ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
furkan422
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Şubat 2018 19:16
Son Ziyaret:
12 Nisan 2021 23:09
Toplam Mesaj:
36 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Koca
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
...
SON 10 MESAJI
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bence artık betta almalısınız çünkü ısıtıcı ve filtre seçimini yapmışsınız artık .8 litrede çok mutlu bir betta elde edebilirsiniz benim fikrimce .[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hmpk bulamadım daha o yüzden gecikti biraz balık işi kafam karidese gitmişti [:)]
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bence artık betta almalısınız çünkü ısıtıcı ve filtre seçimini yapmışsınız artık .8 litrede çok mutlu bir betta elde edebilirsiniz benim fikrimce .[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hmpk bulamadım daha o yüzden gecikti biraz balık işi kafam karidese gitmişti [:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=furkan422][:)][:)][:)][:)]Ölçüler: 20x20x20
Canlı Türleri: Halfmoon Betta
Bitki Türleri: Anubias - Moss
Tankın Yaşı: 2 Günlük
Filtrasyon ve Işıklandırma: Mini akvaryum lambası - Pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Kaya - Hagen kum
Balık= Şuan yok ( Haftaya Halfmoon Betta eklenecek )
Isıtıcı= 2 güne gelecek.
Beta akvaryumu kurmak istedim ve yerim dar olduğu için küçük bir beta akvaryumu oldu.
Mossların bir kısmını tellere bağlayıp ön tarafa kalan kısmınıda küçük bir mangrow köküne bağlayıp güzel bir görüntü yakalamak istedim.
Bu işlerde acemi olduğum için istediğim görüntüyü pek yakalayamadım.
Beta'yı koyduktan sonra zıplama ihtimali var mı ? [:?][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212103441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212106001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212107371.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
[/QUOTE]
Güncelleme ;
Merhaba , akvaryumda biraz oynama yapayım dedim kum seviyesi fazlaydı sadece moss ve anubias olacağı için 1-2cm seviyesine düşürdüm mosslar 3 haftada hızlı bir şekilde büyüdü 3 tele ekstra mangrowa sardım yine , anubias alışma sürecinde heralde bir yaprağı sarardı ve yırtıldı ışıktanda olabilir tabi.
Isıtıcı geldi 1 hafta kullanıp çıkardım akvaryum ısısı 23 derecenin altına düşmüyor peteğin yanında olduğu için gereksiz buldum, pipo filtreyide çıkarıp dophin h100 model şelale filtre taktım akıntı ve çekiş kuvvetinide resimde görüldüğü şekilde azalttım akvaryumda dalga ve sirkülasyon yok derecek kadar azaldı. (Lepisteslere takılmayalım 3 dişi var ve 2 güne gidiyor)
Daha betta almadım aklımda betta mı karides mi kaldı şuan sizce hangisi yakışır. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212108261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212110271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212112181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212114221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212116341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212118281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212120341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212122331.jpg[/IMG]
[QUOTE=furkan422][:)][:)][:)][:)]Ölçüler: 20x20x20
Canlı Türleri: Halfmoon Betta
Bitki Türleri: Anubias - Moss
Tankın Yaşı: 2 Günlük
Filtrasyon ve Işıklandırma: Mini akvaryum lambası - Pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Kaya - Hagen kum
Balık= Şuan yok ( Haftaya Halfmoon Betta eklenecek )
Isıtıcı= 2 güne gelecek.
Beta akvaryumu kurmak istedim ve yerim dar olduğu için küçük bir beta akvaryumu oldu.
Mossların bir kısmını tellere bağlayıp ön tarafa kalan kısmınıda küçük bir mangrow köküne bağlayıp güzel bir görüntü yakalamak istedim.
Bu işlerde acemi olduğum için istediğim görüntüyü pek yakalayamadım.
Beta'yı koyduktan sonra zıplama ihtimali var mı ? [:?][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212103441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212106001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212107371.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
[/QUOTE]
Güncelleme ;
Merhaba , akvaryumda biraz oynama yapayım dedim kum seviyesi fazlaydı sadece moss ve anubias olacağı için 1-2cm seviyesine düşürdüm mosslar 3 haftada hızlı bir şekilde büyüdü 3 tele ekstra mangrowa sardım yine , anubias alışma sürecinde heralde bir yaprağı sarardı ve yırtıldı ışıktanda olabilir tabi.
Isıtıcı geldi 1 hafta kullanıp çıkardım akvaryum ısısı 23 derecenin altına düşmüyor peteğin yanında olduğu için gereksiz buldum, pipo filtreyide çıkarıp dophin h100 model şelale filtre taktım akıntı ve çekiş kuvvetinide resimde görüldüğü şekilde azalttım akvaryumda dalga ve sirkülasyon yok derecek kadar azaldı. (Lepisteslere takılmayalım 3 dişi var ve 2 güne gidiyor)
Daha betta almadım aklımda betta mı karides mi kaldı şuan sizce hangisi yakışır. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212108261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212110271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212112181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212114221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212116341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212118281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212120341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212122331.jpg[/IMG]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
https://www.armaturk.com.tr/urunler/venusaqua-vs-302hf-selale-filtre-5-watt-300-litre-saat-302hf-305 böyle bir filtre buldum nasıl olur sizce
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
https://www.armaturk.com.tr/urunler/venusaqua-vs-302hf-selale-filtre-5-watt-300-litre-saat-302hf-305 böyle bir filtre buldum nasıl olur sizce
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
Temizlik konusunda nasıl hocam dipteki pisliklerin hepsini çekebiliyormu.
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
Temizlik konusunda nasıl hocam dipteki pisliklerin hepsini çekebiliyormu.
20x20x20 Betta Akvaryumu
Dostlar pipo filtre ve iç filtre yerine şelale kullanmak daha mantıklı geldi.
Bu litreye göre kaliteli sesi az olan bir model önerebilirmisiniz daha önce hiç şelale filtre kullanmadım.[:)]
Dostlar pipo filtre ve iç filtre yerine şelale kullanmak daha mantıklı geldi.
Bu litreye göre kaliteli sesi az olan bir model önerebilirmisiniz daha önce hiç şelale filtre kullanmadım.[:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]
Hava motoru o hacimdeki tek pipo için güçlü kalmış bir adet vana takıp akıntıyı azaltabilirsiniz ,en küçük pipolar xinyou xy-168 ve ista bio sponge filtre mini ,ben 20 litrede xy-168 i kullanıyorum normal pipodan farklı olarak küçük bir haznesi var oraya eheim substrat pro ekledim .
https://www.atakanpetshop.com/mec-hava-hortumu-muslugu-vana-tek-li?search=vana[/QUOTE]
Elimde vana vardı ama pipo filtrem büyük olduğu için çıkarmıştım , önerdiğiniz xinyou xy-168'i inceledim tam benim akvaryum için daha önce görmemiştim teşekkür ederim galiba bunu alıcam [:)]
[QUOTE=Nursun]
Hava motoru o hacimdeki tek pipo için güçlü kalmış bir adet vana takıp akıntıyı azaltabilirsiniz ,en küçük pipolar xinyou xy-168 ve ista bio sponge filtre mini ,ben 20 litrede xy-168 i kullanıyorum normal pipodan farklı olarak küçük bir haznesi var oraya eheim substrat pro ekledim .
https://www.atakanpetshop.com/mec-hava-hortumu-muslugu-vana-tek-li?search=vana[/QUOTE]
Elimde vana vardı ama pipo filtrem büyük olduğu için çıkarmıştım , önerdiğiniz xinyou xy-168'i inceledim tam benim akvaryum için daha önce görmemiştim teşekkür ederim galiba bunu alıcam [:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Kaantp]
Yeni olduğunuza göre iyi olmuş kaya yerine yati kökleri olsaydı daha dramatik olurdu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152231.jpg[/IMG]
Buda benim tankım balık yok şuan boşta icinde su var 1 hafta kadar boş durucak kökler kayalar suyu emsin sonra blackwater yapicam artı bitki olucak [/QUOTE]
Tesekkür ederim sizinde kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel gözüküyor
[QUOTE=Kaantp]
Yeni olduğunuza göre iyi olmuş kaya yerine yati kökleri olsaydı daha dramatik olurdu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152231.jpg[/IMG]
Buda benim tankım balık yok şuan boşta icinde su var 1 hafta kadar boş durucak kökler kayalar suyu emsin sonra blackwater yapicam artı bitki olucak [/QUOTE]
Tesekkür ederim sizinde kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel gözüküyor
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun .
Eğer köklü bitkiler eklemeyecekseniz hacmin azalmaması için kum seviyesini azaltmanızı öneririm , sadece görüntü için tabanı 1-2 cm kaplaması yeterli olur .
Anubias ışığın fazla odağında , hem betta hemde anubiasa gölge oluşturması için su üstü bitkileri ekleyebilirsiniz . Ayrıca mutlaka bir ısıtıcı eklemenizi ve pleksi cam vb ile kapak yaptırmanızı tavsiye ederim .[/QUOTE]
Teşekkür ederim kum seviyesini 2-3cm'e kadar düşürdüm , üstü için yakında birşey ayarlıyacam ve ısıtıcımda yarin elimde olur lakin pipo filtrem küçük olmasına rağmen akvaryumda baya yer kapladı ve çıkarmak durumunda kaldım , elimde küçük iç filtre vardı şelale apartı takıp kullandım ama yinede sirkülasyonu fazlaydı ve aynı şekilde oda ciddi derecede yer kapladğı için çıkardım.
Bu ölçülerde bir akvaryum için askı filtrelere baktım ama sirkülasyon konusunda hepsi sıkıntı yaratacak gibi ne gibi bir filtreleme yapmam gerekiyor kararsız kaldım , şuan ki hali böyle. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211812151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211813381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211815031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211816211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211828121.jpg[/IMG][EDIT]furkan422,2021-03-22 18:28:41[/EDIT]
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun .
Eğer köklü bitkiler eklemeyecekseniz hacmin azalmaması için kum seviyesini azaltmanızı öneririm , sadece görüntü için tabanı 1-2 cm kaplaması yeterli olur .
Anubias ışığın fazla odağında , hem betta hemde anubiasa gölge oluşturması için su üstü bitkileri ekleyebilirsiniz . Ayrıca mutlaka bir ısıtıcı eklemenizi ve pleksi cam vb ile kapak yaptırmanızı tavsiye ederim .[/QUOTE]
Teşekkür ederim kum seviyesini 2-3cm'e kadar düşürdüm , üstü için yakında birşey ayarlıyacam ve ısıtıcımda yarin elimde olur lakin pipo filtrem küçük olmasına rağmen akvaryumda baya yer kapladı ve çıkarmak durumunda kaldım , elimde küçük iç filtre vardı şelale apartı takıp kullandım ama yinede sirkülasyonu fazlaydı ve aynı şekilde oda ciddi derecede yer kapladğı için çıkardım.
Bu ölçülerde bir akvaryum için askı filtrelere baktım ama sirkülasyon konusunda hepsi sıkıntı yaratacak gibi ne gibi bir filtreleme yapmam gerekiyor kararsız kaldım , şuan ki hali böyle. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211812151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211813381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211815031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211816211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211828121.jpg[/IMG][EDIT]furkan422,2021-03-22 18:28:41[/EDIT]
20x20x20 Betta Akvaryumu
Teşekkür ederim [:)] diğer akvaryumda adi salyangoz türemişti ordan 2 tane ekledim 1 hafta kadar durduktan sonra tekrar çıkarıcam
Teşekkür ederim [:)] diğer akvaryumda adi salyangoz türemişti ordan 2 tane ekledim 1 hafta kadar durduktan sonra tekrar çıkarıcam
20x20x20 Betta Akvaryumu
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için sonuna kadar katılıyorum. [:3]
Bu arada anubiası yalnış bir şekilde koymuşum mango köküne sabitledim taşıda fazla büyük olduğu için çıkarmak durumunda kaldım böyle daha ferah geldi [:)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212318351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212319521.jpg[/IMG]
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için sonuna kadar katılıyorum. [:3]
Bu arada anubiası yalnış bir şekilde koymuşum mango köküne sabitledim taşıda fazla büyük olduğu için çıkarmak durumunda kaldım böyle daha ferah geldi [:)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212318351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212319521.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
