ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sinanka
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
170
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2017 12:12
Son Ziyaret:
21 Eylül 2023 12:19
Toplam Mesaj:
241 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Sinan Karacabay
10 Lt betta akvaryum , su marulu bitkisi.
75x50x60 Yellow German Guppy , Co2 destekli bitki tank.
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba arkadaşlar konu çok güzel ama okudukça kafam karıştı
Akvaryum yükseklik 60 cm , powerled kullanıp tabana 60 derecede ışık veremedim.
Şöyle düşündüm, 30 derece lens kullanıp bu powerled başka bir timer bağlayıp maksimum 5 saat ışık verir isem , hem tabana ışık göndermiş olup hemde bitkilerin yanmasından kurtulurum diye düşündüm.
Rica etsem bu konuda yardım edin ve tecrübenizi paylaşın.
Merhaba arkadaşlar konu çok güzel ama okudukça kafam karıştı
Akvaryum yükseklik 60 cm , powerled kullanıp tabana 60 derecede ışık veremedim.
Şöyle düşündüm, 30 derece lens kullanıp bu powerled başka bir timer bağlayıp maksimum 5 saat ışık verir isem , hem tabana ışık göndermiş olup hemde bitkilerin yanmasından kurtulurum diye düşündüm.
Rica etsem bu konuda yardım edin ve tecrübenizi paylaşın.
Powerled
60 cm yükseklikte, powerled kaç derece mercek(lens) kullanıyorsunuz.
Ben 60 derece tabana yeterli ışık maalesef ulaştıramadım, bu yüzden 30 derece lens siparişi verdim .
Kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi?
60 cm yükseklikte, powerled kaç derece mercek(lens) kullanıyorsunuz.
Ben 60 derece tabana yeterli ışık maalesef ulaştıramadım, bu yüzden 30 derece lens siparişi verdim .
Kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi?
Labirent Gelişmiş
Betta balıkların'da bugün şöyle birşey ile karşılaştım.
Almak istediğim bazı bettalar için bana labirent durumu gelişmedi onları satma durumum yok , satar isem ölür diye bir deyiş ile karşılaştım.
Bunun ne demek olduğunu bilen var mı?
Betta balıkların'da bugün şöyle birşey ile karşılaştım.
Almak istediğim bazı bettalar için bana labirent durumu gelişmedi onları satma durumum yok , satar isem ölür diye bir deyiş ile karşılaştım.
Bunun ne demek olduğunu bilen var mı?
Dişi Beta Tank
[QUOTE=Akvaryumis]Sinan hocam merakla bekliyorum. Gelişmeleri buraya yazarsınız. Olmazsa yaza doğru bende bi 100 litrelik akvaryum alır benzerinden kurarım özenmedim değil açıkçası [:)))]
İyi akşamlar.[/QUOTE]
Biraz zaman alır çünkü bir üretici bulmalı ve kardeş betta bulup toplu almalıyım anladım ki kardeş betta alınmalı önemli olan bu.
[QUOTE=Akvaryumis]Sinan hocam merakla bekliyorum. Gelişmeleri buraya yazarsınız. Olmazsa yaza doğru bende bi 100 litrelik akvaryum alır benzerinden kurarım özenmedim değil açıkçası [:)))]
İyi akşamlar.[/QUOTE]
Biraz zaman alır çünkü bir üretici bulmalı ve kardeş betta bulup toplu almalıyım anladım ki kardeş betta alınmalı önemli olan bu.
Dişi Beta Tank
[QUOTE=GhostKoi][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125030/120320232112171.jpg[/IMG]
Yukarda söz ettiğim gibi 1 e 3 d betta'yı bir arada 2 aya yakın zamandır besliyorum. Konuyla ilgili olumlu olumsuz videoları ekleyeceğim.
[VID]https://youtu.be/4KhgcgzY_r0[/VID]
[VID]https://youtu.be/8ei-W-r9s8w[/VID]
[VID]https://youtu.be/DZjoC8yd_Gk[/VID]
[VID]https://youtu.be/raXMZy0aU6E[/VID]
[VID]https://youtu.be/8mgrZQEjoAQ[/VID]
[/QUOTE]
Tam olarak istediğim bu açıkçası, demek ki bu yapılabiliyor, bol bitkide mümkün olucak illaki kalga olucaktır, öldürücü düzey de olmuyor anlaşılan, denemekte fayda olucak bunu en azından bir defa deneme yapacağım.
[QUOTE=GhostKoi][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125030/120320232112171.jpg[/IMG]
Yukarda söz ettiğim gibi 1 e 3 d betta'yı bir arada 2 aya yakın zamandır besliyorum. Konuyla ilgili olumlu olumsuz videoları ekleyeceğim.
[VID]https://youtu.be/4KhgcgzY_r0[/VID]
[VID]https://youtu.be/8ei-W-r9s8w[/VID]
[VID]https://youtu.be/DZjoC8yd_Gk[/VID]
[VID]https://youtu.be/raXMZy0aU6E[/VID]
[VID]https://youtu.be/8mgrZQEjoAQ[/VID]
[/QUOTE]
Tam olarak istediğim bu açıkçası, demek ki bu yapılabiliyor, bol bitkide mümkün olucak illaki kalga olucaktır, öldürücü düzey de olmuyor anlaşılan, denemekte fayda olucak bunu en azından bir defa deneme yapacağım.
Dişi Beta Tank
[QUOTE=OSCAR_ADAM]
https://youtu.be/d6PjfL07rYo
Sanırsam şu linkteki videodaki gibi bir şey yapmak istiyorsunuz [/QUOTE]
Evet kesinlikle düşüncem bu yönde, bu tankın 200 lt olduğunu düşünün en azından bir defaya mahsus ta olsa denemek istiyorum.
[QUOTE=OSCAR_ADAM]
https://youtu.be/d6PjfL07rYo
Sanırsam şu linkteki videodaki gibi bir şey yapmak istiyorsunuz [/QUOTE]
Evet kesinlikle düşüncem bu yönde, bu tankın 200 lt olduğunu düşünün en azından bir defaya mahsus ta olsa denemek istiyorum.
Dişi Beta Tank
[QUOTE=Akvaryumis]
Hocam merhabalar,
Bende birkaç sene önce büyük bir akvaryumda bu şekilde bakmak istiyordum. Biraz araştırdım ve dişilerde dahi sıkıntı çıkabiliyormuş. Bende açıkçası biraz tırstım. Bundan 1-2 ay civarı önce yine çok heves ettim belki bir yöntemi vardır vs diye. 50-60 lt civarı bir akvaryumum vardı boşta onda 3-5 betta bakarım diye birkaç bilgili arkadaşada sordum çok uygun olmaz dediler. Bende vazgeçtim. Anladığım kadarıyla biraz sıkıntı bir iş. Ama daha önce youtube’da çok gördüm karma dişi akvaryumu. Belki bol bitkili bir şekilde olabilir. Kısacası ne kadar çok bitki o kadar iyi gibi birşey oluyor. Bence hayalinizin peşinden gidin. Normal akvaryumda kurabilirsiniz walstad veya high tech’de olabilir. Size kalmış birşey. Merakla bekliyorum kurulumu.
İyi akşamlar.[/QUOTE]
Sayı düşürmesi yapabilirim , bende endişeli düşünüyorum, aynı yerden gelmiş beta dişiler oluyor bazen onları bulmam iyi olucaktır.
Hazır kurulu düzen var bol bitkili de bakalım denemeyi düşünüyorum.
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Betta sorority tanklarda başarılı olmak için birkaç şartı sağlamak gerekiyor . Bunlardan biri hacim , 200 litre oldukça yeterli , bolca bitkide olacağı için kavga olasılığı iyice azalmış olur . Bir diğeri de balıkların yavru olduğu zamandan beri birlikte yaşıyor olması . Genellikle aynı batın birlikte büyümüş dişi bettalar tercih ediliyor .
Balıklar arası agresyonu azaltmak ve odağı degiştirmek için rasbora yada ember tetra gibi uyumlu sürü balıkları da eklenebilir .
Tüm şartlar sağlansa bile dikkat edilmesi gerekiyor .
[/QUOTE]
Aynı yavrulardan alır isem bu sorunu alabilirim gibi , bol bitki olunca da bu sorunu aşabilir gibi düşündüm, eğer ki bulunduğum yerde bir üretici bulamazsam petshop gelen aynı batın dişi ile aralarından gözlem yaparak sakın olanları seçmeyi düşündüm.
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba,
Betta topluluk tankları, hatta birden fazla erkeğin dişilerle bir arada tutulduğu tankların videoları youtube'da bol miktarda mevcut. Ortak özellikleri fazlasıyla bitkili olmaları ve zararsız tank arkadaşları içermeleri.
Ben de sizinkine benzer düşüncelerle yakın zamanda böyle bir tank kurdum. Daha doğrusu 140(net 110) litrelik karma tankımda rasbora(3), lepistes(4), corydoras(6), helenalarla birlikte 2 aydır beslediğim erkek betta yanına önce 2 sonra 2 daha dişi betta ekledim.
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_aldigim_karideslerimi_goremiyorum_k988481.asp
Konu karideslerden açılmakla birlikte betta ile ilgili de gözlemlerim var. Bu karma tankta halen 3-4 karides görebiliyorum.
"Sonra bir kafayı kaldırdım ne göreyim, en üst akvaryumda 10- 15 tane minik dişi bettalar yüzüyor. Öyleydi böyleydi bakılırdı bakılmazdı, "olur abi, ben bir sene şu akvaryumda erkek dişi beraber baktım " dedi. İyi dedim, o zaman 2 tane ver de bari dikkati dağılsın."
"Şimdi bir hayalimi daha gerçekleştirmeye gelmişti sıra. Dişi bettaları saldım, ilk başlarda hiç bir sıkıntı olmadı. 2 saat sonra baktım, erkek sadece kırmızı renkli dişiyi akvaryumun bir ucundan öbür ucuna kovalıyor, kabarıyor, bir iki kere vurdu hatta. Mor renkli dişiye hiç bir şey yapmıyor. Odanın ışıklarını azalttım. Biraz sakinleşti. Durum şiddetlenirse yarın ayırma düşüncem var. "
"Erkek betta bugün o kadar agresif değildi. O yüzden ayırmaktan vazgeçtim. Yine de dişileri kovalıyor, kabarıyor, vurmaya çalışıyor. Hem mor hem kırmızıya sarıyor. Kırmızı dişi kaçmıyor fazla, hatta erkeği bazen geri püskürtmeye çalışıyor. Balıklarda görünür bir hasar yok şu an. Böyle devam ederse bu iş olacak gibi. Betta macerası ayrı bir konuyu hak ediyor."
Bu anlattıklarımı 22 Ocak'ta yazdım. Sonraki günlerde dişilerin kuyruklarındaki yer yer parçalanmalardan dolayı erkeği ayırdım ve 3-4 gün ayrı tuttum. Bu arada bitki örtüsünü artırdım, hindistan cevizi, kaya ve kütük takviyesi yaptım. 2 yeni dişi daha ekledim. Fakat bunlar biraz daha ufaktı ve çelimsizdi. Sonra erkeği tekrar akvaryuma koydum. Çatışmalar biraz azalmıştı. Dişilerin parçalanan kuyrukları onarıldı. Yeni dişilerden bir tanesini kaybettim. Ölüsünü bulamadım. Akvaryum belli bir dengede şu an. Yemleme sırasında bile kavga yaşanmıyor.
Kaynak veremeyeceğim fakat izlediğim videolardan yaptığım hesaba göre 110 litrede max 6 betta beslenebileceği sonucuna vardım. Siz 200 litrede 15 düşünüyorsanız bence bu sayıyı bir gözden geçirin.[:iyi:]
[/QUOTE]
Sayıyı daha da düşürebilir ve aynı batın farklı renk yavruları seçerek üstesinden gelirim belki açıkçası bu hayali gerçekleştirip durumu izlemek ve hiç yapmadım demekten iyi olucaktır diye düşünüyorum.
[QUOTE=Akvaryumis]
Hocam merhabalar,
Bende birkaç sene önce büyük bir akvaryumda bu şekilde bakmak istiyordum. Biraz araştırdım ve dişilerde dahi sıkıntı çıkabiliyormuş. Bende açıkçası biraz tırstım. Bundan 1-2 ay civarı önce yine çok heves ettim belki bir yöntemi vardır vs diye. 50-60 lt civarı bir akvaryumum vardı boşta onda 3-5 betta bakarım diye birkaç bilgili arkadaşada sordum çok uygun olmaz dediler. Bende vazgeçtim. Anladığım kadarıyla biraz sıkıntı bir iş. Ama daha önce youtube’da çok gördüm karma dişi akvaryumu. Belki bol bitkili bir şekilde olabilir. Kısacası ne kadar çok bitki o kadar iyi gibi birşey oluyor. Bence hayalinizin peşinden gidin. Normal akvaryumda kurabilirsiniz walstad veya high tech’de olabilir. Size kalmış birşey. Merakla bekliyorum kurulumu.
İyi akşamlar.[/QUOTE]
Sayı düşürmesi yapabilirim , bende endişeli düşünüyorum, aynı yerden gelmiş beta dişiler oluyor bazen onları bulmam iyi olucaktır.
Hazır kurulu düzen var bol bitkili de bakalım denemeyi düşünüyorum.
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Betta sorority tanklarda başarılı olmak için birkaç şartı sağlamak gerekiyor . Bunlardan biri hacim , 200 litre oldukça yeterli , bolca bitkide olacağı için kavga olasılığı iyice azalmış olur . Bir diğeri de balıkların yavru olduğu zamandan beri birlikte yaşıyor olması . Genellikle aynı batın birlikte büyümüş dişi bettalar tercih ediliyor .
Balıklar arası agresyonu azaltmak ve odağı degiştirmek için rasbora yada ember tetra gibi uyumlu sürü balıkları da eklenebilir .
Tüm şartlar sağlansa bile dikkat edilmesi gerekiyor .
[/QUOTE]
Aynı yavrulardan alır isem bu sorunu alabilirim gibi , bol bitki olunca da bu sorunu aşabilir gibi düşündüm, eğer ki bulunduğum yerde bir üretici bulamazsam petshop gelen aynı batın dişi ile aralarından gözlem yaparak sakın olanları seçmeyi düşündüm.
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba,
Betta topluluk tankları, hatta birden fazla erkeğin dişilerle bir arada tutulduğu tankların videoları youtube'da bol miktarda mevcut. Ortak özellikleri fazlasıyla bitkili olmaları ve zararsız tank arkadaşları içermeleri.
Ben de sizinkine benzer düşüncelerle yakın zamanda böyle bir tank kurdum. Daha doğrusu 140(net 110) litrelik karma tankımda rasbora(3), lepistes(4), corydoras(6), helenalarla birlikte 2 aydır beslediğim erkek betta yanına önce 2 sonra 2 daha dişi betta ekledim.
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_aldigim_karideslerimi_goremiyorum_k988481.asp
Konu karideslerden açılmakla birlikte betta ile ilgili de gözlemlerim var. Bu karma tankta halen 3-4 karides görebiliyorum.
"Sonra bir kafayı kaldırdım ne göreyim, en üst akvaryumda 10- 15 tane minik dişi bettalar yüzüyor. Öyleydi böyleydi bakılırdı bakılmazdı, "olur abi, ben bir sene şu akvaryumda erkek dişi beraber baktım " dedi. İyi dedim, o zaman 2 tane ver de bari dikkati dağılsın."
"Şimdi bir hayalimi daha gerçekleştirmeye gelmişti sıra. Dişi bettaları saldım, ilk başlarda hiç bir sıkıntı olmadı. 2 saat sonra baktım, erkek sadece kırmızı renkli dişiyi akvaryumun bir ucundan öbür ucuna kovalıyor, kabarıyor, bir iki kere vurdu hatta. Mor renkli dişiye hiç bir şey yapmıyor. Odanın ışıklarını azalttım. Biraz sakinleşti. Durum şiddetlenirse yarın ayırma düşüncem var. "
"Erkek betta bugün o kadar agresif değildi. O yüzden ayırmaktan vazgeçtim. Yine de dişileri kovalıyor, kabarıyor, vurmaya çalışıyor. Hem mor hem kırmızıya sarıyor. Kırmızı dişi kaçmıyor fazla, hatta erkeği bazen geri püskürtmeye çalışıyor. Balıklarda görünür bir hasar yok şu an. Böyle devam ederse bu iş olacak gibi. Betta macerası ayrı bir konuyu hak ediyor."
Bu anlattıklarımı 22 Ocak'ta yazdım. Sonraki günlerde dişilerin kuyruklarındaki yer yer parçalanmalardan dolayı erkeği ayırdım ve 3-4 gün ayrı tuttum. Bu arada bitki örtüsünü artırdım, hindistan cevizi, kaya ve kütük takviyesi yaptım. 2 yeni dişi daha ekledim. Fakat bunlar biraz daha ufaktı ve çelimsizdi. Sonra erkeği tekrar akvaryuma koydum. Çatışmalar biraz azalmıştı. Dişilerin parçalanan kuyrukları onarıldı. Yeni dişilerden bir tanesini kaybettim. Ölüsünü bulamadım. Akvaryum belli bir dengede şu an. Yemleme sırasında bile kavga yaşanmıyor.
Kaynak veremeyeceğim fakat izlediğim videolardan yaptığım hesaba göre 110 litrede max 6 betta beslenebileceği sonucuna vardım. Siz 200 litrede 15 düşünüyorsanız bence bu sayıyı bir gözden geçirin.[:iyi:]
[/QUOTE]
Sayıyı daha da düşürebilir ve aynı batın farklı renk yavruları seçerek üstesinden gelirim belki açıkçası bu hayali gerçekleştirip durumu izlemek ve hiç yapmadım demekten iyi olucaktır diye düşünüyorum.
Dişi Beta Tank
200 litrelik çeşitli renklerde Max 15 adet dişi beta beslemeyi düşünüyorum.
Bol bitkili CO2 tank , dişi betaları bol bitkili akvaryum da toplu şekilde bakmayı düşünüyorum.
Tercih sebebim , renklerini seviyor olmam ve halfmon dişileri bir arada beslemek ,bu hayali ne şekil gerçekleştirebiliriz, uzun zamandır bu düşüncem var .
Tankım canlı doğuran türleri ile 6-7 aydır bakıyorum artık hayalimin peşine gitmeyi düşünüyorum.[EDIT]Sinanka,2023-03-11 19:50:30[/EDIT]
200 litrelik çeşitli renklerde Max 15 adet dişi beta beslemeyi düşünüyorum.
Bol bitkili CO2 tank , dişi betaları bol bitkili akvaryum da toplu şekilde bakmayı düşünüyorum.
Tercih sebebim , renklerini seviyor olmam ve halfmon dişileri bir arada beslemek ,bu hayali ne şekil gerçekleştirebiliriz, uzun zamandır bu düşüncem var .
Tankım canlı doğuran türleri ile 6-7 aydır bakıyorum artık hayalimin peşine gitmeyi düşünüyorum.[EDIT]Sinanka,2023-03-11 19:50:30[/EDIT]
Co2 Vortex Tavsiye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221728361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221728581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729521.jpg[/IMG]
İndicatör sarı ile yeşil arasında duruyor , dezavantajı hortum , kırmızı hortum bilerek uzun tuttum , çözülmeyen olursa hortum içinde sürtünerek çözülsün diye , kırmızı renk Yeşilde hoş göründüğü için kullandım , bu hafta sonu hortumları , crismis moss ile sarıp görüntüyü güzel hala getirmeyi planlıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221728361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221728581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729521.jpg[/IMG]
İndicatör sarı ile yeşil arasında duruyor , dezavantajı hortum , kırmızı hortum bilerek uzun tuttum , çözülmeyen olursa hortum içinde sürtünerek çözülsün diye , kırmızı renk Yeşilde hoş göründüğü için kullandım , bu hafta sonu hortumları , crismis moss ile sarıp görüntüyü güzel hala getirmeyi planlıyorum.
Co2 Vortex Tavsiye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221621481.jpg[/IMG]
Co2 tüm yöntemleri denedim , tüplü sistem dahi elimde var , lakin tüplü sistemlerin dolumları , firmaların az basmaları ve her ay düzenli gitmek , uzak olması gibi , kendi yap sistemlere bir tavsiyem var ;
Yukarda gördüğünüz uv filtre silindir , ben daha önce almıştım ve kullandım , içerisinde bulunun uv lamba çok kolay çıkar , daha sonra içerisine bioball doldurarak ve max 800l çeviren bir kafa motoru ile sistemi kurarsanız ,kafa motoru hava giriş yerine co2 hortumu kullanın %100 vortex etkisi yaratır , indikatör hep yeşil ve bitkiler mutlu.
Tabiki bu bir tavsiye dezavantajları akvaryumda hortum görünmesi , mayalı sistemde çok faydalıdır.
Pvc ile buna benzer bir sistem kurabilir sizde tüpün uğraşları dan kurtulabilirsiniz , kaçak olmayan bir mayalı sistem 15 gün gidecektir , çünkü bu sistemde sistemden gelen co2 çıkışı rahattır.
Konu tavsiye amaçlıdır , mayalı kullanan herkese örnek teşkil etmesi ve fikir vermesi için açtım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221621481.jpg[/IMG]
Co2 tüm yöntemleri denedim , tüplü sistem dahi elimde var , lakin tüplü sistemlerin dolumları , firmaların az basmaları ve her ay düzenli gitmek , uzak olması gibi , kendi yap sistemlere bir tavsiyem var ;
Yukarda gördüğünüz uv filtre silindir , ben daha önce almıştım ve kullandım , içerisinde bulunun uv lamba çok kolay çıkar , daha sonra içerisine bioball doldurarak ve max 800l çeviren bir kafa motoru ile sistemi kurarsanız ,kafa motoru hava giriş yerine co2 hortumu kullanın %100 vortex etkisi yaratır , indikatör hep yeşil ve bitkiler mutlu.
Tabiki bu bir tavsiye dezavantajları akvaryumda hortum görünmesi , mayalı sistemde çok faydalıdır.
Pvc ile buna benzer bir sistem kurabilir sizde tüpün uğraşları dan kurtulabilirsiniz , kaçak olmayan bir mayalı sistem 15 gün gidecektir , çünkü bu sistemde sistemden gelen co2 çıkışı rahattır.
Konu tavsiye amaçlıdır , mayalı kullanan herkese örnek teşkil etmesi ve fikir vermesi için açtım.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
osmandbnl,
DigitalPen,
ErayDemirel,
Legionsgamer,
MBurakA,
altuntasseref,
Hoppala,
zen666,
Jeveux,
fikret43,
sacityld,
chucuk,
ternapi,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
Kınayu,
ciways,
sina cen,
ALTEMUR,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Umt61,
Joec,
a.gumrah,
FurkanYnk,
0rnn,
Ghuney,
sirhill,
yeekim,
Vasili,
Eldurmaz,
JujuSeri,
scorpion26,
ilhannnn01,
epidosin,
pitsem,
serhatankara,
Gökdeniz Kale,
sait57,
sina00,
forthehordex,
SinanBulut,
DenizUlucutsoy,
ezzalisi,
MurathanM,
EmrahGuloglu,
twinsoul,
Omer1881,
AtlasPoyraz,
ilterisdoğukan,
Rafayel,
HLLDNLYC,
gyunda,
Fishbone,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
