ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tunahan_
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
261
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2016 20:04
Son Ziyaret:
25 Mayıs 2026 09:57
Toplam Mesaj:
595 [0.16 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tunahan
Doğum Tarihi:
16 Şubat 1994
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/diy_dis_filtre_yapimi__bol_resimli__k890843.asp ] Dış Filtre Yapımı [/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/291220170136011.jpg[/IMG]
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryumda Kapalı Yan Sump Olur Mu?
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, evet bu konu daha önce tartışıldı ve co2 verilen hi-tech tanklarda sump olayı uygun görülmedi, ancak aklıma şöyle bir proje geldi, yandan sump yapsak ve sump bölümünün üstüne tam oturacak bir cam ve silikonla kapatsak ve hava ile temasını kessek nasıl olur. Filtre temizliği sırasında tabi ki o bölmeyi açıp sonrasında tekrar silikonlamak gerecek ancak aklımdaki akvaryum ölçüleri 35x35x35 yani küçük bir alan, 2 ayda bir filtre temizliği olsa çok uğraştıracağını düşünmüyorum. sump su girişi sağ alttın tanka geri dönüşü ise sol yukarıdan olacak direk suyun içine.
Değerli hobidaşlarım yorumlarını bekliyorum.
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, evet bu konu daha önce tartışıldı ve co2 verilen hi-tech tanklarda sump olayı uygun görülmedi, ancak aklıma şöyle bir proje geldi, yandan sump yapsak ve sump bölümünün üstüne tam oturacak bir cam ve silikonla kapatsak ve hava ile temasını kessek nasıl olur. Filtre temizliği sırasında tabi ki o bölmeyi açıp sonrasında tekrar silikonlamak gerecek ancak aklımdaki akvaryum ölçüleri 35x35x35 yani küçük bir alan, 2 ayda bir filtre temizliği olsa çok uğraştıracağını düşünmüyorum. sump su girişi sağ alttın tanka geri dönüşü ise sol yukarıdan olacak direk suyun içine.
Değerli hobidaşlarım yorumlarını bekliyorum.
Dış Filitre Kulanmamak İçin En Fazla Kaç Lt Olmalı
Ne kadar organik atık ve amonyak o kadar filtre yüzey alanı ihtiyacı. yanı kısaca balık sayınız ve yemleme miktarınız bunu belirler. diğer parametreleri bilmeden bu soruyu yanıtlamak biraz zor.
Ne kadar organik atık ve amonyak o kadar filtre yüzey alanı ihtiyacı. yanı kısaca balık sayınız ve yemleme miktarınız bunu belirler. diğer parametreleri bilmeden bu soruyu yanıtlamak biraz zor.
Ilk Bitkili Akvaryumum (60x40x40 Hi-tech)
[QUOTE=Arkun]Emrah Bey merhaba,
Öncelikle deneyimlerinizi bu kadar açık bir şekilde paylaşmanız gerçekten saygıdeğer bir davranış. Bu sebeple çok teşekkür ediyorum bende herkes gibi. Başarılarınızın devamını diliyorum.
Elimden geldiğince paylaşımlarınızı, konularınızı ve yazdıklarınızı okudum ama birkaç konuda benim de tam çözemediğim noktalar oldu. Bu noktalarda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Öncelikle mevcut tankım hakkında bilgi vereyim.
Tank: 80x40x50h HT
*Aydınlatma: 24x2 pcb=48 watt power led (darkaura nickli arkadaşımızın tarif ettiği oranlarda) (%60 soğuk beyaz %20-25 deep red % 10 royal blue ve %5 uv renk 1 watt power ledler) Zemin bitkileri üzerindeki pcb de 90 derece lens kullanımı. Arkada stem bitkiler olacağı için lens kullanmadım.
*Substrat: Hagen + Seachem Nitrution Tabs + JBL Balls
*CO2: Ista 1 lt Co2 Tube + Mufan Regulator with Selenoid Valve + Ista 3in1 Cmpact V Diffuser (5+3+5 saat aydınlatma gece CO2 kapalı ışıklar yanmadan 2 saat önce açık)
*Gübreleme: Seachem sıvı gübreleri (EI metoduna göre pazar %50 su değişimi + NPK salı Trace+FE Çrş NPK... ) - Elimde bu gübreler olduğu için şimdilik bunlarla EI uygulamaya çalışıyorum bittiğinde DIY olarak gübre yapacağım. (Bu uygulamaya başlayalı henüz 1 hafta oldu. Öncesinde haftada 2 ke gübreleme yapıyordum ve monte carlolarda ilerleme zayıf üstlerinde saç yosunu sarmıştı.)
*Bitki: Monte carlo, marsilea hirsuta, alternanthera reineckii, rotala rotundifolia, rotala sp. bonsai, moss türleri.
Sorularım şöyle;
1. Zemin bitkileri ve kırmızı bitkiler dikkate alındığında mevcut aydınlatmam yeterli midir artıları eksileri nedir? Yüksekliğim 50 cm olduğu için endişeliyim. Mustafa Bey'in belirttiği şekilde 0.3 oranı yeterli midir? Özellikle monte carlo ve cuba için? Yoksa sizin çalışma yapmış olduğunuz gibi sadece 6500 k soğuk beyaz mı kullanmak gereklidir? Veya oranı 0.4 lere çekmek gerekir mi?
2. Okuduğum kadarıyla son durumda KNO3 yani Potasyum Nitrat ve KH2PO4 yani MKP olarak geçen Mono Potasyum Fosfat gübreleri N P ve K için yeterli olarak anladım. Ppm değerleri de günlük dozlamada KNO3 için 7.5 ppm ve KH2PO4 için 1.3 ppm şeklinde anladım. Aynı zamanda bu iki gübrenin tanka verilmesi tankın potasyum ihtiyacını da karşıladığını ve ilave Potasyum Sulfat verilmesi gerekmediğini okudum. Ama Rotala Butteryfly sitesinde değerleri yazdığımda KNO3 tanka 4.73 ppm kadar K katıyor olup KH2PO4 ise 0.54 ppm kadar K katıyor yani günlük dozlama da toplam 5.27 ppm K tanka girmiş oluyor. Anlamadığım nokta EI metoduna göre günlük N ve K 7.5 ppm ve P de 1.3 ppm girmesi gerektiği. Ama bu durumda tanka 5.27 ppm K giriyor. Bu söylediklerim de bir yanlış var mı? Bu 5.27 ppm K yeterli mi günlük dozlama için? Haftalık 3 er kez NPK 2 veya 3 kez de Micro+Fe vermeyi planlıyorum.
3. Tankımda sakal yosunu ve saç yosunu sıkıntıları da yaşıyorum ancak bu konularda da mücadeleye devam ediyorum.
Belki soruların cevabı bu konu başlığı altında da mevcut ve defalarca da sorduk size bunları kusura bakmayın tekrardan bu durum için.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113544/280220190837371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113544/280220190837461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Arkun bey Mustafa bey 0.3 u power ledler icin soyluyor. Ama siz floresan kullaniyorsunuz. O yuzden farkli bi hesap yapmak gerekebilir. Her tip isigin lumen degeri farkli oldugu icin watt degeri cok bi anlam ifade etmiyor.
[QUOTE=Arkun]Emrah Bey merhaba,
Öncelikle deneyimlerinizi bu kadar açık bir şekilde paylaşmanız gerçekten saygıdeğer bir davranış. Bu sebeple çok teşekkür ediyorum bende herkes gibi. Başarılarınızın devamını diliyorum.
Elimden geldiğince paylaşımlarınızı, konularınızı ve yazdıklarınızı okudum ama birkaç konuda benim de tam çözemediğim noktalar oldu. Bu noktalarda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Öncelikle mevcut tankım hakkında bilgi vereyim.
Tank: 80x40x50h HT
*Aydınlatma: 24x2 pcb=48 watt power led (darkaura nickli arkadaşımızın tarif ettiği oranlarda) (%60 soğuk beyaz %20-25 deep red % 10 royal blue ve %5 uv renk 1 watt power ledler) Zemin bitkileri üzerindeki pcb de 90 derece lens kullanımı. Arkada stem bitkiler olacağı için lens kullanmadım.
*Substrat: Hagen + Seachem Nitrution Tabs + JBL Balls
*CO2: Ista 1 lt Co2 Tube + Mufan Regulator with Selenoid Valve + Ista 3in1 Cmpact V Diffuser (5+3+5 saat aydınlatma gece CO2 kapalı ışıklar yanmadan 2 saat önce açık)
*Gübreleme: Seachem sıvı gübreleri (EI metoduna göre pazar %50 su değişimi + NPK salı Trace+FE Çrş NPK... ) - Elimde bu gübreler olduğu için şimdilik bunlarla EI uygulamaya çalışıyorum bittiğinde DIY olarak gübre yapacağım. (Bu uygulamaya başlayalı henüz 1 hafta oldu. Öncesinde haftada 2 ke gübreleme yapıyordum ve monte carlolarda ilerleme zayıf üstlerinde saç yosunu sarmıştı.)
*Bitki: Monte carlo, marsilea hirsuta, alternanthera reineckii, rotala rotundifolia, rotala sp. bonsai, moss türleri.
Sorularım şöyle;
1. Zemin bitkileri ve kırmızı bitkiler dikkate alındığında mevcut aydınlatmam yeterli midir artıları eksileri nedir? Yüksekliğim 50 cm olduğu için endişeliyim. Mustafa Bey'in belirttiği şekilde 0.3 oranı yeterli midir? Özellikle monte carlo ve cuba için? Yoksa sizin çalışma yapmış olduğunuz gibi sadece 6500 k soğuk beyaz mı kullanmak gereklidir? Veya oranı 0.4 lere çekmek gerekir mi?
2. Okuduğum kadarıyla son durumda KNO3 yani Potasyum Nitrat ve KH2PO4 yani MKP olarak geçen Mono Potasyum Fosfat gübreleri N P ve K için yeterli olarak anladım. Ppm değerleri de günlük dozlamada KNO3 için 7.5 ppm ve KH2PO4 için 1.3 ppm şeklinde anladım. Aynı zamanda bu iki gübrenin tanka verilmesi tankın potasyum ihtiyacını da karşıladığını ve ilave Potasyum Sulfat verilmesi gerekmediğini okudum. Ama Rotala Butteryfly sitesinde değerleri yazdığımda KNO3 tanka 4.73 ppm kadar K katıyor olup KH2PO4 ise 0.54 ppm kadar K katıyor yani günlük dozlama da toplam 5.27 ppm K tanka girmiş oluyor. Anlamadığım nokta EI metoduna göre günlük N ve K 7.5 ppm ve P de 1.3 ppm girmesi gerektiği. Ama bu durumda tanka 5.27 ppm K giriyor. Bu söylediklerim de bir yanlış var mı? Bu 5.27 ppm K yeterli mi günlük dozlama için? Haftalık 3 er kez NPK 2 veya 3 kez de Micro+Fe vermeyi planlıyorum.
3. Tankımda sakal yosunu ve saç yosunu sıkıntıları da yaşıyorum ancak bu konularda da mücadeleye devam ediyorum.
Belki soruların cevabı bu konu başlığı altında da mevcut ve defalarca da sorduk size bunları kusura bakmayın tekrardan bu durum için.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113544/280220190837371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113544/280220190837461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Arkun bey Mustafa bey 0.3 u power ledler icin soyluyor. Ama siz floresan kullaniyorsunuz. O yuzden farkli bi hesap yapmak gerekebilir. Her tip isigin lumen degeri farkli oldugu icin watt degeri cok bi anlam ifade etmiyor.
Karides Yavrusu İçin Filre Süzgeci Kaç Mm Olmalı ?
Arkadaşlar herkese merhaba,
Yandan sumplı yeni tank kurdum 60x40x40 ölçülerinde. fakat sump su giriş tarafına kadın çorabı koyduğum için su girişi cok yavaş kalıyor. bu yüzden sump haznesindeki tüm su akvaryuma gidiyor ve kafa motoru susuz kalıyor. acaba bu kısma kaç milimetre elek teli koymalıyım ki karides yavruları içinden geçemesin. elimde 1 milimetre delik boyutunda file vs var ama 1 mm delikten karides yavruları geçer gibime geliyor.
0,8 mm çelik süzgeç buldum. acaba 0,8 mm dilekten karides yavrusu geçebilir mi ?
[EDIT]Tunahan_,2019-02-27 19:53:11[/EDIT]
Arkadaşlar herkese merhaba,
Yandan sumplı yeni tank kurdum 60x40x40 ölçülerinde. fakat sump su giriş tarafına kadın çorabı koyduğum için su girişi cok yavaş kalıyor. bu yüzden sump haznesindeki tüm su akvaryuma gidiyor ve kafa motoru susuz kalıyor. acaba bu kısma kaç milimetre elek teli koymalıyım ki karides yavruları içinden geçemesin. elimde 1 milimetre delik boyutunda file vs var ama 1 mm delikten karides yavruları geçer gibime geliyor.
0,8 mm çelik süzgeç buldum. acaba 0,8 mm dilekten karides yavrusu geçebilir mi ?
[EDIT]Tunahan_,2019-02-27 19:53:11[/EDIT]
Bu Bitkinin Adı Nedir ?
[QUOTE=cafermutlu]Hygrophila costata [/QUOTE]
Cafer hocam çok teşekkur ederim uzun süre araştırdım bitkiyi buldum.
tam olarak adı
pogostemon stellatus octopus yada pogostemon octopus
[QUOTE=cafermutlu]Hygrophila costata [/QUOTE]
Cafer hocam çok teşekkur ederim uzun süre araştırdım bitkiyi buldum.
tam olarak adı
pogostemon stellatus octopus yada pogostemon octopus
Bu Bitkinin Adı Nedir ?
[QUOTE=cafermutlu]Guppy Grass benzettim[/QUOTE]
benziyor ama guppy grass in govdesi ince bendekinin gövdesi kalındı birde guppy grasın yaprakları daha kısa, arıyorum ama bir türlü bulamıyorum.
[QUOTE=cafermutlu]Guppy Grass benzettim[/QUOTE]
benziyor ama guppy grass in govdesi ince bendekinin gövdesi kalındı birde guppy grasın yaprakları daha kısa, arıyorum ama bir türlü bulamıyorum.
Bu Bitkinin Adı Nedir ?
[QUOTE=Rainrain]Elodea [/QUOTE]
Pardon yanlış yazmışım yağmur hanım sol arkadakini soracaktım. [:)))]
[QUOTE=Rainrain]Elodea [/QUOTE]
Pardon yanlış yazmışım yağmur hanım sol arkadakini soracaktım. [:)))]
Bu Bitkinin Adı Nedir ?
Merhabalar,
Hobiye ilk başladığımda fotoğrafta bulunan sol arkadaki bitkiden vardı bende. şuanda ismini bilmediğim için bulamıyorum. bilen arkadaşlar ismini yazarsa sevinirim.
[B]sol arka taraftaki, gövdesi dal gibi yaprakları ince olan[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/210220191951261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/210220191951291.jpg[/IMG][EDIT]Tunahan_,2019-02-21 21:24:24[/EDIT]
Merhabalar,
Hobiye ilk başladığımda fotoğrafta bulunan sol arkadaki bitkiden vardı bende. şuanda ismini bilmediğim için bulamıyorum. bilen arkadaşlar ismini yazarsa sevinirim.
[B]sol arka taraftaki, gövdesi dal gibi yaprakları ince olan[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/210220191951261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/210220191951291.jpg[/IMG][EDIT]Tunahan_,2019-02-21 21:24:24[/EDIT]
Seachem Purigen Bitkilide Kullanılabilir Mi ?
[QUOTE=cafermutlu]
Organik ve inorganik kavramları karışıyor biraz [:)))]. Anladığını düşünüyorum. Purigen tarafından KNO3 ve PO4 gibi inorganik maddeler tutulmayacağından bitkili akvaryumlarda kullanabilirsin.[/QUOTE]
Anladım Cafer bey, Teşekkür. [:D]
[QUOTE=cafermutlu]
Organik ve inorganik kavramları karışıyor biraz [:)))]. Anladığını düşünüyorum. Purigen tarafından KNO3 ve PO4 gibi inorganik maddeler tutulmayacağından bitkili akvaryumlarda kullanabilirsin.[/QUOTE]
Anladım Cafer bey, Teşekkür. [:D]
Seachem Purigen Bitkilide Kullanılabilir Mi ?
[QUOTE=Mete Duru][URL]https://www.akvaryum.com/forum/seachem_purigen_bitkili_akvaryum_k888879.asp[/URL]
Farklı bir kaç konu daha var forumda. High tech mi tank low tech mi ?[/QUOTE]
[QUOTE=sinan m.d]Kullanabilirsiniz. Çok ta iyi olur.[/QUOTE]
[QUOTE=cafermutlu]
Purigen organik atıkları temizleyen bir reçinedir, çözünmüş organik maddeleri (bitki döküntüleri, balık atıklarından gelen) toplayarak azot döngüsüne girmelerini önler. Bu şekilde amonyak, nitrat ve fosfatın oluşmasını engeller. İnorganik maddeleri ise KNO3 gibi tutmayacaktır. Purigenin organik atıkları tutması yosunun oluşmamasında çok önemli bir role sahip olduğunu gösterir. Aynı mantıkla bazı yabancı profesyonel akvaristler 1,5 mikron polyester filtre malzemeleri kullanır. Bu filtreler gözle görülmeyen organik partikülleri tutarak yosunun engellemesinde çok etkin olduğundan bahsedilmektedir.
Purigen =Düşük organik atık= Temiz su=Yosunsuz akvaryum[/QUOTE]
Arkadaşlar çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız.
Cafer bey anladığım kadarı ile purigen, fosfat ve nitrat oluşumunu sağlayan inorganik atıkları bağlıyor. fakat akvaryuma gübre olarak eklediğimiz fosfat ve nitrata bir etkisi olmuyor yanlış mıyım ?
[QUOTE=Mete Duru][URL]https://www.akvaryum.com/forum/seachem_purigen_bitkili_akvaryum_k888879.asp[/URL]
Farklı bir kaç konu daha var forumda. High tech mi tank low tech mi ?[/QUOTE]
[QUOTE=sinan m.d]Kullanabilirsiniz. Çok ta iyi olur.[/QUOTE]
[QUOTE=cafermutlu]
Purigen organik atıkları temizleyen bir reçinedir, çözünmüş organik maddeleri (bitki döküntüleri, balık atıklarından gelen) toplayarak azot döngüsüne girmelerini önler. Bu şekilde amonyak, nitrat ve fosfatın oluşmasını engeller. İnorganik maddeleri ise KNO3 gibi tutmayacaktır. Purigenin organik atıkları tutması yosunun oluşmamasında çok önemli bir role sahip olduğunu gösterir. Aynı mantıkla bazı yabancı profesyonel akvaristler 1,5 mikron polyester filtre malzemeleri kullanır. Bu filtreler gözle görülmeyen organik partikülleri tutarak yosunun engellemesinde çok etkin olduğundan bahsedilmektedir.
Purigen =Düşük organik atık= Temiz su=Yosunsuz akvaryum[/QUOTE]
Arkadaşlar çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız.
Cafer bey anladığım kadarı ile purigen, fosfat ve nitrat oluşumunu sağlayan inorganik atıkları bağlıyor. fakat akvaryuma gübre olarak eklediğimiz fosfat ve nitrata bir etkisi olmuyor yanlış mıyım ?
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
mmtbs,
OKIRATLI,
MCY4,
TheDS,
Conix,
oguzozt,
AreS,
ugurbaran,
OsmanEnes,
0rnn,
Kuduoglu,
Sfenks111,
Myz26,
Hoppala,
sina cen,
platinium,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
M_budak,
Cyber_Scout,
yeekim,
JujuSeri,
djally,
Alibicimcilci,
kocoglu,
seiryuhare,
Suprabranchial,
Killicory,
ternapi,
Esatzn,
userhamit,
Denizhann,
gurkanmutllu,
kasim12,
Ehtiyar,
Umutoty,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
