ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
pinarak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Şubat 2017 23:13
Son Ziyaret:
19 Nisan 2017 17:14
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
PINAR AK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
PINAR AK
SON 10 MESAJI
Balıklarım Ölmeden Fikir Verir Misiniz Arkadaşlar?
[QUOTE=licoricemad]
Sanırım biraz nazik davrandığınız içindir. Biraz daha kuvvetli yapın diyeceğim ama sonunda hasar oluşursa benim yüzümden olmasın [:)][/QUOTE]
Korkum hasar... :) yarin bakmakta fayda var... tad kaciran bie olay iste inanin
[QUOTE=licoricemad]
Sanırım biraz nazik davrandığınız içindir. Biraz daha kuvvetli yapın diyeceğim ama sonunda hasar oluşursa benim yüzümden olmasın [:)][/QUOTE]
Korkum hasar... :) yarin bakmakta fayda var... tad kaciran bie olay iste inanin
Balıklarım Ölmeden Fikir Verir Misiniz Arkadaşlar?
[QUOTE=licoricemad]Benim akvaryumda kendinden filtreli, yalnız bayağı farklı sizinkinden. Ama fotoğraflardan anlayabildiğim, mavi boruyu ilk önce çıkarmalısınız ve sonra kafa motorunu mavi borunun çıktığı yere doğru çekmece gibi çekip aşağı doğru çıkarabileceğinizi düşünüyorum. Bana sistem o şekilde gibi geldi :/
Bu arada önce kafa motoruna bağlı dipteki pisliği çeken boruyu çıkarmanız gerek öncelikle[/QUOTE]
Aynen o sekilde yaptim o pislik ceken uuzn hortumu ve mavi boruyu sokmek gibi. Ancak cikmadi ne yaptiysam. Artik çıldırmak uzereyim gunduz gozuyle bakacagim yarin
[QUOTE=licoricemad]Benim akvaryumda kendinden filtreli, yalnız bayağı farklı sizinkinden. Ama fotoğraflardan anlayabildiğim, mavi boruyu ilk önce çıkarmalısınız ve sonra kafa motorunu mavi borunun çıktığı yere doğru çekmece gibi çekip aşağı doğru çıkarabileceğinizi düşünüyorum. Bana sistem o şekilde gibi geldi :/
Bu arada önce kafa motoruna bağlı dipteki pisliği çeken boruyu çıkarmanız gerek öncelikle[/QUOTE]
Aynen o sekilde yaptim o pislik ceken uuzn hortumu ve mavi boruyu sokmek gibi. Ancak cikmadi ne yaptiysam. Artik çıldırmak uzereyim gunduz gozuyle bakacagim yarin
Balıklarım Ölmeden Fikir Verir Misiniz Arkadaşlar?
[QUOTE=ibrahim43]Yardım alabileceğiniz biri varsa yardım etsin inceleyin biraz sökme yerini bulacaksınız internet tende araştırın çok kirlenince bu sorun oluyor. hiç temizlemeden 3 ay durduysa çok tiksindirici pis kokan bir şeyle karşılaşabilirsiniz.[:)][/QUOTE]
Yanlis olmasin 15 gun evvel temizlettik biz yapamayiz diye, herseyi temizlediler ama bunu yapan isin uzmani kisi baska sehre gitti ve ben kaldım boyle...
[QUOTE=ibrahim43]Yardım alabileceğiniz biri varsa yardım etsin inceleyin biraz sökme yerini bulacaksınız internet tende araştırın çok kirlenince bu sorun oluyor. hiç temizlemeden 3 ay durduysa çok tiksindirici pis kokan bir şeyle karşılaşabilirsiniz.[:)][/QUOTE]
Yanlis olmasin 15 gun evvel temizlettik biz yapamayiz diye, herseyi temizlediler ama bunu yapan isin uzmani kisi baska sehre gitti ve ben kaldım boyle...
Balıklarım Ölmeden Fikir Verir Misiniz Arkadaşlar?
[QUOTE=emirhancakir]Şu akvaryumunuzun kapağının resmini atabilirseniz herkes size yardımcı olmaya çalışır Pınar hanım.[:)][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194079/050320172144361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194079/050320172143301.jpg[/IMG]
Cok yeni uyeyim, basarabildim mi, bunlarin ikisi tum kapaga bagli... Set akvaryum...
[QUOTE=emirhancakir]Şu akvaryumunuzun kapağının resmini atabilirseniz herkes size yardımcı olmaya çalışır Pınar hanım.[:)][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194079/050320172144361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194079/050320172143301.jpg[/IMG]
Cok yeni uyeyim, basarabildim mi, bunlarin ikisi tum kapaga bagli... Set akvaryum...
Balıklarım Ölmeden Fikir Verir Misiniz Arkadaşlar?
[QUOTE=1025]İthal akvaryumların sıkıntısı bu 1 tane iç filtre alıp sadece kafasını sizin filtreyle değiştirin sorun çözülür.[/QUOTE]
Filtreyi kapaktan bir türlü ayiramadik iste [:(]
[QUOTE=1025]İthal akvaryumların sıkıntısı bu 1 tane iç filtre alıp sadece kafasını sizin filtreyle değiştirin sorun çözülür.[/QUOTE]
Filtreyi kapaktan bir türlü ayiramadik iste [:(]
Balıklarım Ölmeden Fikir Verir Misiniz Arkadaşlar?
Konu gunc3l arkadaşlar lutfen yardim eder misiniz , hazir sistem akvaryum diye geciyormus ismi. ..
[QUOTE=MaviYesil]Kafa motorunu ve tepe filtrenizi söküp güzelce temizleyin. Kafa motorunun pervane kısmını açıp diş fırçası yardımıyla yosun ve atıkları temizleyin. Filtrenizin içindeki elyaf ve süngerleri çıkarıp güzelce temizleyin. Temizlenmeyecek durumda olanları yenisiyle değiştirin. Kafa motorundan filtreye su taşıyan hortumu çıkarıp içinden tazyikli su geçirerek temizleyin.[/QUOTE]
oncelikle merhaba,
tum sistem bir kapakta butunlesmis, bunu nasil yapabilirim tahminen sizce?
Konu gunc3l arkadaşlar lutfen yardim eder misiniz , hazir sistem akvaryum diye geciyormus ismi. ..
[QUOTE=MaviYesil]Kafa motorunu ve tepe filtrenizi söküp güzelce temizleyin. Kafa motorunun pervane kısmını açıp diş fırçası yardımıyla yosun ve atıkları temizleyin. Filtrenizin içindeki elyaf ve süngerleri çıkarıp güzelce temizleyin. Temizlenmeyecek durumda olanları yenisiyle değiştirin. Kafa motorundan filtreye su taşıyan hortumu çıkarıp içinden tazyikli su geçirerek temizleyin.[/QUOTE]
oncelikle merhaba,
tum sistem bir kapakta butunlesmis, bunu nasil yapabilirim tahminen sizce?
Balıklarım Ölmeden Fikir Verir Misiniz Arkadaşlar?
Arkadaşlar merhaba,
direkt konuya gireceğim. 3 aylık bir japon akvaryumum var. 300 lt akvaryum-sobo marka. Set akvaryum dedigimiz filtresi kendinden olan, kapak kısmından elyaf koyulup uzun plastik delikli hortumu olanlardan... Dilerim anlatabilmişimdir. Balık sayım orta boy 8 japon. Sorunum şu, hava taşım var 1 metrelik lakin benim hem filtrasyon yapıp hem hava pompalayan filtrem su cekmiyor suan, çünkü üst kısımdan su gecmiyor. Su ise cok az pompalıyor. Ben ne yapacağımı bilemedim, bayan oldugum ıcın cok boyle teknik bilgim de yok. Ve bu küçücük memlekette akvaryumdan anlayan akvaryumcu da yok... Çaresizim. Dip çekimle temizledim hemen yüzeyi. 1 saattir bu sekilde. ne yapmam lazım, filtre kapağa bağlı sökemem sanırım... :( [:(][:(][:((][:'(]
Arkadaşlar merhaba,
direkt konuya gireceğim. 3 aylık bir japon akvaryumum var. 300 lt akvaryum-sobo marka. Set akvaryum dedigimiz filtresi kendinden olan, kapak kısmından elyaf koyulup uzun plastik delikli hortumu olanlardan... Dilerim anlatabilmişimdir. Balık sayım orta boy 8 japon. Sorunum şu, hava taşım var 1 metrelik lakin benim hem filtrasyon yapıp hem hava pompalayan filtrem su cekmiyor suan, çünkü üst kısımdan su gecmiyor. Su ise cok az pompalıyor. Ben ne yapacağımı bilemedim, bayan oldugum ıcın cok boyle teknik bilgim de yok. Ve bu küçücük memlekette akvaryumdan anlayan akvaryumcu da yok... Çaresizim. Dip çekimle temizledim hemen yüzeyi. 1 saattir bu sekilde. ne yapmam lazım, filtre kapağa bağlı sökemem sanırım... :( [:(][:(][:((][:'(]
Almanya Pet Shop Gezisi!
Hey gidi memleketim... :)
Oraların petshop mantığı bile bir başka değil mi ama... Ellerinize sağlık, harika olmuş :) [QUOTE=OzuKOC]Ziyaret amaçlı Almanya Heidelberg şehrindeyim, daha önceden de gezdiğim fakat fotoğraflayamadığım pet shop u tekrar gezdim ve sizler için video + fotoğraflar çektim, sürem kısıtlı olduğu için çok detaylı ve net görüntüler yakalayamamış olabilirim, görüntüler g4 telefonum ile kaydettim. Bu petshop'un zaten tabelasında zoo yazıyor yani hayvanat bahçesi gibi bir yer cidden hayvanların habitatlarını çok güzel oluşturmuşlar, çalışanlar ilgili ve bilgili ( her ne kadar almanca bilmesem de bunu gördüm ) çeşit açısından çok ya da özellikle üzerine durulmuş bir çeşit yok ama belirtmek gerek sadece akvaryumcu değil burası daha görüntelemediğim başka hayvanlar da vardı. 3 Katlı binada en alt kat akvaryum + sürüngenler, giriş kat kedi köpek maması tarzı ürünlerin satıldığı kısım, üst kat ise kuşlar ve kemirgenlere ait olan kısımdı. Tabi ki alt katı gezdim ben daha çok :D çok detaylı olmadığı için çektiğim tüm videoları birleştirdim tek video yaptım. Videoda tatlı ve tuzlu su canlıları var Umarım keyifle izlersiniz siz de benim gibi =)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171858061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171858121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171858181.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/GynbT-YJ1a0[/VID]
NOT: Başlığı açmak için doğru yerde miyim emin değilim ama bir yanlışım varsa affola yönetici arkadaşlar düzeltirlerse sevinirim =)[/QUOTE]
Hey gidi memleketim... :)
Oraların petshop mantığı bile bir başka değil mi ama... Ellerinize sağlık, harika olmuş :) [QUOTE=OzuKOC]Ziyaret amaçlı Almanya Heidelberg şehrindeyim, daha önceden de gezdiğim fakat fotoğraflayamadığım pet shop u tekrar gezdim ve sizler için video + fotoğraflar çektim, sürem kısıtlı olduğu için çok detaylı ve net görüntüler yakalayamamış olabilirim, görüntüler g4 telefonum ile kaydettim. Bu petshop'un zaten tabelasında zoo yazıyor yani hayvanat bahçesi gibi bir yer cidden hayvanların habitatlarını çok güzel oluşturmuşlar, çalışanlar ilgili ve bilgili ( her ne kadar almanca bilmesem de bunu gördüm ) çeşit açısından çok ya da özellikle üzerine durulmuş bir çeşit yok ama belirtmek gerek sadece akvaryumcu değil burası daha görüntelemediğim başka hayvanlar da vardı. 3 Katlı binada en alt kat akvaryum + sürüngenler, giriş kat kedi köpek maması tarzı ürünlerin satıldığı kısım, üst kat ise kuşlar ve kemirgenlere ait olan kısımdı. Tabi ki alt katı gezdim ben daha çok :D çok detaylı olmadığı için çektiğim tüm videoları birleştirdim tek video yaptım. Videoda tatlı ve tuzlu su canlıları var Umarım keyifle izlersiniz siz de benim gibi =)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171856541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171857591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171858061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171858121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189679/080220171858181.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/GynbT-YJ1a0[/VID]
NOT: Başlığı açmak için doğru yerde miyim emin değilim ama bir yanlışım varsa affola yönetici arkadaşlar düzeltirlerse sevinirim =)[/QUOTE]
Akvaryumda Değişim...
[QUOTE=OzuKOC]
Öncelikle çok güzel bir hacim 300 litre japonlar için =) Bir fotoğraf alırsak daha kolay olur öneri gelmesi sanırım =) kumu çıkarmak sizi biraz uğraştıracak sanırım ama akvaryum suyunu da ziyan etmeden başka bir kaba balıklarla aktarma şansınız varsa rahat olur =) Kum iri taneli ise fileyle felan alabilirsiniz. Japon akvaryumlarına silis kum oluyor diye biliyorum , hava taşlarını gizlemek için bu uzun kum altına gömülen hava taşları var onlara bakabilirsiniz, bir de kütüğe bağlı anubias bitkisi çok güzel olur diye düşünüyorum, japon tanklarını incelerseniz bir fikir oluşur kafanızda. Şu an ismini hatırlayamadığım forumdan birisi çok güzel bi dizayn yapmıştı akvaryum sanki ormanlık gibi görünüyordu dikine kütükler vardı sanırım akvaryumda fonla birlikte çok güzel bir görüntü yakalamıştı bulursam atarım. Kolay gelsin.[:)][/QUOTE]
Tabii ki, akşam fotoğraf da atarım... Akvaryum kumu diye verilen kumdan hiç memnun kalmadım. Olayın detaylarını sitede anlatmak istemedim alenen ama :) sorunum bu açıkçası... yem olarak, sera, NLS, dianichi tetra gibi yemler kullanıyorum. Bu konuda maddiyattan kaçınmak yerine, en iyi imkanı sağlamak istiyorum ancak kumu değişmem gerekecek :)
[QUOTE=Blackeagle79]Merhaba pinar hanim 400 litrede 7 tül kuyruk koi 8 duz kuyruk koi 5 adette tül kuyruk besliyorum akvaryumda silis kum kullaniyorum ve aksesuar yok denecek kadar az sadece gorsel amacli mango koku ve küp bulunuyor japonlar sürekli yemek araştıran baliklardir akvaryumu sadelestirin kumu silis olarak yeniden yaptiginizda hem daha hos hemde balıkların daha hareketli ve keyifli oldugunu göreceksiniz [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180982/050220171643521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180982/050220171644131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba BlackEagle,
Öncelikle akvaryum tam benim kafamdaki akvaryum. Boş, sade, temiz ve şık... Ve tabii Harika! Bende de tür olarak oranda, ranchu, ryukin, tül kuyruk var. Mat siyah oranda bir de... balıkları yedek tanka alıp, silis kuma geçeceğim. Sahi bu arada silis kum çabuk oturuyor mu, bulanıklık vs kaç gün sürer acaba?
[QUOTE=Blackeagle79]Merhaba pinar hanim 400 litrede 7 tül kuyruk koi 8 duz kuyruk koi 5 adette tül kuyruk besliyorum akvaryumda silis kum kullaniyorum ve aksesuar yok denecek kadar az sadece gorsel amacli mango koku ve küp bulunuyor japonlar sürekli yemek araştıran baliklardir akvaryumu sadelestirin kumu silis olarak yeniden yaptiginizda hem daha hos hemde balıkların daha hareketli ve keyifli oldugunu göreceksiniz [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180982/050220171643521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180982/050220171644131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba BlackEagle,
Öncelikle akvaryum tam benim kafamdaki akvaryum. Boş, sade, temiz ve şık... Ve tabii Harika! Bende de tür olarak oranda, ranchu, ryukin, tül kuyruk var. Mat siyah oranda bir de... balıkları yedek tanka alıp, silis kuma geçeceğim. Sahi bu arada silis kum çabuk oturuyor mu, bulanıklık vs kaç gün sürer acaba?
[QUOTE=OzuKOC]
Öncelikle çok güzel bir hacim 300 litre japonlar için =) Bir fotoğraf alırsak daha kolay olur öneri gelmesi sanırım =) kumu çıkarmak sizi biraz uğraştıracak sanırım ama akvaryum suyunu da ziyan etmeden başka bir kaba balıklarla aktarma şansınız varsa rahat olur =) Kum iri taneli ise fileyle felan alabilirsiniz. Japon akvaryumlarına silis kum oluyor diye biliyorum , hava taşlarını gizlemek için bu uzun kum altına gömülen hava taşları var onlara bakabilirsiniz, bir de kütüğe bağlı anubias bitkisi çok güzel olur diye düşünüyorum, japon tanklarını incelerseniz bir fikir oluşur kafanızda. Şu an ismini hatırlayamadığım forumdan birisi çok güzel bi dizayn yapmıştı akvaryum sanki ormanlık gibi görünüyordu dikine kütükler vardı sanırım akvaryumda fonla birlikte çok güzel bir görüntü yakalamıştı bulursam atarım. Kolay gelsin.[:)][/QUOTE]
Tabii ki, akşam fotoğraf da atarım... Akvaryum kumu diye verilen kumdan hiç memnun kalmadım. Olayın detaylarını sitede anlatmak istemedim alenen ama :) sorunum bu açıkçası... yem olarak, sera, NLS, dianichi tetra gibi yemler kullanıyorum. Bu konuda maddiyattan kaçınmak yerine, en iyi imkanı sağlamak istiyorum ancak kumu değişmem gerekecek :)
[QUOTE=Blackeagle79]Merhaba pinar hanim 400 litrede 7 tül kuyruk koi 8 duz kuyruk koi 5 adette tül kuyruk besliyorum akvaryumda silis kum kullaniyorum ve aksesuar yok denecek kadar az sadece gorsel amacli mango koku ve küp bulunuyor japonlar sürekli yemek araştıran baliklardir akvaryumu sadelestirin kumu silis olarak yeniden yaptiginizda hem daha hos hemde balıkların daha hareketli ve keyifli oldugunu göreceksiniz [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180982/050220171643521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180982/050220171644131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba BlackEagle,
Öncelikle akvaryum tam benim kafamdaki akvaryum. Boş, sade, temiz ve şık... Ve tabii Harika! Bende de tür olarak oranda, ranchu, ryukin, tül kuyruk var. Mat siyah oranda bir de... balıkları yedek tanka alıp, silis kuma geçeceğim. Sahi bu arada silis kum çabuk oturuyor mu, bulanıklık vs kaç gün sürer acaba?
[QUOTE=Blackeagle79]Merhaba pinar hanim 400 litrede 7 tül kuyruk koi 8 duz kuyruk koi 5 adette tül kuyruk besliyorum akvaryumda silis kum kullaniyorum ve aksesuar yok denecek kadar az sadece gorsel amacli mango koku ve küp bulunuyor japonlar sürekli yemek araştıran baliklardir akvaryumu sadelestirin kumu silis olarak yeniden yaptiginizda hem daha hos hemde balıkların daha hareketli ve keyifli oldugunu göreceksiniz [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180982/050220171643521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180982/050220171644131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba BlackEagle,
Öncelikle akvaryum tam benim kafamdaki akvaryum. Boş, sade, temiz ve şık... Ve tabii Harika! Bende de tür olarak oranda, ranchu, ryukin, tül kuyruk var. Mat siyah oranda bir de... balıkları yedek tanka alıp, silis kuma geçeceğim. Sahi bu arada silis kum çabuk oturuyor mu, bulanıklık vs kaç gün sürer acaba?
Akvaryumda Değişim...
Merhaba arkadaşlar ,
300 lt akvaryumumda 15 adet orta boy japon balığım mevcut. Akvaryumun dizaynında büyük bir cahillik ettim, şuan hiç içime sinmiyor. Kum berbat bir kum, ne olduğunu bilmiyorum... içindeki aksesuarların balıklarıma iyi bir seçenek olduğunu düşünmüyorum.
Şimdi nasıl bir sade tasarım yapabilirim, silis kum için doğruluk ne olur?
En önemlisi hava taşlarımı nasıl gizleyebilirim , şuan gemi dekorunun camlarından hava çıkartıyor, ama ben o gemiyi kaldıracağım için, ne gibi bir Öner'i olur.
Şimdiden teşekkürler...[:)]
Merhaba arkadaşlar ,
300 lt akvaryumumda 15 adet orta boy japon balığım mevcut. Akvaryumun dizaynında büyük bir cahillik ettim, şuan hiç içime sinmiyor. Kum berbat bir kum, ne olduğunu bilmiyorum... içindeki aksesuarların balıklarıma iyi bir seçenek olduğunu düşünmüyorum.
Şimdi nasıl bir sade tasarım yapabilirim, silis kum için doğruluk ne olur?
En önemlisi hava taşlarımı nasıl gizleyebilirim , şuan gemi dekorunun camlarından hava çıkartıyor, ama ben o gemiyi kaldıracağım için, ne gibi bir Öner'i olur.
Şimdiden teşekkürler...[:)]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
