ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Hasan117
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
258
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Haziran 2020 16:27
Son Ziyaret:
23 Haziran 2026 17:03
Toplam Mesaj:
374 [0.17 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
5 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Güney
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Tetra Akvaryumum
[QUOTE=Cyber_Scout]Sera baby toz yem var kürdan ucu kadar günde 3 kez verip yavruları büyütebilirsiniz.
Tanichthys Albonubes konum olacaktı ...[/QUOTE]
Teşekkür ederim baktım konularınıza da maşallah👍🏼 ilk günler değil de 1-2 gün sonra yüzmeye başladıklarında vericem sanırım toz yemlerden, bakalım inşallah becerebilirim
[QUOTE=Cyber_Scout]Sera baby toz yem var kürdan ucu kadar günde 3 kez verip yavruları büyütebilirsiniz.
Tanichthys Albonubes konum olacaktı ...[/QUOTE]
Teşekkür ederim baktım konularınıza da maşallah👍🏼 ilk günler değil de 1-2 gün sonra yüzmeye başladıklarında vericem sanırım toz yemlerden, bakalım inşallah becerebilirim
Yeni Tetra Akvaryumum
Yavruları yaşatabilirmiyim bilmiyorum ayrı bi kapta şuan, filtrelerden geçmeyecek boyuta gelince gelirse koyarım buraya zaten bakalım pek ümidim yok çok ufak nasıl küçücük kapta suyu bozmadan yem veririm bilmiyorum. Fon olarak da buzlu şeffaf fon düşünmüştüm ama siyah da güzel olur 👍🏼
Yavruları yaşatabilirmiyim bilmiyorum ayrı bi kapta şuan, filtrelerden geçmeyecek boyuta gelince gelirse koyarım buraya zaten bakalım pek ümidim yok çok ufak nasıl küçücük kapta suyu bozmadan yem veririm bilmiyorum. Fon olarak da buzlu şeffaf fon düşünmüştüm ama siyah da güzel olur 👍🏼
50lt Akvaryum Sessiz Filtre Önerisi
Yeni kullanmaya başladığım gayet sessiz aquael fzn 400 modelini önerecektim fakat şelale olmasın demişsin. O zaman yine kullandığım sessiz bir iç filtre önereyim eheim pickup 2008, üstteki ufak hava hortumunu çıkartırsan sıfır sese ulaşırsın, su dalgalanmasa çalıştığını anlamazdım öyle sessizdi
Yeni kullanmaya başladığım gayet sessiz aquael fzn 400 modelini önerecektim fakat şelale olmasın demişsin. O zaman yine kullandığım sessiz bir iç filtre önereyim eheim pickup 2008, üstteki ufak hava hortumunu çıkartırsan sıfır sese ulaşırsın, su dalgalanmasa çalıştığını anlamazdım öyle sessizdi
Yeni Tetra Akvaryumum
Ölçüler:60x22x28
Canlı Türleri:10 kardinal neon tetra,
7 kırmızı burun tetra,
4 beyaz bulut dağı tetra
3nerite salyangoz
Bitki Türleri: java fern, java mos, yosun topları
Tankın Yaşı: 1 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquael fzn 400 ve Aquawing AQ680 Yüzey Emici. Işık led ampul
Tasarım ve Dekorasyon: tabanda iri lav kayaları az miktarda üstüne sarı silis kum, bahçelerden bulduğum kayalar.
Merhaba arkadaşlar 4 yıldır walstad metoduyla kurduğum yoğun bitkili akvaryumdan sonra biraz daha sade bir tasarım için böyle bir akvaryum kurdum, filtre olarak fzn 700 almıştım çok büyük geldi kumları bile aşındırdı:) 400 modeline geçiş yaptım sağolsun kadıköyde aquarubi petshop çok yardımcı oldu, daha önce de yine onlardan water bear almıştım o da çok sesli diye geri vermek istedim sağolsunlar filtrenin temsilcisiyle görüşüp geri aldılar. Fzn 400den memnunum şimdilik çok sessiz, içine de siporax minilerden aldım iki paket. 1 hafta boş kaldı birkaç karides koydum baktım işler iyi balıkları almaya gittim ve kırmızı burun tetra aldım, daha tam renkleri yerine gelmedi ama üremeye başladılar😁 daha alalı 1 hafta olmadı balıkları yumurta aldım baya şanslıyım sanırım maşallah, çok hızlı yumurtaları yiyorlardı bende havada yakaladığım birkaç yumurtayı bi kaba koydum bugün bir de baktım susam tanesinden küçük bir şey maşrapada duruyo, nasıl büyütücem hiç bilmiyorum yanına java fern yaprağı ve yosun topunu koydum şimdlik[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823581.jpg[/IMG][EDIT]Hasan117,2026-06-12 19:17:43[/EDIT]
Ölçüler:60x22x28
Canlı Türleri:10 kardinal neon tetra,
7 kırmızı burun tetra,
4 beyaz bulut dağı tetra
3nerite salyangoz
Bitki Türleri: java fern, java mos, yosun topları
Tankın Yaşı: 1 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquael fzn 400 ve Aquawing AQ680 Yüzey Emici. Işık led ampul
Tasarım ve Dekorasyon: tabanda iri lav kayaları az miktarda üstüne sarı silis kum, bahçelerden bulduğum kayalar.
Merhaba arkadaşlar 4 yıldır walstad metoduyla kurduğum yoğun bitkili akvaryumdan sonra biraz daha sade bir tasarım için böyle bir akvaryum kurdum, filtre olarak fzn 700 almıştım çok büyük geldi kumları bile aşındırdı:) 400 modeline geçiş yaptım sağolsun kadıköyde aquarubi petshop çok yardımcı oldu, daha önce de yine onlardan water bear almıştım o da çok sesli diye geri vermek istedim sağolsunlar filtrenin temsilcisiyle görüşüp geri aldılar. Fzn 400den memnunum şimdilik çok sessiz, içine de siporax minilerden aldım iki paket. 1 hafta boş kaldı birkaç karides koydum baktım işler iyi balıkları almaya gittim ve kırmızı burun tetra aldım, daha tam renkleri yerine gelmedi ama üremeye başladılar😁 daha alalı 1 hafta olmadı balıkları yumurta aldım baya şanslıyım sanırım maşallah, çok hızlı yumurtaları yiyorlardı bende havada yakaladığım birkaç yumurtayı bi kaba koydum bugün bir de baktım susam tanesinden küçük bir şey maşrapada duruyo, nasıl büyütücem hiç bilmiyorum yanına java fern yaprağı ve yosun topunu koydum şimdlik[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823581.jpg[/IMG][EDIT]Hasan117,2026-06-12 19:17:43[/EDIT]
Walstad Metodu Denemesi
Merhaba arkadaşlar, otocinclus yavrularını yaşatamadım maalesef, akvaryumda aşırı bir sakal yosunu var siyah her yeri halı gibi kapladı anubiaslar aşırı çoğaldı ve büyüdüğü için bir arkadaşıma verdim. Yeni bir akvaryum kurmak istedim ona da ayrı konu açacağım, beyaz bulut dağı tetraları ve kardinal neonları oraya taşıdım, bu akvaryuma birkaç lepistes istedim arkadaşımdan sağolsun 25 tane getirmiş, şuan 25 lepistes 2 otocinclus ve baya karides var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261751501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261751541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261801381.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, otocinclus yavrularını yaşatamadım maalesef, akvaryumda aşırı bir sakal yosunu var siyah her yeri halı gibi kapladı anubiaslar aşırı çoğaldı ve büyüdüğü için bir arkadaşıma verdim. Yeni bir akvaryum kurmak istedim ona da ayrı konu açacağım, beyaz bulut dağı tetraları ve kardinal neonları oraya taşıdım, bu akvaryuma birkaç lepistes istedim arkadaşımdan sağolsun 25 tane getirmiş, şuan 25 lepistes 2 otocinclus ve baya karides var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261751501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261751541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261801381.jpg[/IMG]
Walstad Metodu Denemesi
[QUOTE=Cyber_Scout]
Temiz su şart açıkçası. Ayrıca metilen miktarını litreye 5 damla ekleyin yavruların yemesi için yüzeyi yosun kaplı taş bitki kök ekleyin yem vermemelisiniz yumurtlatma kabına.
[/QUOTE]
Yem atmiyim mi? Aldığım yemlerin fotoğrafını üstte koydum kabuksuz artemia almıştım ondan 2günde bir atıp 10saat sonra falan çekiyorum kalan yemleri dip çekimi gibi yapıp, suyunu da tazeliyorum, yarısı kadar su değişimi de yapmış oluyorum (eklediğim suyun yarısı ana akvaryumdan yarısı dinlenmiş su)
Bu arada yumurtlama kabı değil artık yavruların kabı oldu 1haftadır otocincluslar bu kaptaydı, dün ana akvaryuma aldım yavrular çıktı yumurtalardan diye, yavruların da 5. Günü yumurtadan çıkışlarının, 3 tane yavru var
[QUOTE=Cyber_Scout]
Temiz su şart açıkçası. Ayrıca metilen miktarını litreye 5 damla ekleyin yavruların yemesi için yüzeyi yosun kaplı taş bitki kök ekleyin yem vermemelisiniz yumurtlatma kabına.
[/QUOTE]
Yem atmiyim mi? Aldığım yemlerin fotoğrafını üstte koydum kabuksuz artemia almıştım ondan 2günde bir atıp 10saat sonra falan çekiyorum kalan yemleri dip çekimi gibi yapıp, suyunu da tazeliyorum, yarısı kadar su değişimi de yapmış oluyorum (eklediğim suyun yarısı ana akvaryumdan yarısı dinlenmiş su)
Bu arada yumurtlama kabı değil artık yavruların kabı oldu 1haftadır otocincluslar bu kaptaydı, dün ana akvaryuma aldım yavrular çıktı yumurtalardan diye, yavruların da 5. Günü yumurtadan çıkışlarının, 3 tane yavru var
Walstad Metodu Denemesi
[QUOTE=mrah]Diyecek birsey yok harika [:3][/QUOTE]
Teşekkür ederim inşallah yaşatabilirim, dediğim gibi geçen sefer 10günlük olup öldüler, ilk yumurtlamadan 20gün sonra falan bidaha yumurtladı ve bence bir iki haftaya yine yumurtlayacaklar çünkü dişi hala şiş, yavruların kabının olduğu yere karides koyabilir miyim? Kalan yemleri yemesi için, bir de anubiaslarda baya beyaz pamukcuk gibi yosunlar oluyo orda hemen
[QUOTE=mrah]Diyecek birsey yok harika [:3][/QUOTE]
Teşekkür ederim inşallah yaşatabilirim, dediğim gibi geçen sefer 10günlük olup öldüler, ilk yumurtlamadan 20gün sonra falan bidaha yumurtladı ve bence bir iki haftaya yine yumurtlayacaklar çünkü dişi hala şiş, yavruların kabının olduğu yere karides koyabilir miyim? Kalan yemleri yemesi için, bir de anubiaslarda baya beyaz pamukcuk gibi yosunlar oluyo orda hemen
Walstad Metodu Denemesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251402031.jpg[/IMG]
Dağ palmiyeleri 2 sene kadar kaldı, bu fotoğraftaki tek dal olarak kalmıştı ben çıkarttım daha ne kadar dayanırdı bilemiyorum, iki sene içinde yeni dallarda çıkardı ama çürümede oldu
[QUOTE=mrah]Gorseldeki yavrular corydoras yavrusu olabilir mi? Otocincluslarin daha once akvaryum ortaminda kendi kendine uredigine hic sahit olmadim. Eger yanlislik yoksa bu konuda bir ilk olabilirsiniz. [:D][/QUOTE]
Yok yanlışlık olma ihtimali yok, çünkü iki adet otocinclusum var ve çiftleşme hareketlerini görünce sadece ikisini ayrı kaba aldım birkaç anubias bitkisiyle, yumurtaları gördüm, zaten akvaryumda 2adet otocinclus, 7adet beyaz bulut dağı tetra, 5adet kardinal neon, bolca da karides var sadece
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251402031.jpg[/IMG]
Dağ palmiyeleri 2 sene kadar kaldı, bu fotoğraftaki tek dal olarak kalmıştı ben çıkarttım daha ne kadar dayanırdı bilemiyorum, iki sene içinde yeni dallarda çıkardı ama çürümede oldu
[QUOTE=mrah]Gorseldeki yavrular corydoras yavrusu olabilir mi? Otocincluslarin daha once akvaryum ortaminda kendi kendine uredigine hic sahit olmadim. Eger yanlislik yoksa bu konuda bir ilk olabilirsiniz. [:D][/QUOTE]
Yok yanlışlık olma ihtimali yok, çünkü iki adet otocinclusum var ve çiftleşme hareketlerini görünce sadece ikisini ayrı kaba aldım birkaç anubias bitkisiyle, yumurtaları gördüm, zaten akvaryumda 2adet otocinclus, 7adet beyaz bulut dağı tetra, 5adet kardinal neon, bolca da karides var sadece
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417341.jpg[/IMG]
Walstad Metodu Denemesi
Merhaba, 3seneyi biraz geçti maşallah güzel ilerliyo yaşlanan balıklardan birkaç kayıp yaşadım 1tanede gençlerden kamburlaşıp öldü onun dışında güzel, hatta otocincluslar ürediiii. Yaz başında sıcaklık çok artıyo suyu biraz hareketlendireyim diye küçük bi filtre taktım evde vardı, bu ay çıkartırım tekrar. Bi baktım otolar çiftleşiyor yumurta bırakıyor hemen ayrı kaba koydum, akvaryumdaki anubiaslarıda yanlarına koydum, 2 yavru vardı 10 günlük olunca öldüler, yaklaşık 20 gün sonra otocincluslar yine yumurtluyodu yine ayırdım şuan 3 yavru var kapta inşallah bu sefer yaşarlar, yem atıyorum ertesi gün hava hortumunun hortumuyla dip çekimi yapıp topluyorum inşallah beslenebilirler tavsiyelerinize ihtiyacım var, yanlarına en küçük karıdeslerden koyayım mı yem artıklarını temizlesinler diye?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250027491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250027561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250028001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250030251.jpg[/IMG]
Bu yemlerden aldım yavrulara vermek için, biraz kuru yaprak aldım koydum inşallah büyürler, öncekiler 10 günlükken öldü ama benim hatam 5.gün falan kuru yaprak koydum birden suyun değerleri değişti heralde ertesi gün öldüler, bu sefer ilk yetişkinleri ayırdığımda yaprakları da koydum, hatta kendi akvaryumlarına da koymuştum, 1 hafta oldu kaba ayıralı hala yetişkinler o kabda belki bidaha yumurtlarlar diye, 1 dişi 1 erkek var
Merhaba, 3seneyi biraz geçti maşallah güzel ilerliyo yaşlanan balıklardan birkaç kayıp yaşadım 1tanede gençlerden kamburlaşıp öldü onun dışında güzel, hatta otocincluslar ürediiii. Yaz başında sıcaklık çok artıyo suyu biraz hareketlendireyim diye küçük bi filtre taktım evde vardı, bu ay çıkartırım tekrar. Bi baktım otolar çiftleşiyor yumurta bırakıyor hemen ayrı kaba koydum, akvaryumdaki anubiaslarıda yanlarına koydum, 2 yavru vardı 10 günlük olunca öldüler, yaklaşık 20 gün sonra otocincluslar yine yumurtluyodu yine ayırdım şuan 3 yavru var kapta inşallah bu sefer yaşarlar, yem atıyorum ertesi gün hava hortumunun hortumuyla dip çekimi yapıp topluyorum inşallah beslenebilirler tavsiyelerinize ihtiyacım var, yanlarına en küçük karıdeslerden koyayım mı yem artıklarını temizlesinler diye?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250027491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250027561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250028001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250030251.jpg[/IMG]
Bu yemlerden aldım yavrulara vermek için, biraz kuru yaprak aldım koydum inşallah büyürler, öncekiler 10 günlükken öldü ama benim hatam 5.gün falan kuru yaprak koydum birden suyun değerleri değişti heralde ertesi gün öldüler, bu sefer ilk yetişkinleri ayırdığımda yaprakları da koydum, hatta kendi akvaryumlarına da koymuştum, 1 hafta oldu kaba ayıralı hala yetişkinler o kabda belki bidaha yumurtlarlar diye, 1 dişi 1 erkek var
Walstad Uygun Bıtkıler
Merhaba arkalara kesinlikle saz bitkisi öneririm hem kolay hem çabuk gelişir ve başka sürgünler de verir toprağın altından uzayıp yandan yeni bitkiler çıkartır bol bol, önlere de subulata yapabilirsin o da sazın daha küçüğü denilebilir. Ben 2buçuk sene önce yaptım walstad sistemiyle, hala sorunsuz bakmaktayım (sorunsuz derken balıklar ve bitkiler sağlıklı, yosun sorunu baya var ama daha doğal gördüğümden sorun olarak görmüyorum yosunları ben). Benim açtığım bir konu var yaptıklarımı yazdım ve bence başarılı oldu o yüzden bakmanı tavsiye ederim profilimde ‘walstad denemesi’ diye başlık açmıştım son halini de foto olarak ekliyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/190220250109231.jpg[/IMG]
Merhaba arkalara kesinlikle saz bitkisi öneririm hem kolay hem çabuk gelişir ve başka sürgünler de verir toprağın altından uzayıp yandan yeni bitkiler çıkartır bol bol, önlere de subulata yapabilirsin o da sazın daha küçüğü denilebilir. Ben 2buçuk sene önce yaptım walstad sistemiyle, hala sorunsuz bakmaktayım (sorunsuz derken balıklar ve bitkiler sağlıklı, yosun sorunu baya var ama daha doğal gördüğümden sorun olarak görmüyorum yosunları ben). Benim açtığım bir konu var yaptıklarımı yazdım ve bence başarılı oldu o yüzden bakmanı tavsiye ederim profilimde ‘walstad denemesi’ diye başlık açmıştım son halini de foto olarak ekliyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/190220250109231.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
