ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cantalak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Temmuz 2018 21:03
Son Ziyaret:
23 Ocak 2023 23:46
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
can talak
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
yürüyen merdiven
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
can talak
SON 9 MESAJI
Yeni Akvaryumum
Çok teşekkür ederim sizede iyi hobiler dilerimm
Çok teşekkür ederim sizede iyi hobiler dilerimm
Yeni Akvaryumum
üstadım çok teşekkür ederim petshopcu arkadaş midyelerin güzel flitrasyon sağladıklarını söylediği için ekledim bitki yapraklarıda tamamı değil bazı yapraklar renk değiştirdi dediğiniz gibi budama yapiyim onlara co2 de malum kurlardan dolayı baya pahalı keşke alabilseydik bi sistem :(
üstadım çok teşekkür ederim petshopcu arkadaş midyelerin güzel flitrasyon sağladıklarını söylediği için ekledim bitki yapraklarıda tamamı değil bazı yapraklar renk değiştirdi dediğiniz gibi budama yapiyim onlara co2 de malum kurlardan dolayı baya pahalı keşke alabilseydik bi sistem :(
Bu Filtreyi Kullanan Var Mı? Aquawing Aq111f
Üstadım az bilgime dayanarak sunsun 603 içine biraz ekleme seramik ring ekliyerek kullanmak işini baya görür bu arada ustalar daha iyi bilir ama bitkili japon akvarumu pek önerilmiyo japonlar bitkilerin yapraklarını yediği için moly, lepiste gibi canlı doğuranlar daha iyi olabilir senin için
Üstadım az bilgime dayanarak sunsun 603 içine biraz ekleme seramik ring ekliyerek kullanmak işini baya görür bu arada ustalar daha iyi bilir ama bitkili japon akvarumu pek önerilmiyo japonlar bitkilerin yapraklarını yediği için moly, lepiste gibi canlı doğuranlar daha iyi olabilir senin için
Yeni Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301441.jpg[/IMG]
Üstadlarım iyi akşamalar daha öncede aynı akvaryumla ilgili konu açmıştım saolsunlar çok yardımcı olmuşlardı sonrasında kalkıştığım bitkili akvaryum hevesimle ilgili siz tecrübeli bilgi sahiplerinden öğrenmek istediğim bir kaç bilgi vardı tankım yaklaşık 165 litre suna içinde 4 lepistes 3 moli 8 yavru moli 2 midye 2 salyangoz 2 vatoz ve 1 çöpcü mevcut
Elimdeki dış filtre sisteminde ne kadar düzenleme yapsamda su akıtmasının önüne geçemedim bu yüzden bir yan sump yaptırdım yaklaşık 10 gündür hiçbir sorun yaşamadım bitki ekiceğim için aydınlatmanın şart olduğunu öğrendim bunun içinde hazır armatürlerin keseme çok gelmesi sebebiyle kendi imkanlarımla bir armatür ürettim.
1. Olarak bitkili bir akvaryum için aydınlatmam yeterlimidir acaba
2.olarak bitkilerim yaklaşık 10 gündür akvaryumda ama hiç fotosentez gözlemliyemedim sıvı gübrede aldım haftada 1 sıkılması gerekiyomuş
3. Bazı bitkilerim üst ve orta yapraklarında kahve rengine dönüş gözlemledim anladığım kadarıyla bozulmaktalar ölmemeleri için yapabileceğim bişey varmı.
Konu biraz uzun oldu biliyorum özür diliyorum hepinizden ama mecburen herşeyi yazmam gerekti okuyum yardımcı olanlara şimdiden çook teşekkür ederim.
Not: filtresen aktif karbonu çıkardım sıvı gübrede sıkıntı oluyomuş bilginize.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301441.jpg[/IMG]
Üstadlarım iyi akşamalar daha öncede aynı akvaryumla ilgili konu açmıştım saolsunlar çok yardımcı olmuşlardı sonrasında kalkıştığım bitkili akvaryum hevesimle ilgili siz tecrübeli bilgi sahiplerinden öğrenmek istediğim bir kaç bilgi vardı tankım yaklaşık 165 litre suna içinde 4 lepistes 3 moli 8 yavru moli 2 midye 2 salyangoz 2 vatoz ve 1 çöpcü mevcut
Elimdeki dış filtre sisteminde ne kadar düzenleme yapsamda su akıtmasının önüne geçemedim bu yüzden bir yan sump yaptırdım yaklaşık 10 gündür hiçbir sorun yaşamadım bitki ekiceğim için aydınlatmanın şart olduğunu öğrendim bunun içinde hazır armatürlerin keseme çok gelmesi sebebiyle kendi imkanlarımla bir armatür ürettim.
1. Olarak bitkili bir akvaryum için aydınlatmam yeterlimidir acaba
2.olarak bitkilerim yaklaşık 10 gündür akvaryumda ama hiç fotosentez gözlemliyemedim sıvı gübrede aldım haftada 1 sıkılması gerekiyomuş
3. Bazı bitkilerim üst ve orta yapraklarında kahve rengine dönüş gözlemledim anladığım kadarıyla bozulmaktalar ölmemeleri için yapabileceğim bişey varmı.
Konu biraz uzun oldu biliyorum özür diliyorum hepinizden ama mecburen herşeyi yazmam gerekti okuyum yardımcı olanlara şimdiden çook teşekkür ederim.
Not: filtresen aktif karbonu çıkardım sıvı gübrede sıkıntı oluyomuş bilginize.
İlk Büyük Akvaryumum
[QUOTE=Taha Şen]
Suyun giriş kısmından çıkışa doğru; Sünger, Seramik, Seachem Matrix, Elyaf şeklinde olabilir. Matrixi çoook tavsiye ediyorum su berraklığını iyi sağlıyor. Elyafın altına bütçeniz uygunsa seachem purigen de kullanırsanız su cam gibi olur. Lav kırığını kullanmaya gerek yok bence bunları sağladıktan sonra. Dediğiniz bitki paketlerinden alabilirsiniz. Işıklandırmayı da akvaryumun kapağına monte edebileceğiniz bi armatür seçebilirsiniz veya kapağı kaldırıp uygun bi armatür kullanın bence. Işık önemli çünkü.[/QUOTE] bilgiler için çom teşekkür ederim birde suan mevcut armatürdeki florasanın markası sylvania gro-lux 30 w ama rengi sizin dediğiniz gibi buz beyaz değil değiştmem gerekicek galiba bunu
[QUOTE=Taha Şen]
Suyun giriş kısmından çıkışa doğru; Sünger, Seramik, Seachem Matrix, Elyaf şeklinde olabilir. Matrixi çoook tavsiye ediyorum su berraklığını iyi sağlıyor. Elyafın altına bütçeniz uygunsa seachem purigen de kullanırsanız su cam gibi olur. Lav kırığını kullanmaya gerek yok bence bunları sağladıktan sonra. Dediğiniz bitki paketlerinden alabilirsiniz. Işıklandırmayı da akvaryumun kapağına monte edebileceğiniz bi armatür seçebilirsiniz veya kapağı kaldırıp uygun bi armatür kullanın bence. Işık önemli çünkü.[/QUOTE] bilgiler için çom teşekkür ederim birde suan mevcut armatürdeki florasanın markası sylvania gro-lux 30 w ama rengi sizin dediğiniz gibi buz beyaz değil değiştmem gerekicek galiba bunu
İlk Büyük Akvaryumum
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim şimdiden suan içindeki kum ve yapay süsler benim eski 50 lt lik akvayumumda japon ve çöpçü olmayan çöpcüler 🙂 besliyordum.
japonu sahiplendirebilirim low tech bitki paket halinde satılanlar var 6 7 çeşit 30 35 kök şeklinde işimi görür diye tahmin ediyorum bide kapsül gübre de edinebilirim suan en büyük sorunum ışıklandırma diye tahmin ediyorum diğer (kum lav kırığı vb)bir petshopa gidip temin edebilirim diye düşünüyorum. Filtre için gerekli malzemeleri yazmışsınız sizden ricam suyun ilk girişinden sonraki dizilim nasıl olmalı suan benimkinde kendi orjinal süngerleri 4 rafın en alt iki rafındada yarı sünger yarı lav kırığı ve porselen var bu konudada bilgi verebilirseniz çok sevinirim.
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=Taha Şen]Akvaryumunuz hayırlı olsun. Eğer bitkili akvaryum yapmakta kararlıysanız maddelerle yapmanız gerekenleri açıklayayım aralarda istekleriniz doğrultusunda sorularım olacak birlikte halledelim:
1) İlk olarak bitkilide kararlıysanız japonu sahiplendirin petshop ya da birisine çünkü japon bitkileri afiyetle yer. Bitki olmasın japon kalsın derseniz 4 japon besleyebilirsiniz kocaman olurlar zamanla hacmi gayet iyi akvaryumun ancak bu durumda da çöpçüyü çıkarmanız gerekir.
2)Bitkilide kararlıyız ve japonu sahiplendirdik seçeneğinden devam ediyorum. İlk yapacağımız şey zemin. Maliyeti düşük olsun derseniz ki öyle olmasını istediğinizi düşünüyorum çünkü co2 olmasın demişsiniz. Biz bu akvaryum türüne low tech diyoruz. Klasik bir zemin tavsiyesi; en alt katmana lav kırığı ve üzerine sineklik(üstteki kumla karışmaması için sineklik kullanıyoruz), daha sonra 10 cm aralıklarla kapsül gübre koyuyoruz bitkilerin kök gelişimi için internetten temin edebilirsiniz ucuz bir şey, en son da siyah bazalt kum koyuyoruz. Lav kırığı 2cm bazaltta 4cm yüksekliğinde olmalı kök gelişimi için.
3) Gelelim ışıklandırmaya. Işıklandırma önemlidir. Low tech olacağından çok kuvvetli olmasına gerek yok. akvaryumun uzunluğunda 6500 veya 10000kelvin olacak şekilde smd led kullanabilirsiniz.
4)Bitkilere uygun alanı sağladıktan sonra türler hakkında bilgi vereyim; elodea, tilki kuyruğu, zeytin gibi bitkiler bakabilirsiniz. Zemin bitkisi ya da kırmızı bitkilere hiç bulaşmamalısınız. Low tech bitkiler olarak aratırsanız daha çok tür çıkar karşınıza beğendiklerinizi kullanırsınız.
5) Balık olarak ilk diyeceğim şey çöpçü sayısını elinizdekiyle aynı tür olacak şekilde 8 e çıkarın. Çünkü bunlar sürü balıklarıdır ve aslında çöpçü değillerdir piyasada öyle bilinir yavrucaklar[:((]. Bunu yaptıktan sonra canlı doğuran olarak lepistes veya moli tavsiye ederim. Tecrübesizseniz tek bir tür ile başlayın. Tetra türleri hassastır su şartları, ph, yumuşaklık, sıcaklık gibi unsurları stabil tutabilmek çok önemlidir o yüzden başlangıç için önermeyeceğim. Eğer çok isterseniz ember tetra ile başlayabilirsiniz 10 adet olabilir. Seçim canlı doğuran olursa 10 dişi 3 erkek iyi olacaktır. Zaten bitkileri bol tutarsanız çok hızlı çoğalırlar yavru alırsınız.
Eğer sorunuz varsa sorabilirsiniz keyifli hobiler.[:D]
Ayrıca içerideki dekorlardan da yapay olanları çıkarmanızı tavsiye ederim salınım yapabilirler zararlıdır. Sonradan gördüm bir de floresan varmış. Grolüx floresan diye aratırsanız bitki yetiştirebilirsiniz. Böyle sıcak renkli değil soğuk beyaz olmalı 10.000K soğuk beyaz seçin. Bir de filtrenin içinde kaliteli filtre malzemeleriniz olsun. Seachem matrix, Sera Siporax gibi.
Hocam böyle demek yerine bilgilendirsek daha iyi olmaz mı? Empati yapınca geçmişi hatırlıyorum ben anamızın karnından bilerek doğmadık bunları, eminim ki araştırıyordur bilgi edinmek istemiş yazmış kendisi. İnsan kazanalım, yardımcı olalım..[:3][/QUOTE][EDIT]cantalak,2022-09-25 21:30:13[/EDIT]
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim şimdiden suan içindeki kum ve yapay süsler benim eski 50 lt lik akvayumumda japon ve çöpçü olmayan çöpcüler 🙂 besliyordum.
japonu sahiplendirebilirim low tech bitki paket halinde satılanlar var 6 7 çeşit 30 35 kök şeklinde işimi görür diye tahmin ediyorum bide kapsül gübre de edinebilirim suan en büyük sorunum ışıklandırma diye tahmin ediyorum diğer (kum lav kırığı vb)bir petshopa gidip temin edebilirim diye düşünüyorum. Filtre için gerekli malzemeleri yazmışsınız sizden ricam suyun ilk girişinden sonraki dizilim nasıl olmalı suan benimkinde kendi orjinal süngerleri 4 rafın en alt iki rafındada yarı sünger yarı lav kırığı ve porselen var bu konudada bilgi verebilirseniz çok sevinirim.
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=Taha Şen]Akvaryumunuz hayırlı olsun. Eğer bitkili akvaryum yapmakta kararlıysanız maddelerle yapmanız gerekenleri açıklayayım aralarda istekleriniz doğrultusunda sorularım olacak birlikte halledelim:
1) İlk olarak bitkilide kararlıysanız japonu sahiplendirin petshop ya da birisine çünkü japon bitkileri afiyetle yer. Bitki olmasın japon kalsın derseniz 4 japon besleyebilirsiniz kocaman olurlar zamanla hacmi gayet iyi akvaryumun ancak bu durumda da çöpçüyü çıkarmanız gerekir.
2)Bitkilide kararlıyız ve japonu sahiplendirdik seçeneğinden devam ediyorum. İlk yapacağımız şey zemin. Maliyeti düşük olsun derseniz ki öyle olmasını istediğinizi düşünüyorum çünkü co2 olmasın demişsiniz. Biz bu akvaryum türüne low tech diyoruz. Klasik bir zemin tavsiyesi; en alt katmana lav kırığı ve üzerine sineklik(üstteki kumla karışmaması için sineklik kullanıyoruz), daha sonra 10 cm aralıklarla kapsül gübre koyuyoruz bitkilerin kök gelişimi için internetten temin edebilirsiniz ucuz bir şey, en son da siyah bazalt kum koyuyoruz. Lav kırığı 2cm bazaltta 4cm yüksekliğinde olmalı kök gelişimi için.
3) Gelelim ışıklandırmaya. Işıklandırma önemlidir. Low tech olacağından çok kuvvetli olmasına gerek yok. akvaryumun uzunluğunda 6500 veya 10000kelvin olacak şekilde smd led kullanabilirsiniz.
4)Bitkilere uygun alanı sağladıktan sonra türler hakkında bilgi vereyim; elodea, tilki kuyruğu, zeytin gibi bitkiler bakabilirsiniz. Zemin bitkisi ya da kırmızı bitkilere hiç bulaşmamalısınız. Low tech bitkiler olarak aratırsanız daha çok tür çıkar karşınıza beğendiklerinizi kullanırsınız.
5) Balık olarak ilk diyeceğim şey çöpçü sayısını elinizdekiyle aynı tür olacak şekilde 8 e çıkarın. Çünkü bunlar sürü balıklarıdır ve aslında çöpçü değillerdir piyasada öyle bilinir yavrucaklar[:((]. Bunu yaptıktan sonra canlı doğuran olarak lepistes veya moli tavsiye ederim. Tecrübesizseniz tek bir tür ile başlayın. Tetra türleri hassastır su şartları, ph, yumuşaklık, sıcaklık gibi unsurları stabil tutabilmek çok önemlidir o yüzden başlangıç için önermeyeceğim. Eğer çok isterseniz ember tetra ile başlayabilirsiniz 10 adet olabilir. Seçim canlı doğuran olursa 10 dişi 3 erkek iyi olacaktır. Zaten bitkileri bol tutarsanız çok hızlı çoğalırlar yavru alırsınız.
Eğer sorunuz varsa sorabilirsiniz keyifli hobiler.[:D]
Ayrıca içerideki dekorlardan da yapay olanları çıkarmanızı tavsiye ederim salınım yapabilirler zararlıdır. Sonradan gördüm bir de floresan varmış. Grolüx floresan diye aratırsanız bitki yetiştirebilirsiniz. Böyle sıcak renkli değil soğuk beyaz olmalı 10.000K soğuk beyaz seçin. Bir de filtrenin içinde kaliteli filtre malzemeleriniz olsun. Seachem matrix, Sera Siporax gibi.
Hocam böyle demek yerine bilgilendirsek daha iyi olmaz mı? Empati yapınca geçmişi hatırlıyorum ben anamızın karnından bilerek doğmadık bunları, eminim ki araştırıyordur bilgi edinmek istemiş yazmış kendisi. İnsan kazanalım, yardımcı olalım..[:3][/QUOTE][EDIT]cantalak,2022-09-25 21:30:13[/EDIT]
İlk Büyük Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222009461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222009541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222010041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222010141.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222017371.jpg[/IMG]
Merhabalar patronum eski akvaryumunu hediye etmesi sonucunda evimde böyle bi ekipmanım mebcut oldu ölçümlerim sonucunda 190 litre olduğunu öğrendim filtre su kaçırdığı için böyle hortumlarla kendi imkanlarımızla bişryler yapmaya çalıştık[:)]
Üstadlaeım benim sormak istediğim bu hobide yeni olduğum için bu akvaryumu co2 olmadan bitkili bir akvaryuma çevirmek istiyorum mümkün müdür.ışıklandırma kum bitki ve en önemliside balık olarak biraz tavsiyenize ihtiyacım var genelde bitkili akvaryularda gördüğüm araştırmam sonucu isminin neon tetra olduğunu öğrendiğim bi balık var bu imkanlarda yaşarmı yanında başka hangi çeşit balık bakılabilir bilgi verirseniz çook sevinirim..
Biraz uzun oldu şimdiden kusuruma bakmayın lütfen.
Bu arada filtre tetra ex700
Akvaryumdada suan 2 çöpçü 1 japon balığım var. Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222009461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222009541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222010041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222010141.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222017371.jpg[/IMG]
Merhabalar patronum eski akvaryumunu hediye etmesi sonucunda evimde böyle bi ekipmanım mebcut oldu ölçümlerim sonucunda 190 litre olduğunu öğrendim filtre su kaçırdığı için böyle hortumlarla kendi imkanlarımızla bişryler yapmaya çalıştık[:)]
Üstadlaeım benim sormak istediğim bu hobide yeni olduğum için bu akvaryumu co2 olmadan bitkili bir akvaryuma çevirmek istiyorum mümkün müdür.ışıklandırma kum bitki ve en önemliside balık olarak biraz tavsiyenize ihtiyacım var genelde bitkili akvaryularda gördüğüm araştırmam sonucu isminin neon tetra olduğunu öğrendiğim bi balık var bu imkanlarda yaşarmı yanında başka hangi çeşit balık bakılabilir bilgi verirseniz çook sevinirim..
Biraz uzun oldu şimdiden kusuruma bakmayın lütfen.
Bu arada filtre tetra ex700
Akvaryumdada suan 2 çöpçü 1 japon balığım var. Teşekkürler
Yeni Başlıngıç İçin Bilgi Rica Edicem :)
Üstadım engin bilgileriniz için çok teşekür ederim japon balığı istememin sebebi aslında salonumda eşime hediye edilen fanusda diğer japonlara nazaran kafasında balon bulunan bi balığımız var ve fanusta öldüklerini duyduğum için aslında ona itafen bu hobiye giriştim amacım onun daha rahat bi ortamda olması sonuç olarakta araştırmlarım sonucu japon balıklarıyla başka türleri pek aynı akvaryumda besliyemediğim bilgisine vardım o yüzden ona yöneldim
Filtre için verdiğiniz tavsiyeye uyup içindeki singer katmanını azaltıcam debisi hakkında benimde bi fikrim yok ama sanırsam cihaz benimle yaşıt olabilir :)
Kumum inşallah çöker yoksa değiştirmem gerekicek galiba
Genede engin bilgileriniz için teşekkür ederim[:)][EDIT]cantalak,2018-07-07 22:32:45[/EDIT]
Üstadım engin bilgileriniz için çok teşekür ederim japon balığı istememin sebebi aslında salonumda eşime hediye edilen fanusda diğer japonlara nazaran kafasında balon bulunan bi balığımız var ve fanusta öldüklerini duyduğum için aslında ona itafen bu hobiye giriştim amacım onun daha rahat bi ortamda olması sonuç olarakta araştırmlarım sonucu japon balıklarıyla başka türleri pek aynı akvaryumda besliyemediğim bilgisine vardım o yüzden ona yöneldim
Filtre için verdiğiniz tavsiyeye uyup içindeki singer katmanını azaltıcam debisi hakkında benimde bi fikrim yok ama sanırsam cihaz benimle yaşıt olabilir :)
Kumum inşallah çöker yoksa değiştirmem gerekicek galiba
Genede engin bilgileriniz için teşekkür ederim[:)][EDIT]cantalak,2018-07-07 22:32:45[/EDIT]
Yeni Başlıngıç İçin Bilgi Rica Edicem :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/070720182111281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/070720182110581.jpg[/IMG]
üstadlarım herkese merhabalar heves edip akvaryumda balık beslemek istiyorum binamızda kullanılmayan akvaryumu güzelce temizleyip forumlarda okuduğum kadarıyla taban için ince kum alıp onuda temizleyip akvaryuma ekledim su eklemem sırasındaki beceriksizliğim yüzünden kum biraz suyu bulandırdı yine forumlarda ve youtubeda gördüklerimden esinlenerek bu eski iç filtreyi bu şekilde düzenledim
sözü fazla uzatmadan size sormak istediğim iki sorum mevcut
akvaryumum 58 boy 34 derinlik 29 en boyunlarında
ilk sorum bu filtre yeterlimidir yanlış bi işlem yapmışmıyım
ikinci sorum japon balığı için bu boyutlarda bi akvaryum yeterlimidir yeterse kaç adet maksimum almam gerekir
bide herkesin farklı söylediği bu suyun dinlenme gününü ne kadar beklemeliyim
şimdiden hepinizi diline yüreğine sağlık teşekkür eder sağlıklı akvaryumlar dilerim[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/070720182111281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/070720182110581.jpg[/IMG]
üstadlarım herkese merhabalar heves edip akvaryumda balık beslemek istiyorum binamızda kullanılmayan akvaryumu güzelce temizleyip forumlarda okuduğum kadarıyla taban için ince kum alıp onuda temizleyip akvaryuma ekledim su eklemem sırasındaki beceriksizliğim yüzünden kum biraz suyu bulandırdı yine forumlarda ve youtubeda gördüklerimden esinlenerek bu eski iç filtreyi bu şekilde düzenledim
sözü fazla uzatmadan size sormak istediğim iki sorum mevcut
akvaryumum 58 boy 34 derinlik 29 en boyunlarında
ilk sorum bu filtre yeterlimidir yanlış bi işlem yapmışmıyım
ikinci sorum japon balığı için bu boyutlarda bi akvaryum yeterlimidir yeterse kaç adet maksimum almam gerekir
bide herkesin farklı söylediği bu suyun dinlenme gününü ne kadar beklemeliyim
şimdiden hepinizi diline yüreğine sağlık teşekkür eder sağlıklı akvaryumlar dilerim[:)]
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
