre etmek gerekiyor? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151894/1.0x0.jpg[/IMG]
Son Kullanma Tarihi
Bunlarda herhangi bir katılaşma söz konusu değil hocam aldığım gün nasılsa hala aynılar toz şeklinde duruyorlar poşette
Bunlarda herhangi bir katılaşma söz konusu değil hocam aldığım gün nasılsa hala aynılar toz şeklinde duruyorlar poşette
Son Kullanma Tarihi
Ürünler potasyum hocam , yani aldığım kişi şeffaf poşette 1er kilo olarak göndermişti küçük kısmı kullanıldı kalanı öylece duruyor eğer tekrar kullanabilme şansım varsa çöpe atmak istemiyorum.
Aynen hocam 3 paket ayrı ayrı potasyum sülfat, potasyum nitrat ve monobazik potasyum fosfat.. O halde gönül rahatlı ile sıvı gübre yapabilirim.. Çok teşekkür ederim
Ürünler potasyum hocam , yani aldığım kişi şeffaf poşette 1er kilo olarak göndermişti küçük kısmı kullanıldı kalanı öylece duruyor eğer tekrar kullanabilme şansım varsa çöpe atmak istemiyorum.
Aynen hocam 3 paket ayrı ayrı potasyum sülfat, potasyum nitrat ve monobazik potasyum fosfat.. O halde gönül rahatlı ile sıvı gübre yapabilirim.. Çok teşekkür ederim
Akvaryuma Başka Hangi Bitkiler Gider ?
Kurulumunuz hayırlı olsun inşallah gönlünüze göre olur benim önerim Eledoa,tilki kuyruğu,saz ,java moss ,riccia yerine göre limon,cüce crypto
Kurulumunuz hayırlı olsun inşallah gönlünüze göre olur benim önerim Eledoa,tilki kuyruğu,saz ,java moss ,riccia yerine göre limon,cüce crypto
Son Kullanma Tarihi
Bu konuda yardım edebilecek kimse yok mu ?
Bu konuda yardım edebilecek kimse yok mu ?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
