ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CrownBetta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
194
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2019 10:41
Son Ziyaret:
23 Mayıs 2026 12:26
Toplam Mesaj:
193 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barin Ziya Aydemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yaşasın Betta
SON 10 MESAJI
Akvaryumum Bulanıklaşıyor
Sorun filtrenin çok güçlü olması muhtemelen 40lt akvaryumunuza 120l/s bilemediniz 150l/s kullansanız yeterli olurdu. Ben 120 lt akvaryuma 450 l/s filtre kullanıyorum. Öyle düşünün.
Sorun filtrenin çok güçlü olması muhtemelen 40lt akvaryumunuza 120l/s bilemediniz 150l/s kullansanız yeterli olurdu. Ben 120 lt akvaryuma 450 l/s filtre kullanıyorum. Öyle düşünün.
Yılların Hayali Bitkiliye Adım Adım
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Bu aydınlatma ile bitkilerin ve görsel zevkin tatmini zor olacak![/QUOTE]
Hocam sanırım son fotoğraf biraz karanlık çıkmış. Ben bir görsel daha ekleyeyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/051220240220211.jpg[/IMG]
Fotoğrafta odanın ışıkları da kapalı bu arada.
Bu şekilde başta Tuberculatum’lar olmak üzere bitkiler gerçekten beklemediğim bir hızla gelişiyor ve ben gerçekten izlemeye doyamıyorum. Akvaryumu izlemekten sosyal medya ekran sürem kısaldı resmen. [:)]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Bu aydınlatma ile bitkilerin ve görsel zevkin tatmini zor olacak![/QUOTE]
Hocam sanırım son fotoğraf biraz karanlık çıkmış. Ben bir görsel daha ekleyeyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/051220240220211.jpg[/IMG]
Fotoğrafta odanın ışıkları da kapalı bu arada.
Bu şekilde başta Tuberculatum’lar olmak üzere bitkiler gerçekten beklemediğim bir hızla gelişiyor ve ben gerçekten izlemeye doyamıyorum. Akvaryumu izlemekten sosyal medya ekran sürem kısaldı resmen. [:)]
Bettamın Hastalığı Nedir?
Nerede yaşıyor? Tank bilgilerini ve yemi öğrenebilir miyim?
Balığın yandan da bir resmini alabilir miyiz?
Nerede yaşıyor? Tank bilgilerini ve yemi öğrenebilir miyim?
Balığın yandan da bir resmini alabilir miyiz?
Yılların Hayali Bitkiliye Adım Adım
[QUOTE=Emirrztrk]Çok hoş görünüyor. Bar led ve dalgıç aydınlatma yerine armatür kullanmanızı tavsiye ederim aydınlatma zayıf şuan. İçeriyi gündüz gibi yapar net görürsünüz etrafı hemde. [/QUOTE]
Hocam evde 2 kedi var. Akvaryumun üstünü açmak istemedim. O yüzden dalgıç tercih ettim.
[QUOTE=Emirrztrk]Çok hoş görünüyor. Bar led ve dalgıç aydınlatma yerine armatür kullanmanızı tavsiye ederim aydınlatma zayıf şuan. İçeriyi gündüz gibi yapar net görürsünüz etrafı hemde. [/QUOTE]
Hocam evde 2 kedi var. Akvaryumun üstünü açmak istemedim. O yüzden dalgıç tercih ettim.
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256361.jpg[/IMG]
Yılların Hayali Bitkiliye Adım Adım
Ölçüler:70*40*40 cama cam buhar camı ekledim.
Canlı Türleri: 10 adet Neon Tetra, 2 adet Kuhli
Bitki Türleri: Moss, Diamond Gül, Tuberculatum, Ludwigia(Normal Gül), Elodea, Zeytin(Emin değilim)
Tankın Yaşı:13 Gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: XL Pro mini-500 AT filtre (450L/S ihtiyaç halinde kısıyorum), Degenbao 50 cm 9W su altı full spectrum aydınlatma, Özel yapım 9 W 40cm armatür
Tasarım ve Dekorasyon: Moss Ağacı, 2 adet küp, Siyah Kum, Siyah arka fon
Yem: Tetra pul yem, Rotifish Premium for Betta&Tetra Granül yem, Kabuksuz artemia
Su düzenleyici: Reeflowers Effective Conditioner, Kızılağaç kozalağı aldım fakat daha kullanmadım.
Gübre: 3 ay sonra misket gübre eklenecek.
Isıtıcı: 150 W
Kapak resmi: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256031.jpg[/IMG]
Akvaryumumun sehpasını evde atıl olarak duran mdfleri güçlendirerek yaptım. Altına endüstriyel amaçla üretilmiş tekerleklerden ve ek bir ayak ekledim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242237581.jpg[/IMG]
Sonra lav kırığı, bazalt kum,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242241091.jpg[/IMG]
Armatürlere demirden ayak yapıp misina ile uzattım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242243391.jpg[/IMG]
Ondan sonra bitkiler geldi. Onları ektim. Ve can suyu. Su bulandı falan ama 2. gün normale döndü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242244411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242245031.jpg[/IMG]
Bir hafta kadar boş çalıştıktan sonra neon tetraları ekledim. Hem kültür otursun hem de biraz ara renk olsun diye. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242247201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242247561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242248251.jpg[/IMG]
Akvaryumun bitmiş hali buydu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242250591.jpg[/IMG]
Sonrasında bazı bitkilerin gölgede kaldığını, bazılarının ise aşırı ışık alıp çok hızlı büyüdüğünü fark ettim. Armatüre değenleri budayıp tekstil cımbızı ile düzenleme yapıp tekrar ektim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242253051.jpg[/IMG]
Bu sefer de arka tarafı çok gördüğüm için akvaryum boşmuş bitkiler azmış gibi geldi. Akvaryumun arkasını reklamcıdan aldığım siyah filmle kapladım. Bu son güncel hali:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256031.jpg[/IMG]
Bir de tabi bugün eklediğim 2 Kuhli var:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256361.jpg[/IMG]
Şimdilik bu şekildeyiz. Sadece bir kaç tane cüce gurami ya da ramirezi (Mümkünse Bolivian) eklemek kaldı. O da olursa tadından yenmeyecek.
Ben bu akvaryumu 2019'da aldım ve şimdiye kadar hep dinlendirme ya da boylandırma tankı olarak kullandım. Bugüne nasipmiş. [EDIT]CrownBetta,2024-12-03 23:10:47[/EDIT]
Ölçüler:70*40*40 cama cam buhar camı ekledim.
Canlı Türleri: 10 adet Neon Tetra, 2 adet Kuhli
Bitki Türleri: Moss, Diamond Gül, Tuberculatum, Ludwigia(Normal Gül), Elodea, Zeytin(Emin değilim)
Tankın Yaşı:13 Gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: XL Pro mini-500 AT filtre (450L/S ihtiyaç halinde kısıyorum), Degenbao 50 cm 9W su altı full spectrum aydınlatma, Özel yapım 9 W 40cm armatür
Tasarım ve Dekorasyon: Moss Ağacı, 2 adet küp, Siyah Kum, Siyah arka fon
Yem: Tetra pul yem, Rotifish Premium for Betta&Tetra Granül yem, Kabuksuz artemia
Su düzenleyici: Reeflowers Effective Conditioner, Kızılağaç kozalağı aldım fakat daha kullanmadım.
Gübre: 3 ay sonra misket gübre eklenecek.
Isıtıcı: 150 W
Kapak resmi: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256031.jpg[/IMG]
Akvaryumumun sehpasını evde atıl olarak duran mdfleri güçlendirerek yaptım. Altına endüstriyel amaçla üretilmiş tekerleklerden ve ek bir ayak ekledim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242237581.jpg[/IMG]
Sonra lav kırığı, bazalt kum,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242241091.jpg[/IMG]
Armatürlere demirden ayak yapıp misina ile uzattım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242243391.jpg[/IMG]
Ondan sonra bitkiler geldi. Onları ektim. Ve can suyu. Su bulandı falan ama 2. gün normale döndü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242244411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242245031.jpg[/IMG]
Bir hafta kadar boş çalıştıktan sonra neon tetraları ekledim. Hem kültür otursun hem de biraz ara renk olsun diye. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242247201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242247561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242248251.jpg[/IMG]
Akvaryumun bitmiş hali buydu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242250591.jpg[/IMG]
Sonrasında bazı bitkilerin gölgede kaldığını, bazılarının ise aşırı ışık alıp çok hızlı büyüdüğünü fark ettim. Armatüre değenleri budayıp tekstil cımbızı ile düzenleme yapıp tekrar ektim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242253051.jpg[/IMG]
Bu sefer de arka tarafı çok gördüğüm için akvaryum boşmuş bitkiler azmış gibi geldi. Akvaryumun arkasını reklamcıdan aldığım siyah filmle kapladım. Bu son güncel hali:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256031.jpg[/IMG]
Bir de tabi bugün eklediğim 2 Kuhli var:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256361.jpg[/IMG]
Şimdilik bu şekildeyiz. Sadece bir kaç tane cüce gurami ya da ramirezi (Mümkünse Bolivian) eklemek kaldı. O da olursa tadından yenmeyecek.
Ben bu akvaryumu 2019'da aldım ve şimdiye kadar hep dinlendirme ya da boylandırma tankı olarak kullandım. Bugüne nasipmiş. [EDIT]CrownBetta,2024-12-03 23:10:47[/EDIT]
Akvaryumum Bulanık Mı?
[QUOTE=Nurşah][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242138081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242137351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242137181.jpg[/IMG]
Akvaryumum bulanık mı ? BİRDE İCİNDE UFAK UFAK TOZ GİBİ BİRSEYLER VAR NEDEN OLUR PH DEĞERİ 8.55
344 PPM İYİ Mİ[/QUOTE]
Filtrenizin marka ve modelini, akvaryum hacminizi, kullandığınız kumu öğrenebilir miyim? 1 akvaryum kültürünün oturması için yeterli bir süre. Filtre debisi fazla geliyor olabilir.
[QUOTE=Nurşah][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242138081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242137351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242137181.jpg[/IMG]
Akvaryumum bulanık mı ? BİRDE İCİNDE UFAK UFAK TOZ GİBİ BİRSEYLER VAR NEDEN OLUR PH DEĞERİ 8.55
344 PPM İYİ Mİ[/QUOTE]
Filtrenizin marka ve modelini, akvaryum hacminizi, kullandığınız kumu öğrenebilir miyim? 1 akvaryum kültürünün oturması için yeterli bir süre. Filtre debisi fazla geliyor olabilir.
Hobiye Yeni Başlayacağım
[QUOTE=Orhan76]
Eleştirme amaçlı kötü niyetli söylemiyorum yanlış anlamayın lütfen. Şimdi ben ilk tank kuracağım Oscar seviyorum, ne yapcaz şimdi? [:)] Arkadaşımız yeni olduğu için küçük tank (tabi küçük tank her zaman kolay tank demek değildir) dayanıklı balık salık verdik.[/QUOTE]
Üstat iyi niyetinizden şüphem yok.
Demek istediğim eğer Oscar hayranı iseniz ve ilk tankınız olacaksa yapmanız gereken önce gidip akvaryum almak yerine oturup Oscar'ı araştırıp ona göre karar vermeniz. Gidip 500 lt tank alıp sonra ne besleyeyim diye düşünmenin bir manası yok.
[QUOTE=Muhammedcay]
Galiba tam net açıklamadım benim suçum şimdi kiminin evi müsaittir ( Harran Ovası gibi ) maddi durumu müsaittir 1000 lt 2000 litre Akvaryum yaptırır . Kiminin evinin fazla müsaitliği yoktur bir köşeye 100 lt akvaryum koyabilir. Arkadaş büyük balık beslemek istiyorum demiş ama evinde 100 litre akv. koyacak yeri var ya da yeri var maddi müsaitliği yok cebine göre akv. alacak . Bunları bilemeyiz . Son dönemlerde Akvaryum hobisi ile tam anlamı ile ilgilenmek bayağı pahalı oldu çünkü
Zaten büyük balık beslemek istiyorum deyince akvaryumun da büyük olması gerekiyor demişim[/QUOTE]
Tabii haklısınız. Anlattıklarınıza katılmakla birlikte demek istediğimi biraz daha açık ifade edeyim ben de. Sadece şartları ve imkanları değerlendirirken tank büyüklüğünden önce balıklara ve ne kadar büyüklükte bir alanda bakılabileceklerine bakarsak ve şartlarımız elvermiyorsa o balığı baştan elemek gerekir demeye çalışıyorum. Ben de kendimi daha net ifade etmiş olayım.
İyi hobiler dilerim.
[QUOTE=Orhan76]
Eleştirme amaçlı kötü niyetli söylemiyorum yanlış anlamayın lütfen. Şimdi ben ilk tank kuracağım Oscar seviyorum, ne yapcaz şimdi? [:)] Arkadaşımız yeni olduğu için küçük tank (tabi küçük tank her zaman kolay tank demek değildir) dayanıklı balık salık verdik.[/QUOTE]
Üstat iyi niyetinizden şüphem yok.
Demek istediğim eğer Oscar hayranı iseniz ve ilk tankınız olacaksa yapmanız gereken önce gidip akvaryum almak yerine oturup Oscar'ı araştırıp ona göre karar vermeniz. Gidip 500 lt tank alıp sonra ne besleyeyim diye düşünmenin bir manası yok.
[QUOTE=Muhammedcay]
Galiba tam net açıklamadım benim suçum şimdi kiminin evi müsaittir ( Harran Ovası gibi ) maddi durumu müsaittir 1000 lt 2000 litre Akvaryum yaptırır . Kiminin evinin fazla müsaitliği yoktur bir köşeye 100 lt akvaryum koyabilir. Arkadaş büyük balık beslemek istiyorum demiş ama evinde 100 litre akv. koyacak yeri var ya da yeri var maddi müsaitliği yok cebine göre akv. alacak . Bunları bilemeyiz . Son dönemlerde Akvaryum hobisi ile tam anlamı ile ilgilenmek bayağı pahalı oldu çünkü
Zaten büyük balık beslemek istiyorum deyince akvaryumun da büyük olması gerekiyor demişim[/QUOTE]
Tabii haklısınız. Anlattıklarınıza katılmakla birlikte demek istediğimi biraz daha açık ifade edeyim ben de. Sadece şartları ve imkanları değerlendirirken tank büyüklüğünden önce balıklara ve ne kadar büyüklükte bir alanda bakılabileceklerine bakarsak ve şartlarımız elvermiyorsa o balığı baştan elemek gerekir demeye çalışıyorum. Ben de kendimi daha net ifade etmiş olayım.
İyi hobiler dilerim.
Hobiye Yeni Başlayacağım
[QUOTE=Muhammedcay]
Öncelikle nasıl bir akvaryum aldınız ya da alacaksınız önce onu kararlaştırın sonra hangi balık kaç litre akvaryumda yaşar onu araştırıp şu bir kaç tür arasında kaldım yardımcı olurmusunuz deyin arkadaşlar yardımcı olurlar. Ama bana kalırsa daha önceden akvaryum kurup bu hobi ile uğraşmadıysanız kolay türlerden başlayın.
Büyük ve etçil balıkların Akvaryumları da büyüüük olmalı , büyük akvaryumların ihtiyaçları , sorunları , temizliği de büyük olur niyetim hevesini kırmak değil üst noktadan başlayıp sıkıntı yaşadığında hobiden soğuma diye öneride bulunuyorum.
Başka konudan alıntıdır. okuyun kararınızı bu yönde verin
[/QUOTE]
Ben ne yazık ki bir noktada katılmıyorum. Önce akvaryum almak yerine balığa karar verin. Akvaryumu balığın ihtiyaçlarına göre seçin ve dizayn edin.
Bunun haricinde katılıyorum. Kolay türlerle başlayın daha sonra huyuna suyuna hoşunuza giden özelliklere göre değiştirirsiniz.
[QUOTE=Muhammedcay]
Öncelikle nasıl bir akvaryum aldınız ya da alacaksınız önce onu kararlaştırın sonra hangi balık kaç litre akvaryumda yaşar onu araştırıp şu bir kaç tür arasında kaldım yardımcı olurmusunuz deyin arkadaşlar yardımcı olurlar. Ama bana kalırsa daha önceden akvaryum kurup bu hobi ile uğraşmadıysanız kolay türlerden başlayın.
Büyük ve etçil balıkların Akvaryumları da büyüüük olmalı , büyük akvaryumların ihtiyaçları , sorunları , temizliği de büyük olur niyetim hevesini kırmak değil üst noktadan başlayıp sıkıntı yaşadığında hobiden soğuma diye öneride bulunuyorum.
Başka konudan alıntıdır. okuyun kararınızı bu yönde verin
[/QUOTE]
Ben ne yazık ki bir noktada katılmıyorum. Önce akvaryum almak yerine balığa karar verin. Akvaryumu balığın ihtiyaçlarına göre seçin ve dizayn edin.
Bunun haricinde katılıyorum. Kolay türlerle başlayın daha sonra huyuna suyuna hoşunuza giden özelliklere göre değiştirirsiniz.
Bu Guramilerin Cinsi Nedir?
[QUOTE=Hamite07]Geçen sene cüce gurami akvaryumu yapmıştım çok güzel balıklar yalnız çabuk ölüyorlar bitkisel ağırlıklı besleyeceksin suları yumuşak olacak akvaryum suyun oturmuş olacak hassas balıklar.
Videodakilerde cüce bal ve altın gurami birde gri olan var onu bilmiyom.Bal ve cüce gurami en güzelleri büyüyünce aynı boya yakın oluyor diğerleri daha çok büyüyor.[/QUOTE]
Tavsiyeler için teşekkür ederim. Grü olan da 3 noktalı gurami olması lazım.
[QUOTE=Hamite07]Geçen sene cüce gurami akvaryumu yapmıştım çok güzel balıklar yalnız çabuk ölüyorlar bitkisel ağırlıklı besleyeceksin suları yumuşak olacak akvaryum suyun oturmuş olacak hassas balıklar.
Videodakilerde cüce bal ve altın gurami birde gri olan var onu bilmiyom.Bal ve cüce gurami en güzelleri büyüyünce aynı boya yakın oluyor diğerleri daha çok büyüyor.[/QUOTE]
Tavsiyeler için teşekkür ederim. Grü olan da 3 noktalı gurami olması lazım.
SON MESAJLAR
- Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl pianoƒish, 04:58
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
