ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Judge_Fish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
730
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Nisan 2017 12:19
Son Ziyaret:
10 Haziran 2021 21:21
Toplam Mesaj:
948 [0.28 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
A.Rahman Ahram Özdemir
Doğum Tarihi:
17 Nisan 1999
Yaş:
27
İl:
Ankara
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Karanlığa o kadar alışmışım ki, yıldızlar bile rahatsız ediyor beni...
SON 10 MESAJI
Betta & Karides & Lepistes
[QUOTE=yhackup]Betta tankımızda kurduğumdan beri iki yavru Lepistes var , bitkileri temizliyorlar [:)]
2 mavi Melek almıştım petshoptan ama koyar koymaz öldüler betta dokunmadı bile.
Sonra 4 kiraz karides aldım mutlu mesutlar dokunmuyorlar birbirlerine.
Bettayı bulunduğum ilde kendi yöntemleriyle üreten birinden almıştım sanırım o yüzden saldırgan değil ne dersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201950061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201951041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201952071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Daha önce muhtemelen karma tankta büyüyen bir betta olabilir. Haricinde tek bakılıp da agresif olmayan bettalar da gördüm ve karmalarda besledim. Ama hangi tankta olursa olsun bir türlü lepistesler ile yıldızları birleşmedi. Muhtemelen kuyrukların uzunluğu betta için tehdit oluşturuyor ve saldırmaya başlıyorlardı. Bundan dolayı genel bakışım betta ile lepistesin aynı tankta olmaması (ki zaten tankınız küçük yani tek betta sizin için yeterli olur). Karma tanklarda betta sayılarını ayarlayabiliyorsunuz örneğin 100 litrede üç erkek ile beraber altı dişi bakan üyeler de vardı ki tank bol bitkili saklanma alanlı ve hoş görüntüye sahipti. Lepisteslerin temizleyici bir özelliğinin olmadığını biliyorum ama onun ayrıntısını canlı doğuran takımı daha iyi bilir diyeyim. Haricen temizlik için salyangoz alabilirsiniz. Betta en fazla merak ettiği zaman kabuğuna hamle yapabilir. Bir de karides konusu var ki o da başlı başına muamma. Denemek isterken vazgeçtiğim bir tür olarak kaldı. Sonuç olarak tankınızda tek betta çok hoş durur. Iyi hobiler
[QUOTE=yhackup]Betta tankımızda kurduğumdan beri iki yavru Lepistes var , bitkileri temizliyorlar [:)]
2 mavi Melek almıştım petshoptan ama koyar koymaz öldüler betta dokunmadı bile.
Sonra 4 kiraz karides aldım mutlu mesutlar dokunmuyorlar birbirlerine.
Bettayı bulunduğum ilde kendi yöntemleriyle üreten birinden almıştım sanırım o yüzden saldırgan değil ne dersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201950061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201951041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201952071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Daha önce muhtemelen karma tankta büyüyen bir betta olabilir. Haricinde tek bakılıp da agresif olmayan bettalar da gördüm ve karmalarda besledim. Ama hangi tankta olursa olsun bir türlü lepistesler ile yıldızları birleşmedi. Muhtemelen kuyrukların uzunluğu betta için tehdit oluşturuyor ve saldırmaya başlıyorlardı. Bundan dolayı genel bakışım betta ile lepistesin aynı tankta olmaması (ki zaten tankınız küçük yani tek betta sizin için yeterli olur). Karma tanklarda betta sayılarını ayarlayabiliyorsunuz örneğin 100 litrede üç erkek ile beraber altı dişi bakan üyeler de vardı ki tank bol bitkili saklanma alanlı ve hoş görüntüye sahipti. Lepisteslerin temizleyici bir özelliğinin olmadığını biliyorum ama onun ayrıntısını canlı doğuran takımı daha iyi bilir diyeyim. Haricen temizlik için salyangoz alabilirsiniz. Betta en fazla merak ettiği zaman kabuğuna hamle yapabilir. Bir de karides konusu var ki o da başlı başına muamma. Denemek isterken vazgeçtiğim bir tür olarak kaldı. Sonuç olarak tankınızda tek betta çok hoş durur. Iyi hobiler
Güney Amerika Cichlidleri
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_akvaryumlara_balik_onerileri_k893815.asp
Sizin için faydalı olabilir
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_akvaryumlara_balik_onerileri_k893815.asp
Sizin için faydalı olabilir
Erkek Ve Dişi Beta Aynı Akvaryumda
[QUOTE=Lokmata][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218783/080520200103331.jpg[/IMG]
Merhabalar erkek betama çiftleşmesi için dişi beta aldım ayrı üreme tankı hazırlayıp koydum 4 gün beraber durdular erkek yuvayı yaptı ama kur ve çiftleşme olmadı kavga da etmediler. Sonrasında beklemekten vazgeçip ikisini de ana tanka aldım yaklaşık 2 haftadır bu tankda duruyorlar tankın boyutları 30*40*60 cm ayrıyeten bir tane elma salyangozum ve elodealarım var. Herhangi bir sorun görmedim şu ana kadar ikisi de gayet sağlıklı kuyrukları güzel beraber yem bile yiyorlar. Erkek strese giriyor mudur yine de bunu nasıl anlayabilirim, böyle durmasında bir sakınca var mı? [/QUOTE]
Tankınız ortalama 72 litre. Gördüğüme göre de bitkili bir tank. Bol saklanma alanının olup olmadığını bilmiyorum ama erkek muhtemelen kendi bölgesini kurmuştur. Eğer bol saklanma alanı var ise bu şekilde bakabilirsiniz. Daha yüksek litrede karma tanklarda 3 erkek bireyin olduğu akvaryumları biliyorum. Bence litresi gayet yeterli. Saklanma alanı da uygunsa birkaç farklı tür ile de beslenebilir. Yahut da sadece dişi betta tankına dönüştürülebilir. Problem olmayacağını varsayıyorum (betta karakterlerini sakin olarak düşünülerek yazdığımı belirteyim)
[QUOTE=Judge_Fish]
Tankınız ortalama 72 litre. Gördüğüme göre de bitkili bir tank. Bol saklanma alanının olup olmadığını bilmiyorum ama erkek muhtemelen kendi bölgesini kurmuştur. Eğer bol saklanma alanı var ise bu şekilde bakabilirsiniz. Daha yüksek litrede karma tanklarda 3 erkek bireyin olduğu akvaryumları biliyorum. Bence litresi gayet yeterli. Saklanma alanı da uygunsa birkaç farklı tür ile de beslenebilir. Yahut da sadece dişi betta tankına dönüştürülebilir. Problem olmayacağını varsayıyorum (betta karakterlerini sakin olarak düşünülerek yazdığımı belirteyim)[/QUOTE]
Özür dileyerek bir ekleme yapayım. Üretim düşünüyorsanız erkek ve dişi çiftleşme harici ayrı kalmalıdır. Üretimlerde sadece birbirleri görmelerine izin verilir sadece belli bir zaman beraber kalıp sonra tekrar kondisyon kazanmak üzere ayrılarak özel diyet uygulanır [:iyi:]
[QUOTE=Lokmata][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218783/080520200103331.jpg[/IMG]
Merhabalar erkek betama çiftleşmesi için dişi beta aldım ayrı üreme tankı hazırlayıp koydum 4 gün beraber durdular erkek yuvayı yaptı ama kur ve çiftleşme olmadı kavga da etmediler. Sonrasında beklemekten vazgeçip ikisini de ana tanka aldım yaklaşık 2 haftadır bu tankda duruyorlar tankın boyutları 30*40*60 cm ayrıyeten bir tane elma salyangozum ve elodealarım var. Herhangi bir sorun görmedim şu ana kadar ikisi de gayet sağlıklı kuyrukları güzel beraber yem bile yiyorlar. Erkek strese giriyor mudur yine de bunu nasıl anlayabilirim, böyle durmasında bir sakınca var mı? [/QUOTE]
Tankınız ortalama 72 litre. Gördüğüme göre de bitkili bir tank. Bol saklanma alanının olup olmadığını bilmiyorum ama erkek muhtemelen kendi bölgesini kurmuştur. Eğer bol saklanma alanı var ise bu şekilde bakabilirsiniz. Daha yüksek litrede karma tanklarda 3 erkek bireyin olduğu akvaryumları biliyorum. Bence litresi gayet yeterli. Saklanma alanı da uygunsa birkaç farklı tür ile de beslenebilir. Yahut da sadece dişi betta tankına dönüştürülebilir. Problem olmayacağını varsayıyorum (betta karakterlerini sakin olarak düşünülerek yazdığımı belirteyim)
[QUOTE=Judge_Fish]
Tankınız ortalama 72 litre. Gördüğüme göre de bitkili bir tank. Bol saklanma alanının olup olmadığını bilmiyorum ama erkek muhtemelen kendi bölgesini kurmuştur. Eğer bol saklanma alanı var ise bu şekilde bakabilirsiniz. Daha yüksek litrede karma tanklarda 3 erkek bireyin olduğu akvaryumları biliyorum. Bence litresi gayet yeterli. Saklanma alanı da uygunsa birkaç farklı tür ile de beslenebilir. Yahut da sadece dişi betta tankına dönüştürülebilir. Problem olmayacağını varsayıyorum (betta karakterlerini sakin olarak düşünülerek yazdığımı belirteyim)[/QUOTE]
Özür dileyerek bir ekleme yapayım. Üretim düşünüyorsanız erkek ve dişi çiftleşme harici ayrı kalmalıdır. Üretimlerde sadece birbirleri görmelerine izin verilir sadece belli bir zaman beraber kalıp sonra tekrar kondisyon kazanmak üzere ayrılarak özel diyet uygulanır [:iyi:]
Betta Tavuk Etiyle İdare Edermi
Ben bettalarima sera bettagran veriyorum. Daha bir problem yaşamadım. Onu deneyebilirsiniz. [:)]
Ben bettalarima sera bettagran veriyorum. Daha bir problem yaşamadım. Onu deneyebilirsiniz. [:)]
Crown Tail Beta Dişi Betayla Yaşarmı
[QUOTE=Beta_balik]Sorunuzun cevabı evet. Cinsiyetinin erkek olması yeterli.
Üretim esnasında çiftleşme ve yumurta olduktan sonra dişi ayrılır. Erkek olan yavrular çıkana kadar ve birkaç gün sonra orada kalır. Daha sonra yavruları yememesi için oda ayrılır. Yavrular ise en geç 2 ay sonunda ayrılır, uygun boyutta bir akvaryum varsa dişiler beraber tutulur. Ama erkekler ayrı kaplara konur.
Üretimin genel mantığı bu. Yani bu süreç boyunca bile balıklar birbirlerini az görür.[/QUOTE]
Benim bildiğim kadarıyla yavrular yumurtadan çıktıktan sonra babadan ayrılıyor. 2 ay beraber kaldıktan sonra renklenmeden evvel erkek ve dişiler ayrılıyor. 4. Aylarında yaklaşık orjinal rəngini vermeye başlıyor diye biliyorum ama. Yani baba ile kavga etmezler ama erkekler içinde mücadele olacaktır diyebiliriz galiba
[QUOTE=Beta_balik]Sorunuzun cevabı evet. Cinsiyetinin erkek olması yeterli.
Üretim esnasında çiftleşme ve yumurta olduktan sonra dişi ayrılır. Erkek olan yavrular çıkana kadar ve birkaç gün sonra orada kalır. Daha sonra yavruları yememesi için oda ayrılır. Yavrular ise en geç 2 ay sonunda ayrılır, uygun boyutta bir akvaryum varsa dişiler beraber tutulur. Ama erkekler ayrı kaplara konur.
Üretimin genel mantığı bu. Yani bu süreç boyunca bile balıklar birbirlerini az görür.[/QUOTE]
Benim bildiğim kadarıyla yavrular yumurtadan çıktıktan sonra babadan ayrılıyor. 2 ay beraber kaldıktan sonra renklenmeden evvel erkek ve dişiler ayrılıyor. 4. Aylarında yaklaşık orjinal rəngini vermeye başlıyor diye biliyorum ama. Yani baba ile kavga etmezler ama erkekler içinde mücadele olacaktır diyebiliriz galiba
Dişi Dediler Ama Erkeğe Kabarıyor
[QUOTE=RobinsonDefoe]Bu konuda tecrübeli değilim ama şu fotoğraftaki dişi taç kuyruk ile karşılaştırınca sanki dişiymiş gibi geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/250320201106351.jpg[/IMG]
Birazda kuyruk deformasyonu varsa yanıltmış olabilir. Erkeklerin kuyruğu taç kuyrukta olsa daha uzun olmazmı ?[/QUOTE]
Burdakı ışınlar kısa şekilde ve kuyruk formu geniş duruyor. Yanlış görmüyorsam arkadaşın bettasinda kuyruk formu küçük ışınlar ise uzun. Ct erkeklerindeki gibi. Yanlış mıyım bilemedim?
[QUOTE=RobinsonDefoe]Bu konuda tecrübeli değilim ama şu fotoğraftaki dişi taç kuyruk ile karşılaştırınca sanki dişiymiş gibi geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/250320201106351.jpg[/IMG]
Birazda kuyruk deformasyonu varsa yanıltmış olabilir. Erkeklerin kuyruğu taç kuyrukta olsa daha uzun olmazmı ?[/QUOTE]
Burdakı ışınlar kısa şekilde ve kuyruk formu geniş duruyor. Yanlış görmüyorsam arkadaşın bettasinda kuyruk formu küçük ışınlar ise uzun. Ct erkeklerindeki gibi. Yanlış mıyım bilemedim?
Şelale Filtre Önerisi ?
[QUOTE=Bettaburki]Ya betta ya filtre gerekmiyor neden istiyorsunki dogasinda pis suda yetisiyor nerdeyse betta baliklari bende bakiyorum hic filtre felan gerek duymadim isitici yetiyor birde bol bol bitki koy sadece bitkilerin arasinda bile yasiyor.[/QUOTE]
Her balık statüsündeki canlı için filtre gereklidir. Lütfen filtre ile ilgili ve beta ile ilgili makaleleri okumanızı tavsiye ederim.
[QUOTE=Bettaburki]Ya betta ya filtre gerekmiyor neden istiyorsunki dogasinda pis suda yetisiyor nerdeyse betta baliklari bende bakiyorum hic filtre felan gerek duymadim isitici yetiyor birde bol bol bitki koy sadece bitkilerin arasinda bile yasiyor.[/QUOTE]
Her balık statüsündeki canlı için filtre gereklidir. Lütfen filtre ile ilgili ve beta ile ilgili makaleleri okumanızı tavsiye ederim.
Betta Üretim Sorum Var :)
[QUOTE=Serkanjb]
Üretimi başarılı bir şekilde yaptım [:D] akvaryumu daralttım 30 cm yi 15 e çektim ve üreme gerçekleşti [:)))][/QUOTE]
Sağlıklı ve kayıpsız yavrular dilerim [:P]
[QUOTE=Serkanjb]
Üretimi başarılı bir şekilde yaptım [:D] akvaryumu daralttım 30 cm yi 15 e çektim ve üreme gerçekleşti [:)))][/QUOTE]
Sağlıklı ve kayıpsız yavrular dilerim [:P]
Şelale Filtre Önerisi ?
Bende uzun süre küçük tanklarda pipo kullandım. İç filtreler sanki biraz fazla dalgalanma yapıyor gibi geldi (tank litresi düşük olduğu için) . Hava motoru ve pipo kullanirsaniz, hava motorundan ince bir ses gelir ve iki güne alışırsınız. Hatta sesi duyamayinca acaba birşey mi oldu diye heyecanlanirsiniz [:)]. Benim tercihim hep pipodan yana [:D]
Bende uzun süre küçük tanklarda pipo kullandım. İç filtreler sanki biraz fazla dalgalanma yapıyor gibi geldi (tank litresi düşük olduğu için) . Hava motoru ve pipo kullanirsaniz, hava motorundan ince bir ses gelir ve iki güne alışırsınız. Hatta sesi duyamayinca acaba birşey mi oldu diye heyecanlanirsiniz [:)]. Benim tercihim hep pipodan yana [:D]
Betta Üretim Sorum Var :)
Merhaba;
Ne kadar doğruluk payı vardır bilmiyorum. Daha önce hiç üretim yapmadım ama okuduğum bazı endonezce, tayca makalelerde betta üretimi için ilk önce dişiyi koyuyorlar tankta plastik veya cam kapta. Dişi alıştıktan sonra erkeği tanka alıyorlar ve dişinin erkeğe göre baskın çıkmasını sağlamaya çalışıyorlar ki aradaki denge farkı ortadan kalksın. Siz nasıl yaptınız bilmiyorum ama dişinin tankı yabancilamasi ve erkeğin baskın çıkması belki etken sebep olabilir.
(Hatalarim varsa düzeltelim ki yanlış bilgi birikimi yayılmasın)
Sağlıklı balıklar [:)]
Merhaba;
Ne kadar doğruluk payı vardır bilmiyorum. Daha önce hiç üretim yapmadım ama okuduğum bazı endonezce, tayca makalelerde betta üretimi için ilk önce dişiyi koyuyorlar tankta plastik veya cam kapta. Dişi alıştıktan sonra erkeği tanka alıyorlar ve dişinin erkeğe göre baskın çıkmasını sağlamaya çalışıyorlar ki aradaki denge farkı ortadan kalksın. Siz nasıl yaptınız bilmiyorum ama dişinin tankı yabancilamasi ve erkeğin baskın çıkması belki etken sebep olabilir.
(Hatalarim varsa düzeltelim ki yanlış bilgi birikimi yayılmasın)
Sağlıklı balıklar [:)]
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Geophagus Tür Ayrımı? Umutoty, 17:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
florasan,
AquaShirmp,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Hoppala,
nniiaa,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
ALTEMUR,
fikret43,
Cyber_Scout,
sina cen,
Hidro Dinamik,
yeekim,
ciways,
Kuduoglu,
ochischeni_xpmr,
ugurbaran,
Öğretmen Ali,
LeafyAqua,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Sfenks111,
Ramazanbet,
HarunYILDIRIM,
Umutoty,
knnynr,
ochischeni_supl,
Erdinc.B,
ballantines,
Ömer Ahi,
Stoke,
UmitOnay,
Kadircankaya,
Savvah,
berkant68,
umitlee,
Balıkmen,
aupqua,
EmiirKaan,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
