ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Denizcan38
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
49
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Temmuz 2019 00:51
Son Ziyaret:
12 Mart 2026 14:04
Toplam Mesaj:
62 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deniz Can
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz Can
SON 10 MESAJI
Mayalı Sistem Co2
Anladım teşekkür ederim. Daha önce kullanan arkadaşların yorumlarına istinaden canlı kaybı olduğunu okudum. O yüzden merak ettim. Dediğiniz gibi başka etkenler olabilir 👍
Anladım teşekkür ederim. Daha önce kullanan arkadaşların yorumlarına istinaden canlı kaybı olduğunu okudum. O yüzden merak ettim. Dediğiniz gibi başka etkenler olabilir 👍
Mayalı Sistem Co2
Teşekkür ederim aslında dediğiniz gibi gelişimlerinde şu an bir sorun yok. Daha hızlı gelişim ve fotosentez için düşünmüştüm ama şimdi oluşan düzeni bozmak da istemiyorum. Bakalım bu şekilde devam ederim belki
Teşekkür ederim aslında dediğiniz gibi gelişimlerinde şu an bir sorun yok. Daha hızlı gelişim ve fotosentez için düşünmüştüm ama şimdi oluşan düzeni bozmak da istemiyorum. Bakalım bu şekilde devam ederim belki
Mayalı Sistem Co2
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/220320212031331.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba akvaryumunda canlılarım var kurulumu yapalı 20 gün kadar oldu. bitkilerde gelişim var herşey şimdilik güzel gibi 😊 sadece eladoalarda bir çürüme söz konusu onlar düzen atmadı sadece bir de elma salyangozunun sanırım canı sıkıldı sabah halının üstünde gezerken gördüm 😁 buhar camı yok ama sürekli böyle kaçarsa işimiz var bir kaza olabilir inşallah bir daha kaçmaz 😀 şimdi aklıma takılan birkaç konu var. Akvaryumda CO2 kullanmıyorum ama aslında bitkilerin daha iyi gelişmesi ve fotosentez için CO2 kullanmak istiyorum. Niyetim tüp kullanma yönünde ama malum maddiyat şu an için çok el vermeyecek. O yüzden mayalı sistem kurmak niyetindeyim. Onda da şöyle endişelerim var. Şu an balıklarım mutlular CO2 kullanmaya başladığımda mayalı olacağı için 24 saat çalışacak bu da sudaki oksijeni eksiltecektir diye düşünüyorum. Canlı kaybı yaşamaktan endişeleniyorum. Forumda araştırdım biraz bazı arkadaşlar mayalı sistemden sonra canlı kaybı yaşamışlar. Bunun için hava motoru kullanayım desem bu sefer CO2 boşa gidecek. Aslında bitki gelişiminde bir sıkıntım yok sadece eladoalarda sorun yaşıyorum ama dediğim gibi fotosentez ve daha iyi bitki gelişimi için CO2 kullansam mı diye düşüniyorum. Kısır bir döngünün içine girdim. Gerçi herkes canlı kaybı yaşamamış CO2 de ama daha önce kullanmadığım için tereddüt ediyorum. Balıkları da kaybetmek istemiyorum. Bu konuda tecrübelerinizi ve fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar. Teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/220320212031331.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba akvaryumunda canlılarım var kurulumu yapalı 20 gün kadar oldu. bitkilerde gelişim var herşey şimdilik güzel gibi 😊 sadece eladoalarda bir çürüme söz konusu onlar düzen atmadı sadece bir de elma salyangozunun sanırım canı sıkıldı sabah halının üstünde gezerken gördüm 😁 buhar camı yok ama sürekli böyle kaçarsa işimiz var bir kaza olabilir inşallah bir daha kaçmaz 😀 şimdi aklıma takılan birkaç konu var. Akvaryumda CO2 kullanmıyorum ama aslında bitkilerin daha iyi gelişmesi ve fotosentez için CO2 kullanmak istiyorum. Niyetim tüp kullanma yönünde ama malum maddiyat şu an için çok el vermeyecek. O yüzden mayalı sistem kurmak niyetindeyim. Onda da şöyle endişelerim var. Şu an balıklarım mutlular CO2 kullanmaya başladığımda mayalı olacağı için 24 saat çalışacak bu da sudaki oksijeni eksiltecektir diye düşünüyorum. Canlı kaybı yaşamaktan endişeleniyorum. Forumda araştırdım biraz bazı arkadaşlar mayalı sistemden sonra canlı kaybı yaşamışlar. Bunun için hava motoru kullanayım desem bu sefer CO2 boşa gidecek. Aslında bitki gelişiminde bir sıkıntım yok sadece eladoalarda sorun yaşıyorum ama dediğim gibi fotosentez ve daha iyi bitki gelişimi için CO2 kullansam mı diye düşüniyorum. Kısır bir döngünün içine girdim. Gerçi herkes canlı kaybı yaşamamış CO2 de ama daha önce kullanmadığım için tereddüt ediyorum. Balıkları da kaybetmek istemiyorum. Bu konuda tecrübelerinizi ve fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar. Teşekkürler şimdiden
İlk Bitkili Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/220320212031331.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba akvaryum gelişimini görmek adına konuya güncelleme getireyim dedim 😊 canlılarımı ekledim bitkilerde gelişim de var herşey şimdilik güzel gibi 😊 sadece eladoalarda bir çürüme söz konusu onlar düzen atmadı sadece bir de elma salyangozunun sanırım canı sıkıldı sabah halının üstünde gezerken gördüm 😁 buhar camı yok ama sürekli böyle kaçarsa işimiz var bir kaza olabilir inşallah bir daha kaçmaz 😀 şimdi aklıma takılan birkaç konu var. Akvaryumda CO2 kullanmıyorum ama aslında bitkilerin daha iyi gelişmesi ve fotosentez için CO2 kullanmak istiyorum. Niyetim tüp kullanma yönünde ama malum maddiyat şu an için çok el vermeyecek. O yüzden mayalı sistem kurmak niyetindeyim. Onda da şöyle endişelerim var. Şu an balıklarım mutlular CO2 kullanmaya başladığımda mayalı olacağı için 24 saat çalışacak bu da sudaki oksijeni eksiltecektir diye düşünüyorum. Canlı kaybı yaşamaktan endişeleniyorum. Forumda araştırdım biraz bazı arkadaşlar mayalı sistemden sonra canlı kaybı yaşamışlar. Bunun için hava motoru kullanayım desem bu sefer CO2 boşa gidecek. Aslında bitki gelişiminde bir sıkıntım yok sadece eladoalarda sorun yaşıyorum ama dediğim gibi fotosentez ve daha iyi bitki gelişimi için CO2 kullansam mı diye düşüniyorum. Kısır bir döngünün içine girdim. Gerçi herkes canlı kaybı yaşamamış CO2 de ama daha önce kullanmadığım için tereddüt ediyorum. Balıkları da kaybetmek istemiyorum. Bu konuda tecrübelerinizi ve fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar. Teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/220320212031331.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba akvaryum gelişimini görmek adına konuya güncelleme getireyim dedim 😊 canlılarımı ekledim bitkilerde gelişim de var herşey şimdilik güzel gibi 😊 sadece eladoalarda bir çürüme söz konusu onlar düzen atmadı sadece bir de elma salyangozunun sanırım canı sıkıldı sabah halının üstünde gezerken gördüm 😁 buhar camı yok ama sürekli böyle kaçarsa işimiz var bir kaza olabilir inşallah bir daha kaçmaz 😀 şimdi aklıma takılan birkaç konu var. Akvaryumda CO2 kullanmıyorum ama aslında bitkilerin daha iyi gelişmesi ve fotosentez için CO2 kullanmak istiyorum. Niyetim tüp kullanma yönünde ama malum maddiyat şu an için çok el vermeyecek. O yüzden mayalı sistem kurmak niyetindeyim. Onda da şöyle endişelerim var. Şu an balıklarım mutlular CO2 kullanmaya başladığımda mayalı olacağı için 24 saat çalışacak bu da sudaki oksijeni eksiltecektir diye düşünüyorum. Canlı kaybı yaşamaktan endişeleniyorum. Forumda araştırdım biraz bazı arkadaşlar mayalı sistemden sonra canlı kaybı yaşamışlar. Bunun için hava motoru kullanayım desem bu sefer CO2 boşa gidecek. Aslında bitki gelişiminde bir sıkıntım yok sadece eladoalarda sorun yaşıyorum ama dediğim gibi fotosentez ve daha iyi bitki gelişimi için CO2 kullansam mı diye düşüniyorum. Kısır bir döngünün içine girdim. Gerçi herkes canlı kaybı yaşamamış CO2 de ama daha önce kullanmadığım için tereddüt ediyorum. Balıkları da kaybetmek istemiyorum. Bu konuda tecrübelerinizi ve fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar. Teşekkürler şimdiden
İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=Enesaltayatay]İnternet üzerinden tasarımlara bak kendin güzel bir tasarım oluşturup daha güzel bir tank yapabilirsin Sonra birdaha birdaha ve birdaha deişiklik yapacagından eminim ama şimdiden degiştirip devam edersen bitkilerde zamanla alışıp uyum saglıyacaktır kolay gelsin dostum hobiyi bırakma hergün yeni bilgiler ögrenerek ilerle git gide daha zevkli ve daha yogun günler seni bekler [/QUOTE]
Yok bırakma gibi bir niyetim yok daha yeni başladım yolun başındayım 😀 yaparak yaşayarak öğreneceğiz artık. Bitkili akvaryumda ilk tecrübem bakalım zamanla bir düzen oluşacaktır. Tecrübem olmadığı için buradaki siz değerli ve tecrübeli arkadaşlardan tavsiyeler alarak ilerleyeceğiz 😊 tavsiyeleriniz için teşekkürler keyifli hobiler dilerim
[QUOTE=Enesaltayatay]İnternet üzerinden tasarımlara bak kendin güzel bir tasarım oluşturup daha güzel bir tank yapabilirsin Sonra birdaha birdaha ve birdaha deişiklik yapacagından eminim ama şimdiden degiştirip devam edersen bitkilerde zamanla alışıp uyum saglıyacaktır kolay gelsin dostum hobiyi bırakma hergün yeni bilgiler ögrenerek ilerle git gide daha zevkli ve daha yogun günler seni bekler [/QUOTE]
Yok bırakma gibi bir niyetim yok daha yeni başladım yolun başındayım 😀 yaparak yaşayarak öğreneceğiz artık. Bitkili akvaryumda ilk tecrübem bakalım zamanla bir düzen oluşacaktır. Tecrübem olmadığı için buradaki siz değerli ve tecrübeli arkadaşlardan tavsiyeler alarak ilerleyeceğiz 😊 tavsiyeleriniz için teşekkürler keyifli hobiler dilerim
İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=Enesaltayatay]Suya koymuş oldugun mazemelerdrn kaynaklı zamanla balıkları koyduktan sonra kaybolacaktır merak etme 100de 20 lik su deişiminide haftalık ihmal etme [/QUOTE]
İlk hafta olduğu için şu değişimini 2 sefer yaptım 3 günde bir 3 te bir şeklinde ama haftada 3 te bire döneceğim tank tahmini 120 litre civarı haftada bir 40 litre olarak değiştirmeyi düşünüyorum bundan sonra. Şimdilik su değişimlerinden sonra sadece reeflower marka potasyum sıvı gübre veriyorum 4 ml. 2. Haftadan sonra diğer sıvı gübreler başlamayı düşünüyorum ama nasıl kullanacağımı henüz bilmiyorum. O zaman tekrar yazacağım sizlerden yardım almak için 😊
[QUOTE=Enesaltayatay]Suya koymuş oldugun mazemelerdrn kaynaklı zamanla balıkları koyduktan sonra kaybolacaktır merak etme 100de 20 lik su deişiminide haftalık ihmal etme [/QUOTE]
İlk hafta olduğu için şu değişimini 2 sefer yaptım 3 günde bir 3 te bir şeklinde ama haftada 3 te bire döneceğim tank tahmini 120 litre civarı haftada bir 40 litre olarak değiştirmeyi düşünüyorum bundan sonra. Şimdilik su değişimlerinden sonra sadece reeflower marka potasyum sıvı gübre veriyorum 4 ml. 2. Haftadan sonra diğer sıvı gübreler başlamayı düşünüyorum ama nasıl kullanacağımı henüz bilmiyorum. O zaman tekrar yazacağım sizlerden yardım almak için 😊
İlk Bitkili Akvaryumum
Akvaryuma karides alıp koysam mı yoksa daha erken mi acele mi ediyorum 🤔 akvaryumu kuralı 6 gün oldu. Bir de bazı bitkilerde yapraklarında hafif erime var sanki sanırım uyum sağlama aşamasında normal bir durummuş.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212339561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212340021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212340101.jpg[/IMG]
Anubias bitkimin ortasındaki yaprak geldiğinde kapalıydı şimdi açtı ama açık yeşil diğerlerine göre cansız zamanla güçlenecektir herhalde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212341231.jpg[/IMG]
Bir de bu bitkinin yapısında bozukluk var mı yoksa normal mi yaprakları topaklanmış gibi sanki gelişim gösterirken bu şekilde mi oluyor türü mü böyle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212342321.jpg[/IMG]
Son olarak daha çok yeni ama akvaryumun 6 günlük gelişimi sanırım bir sorun yok doğru mudur 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212344351.jpg[/IMG]
Çok soru sordum sanırım şimdiden teşekkürler 😊
Akvaryuma karides alıp koysam mı yoksa daha erken mi acele mi ediyorum 🤔 akvaryumu kuralı 6 gün oldu. Bir de bazı bitkilerde yapraklarında hafif erime var sanki sanırım uyum sağlama aşamasında normal bir durummuş.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212339561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212340021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212340101.jpg[/IMG]
Anubias bitkimin ortasındaki yaprak geldiğinde kapalıydı şimdi açtı ama açık yeşil diğerlerine göre cansız zamanla güçlenecektir herhalde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212341231.jpg[/IMG]
Bir de bu bitkinin yapısında bozukluk var mı yoksa normal mi yaprakları topaklanmış gibi sanki gelişim gösterirken bu şekilde mi oluyor türü mü böyle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212342321.jpg[/IMG]
Son olarak daha çok yeni ama akvaryumun 6 günlük gelişimi sanırım bir sorun yok doğru mudur 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212344351.jpg[/IMG]
Çok soru sordum sanırım şimdiden teşekkürler 😊
İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=z.b.s.k]Zaten çok alternatif yok. Lileapolis olabilir ama co2 olmadan zeminde yeterince dolgunduk yaratmaz. Marsilea hirsuta da yetişir ancak co2 olmadan hem çok çok çok yavaş ilerler hem de yine lileapolisteki gibi dolgun bir görüntü oluşturmaz. Parvula da aynı şekilde. S. Repens olabilir ama o da ancak siz başlangıçta zaten bütün zemini doldurursanız hayatına devam eder kolay kolay yayılmayacaktır.
Sanırım daha önce de bu konuda tavsiye etmiştim. Tavsiyem tripartita olacak. Namı diğer sp japan. Diğerlerine göre çok hızlı yayılacak ve boşluksuz dolgun bir görüntü yaratacaktır. Bir kaç yaprağı bir arada ve biraz da sık öbekler halinde dikmeniz de yayılımı hızlandıracaktır. [/QUOTE]
Evet daha önce yanlış hatırlamıyorsam siz tavsiye etmiştiniz. O bölge çok boş kaldı aslında mangrow tarzı kök mü koysam diye düşündüm salınım yapma durumları oluyormuş. O yüzden bitki mi olsa diye düşündüm. O bölge çok boş kaldı. Ben de kararsız kaldım.
[QUOTE=z.b.s.k]Zaten çok alternatif yok. Lileapolis olabilir ama co2 olmadan zeminde yeterince dolgunduk yaratmaz. Marsilea hirsuta da yetişir ancak co2 olmadan hem çok çok çok yavaş ilerler hem de yine lileapolisteki gibi dolgun bir görüntü oluşturmaz. Parvula da aynı şekilde. S. Repens olabilir ama o da ancak siz başlangıçta zaten bütün zemini doldurursanız hayatına devam eder kolay kolay yayılmayacaktır.
Sanırım daha önce de bu konuda tavsiye etmiştim. Tavsiyem tripartita olacak. Namı diğer sp japan. Diğerlerine göre çok hızlı yayılacak ve boşluksuz dolgun bir görüntü yaratacaktır. Bir kaç yaprağı bir arada ve biraz da sık öbekler halinde dikmeniz de yayılımı hızlandıracaktır. [/QUOTE]
Evet daha önce yanlış hatırlamıyorsam siz tavsiye etmiştiniz. O bölge çok boş kaldı aslında mangrow tarzı kök mü koysam diye düşündüm salınım yapma durumları oluyormuş. O yüzden bitki mi olsa diye düşündüm. O bölge çok boş kaldı. Ben de kararsız kaldım.
İlk Bitkili Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212018301.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba ön tarafa cüce bitki yada low tech de yetişebilecek zemin bitkisi ne tavsiye edersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/100320212018301.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba ön tarafa cüce bitki yada low tech de yetişebilecek zemin bitkisi ne tavsiye edersiniz?
İlk Bitkili Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/080320211904161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/080320211904581.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba bugün akvaryumu kuralı 3 gün oldu. Şimdi ışık yanınca fark ettim suyun yüzeyinde yağa benzer bir tabaka oluşmuş. Sebebi nedir ve ne yapmam gerekir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/080320211904161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216470/080320211904581.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba bugün akvaryumu kuralı 3 gün oldu. Şimdi ışık yanınca fark ettim suyun yüzeyinde yağa benzer bir tabaka oluşmuş. Sebebi nedir ve ne yapmam gerekir?
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler scorpion26, 09:58
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
