ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yunus492
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ocak 2019 01:58
Son Ziyaret:
18 Mart 2019 20:28
Toplam Mesaj:
20 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yunus
Doğum Tarihi:
27 Nisan 2001
Yaş:
25
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yunus
SON 10 MESAJI
Akvaryum İçin Güvenlik
Herkese çok teşekkür ederim yarın 5-10'larla tabana destek yapıcam. Tabanın iç kısmına da strafor koydum , kaya vsde kullanıcağım için bi nebzede olsa tabana destek açısından . Kurulum başarılı olursa akvaryum tanıtımında sizlerle paylaşırım ,birkaç ay sonra bitkili bir şekilde .
Herkese çok teşekkür ederim yarın 5-10'larla tabana destek yapıcam. Tabanın iç kısmına da strafor koydum , kaya vsde kullanıcağım için bi nebzede olsa tabana destek açısından . Kurulum başarılı olursa akvaryum tanıtımında sizlerle paylaşırım ,birkaç ay sonra bitkili bir şekilde .
Akvaryum İçin Güvenlik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212698/100220190053121.jpg[/IMG]
Görmüş olduğunuz fotoğraftaki akvaryumu kurmak istiyorum .
Babamın akvaryumu daha önceden bu şekilde kullanmış .
Çevresi gördüğünüz gibi l şekilde profille kaplı . Ölçüleri (60x60x74 266 litre )
30 litreye yakın tabanda kum ve dekor olucak . Facebookta akvaryumun taban camının patlayabileceğini söylediler .
Hevesle bugün kurmayı düşünüyordum , ama aklıma takıldı sizce ne yapmalıyım güvenlik için yada bu şekilde kullanılabilir mi ?
Arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum . Fikirlerinizi paylaşın , kum vs herşeyi hazır akvaryumun . Taban camı tehlikeli mi ? Ne yapmam gerekiyor ?[:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212698/100220190053121.jpg[/IMG]
Görmüş olduğunuz fotoğraftaki akvaryumu kurmak istiyorum .
Babamın akvaryumu daha önceden bu şekilde kullanmış .
Çevresi gördüğünüz gibi l şekilde profille kaplı . Ölçüleri (60x60x74 266 litre )
30 litreye yakın tabanda kum ve dekor olucak . Facebookta akvaryumun taban camının patlayabileceğini söylediler .
Hevesle bugün kurmayı düşünüyordum , ama aklıma takıldı sizce ne yapmalıyım güvenlik için yada bu şekilde kullanılabilir mi ?
Arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum . Fikirlerinizi paylaşın , kum vs herşeyi hazır akvaryumun . Taban camı tehlikeli mi ? Ne yapmam gerekiyor ?[:?]
265 Litre İçin Tür Tavsiyesi (60x60x75)
[QUOTE=Kınayu]
Öncelikle kvaryum kaç mm cam kalınlığında cam ile yapılmış ?
75 cm yükseklik ( h ) ise oladukca fazla onu belirteyim bu akvaryum daha önceden kullanılmış bir akvaryum değilmi ?
Eğerki öyleyse bunca gündür bir şey olmamışsa daha neden bir şey olacak ? Tek dikat etmen gereken akvaryumun yapıldığı Silikonlarda bir beyazlama varmı silikon renginde değilde beyaz bir görüntü mesala ?
Akvaryum tabanında kum olacaksa akvaryum tabanına oldukca büyük bir taşla tam ortasından bir vurma çarpma düşürme olduktan sonra ortadan ne olabilir ? Kaldıki tabanda kum buna izin verirmi ? Hayır tabikide
Akvaryum tabanı kumsuz olurda içerisine koyacağın taş kaya neyse sivri bir ucu olur taban camına tan ortasından hızlıca vurursun düşürürsün ozaman o dediğin olabilir akvaryum tabanı boşlukta [:(] akvaryum tabanının ortasında demir profil olsada bu dediklerimi yaparsan fayda etmezki kumsuz dediğim örnekleri yaparsan.
Ama kum olacağından büyük bir baskı olması lazım tam ortasındanki oda kolay kolay başara bileceğin bir şey değildir özellikle ben bu akvaryumu tam ortadan alt taban camından çatlatayım kırayım diye bir düşünce uğraşın olmadıktan sonra sadece tabana basan kenarları ve ortasınıda kaplayacak sert bir Strafor koy altına kumunu ser ne koyacaksan koy dekor olarak ama en başta sorduğum soru bunda en başlıca etken unsur onun bir cevabını alayım öncelikle ? [/QUOTE] Yarın sabah ilk işim camın kaç mm olduğunu ölçmek olucak . Evet akvaryum daha önceden kullanıldı eski bir akvaryum ağırlığı 50 kgdan daha fazla. Tabanını tam kaplayacak straforla birlikte sorun çıkarmaz umarım . Kum olarak en altta lav kırığı onun üstünde dere kumu olucak .
[QUOTE=Kınayu]
Öncelikle kvaryum kaç mm cam kalınlığında cam ile yapılmış ?
75 cm yükseklik ( h ) ise oladukca fazla onu belirteyim bu akvaryum daha önceden kullanılmış bir akvaryum değilmi ?
Eğerki öyleyse bunca gündür bir şey olmamışsa daha neden bir şey olacak ? Tek dikat etmen gereken akvaryumun yapıldığı Silikonlarda bir beyazlama varmı silikon renginde değilde beyaz bir görüntü mesala ?
Akvaryum tabanında kum olacaksa akvaryum tabanına oldukca büyük bir taşla tam ortasından bir vurma çarpma düşürme olduktan sonra ortadan ne olabilir ? Kaldıki tabanda kum buna izin verirmi ? Hayır tabikide
Akvaryum tabanı kumsuz olurda içerisine koyacağın taş kaya neyse sivri bir ucu olur taban camına tan ortasından hızlıca vurursun düşürürsün ozaman o dediğin olabilir akvaryum tabanı boşlukta [:(] akvaryum tabanının ortasında demir profil olsada bu dediklerimi yaparsan fayda etmezki kumsuz dediğim örnekleri yaparsan.
Ama kum olacağından büyük bir baskı olması lazım tam ortasındanki oda kolay kolay başara bileceğin bir şey değildir özellikle ben bu akvaryumu tam ortadan alt taban camından çatlatayım kırayım diye bir düşünce uğraşın olmadıktan sonra sadece tabana basan kenarları ve ortasınıda kaplayacak sert bir Strafor koy altına kumunu ser ne koyacaksan koy dekor olarak ama en başta sorduğum soru bunda en başlıca etken unsur onun bir cevabını alayım öncelikle ? [/QUOTE] Yarın sabah ilk işim camın kaç mm olduğunu ölçmek olucak . Evet akvaryum daha önceden kullanıldı eski bir akvaryum ağırlığı 50 kgdan daha fazla. Tabanını tam kaplayacak straforla birlikte sorun çıkarmaz umarım . Kum olarak en altta lav kırığı onun üstünde dere kumu olucak .
265 Litre İçin Tür Tavsiyesi (60x60x75)
[QUOTE=Kınayu][:)]
Ben varım ya işte [:)] Sor ne istiyorsan [/QUOTE]
Akvaryuma kayıt-kuşak yaptırmam gerektiğini söylediler . Tam olarak resimdeki akvaryuma ne şekilde yapmalıyım . Taban uzunluğunda birkaç camı birbirine yapıştırmaktan mı ibaret bu iş ? Taban camının gördüğünüz gibi altıda boş buraya nasıl bir destek sağlamalıyım , ek profil mi atayım ? Son olarak bu akvaryumu sağlamlaştırdıktan sonra
güzelce bitkilendirerek lepistes besleyebilir miyim uygun sıcaklıkta ? [:?]
[QUOTE=Kınayu][:)]
Ben varım ya işte [:)] Sor ne istiyorsan [/QUOTE]
Akvaryuma kayıt-kuşak yaptırmam gerektiğini söylediler . Tam olarak resimdeki akvaryuma ne şekilde yapmalıyım . Taban uzunluğunda birkaç camı birbirine yapıştırmaktan mı ibaret bu iş ? Taban camının gördüğünüz gibi altıda boş buraya nasıl bir destek sağlamalıyım , ek profil mi atayım ? Son olarak bu akvaryumu sağlamlaştırdıktan sonra
güzelce bitkilendirerek lepistes besleyebilir miyim uygun sıcaklıkta ? [:?]
265 Litre İçin Tür Tavsiyesi (60x60x75)
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar yeni kurulumun hayırlı olur inşallah kardeşim [:iyi:] [:nazar:] Yanlız bu önerilen balıkların çoğu Tropikal ağırlıklı ve hassas ısı derecesi isteyen balıklar bu ısı derecesinde ne kadar başarılı olurlar tartışılır onu diyebilirim [:(][/QUOTE]Teşekkürler abi ama bir sorunum var bu akvaryuma kayıt kuşak ve alttan destek olması gerek olduğu söyleniyor detaylı bilgi var mı forumda bunların yapımıyla ilgili
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar yeni kurulumun hayırlı olur inşallah kardeşim [:iyi:] [:nazar:] Yanlız bu önerilen balıkların çoğu Tropikal ağırlıklı ve hassas ısı derecesi isteyen balıklar bu ısı derecesinde ne kadar başarılı olurlar tartışılır onu diyebilirim [:(][/QUOTE]Teşekkürler abi ama bir sorunum var bu akvaryuma kayıt kuşak ve alttan destek olması gerek olduğu söyleniyor detaylı bilgi var mı forumda bunların yapımıyla ilgili
265 Litre İçin Tür Tavsiyesi (60x60x75)
Arkadaşlar 1-2 hafta sonra 60x60x75 ölçülerinde bir akvaryum kurmayı planlıyorum .
*Akvaryum sığınakta duruyor , dolayısıyla ısı biraz düşük olabilir . Isıtıcıyı da 18 veya 20 dereceye sabitlerim muhtemelen.
*Sizce hangi balıkları besleyebilirim ? (Sürü balığı ,kolay üreyen ve soğuğa diğer balıklara göre bir tık daha dayanıklı bildiğiniz tür var mıdır ? )
*Kum olarak lav taşının üstüne dere kumu kullanacağım . (Lav taşı 1 cm , dere kumu 4 cm )
Yüksekliği 75 cm olan bu akvaryumda ışıklandırma sorun olabilir , co2 ve ışık ihtiyacı düşük bitkiler önerebilir misiniz? Uzun boylu bitkiler olursa muhtemelen yavrular için daha iyi olur .
*İnternette ve forumda yüksekliği büyük akvaryumlar bulamadım benimkine benzer . Varsa sizin tankınız veya bulduğunuz resimler örnek olması açısından atabilir misiniz buraya ? Yardımcı olan herkese teşekkür ederim .[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212698/100220190053121.jpg[/IMG][EDIT]Yunus492,2019-02-10 00:53:20[/EDIT]
Arkadaşlar 1-2 hafta sonra 60x60x75 ölçülerinde bir akvaryum kurmayı planlıyorum .
*Akvaryum sığınakta duruyor , dolayısıyla ısı biraz düşük olabilir . Isıtıcıyı da 18 veya 20 dereceye sabitlerim muhtemelen.
*Sizce hangi balıkları besleyebilirim ? (Sürü balığı ,kolay üreyen ve soğuğa diğer balıklara göre bir tık daha dayanıklı bildiğiniz tür var mıdır ? )
*Kum olarak lav taşının üstüne dere kumu kullanacağım . (Lav taşı 1 cm , dere kumu 4 cm )
Yüksekliği 75 cm olan bu akvaryumda ışıklandırma sorun olabilir , co2 ve ışık ihtiyacı düşük bitkiler önerebilir misiniz? Uzun boylu bitkiler olursa muhtemelen yavrular için daha iyi olur .
*İnternette ve forumda yüksekliği büyük akvaryumlar bulamadım benimkine benzer . Varsa sizin tankınız veya bulduğunuz resimler örnek olması açısından atabilir misiniz buraya ? Yardımcı olan herkese teşekkür ederim .[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212698/100220190053121.jpg[/IMG][EDIT]Yunus492,2019-02-10 00:53:20[/EDIT]
Balıkların Çok Garip Hareket Etmeye Başladı
[QUOTE=Adamec]
Dışkı : saydam değil, beyaz renkli.Eğer doğru anladıysam.İç parazit.Kurtulması çok zor ama mümkün.
Sera Bactopur tablet. Ve sarımsaklı yem vermeniz gerek. [/QUOTE]
Bazıları saydam bazıları bembeyaz çıkıyor . Evet kurtulmasına çok zor diyorlar inşallah balık kaybı yaşamam . Yarında ilk işim sera bactopur almal olucak .
[QUOTE=Adamec]
Dışkı : saydam değil, beyaz renkli.Eğer doğru anladıysam.İç parazit.Kurtulması çok zor ama mümkün.
Sera Bactopur tablet. Ve sarımsaklı yem vermeniz gerek. [/QUOTE]
Bazıları saydam bazıları bembeyaz çıkıyor . Evet kurtulmasına çok zor diyorlar inşallah balık kaybı yaşamam . Yarında ilk işim sera bactopur almal olucak .
Balıkların Çok Garip Hareket Etmeye Başladı
[QUOTE=Adamec]Resim çekiniz ?
Dışkıları beyaz değilse iç parazit değildirler.
Ani hareket sudaki etken madden kaynaklıdır.Su değişimi yapınız.Damacana ağırlıklı.[/QUOTE]
Şu anda fotoğraf çekme imkanım yok malesef . Hareketleri düzeldi ama dışkıları beyaz ve iştahsızlar .
[QUOTE=Adamec]Resim çekiniz ?
Dışkıları beyaz değilse iç parazit değildirler.
Ani hareket sudaki etken madden kaynaklıdır.Su değişimi yapınız.Damacana ağırlıklı.[/QUOTE]
Şu anda fotoğraf çekme imkanım yok malesef . Hareketleri düzeldi ama dışkıları beyaz ve iştahsızlar .
Balıkların Çok Garip Hareket Etmeye Başladı
[:'(]Merhabalar,
55 litre olan bir lepistes akvaryumum var hobide yeni sayılırım . Balıklar normalden kat kat daha hızlı hareket etmeye başladı , yavruların bazıları bir köşeden bir köşeye gidip kafasını cama vuruyor , suyun üstüne doğru çok hızlı bir şekilde atak yapıyorlar . Çok ani ve hızlı hareket ediyorlar yani . Ayrıca dışkılarıda değişti şeffaf ve kırmızı arasında değişiyor kabız gibiler . Yemde yemiyorlar fazla . İnternetten baktığıma göre iç parazitler , bugün sarımsaklı yemde yaptım , dip çekimide yaptım . Balıkları kaybetmemem için uygulayacağım en etkili yöntem nedir sizce ? Karşılaştıysanız nasıl çözüm buldunuz ?
Yardım eder misiniz ?
Yardım eder misiniz ?
[:'(]Merhabalar,
55 litre olan bir lepistes akvaryumum var hobide yeni sayılırım . Balıklar normalden kat kat daha hızlı hareket etmeye başladı , yavruların bazıları bir köşeden bir köşeye gidip kafasını cama vuruyor , suyun üstüne doğru çok hızlı bir şekilde atak yapıyorlar . Çok ani ve hızlı hareket ediyorlar yani . Ayrıca dışkılarıda değişti şeffaf ve kırmızı arasında değişiyor kabız gibiler . Yemde yemiyorlar fazla . İnternetten baktığıma göre iç parazitler , bugün sarımsaklı yemde yaptım , dip çekimide yaptım . Balıkları kaybetmemem için uygulayacağım en etkili yöntem nedir sizce ? Karşılaştıysanız nasıl çözüm buldunuz ?
Yardım eder misiniz ?
Yardım eder misiniz ?
Japonum Un Durumu Nasil
Sağlıklı gözüküyor . Kumları ağzına alıp atmayı sever japonlar biyerden biyere taşır kumları .
Sağlıklı gözüküyor . Kumları ağzına alıp atmayı sever japonlar biyerden biyere taşır kumları .
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
