ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
baybarsmert
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Mayıs 2014 16:05
Son Ziyaret:
25 Kasım 2018 12:53
Toplam Mesaj:
44 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mert kayserilioğlu
Doğum Tarihi:
19 Temmuz 1986
Yaş:
39
İl:
Afyon
Meslek:
turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/162492.jpg[/img]
Mert Kayserilioğlu
Bigger is better
SON 10 MESAJI
Yeni Kurulum Ph Ve Sump Ayarı
Toplam su dolu ağırlık 2012 kg yapmakta. Ev giriş kat olduğu için büyük bir sıkıntımız yok. Belirttiğiniz detaylar için çok teşekkür ederim. Birde sorularımın direk cevaplarını alabilirsem çok iyi olacak. Saygılar.
Toplam su dolu ağırlık 2012 kg yapmakta. Ev giriş kat olduğu için büyük bir sıkıntımız yok. Belirttiğiniz detaylar için çok teşekkür ederim. Birde sorularımın direk cevaplarını alabilirsem çok iyi olacak. Saygılar.
Yeni Kurulum Ph Ve Sump Ayarı
Herkese sağlıklı hobiler dilerim;
Yeni bir akvaryum kurulumu yapıyorum. Boyutları 250*90*60(h) ve sumplı olacak. Sump boyutları 150*60*45(h) olacak. İçerisinde 20 tane discus ve 2 adet motoro stingray besleyeceğim. Dekor olarak sadece stingray işin biraz kum belki birkaç mangrowe kökü olacak. Yani fazla bir dekor olmayacak. Neyse sormak istediğim daha doğrusu aklıma takılan şunlar;
1) Mutlak suretle bir r/o cihazı gerekiyor ama bu cihazlara baktığımda hep ph seviyesini 7.2 gibi seviyelere çıkarttığını okudum. Bu durumda özellikle stingrayin istediği ph seviyesine inmek için ne tavsiye edersiniz?
2) sumpta çok fazla medya vs bulundurmayacağım. Aklımda biyolojik sünger, seachem matrix ve özellikle nitrat düşürülecek birşey var ama buna karar veremedim. Sizlerin bu yöndeki tavsiyeleriniz neler olur? Bioball zaten sump kulelerinde olacağı için yazmadım. Elyafta çıkışlarda olacak o yüzden yazmadım. Sump içi için tavsiyeleriniz neler olur?
Herkese cevapları için teşekkür eder, saygılar sunarım.
Herkese sağlıklı hobiler dilerim;
Yeni bir akvaryum kurulumu yapıyorum. Boyutları 250*90*60(h) ve sumplı olacak. Sump boyutları 150*60*45(h) olacak. İçerisinde 20 tane discus ve 2 adet motoro stingray besleyeceğim. Dekor olarak sadece stingray işin biraz kum belki birkaç mangrowe kökü olacak. Yani fazla bir dekor olmayacak. Neyse sormak istediğim daha doğrusu aklıma takılan şunlar;
1) Mutlak suretle bir r/o cihazı gerekiyor ama bu cihazlara baktığımda hep ph seviyesini 7.2 gibi seviyelere çıkarttığını okudum. Bu durumda özellikle stingrayin istediği ph seviyesine inmek için ne tavsiye edersiniz?
2) sumpta çok fazla medya vs bulundurmayacağım. Aklımda biyolojik sünger, seachem matrix ve özellikle nitrat düşürülecek birşey var ama buna karar veremedim. Sizlerin bu yöndeki tavsiyeleriniz neler olur? Bioball zaten sump kulelerinde olacağı için yazmadım. Elyafta çıkışlarda olacak o yüzden yazmadım. Sump içi için tavsiyeleriniz neler olur?
Herkese cevapları için teşekkür eder, saygılar sunarım.
Discus Tankına Kamera İzleme Sistemi. :p
Çok güzel bir fikir. Tebrik ederim. Siz ne tür bir kamera kullandınız? Benim tankın yapımı kurulumu bitince bende düşünüyorum bunu. Benim aklımda şimdi adını hatırlayamadığım bir markanın ıp kamersını alıp akvaryumun dışardan bir köşesine yerleştirmek. Ayrıca go pro da var. Geceden takıp gündüz açar fotoları çekerim diye hayalliyorum.
Çok güzel bir fikir. Tebrik ederim. Siz ne tür bir kamera kullandınız? Benim tankın yapımı kurulumu bitince bende düşünüyorum bunu. Benim aklımda şimdi adını hatırlayamadığım bir markanın ıp kamersını alıp akvaryumun dışardan bir köşesine yerleştirmek. Ayrıca go pro da var. Geceden takıp gündüz açar fotoları çekerim diye hayalliyorum.
Başsağlığı Bildirisi
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Geride kalanlara sabır ve uzun ömürler nasip etsin.
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Geride kalanlara sabır ve uzun ömürler nasip etsin.
Türkiye'deki nadir akvaryum balıkları(foto+bilgi)
Konuyu daha yeni fark ettim ve çok hoşuma gitti. Nadir tür sayılır mı bilmiyorum ama benim çok merak ettiğim görmek istediğim balık Doryichthys martensii denen ingilizcese freshwater pipefish denen balık.
Konuyu daha yeni fark ettim ve çok hoşuma gitti. Nadir tür sayılır mı bilmiyorum ama benim çok merak ettiğim görmek istediğim balık Doryichthys martensii denen ingilizcese freshwater pipefish denen balık.
Yurtiçi Kargonun Berbatlığı
Yurtiçi kargo ile sıkıntı yaşamamak imkansızmış bunu sizlerin sayesinde bir kez daha anladım. Afyon şehir merkezinde 60 yıllık bir yerde (ki burası iş yeri herkes bilir ve adres tarifi için kullanılır) çalışıyorum. Mahalle, cadde, sokak adlarının girilmesine ve hatta kapı no ve iş yerinin adı verilmesine rağmen adres yetersiz diye teslim edemediler. Ertesi gün geldiklerinde gözümün önünde koliyi düşürdü ve koli yokuş aşağıya bir kaç takla attı. Gerisini burda yazmayayım forumdan atılabilirim.
Bir kere de müşterimize kargo geldi. Sırf adres iş yerinin adresi diye benden iş yerinin kaşesini istedi bende vermedim. İş inada bindi teslim etmedi kargoyu. Önce müşteri sonra biz görevliden şikayetçi olduk. Şubeye gittik, aradık, mail attık vs. Sonuç olarak aynı eleman aynı kargoyu hiç bir ses çıkartamadan geri getirip verdi ama tabi yüzüne karşı yaptığının nasıl saçma birşey olduğunu olması gerektiği gibi tekrar anlattık. Bir daha asla ama asla çalışmam dedim. Mng kargo ve sürat kargo ile şirket anlaşması yaptık. Daha ucuza gönderilerimizi yapıyoruz.
Yurtiçi kargo ile sıkıntı yaşamamak imkansızmış bunu sizlerin sayesinde bir kez daha anladım. Afyon şehir merkezinde 60 yıllık bir yerde (ki burası iş yeri herkes bilir ve adres tarifi için kullanılır) çalışıyorum. Mahalle, cadde, sokak adlarının girilmesine ve hatta kapı no ve iş yerinin adı verilmesine rağmen adres yetersiz diye teslim edemediler. Ertesi gün geldiklerinde gözümün önünde koliyi düşürdü ve koli yokuş aşağıya bir kaç takla attı. Gerisini burda yazmayayım forumdan atılabilirim.
Bir kere de müşterimize kargo geldi. Sırf adres iş yerinin adresi diye benden iş yerinin kaşesini istedi bende vermedim. İş inada bindi teslim etmedi kargoyu. Önce müşteri sonra biz görevliden şikayetçi olduk. Şubeye gittik, aradık, mail attık vs. Sonuç olarak aynı eleman aynı kargoyu hiç bir ses çıkartamadan geri getirip verdi ama tabi yüzüne karşı yaptığının nasıl saçma birşey olduğunu olması gerektiği gibi tekrar anlattık. Bir daha asla ama asla çalışmam dedim. Mng kargo ve sürat kargo ile şirket anlaşması yaptık. Daha ucuza gönderilerimizi yapıyoruz.
151×54×68h Yeni(den) Kurulum Silinebilir!!!
Arkadaşlar yardimci olabilecek kimse yok mu?
Arkadaşlar yardimci olabilecek kimse yok mu?
151×54×68h Yeni(den) Kurulum Silinebilir!!!
Herkese merhaba;
Bende yağmur akvaryum marka üstte sump sistemi olan 151×54×68 ebatlarında tank var ve bunu tuzlu suya çevirmek istiyorum. Kafamdaki soruları ve planları aşağıda maddelerle siraladim. Size bolca sabır dileyerek başlıyorum :)
1) dolapli akvaryum alta 160 ltlik sump sistemi kurmayı planlıyorum. Verimi arttirmam için tavsiyeniz nedir?
2) Ps olarak bubble magus c66 veya curve7 düşündüm bunlardan hangisi veya fiyatı uygun olacak başka tavsiyeniz var mıdır?
3) akvaryumda 2 mercan(bubble coral, finger coral) 1 anemon olacak yani balık ve omurgasız harici sadece bunların olmasını planliyorum. Balik vs olarakta 2-3 tang, 3 palyaço, 1 moorish idol, 5-6 tane cleaner shrimp koymak istiyorum. Bu bana kafi. Akvaryumun kapak kısmında malumunuz 2 adet lamba için yer var ve şu anda 1 jbl solar tropic 54w 1 36w sylvania grolux var bunları değiştirmek gerekiyor diye tahmin ediyorum. Tüm bu canlı miktarı , hacim vs bilgileri ışığında aydınlatma tavsiyeniz ne yönde olur?
Herkese saygılar. [EDIT]baybarsmert,2015-09-02 13:02:02[/EDIT]
Herkese merhaba;
Bende yağmur akvaryum marka üstte sump sistemi olan 151×54×68 ebatlarında tank var ve bunu tuzlu suya çevirmek istiyorum. Kafamdaki soruları ve planları aşağıda maddelerle siraladim. Size bolca sabır dileyerek başlıyorum :)
1) dolapli akvaryum alta 160 ltlik sump sistemi kurmayı planlıyorum. Verimi arttirmam için tavsiyeniz nedir?
2) Ps olarak bubble magus c66 veya curve7 düşündüm bunlardan hangisi veya fiyatı uygun olacak başka tavsiyeniz var mıdır?
3) akvaryumda 2 mercan(bubble coral, finger coral) 1 anemon olacak yani balık ve omurgasız harici sadece bunların olmasını planliyorum. Balik vs olarakta 2-3 tang, 3 palyaço, 1 moorish idol, 5-6 tane cleaner shrimp koymak istiyorum. Bu bana kafi. Akvaryumun kapak kısmında malumunuz 2 adet lamba için yer var ve şu anda 1 jbl solar tropic 54w 1 36w sylvania grolux var bunları değiştirmek gerekiyor diye tahmin ediyorum. Tüm bu canlı miktarı , hacim vs bilgileri ışığında aydınlatma tavsiyeniz ne yönde olur?
Herkese saygılar. [EDIT]baybarsmert,2015-09-02 13:02:02[/EDIT]
Moss Kaplama Yöntemi (Dry start method)
Arkadaslar merhaba;
Daha yeni bitki akvaryumuna geçiş yapmakta olan birisi olarak forumda bilgi toplarken bu konuyu gördüm ve iyiki de gördüm. Benim şöyle bir sorum olacak. Forumun başlangıç noktası hazır tele sarma vs kullanmak yerine kendi kendimize bunu yapmamız ve su doldurmadan bur süre nemliliği koruyarak tutunma sağlamak. Peki ben hazır sarılı halde alıp uygulasam ve yaklaşık 1 ay kadar sadece nemliliği yüksek tutarak baksam ve sonrasında suyu doldurup bir 10 gün kadar daha suyun oturması için beklesem bir sorun olur mu?
Herkese cevapları ve fikirleri için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar sunarım.
Arkadaslar merhaba;
Daha yeni bitki akvaryumuna geçiş yapmakta olan birisi olarak forumda bilgi toplarken bu konuyu gördüm ve iyiki de gördüm. Benim şöyle bir sorum olacak. Forumun başlangıç noktası hazır tele sarma vs kullanmak yerine kendi kendimize bunu yapmamız ve su doldurmadan bur süre nemliliği koruyarak tutunma sağlamak. Peki ben hazır sarılı halde alıp uygulasam ve yaklaşık 1 ay kadar sadece nemliliği yüksek tutarak baksam ve sonrasında suyu doldurup bir 10 gün kadar daha suyun oturması için beklesem bir sorun olur mu?
Herkese cevapları ve fikirleri için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar sunarım.
bitkili ilk denemeyle ilgili sorularim var saygıla
Arkadaşlar vermiş olduğunuz bilgiler ve link için çok teşekkür ederim. gerçekten çok faydalı oldular. Musadenizle son bir şey soracağım. Akvaryumun kapak ve armatür malum standart ölçülerde ve 120cmlik 2 ad. lamba için yer var. 2 ad. jbl solat tropik 54watt t5 taksam hem görünüş olarak hemde bitkiler için yeterli olur mu? Derinlik 65 cm. Biraz büyükçe birşey verilen formule göre ~236 watt lazım ama bunun içinde kapağı degistirmem lazım.
Arkadaşlar vermiş olduğunuz bilgiler ve link için çok teşekkür ederim. gerçekten çok faydalı oldular. Musadenizle son bir şey soracağım. Akvaryumun kapak ve armatür malum standart ölçülerde ve 120cmlik 2 ad. lamba için yer var. 2 ad. jbl solat tropik 54watt t5 taksam hem görünüş olarak hemde bitkiler için yeterli olur mu? Derinlik 65 cm. Biraz büyükçe birşey verilen formule göre ~236 watt lazım ama bunun içinde kapağı degistirmem lazım.
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
