ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BatuMert
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
162
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ocak 2020 17:16
Son Ziyaret:
04 Aralık 2023 18:06
Toplam Mesaj:
267 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batuhan Mert
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Batuhan Mert
Apistogramma inka
Orange venezuella coryrdoras
Sterbai coryrdoras
SON 10 MESAJI
Yemi Balık Ölüm Nedenleri
Hocam öncelikle merhaba, bu durumda birkaç şey akla geliyor . Öncelikle zaten küçüklerse şu değişimine dayanamamış olabilirler . 2. Bir ihtimal alındıkları yerde zaten hasta olanlar ölmüş olabilirler. Bir diğeri de zeminde duruyor demişsiniz onu pek anlayamadım. Neonlar çok zemine yakın yaşayan balıklar değiller normalde. İyi hobiler[:)]
Hocam öncelikle merhaba, bu durumda birkaç şey akla geliyor . Öncelikle zaten küçüklerse şu değişimine dayanamamış olabilirler . 2. Bir ihtimal alındıkları yerde zaten hasta olanlar ölmüş olabilirler. Bir diğeri de zeminde duruyor demişsiniz onu pek anlayamadım. Neonlar çok zemine yakın yaşayan balıklar değiller normalde. İyi hobiler[:)]
Elma Salyangozu Mu? Cüce Vatoz Mu?
[QUOTE=nurtensultan]Merhabalar
Yeni akvaryumum geldi. İthal ikinci el akvaryumum ölçüleri 50x32x47,5, içinde kendine ait tepe filtre ve led lambası var. Bitki olarak Java Fern aldım. Java Ferni tutturmak için kök bulmalıyım. Japon’lar zarar vermiyormuş galiba bu bitkiye deneyip göreceğiz. İki küçük Japon balığım için inşallah yeterli olur. Filtrenin içinde normal sünger var formda okudum kadarıyla içine elyaf, biyolojik sünger ve seramik almam gerekecek. Taban için de beyaz dere kumu düşündüm.
Akvaryumun içine yosunlar açısından bana yardımcı olacak elma salyangozu ve cüce vatozu arasında kaldım. Sizce hangisini eklemeliyim [:?]
Bir de araştırmalarıma göre su midyesinin akvaryuma çok yararı olduğunu öğrendim. 2-3 tane eklemeyi düşünüyorum.
Form araştırma yapan açısından çok güzel. Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim [:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227591.jpg[/IMG][/QUOTE] Merhabalar, öncelikle akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğraflarda küçük gözüktüğü için içimden dedim 2 japon olmaz buraya diye fakat gayet yeterli bir akvaryum. Su midyesi konusunda haklısınız fakat öldüklerinde suya çok fazla miktarda zararlı salınım yapıyorlar, yani bu riske deymez. Yosun için de salyangoz daha yararlı olur. Cücee vatozla japonlar anlaşamayabilir. İyi hobiler[:)]
[QUOTE=nurtensultan]Merhabalar
Yeni akvaryumum geldi. İthal ikinci el akvaryumum ölçüleri 50x32x47,5, içinde kendine ait tepe filtre ve led lambası var. Bitki olarak Java Fern aldım. Java Ferni tutturmak için kök bulmalıyım. Japon’lar zarar vermiyormuş galiba bu bitkiye deneyip göreceğiz. İki küçük Japon balığım için inşallah yeterli olur. Filtrenin içinde normal sünger var formda okudum kadarıyla içine elyaf, biyolojik sünger ve seramik almam gerekecek. Taban için de beyaz dere kumu düşündüm.
Akvaryumun içine yosunlar açısından bana yardımcı olacak elma salyangozu ve cüce vatozu arasında kaldım. Sizce hangisini eklemeliyim [:?]
Bir de araştırmalarıma göre su midyesinin akvaryuma çok yararı olduğunu öğrendim. 2-3 tane eklemeyi düşünüyorum.
Form araştırma yapan açısından çok güzel. Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim [:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/171120231227591.jpg[/IMG][/QUOTE] Merhabalar, öncelikle akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğraflarda küçük gözüktüğü için içimden dedim 2 japon olmaz buraya diye fakat gayet yeterli bir akvaryum. Su midyesi konusunda haklısınız fakat öldüklerinde suya çok fazla miktarda zararlı salınım yapıyorlar, yani bu riske deymez. Yosun için de salyangoz daha yararlı olur. Cücee vatozla japonlar anlaşamayabilir. İyi hobiler[:)]
Oranda Japon Hazımsızlık
Merhabalar, 2 adet damızlık altı oranda japonum var. Bir tanesi her yem verdiğimden yaklaşık 30dk sonra karnı çok şişiyor ve sanki hava kesesi patlamış gibi ters yüzüyor. Yaklaşık 2 saat sonra ise tamamen düzeliyor. Fazla yem yeme durumu da yok gayet diğeriyle eşit yiyor, ayrıca az yemlesem de aynı sorun olıuyor. 2 gün bezelye haşladım akşam yemeğinde onu verdim kabızlık vardır diye o da geçirmedi. Önerilieriniz nedir?
(yemler: tropical pro defence, hikari japon yemi,tropical supergoldfish stciks)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220010/270420231516051.jpg[/IMG][EDIT]BatuMert,2023-04-27 15:16:12[/EDIT]
Merhabalar, 2 adet damızlık altı oranda japonum var. Bir tanesi her yem verdiğimden yaklaşık 30dk sonra karnı çok şişiyor ve sanki hava kesesi patlamış gibi ters yüzüyor. Yaklaşık 2 saat sonra ise tamamen düzeliyor. Fazla yem yeme durumu da yok gayet diğeriyle eşit yiyor, ayrıca az yemlesem de aynı sorun olıuyor. 2 gün bezelye haşladım akşam yemeğinde onu verdim kabızlık vardır diye o da geçirmedi. Önerilieriniz nedir?
(yemler: tropical pro defence, hikari japon yemi,tropical supergoldfish stciks)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220010/270420231516051.jpg[/IMG][EDIT]BatuMert,2023-04-27 15:16:12[/EDIT]
Çocuk Odasına Betta Akvaryumu Kurulumu
[:3][:3][:3][QUOTE=CyBeRr]Ölçüler: 26x23x18,5cm
Canlı Türleri: Betta
Bitki Türleri: Crypto Parva, Anubias, Pistia, Java moss.
Tankın Yaşı: 1. gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtrasyon yok, Aydınlatma 3’lü modül led.
Tasarım ve Dekorasyon: Doğadan topladığım taşları üst üste koyarak oluşturduğum bir tasarım, biraz çocuk odasına uygun olsun diye düşündüm. Zeminde de Creaqua Kozmetik beyaz kum, üzerinde de kaya diplerinde siyah kuvars kum kullandım. Ayrıca 15w Haqos ısıtıcı bağlı.
Merhabalar, aslında foruma uzun süredir üyeyim ama akvaryumlar ile ilgili pek konu açmadım. Yaklaşık bir yıldır merak salmaya başladım ve tabi oğlumda benim izimden geliyor. Daha önce son paylaşımım sanırım sürüngenler ile ilgiliydi 😅 Artık daha çok akvaryuma kaymam sebebi ile sanırım daha aktif kullanacağım.
Tanktan bahsetmek gerekirse uzun zamandır kenarda bekliyordu. Kendime bir Betta almıştım, 3,5 yaşındaki oğlumun sahiplenmek istemesiyle ve odasına akvaryum istemesiyle çocuk odasına ilk tankımızı kurmuş olduk.
Su olarak osmos su kullandım, katkı olarak Aquaforest bakteri kültürü, Seachem Betta Basic, Sera Blackwater aquatan kullandım.
Sanırım yakında YouTube a kurulum videosu da gelir. Tabi paylaşmak yasak mı serbest mi onu bilmiyorum 😅
Bir kaç görsel ile konuyu şenlendirelim.
Varsa önerilerinizi ve yorumlarınızı alabilirim
🙏🏻😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212035121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212034251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212034511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212036111.jpg[/IMG][/QUOTE] görsellik olarak koyduğunuz odanın görüntüsünü 2-3 kat arttıracak estetikten müthiş bir kurulum olmuş.Sadelik ve şıklık bu olsa gerek Maşallah[:3]
Eğer bir öneri verecek olursam,madem filtre yok tavsiyem birkaç tane bitki türü daha eklerseniz nitrat rahatsız etmez balığı[:iyi:][EDIT]BatuMert,2021-01-16 22:23:33[/EDIT]
[:3][:3][:3][QUOTE=CyBeRr]Ölçüler: 26x23x18,5cm
Canlı Türleri: Betta
Bitki Türleri: Crypto Parva, Anubias, Pistia, Java moss.
Tankın Yaşı: 1. gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtrasyon yok, Aydınlatma 3’lü modül led.
Tasarım ve Dekorasyon: Doğadan topladığım taşları üst üste koyarak oluşturduğum bir tasarım, biraz çocuk odasına uygun olsun diye düşündüm. Zeminde de Creaqua Kozmetik beyaz kum, üzerinde de kaya diplerinde siyah kuvars kum kullandım. Ayrıca 15w Haqos ısıtıcı bağlı.
Merhabalar, aslında foruma uzun süredir üyeyim ama akvaryumlar ile ilgili pek konu açmadım. Yaklaşık bir yıldır merak salmaya başladım ve tabi oğlumda benim izimden geliyor. Daha önce son paylaşımım sanırım sürüngenler ile ilgiliydi 😅 Artık daha çok akvaryuma kaymam sebebi ile sanırım daha aktif kullanacağım.
Tanktan bahsetmek gerekirse uzun zamandır kenarda bekliyordu. Kendime bir Betta almıştım, 3,5 yaşındaki oğlumun sahiplenmek istemesiyle ve odasına akvaryum istemesiyle çocuk odasına ilk tankımızı kurmuş olduk.
Su olarak osmos su kullandım, katkı olarak Aquaforest bakteri kültürü, Seachem Betta Basic, Sera Blackwater aquatan kullandım.
Sanırım yakında YouTube a kurulum videosu da gelir. Tabi paylaşmak yasak mı serbest mi onu bilmiyorum 😅
Bir kaç görsel ile konuyu şenlendirelim.
Varsa önerilerinizi ve yorumlarınızı alabilirim
🙏🏻😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212035121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212034251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212034511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151963/160120212036111.jpg[/IMG][/QUOTE] görsellik olarak koyduğunuz odanın görüntüsünü 2-3 kat arttıracak estetikten müthiş bir kurulum olmuş.Sadelik ve şıklık bu olsa gerek Maşallah[:3]
Eğer bir öneri verecek olursam,madem filtre yok tavsiyem birkaç tane bitki türü daha eklerseniz nitrat rahatsız etmez balığı[:iyi:][EDIT]BatuMert,2021-01-16 22:23:33[/EDIT]
Nano Apisto İnka Akvaryum Kurulumu
[:?][QUOTE=CNDRAqua]Son durumu anlatayım: Videoyu çektiğim gün vatozu ayırdım, çift çok rahatladı. Sonra dişi akvaryumdaki neonlara ve pigmelere göz açtırmamaya başladı [:D]. Ama burada suç dişide değil benim de hindistan cevizimin üstünde pigmeler kurlaşsaydı ben de onlara dalardım [:lol:]. Erkekle herhangi bir kavgaları olmuyordu kafasına göre rahat rahat takılıyordu dither fish'ler sağ olsun [^_^]. Dün erkek de yumurtaları korumaya başladı. Ve bu gün o ayırdığım canavar hapsinden kaçıp akvaryuma atlamış [:)))]. Ama ilk günden eser yok o canavar gitmiş yerine bı pısırük gelmiş [:lol:]. Onu bunu bilmem ama dişi görürse muhtemelen vatoz kendi isteğiyle hapisine kaçacak [:P].
Bu arada çifte bir isim vermek istiyorum, birbiryle uyumlu isimler düşünüyorum. Aklınızda güzel bı isim varsa önerilere açığım [:3].[/QUOTE] noldu acaba yumurtlar [:?]
[:?][QUOTE=CNDRAqua]Son durumu anlatayım: Videoyu çektiğim gün vatozu ayırdım, çift çok rahatladı. Sonra dişi akvaryumdaki neonlara ve pigmelere göz açtırmamaya başladı [:D]. Ama burada suç dişide değil benim de hindistan cevizimin üstünde pigmeler kurlaşsaydı ben de onlara dalardım [:lol:]. Erkekle herhangi bir kavgaları olmuyordu kafasına göre rahat rahat takılıyordu dither fish'ler sağ olsun [^_^]. Dün erkek de yumurtaları korumaya başladı. Ve bu gün o ayırdığım canavar hapsinden kaçıp akvaryuma atlamış [:)))]. Ama ilk günden eser yok o canavar gitmiş yerine bı pısırük gelmiş [:lol:]. Onu bunu bilmem ama dişi görürse muhtemelen vatoz kendi isteğiyle hapisine kaçacak [:P].
Bu arada çifte bir isim vermek istiyorum, birbiryle uyumlu isimler düşünüyorum. Aklınızda güzel bı isim varsa önerilere açığım [:3].[/QUOTE] noldu acaba yumurtlar [:?]
Nano Apisto İnka Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=CNDRAqua]
Akvaryumun boyutu da pek büyük değil ondan 3-4 tane yavru çıksa bile yeter, çok yavruda gözüm yok [:D][/QUOTE]3-4 yavru çıksa bile bir süre sonra ayırmak lazım.Anne baba yeni yumurta dizerse önceki yavrulara zarar verebilir [:)]
[QUOTE=CNDRAqua]
Akvaryumun boyutu da pek büyük değil ondan 3-4 tane yavru çıksa bile yeter, çok yavruda gözüm yok [:D][/QUOTE]3-4 yavru çıksa bile bir süre sonra ayırmak lazım.Anne baba yeni yumurta dizerse önceki yavrulara zarar verebilir [:)]
Nano Apisto İnka Akvaryum Kurulumu
[:)))][QUOTE=HarunYldrm][VID]https://youtu.be/KYNPJReEnp4[/VID]
[VID]https://youtu.be/h97XercA2JY[/VID]
Emre kardeşimin müsadesi ile ben yükleyip paylaşıyorum...[:3][/QUOTE] tam bir arsız [:)))] Bu vatoza rağmen yavrular çıkarsa annenin elini öpmek lazım.Tabi bir de neonların yanında büyümeleri lazım.Valla işiniz zor [:)]
[:)))][QUOTE=HarunYldrm][VID]https://youtu.be/KYNPJReEnp4[/VID]
[VID]https://youtu.be/h97XercA2JY[/VID]
Emre kardeşimin müsadesi ile ben yükleyip paylaşıyorum...[:3][/QUOTE] tam bir arsız [:)))] Bu vatoza rağmen yavrular çıkarsa annenin elini öpmek lazım.Tabi bir de neonların yanında büyümeleri lazım.Valla işiniz zor [:)]
Nano Apisto İnka Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=CNDRAqua][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441581.jpg[/IMG]
İnka çift yumurtladı [:3][/QUOTE] hayırlı olsun[:)] vatoz hazır bekliyor valla hemen gelmiş.Darısı benim inkalara artık[:)))]
[QUOTE=CNDRAqua][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228854/110120211441581.jpg[/IMG]
İnka çift yumurtladı [:3][/QUOTE] hayırlı olsun[:)] vatoz hazır bekliyor valla hemen gelmiş.Darısı benim inkalara artık[:)))]
Apistogramma Kakadu Hk.
[QUOTE=Ydmr][:$][:)]Merhaba ben apistogramma balığı ile ramshorn salyangozları aynı akvaryuma koysam sorun olurmu akvaryum 100 45 43 ve içinde otocinclus ve cüce vatoz da olucak ayrıca apisto kakadu bakımı hakkında bilgilerinizi paylaşırsaniz çok yardımcı olursunuz[:)][/QUOTE] apisto ile ramshornlar arasında bağlantı kuramadım.Ramshorn hiçbir balıkla sıkıntı çıkartmaz
[QUOTE=Ydmr][:$][:)]Merhaba ben apistogramma balığı ile ramshorn salyangozları aynı akvaryuma koysam sorun olurmu akvaryum 100 45 43 ve içinde otocinclus ve cüce vatoz da olucak ayrıca apisto kakadu bakımı hakkında bilgilerinizi paylaşırsaniz çok yardımcı olursunuz[:)][/QUOTE] apisto ile ramshornlar arasında bağlantı kuramadım.Ramshorn hiçbir balıkla sıkıntı çıkartmaz
Nano Apisto İnka Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Sheyda27]Benim abacaxisler panda corylerime üreme dönemi dışında dahi rahat vermiyor,8 panda vardı apistolar gelince 3 e düştü.Dikkat etmenizde fayda var stres oluyor hayvanlar:([/QUOTE] Böyle bir örnek varsa dikkat etmenizde fayda var[:?]Benim apistolar 7 tane coryle 2 aydır hiç sıkıntısız yaşıyor.Daha hiç kovaladıjlarını bile görmedim.Balığın karakteriyle alakalı o zaman
[QUOTE=Sheyda27]Benim abacaxisler panda corylerime üreme dönemi dışında dahi rahat vermiyor,8 panda vardı apistolar gelince 3 e düştü.Dikkat etmenizde fayda var stres oluyor hayvanlar:([/QUOTE] Böyle bir örnek varsa dikkat etmenizde fayda var[:?]Benim apistolar 7 tane coryle 2 aydır hiç sıkıntısız yaşıyor.Daha hiç kovaladıjlarını bile görmedim.Balığın karakteriyle alakalı o zaman
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
KULLANICILAR
- 130 Online Kullanıcı, 71 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
Cyber_Scout,
sina cen,
Pygocentrus94,
Ahmet Said,
Mithrandirr,
ballantines,
Feanor,
fikret43,
Koksal Gurkan,
benji,
knnynr,
İsmail YILDIRIM,
Hoppala,
NotEvenBeginner,
AtaDemircii,
Kuduoglu,
Thunderbird,
Frkn,
karidesrehberi,
flanormimar,
mikolanj24,
ciways,
ahmetfiratozkaya,
Şahinöztürk,
FaSTAaa,
ezzalisi,
rasporasrc,
Deathgrip,
altuntasseref,
0rnn,
yeekim,
nakkas__45,
florasan,
forthehordex,
aquaticathearmi,
umitlee,
zen666,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
oktay42,
Umutoty,
Phos,
LeafyAqua,
Rafayel,
pitsem,
Hknçkl,
Rzpnr,
bendeniztayfun,
scorpion26,
AquaVita,
ternapi,
ilham,
AquaShirmp,
fffurkan9,
Prudentia,
Tatar10,
Omer901,
şansal,
riderfish,
Aguamentist,
ootkn,
Ozzgurr,
Erdinc.B,
Canberk18,
CenK,
HaydarGul,
youngaquarist,
Koc.oktay,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
