ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
beyrekizm
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
84
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Haziran 2016 14:22
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2020 16:35
Toplam Mesaj:
41 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Kaya
Doğum Tarihi:
19 Mart 1980
Yaş:
46
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Kaya
125*50*60
Cyphotilapia Frontosa Mpimbwe Blue
Eheim pro 4 - Dophin C 1600
Gün ışığı, beyaz, mavi led (1 m)
SON 10 MESAJI
Sonunda... F0 Frontosalar
Utku Bey merhaba, benim de mpimbwe kolonim var ve dün bir dişim yumurta aldı. Sizin yavru alımındaki tecrübelerinizden yararlanmak isterim. Kaç gün beklediniz, kusturdunuz mu, dişi yumurta tutarken nelere dikkat etmeliyiz, bu süreçte su değişimi yapılır mı vs.? Teşekkürler.
Utku Bey merhaba, benim de mpimbwe kolonim var ve dün bir dişim yumurta aldı. Sizin yavru alımındaki tecrübelerinizden yararlanmak isterim. Kaç gün beklediniz, kusturdunuz mu, dişi yumurta tutarken nelere dikkat etmeliyiz, bu süreçte su değişimi yapılır mı vs.? Teşekkürler.
Frontoza Erkek Mi
[QUOTE=Resul-1908]Erkek. Birde yüzerken atarmısınız fotoğraf.[/QUOTE] Çok teşekkürler, sağ olun. Erkek olduğu kesinleşti.
[QUOTE=Resul-1908]Erkek. Birde yüzerken atarmısınız fotoğraf.[/QUOTE] Çok teşekkürler, sağ olun. Erkek olduğu kesinleşti.
Frontoza Erkek Mi
Ustalar şuna bir bakar mısınız, bana erkek gibi geldi. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/270220192123071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/270220192123181.jpg[/IMG][EDIT]beyrekizm,2019-02-27 21:23:49[/EDIT]
Ustalar şuna bir bakar mısınız, bana erkek gibi geldi. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/270220192123071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/270220192123181.jpg[/IMG][EDIT]beyrekizm,2019-02-27 21:23:49[/EDIT]
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
[QUOTE=Ches]
Mehmet Bey, öncelikle yazdıklarımı kötü niyetle yazmadığımı düşündüğünüz ve agresif bir tavır sergilemeden geri dönüş yaptığınız için teşekkürlerimi sunmak isterim.
Hemen hemen aynı ölçülerde tanklara sahibiz. Ben 1E 4D gibi bir koloni oluşturmayı düşünüyorum. 9 balık bence de fazla olacaktır o hacime. Gözlemlerinize göre sayı azaltması yaparsınız.
Yavru alma konusu benim hiç umrumda olmayan bir konu açıkçası. Hatta hiç yavru yapmasalar daha hoşuma gider. Tek korkum çiftleşme çağına geldiklerinde mağarasız bir dizayn balık sağlığını etkiler mi etkilemez mi? Bunu da zamanla göreceğim. Etkilerse balıkları değişmem gerekir. Çünkü dekorumu değiştirmeyi hiç düşünmüyorum.
2 Filtreniz var gördüğüm kadarı ile. Çoğu insan dip çekimi yapmıyor. Hatta ben hiç yapmıyorum. Su değişimi her hafta aksatmadan yaparım ama dip çekimini hiç yapmam. Eğer çok pislik oluşursa 1 saat dalga motoru çalıştırmak yeterli geliyor. Bunu da ayda 1 kere falan yapıyorum ne olur ne olmaz diye...
Balıklarınızın sağlıkları çok yerinde duruyor. Umarım hiç bozulmazlar ve bol yavrularla sizi mutlu ederler. [:3][/QUOTE]
Tekrar teşekkürler, dip çekimi meselesi aklıma yattı. Hele bir balıklarımı azaltayım da sonrası nasip bakalım. Eğer değişiklik kararı verirsem değerli görüş ve önerilerinize başvurabilirim. Sağlıklı hobiler. [:iyi:][:iyi:]
[QUOTE=Ches]
Mehmet Bey, öncelikle yazdıklarımı kötü niyetle yazmadığımı düşündüğünüz ve agresif bir tavır sergilemeden geri dönüş yaptığınız için teşekkürlerimi sunmak isterim.
Hemen hemen aynı ölçülerde tanklara sahibiz. Ben 1E 4D gibi bir koloni oluşturmayı düşünüyorum. 9 balık bence de fazla olacaktır o hacime. Gözlemlerinize göre sayı azaltması yaparsınız.
Yavru alma konusu benim hiç umrumda olmayan bir konu açıkçası. Hatta hiç yavru yapmasalar daha hoşuma gider. Tek korkum çiftleşme çağına geldiklerinde mağarasız bir dizayn balık sağlığını etkiler mi etkilemez mi? Bunu da zamanla göreceğim. Etkilerse balıkları değişmem gerekir. Çünkü dekorumu değiştirmeyi hiç düşünmüyorum.
2 Filtreniz var gördüğüm kadarı ile. Çoğu insan dip çekimi yapmıyor. Hatta ben hiç yapmıyorum. Su değişimi her hafta aksatmadan yaparım ama dip çekimini hiç yapmam. Eğer çok pislik oluşursa 1 saat dalga motoru çalıştırmak yeterli geliyor. Bunu da ayda 1 kere falan yapıyorum ne olur ne olmaz diye...
Balıklarınızın sağlıkları çok yerinde duruyor. Umarım hiç bozulmazlar ve bol yavrularla sizi mutlu ederler. [:3][/QUOTE]
Tekrar teşekkürler, dip çekimi meselesi aklıma yattı. Hele bir balıklarımı azaltayım da sonrası nasip bakalım. Eğer değişiklik kararı verirsem değerli görüş ve önerilerinize başvurabilirim. Sağlıklı hobiler. [:iyi:][:iyi:]
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
[QUOTE=Ches]Maşallah, balıklarınızın gelişimleri çok iyi. Kaça kaç oran oluşturdunuz acaba?
Konuyu ilk sayfadan okumaya başladım. Dekor,kaya vs görünce umutlandım ama sonu yine her zamanki gibi hüsran oldu. Frontosa'yı saksısız, pimaş borusuz bir tankta görmek neredeyse imkansız. Çoğu insan üremeleri için bunu yapıyor ama bir balığın üremesi bu kadar önemli mi gerçekten? Yani ticari bir derdi olmayan insan güzel bir dekor yapıp, hem dekorun hem de balıkların keyfini neden almak istemez de aman hemen üresinler, yavru alayım, dişi ağzından atmasın, akşama kadar borunun içinde yatsın diye kendilerini strese sokarlar anlayamıyorum. Yanlış anlamayın bu yazdıklarım çok genel bir yorum. Frontosa tanklarının %90'ı bu şekilde. Siz başta kayalı dekora sahiptiniz zamanla kayalar saksılara yer vermiş. Mart ayında attığınız video şuan ki halinden çok çok daha iyi geliyor göze.
Örnek olması açısından bir kaç kaya ile çok daha etkileyici bir görüntü ve seyir keyfi yakalamak adına şu fotoyu aşağıya ekliyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192491/260220191041161.jpg[/IMG]
2-3 aydır bende Moba beslemekteyim ve umarım siz kadar sabırlı olur ve büyüdüklerini görebilirim. Tatlı sudaki en sevdiğim balık bu. Ciddi sabır istiyor ama[:)))][/QUOTE] O kadar yapıcı ve doğru şeyler yazmışsınız ki Taner Bey katılmamak elde değil. Sanırım bu frontosa beslemekle ilgili bir şey. O kadar emek verdikten, sabrettikten sonra yavruları mutlaka görmek istiyorsunuz ve internetten okuduklarımızla da benimki gibi sevimsiz tanklar ortaya çıkıyor. İnanın hiçbir görselliği yok ve sıkıcı ancak tuhaf bir şekilde balıkların daha rahat ettiğini düşünüyorum. Çünkü balık sayım şu an için fazla 7 d 2 e. Bunların her biri için saklanma yerlerini kayalarla oluşturmaya kalkmak ciddi şekilde tankın su hacminden çalmak olacak gibi geliyor. O nedenle saklanma yerlerini böyle zevksiz malzemelerden yapma yoluna gidiyoruz. Ayrıca bu malzemeler dip çekimi başta olmak üzere pek çok açıdan daha pratik geliyor. Eğer kıyabilir de 2 e 4 d şeklinde küçülmeye gidersem tavsiyeleriniz doğrultusunda farklı bir düzene geçebilirim. Balıklar büyüdükçe bu küçülme kaçınılmaz olacak gibi. Erkeklerden biri 23 cm oldu bile.
Son olarak tankınız ve mobalarınız harika görünüyor. Maşallah! Gerçekten imrendirici. Lütfen sabırlı olun ve yavrularınızı görün. Hem bu şekilde saksısız ve pimaşsız bir tanktan da frontosa yavrusu alabilmenin bir örneğini daha vermiş olursunuz. Bu da bizim için güzel bir örnek olur. Teşekkürler tekrar.
[QUOTE=Ches]Maşallah, balıklarınızın gelişimleri çok iyi. Kaça kaç oran oluşturdunuz acaba?
Konuyu ilk sayfadan okumaya başladım. Dekor,kaya vs görünce umutlandım ama sonu yine her zamanki gibi hüsran oldu. Frontosa'yı saksısız, pimaş borusuz bir tankta görmek neredeyse imkansız. Çoğu insan üremeleri için bunu yapıyor ama bir balığın üremesi bu kadar önemli mi gerçekten? Yani ticari bir derdi olmayan insan güzel bir dekor yapıp, hem dekorun hem de balıkların keyfini neden almak istemez de aman hemen üresinler, yavru alayım, dişi ağzından atmasın, akşama kadar borunun içinde yatsın diye kendilerini strese sokarlar anlayamıyorum. Yanlış anlamayın bu yazdıklarım çok genel bir yorum. Frontosa tanklarının %90'ı bu şekilde. Siz başta kayalı dekora sahiptiniz zamanla kayalar saksılara yer vermiş. Mart ayında attığınız video şuan ki halinden çok çok daha iyi geliyor göze.
Örnek olması açısından bir kaç kaya ile çok daha etkileyici bir görüntü ve seyir keyfi yakalamak adına şu fotoyu aşağıya ekliyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192491/260220191041161.jpg[/IMG]
2-3 aydır bende Moba beslemekteyim ve umarım siz kadar sabırlı olur ve büyüdüklerini görebilirim. Tatlı sudaki en sevdiğim balık bu. Ciddi sabır istiyor ama[:)))][/QUOTE] O kadar yapıcı ve doğru şeyler yazmışsınız ki Taner Bey katılmamak elde değil. Sanırım bu frontosa beslemekle ilgili bir şey. O kadar emek verdikten, sabrettikten sonra yavruları mutlaka görmek istiyorsunuz ve internetten okuduklarımızla da benimki gibi sevimsiz tanklar ortaya çıkıyor. İnanın hiçbir görselliği yok ve sıkıcı ancak tuhaf bir şekilde balıkların daha rahat ettiğini düşünüyorum. Çünkü balık sayım şu an için fazla 7 d 2 e. Bunların her biri için saklanma yerlerini kayalarla oluşturmaya kalkmak ciddi şekilde tankın su hacminden çalmak olacak gibi geliyor. O nedenle saklanma yerlerini böyle zevksiz malzemelerden yapma yoluna gidiyoruz. Ayrıca bu malzemeler dip çekimi başta olmak üzere pek çok açıdan daha pratik geliyor. Eğer kıyabilir de 2 e 4 d şeklinde küçülmeye gidersem tavsiyeleriniz doğrultusunda farklı bir düzene geçebilirim. Balıklar büyüdükçe bu küçülme kaçınılmaz olacak gibi. Erkeklerden biri 23 cm oldu bile.
Son olarak tankınız ve mobalarınız harika görünüyor. Maşallah! Gerçekten imrendirici. Lütfen sabırlı olun ve yavrularınızı görün. Hem bu şekilde saksısız ve pimaşsız bir tanktan da frontosa yavrusu alabilmenin bir örneğini daha vermiş olursunuz. Bu da bizim için güzel bir örnek olur. Teşekkürler tekrar.
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
[;)][QUOTE=DrTurenX]Selamlar Mehmet Abi, Nedir Mpibmwe'lerin son Hali Fotograflar ile güncelleyin görelim bıcırlari :) [:)][/QUOTE] Selamlar Muhammet, son halleri böyle. Biraz bıcırlıktan çıktılar, dişiler yumurta alıp atmaya başladılar. Yavrular yakın gibi inşallah.[;)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059471.jpg[/IMG]
[;)][QUOTE=DrTurenX]Selamlar Mehmet Abi, Nedir Mpibmwe'lerin son Hali Fotograflar ile güncelleyin görelim bıcırlari :) [:)][/QUOTE] Selamlar Muhammet, son halleri böyle. Biraz bıcırlıktan çıktılar, dişiler yumurta alıp atmaya başladılar. Yavrular yakın gibi inşallah.[;)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059471.jpg[/IMG]
Tanganyika Hardscape Sf- 17
Muhammed merhabalar kardeşim, ellerine sağlık çok güzel olmuş. İlgiyle izlemeye devam...
Muhammed merhabalar kardeşim, ellerine sağlık çok güzel olmuş. İlgiyle izlemeye devam...
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]Selamlar Ahmet kardeşim .
Balıklarının maşallahı var nice yavrularının paylaşımlarını yaparsın inşallah [:iyi:] [:nazar:] [:iyi:]
Güzel bir türe gönül vermişsin Allah kolaylığını versin .Frontoza meşakkatli ve tabikide sabır işidir uzun bir süreçtir. Böyle olmasına rağmen şuan bu tür istediği ilgi ve alakayı pek görmüyor üzücü [:(] [/QUOTE]
Evet abi, çok haklısın. Kendi adıma beslediğim türden her şeye rağmen memnunum. Yavru alır almaz paylaşımlarını yaparım abi. Teşekkürler yorumların ve teşviklerin için. Saygılar.
[EDIT]beyrekizm,2018-10-06 00:11:21[/EDIT]
[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]Selamlar Ahmet kardeşim .
Balıklarının maşallahı var nice yavrularının paylaşımlarını yaparsın inşallah [:iyi:] [:nazar:] [:iyi:]
Güzel bir türe gönül vermişsin Allah kolaylığını versin .Frontoza meşakkatli ve tabikide sabır işidir uzun bir süreçtir. Böyle olmasına rağmen şuan bu tür istediği ilgi ve alakayı pek görmüyor üzücü [:(] [/QUOTE]
Evet abi, çok haklısın. Kendi adıma beslediğim türden her şeye rağmen memnunum. Yavru alır almaz paylaşımlarını yaparım abi. Teşekkürler yorumların ve teşviklerin için. Saygılar.
[EDIT]beyrekizm,2018-10-06 00:11:21[/EDIT]
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
[QUOTE=dancer]Frontosa harbiden kaliteli bi tür..davranış olsun,görsellik olsun..sizin balıklarda çok güzel görünüyor..maşallah[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Evet, frontosa dediğiniz gibi çok güzel bir tür. Asil balık.
[QUOTE=dancer]Frontosa harbiden kaliteli bi tür..davranış olsun,görsellik olsun..sizin balıklarda çok güzel görünüyor..maşallah[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Evet, frontosa dediğiniz gibi çok güzel bir tür. Asil balık.
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
22.09.2018 itibariyle durum bu. Vallahi frontosa sabır işiymiş :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180111581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112531.jpg[/IMG]
22.09.2018 itibariyle durum bu. Vallahi frontosa sabır işiymiş :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180111581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112531.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 11:42
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 11:36
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 11:25
Yosun - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
