ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İd0826
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mayıs 2019 11:10
Son Ziyaret:
17 Haziran 2019 14:02
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İrem daskin
Doğum Tarihi:
24 Nisan 1986
Yaş:
40
İl:
Kastamonu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İlk akvaryum girişimi 😀
SON 10 MESAJI
Co2 Olmadan Kırmızı Bitki Olur Mu ?
Glossositigma Ekimi yapıldı sıvı gübreler kullanıldı gerisi beklemek [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/310520190012291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/310520190012421.jpg[/IMG]
Glossositigma Ekimi yapıldı sıvı gübreler kullanıldı gerisi beklemek [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/310520190012291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/310520190012421.jpg[/IMG]
Co2 Olmadan Kırmızı Bitki Olur Mu ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/280520191050381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/280520191051021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/280520191051201.jpg[/IMG]
adım adım şekilleniyor. Zeminin tamamına glossositigma ekeceğim o zaman daha güzel bir kontrast olacaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/280520191050381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/280520191051021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/280520191051201.jpg[/IMG]
adım adım şekilleniyor. Zeminin tamamına glossositigma ekeceğim o zaman daha güzel bir kontrast olacaktır.
Co2 Olmadan Kırmızı Bitki Olur Mu ?
[:D][QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz hayırlı olsun gayet güzel olmuş [:iyi:] [:nazar:] Sadece kırmızı renk ve tondaki bitkiler için olacaksa mayalı sistemi düşüne bilirsiniz .[/QUOTE]
yeni tasarımın olması oturması bir süre daha zaman alacaktır. Sonrasına hayat bize ne gösterirse 😀
[QUOTE=Flexa]Özetle ne kadar ekmek o kadar köfte diyebilirim [:)] Başarılar.[/QUOTE] [:D]
[:D][QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz hayırlı olsun gayet güzel olmuş [:iyi:] [:nazar:] Sadece kırmızı renk ve tondaki bitkiler için olacaksa mayalı sistemi düşüne bilirsiniz .[/QUOTE]
yeni tasarımın olması oturması bir süre daha zaman alacaktır. Sonrasına hayat bize ne gösterirse 😀
[QUOTE=Flexa]Özetle ne kadar ekmek o kadar köfte diyebilirim [:)] Başarılar.[/QUOTE] [:D]
Co2 Olmadan Kırmızı Bitki Olur Mu ?
[QUOTE=Flexa]Sıvı karbondioksit gübresi yoktur, karbondioksit normal şartlar altında gaz formunda bulunur. Ancak yüksek basınçlar altında (örneğin metal bir tüpün içerisinde) sıvı forma getirilebilir. Döktüğünüz gübrelerde ise sıvı formda karbon bulunur, bunlar daha sonra bitki metabolizması tarafından CO2 kaynağı olarak kullanılır, fakat doğrudan CO2 vermekten daha düşük bir verime sahiptir bu süreç.
Bitkilerin kırmızılıkları ise farklı durumlardan kaynaklanıyor, fakat illa CO2 kullanmayacaksanız çok şiddetli bir ışıklandırmanın ve gübrelemenin şart olduğunu söyleyebilirim. Fakat şunu da belirtmem gerekir ki bazı bitkiler nitrat ve fosfat eksikliğinde daha da kızarmaktadır. Bu nedenle bazı aquascaperlar fotoğrafları çekmeden önce bu gübrelemeyi keserler.
Özetle ne kadar ekmek o kadar köfte diyebilirim [:)] Başarılar.[/QUOTE]
teşekkür ederim bilgilendirme için. Önce kayalar ve belki birkaç kutuk kullanarak dizayn yaptıktan sonra zemini yeşillendirip, mevcut bitkilerin önüne zeytin ve gül dikmeyi planlıyorum. Zeytini diktim bile [:)]. Zemin yeşil olunca farklı renkler kontrast oluşturup daha güzel görünürler diye düşünüyorum. Artık olduğu, olabildiği kadar olacak [:)]
[QUOTE=Flexa]Sıvı karbondioksit gübresi yoktur, karbondioksit normal şartlar altında gaz formunda bulunur. Ancak yüksek basınçlar altında (örneğin metal bir tüpün içerisinde) sıvı forma getirilebilir. Döktüğünüz gübrelerde ise sıvı formda karbon bulunur, bunlar daha sonra bitki metabolizması tarafından CO2 kaynağı olarak kullanılır, fakat doğrudan CO2 vermekten daha düşük bir verime sahiptir bu süreç.
Bitkilerin kırmızılıkları ise farklı durumlardan kaynaklanıyor, fakat illa CO2 kullanmayacaksanız çok şiddetli bir ışıklandırmanın ve gübrelemenin şart olduğunu söyleyebilirim. Fakat şunu da belirtmem gerekir ki bazı bitkiler nitrat ve fosfat eksikliğinde daha da kızarmaktadır. Bu nedenle bazı aquascaperlar fotoğrafları çekmeden önce bu gübrelemeyi keserler.
Özetle ne kadar ekmek o kadar köfte diyebilirim [:)] Başarılar.[/QUOTE]
teşekkür ederim bilgilendirme için. Önce kayalar ve belki birkaç kutuk kullanarak dizayn yaptıktan sonra zemini yeşillendirip, mevcut bitkilerin önüne zeytin ve gül dikmeyi planlıyorum. Zeytini diktim bile [:)]. Zemin yeşil olunca farklı renkler kontrast oluşturup daha güzel görünürler diye düşünüyorum. Artık olduğu, olabildiği kadar olacak [:)]
Co2 Olmadan Kırmızı Bitki Olur Mu ?
Sol arka köşeden öne doğru yamaç yapıp zirve ve eteklere kaya gömerek alp dağları görüntüsü vermek istiyorum. Kayaların etrafına ve zemine bitki olarak ne kullanabilirim önerisi olan var mı
Sol arka köşeden öne doğru yamaç yapıp zirve ve eteklere kaya gömerek alp dağları görüntüsü vermek istiyorum. Kayaların etrafına ve zemine bitki olarak ne kullanabilirim önerisi olan var mı
Sunsun 603b
Bitkili akvaryumda zaten pipo filtre yada hava taşıyla hava vermeye gerek olmuyor tavsiyede edilmiyor zaten.
Bitkili akvaryumda zaten pipo filtre yada hava taşıyla hava vermeye gerek olmuyor tavsiyede edilmiyor zaten.
Akvaryumlarda Yosun Yapmayan Led Sistemi
[QUOTE=kemal35]Arkadaşlar merhabalar. Ne yaptıysam yapayım akvaryumdaki yosun sorununu bir türlü çözemedim. Sonradan öğrendiki kullanmış olduğum ledlerden kaynaklıymış. Dip not düşeyim. Akvaryum güneş asla görmüyor.
Bendeki ledler şu şekil:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79083/220520191947151.jpg[/IMG]
Buda yaptığı yosun:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79083/220520191948341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79083/220520191949281.jpg[/IMG]
Öğrendim ki 10000k ledler yada power ledler yosun yapmıyormuş yosun sorunu. Ama ha diyincede heryerde bulunmuyırmuş sanırım.
Bu bendeki ledlerden inanılmaz şikayetçiyim yosun yapıyor die. Günde yarım saat bile açsam 1 haftada yosun başlıyor hemen.
[:nazar:]sizden ricam kesinlikle yosun yapmayan hangi ledi önerirsiniz. Resimde gördüğünüz gibi armatürüm var. Onun içine döşemek şartıyla bana led önerirmisiniz. Power led sanırım biraz uğraştırıcı ve zahmetli die biliyorum.
Umarım güzel bir pos olur[:iyi:][/QUOTE]
ayni ledlerden 16 tane kapağa monte ettim ve trafo ile kullanıyorum o yosunu sadece dış filtre ve ısıtıcının etrafında çok nadiren görüyorum oda tamamen benim yem vermemle ilgili bir sorun. Yemi fazla verince başlıyor ama vatoz hemen temizliyor bir sorun yaşamıyorum.
[QUOTE=kemal35]Arkadaşlar merhabalar. Ne yaptıysam yapayım akvaryumdaki yosun sorununu bir türlü çözemedim. Sonradan öğrendiki kullanmış olduğum ledlerden kaynaklıymış. Dip not düşeyim. Akvaryum güneş asla görmüyor.
Bendeki ledler şu şekil:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79083/220520191947151.jpg[/IMG]
Buda yaptığı yosun:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79083/220520191948341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79083/220520191949281.jpg[/IMG]
Öğrendim ki 10000k ledler yada power ledler yosun yapmıyormuş yosun sorunu. Ama ha diyincede heryerde bulunmuyırmuş sanırım.
Bu bendeki ledlerden inanılmaz şikayetçiyim yosun yapıyor die. Günde yarım saat bile açsam 1 haftada yosun başlıyor hemen.
[:nazar:]sizden ricam kesinlikle yosun yapmayan hangi ledi önerirsiniz. Resimde gördüğünüz gibi armatürüm var. Onun içine döşemek şartıyla bana led önerirmisiniz. Power led sanırım biraz uğraştırıcı ve zahmetli die biliyorum.
Umarım güzel bir pos olur[:iyi:][/QUOTE]
ayni ledlerden 16 tane kapağa monte ettim ve trafo ile kullanıyorum o yosunu sadece dış filtre ve ısıtıcının etrafında çok nadiren görüyorum oda tamamen benim yem vermemle ilgili bir sorun. Yemi fazla verince başlıyor ama vatoz hemen temizliyor bir sorun yaşamıyorum.
Sunsun 603b
65x35x25 bitkili canlıdoguran akvaryumda kullanıyorum 3 ay oldu hicbir sorun yaşamadım. Filtrenin kapağındaki hortum giriş bölümünde vana var ordan debiyi ayarlayabiliyorsun. Ses seviyesi, sudaki berraklık ve temizliği gayet yeterli tavsiye ederim.
65x35x25 bitkili canlıdoguran akvaryumda kullanıyorum 3 ay oldu hicbir sorun yaşamadım. Filtrenin kapağındaki hortum giriş bölümünde vana var ordan debiyi ayarlayabiliyorsun. Ses seviyesi, sudaki berraklık ve temizliği gayet yeterli tavsiye ederim.
Co2 Olmadan Kırmızı Bitki Olur Mu ?
[QUOTE=Splendor]
Nette ateş pahasına satıyorlar ama sanki akvaryumcularda o kadar pahalı değildi, emin değilim. Doğadan topladıklarınızı yeteri kadar sterilize etmezseniz tanka dışarıdan bakteri sokmuş olursunuz, bu konuda dikkatli olun. Bununla ilgili araştırma yapın. Her dal tanka sokulmuyor galiba.
Çok bitki ile doldurmayın, bu sefer canlılarınızı izleyemezsiniz. Belli bir bölümü kel bırakın, tankın görsel olarak nefes alacağı bir alanı ve odak noktası olsun.
promedanature ile ilgili; bir zamanlar DIY gübre satıcısı ararken karşıma çıktı. Başarılı satıcı ve ücretsiz kargo seçmiştim. Başka da onlar gibi sıvı gübre satanına denk gelmedim. Gittigidiyorun kutusunda, sallanmaması için etrafına kağıt sıkıştırılmış, sağlam plastik şişe çift kat poşet içinde ve ağzı mühürlü şekilde geliyor. Bitkilerin gelişimine bakılırsa saf su göndermiyorlar [:)][/QUOTE]
su anda nerden buldugumu hatırlamıyorum belkide bu forumdan aldım emin değilim kimseninde bilgisini ve emeğini çalmak istemem ekran resmi almıştım paylaşırım birazdan nasıl işlemler gerekiyor neler yapilmali neler kullanılabilir gibi bir yazıydı.
O mağazanın yorumlarına baktım hepsi iyiydi alanlar memnun bide fiyatları çok abartılı değil gibi geldi bana bakalım biraz araştıracam bur sonuca varırım elbet [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/220520191858451.jpg[/IMG][EDIT]İd0826,2019-05-22 18:58:54[/EDIT]
[QUOTE=Splendor]
Nette ateş pahasına satıyorlar ama sanki akvaryumcularda o kadar pahalı değildi, emin değilim. Doğadan topladıklarınızı yeteri kadar sterilize etmezseniz tanka dışarıdan bakteri sokmuş olursunuz, bu konuda dikkatli olun. Bununla ilgili araştırma yapın. Her dal tanka sokulmuyor galiba.
Çok bitki ile doldurmayın, bu sefer canlılarınızı izleyemezsiniz. Belli bir bölümü kel bırakın, tankın görsel olarak nefes alacağı bir alanı ve odak noktası olsun.
promedanature ile ilgili; bir zamanlar DIY gübre satıcısı ararken karşıma çıktı. Başarılı satıcı ve ücretsiz kargo seçmiştim. Başka da onlar gibi sıvı gübre satanına denk gelmedim. Gittigidiyorun kutusunda, sallanmaması için etrafına kağıt sıkıştırılmış, sağlam plastik şişe çift kat poşet içinde ve ağzı mühürlü şekilde geliyor. Bitkilerin gelişimine bakılırsa saf su göndermiyorlar [:)][/QUOTE]
su anda nerden buldugumu hatırlamıyorum belkide bu forumdan aldım emin değilim kimseninde bilgisini ve emeğini çalmak istemem ekran resmi almıştım paylaşırım birazdan nasıl işlemler gerekiyor neler yapilmali neler kullanılabilir gibi bir yazıydı.
O mağazanın yorumlarına baktım hepsi iyiydi alanlar memnun bide fiyatları çok abartılı değil gibi geldi bana bakalım biraz araştıracam bur sonuca varırım elbet [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215477/220520191858451.jpg[/IMG][EDIT]İd0826,2019-05-22 18:58:54[/EDIT]
Co2 Olmadan Kırmızı Bitki Olur Mu ?
NPK'yı gittigidiyorda promedanature dükkanından, mikro elementi de reeflowerstan kullanıyorum, tavsiye ederim.
Gübre konusunu sanırım bende sizin gibi yapacağım. Bu mağaza sürekli karşıma çıkıyor çünkü ürünleri konusunda olumlu yorumlar var gibi
NPK'yı gittigidiyorda promedanature dükkanından, mikro elementi de reeflowerstan kullanıyorum, tavsiye ederim.
Gübre konusunu sanırım bende sizin gibi yapacağım. Bu mağaza sürekli karşıma çıkıyor çünkü ürünleri konusunda olumlu yorumlar var gibi
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
