ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Elifnur
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Mayıs 2017 22:17
Son Ziyaret:
14 Haziran 2017 12:22
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Elifnur Eken
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ELIFNUR E
SON 9 MESAJI
Teleskop Japon Balığınin Hareketsiz Durma Sorunu
Ben zaten 35 lt ye 5 balik sığar gibi bir iddiada bulunmadim ve yazimin başında 5 balık icin akvaryumumun küçük olduğunu bildiğimi de belirttim.Sadece "Madem ki o kadar büyük tecrübe sahibisiniz 9 balığa kadar yolunuz var"diye başlayan ve bana göre karşıdaki insana bilgi vermekten çok onu aşağılamaya çalışan yaziniza karşı tepkimi ortaya koydum.Açtığım konuyu baştan okumanızı tavsiye ederim.Zaten orada da yazdığım gibi çok büyük tecrübe sahibiyim gibi büyük laflar etmedim ve bu hobiye yeni baslamamama rağmen bir çok şeyi bilmediğim için sorarak öğrenmeye çalıştım.Tartışma oluşturmak gibi bir amacım yok.Bundan sonra bu konuya cevap vermezseniz sevinirim.Saygilar.
Ben zaten 35 lt ye 5 balik sığar gibi bir iddiada bulunmadim ve yazimin başında 5 balık icin akvaryumumun küçük olduğunu bildiğimi de belirttim.Sadece "Madem ki o kadar büyük tecrübe sahibisiniz 9 balığa kadar yolunuz var"diye başlayan ve bana göre karşıdaki insana bilgi vermekten çok onu aşağılamaya çalışan yaziniza karşı tepkimi ortaya koydum.Açtığım konuyu baştan okumanızı tavsiye ederim.Zaten orada da yazdığım gibi çok büyük tecrübe sahibiyim gibi büyük laflar etmedim ve bu hobiye yeni baslamamama rağmen bir çok şeyi bilmediğim için sorarak öğrenmeye çalıştım.Tartışma oluşturmak gibi bir amacım yok.Bundan sonra bu konuya cevap vermezseniz sevinirim.Saygilar.
Teleskop Japon Balığınin Hareketsiz Durma Sorunu
Oncelikle guzel dilekleriniz icin tesekkur ederim.Bir söz vardir.Güzel düşünün güzel olsun diye duydunuz mu bilmiyorum.Birkaç arkadaş daha bana akvaryumumum küçük olduğunu söyledi ama sizin söyleme tarzinizdan çok farklı bir üslup kullandıkları için söyledikleri beni incitmedi. Benim demek istediğimi farklı yerlere çekmeye calismissiniz.Ben uslubumu bozmadan cevap vermeye çalıştığımı zannediyordum.Dediğimi anlayabilmemiz için duygusal açıdan bağlanmış olduğumuz bir balığı geri vermiş olmanız gerekir ki benim çevremdeki hiçbir akvaryumcu sağlıklı da olsa satmış olduğu baligi geri almıyor.Baliklarima elimden geldiğince en iyi ortamı sağlamaya çalışıyorum zaten.Baliklarim 3 aylık bebek diye tabir edilen japonlar.Hızlı büyüdüklerini biliyorum biraz daha buyusunler onlar için daha rahat olacak bir akvaryuma geçiş yapabilirim.Bir daha bana cevap yazmak isterseniz karsinizdaki insani dusunerek saygi çerçevesinde yazarsaniz sevinirim.Saygilar.Iyi hobiler....[QUOTE=Va_sil]Mademki o kadar buyuk tecrube sahibisiniz 9 baliga kadar yolunuz var ..........
Haklisiniz 20 seneden fazla yasiyan bir canliyi ,35 liitrede , 9 baligi 1,5 senede oldurmek ,biraz sasirtici olur ......
Benim az tecrubeme gore 5 ay dan fazla yasamalari mucize ......
Tabiki o zavali canlilari boyle gorme ihtimaliniz olmamisti sanirim
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Aquarium/Fish/14484713_1833216843575467_3988767364340545032_n_zpsl57mc900.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Aquarium/Fish/14484713_1833216843575467_3988767364340545032_n_zpsl57mc900.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Aquarium/Fish/15178062_1860560674174417_7412495268010847647_n_zps9pz27kcd.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Aquarium/Fish/15178062_1860560674174417_7412495268010847647_n_zps9pz27kcd.jpg[/IMG][/URL]
Iyi hobiler dilerim .......[:)][/QUOTE][EDIT]Elifnur,2017-06-07 21:47:28[/EDIT]
Oncelikle guzel dilekleriniz icin tesekkur ederim.Bir söz vardir.Güzel düşünün güzel olsun diye duydunuz mu bilmiyorum.Birkaç arkadaş daha bana akvaryumumum küçük olduğunu söyledi ama sizin söyleme tarzinizdan çok farklı bir üslup kullandıkları için söyledikleri beni incitmedi. Benim demek istediğimi farklı yerlere çekmeye calismissiniz.Ben uslubumu bozmadan cevap vermeye çalıştığımı zannediyordum.Dediğimi anlayabilmemiz için duygusal açıdan bağlanmış olduğumuz bir balığı geri vermiş olmanız gerekir ki benim çevremdeki hiçbir akvaryumcu sağlıklı da olsa satmış olduğu baligi geri almıyor.Baliklarima elimden geldiğince en iyi ortamı sağlamaya çalışıyorum zaten.Baliklarim 3 aylık bebek diye tabir edilen japonlar.Hızlı büyüdüklerini biliyorum biraz daha buyusunler onlar için daha rahat olacak bir akvaryuma geçiş yapabilirim.Bir daha bana cevap yazmak isterseniz karsinizdaki insani dusunerek saygi çerçevesinde yazarsaniz sevinirim.Saygilar.Iyi hobiler....[QUOTE=Va_sil]Mademki o kadar buyuk tecrube sahibisiniz 9 baliga kadar yolunuz var ..........
Haklisiniz 20 seneden fazla yasiyan bir canliyi ,35 liitrede , 9 baligi 1,5 senede oldurmek ,biraz sasirtici olur ......
Benim az tecrubeme gore 5 ay dan fazla yasamalari mucize ......
Tabiki o zavali canlilari boyle gorme ihtimaliniz olmamisti sanirim
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Aquarium/Fish/14484713_1833216843575467_3988767364340545032_n_zpsl57mc900.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Aquarium/Fish/14484713_1833216843575467_3988767364340545032_n_zpsl57mc900.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Aquarium/Fish/15178062_1860560674174417_7412495268010847647_n_zps9pz27kcd.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Aquarium/Fish/15178062_1860560674174417_7412495268010847647_n_zps9pz27kcd.jpg[/IMG][/URL]
Iyi hobiler dilerim .......[:)][/QUOTE][EDIT]Elifnur,2017-06-07 21:47:28[/EDIT]
Teleskop Japon Balığınin Hareketsiz Durma Sorunu
[QUOTE=Va_sil]Akvaryumunuz bu baliklar icin hic uygun degil ....
Hepsi hastalanip olecekler [:(][/QUOTE]
Inşallah böyle bir durumla karsilasmam.4 yıl kadar önce aynı akvaryumda 1 buçuk yıl boyunca 9 tane balık baktım hiçbirini de hastalandirmadan çok şükür.Ben de balıklar için dar olduğunun farkındayım ama 5 balık 9 balığa göre çok çok iyi bir miktar.Almış olduğum ve sevdiğim baliklari da geri vermek istemiyorum bol bol su degisimiyle onlara sağlıklı bir şekilde bakarım umarım.
[QUOTE=Va_sil]Akvaryumunuz bu baliklar icin hic uygun degil ....
Hepsi hastalanip olecekler [:(][/QUOTE]
Inşallah böyle bir durumla karsilasmam.4 yıl kadar önce aynı akvaryumda 1 buçuk yıl boyunca 9 tane balık baktım hiçbirini de hastalandirmadan çok şükür.Ben de balıklar için dar olduğunun farkındayım ama 5 balık 9 balığa göre çok çok iyi bir miktar.Almış olduğum ve sevdiğim baliklari da geri vermek istemiyorum bol bol su degisimiyle onlara sağlıklı bir şekilde bakarım umarım.
Teleskop Japon Balığınin Hareketsiz Durma Sorunu
[QUOTE=Sheyda27]Balik mantar olmus sebebi de bozulan su degerleri ben su degisimini bi aksatayim benim baliklardada olur bu 25 lt de 2 gunde bir su degisimi sart ve en fazla 2 balik olur oraya.bol bol su degisimi yapin akvaryuma koyalida 2 gun olmus atlatir merak etmeyin ama nufusu mutlaka azaltin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için.Baligi aldıktan bir gün sonra su değişimi yapmıştım zaten o gece farkettim beyaz bölgeleri.Şimdi suya alıştı galiba beyaz bölgeler kayboldu.Zannedersem mantar değildi.Çünkü mantar hastalığı daha önce başima geldi ve ilaçsiz geçen bir hastalık degil.Artik attığım yemleri diğerlerinden önce kapıyor[:)]Bir de şu dinlenme sorununa çare bulabilirsem herşey çok güzel olacak
[QUOTE=Sheyda27]Balik mantar olmus sebebi de bozulan su degerleri ben su degisimini bi aksatayim benim baliklardada olur bu 25 lt de 2 gunde bir su degisimi sart ve en fazla 2 balik olur oraya.bol bol su degisimi yapin akvaryuma koyalida 2 gun olmus atlatir merak etmeyin ama nufusu mutlaka azaltin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için.Baligi aldıktan bir gün sonra su değişimi yapmıştım zaten o gece farkettim beyaz bölgeleri.Şimdi suya alıştı galiba beyaz bölgeler kayboldu.Zannedersem mantar değildi.Çünkü mantar hastalığı daha önce başima geldi ve ilaçsiz geçen bir hastalık degil.Artik attığım yemleri diğerlerinden önce kapıyor[:)]Bir de şu dinlenme sorununa çare bulabilirsem herşey çok güzel olacak
Teleskop Japon Balığınin Hareketsiz Durma Sorunu
[QUOTE=Emyy]Fotoğraf net değil. Gövdede de var mı beyazlıklardan? Kuyruk ucundaki bu oluşumda pamuksulaşma veya yırtılma var mı?[/QUOTE]
Kuyruk ucunda değil de kuyrugun gövdeyle birleştiği yerde var beyaz benek gibi değil de daha çok bebeklerde pamukcuk hastalığı olur ya ona benziyor yırtılma yok çok şükür yemi de iyi yiyor ama hala suyun yüzeyinde dinleniyor sık sık yarın aldığım yere götürüp sormayı düşünüyorum mantar olabilir mi acaba?[:(]
[QUOTE=Emyy]Fotoğraf net değil. Gövdede de var mı beyazlıklardan? Kuyruk ucundaki bu oluşumda pamuksulaşma veya yırtılma var mı?[/QUOTE]
Kuyruk ucunda değil de kuyrugun gövdeyle birleştiği yerde var beyaz benek gibi değil de daha çok bebeklerde pamukcuk hastalığı olur ya ona benziyor yırtılma yok çok şükür yemi de iyi yiyor ama hala suyun yüzeyinde dinleniyor sık sık yarın aldığım yere götürüp sormayı düşünüyorum mantar olabilir mi acaba?[:(]
Teleskop Japon Balığınin Hareketsiz Durma Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197703/020620170810081.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, fotoğrafta tam belli oluyor mu emin değilim ama teleskop baligimin kuyruk kısmına yakın 3 tane beyaz bölge oluştu dün gece farkettim beyaz benek değil galiba ama ne olduğunu tam anlayamadim acil yardım ederseniz sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197703/020620170810081.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, fotoğrafta tam belli oluyor mu emin değilim ama teleskop baligimin kuyruk kısmına yakın 3 tane beyaz bölge oluştu dün gece farkettim beyaz benek değil galiba ama ne olduğunu tam anlayamadim acil yardım ederseniz sevinirim
Teleskop Japon Balığınin Hareketsiz Durma Sorunu
Teşekkür ederim yorumunuz için.Malesef 100 lt bir akvaryum almak gibi bir imkanım yok.Daha fazla balık eklemeyip elimdeki balıklara sağlıklı bir şekilde bakmaya çalışacağım.Yem olarak bir marka veremeyecegim çünkü akvaryumcu tarafından pakatlenen sarı yemlerden kullanıyorum. Forumda haşlanmış havuç bezelye ıspanak gibi sebzelerin verilebileceğini okudum bu akşam bezelye vermeyi dusunuyordum siz kabiz olma ihtimalinden bahsedince 2 gun aç bırakmaya karar verdim baliklarimi.Filtremden baksedecek olursam yaklasik 60 litrelik bir akvaryum için oldugunu soylemistiler.Yani dediğiniz gibi balık yorulmuş olabilir.Zaten 3 gündür gozlemledigim kadarıyla teleskoplar diğer baliklara göre yüzmek için daha fazla enerji harcayan baliklar üstüne bir de akvaryumda akıntı fazla olunca dinlenmek için en uygun olan köşeye çekiliyor olabilir. Bir sey sormak istiyorum teleskop diğer japonlara göre daha çabuk kabiz olan ve hastalanan bir balık mi acaba sizce bu doğru mu? Bir de acaba hava motorunu kapatirsam balıklar kac gün dayanır?
ELIFNUR E[EDIT]Elifnur,2017-05-31 19:02:38[/EDIT]
Teşekkür ederim yorumunuz için.Malesef 100 lt bir akvaryum almak gibi bir imkanım yok.Daha fazla balık eklemeyip elimdeki balıklara sağlıklı bir şekilde bakmaya çalışacağım.Yem olarak bir marka veremeyecegim çünkü akvaryumcu tarafından pakatlenen sarı yemlerden kullanıyorum. Forumda haşlanmış havuç bezelye ıspanak gibi sebzelerin verilebileceğini okudum bu akşam bezelye vermeyi dusunuyordum siz kabiz olma ihtimalinden bahsedince 2 gun aç bırakmaya karar verdim baliklarimi.Filtremden baksedecek olursam yaklasik 60 litrelik bir akvaryum için oldugunu soylemistiler.Yani dediğiniz gibi balık yorulmuş olabilir.Zaten 3 gündür gozlemledigim kadarıyla teleskoplar diğer baliklara göre yüzmek için daha fazla enerji harcayan baliklar üstüne bir de akvaryumda akıntı fazla olunca dinlenmek için en uygun olan köşeye çekiliyor olabilir. Bir sey sormak istiyorum teleskop diğer japonlara göre daha çabuk kabiz olan ve hastalanan bir balık mi acaba sizce bu doğru mu? Bir de acaba hava motorunu kapatirsam balıklar kac gün dayanır?
ELIFNUR E[EDIT]Elifnur,2017-05-31 19:02:38[/EDIT]
Teleskop Japon Balığınin Hareketsiz Durma Sorunu
Merhaba,
Öncelikle teşekkür ederim cevabınız için.Balıklarımı akvaryuma koyarken yaklaşık bir yarım saat onları kendi posetleriyle akvaryum suyunun üstüne koyarak suya alismalarini sağladım sonra sadece baliklari alıp akvaryuma koydum.Biraz aceleci davrandım sanirsam yemi görmediğini sonradan farkettim balığın.Bu yüzden o su yuzeyindeyken yem attim bu sefer saldırarak yedi.Ama sanirsam su yüzeyinde uyumaya bir çare bulmam lazim.Çünkü hala bu davranışı devam etmekte.Başka herhangi bir davranışı olursa müdahale ederim inşallah.Tekrar teşekkürler
ELIFNUR E
Merhaba,
Öncelikle teşekkür ederim cevabınız için.Balıklarımı akvaryuma koyarken yaklaşık bir yarım saat onları kendi posetleriyle akvaryum suyunun üstüne koyarak suya alismalarini sağladım sonra sadece baliklari alıp akvaryuma koydum.Biraz aceleci davrandım sanirsam yemi görmediğini sonradan farkettim balığın.Bu yüzden o su yuzeyindeyken yem attim bu sefer saldırarak yedi.Ama sanirsam su yüzeyinde uyumaya bir çare bulmam lazim.Çünkü hala bu davranışı devam etmekte.Başka herhangi bir davranışı olursa müdahale ederim inşallah.Tekrar teşekkürler
ELIFNUR E
Teleskop Japon Balığınin Hareketsiz Durma Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197703/300520172221421.jpg[/IMG][:?]
Arkadaşlar merhaba, 2 gün önce aldığım teleskop yem verdiğim zaman yukarı çıkıp diğer baliklarla birlikte yem yemiyor durmadan kumları eşeliyor ve sık sık suyun yüzüne çıkıp hareketsiz duruyor.Geceleri gozlemledigim kadarıyla diğerleriyle birlikte aşağıda uyumuyor su yüzeyinde uyuyor.Yem yemesi icin ne yapabilirim?Akvaryumum 25 lt 4 japon bir çöpçü besliyorum.Iç filtre ,hava motoru ve isitici mevcut.Acil yardım ederseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197703/300520172221421.jpg[/IMG][:?]
Arkadaşlar merhaba, 2 gün önce aldığım teleskop yem verdiğim zaman yukarı çıkıp diğer baliklarla birlikte yem yemiyor durmadan kumları eşeliyor ve sık sık suyun yüzüne çıkıp hareketsiz duruyor.Geceleri gozlemledigim kadarıyla diğerleriyle birlikte aşağıda uyumuyor su yüzeyinde uyuyor.Yem yemesi icin ne yapabilirim?Akvaryumum 25 lt 4 japon bir çöpçü besliyorum.Iç filtre ,hava motoru ve isitici mevcut.Acil yardım ederseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
