ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BrainLabs
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Nisan 2015 22:13
Son Ziyaret:
14 Aralık 2016 00:49
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Şankaynağı
Doğum Tarihi:
18 Eylül 1995
Yaş:
30
İl:
Tokat
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
BrainLabs
SON 10 MESAJI
Işık Ve Akvaryum Arasına Cam Girerse Zararlı Mı ?
[QUOTE=gssmartboy]Mumkunse armaturu belirli bir yukseklikge yerlestirin. [/QUOTE]
[QUOTE=Omer_MG]Cam yerine pleksi kulllanabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=fate]
[QUOTE=BrainLabs]
ve benim kendi odamda akvaryumlarım her gün düzenli olarak havalandırıyorum kapak açık olduğunda elektrik faturasına yansıdığını söylüyorlar [/QUOTE]
Açık kapak nasıl elektrik faturasına yansıyacak anlamadım ? Isıtıcının, suyu ısıtmasından dolayı mı elektrik faturası etkilenebilir, oda 1-2 TL anca değişir kanımca.
Armatürü biraz yükseğe koyabilirseniz ya da üzerini tamamen kapatmayacak şekilde yerleştirirseniz sıkıntı olmaz. Açık noktalardan su buharlaşır.
Camda koyabilirsiniz ama sürekli su buharı lekelerini temizlemek bir yerden sonra beni yordu açıkçası.
Çok hassas bitki bakmıyorsanız çokta önemli değil aslında. Low tech bitkileri çokta etkileyeceğini düşünmüyorum.
Ama cam olmadığında low tech olsa bile fotosentezin değiştiğini gözlemledim.
En sağlıklısı yüksek armatür ve ya hepsini kaplamayan armatür.
[/QUOTE]
çok teşekkür ederim yorumlarınız için bir şeyi daha merak ediyorum su içi aydınlatmalar zararlı mıdır ? ve java moss var sadece akvaryumumda
tekrar çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için
[QUOTE=gssmartboy]Mumkunse armaturu belirli bir yukseklikge yerlestirin. [/QUOTE]
[QUOTE=Omer_MG]Cam yerine pleksi kulllanabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=fate]
[QUOTE=BrainLabs]
ve benim kendi odamda akvaryumlarım her gün düzenli olarak havalandırıyorum kapak açık olduğunda elektrik faturasına yansıdığını söylüyorlar [/QUOTE]
Açık kapak nasıl elektrik faturasına yansıyacak anlamadım ? Isıtıcının, suyu ısıtmasından dolayı mı elektrik faturası etkilenebilir, oda 1-2 TL anca değişir kanımca.
Armatürü biraz yükseğe koyabilirseniz ya da üzerini tamamen kapatmayacak şekilde yerleştirirseniz sıkıntı olmaz. Açık noktalardan su buharlaşır.
Camda koyabilirsiniz ama sürekli su buharı lekelerini temizlemek bir yerden sonra beni yordu açıkçası.
Çok hassas bitki bakmıyorsanız çokta önemli değil aslında. Low tech bitkileri çokta etkileyeceğini düşünmüyorum.
Ama cam olmadığında low tech olsa bile fotosentezin değiştiğini gözlemledim.
En sağlıklısı yüksek armatür ve ya hepsini kaplamayan armatür.
[/QUOTE]
çok teşekkür ederim yorumlarınız için bir şeyi daha merak ediyorum su içi aydınlatmalar zararlı mıdır ? ve java moss var sadece akvaryumumda
tekrar çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için
Işık Ve Akvaryum Arasına Cam Girerse Zararlı Mı ?
[QUOTE=karaefe]Merhaba. Camın temiz olması sorunu çözer. Cam olmazsa aydınlatmanın ömrü kısa olur. Kapağın içini ışığı yansıtmak için Aliminyum bant ile kaplayabilirsiniz.[/QUOTE]
[QUOTE=fate]Açıkçası her türlü denedim.
Cam koyunca her gün su buharından su lekeleri oluşuyor. Aydınlatmanın performansı ciddi anlamda düşüyor.
Cam kullanmıyorum artık. Akvaryumun üzeri açık. Akvaryumun bulunduğu odayı havalandırıyorum sürekli sıkıntı olmuyor benim adıma.
[/QUOTE]
bende 3 adet akvaryum var iki akvaryumun kendi kapağı var ama bir akvaryumumun kapağı yarım ışık işine takılıyor su buharlaşınca ampuller patlıyor. bende araya cam kestirdim onda bitki olmadığı için cam sadece koruma amaçlı ama şimdi bitkiler için diğer akvaryuma sağlıklı bir aydınlatma sistemi lazım. ve benim kendi odamda akvaryumlarım her gün düzenli olarak havalandırıyorum kapak açık olduğunda elektrik faturasına yansıdığını söylüyorlar
[QUOTE=karaefe]Merhaba. Camın temiz olması sorunu çözer. Cam olmazsa aydınlatmanın ömrü kısa olur. Kapağın içini ışığı yansıtmak için Aliminyum bant ile kaplayabilirsiniz.[/QUOTE]
[QUOTE=fate]Açıkçası her türlü denedim.
Cam koyunca her gün su buharından su lekeleri oluşuyor. Aydınlatmanın performansı ciddi anlamda düşüyor.
Cam kullanmıyorum artık. Akvaryumun üzeri açık. Akvaryumun bulunduğu odayı havalandırıyorum sürekli sıkıntı olmuyor benim adıma.
[/QUOTE]
bende 3 adet akvaryum var iki akvaryumun kendi kapağı var ama bir akvaryumumun kapağı yarım ışık işine takılıyor su buharlaşınca ampuller patlıyor. bende araya cam kestirdim onda bitki olmadığı için cam sadece koruma amaçlı ama şimdi bitkiler için diğer akvaryuma sağlıklı bir aydınlatma sistemi lazım. ve benim kendi odamda akvaryumlarım her gün düzenli olarak havalandırıyorum kapak açık olduğunda elektrik faturasına yansıdığını söylüyorlar
Işık Ve Akvaryum Arasına Cam Girerse Zararlı Mı ?
[QUOTE=gssmartboy]Işık kiriliyor ve az da olsa cam tarafindan absorbe ediliyor. Cam koymama sebebi budur. [/QUOTE]
cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. peki bulunabileceğiniz bir öneri var mı ? cam koymazsam da buharlaşma fazla olacak toz girdi su kirlendi derdi olacak kafam karıştı şimdi
[QUOTE=gssmartboy]Işık kiriliyor ve az da olsa cam tarafindan absorbe ediliyor. Cam koymama sebebi budur. [/QUOTE]
cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. peki bulunabileceğiniz bir öneri var mı ? cam koymazsam da buharlaşma fazla olacak toz girdi su kirlendi derdi olacak kafam karıştı şimdi
Işık Ve Akvaryum Arasına Cam Girerse Zararlı Mı ?
Merhabalar, aydınlatma ile ilgili araştırma yaparken bir arkadaşım "yanlış bilmiyorsam ışık ile bitkiler arasına cam girerse zararlı oluyor" dedi. doğruluğu nedir merak ediyorum ?
akvaryumum da bir kapak var şu an ama aydınlatma için daha kullanışlı bir cam kapak tasarlamayı düşünüyorum o yüzden bu sorunun cevabına ihtiyacım var. şimdiden teşekkürler
Merhabalar, aydınlatma ile ilgili araştırma yaparken bir arkadaşım "yanlış bilmiyorsam ışık ile bitkiler arasına cam girerse zararlı oluyor" dedi. doğruluğu nedir merak ediyorum ?
akvaryumum da bir kapak var şu an ama aydınlatma için daha kullanışlı bir cam kapak tasarlamayı düşünüyorum o yüzden bu sorunun cevabına ihtiyacım var. şimdiden teşekkürler
Tecrübelerinize Güvenerek Lepistes Için Bitki ?
[QUOTE=haritacı001]Java moss belli bi süre sonra parça parça ekme yaparsanız tabanı kaplayabilirsiniz fakat taban için taban bitkilerinden cuba,utri,montecarlo vb taban bitkilerini seçebilirsiniz bence zira moss taban da pek tutulan bi bitki değildir.tutunması zor olabilir. . .
Saza gelirsek saz bitkisini lav kırığına tutturabilirsiniz zira kökleri kuvvetli bi bitkidir o yüzden sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum . . .[/QUOTE]
hocam teşekkür ederim. sazlarım çok sağlıksız olsa da geldiler ve ektim ama içime hiç sinmedi kopan dallarından bir kaçını japon balıklarına verdim onlar bile yemedi ben anlamadım nasıl oldu o :D ve java moss konusunda http://www.akvaryumforum.com/forum/benim-akvaryumum-51/59461-java-moss-ile-tabani-kapladim-nasil-olmus.htm böyle bir görüntü düşünüyorum aslında ben
paslanmaz özel sineklik aldım sinekliğin arasına koyarak tabana küçük parçalar halinde sermeyi düşünüyorum 5x5 kare halinde falan
[QUOTE=heyuLa]İki senedir ve hala lepistes beslemekteyim ve hiç java moss yediğine şahit olmadım... Tankınızda yeterli aydınlatma ve Co2 sistemi yoksa; anubias ve eledoa sizin için en ideal olan bitkilerdir. Zira eledoa yavrular için saklanma yeri görevi görecektir...[/QUOTE]
co2 yok maalesef ama aydınlatma konusunda çalışmalarım ediyor. tavsiye verebilirseniz mutlu olurum
[QUOTE=haritacı001]Java moss belli bi süre sonra parça parça ekme yaparsanız tabanı kaplayabilirsiniz fakat taban için taban bitkilerinden cuba,utri,montecarlo vb taban bitkilerini seçebilirsiniz bence zira moss taban da pek tutulan bi bitki değildir.tutunması zor olabilir. . .
Saza gelirsek saz bitkisini lav kırığına tutturabilirsiniz zira kökleri kuvvetli bi bitkidir o yüzden sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum . . .[/QUOTE]
hocam teşekkür ederim. sazlarım çok sağlıksız olsa da geldiler ve ektim ama içime hiç sinmedi kopan dallarından bir kaçını japon balıklarına verdim onlar bile yemedi ben anlamadım nasıl oldu o :D ve java moss konusunda http://www.akvaryumforum.com/forum/benim-akvaryumum-51/59461-java-moss-ile-tabani-kapladim-nasil-olmus.htm böyle bir görüntü düşünüyorum aslında ben
paslanmaz özel sineklik aldım sinekliğin arasına koyarak tabana küçük parçalar halinde sermeyi düşünüyorum 5x5 kare halinde falan
[QUOTE=heyuLa]İki senedir ve hala lepistes beslemekteyim ve hiç java moss yediğine şahit olmadım... Tankınızda yeterli aydınlatma ve Co2 sistemi yoksa; anubias ve eledoa sizin için en ideal olan bitkilerdir. Zira eledoa yavrular için saklanma yeri görevi görecektir...[/QUOTE]
co2 yok maalesef ama aydınlatma konusunda çalışmalarım ediyor. tavsiye verebilirseniz mutlu olurum
Yeni Kurduğum Akvaryum - Düşünceleriniz Neler ?
[QUOTE=maviyeşil]Hayırlı olsun. Zemin çok alakasız. Ortadaki beyaz kum göz yoruyor. Kenarlardaki lav kırığı ile çok alakasız. Çok yapay duruyor. Sağdaki dik duran kökün yeri ve duruşu yanlış. İç filtre, ısıtıcı, hortumlar, kablolar...vs acilen gizlenmeli. Hava motorunu çıkarıp atın. Ortadaki dallardan suyun üstüne çıkan en uzun kolu kesip kısaltın. Şekil olarak peyzajı bozuyor. Diğer iki kolu da kısaltın. Kolay gelsin.[/QUOTE]
Çok açık sözlülükle cevap verdiğiniz için gerçekten çok memnun oldum [:lol:] dallar kesilecek ve yarın ağaç figürü çıktığında kum dağılacak zaten tek sorunum çok fazla para harcadığım için orası öyle kaldı tekrar kum almak istemedim. ve şu an içeride sadece bir köşede ısıtıcının kendisi var onu da çıkartmak istemedim işin açığı. 4 adet 14x9 java moss aldım yarın elimde olacak ağacın ortasına herkes aynı şeyi söyledi çok boş duruyor bende hemen ortayı dolduracak küçük bir ağaç tasarladım 3 dalın birleştiği yere monte edilecek. daha sonra dallara ve tabanada moss saldırılacak. dün aldığım sazlar geldi ama çok cansız duruyorlardı ve bazı yerlerinde zedelenmeler vardı yine de diktim umarım düzelirler.
ışık olarak bir tavsiyeniz olabilir mi ?
[QUOTE=osman-01]Mehaba kurulumunuz hayırlı olsun size bir sorum olacak asma dalının balıklara bir zararı olur mu?Acaba bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.Zira asma dallarını mangrov ve yati köküne oranla temin etmek daha kolaydır. [/QUOTE]
hocam merhabalar tokat zilede yaşıyorum burada asma bağları çok fazla kuru dallardan aldım
ilk işlem olarak
2 avuç dolusu iri tuz (peynir tuzu dedikleri :D) ile büyük bir kazanda kaynattım yaklaşık 4 saat sonra eve getirdim ve dalları bıçak ile kazıdım kabukları ve üzerindeki lifleri almak için sonra 24 saat kadar tekrar yaklaşık 2 avuç kadar iri tuz eklenmiş
kaynamış suda beklettim daha sonra ucuzluktan 2 tlye küçük bir halı fırçası aldım fırçaladım (tavsiye etmiyorum hiç bir işe yaramıyor :D) tekrar bıçak yardımıyla kalan ve kalkan kabukları temizledim suya hafif sarı bir renk bırakıyor korkmayın filtrenizi arada bir temizlerseniz suyun rengi kısa sürede düzeliyor ama bence sarı renk daha güzel bir görünüm oluyor.
bu işlemde bence en önemli nokta dalları kaynatırken suya rengini bırakıyor bu renk dediğim açık sarı rengi alana kadar akvaryuma sokmamanız çünkü suyun dibine çamur gibi birikiyor o dediğim pis suyu görürseniz kesinlikle eklemeyin. dalların kalınlığına göre süresi değişecektir temizlenmesinin eğer batmayacak şekilde ince küçük dallar da hoşunuza giderse korkmayın onları da temizleyin ve suyun üstüne atın en fazla 10 gün içinde onlar da batmaya başlıyorlar. umarım yardımcı olmuşumdur.
[QUOTE=maviyeşil]Hayırlı olsun. Zemin çok alakasız. Ortadaki beyaz kum göz yoruyor. Kenarlardaki lav kırığı ile çok alakasız. Çok yapay duruyor. Sağdaki dik duran kökün yeri ve duruşu yanlış. İç filtre, ısıtıcı, hortumlar, kablolar...vs acilen gizlenmeli. Hava motorunu çıkarıp atın. Ortadaki dallardan suyun üstüne çıkan en uzun kolu kesip kısaltın. Şekil olarak peyzajı bozuyor. Diğer iki kolu da kısaltın. Kolay gelsin.[/QUOTE]
Çok açık sözlülükle cevap verdiğiniz için gerçekten çok memnun oldum [:lol:] dallar kesilecek ve yarın ağaç figürü çıktığında kum dağılacak zaten tek sorunum çok fazla para harcadığım için orası öyle kaldı tekrar kum almak istemedim. ve şu an içeride sadece bir köşede ısıtıcının kendisi var onu da çıkartmak istemedim işin açığı. 4 adet 14x9 java moss aldım yarın elimde olacak ağacın ortasına herkes aynı şeyi söyledi çok boş duruyor bende hemen ortayı dolduracak küçük bir ağaç tasarladım 3 dalın birleştiği yere monte edilecek. daha sonra dallara ve tabanada moss saldırılacak. dün aldığım sazlar geldi ama çok cansız duruyorlardı ve bazı yerlerinde zedelenmeler vardı yine de diktim umarım düzelirler.
ışık olarak bir tavsiyeniz olabilir mi ?
[QUOTE=osman-01]Mehaba kurulumunuz hayırlı olsun size bir sorum olacak asma dalının balıklara bir zararı olur mu?Acaba bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.Zira asma dallarını mangrov ve yati köküne oranla temin etmek daha kolaydır. [/QUOTE]
hocam merhabalar tokat zilede yaşıyorum burada asma bağları çok fazla kuru dallardan aldım
ilk işlem olarak
2 avuç dolusu iri tuz (peynir tuzu dedikleri :D) ile büyük bir kazanda kaynattım yaklaşık 4 saat sonra eve getirdim ve dalları bıçak ile kazıdım kabukları ve üzerindeki lifleri almak için sonra 24 saat kadar tekrar yaklaşık 2 avuç kadar iri tuz eklenmiş
kaynamış suda beklettim daha sonra ucuzluktan 2 tlye küçük bir halı fırçası aldım fırçaladım (tavsiye etmiyorum hiç bir işe yaramıyor :D) tekrar bıçak yardımıyla kalan ve kalkan kabukları temizledim suya hafif sarı bir renk bırakıyor korkmayın filtrenizi arada bir temizlerseniz suyun rengi kısa sürede düzeliyor ama bence sarı renk daha güzel bir görünüm oluyor.
bu işlemde bence en önemli nokta dalları kaynatırken suya rengini bırakıyor bu renk dediğim açık sarı rengi alana kadar akvaryuma sokmamanız çünkü suyun dibine çamur gibi birikiyor o dediğim pis suyu görürseniz kesinlikle eklemeyin. dalların kalınlığına göre süresi değişecektir temizlenmesinin eğer batmayacak şekilde ince küçük dallar da hoşunuza giderse korkmayın onları da temizleyin ve suyun üstüne atın en fazla 10 gün içinde onlar da batmaya başlıyorlar. umarım yardımcı olmuşumdur.
Tecrübelerinize Güvenerek Lepistes Için Bitki ?
[QUOTE=CaN7]Moss ve anubias iyidir. Moss sarılır sıkıntı olmaz. Görmeden almam sanırım biraz eski kafaliyim [:)))] arka fon siyah.[/QUOTE][QUOTE=Sheyda 2723]Eğer akvaryumda yüzen çürümüş yaprak topraktan kurtulmuş yüzen bitkiler görmek istemiyorsanız temiz darli toplu dursun derseniz anubiası öneririm şiddetle taşa veya kütüğede bağlanırsa tadondan yenmiyor[:D][/QUOTE][QUOTE=haritacı001]Basit türler le başlamak istiyorsunuz sanırım .elodea tilki kuyruğu gibi bitkiler lepistes yavruları için daha uygun olur . . .tabikide java moss daha çok yosun türü olduğu için yavrular için çok fazla bi saklanma yeri oluşturmaz size,ancak karides besliyorsanız veya düşünüyorsanız daha çok onlar için uygun olurlar . . .tabikide görsellik açısından düşünülürsede gayet hoş görünürler. .bunların dışında bende toplu bitki satışı yapmaktayım yalnız bendekiler özel türler co2 ve iyi bir aydınlatma gerektirir yinede ilan linkimi vereyim bir bakın . .. yardımcı olabileceğim bir konu olursada çekinmeden sorabilirsiniz ..saygılar . . .
İlan linkim:
http://www.akvaryum.com/Forum/son_3_paket!cubautriindirimbolesi_yok!_11_cesit_i7915.asp[/QUOTE][QUOTE=akvayumdelisi]Moss saz java moss elidora...[:iyi:][/QUOTE][QUOTE=yas400]Eğer yavruların saklanacağı yer içinse bitki sazı tek geçerim. Cabomba ve bacopa monieri 2 ve 3 olur.[/QUOTE]
[B]değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. saz dediğiniz bitki lav kırığına tutunur mu ? java moss ne kadar alırsam tabanı tamamen kapatır ve ortadaki ağaç figürünü kaplarım ? [/B]
[QUOTE=CaN7]Moss ve anubias iyidir. Moss sarılır sıkıntı olmaz. Görmeden almam sanırım biraz eski kafaliyim [:)))] arka fon siyah.[/QUOTE][QUOTE=Sheyda 2723]Eğer akvaryumda yüzen çürümüş yaprak topraktan kurtulmuş yüzen bitkiler görmek istemiyorsanız temiz darli toplu dursun derseniz anubiası öneririm şiddetle taşa veya kütüğede bağlanırsa tadondan yenmiyor[:D][/QUOTE][QUOTE=haritacı001]Basit türler le başlamak istiyorsunuz sanırım .elodea tilki kuyruğu gibi bitkiler lepistes yavruları için daha uygun olur . . .tabikide java moss daha çok yosun türü olduğu için yavrular için çok fazla bi saklanma yeri oluşturmaz size,ancak karides besliyorsanız veya düşünüyorsanız daha çok onlar için uygun olurlar . . .tabikide görsellik açısından düşünülürsede gayet hoş görünürler. .bunların dışında bende toplu bitki satışı yapmaktayım yalnız bendekiler özel türler co2 ve iyi bir aydınlatma gerektirir yinede ilan linkimi vereyim bir bakın . .. yardımcı olabileceğim bir konu olursada çekinmeden sorabilirsiniz ..saygılar . . .
İlan linkim:
http://www.akvaryum.com/Forum/son_3_paket!cubautriindirimbolesi_yok!_11_cesit_i7915.asp[/QUOTE][QUOTE=akvayumdelisi]Moss saz java moss elidora...[:iyi:][/QUOTE][QUOTE=yas400]Eğer yavruların saklanacağı yer içinse bitki sazı tek geçerim. Cabomba ve bacopa monieri 2 ve 3 olur.[/QUOTE]
[B]değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. saz dediğiniz bitki lav kırığına tutunur mu ? java moss ne kadar alırsam tabanı tamamen kapatır ve ortadaki ağaç figürünü kaplarım ? [/B]
Tecrübelerinize Güvenerek Lepistes Için Bitki ?
İyi geceler, lepistesler için bitki arıyorum.
java moss - java fern - anubias düşünüyorum ama java mossları lepisteslerin yediğini duydum kafam karıştı bugün almayı düşünüyordum ama erteledim biraz daha araştırmam gerekiyor sanırım ve internetten alacagım gittigidiyor gibi sitelerden alışveriş yapılmasına sıcak bakıyor musunuz ?
akvaryumumun düzeni bu şekilde java mossları dallara sardırmayı düşünüyorum. anubias ve fernler de mango köklerine sarılır diye düşünüyorum. düşünceleriniz neler ?
bir merak ettiğim nokta arka fon olarak ne önerirsiniz ?
[img]http://i.hizliresim.com/7bY4bN.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/PopgoO.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/95RO5N.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/MyXry1.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/QlJ9ly.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/Xoy5o3.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/d2oR2D.jpg[/img]
EK OLARAK: AYDINLATMA DEĞİŞTİ.
İyi geceler, lepistesler için bitki arıyorum.
java moss - java fern - anubias düşünüyorum ama java mossları lepisteslerin yediğini duydum kafam karıştı bugün almayı düşünüyordum ama erteledim biraz daha araştırmam gerekiyor sanırım ve internetten alacagım gittigidiyor gibi sitelerden alışveriş yapılmasına sıcak bakıyor musunuz ?
akvaryumumun düzeni bu şekilde java mossları dallara sardırmayı düşünüyorum. anubias ve fernler de mango köklerine sarılır diye düşünüyorum. düşünceleriniz neler ?
bir merak ettiğim nokta arka fon olarak ne önerirsiniz ?
[img]http://i.hizliresim.com/7bY4bN.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/PopgoO.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/95RO5N.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/MyXry1.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/QlJ9ly.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/Xoy5o3.jpg[/img]
[img]http://i.hizliresim.com/d2oR2D.jpg[/img]
EK OLARAK: AYDINLATMA DEĞİŞTİ.
Yeni Kurduğum Akvaryum - Düşünceleriniz Neler ?
[QUOTE=capo di capi]Yüzen dallar zamanla suyu emdikçe batarlar..
Ama tavsiyem daha görsel olan ağaç formuna yakın dallar kullanman. Bunu da iyi bir araştırmayla doğada bulursun.[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevap Verdiğimiz için ilk defa forumda açtığım konuya hemen cevap geldi :) aslında java Moss sardığında daha guzel duracağını düşünüyorum dallarım batmasını bekleme sebebim de Dalları ağaç taslağına tutturabilirim diye düşünüyorum
[QUOTE=capo di capi]Yüzen dallar zamanla suyu emdikçe batarlar..
Ama tavsiyem daha görsel olan ağaç formuna yakın dallar kullanman. Bunu da iyi bir araştırmayla doğada bulursun.[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevap Verdiğimiz için ilk defa forumda açtığım konuya hemen cevap geldi :) aslında java Moss sardığında daha guzel duracağını düşünüyorum dallarım batmasını bekleme sebebim de Dalları ağaç taslağına tutturabilirim diye düşünüyorum
Sadece Hagen Kum Ile Akvaryum Kurulur Mu ?
[QUOTE=ciltas]Dip balıkları zemini bozabilir,ince beyaz kum yerine çakıl kullanırsanız bence görüntü daha uzun süre dayanabilir
zemin bitkileri iyice oturduktan sonra dip balıklarınızı tanka alırsınız[/QUOTE][QUOTE=lizuferum]Hagen ile yaparsanız bir süre sonra yol kalmayacaktır. Hafif bir kum olduğu için dip çekiminde yada vatozun gezinmesi sırasında istediğiniz manzarayı bozacaktır. Hatta elinizle zemine yakın bir bölgeye müdahale etmeye çalıştığınızda dahi bozulabilir.[/QUOTE]
cevaplarınız için teşekkür ederim. ama konum çok sonra dikkat çekti galiba bende dedim kendin tecrübe edeceksin yapacak birşey yok :D akvaryumu kurdum çok fazla şekli bozulmadı tabiki ufak dağılmalar var ama çok önemli değil
konuya bakarsanız ortaya nasıl bir şey çıktığını görebilirsiniz. [URL]http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_kurdugum_akvaryum_-_dusunceleriniz_neler__k846020.asp[/URL]
[QUOTE=ciltas]Dip balıkları zemini bozabilir,ince beyaz kum yerine çakıl kullanırsanız bence görüntü daha uzun süre dayanabilir
zemin bitkileri iyice oturduktan sonra dip balıklarınızı tanka alırsınız[/QUOTE][QUOTE=lizuferum]Hagen ile yaparsanız bir süre sonra yol kalmayacaktır. Hafif bir kum olduğu için dip çekiminde yada vatozun gezinmesi sırasında istediğiniz manzarayı bozacaktır. Hatta elinizle zemine yakın bir bölgeye müdahale etmeye çalıştığınızda dahi bozulabilir.[/QUOTE]
cevaplarınız için teşekkür ederim. ama konum çok sonra dikkat çekti galiba bende dedim kendin tecrübe edeceksin yapacak birşey yok :D akvaryumu kurdum çok fazla şekli bozulmadı tabiki ufak dağılmalar var ama çok önemli değil
konuya bakarsanız ortaya nasıl bir şey çıktığını görebilirsiniz. [URL]http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_kurdugum_akvaryum_-_dusunceleriniz_neler__k846020.asp[/URL]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:40
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:30
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:30
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:30
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:30
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
