ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
incaia
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
192
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Kasım 2018 10:20
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 14:09
Toplam Mesaj:
201 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batu İnkaya
Doğum Tarihi:
10 Şubat 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Batu İnkaya
SON 10 MESAJI
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/030120260755441.jpg[/IMG] baby on board [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/030120260755441.jpg[/IMG] baby on board [:)]
Ağızda Beyazlık
Merhaba, kılıç kuyruğun agzinda bu sekilde beyazlik oluştu. Neden kaynaklanıyor? Nasıl tedavi edebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/160520231912461.jpg[/IMG]
Merhaba, kılıç kuyruğun agzinda bu sekilde beyazlik oluştu. Neden kaynaklanıyor? Nasıl tedavi edebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/160520231912461.jpg[/IMG]
Melekler Diyarı
[QUOTE=incaia]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.[/QUOTE]
GÜNCELLEME
Ölümler durdu. İşin kötü tarafı bu sefer de bitkiler nitrat yokluğundan ölmeye başladı. Aktif karbonu çıkarmak zorunda kaldım.
İş yoğunluğumdan fırsat buldum dün balık almaya gittim. 10 adet yavru melek, 2 SAE 5 elma salyangoz aldım. SAE ve salyangozları ana akvaryuma, melekleri yoğun bakım için karantinaya aldım. Karantina tankı 30 litre, her hafta 5 litre ana akvaryumdan su ekleyerek yılbaşına kadar alıştıracağım. Meleklerin bazılarının yüzgeçlerinde sıkıntılar var. Bakalım bu sefer kaç tanesini yaşatabileceğim.
Görüşmek üzere
[QUOTE=incaia]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.[/QUOTE]
GÜNCELLEME
Ölümler durdu. İşin kötü tarafı bu sefer de bitkiler nitrat yokluğundan ölmeye başladı. Aktif karbonu çıkarmak zorunda kaldım.
İş yoğunluğumdan fırsat buldum dün balık almaya gittim. 10 adet yavru melek, 2 SAE 5 elma salyangoz aldım. SAE ve salyangozları ana akvaryuma, melekleri yoğun bakım için karantinaya aldım. Karantina tankı 30 litre, her hafta 5 litre ana akvaryumdan su ekleyerek yılbaşına kadar alıştıracağım. Meleklerin bazılarının yüzgeçlerinde sıkıntılar var. Bakalım bu sefer kaç tanesini yaşatabileceğim.
Görüşmek üzere
Melekler Diyarı
[QUOTE=Eti]
Son durum nedir? İnşaallah hastalıktan kurtulmuş sunuzdur[/QUOTE]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.
[QUOTE=Eti]
Son durum nedir? İnşaallah hastalıktan kurtulmuş sunuzdur[/QUOTE]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.
Melekler Diyarı
[QUOTE=tarik1907]
Sıcaklık ile iyileşme olmaz ise, bactophur, yada flaggy+cipro tedavisine başlayabilirsinz. Forumda iç parazit diye aratırsanız dozaj ve örnek uygulamaları bulabilirsiniz, [/QUOTE]
baktopur damlattım zaten dün akşam 3'te 1 su değişimi yaptım. bu akşam da su değişimi yapıp tekrar baktopur damlatıcam. bakalım sonuç ne olacak.[:(]
[QUOTE=tarik1907]
Sıcaklık ile iyileşme olmaz ise, bactophur, yada flaggy+cipro tedavisine başlayabilirsinz. Forumda iç parazit diye aratırsanız dozaj ve örnek uygulamaları bulabilirsiniz, [/QUOTE]
baktopur damlattım zaten dün akşam 3'te 1 su değişimi yaptım. bu akşam da su değişimi yapıp tekrar baktopur damlatıcam. bakalım sonuç ne olacak.[:(]
Melekler Diyarı
[QUOTE=Selçuks]
Sıcaklığı 29 a çektim derken? 30 üstü bi sıcaklığı daha düşük seviyeye mi indirdiniz anlamadım?
https://www.akvaryum.com/pterophyllum_scalare_melek_tatlisur_4_330.asp
bir süre melek balığı baktım ama hiç o kadar sıcak olmadı akvaryumumum. biraz fazla sıcak değil mi sizce?[/QUOTE]
Ana tankta sicaklik 26 derecede karantinada 29 a çektim yukarı çektim yani :)
[QUOTE=Selçuks]
Sıcaklığı 29 a çektim derken? 30 üstü bi sıcaklığı daha düşük seviyeye mi indirdiniz anlamadım?
https://www.akvaryum.com/pterophyllum_scalare_melek_tatlisur_4_330.asp
bir süre melek balığı baktım ama hiç o kadar sıcak olmadı akvaryumumum. biraz fazla sıcak değil mi sizce?[/QUOTE]
Ana tankta sicaklik 26 derecede karantinada 29 a çektim yukarı çektim yani :)
Melekler Diyarı
[QUOTE=Abu]
İnşallah kurtarırsınız. Zor bir süreç. Hepsinde aynı sorun olması acaba meleklere özel bir parazitten kaynaklı olabilir mi? [/QUOTE][QUOTE=Abu]
Kırmızı burun tetralar ile aynı gün akvartuma ekledim onlardan kapmış olabilirler bi ihtimal ama onlarda ve copculerde bir sorun yok sadece melekler hastalandi. 1 kayip verdim sabaha kadar 1 tane daha ölür muhtemelen.[:((]
[QUOTE=Abu]
İnşallah kurtarırsınız. Zor bir süreç. Hepsinde aynı sorun olması acaba meleklere özel bir parazitten kaynaklı olabilir mi? [/QUOTE][QUOTE=Abu]
Kırmızı burun tetralar ile aynı gün akvartuma ekledim onlardan kapmış olabilirler bi ihtimal ama onlarda ve copculerde bir sorun yok sadece melekler hastalandi. 1 kayip verdim sabaha kadar 1 tane daha ölür muhtemelen.[:((]
Melekler Diyarı
Dün akşam arkadaşların da tavsiyesi ile melekleri karantina tankına aldım. Su sıcaklığını 29 dereceye çektim baktopur eklemesi yaptım. Şu an görünen 3 muhtemel kaybım var. Gözümün önünde can çekişiyorlar fakat elimden bir şey gelmiyor. Ölmelerini bekliyorum [:((]
Dün akşam arkadaşların da tavsiyesi ile melekleri karantina tankına aldım. Su sıcaklığını 29 dereceye çektim baktopur eklemesi yaptım. Şu an görünen 3 muhtemel kaybım var. Gözümün önünde can çekişiyorlar fakat elimden bir şey gelmiyor. Ölmelerini bekliyorum [:((]
Melekler Diyarı
[U][K][B]1. AY GÜNCELLEMESİ[/B][/K][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/021120201209371.jpg[/IMG]
Akvaryumu kuralı 1 ay geçti:
*Bitki adaptasyonları tamamlandı,
*Bakteri döngüsü oturdu,
*Balık eklemeleri yapıldı.
Daha önce sterbaileri eklediğimi yazmıştım. Onlar adaptasyon sorunun aştı. 5 gün önce de 15 adet kırmızı burun tetra ve 11 adet yavru melek balığı ekledim. Kırmızı burun tetralar geldikleri gibi uyum sağladılar. Hatta adet olarak fazla geldiler diyebilirim.
10 adet olsalar daha iyi olabilirdi. Melek balıkları ilk 1-2 gün daha canlı görünürken son 2-3 gündür saklanıyorlar. Bazılarında beyaz dışkı var. Yeme karşı isteksizler. Muhtemelen kayıplar vereceğim. Bunu önlemek adına daha dikkatli gözlem yapmaya çalışıyorum. Yem olarak tropikalin pro defence, New Life Spectrum'um etçil ve dip yemini kullanıyorum . Bunun yanında her gün 1 öğün artemia vermeye çalışıyorum.
Işıklandırmayı 8 saatten 6 saate indirdim. Başlamak üzere olan saç yosunu da böylece önlenmiş oldu. Şu an tek eksiğim cam temizliği için vatoz ve nerite kaldı. Ama öncesinde melekleri adapte etmem gerekiyor.
Takipte kalın [;)]
[U][K][B]1. AY GÜNCELLEMESİ[/B][/K][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/021120201209371.jpg[/IMG]
Akvaryumu kuralı 1 ay geçti:
*Bitki adaptasyonları tamamlandı,
*Bakteri döngüsü oturdu,
*Balık eklemeleri yapıldı.
Daha önce sterbaileri eklediğimi yazmıştım. Onlar adaptasyon sorunun aştı. 5 gün önce de 15 adet kırmızı burun tetra ve 11 adet yavru melek balığı ekledim. Kırmızı burun tetralar geldikleri gibi uyum sağladılar. Hatta adet olarak fazla geldiler diyebilirim.
10 adet olsalar daha iyi olabilirdi. Melek balıkları ilk 1-2 gün daha canlı görünürken son 2-3 gündür saklanıyorlar. Bazılarında beyaz dışkı var. Yeme karşı isteksizler. Muhtemelen kayıplar vereceğim. Bunu önlemek adına daha dikkatli gözlem yapmaya çalışıyorum. Yem olarak tropikalin pro defence, New Life Spectrum'um etçil ve dip yemini kullanıyorum . Bunun yanında her gün 1 öğün artemia vermeye çalışıyorum.
Işıklandırmayı 8 saatten 6 saate indirdim. Başlamak üzere olan saç yosunu da böylece önlenmiş oldu. Şu an tek eksiğim cam temizliği için vatoz ve nerite kaldı. Ama öncesinde melekleri adapte etmem gerekiyor.
Takipte kalın [;)]
Melekler Diyarı
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE][QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler. Kafamdaki canlılar arasında moli bulunmuyor. Melek balıkları ile birlikte yaşamaları zor. En azından yavrularının yaşaması zor olacaktır.
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE][QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler. Kafamdaki canlılar arasında moli bulunmuyor. Melek balıkları ile birlikte yaşamaları zor. En azından yavrularının yaşaması zor olacaktır.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 90 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
Redko,
plutarkhos,
MiSoSiKiaN,
Omer0618,
Kuduoglu,
Hoppala,
forthehordex,
osmandbnl,
sero456,
Tallha,
Manguday,
Soner.x,
Sfenks111,
Sungurr,
BilalM.,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
yigidoumit,
Legionsgamer,
SeaWorld,
oktay42,
nniiaa,
sina cen,
ugurbaran,
userhamit,
Hidro Dinamik,
0rnn,
emrahdm,
alkoholizem_kjmt,
abstract07,
ternapi,
Kaya Özyurt,
Arch.Hüseyin,
ozan_1903,
Umutoty,
Riblja Corba,
Corydoras.gram,
kadir0606,
YigitKuzey,
syerli,
888starz_cvei,
Rafayel,
MDKactive,
Burak PEKDEMİR,
Mr. WingMan,
yeekim,
hakaya0107,
prisonbreak,
yyiImaz,
mrah,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
