ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gorkem
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2014 14:53
Son Ziyaret:
25 Ekim 2014 15:48
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gorkem
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem
SON 10 MESAJI
130x100hx55 Akvaryum (Resimli)
Baya can sıkıcı olacak yukseklikten kaçmam...
Peki 85 ten 70 e indirsem 10mm cam ile kurtarır mıyım dersiniz.
O zaman maliyeti de bayağı aşağı çeker sanırım ve belkide cazip gelebilir.
Baya can sıkıcı olacak yukseklikten kaçmam...
Peki 85 ten 70 e indirsem 10mm cam ile kurtarır mıyım dersiniz.
O zaman maliyeti de bayağı aşağı çeker sanırım ve belkide cazip gelebilir.
130x100hx55 Akvaryum (Resimli)
[QUOTE=okyoky]Çizimleri herkes gibi bende çok beğendim.Sana en mantıklı tavsiyem şu olur;bu proje çizimini direkt karşı plandan yap,yani akvaryumu yukarıdan değil karşıdan göreceğin biçimde.O zaman farkedeceksin ki dekorlar o yüksekliği dolduramayacak akvaryumun ortasından itibaren gözüne boş görünecek.Bakacağın türler ile kapatırım diyorsan ona lafım yok.Sanırım hacmi yüksek tutmak istiyorsun ama balıkların kullanmayacağı bir hacim gereksiz görüntü kirliliği yaratabilir.[/QUOTE]
Okan Bey öncelikle tavsiyeniz için teşekkür ederim.
Yüksek olmayacaktı aslında ilk akvaryum 150x60hx50 olacaktı ancak evde koyacak yer sıkıntım var.
kullanılmayan bir odaya da emeklerimi koymak istemem. Mutfak veya salona koymak istedim ancak bu boyutta koyabileceğim bir yer malesef ne kadar zorlasamda olmadı.
Bende bina eski olduğu için eskiden yapılan soba bacası kısmı var yönetici ile konuştum kimsenin kullanmadığını ve kullanımını engellediklerini belirtti (duman sızıyormuş) bende bu kullanılmayan bacayı yıkıp içerisine akvaryumu gömeceğim. baca olçüleri 110x60. bende yanından 20 cm ilace ederek 130 a çıkarttım. daha fazla uzatamıyorum. durum bu iken duşeyde yükselen duvara gömülü gibi olacağı için yüksek olmasının akvaryuma karşıdan bakıldığında daha göze dolgun olacağını düşündüm.
Azalan su hacmini yüksekliğe vererek düşeyde bir derinlik yaratmak istedim.
Aslında bende 60 cm gibi bir yükseklik düşünüyordum çünkü 85 cm h için 15mm cam kullanmam gerekiyor ki buda fiyatları siz daha iyi bilirsiniz, katlıyor. bu tankın sadece cama cam montajı için 1100TL fiyat aldım.
Dekor konusunda haklısınız benimde görseldeki hali gözüme çok hoş görünmedi. Daha doğal bir görüntü olması yönünde değişikliğe gideceğim sanırım.
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN]
Cüneyt Bey size de teşekkür ederim. Tank'a müdahalede zorlanacağımı biliyorum en basiti taşları bile yerleştirmek çok zor olacak kol yetmeyecek ki asıl problemler canlılar yaşamaya başlayınca olacak ama işte vaz geçmek de zor oluyor. ilk baştaki 100cm h idi sonra 85 'e indi şimdi de daha da aşağı çektikçe gözümde cazibesini yitiriyor sanki.
Fatih Bey clear cam diye belirtmedim fiyat alırken ama işinin ehli, bulunduğum şehirdeki petshopların müşterilerine akvaryum yapan birisi fiyat aldığım kişi. Cam clear mı bilmiyorum belkide öyledir ancak fiyat daha da artsın istemiyorum çok fazla bir fiyat farkı olmazsa düşünebilirim tabiki.
[QUOTE=okyoky]Çizimleri herkes gibi bende çok beğendim.Sana en mantıklı tavsiyem şu olur;bu proje çizimini direkt karşı plandan yap,yani akvaryumu yukarıdan değil karşıdan göreceğin biçimde.O zaman farkedeceksin ki dekorlar o yüksekliği dolduramayacak akvaryumun ortasından itibaren gözüne boş görünecek.Bakacağın türler ile kapatırım diyorsan ona lafım yok.Sanırım hacmi yüksek tutmak istiyorsun ama balıkların kullanmayacağı bir hacim gereksiz görüntü kirliliği yaratabilir.[/QUOTE]
Okan Bey öncelikle tavsiyeniz için teşekkür ederim.
Yüksek olmayacaktı aslında ilk akvaryum 150x60hx50 olacaktı ancak evde koyacak yer sıkıntım var.
kullanılmayan bir odaya da emeklerimi koymak istemem. Mutfak veya salona koymak istedim ancak bu boyutta koyabileceğim bir yer malesef ne kadar zorlasamda olmadı.
Bende bina eski olduğu için eskiden yapılan soba bacası kısmı var yönetici ile konuştum kimsenin kullanmadığını ve kullanımını engellediklerini belirtti (duman sızıyormuş) bende bu kullanılmayan bacayı yıkıp içerisine akvaryumu gömeceğim. baca olçüleri 110x60. bende yanından 20 cm ilace ederek 130 a çıkarttım. daha fazla uzatamıyorum. durum bu iken duşeyde yükselen duvara gömülü gibi olacağı için yüksek olmasının akvaryuma karşıdan bakıldığında daha göze dolgun olacağını düşündüm.
Azalan su hacmini yüksekliğe vererek düşeyde bir derinlik yaratmak istedim.
Aslında bende 60 cm gibi bir yükseklik düşünüyordum çünkü 85 cm h için 15mm cam kullanmam gerekiyor ki buda fiyatları siz daha iyi bilirsiniz, katlıyor. bu tankın sadece cama cam montajı için 1100TL fiyat aldım.
Dekor konusunda haklısınız benimde görseldeki hali gözüme çok hoş görünmedi. Daha doğal bir görüntü olması yönünde değişikliğe gideceğim sanırım.
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN]
Görkem bey merhaba, klasik olarak bende gibi herkes
çizimi çok beğendim, bir arkadaşın dediği gibi balık da koydunuz mu
tamamdır bu iş.
Tavsiyem, her ne kadar sizin
gönlünüz de ki farklı da olsa, inanın 85cmlik yükseklikte tanka müdahale
de çok ama çok zorlanırsınız, genelde kullanılan en yüksek ölçü 65cm
gibidir, bu yükseklikte bile (bir önceki tankımın yüksekliği idi)
zorlanılıyor, size tavsiyem, madem yüksek istiyorsunuz, 70cm geçmeyin
ama eğer imkanınız varsa tankın derinliğini bir miktar daha artıra
bilirsiniz, örneğin 60-65cm gibi olabilir, ama emin olun 65cm bile çok
ciddi bir derinlik, gerçi fon kullanmaya niyetlisin o bir miktar 5-10cm
arası bu derinlikten yiyecektir, şu anda ki tankımın derinliği 60 cm ve
insan müdahale gerektiği zamanlar da zorlanıyor.
[/QUOTE]
Cüneyt Bey size de teşekkür ederim. Tank'a müdahalede zorlanacağımı biliyorum en basiti taşları bile yerleştirmek çok zor olacak kol yetmeyecek ki asıl problemler canlılar yaşamaya başlayınca olacak ama işte vaz geçmek de zor oluyor. ilk baştaki 100cm h idi sonra 85 'e indi şimdi de daha da aşağı çektikçe gözümde cazibesini yitiriyor sanki.
Fatih Bey clear cam diye belirtmedim fiyat alırken ama işinin ehli, bulunduğum şehirdeki petshopların müşterilerine akvaryum yapan birisi fiyat aldığım kişi. Cam clear mı bilmiyorum belkide öyledir ancak fiyat daha da artsın istemiyorum çok fazla bir fiyat farkı olmazsa düşünebilirim tabiki.
YANDAN SUMP'LU AKVARYUM YAPIMI
Elinize sağlık herpsi çok güzel olmuş gerçekten.
Yandan Sump'ı tercih etmenizin sebebi neydi Yusuf Bey?
Birde kaç mm cam kullandınız?
Elinize sağlık herpsi çok güzel olmuş gerçekten.
Yandan Sump'ı tercih etmenizin sebebi neydi Yusuf Bey?
Birde kaç mm cam kullandınız?
130x100hx55 Akvaryum (Resimli)
Tank'ın yüksekliğini 85cm olarak güncelledim ve arka plan ve dekor için birkaç taş ve kaya koydum.

Orjinal Hali (büyük)
Gorkem 2014-03-02 01:27:12
Tank'ın yüksekliğini 85cm olarak güncelledim ve arka plan ve dekor için birkaç taş ve kaya koydum.

Orjinal Hali (büyük)
15mm kalınlığındaki cam hakkında
Nakliye fiyata dahil değil sadece 7.4m2 lik kesilmemiş rodajlanmamış plaka fiyatı bu.
Siz camı ne zaman aldınız peki?
Nakliye fiyata dahil değil sadece 7.4m2 lik kesilmemiş rodajlanmamış plaka fiyatı bu.
Siz camı ne zaman aldınız peki?
40*40*40 cm arkadan sump'lı pleksi akvaryum yapımı
Çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık.
Birkaç sorum olacak.
Plexy kac mm?
Satın alırken m2 olarak mı alıyorsunuz yoksa plakalar halinde alıp kestriyor musunuz?
Plexy'nin birim fiyatı nedir?
Plexy'i yapıştırıken hangi yapıştırıcıyı kullanıyorsunuz?
Matkapla delik delerken herhangi bir çatlama tarzı belirtiler oluşabiliyor mu?
Teşekkür ederim.
Gerçekten çok güzel insanın bundan her köşeye 1 tane koyası geliyor.
Çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık.
Birkaç sorum olacak.
Plexy kac mm?
Satın alırken m2 olarak mı alıyorsunuz yoksa plakalar halinde alıp kestriyor musunuz?
Plexy'nin birim fiyatı nedir?
Plexy'i yapıştırıken hangi yapıştırıcıyı kullanıyorsunuz?
Matkapla delik delerken herhangi bir çatlama tarzı belirtiler oluşabiliyor mu?
Teşekkür ederim.
Gerçekten çok güzel insanın bundan her köşeye 1 tane koyası geliyor.
130x100hx55 Akvaryum (Resimli)
Arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın lütfen, ben çizimlerden dolayı yanlış ifade ettiysem özür dilerim.
Fiyat sadece 130cm lik tank için geçerli.
Sehpa sump vb diğer şeyler fiyata dahil değil. Ben sadece yapacağım akvaryumun taslağını görselleştirdim.
Fiyat değerlendirmenizi buna göre yaparsanız çok sevinirim.
Arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın lütfen, ben çizimlerden dolayı yanlış ifade ettiysem özür dilerim.
Fiyat sadece 130cm lik tank için geçerli.
Sehpa sump vb diğer şeyler fiyata dahil değil. Ben sadece yapacağım akvaryumun taslağını görselleştirdim.
Fiyat değerlendirmenizi buna göre yaparsanız çok sevinirim.
130x100hx55 Akvaryum (Resimli)
Öncelikle Murat Bey'e, Hasan Bey'e, Uğur Bey'e Çelebi Bey'e, Engin Bey'e, Tamer Bey'e ve Hayrettin Bey'e, sizlere çok teşekkür ederim çizimleri beğendiğiniz için ve ilgi gösterip zaman ayırıp yol gösterdiğiniz için.
[QUOTE=ugurdogan]Fiyat gayet iyi fakat yuksekliği yüzünden problem yaşayabilirsiniz , hem dekor hem akvaryum içine mudahele gerektiğinde .[/QUOTE]
[QUOTE=muhengin26]Bana kalırsa, çok riskli tasarım. 100 cm yükseklikte camlara gelecek basınç çok fazla olacaktır. Hele ki 12 mm kalınlığın yanına bile yaklaşmazdım. Ayrıca, uygun cam kalınlığını (bana göre 16-18 mm) sağlamış olsanız bile, akvaryuma müdahale ederken aşırı derece zorlanacaksınız ve de Işık yetersiz kalacağından bitki düşünüyorsanız ciddi sorun yaşarsınız.
Bu arada, tasarımı hangi programda çizdiniz ?[/QUOTE]
Cam plakasının uygun kullanılamaması sebebi ile ve 15 mm cam için yükseklik 100cm den 85 cm'ye düşürüldü. fiyat da yine. başka bir firmadan da 1100TL olarak fiyat aldım Delikler dahil.
Akvaryuma müdahale değdiğiniz gibi zor olacak ancak bir öncekini evimdeki yer problemlerinden dolayı yapamamıştım (150x60hx50'yi) alanım kısıtlı olduğu için boyuna uzatamıyorum ve akvaryum kuytu köşede biryerde kalacağından kendini gösterebilmesi için başka çaresi olmadığını bu nedenle yüksekliği arttırıp ben buradayım diyebilmesi için yüksek olmasını istedim.
Zorlanacağımın farkındayım baya bir sıkıntı çekeceğim ancak zorlanacağım konuları halletmek için başka bir alternatif düşünmem gerekecek, yükseklik 100cm den 85cm ye düştü zaten içimden koptu sanki 15cm daha akvaryum bile yok ama hissiyatı bu şekilde oldu.
Bitki pek düşünmedim daha çok kaya ve arka plan uygulamasını düşünüyorum. Tabi zaman ne gösterir bilemeyiz.
Çizimi Google'ın SketchUp diye bir çizim programı var. İçerisine eklenen birkaç Plug-in ile çizimler daha gerçekçi oluyor. Hepinizin beğenmesi beni çok mutlu etti. Tekrar hepinize çok teşekkür ederim.
[QUOTE=hayrettin1975]Çizim gerçekten güzel olmuş ancak akvaryumun yükseklik ölçüsünü 60 cm demişsiniz ancak çizimde büyük çizdiğiniz için akvaryumunuz çok yüksek görünmüş, çizimleri tekrar elden geçirip 150 cm lik bölümü uzatıp, 60 cm lik bölümüde kısaltırsanız daha güzel görünür bence [/QUOTE]
Hayrettin Bey öncelikle tekrar teşekkürler.
Sanırım bir yanlış anlaşılma olmuş bahsettiğiniz ölçüler görsellerde gördüğünüz akvaryuma ait değil, benim önceden yapmayı isteyip de bazı sebeplerden dolayı yapamadığım akvaryuma ait.
Yukarıda gördüğünüz görsellerin ölçüleri 130x100hx55 dir.
Teşekkürler.
Gorkem 2014-03-01 10:13:01
Öncelikle Murat Bey'e, Hasan Bey'e, Uğur Bey'e Çelebi Bey'e, Engin Bey'e, Tamer Bey'e ve Hayrettin Bey'e, sizlere çok teşekkür ederim çizimleri beğendiğiniz için ve ilgi gösterip zaman ayırıp yol gösterdiğiniz için.
[QUOTE=ugurdogan]Fiyat gayet iyi fakat yuksekliği yüzünden problem yaşayabilirsiniz , hem dekor hem akvaryum içine mudahele gerektiğinde .[/QUOTE]
[QUOTE=muhengin26]Bana kalırsa, çok riskli tasarım. 100 cm yükseklikte camlara gelecek basınç çok fazla olacaktır. Hele ki 12 mm kalınlığın yanına bile yaklaşmazdım. Ayrıca, uygun cam kalınlığını (bana göre 16-18 mm) sağlamış olsanız bile, akvaryuma müdahale ederken aşırı derece zorlanacaksınız ve de Işık yetersiz kalacağından bitki düşünüyorsanız ciddi sorun yaşarsınız.
Bu arada, tasarımı hangi programda çizdiniz ?[/QUOTE]
Cam plakasının uygun kullanılamaması sebebi ile ve 15 mm cam için yükseklik 100cm den 85 cm'ye düşürüldü. fiyat da yine. başka bir firmadan da 1100TL olarak fiyat aldım Delikler dahil.
Akvaryuma müdahale değdiğiniz gibi zor olacak ancak bir öncekini evimdeki yer problemlerinden dolayı yapamamıştım (150x60hx50'yi) alanım kısıtlı olduğu için boyuna uzatamıyorum ve akvaryum kuytu köşede biryerde kalacağından kendini gösterebilmesi için başka çaresi olmadığını bu nedenle yüksekliği arttırıp ben buradayım diyebilmesi için yüksek olmasını istedim.
Zorlanacağımın farkındayım baya bir sıkıntı çekeceğim ancak zorlanacağım konuları halletmek için başka bir alternatif düşünmem gerekecek, yükseklik 100cm den 85cm ye düştü zaten içimden koptu sanki 15cm daha akvaryum bile yok ama hissiyatı bu şekilde oldu.
Bitki pek düşünmedim daha çok kaya ve arka plan uygulamasını düşünüyorum. Tabi zaman ne gösterir bilemeyiz.
Çizimi Google'ın SketchUp diye bir çizim programı var. İçerisine eklenen birkaç Plug-in ile çizimler daha gerçekçi oluyor. Hepinizin beğenmesi beni çok mutlu etti. Tekrar hepinize çok teşekkür ederim.
[QUOTE=hayrettin1975]Çizim gerçekten güzel olmuş ancak akvaryumun yükseklik ölçüsünü 60 cm demişsiniz ancak çizimde büyük çizdiğiniz için akvaryumunuz çok yüksek görünmüş, çizimleri tekrar elden geçirip 150 cm lik bölümü uzatıp, 60 cm lik bölümüde kısaltırsanız daha güzel görünür bence [/QUOTE]
Hayrettin Bey öncelikle tekrar teşekkürler.
Sanırım bir yanlış anlaşılma olmuş bahsettiğiniz ölçüler görsellerde gördüğünüz akvaryuma ait değil, benim önceden yapmayı isteyip de bazı sebeplerden dolayı yapamadığım akvaryuma ait.
Yukarıda gördüğünüz görsellerin ölçüleri 130x100hx55 dir.
Teşekkürler.
15mm kalınlığındaki cam hakkında
Adana da bir firma.
firma baya büyük adananın yarısına yakın cam işlerini yapan bir firma.
Firma adı isterseniz ÖM gönderebilirim.
Neden sordunuz pahalı mı?
Adana da bir firma.
firma baya büyük adananın yarısına yakın cam işlerini yapan bir firma.
Firma adı isterseniz ÖM gönderebilirim.
Neden sordunuz pahalı mı?
15mm kalınlığındaki cam hakkında
Merhaba Arkadaşlar.
15mm kalınlığındaki cam'ın metrekaresine KDV dahil 138,5TL fiyat verdiler.
Kesim rodaj dahil değil sadece plaka halinde.
Aslında 7,2m2lik plaka cam'a 1000TL istiyorlar.
fiyat sizce nasıl?
Merhaba Arkadaşlar.
15mm kalınlığındaki cam'ın metrekaresine KDV dahil 138,5TL fiyat verdiler.
Kesim rodaj dahil değil sadece plaka halinde.
Aslında 7,2m2lik plaka cam'a 1000TL istiyorlar.
fiyat sizce nasıl?
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
