ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mehmet karadağ
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
204
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ekim 2016 22:43
Son Ziyaret:
23 Mayıs 2022 17:54
Toplam Mesaj:
70 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mehmet karadağ
Doğum Tarihi:
06 Mayıs 1978
Yaş:
48
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mehmet karadağ
SON 10 MESAJI
Caridina Türleri Bakımı
Ulvi Bey merhaba, daha geçen ay caridina tankımın toprağını yavru alamadığım için ve bunun sebebinin ph olduğunu düşündüğüm için olduğu gibi değiştirdim. 2 yıllık benibachi idi, şimdi başka bir aktif toprak. Ve hemen yavru almaya da başladım. Yani belki ph'tan başka bir sebebi var ama yine ro suyunu sizin gh plus formulü ile minerallendirip su değişimini haftada yüzde 5-10 arası yapıyorum. Benim merakım fosforik asit veya hidroklorik asit ile değişim suyunun phını nasıl ölçtüğünüz? Bendeki sarı ph metre kalibrasyona rağmen sürekli farklı ölçüyor, Adwa marka aldım o da stabil sonuç vermiyor. Markaların ph test solüsyon kitleri de hiç ekonomik değil. Ne önerirsiniz? Teşekkürler..
Ulvi Bey merhaba, daha geçen ay caridina tankımın toprağını yavru alamadığım için ve bunun sebebinin ph olduğunu düşündüğüm için olduğu gibi değiştirdim. 2 yıllık benibachi idi, şimdi başka bir aktif toprak. Ve hemen yavru almaya da başladım. Yani belki ph'tan başka bir sebebi var ama yine ro suyunu sizin gh plus formulü ile minerallendirip su değişimini haftada yüzde 5-10 arası yapıyorum. Benim merakım fosforik asit veya hidroklorik asit ile değişim suyunun phını nasıl ölçtüğünüz? Bendeki sarı ph metre kalibrasyona rağmen sürekli farklı ölçüyor, Adwa marka aldım o da stabil sonuç vermiyor. Markaların ph test solüsyon kitleri de hiç ekonomik değil. Ne önerirsiniz? Teşekkürler..
Staghorn Yosunu İçin Antibiyotik Kullananlar
Ben de bu sorunu yeni kurulumlarda yaşadım. Sirkülasyonu arttırarak bu sorunun azaldığını ve yok olduğunu gördüm. Özellikle zemin bitkilerimde oluştuğundan, tabana yönlendirdiğim dalga motoru ile o bölgede sirkülasyonu arttırıyorum. 2 hafta içinde de erimeye başlıyordu. Dalga motorunu 24 saat değil de zamanlayıcı ile aralıklı çalıştırmak balıkları yormaması için iyi olur. Umarım çözülür sorununuz. Selamlar..
Ben de bu sorunu yeni kurulumlarda yaşadım. Sirkülasyonu arttırarak bu sorunun azaldığını ve yok olduğunu gördüm. Özellikle zemin bitkilerimde oluştuğundan, tabana yönlendirdiğim dalga motoru ile o bölgede sirkülasyonu arttırıyorum. 2 hafta içinde de erimeye başlıyordu. Dalga motorunu 24 saat değil de zamanlayıcı ile aralıklı çalıştırmak balıkları yormaması için iyi olur. Umarım çözülür sorununuz. Selamlar..
Bitkili Akvaryum 90x45x45
Yenisi daha tam toparlanmadı Ertuğrul Bey.Şu hali ile de koymak istemedim.Utricularia gelişimi bende çok yavaş ve zorlu.Onlar toparlanınca ekleyeceğim.Sağolun..
Yenisi daha tam toparlanmadı Ertuğrul Bey.Şu hali ile de koymak istemedim.Utricularia gelişimi bende çok yavaş ve zorlu.Onlar toparlanınca ekleyeceğim.Sağolun..
Bitkili Akvaryum 90x45x45
Selamlar size de.Dalga motorum newjet 2000.Memenunum,sessiz ve ergonomik bir cihaz.Işığın aktif olduğu zaman aralığında çalıştırıyorum.Sirkülasyona fayda sağlıyor ve yosuna karşı da bunun faydası oluyor.Eğer filtrenizin yeterli sirkülasyonu oluşturduğunu gözlemliyorsanız gerek olmayabilir.Saygılarımla...
Selamlar size de.Dalga motorum newjet 2000.Memenunum,sessiz ve ergonomik bir cihaz.Işığın aktif olduğu zaman aralığında çalıştırıyorum.Sirkülasyona fayda sağlıyor ve yosuna karşı da bunun faydası oluyor.Eğer filtrenizin yeterli sirkülasyonu oluşturduğunu gözlemliyorsanız gerek olmayabilir.Saygılarımla...
Eheim 2213 Ses Sorunu
Aslında o mekanizmanın nasıl sağlam yapıştırıldığını ilgili YouTube videolarından öğrenip siz de yapabilirsiniz.Ben servisine götürdüğümde hem yenisini verdiler.Hem de bozuk olanı aktivatörlü yapıştırıcı ile (şu bir sıvı bir de fısfıslı dodurucusu ile beraber satılanlardan) yapıştırıp geri vermişlerdi.Eğer servis uzak veya zaman sorununuz varsa ve elinizden gelirse siz de yapabilirsiniz..Tabi Garanti şartları nasıl değişir onu da düşünmek lazım.[EDIT]mehmet karadağ,2018-08-25 14:17:17[/EDIT]
Aslında o mekanizmanın nasıl sağlam yapıştırıldığını ilgili YouTube videolarından öğrenip siz de yapabilirsiniz.Ben servisine götürdüğümde hem yenisini verdiler.Hem de bozuk olanı aktivatörlü yapıştırıcı ile (şu bir sıvı bir de fısfıslı dodurucusu ile beraber satılanlardan) yapıştırıp geri vermişlerdi.Eğer servis uzak veya zaman sorununuz varsa ve elinizden gelirse siz de yapabilirsiniz..Tabi Garanti şartları nasıl değişir onu da düşünmek lazım.[EDIT]mehmet karadağ,2018-08-25 14:17:17[/EDIT]
Eheim 2213 Ses Sorunu
Mıknatıs kısmı için YouTube da bir arama yapın.Mıknatısın tam yapışmaması durumunda böyle bir ses te yapıyor olabilir.Benim başıma gelen öyle bir sorundu.Youtube da bir arama yapın kendinizinkini ona göre kontrol edin eğer o mıknatıslı kısım ile ilgili ise servise vermek en iyisi.[EDIT]mehmet karadağ,2018-08-25 01:00:45[/EDIT]
Mıknatıs kısmı için YouTube da bir arama yapın.Mıknatısın tam yapışmaması durumunda böyle bir ses te yapıyor olabilir.Benim başıma gelen öyle bir sorundu.Youtube da bir arama yapın kendinizinkini ona göre kontrol edin eğer o mıknatıslı kısım ile ilgili ise servise vermek en iyisi.[EDIT]mehmet karadağ,2018-08-25 01:00:45[/EDIT]
Eheim 2213 Ses Sorunu
İyi akşamlar ve iyi bayramlar..
Ben de eheim kullanıyorum.Benzer bir ses sorununu ilk kurulumda yaşamıştım.Gerçi benim motor pervane bölümündeki mıknatısın gevşek kalmasından kaynaklıymış ve o parçayı değiştirince düzelmişti.Sizde öyle bir problem yoksa: Filtreyi fişe takmadan önce,Filtrenin emiş hortumunu yani akvaryumdan suyu çeken kısmını su dolu olan akvaryuma daldırıp sabitleyin, vantuz yardımı ile.Filtrenin basış hortumundan yani akvaryuma filtre edilmiş suyu geri basan hortumundan kuvvetlice içinize hava çekin(Su devir daim edene kadar).Önceden hazırladığınız bir kovaya bu hortumdan gelen suyu bir süre boşaltın.Daha sonra fişi prize takın.Bu şekilde de bir deneyin.Olmaz ise aldığınız yere götürmek kalıyor geriye..[EDIT]mehmet karadağ,2018-08-23 00:53:48[/EDIT]
İyi akşamlar ve iyi bayramlar..
Ben de eheim kullanıyorum.Benzer bir ses sorununu ilk kurulumda yaşamıştım.Gerçi benim motor pervane bölümündeki mıknatısın gevşek kalmasından kaynaklıymış ve o parçayı değiştirince düzelmişti.Sizde öyle bir problem yoksa: Filtreyi fişe takmadan önce,Filtrenin emiş hortumunu yani akvaryumdan suyu çeken kısmını su dolu olan akvaryuma daldırıp sabitleyin, vantuz yardımı ile.Filtrenin basış hortumundan yani akvaryuma filtre edilmiş suyu geri basan hortumundan kuvvetlice içinize hava çekin(Su devir daim edene kadar).Önceden hazırladığınız bir kovaya bu hortumdan gelen suyu bir süre boşaltın.Daha sonra fişi prize takın.Bu şekilde de bir deneyin.Olmaz ise aldığınız yere götürmek kalıyor geriye..[EDIT]mehmet karadağ,2018-08-23 00:53:48[/EDIT]
Bitkili Akvaryum 90x45x45
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/010820181815081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/010820181815391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/010820181816451.jpg[/IMG]
Cesaretlendiren övgüleriniz için teşekkür ederim Ertuğrul Bey.Eklediğim fotoğraflar,önceki bitkili crs tankımdan.Karbondioksit ve gübre desteği vardı.Aslında canlı kaybı çok olmadı ama gübrelerin karidesler için önem taşıyan tds değerini sürekli zorlaması canlılar için gerekli ideal ortam değerlerini idamede zorluklar çıkardı.Bu sorunu forumda tecrübeli karides hobicilerine de danıştım, bu değer dalgalanmalarının sürekli gündemde olacağını, ileride sorunlar çıkarabilme ihtimalinin her zaman olası olduğunu belirtmeleri,canlıların hayatını riske atma endişesi sebebiyle beni tanka son vermeye yöneltti.
Zemini sökerken ne çok üzülmüştüm..Karides hobisinin benim için en keyifli kısmı yavru alma, onu büyütme tarafı.Yüksek destekli tankta bunu beceremedim.Karbondioksit ve gübre olmayan tankta ise çokça bu mutluluğu yaşayabildim..
Yüksek destek ve karides,bu ikisini başaran mutlaka vardır.Mevcut bilgi birikimim buna müsaade etmedi.Tabi öğrenme çabasında olmaya devam edeceğim..Bilgisi olan arkadaşlar tecrübelerini forumda paylaşırsa hepimiz faydalanırız.Selamlarımla...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/010820181815081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/010820181815391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/010820181816451.jpg[/IMG]
Cesaretlendiren övgüleriniz için teşekkür ederim Ertuğrul Bey.Eklediğim fotoğraflar,önceki bitkili crs tankımdan.Karbondioksit ve gübre desteği vardı.Aslında canlı kaybı çok olmadı ama gübrelerin karidesler için önem taşıyan tds değerini sürekli zorlaması canlılar için gerekli ideal ortam değerlerini idamede zorluklar çıkardı.Bu sorunu forumda tecrübeli karides hobicilerine de danıştım, bu değer dalgalanmalarının sürekli gündemde olacağını, ileride sorunlar çıkarabilme ihtimalinin her zaman olası olduğunu belirtmeleri,canlıların hayatını riske atma endişesi sebebiyle beni tanka son vermeye yöneltti.
Zemini sökerken ne çok üzülmüştüm..Karides hobisinin benim için en keyifli kısmı yavru alma, onu büyütme tarafı.Yüksek destekli tankta bunu beceremedim.Karbondioksit ve gübre olmayan tankta ise çokça bu mutluluğu yaşayabildim..
Yüksek destek ve karides,bu ikisini başaran mutlaka vardır.Mevcut bilgi birikimim buna müsaade etmedi.Tabi öğrenme çabasında olmaya devam edeceğim..Bilgisi olan arkadaşlar tecrübelerini forumda paylaşırsa hepimiz faydalanırız.Selamlarımla...
Bitkili Akvaryum 90x45x45
Bu da 60x45x45 ebatlı kristal karides tankı.Tabanda bakteri tozları üzerine 3x5kg Benibachi Fulvic kum kullandım.Dış filtre ve 1 adet ufak pipo filtre var sistemde.Sıcaklarda soğutucu kullanıyorum,ısıyı sabit 22 derecede tutmak için.Tankı kurduktan sonra yaklaşık 2 hafta boşta çalıştırdım.Ardından nano tanktaki hazır karidesleri ve bitkileri ekledim.Yaklaşık 40 kadar crs ve 3 adet otocinclus affinis var.Zamanla karideslerin artması ile ne olur bilemem.Umarım da artarlar.İzlemesi daha keyifli olur sanırım o zaman.
Emrah Bey'in "18 ay oldu mu?" demesi ile ben de kendime sormaya başladım.Acaba değiştireyim mi 90x45x45'in tasarımını diye.Bir yandan uğraşmayı,tasarımı idame ettirmeyi çok seviyorum bir yandan da Emrah Bey'in bu bakışı beni düşünmeye sevk etti açıkçası..Güzel sözleri için çok teşekkür ederim.
Bu tankı Ertuğrul Bey'in isteği ile tanıtıma koydum.Önerilerinize açığım,herkese selamlar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/280720181649491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/280720181650241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/280720181650491.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/MqzTlKcr5j8[/VID]
Bu da 60x45x45 ebatlı kristal karides tankı.Tabanda bakteri tozları üzerine 3x5kg Benibachi Fulvic kum kullandım.Dış filtre ve 1 adet ufak pipo filtre var sistemde.Sıcaklarda soğutucu kullanıyorum,ısıyı sabit 22 derecede tutmak için.Tankı kurduktan sonra yaklaşık 2 hafta boşta çalıştırdım.Ardından nano tanktaki hazır karidesleri ve bitkileri ekledim.Yaklaşık 40 kadar crs ve 3 adet otocinclus affinis var.Zamanla karideslerin artması ile ne olur bilemem.Umarım da artarlar.İzlemesi daha keyifli olur sanırım o zaman.
Emrah Bey'in "18 ay oldu mu?" demesi ile ben de kendime sormaya başladım.Acaba değiştireyim mi 90x45x45'in tasarımını diye.Bir yandan uğraşmayı,tasarımı idame ettirmeyi çok seviyorum bir yandan da Emrah Bey'in bu bakışı beni düşünmeye sevk etti açıkçası..Güzel sözleri için çok teşekkür ederim.
Bu tankı Ertuğrul Bey'in isteği ile tanıtıma koydum.Önerilerinize açığım,herkese selamlar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/280720181649491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/280720181650241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189608/280720181650491.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/MqzTlKcr5j8[/VID]
Bitkili Akvaryum 90x45x45
Tank 18 ayını doldurdu.Tabanına ufak tefek toprak eklemeleri dışında bir müdahalem olmadı.Düzeni korumak veya değişiklikler yapmak için bitki sökümlerinde zamanla toprakta azalmalar oluyor.Sadece bunu tamamlamak amacıyla.Monte Carloları ortalama ayda bir buduyorum.Arkaya vallisneria nana eklemesi yapmıştım.Ilk bir ay ektiğim bir kök hiç değişmeden yerinde kaldı.Sonra ise çok hızlı bir şekilde sağa,sola ve öne dipten sürgünler vererek yayıldı.Vallisneria nanaları da şu anda düzenli olarak diplerinden sökerek düzeni korumaya çalışıyorum,üstten keserek kısaltmak bitkinin geri kalanının çürümesine neden oluyor.Bu sebeple düzeni dipten sökerek sağlamaya çalışıyorum.Sıvı gübre için jebao dp4 dozlama cihazını şu an deniyorum.Ayarlarını iyi tutturursam gübre verme işini makinaya bırakmış olacakz ve evde olunamayan zamanlarda işe yarayacak umarım.Başlarda yaşadığım staghorn(geyik boynuzu) Yosun sorunu aralarda parvula diplerinde ortaya çıkıyor.Yine elle temizliyorum öyle yoğun bir yosunlanma olmuyor zaten.Su değişimleri standart haftada bir yüzde 50 gibi devam ediyor.Bakalım bu şekilde keyif almaya devam ediyoruz..Herkese selamlar...[EDIT]mehmet karadağ,2018-07-07 11:36:26[/EDIT]
Tank 18 ayını doldurdu.Tabanına ufak tefek toprak eklemeleri dışında bir müdahalem olmadı.Düzeni korumak veya değişiklikler yapmak için bitki sökümlerinde zamanla toprakta azalmalar oluyor.Sadece bunu tamamlamak amacıyla.Monte Carloları ortalama ayda bir buduyorum.Arkaya vallisneria nana eklemesi yapmıştım.Ilk bir ay ektiğim bir kök hiç değişmeden yerinde kaldı.Sonra ise çok hızlı bir şekilde sağa,sola ve öne dipten sürgünler vererek yayıldı.Vallisneria nanaları da şu anda düzenli olarak diplerinden sökerek düzeni korumaya çalışıyorum,üstten keserek kısaltmak bitkinin geri kalanının çürümesine neden oluyor.Bu sebeple düzeni dipten sökerek sağlamaya çalışıyorum.Sıvı gübre için jebao dp4 dozlama cihazını şu an deniyorum.Ayarlarını iyi tutturursam gübre verme işini makinaya bırakmış olacakz ve evde olunamayan zamanlarda işe yarayacak umarım.Başlarda yaşadığım staghorn(geyik boynuzu) Yosun sorunu aralarda parvula diplerinde ortaya çıkıyor.Yine elle temizliyorum öyle yoğun bir yosunlanma olmuyor zaten.Su değişimleri standart haftada bir yüzde 50 gibi devam ediyor.Bakalım bu şekilde keyif almaya devam ediyoruz..Herkese selamlar...[EDIT]mehmet karadağ,2018-07-07 11:36:26[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 90 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
Frkn,
HLLDNLYC,
nniiaa,
Birtek,
baozturk,
Ertug22,
Umutoty,
hakanmorcicek,
cheavy,
oguzkanmaz,
Sungurr,
osmandbnl,
DABARAKATO,
mirac06,
sina cen,
Joec,
Gökdeniz Kale,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Stoke,
Kuduoglu,
Sercan.,
nazemert,
aupqua,
Ehtiyar,
omerkaya40,
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
Kemalk41,
sirhill,
Tata,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
dream07,
Meryemmm,
Rime,
Alibicimcilci,
Pandkoal,
zafer3885,
Tatar10,
Rafayel,
metsi,
zen666,
şansal,
eflatunaxoy,
ilterisdoğukan,
Shortbuff,
ternapi,
vedat79,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
