ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ağustos 2016 07:34
Son Ziyaret:
04 Eylül 2016 15:05
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
MrDK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Elektronik Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
MrDK
SON 10 MESAJI
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=Atabey]Merak ettim 2 gün oldu MrDk (ismini belirtmeyen arkadaş) balıklari geri verdimi[/QUOTE]
Vermedim presesi ve 2 japonu 35 litrelik akvaryuma taşıdım.[EDIT]MaviYesil,2016-08-30 00:24:26[/EDIT]
[QUOTE=Atabey]Merak ettim 2 gün oldu MrDk (ismini belirtmeyen arkadaş) balıklari geri verdimi[/QUOTE]
Vermedim presesi ve 2 japonu 35 litrelik akvaryuma taşıdım.[EDIT]MaviYesil,2016-08-30 00:24:26[/EDIT]
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=vuslat]
Konu başlığınızın akışını değiştirdiğini düşünüyorum ama tekrardan açıklama gereği hissettim. Konuya iştirak eden arkadaşlar kusuruma bakmayınız. [:)]
Yukarıda bulunan mesajımda anlatmak istediğimi son cümlenizde zaten belirtmişsiniz. Sanal ortamda ifadeler sadece klavye ile belirlendiğinden dolayı ben dahil kimse mimiklerinizi bilemeyiz. Bu sebeple sizin yanlış görmedediğiniz bu hitap şekilleri, karşı tarafın algısına bağlı olarak rencide edici gelebileceğinden forum sakinlerimizin bu gibi hitaplardan ve mesajlardan kaçınmalarını istemekteyiz.
[/QUOTE]
Kardeşim dediğiniz gibi konu çok saptı, bu kadar ufak şeylere takılacaksanız bu forumda zaten yerim yok durmam bile ,yani şu konuyu tartışmamız bile zaman kaybı, bu saatten sonra ister banlayın ister banlamayın size kalmış,
İyi forumlar sizlere...
[QUOTE=vuslat]
Konu başlığınızın akışını değiştirdiğini düşünüyorum ama tekrardan açıklama gereği hissettim. Konuya iştirak eden arkadaşlar kusuruma bakmayınız. [:)]
Yukarıda bulunan mesajımda anlatmak istediğimi son cümlenizde zaten belirtmişsiniz. Sanal ortamda ifadeler sadece klavye ile belirlendiğinden dolayı ben dahil kimse mimiklerinizi bilemeyiz. Bu sebeple sizin yanlış görmedediğiniz bu hitap şekilleri, karşı tarafın algısına bağlı olarak rencide edici gelebileceğinden forum sakinlerimizin bu gibi hitaplardan ve mesajlardan kaçınmalarını istemekteyiz.
[/QUOTE]
Kardeşim dediğiniz gibi konu çok saptı, bu kadar ufak şeylere takılacaksanız bu forumda zaten yerim yok durmam bile ,yani şu konuyu tartışmamız bile zaman kaybı, bu saatten sonra ister banlayın ister banlamayın size kalmış,
İyi forumlar sizlere...
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=vuslat]Merhaba.
Mesajınızın aşağıdaki alıntıladığım bölümüne kadar haklısınız.
Üyesi olduğunuz bu forum bilgi paylaşımının yapıldığı, hobide yanlış olan uygulamaların karşılıklı olarak fikir alışverişinde bulunulup doğrusunun öğrenildiği ama saygı, hitap ve üslubun kurallarla belirlendiği bir sitedir. Bizleride genel olarak diğer sitelerden farklı kılanda bu çizgimizdir.
Kime nasıl hitap edersem ederim kimse bana karışamaz gibi bir yaklaşım önce site yönetimini, sonra üyelerimizi ciddi derecede rahatsız eden bir davranış biçimidir.
Sizden ricamız yeni üye olduğunuz, uzun yıllar geçireceğiniz, iyi bir akvarist olma yolunda bilgi edineceğiniz sitemizin yürütüldüğü [URL=http://www.akvaryum.com/Forum/forum_kurallari_k12733.asp]FORUM KURALLARI[/URL]mızı bir kez daha gözden geçirip gereğince davranmak olacaktır.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Eksik bir açıklama yaptım anladığım kadarıyla, [QUOTE=vuslat]Merhaba.
Mesajınızın aşağıdaki alıntıladığım bölümüne kadar haklısınız.
Üyesi olduğunuz bu forum bilgi paylaşımının yapıldığı, hobide yanlış olan uygulamaların karşılıklı olarak fikir alışverişinde bulunulup doğrusunun öğrenildiği ama saygı, hitap ve üslubun kurallarla belirlendiği bir sitedir. Bizleride genel olarak diğer sitelerden farklı kılanda bu çizgimizdir.
Kime nasıl hitap edersem ederim kimse bana karışamaz gibi bir yaklaşım önce site yönetimini, sonra üyelerimizi ciddi derecede rahatsız eden bir davranış biçimidir.
Sizden ricamız yeni üye olduğunuz, uzun yıllar geçireceğiniz, iyi bir akvarist olma yolunda bilgi edineceğiniz sitemizin yürütüldüğü [URL=http://www.akvaryum.com/Forum/forum_kurallari_k12733.asp]FORUM KURALLARI[/URL]mızı bir kez daha gözden geçirip gereğince davranmak olacaktır.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
("Usta , müdür , hacı " gibi hitap etmekte bana kalmış beyefendi hanfendi demekte bana kalmış buna kimse müdahale edemez.). Burda eksik bir açıklama yaptım anladığım kadarıyla , bu saydığım hitap biçimlerinde bir yanlış göremiyorum , doğrumudur ?, tabiki karşı tarafı rencide edici bir hitap şeklini kimse masum göremez.
[QUOTE=vuslat]Merhaba.
Mesajınızın aşağıdaki alıntıladığım bölümüne kadar haklısınız.
Üyesi olduğunuz bu forum bilgi paylaşımının yapıldığı, hobide yanlış olan uygulamaların karşılıklı olarak fikir alışverişinde bulunulup doğrusunun öğrenildiği ama saygı, hitap ve üslubun kurallarla belirlendiği bir sitedir. Bizleride genel olarak diğer sitelerden farklı kılanda bu çizgimizdir.
Kime nasıl hitap edersem ederim kimse bana karışamaz gibi bir yaklaşım önce site yönetimini, sonra üyelerimizi ciddi derecede rahatsız eden bir davranış biçimidir.
Sizden ricamız yeni üye olduğunuz, uzun yıllar geçireceğiniz, iyi bir akvarist olma yolunda bilgi edineceğiniz sitemizin yürütüldüğü [URL=http://www.akvaryum.com/Forum/forum_kurallari_k12733.asp]FORUM KURALLARI[/URL]mızı bir kez daha gözden geçirip gereğince davranmak olacaktır.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Eksik bir açıklama yaptım anladığım kadarıyla, [QUOTE=vuslat]Merhaba.
Mesajınızın aşağıdaki alıntıladığım bölümüne kadar haklısınız.
Üyesi olduğunuz bu forum bilgi paylaşımının yapıldığı, hobide yanlış olan uygulamaların karşılıklı olarak fikir alışverişinde bulunulup doğrusunun öğrenildiği ama saygı, hitap ve üslubun kurallarla belirlendiği bir sitedir. Bizleride genel olarak diğer sitelerden farklı kılanda bu çizgimizdir.
Kime nasıl hitap edersem ederim kimse bana karışamaz gibi bir yaklaşım önce site yönetimini, sonra üyelerimizi ciddi derecede rahatsız eden bir davranış biçimidir.
Sizden ricamız yeni üye olduğunuz, uzun yıllar geçireceğiniz, iyi bir akvarist olma yolunda bilgi edineceğiniz sitemizin yürütüldüğü [URL=http://www.akvaryum.com/Forum/forum_kurallari_k12733.asp]FORUM KURALLARI[/URL]mızı bir kez daha gözden geçirip gereğince davranmak olacaktır.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
("Usta , müdür , hacı " gibi hitap etmekte bana kalmış beyefendi hanfendi demekte bana kalmış buna kimse müdahale edemez.). Burda eksik bir açıklama yaptım anladığım kadarıyla , bu saydığım hitap biçimlerinde bir yanlış göremiyorum , doğrumudur ?, tabiki karşı tarafı rencide edici bir hitap şeklini kimse masum göremez.
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=BasarBASARAN]Yaşın önemi olmasada,iletişimde saygının önemi çok fazladır...kişi konuşma üslubuyla saygı görür ve saygı alır,konuyu açma şeklinden tutta "usta" şeklinde hitaplarınla burada bir çoğunu tanıdığım ve ne şekilde saygılı olduklarını çok iyi bildiğim değerli arkadaş,kardeş,abilerin oklarını üzerine çekip,hatanı bir feyz noktası kabul etmekten ziyade çatışmacı kimlikle yol alamazsın,kimse alamaz...yaptığın sosyolojik benzetmeyi beğenerek,90 metrekarede yaşayıp sıkıntı ve stresle çocuğunu,karısını veya kendini öldüren insanlardan da ders almanı ve bu durumu akvaryumunda uygulamamanı bekliyorum...
Soru veya sorun öğrenme amaçlı yaklaşımla ortadan kalkar ancak amaç üzüm yemeyip bağcı dövmekse,soru dediğin cümle sorun olur...
Gelişme çağında ve tam değilken bir başka canlıyı geliştirme maksatlı,üç kuruş para için bunu yapan zihniyet temel sorumlu olsada,genel bakış açındaki sorunla beraber o canlara umarım hayırlı bir hayat olur temennisiyle...[/QUOTE]
[:iyi:] Hak veriyorum ancak dediğim gibi buraya öğrenmeye geldik , ben söyleneni takmayacak olsam buraya gelip konu açmam, gelmişim bir konu açmışım bana cevap verilecekse saygı çerçevesinde verilecek ,yorumları değerlendirrim ama heves kırmaya yönelik yorumlar umrumda olmaz. Balıklara öyle bakacaksan hiç bakma git geri ver gibi yorumların kabulu yoktur, benim umrumda olmaz bu yorum ama başkası olsa hevesi kaçabilir. "Usta , müdür , hacı " gibi hitap etmekte bana kalmış beyefendi hanfendi demekte bana kalmış buna kimse müdahale edemez.Siz nasıl hitap ederseniz edin saygı çerçevesi içinde olduğu sürece sorun yok , bü yüzden benim nasıl konuşacağıma karışılmamasını temenni eder iyi akşamlar dilerim.
[QUOTE=CerenErtürk] Umarim bi an önce akvaryumunuz düzenleyip keyifli bir şekilde manzarayı izlemeye koyulursunuz [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler [:iyi:]
[QUOTE=BasarBASARAN]Yaşın önemi olmasada,iletişimde saygının önemi çok fazladır...kişi konuşma üslubuyla saygı görür ve saygı alır,konuyu açma şeklinden tutta "usta" şeklinde hitaplarınla burada bir çoğunu tanıdığım ve ne şekilde saygılı olduklarını çok iyi bildiğim değerli arkadaş,kardeş,abilerin oklarını üzerine çekip,hatanı bir feyz noktası kabul etmekten ziyade çatışmacı kimlikle yol alamazsın,kimse alamaz...yaptığın sosyolojik benzetmeyi beğenerek,90 metrekarede yaşayıp sıkıntı ve stresle çocuğunu,karısını veya kendini öldüren insanlardan da ders almanı ve bu durumu akvaryumunda uygulamamanı bekliyorum...
Soru veya sorun öğrenme amaçlı yaklaşımla ortadan kalkar ancak amaç üzüm yemeyip bağcı dövmekse,soru dediğin cümle sorun olur...
Gelişme çağında ve tam değilken bir başka canlıyı geliştirme maksatlı,üç kuruş para için bunu yapan zihniyet temel sorumlu olsada,genel bakış açındaki sorunla beraber o canlara umarım hayırlı bir hayat olur temennisiyle...[/QUOTE]
[:iyi:] Hak veriyorum ancak dediğim gibi buraya öğrenmeye geldik , ben söyleneni takmayacak olsam buraya gelip konu açmam, gelmişim bir konu açmışım bana cevap verilecekse saygı çerçevesinde verilecek ,yorumları değerlendirrim ama heves kırmaya yönelik yorumlar umrumda olmaz. Balıklara öyle bakacaksan hiç bakma git geri ver gibi yorumların kabulu yoktur, benim umrumda olmaz bu yorum ama başkası olsa hevesi kaçabilir. "Usta , müdür , hacı " gibi hitap etmekte bana kalmış beyefendi hanfendi demekte bana kalmış buna kimse müdahale edemez.Siz nasıl hitap ederseniz edin saygı çerçevesi içinde olduğu sürece sorun yok , bü yüzden benim nasıl konuşacağıma karışılmamasını temenni eder iyi akşamlar dilerim.
[QUOTE=CerenErtürk] Umarim bi an önce akvaryumunuz düzenleyip keyifli bir şekilde manzarayı izlemeye koyulursunuz [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler [:iyi:]
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=CerenErtürk] Siz 200metrekare filan diye olayi açıklamaya çalışmışsınız fakat ben size söyle bi benzetme yapiyim bu konu üzerinden siz kücücük bi odada gereğinden fazla ve sürekli tartıştığınız kavga ettiğiniz insanlarla bulunuyorsunuz ve bu odada bi tane pencere var herkes kendi yerinde oturuyor ve oda çok havasiz o pencereden çok az bi hava geliyor ve bu hava 1 kisiye zor yetiyor o havayı hanginiz kullanacaksınız ? En kötü bu şekilde düşünebilirsiniz.[/QUOTE]
Mesajlarımı silen yönetime selamlar olsun , Teşekkürler Ceren hanım kibar ve kırıcı olmayan açıklamanız sebebiyle [:iyi:]
[QUOTE=CerenErtürk] Siz 200metrekare filan diye olayi açıklamaya çalışmışsınız fakat ben size söyle bi benzetme yapiyim bu konu üzerinden siz kücücük bi odada gereğinden fazla ve sürekli tartıştığınız kavga ettiğiniz insanlarla bulunuyorsunuz ve bu odada bi tane pencere var herkes kendi yerinde oturuyor ve oda çok havasiz o pencereden çok az bi hava geliyor ve bu hava 1 kisiye zor yetiyor o havayı hanginiz kullanacaksınız ? En kötü bu şekilde düşünebilirsiniz.[/QUOTE]
Mesajlarımı silen yönetime selamlar olsun , Teşekkürler Ceren hanım kibar ve kırıcı olmayan açıklamanız sebebiyle [:iyi:]
Lepistes Öylece Duruyor
[QUOTE=mrtmct]Güzel insan bizlerde hobiye yeni başladığımızda türlü türlü şeyler yaşadık burda balık öldü diye kimse sana kızmıyor zaten. Bu site zaten araştırıp bilgi edinmek için var herkes sana balıkların uyumsuz olduğunu, birbirleriyle yaşayamayacağını bu şartlarda hastalık ve balık kayıplarının olacağını söylemiş ve artık sende balıkların uyumsuzluklarını biliyorsun. Yanlış olduğunu bile bile beslemeye devam edersen de bunun adı artık tecrübesizlik değildir. Beslediklerin de Allah'ın dilsiz kuludur ve hayatlarından da sen sorumlusun bu bilinçte bakarsan olaya bizi anlayacağını umuyorum.[:)][/QUOTE]
Yaşın 28 sana harbiden abi diye hitap etmek istiyorum [:)] . İşte benimde demek istediğim bu ,ben buraya bişeyler öğrenmeye geldim şimdide balıkların uyumsuz olduğunu öğrendim gerekeni yapacam , ama diğer arkadaşların ters ters cevaplar vermesi beni bozdu. Sana cidden teşekkür ederim iyi akşamla abicim [:iyi:]
[QUOTE=mrtmct]Güzel insan bizlerde hobiye yeni başladığımızda türlü türlü şeyler yaşadık burda balık öldü diye kimse sana kızmıyor zaten. Bu site zaten araştırıp bilgi edinmek için var herkes sana balıkların uyumsuz olduğunu, birbirleriyle yaşayamayacağını bu şartlarda hastalık ve balık kayıplarının olacağını söylemiş ve artık sende balıkların uyumsuzluklarını biliyorsun. Yanlış olduğunu bile bile beslemeye devam edersen de bunun adı artık tecrübesizlik değildir. Beslediklerin de Allah'ın dilsiz kuludur ve hayatlarından da sen sorumlusun bu bilinçte bakarsan olaya bizi anlayacağını umuyorum.[:)][/QUOTE]
Yaşın 28 sana harbiden abi diye hitap etmek istiyorum [:)] . İşte benimde demek istediğim bu ,ben buraya bişeyler öğrenmeye geldim şimdide balıkların uyumsuz olduğunu öğrendim gerekeni yapacam , ama diğer arkadaşların ters ters cevaplar vermesi beni bozdu. Sana cidden teşekkür ederim iyi akşamla abicim [:iyi:]
Lepistes Öylece Duruyor
[QUOTE=CerenErtürk] Öncelikle şunu söyliyim bu şartlarda beslicekseniz hiç beslemeyin ayrica bi balığın ölmesinde komik bişey göremiyorum o balık kelebek değil melek resimdekide lepistes değil. Eğer çok balik beslemek istiyorsanız size bi tavsiye veriyim. Her türün kendi türüyle beslenmesi en uygunudur. Sizde akvaryum hacminize uygun bi balik seçin ve yaşam şartlarını araştırın. [/QUOTE]
Şimdi iyi güzel de bu hobicilikte birşey öğrenmişsiniz tecrübe etmişsiniz bilginiz var denebilir , buna kesinlikle saygım var ama yeni başlayan birine bu şekilde besleyeceksen besleme demenin alemi yok , buraya kaydolup bu konuları açmamın sebebi birşey öğrenmek bunu söylememe gerek yoktu ama bu açıklamayı yapmak zorunda bırakıyorsunuz. Balığın ölmesinde komik birşey yok demişsiniz ,ben ister gülerim ister ağlarım bu benim problemim anlatabildimmi ? Teşekkürler yine de Ceren hanım.
[QUOTE=CerenErtürk] Öncelikle şunu söyliyim bu şartlarda beslicekseniz hiç beslemeyin ayrica bi balığın ölmesinde komik bişey göremiyorum o balık kelebek değil melek resimdekide lepistes değil. Eğer çok balik beslemek istiyorsanız size bi tavsiye veriyim. Her türün kendi türüyle beslenmesi en uygunudur. Sizde akvaryum hacminize uygun bi balik seçin ve yaşam şartlarını araştırın. [/QUOTE]
Şimdi iyi güzel de bu hobicilikte birşey öğrenmişsiniz tecrübe etmişsiniz bilginiz var denebilir , buna kesinlikle saygım var ama yeni başlayan birine bu şekilde besleyeceksen besleme demenin alemi yok , buraya kaydolup bu konuları açmamın sebebi birşey öğrenmek bunu söylememe gerek yoktu ama bu açıklamayı yapmak zorunda bırakıyorsunuz. Balığın ölmesinde komik birşey yok demişsiniz ,ben ister gülerim ister ağlarım bu benim problemim anlatabildimmi ? Teşekkürler yine de Ceren hanım.
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=fatiharpak]Sari prenses hic olmaz japonun bakterisi farkli die biliorum oda olmaz bende daha cesitli bi akvaryum kurmustum ayni senin gibi tecrubesizce ilk olen baligim moli oldu bence lepites moli kalmali digerlerini cikarmazsan zaten olecekler yada prenses biraz buyuyunce bide erkekse hepsini yicek bu forum cok ise yario bizim gibiler icin[/QUOTE]
Ufak lepistesler var içerde boyu 2 cm kadar , presesin boyu 15 cm kadar. Şu anda bi sıkıntı yok gayet güzel güzel takılıyolar yiyecek gibi durmuyor [:)))] ama ilerde nolur bilemem
[QUOTE=fatiharpak]Sari prenses hic olmaz japonun bakterisi farkli die biliorum oda olmaz bende daha cesitli bi akvaryum kurmustum ayni senin gibi tecrubesizce ilk olen baligim moli oldu bence lepites moli kalmali digerlerini cikarmazsan zaten olecekler yada prenses biraz buyuyunce bide erkekse hepsini yicek bu forum cok ise yario bizim gibiler icin[/QUOTE]
Ufak lepistesler var içerde boyu 2 cm kadar , presesin boyu 15 cm kadar. Şu anda bi sıkıntı yok gayet güzel güzel takılıyolar yiyecek gibi durmuyor [:)))] ama ilerde nolur bilemem
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=yunusemre44]Sana tavsiyem birşey almadan önce forumda bilgili arkadaşlara danış acele etme yavaş yavaş olsun ama bilgilenerek yap yaptığın işi
30 litrede lepistes beslenir beslemesine ama çok yavrulayacaktir benim önerim gosterisli 1 tane japon veya 1 tane beta balığı alman[/QUOTE]
1 japonda çok az be usta , o mekan bence yeterli onlara belki bikaç tanesi çıkartılabilir. Genel olarak gördüğüm kadarıyla herkes akvaryumun ufaklığından yakınıyor. Bence öyle düşünenlerin mantığı ile 4 kişilik bir çekirdek ailenin 200 metre kare dairede yaşama mantığı aynı, o aile 90 metrekaredede yaşayabilir fazlası lükse girer .
[QUOTE=yunusemre44]Sana tavsiyem birşey almadan önce forumda bilgili arkadaşlara danış acele etme yavaş yavaş olsun ama bilgilenerek yap yaptığın işi
30 litrede lepistes beslenir beslemesine ama çok yavrulayacaktir benim önerim gosterisli 1 tane japon veya 1 tane beta balığı alman[/QUOTE]
1 japonda çok az be usta , o mekan bence yeterli onlara belki bikaç tanesi çıkartılabilir. Genel olarak gördüğüm kadarıyla herkes akvaryumun ufaklığından yakınıyor. Bence öyle düşünenlerin mantığı ile 4 kişilik bir çekirdek ailenin 200 metre kare dairede yaşama mantığı aynı, o aile 90 metrekaredede yaşayabilir fazlası lükse girer .
Balık Kombini Nasıl Olmalı
[QUOTE=Tunc Berk]Bunu tamamen dostça söylüyorum. Aldığınız yere balıkları geri vermelisiniz. İlk akvaryum kurulumu hakkında, beğendiğiniz türler, diyetleri, tank arkadaşları hakkında bilgi toplamalısınız daha sonra kuruluma geçmelisiniz.
Kurulumunuz a'dan z'ye hatalı. Muhtemelen iç filtreye "kompresör" diyorsunuz. Konumu hakkında tereddütleriniz var. Bu canlı hayvan beslenen bir hobi, maalesef bir hevesle içeri girip vitrinden beğendiklerinizi alıp devam etme şansınız olmuyor.
Buradan hangi türleriniz neden uyumsuz diye yazmaya başlarsak sanırım ansiklopedi olur. O nedenle kendiniz bilgi toplamanız çok daha kolay olacaktır.[/QUOTE]
Usta sen direk mevzuyu kestirip atmışın , türler neden uyumsuz açıklama istemedim sadece lepistes japonla uyumludur veya uyumsuzdur gibi birşey bekliyorum , kompresör dediğim şey hava üfleyen alet filtresi falan var ondan bahsediyorum.[EDIT]MrDK,2016-08-27 18:35:20[/EDIT]
[QUOTE=Halil1906]O akvaryumda sadece lepistes bakabilirsin diğerlerine yazık etmeden elden çıkar[/QUOTE]
Neden sadece lepistes ?
[QUOTE=Tunc Berk]Bunu tamamen dostça söylüyorum. Aldığınız yere balıkları geri vermelisiniz. İlk akvaryum kurulumu hakkında, beğendiğiniz türler, diyetleri, tank arkadaşları hakkında bilgi toplamalısınız daha sonra kuruluma geçmelisiniz.
Kurulumunuz a'dan z'ye hatalı. Muhtemelen iç filtreye "kompresör" diyorsunuz. Konumu hakkında tereddütleriniz var. Bu canlı hayvan beslenen bir hobi, maalesef bir hevesle içeri girip vitrinden beğendiklerinizi alıp devam etme şansınız olmuyor.
Buradan hangi türleriniz neden uyumsuz diye yazmaya başlarsak sanırım ansiklopedi olur. O nedenle kendiniz bilgi toplamanız çok daha kolay olacaktır.[/QUOTE]
Usta sen direk mevzuyu kestirip atmışın , türler neden uyumsuz açıklama istemedim sadece lepistes japonla uyumludur veya uyumsuzdur gibi birşey bekliyorum , kompresör dediğim şey hava üfleyen alet filtresi falan var ondan bahsediyorum.[EDIT]MrDK,2016-08-27 18:35:20[/EDIT]
[QUOTE=Halil1906]O akvaryumda sadece lepistes bakabilirsin diğerlerine yazık etmeden elden çıkar[/QUOTE]
Neden sadece lepistes ?
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 09:30
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
