ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ChngrSr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ekim 2018 11:32
Son Ziyaret:
20 Mayıs 2022 13:17
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
[K]ℭ𝔦𝔥𝔞𝔫𝔤𝔦𝔯 𝔖𝔲𝔯[/K]
SON 10 MESAJI
Eı Günlük Dozlama Hakkında
Gerçekten öyle müsrif 😊 Ne su dayanır ne gübre... Yosun problemini nasıl aşıyorlar onu merak ettim. Bu kadar gübre koymak su değerlerini önemli ölçüde değişecektir. Denemek istiyorum lakin akvaryumu yeni kurdum 2 hafta oldu. Bir alg patlaması beni çok üzer 😊
Gerçekten öyle müsrif 😊 Ne su dayanır ne gübre... Yosun problemini nasıl aşıyorlar onu merak ettim. Bu kadar gübre koymak su değerlerini önemli ölçüde değişecektir. Denemek istiyorum lakin akvaryumu yeni kurdum 2 hafta oldu. Bir alg patlaması beni çok üzer 😊
Eı Günlük Dozlama Hakkında
Merhaba arkadaşlar,
Ben normalde Seachem in kendi dozlama metodunu kullanıyordum. EI metodunu merak ettim ve sonuçlar bana çok yüksek geldi. Aşağıda paylaştığım fotoğrafta 80L akvaryuma 12 mililitre fosfor konulması gerektiğini söylüyor. Bu rakamlar çok yüksek değil mi? Kullanan arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim. Akvaryumda ki bitki yoğunluğu çok fazla değil. Repens, rotala, bucephalandra mini, fissidens moss ve adını unuttuğum yeşil tilki kuyruğuna benzeyen bir bitkim var. Çok yoğun değil. Bu durumda bu rakamları azaltmam gerekir mi?
Hesaplamayı yaptığım site : [URL]https://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/020120220021151.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Ben normalde Seachem in kendi dozlama metodunu kullanıyordum. EI metodunu merak ettim ve sonuçlar bana çok yüksek geldi. Aşağıda paylaştığım fotoğrafta 80L akvaryuma 12 mililitre fosfor konulması gerektiğini söylüyor. Bu rakamlar çok yüksek değil mi? Kullanan arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim. Akvaryumda ki bitki yoğunluğu çok fazla değil. Repens, rotala, bucephalandra mini, fissidens moss ve adını unuttuğum yeşil tilki kuyruğuna benzeyen bir bitkim var. Çok yoğun değil. Bu durumda bu rakamları azaltmam gerekir mi?
Hesaplamayı yaptığım site : [URL]https://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/020120220021151.jpg[/IMG]
Yosun Türü
Merhaba, bu yosun türü hakkında bilgi verir misiniz? Daha önce karşılaşmadım. Şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/130320210023131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/130320210024301.jpg[/IMG]
Merhaba, bu yosun türü hakkında bilgi verir misiniz? Daha önce karşılaşmadım. Şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/130320210023131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/130320210024301.jpg[/IMG]
Tetra ex 800 plus
[QUOTE=Mehmetoz]Ben 300 litre akvaryuma tetra ex 800 aldim ses su kacirma yok su debiside cok iyi fiyatida teleskopta 330 TL idi bu fiyata dsha iyi bir dis motor yok bence[:)][/QUOTE]
:)) Şu an 800 TL bakıyorum alsam mı almasam mı diye [:lol:]
[QUOTE=Mehmetoz]Ben 300 litre akvaryuma tetra ex 800 aldim ses su kacirma yok su debiside cok iyi fiyatida teleskopta 330 TL idi bu fiyata dsha iyi bir dis motor yok bence[:)][/QUOTE]
:)) Şu an 800 TL bakıyorum alsam mı almasam mı diye [:lol:]
Fluval Mi Eheim Mi?
Şeyda hanım merhaba, yıl 2020... 5 sene önce ki durumunuzdayım :) Haliyle 5 senede dolar euro tavan yaptı. Fiyatlar anormalin üzerinde... Mecbur bir tane alacağım. Eheim mi? Fluval mı? Hangisini aldınız son durum ve memnuniyet dereceniz nedir? :)
Şeyda hanım merhaba, yıl 2020... 5 sene önce ki durumunuzdayım :) Haliyle 5 senede dolar euro tavan yaptı. Fiyatlar anormalin üzerinde... Mecbur bir tane alacağım. Eheim mi? Fluval mı? Hangisini aldınız son durum ve memnuniyet dereceniz nedir? :)
Fluval 107 Ve 207 Hakkında
[QUOTE=ozgmavi]Muhtemelen fark motordan değil 207'deki filtre pervanesinin daha büyük olmasından kaynaklanıyordur. Selamlar.[/QUOTE]
O da olabilir ama bakmak incelemek gerek :)
[QUOTE=CGDSNLR]Cihangir Bey merhaba,
Ben daha yeni aldım 207 ve ben de uzun bir araştırmadan sonra , motor güçlerinin su basışı ile alakalı olduğunu yani , filtrenin hacmi ile alakalı olduğunu anladım.Şimdi diyeceksiniz ki tanka göre hacim veriyorlar ya litre olarak maksimum - minumum olarak ama bu hacim bizlerin tankı ile değil filtrenin hacmi ile ilgili yani dikkat ederseniz 107 ile 207 arasındaki önemli bir farkta , 107 nin 2 sepetli , 207 nin ise 3 sepetli oluşudur ve aynı hacim farkı 207-307 ile 307-407 arasındada vardır , umarım izah edebilmişimdir.[;)][/QUOTE]
Merhaba Çağdaş bey kusura bakmayın geç cevap yazdım. Evet motor güçleri ikisinin de aynı fakat 207 nin kova hacmi daha büyük... Buda tabi biraz garip bir durum. Peki memnun musunuz? Ben Eheim 2215 almayı düşünüyorum Fluval ı biraz araştırdım. SAdece şu dikkatimi çekti. Fluval da akvaryumdan gelen su direkt olarak biyolojik süngerlere gidiyor. Yani önüne bir elyaf koyup kaba pisliği süzemiyorsunuz. Bu duurumda süngerler pislik içinde kalıyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? [EDIT]ChngrSr,2020-08-26 10:55:30[/EDIT]
[QUOTE=ozgmavi]Muhtemelen fark motordan değil 207'deki filtre pervanesinin daha büyük olmasından kaynaklanıyordur. Selamlar.[/QUOTE]
O da olabilir ama bakmak incelemek gerek :)
[QUOTE=CGDSNLR]Cihangir Bey merhaba,
Ben daha yeni aldım 207 ve ben de uzun bir araştırmadan sonra , motor güçlerinin su basışı ile alakalı olduğunu yani , filtrenin hacmi ile alakalı olduğunu anladım.Şimdi diyeceksiniz ki tanka göre hacim veriyorlar ya litre olarak maksimum - minumum olarak ama bu hacim bizlerin tankı ile değil filtrenin hacmi ile ilgili yani dikkat ederseniz 107 ile 207 arasındaki önemli bir farkta , 107 nin 2 sepetli , 207 nin ise 3 sepetli oluşudur ve aynı hacim farkı 207-307 ile 307-407 arasındada vardır , umarım izah edebilmişimdir.[;)][/QUOTE]
Merhaba Çağdaş bey kusura bakmayın geç cevap yazdım. Evet motor güçleri ikisinin de aynı fakat 207 nin kova hacmi daha büyük... Buda tabi biraz garip bir durum. Peki memnun musunuz? Ben Eheim 2215 almayı düşünüyorum Fluval ı biraz araştırdım. SAdece şu dikkatimi çekti. Fluval da akvaryumdan gelen su direkt olarak biyolojik süngerlere gidiyor. Yani önüne bir elyaf koyup kaba pisliği süzemiyorsunuz. Bu duurumda süngerler pislik içinde kalıyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? [EDIT]ChngrSr,2020-08-26 10:55:30[/EDIT]
Fluval 107 Ve 207 Hakkında
Merhaba arkadaşlar, Fluval 07 serisinde 107 ve 207 modellerinin ikisi de 10w gücünde fakat 107 550L, 207 ise 780L çeviriyor saatte... Benim anladığım iki modelde de aynı motor var. Peki nasıl oluyor da 107 de 550l 207 de 780l çevirebiliyor? Yani motor harici ne gibi bir farklılık var kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim. Kolay gelsin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/240820201646571.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, Fluval 07 serisinde 107 ve 207 modellerinin ikisi de 10w gücünde fakat 107 550L, 207 ise 780L çeviriyor saatte... Benim anladığım iki modelde de aynı motor var. Peki nasıl oluyor da 107 de 550l 207 de 780l çevirebiliyor? Yani motor harici ne gibi bir farklılık var kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim. Kolay gelsin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/240820201646571.jpg[/IMG]
Solungaç Da Beyaz Kütle
[QUOTE=krib]Merhaba, fotoğraftandan kesin teşhis zor ama dermocystidium gibi duruyor. (Tümör, bakteriyel enfeksiyon vs. başka olasılıklar da var). Dermocystidium tetralarda sık görülen bir hastalık ve tedavisi yok. Bulaşıcı. (Özellikle tetralar arasında bulaşma ihtimali daha yüksek) Genellikle öldürmüyor ancak balığın bağışıklığına göre ölümle de sonuçlanabilir. Akvaryumdaki diğer balıklara ve hastalığın seyrine göre balığın yaşamını sonlandırmak doğru bir seçenek olabilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevabınız için... Bende bu balıktan 6 adet var. sadece bunda oluştu. Bir diğer ikisinde de üst dudakta şişme oldu. Tabiri caizse sanki böyle zenci dudağı gibi... 5 adet limon tetra 2 adet raspora 2 adet kırmızı burun var. Bunlarda hiç bir şey yok. Ne olduysa bu kırmızı göz tetralar da bir sorun oluştu. Çok da sağlıklı idiler. Hâlâ da öyleler deli gibi yem yiyorlar aslında ama böyle garip sorunlar baş gösterdi.
[QUOTE=krib]Merhaba, fotoğraftandan kesin teşhis zor ama dermocystidium gibi duruyor. (Tümör, bakteriyel enfeksiyon vs. başka olasılıklar da var). Dermocystidium tetralarda sık görülen bir hastalık ve tedavisi yok. Bulaşıcı. (Özellikle tetralar arasında bulaşma ihtimali daha yüksek) Genellikle öldürmüyor ancak balığın bağışıklığına göre ölümle de sonuçlanabilir. Akvaryumdaki diğer balıklara ve hastalığın seyrine göre balığın yaşamını sonlandırmak doğru bir seçenek olabilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevabınız için... Bende bu balıktan 6 adet var. sadece bunda oluştu. Bir diğer ikisinde de üst dudakta şişme oldu. Tabiri caizse sanki böyle zenci dudağı gibi... 5 adet limon tetra 2 adet raspora 2 adet kırmızı burun var. Bunlarda hiç bir şey yok. Ne olduysa bu kırmızı göz tetralar da bir sorun oluştu. Çok da sağlıklı idiler. Hâlâ da öyleler deli gibi yem yiyorlar aslında ama böyle garip sorunlar baş gösterdi.
Solungaç Da Beyaz Kütle
Merhaba arkadaşlar, kırmızı göz tetramın solungaç kısmında beyaz bir kütle meydana geldi. Geçeceğini umut ederek bir süre bekledim ama maalesef... Bu bir mantar türü mü? İlaç olarak ne kullanabilirim? Kurtarılabilir mi? Görüşleriniz için teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/160720202337131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/160720202337561.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, kırmızı göz tetramın solungaç kısmında beyaz bir kütle meydana geldi. Geçeceğini umut ederek bir süre bekledim ama maalesef... Bu bir mantar türü mü? İlaç olarak ne kullanabilirim? Kurtarılabilir mi? Görüşleriniz için teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/160720202337131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/160720202337561.jpg[/IMG]
CO2 yerine Seachem Flourish Excel
[QUOTE=kocabey]
Büyük hacimli tanklarda günlük veya periyodik kullanımları göze aldığımızda aslında co2 sistemlerine göre ekonomik olduğunu söylemek pekte gerçekçi değil. En son aldığım exel 35 liraydı 500 ml si.
[/QUOTE]
Vay be şuan 100 ml 35 TL... Nasıl bir fakirleşmedir bizimki bilemiyorum [:)))]
[QUOTE=kocabey]
Büyük hacimli tanklarda günlük veya periyodik kullanımları göze aldığımızda aslında co2 sistemlerine göre ekonomik olduğunu söylemek pekte gerçekçi değil. En son aldığım exel 35 liraydı 500 ml si.
[/QUOTE]
Vay be şuan 100 ml 35 TL... Nasıl bir fakirleşmedir bizimki bilemiyorum [:)))]
SON MESAJLAR
- Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
