ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TerazisiBozuk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mayıs 2020 15:53
Son Ziyaret:
25 Temmuz 2020 22:52
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ayşe
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ayşe
SON 6 MESAJI
Beta’nın Mutluluğu
[QUOTE=Nursun]
Gerekmedikçe ilaç ve kimyasal kullanmanız yarardan çok zarar getirir , bunlar yerine catappa yaprağı ,kızılağaç kozalağı ve kurumuş yapraklar kullanabilirsiniz ,hacim oldukca uygun zengin bir diyet ve uygun ortamla en iyi olanakları sunmuş olursunuz ,şu konuları incelemenizi ve okumanızı öneririm :
https://www.akvaryum.com/Forum/kurumus_yapraklarin_akvaryumda_kullanimi_k947750.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/beta_baligi_bakimi_k954539.asp[/QUOTE][QUOTE=Nursun]
Şu anki durumuna faydası olur mu diye düşündüm yoksa bende herhangi bir ilaç kullanmak istemiyorum kaliteli ve düzenli bir beslenmeyle toparlayabilirsem bende çok mutlu olurum. Aldığımdan beri kuyruğunda biraz küçülme var gibi geldi ama bu benim kuruntumda olabilir tabi 😅 önerilerinizi dikkate alıcam çok teşekkürler 🌸
[QUOTE=Nursun]
Gerekmedikçe ilaç ve kimyasal kullanmanız yarardan çok zarar getirir , bunlar yerine catappa yaprağı ,kızılağaç kozalağı ve kurumuş yapraklar kullanabilirsiniz ,hacim oldukca uygun zengin bir diyet ve uygun ortamla en iyi olanakları sunmuş olursunuz ,şu konuları incelemenizi ve okumanızı öneririm :
https://www.akvaryum.com/Forum/kurumus_yapraklarin_akvaryumda_kullanimi_k947750.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/beta_baligi_bakimi_k954539.asp[/QUOTE][QUOTE=Nursun]
Şu anki durumuna faydası olur mu diye düşündüm yoksa bende herhangi bir ilaç kullanmak istemiyorum kaliteli ve düzenli bir beslenmeyle toparlayabilirsem bende çok mutlu olurum. Aldığımdan beri kuyruğunda biraz küçülme var gibi geldi ama bu benim kuruntumda olabilir tabi 😅 önerilerinizi dikkate alıcam çok teşekkürler 🌸
Beta’nın Mutluluğu
[QUOTE=Beta_balik]Balığın formu çok düşük ve rengi soluk. İyi bir bakım şart, canlı yeme, su değişimine ve su sıcaklığına dikkat etmelisiniz.[/QUOTE][QUOTE=Nursun]Bu şekilde yan yatması normal değil , karın kısmında şişlik yada pullarda kabarıklık var mı ,ne sıklıkla bu hareketi yapıyor ,balığın daha net bir fotoğrafını ekleyebilir misiniz ?
Sera bakto tabs iç parazitte kullanılan bir yemdir hastalık haricinde bu yemi vermeyin (ayrıca yenmeyen yemler suyu bozar) , yerine en az 2-3 adet betta yemi ile beslemenizi öneririm (ocean nutrition betta pro,ocean nutrition betta pellets,nls betta formula,hikari betta bio gold,dennerle betta booster,tropical betta granulat,tropical betta soft line,tropical betta ,omega one betta pellets ,jbl novobetta,prodac betta food,tetra betta granules,tetra betta ,sera bettagran,dajana betta pellets,gemma betta)[/QUOTE]
Yukarıda iyi yüzerken dibe indiğinde yan yatma eğilimi var genelde, notlarımı aldım yarın ilk işim gidip sizlerinde söyldiğiniz yemlerden en az 2 tane almak. Pipo filtreyide düşünüyorum. Elma salyangozu ve bitkiler de şuan listemde ona daha iyi bir ortam sunmak istiyorum. Sizce Mikofish/ nitrofur (sanırım ikisi aynı şeylermiş) veya Sera Baktopur almalı mıyım herhangi bir faydası olur mu?
[QUOTE=Beta_balik]Balığın formu çok düşük ve rengi soluk. İyi bir bakım şart, canlı yeme, su değişimine ve su sıcaklığına dikkat etmelisiniz.[/QUOTE][QUOTE=Nursun]Bu şekilde yan yatması normal değil , karın kısmında şişlik yada pullarda kabarıklık var mı ,ne sıklıkla bu hareketi yapıyor ,balığın daha net bir fotoğrafını ekleyebilir misiniz ?
Sera bakto tabs iç parazitte kullanılan bir yemdir hastalık haricinde bu yemi vermeyin (ayrıca yenmeyen yemler suyu bozar) , yerine en az 2-3 adet betta yemi ile beslemenizi öneririm (ocean nutrition betta pro,ocean nutrition betta pellets,nls betta formula,hikari betta bio gold,dennerle betta booster,tropical betta granulat,tropical betta soft line,tropical betta ,omega one betta pellets ,jbl novobetta,prodac betta food,tetra betta granules,tetra betta ,sera bettagran,dajana betta pellets,gemma betta)[/QUOTE]
Yukarıda iyi yüzerken dibe indiğinde yan yatma eğilimi var genelde, notlarımı aldım yarın ilk işim gidip sizlerinde söyldiğiniz yemlerden en az 2 tane almak. Pipo filtreyide düşünüyorum. Elma salyangozu ve bitkiler de şuan listemde ona daha iyi bir ortam sunmak istiyorum. Sizce Mikofish/ nitrofur (sanırım ikisi aynı şeylermiş) veya Sera Baktopur almalı mıyım herhangi bir faydası olur mu?
Beta’nın Mutluluğu
[QUOTE=Beta_balik]Rotifish benim duymadığım ama kalitel birr marka, kullanabilirsiniz ama yanına mutlaka ek olarak yem alın. Sera bakto yemi hakkında aşağıdaki linke göz gezdirebilirsiniz,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/sera_bakto_tabs_kullana_var_mi_k743243.asp[/URL]
Lav kırığı alacaksanız üstünü kumla örtün bence, iri taneli taban malzemesi kullanmaktan kaçının. Ya dediğin gibi üstünü örtün yada dere kumu, manado, bazalt vb. kumları kullanın.
İlk önce ışıklandırmayı halletmenizi öneririm. Led ampul öneriliyor bu konuda, uygun watt bir ampul alıp onu kullanabilirsiniz.
Balığınızın fotoğrafı var mı? Dipte yatması ve yem yememesi pek iyi değil de.[/QUOTE]
Hayır yem yiyor sadece eskisi gibi iştahlı olarak atlamıyordu yeme ama sanırım düzeldi yem konusunda şuanda :) alıntı yaptığınız linkide daha önce okumuştum (Günlerdir burda o forum senin bu forum benim dolaşıyorum da :) ) ama bahsettiğim sorunun cevabını orda bulamadım sera bakto tabs ı suyun Üstüne bırakıyorum ama hemen çözülüp dibe çöktüğü için onu bulup yemesi biraz zaman alıyor sanırım ve dipten olunca zor yiyebiliyor. (Minik minikte olsa sonuçta yiyebiliyor diye çok büyük bir sorun yapmadım )
Fotoğraflarını yükledim, dipteki taşları ve kabukları yarın tamamen çıkarmayı düşünüyorum. Petshoptan kum ve bitki almaya gideceğim çünkü yarın onları yerleştirirkende bi rahatsız edeceğim için ikisini de tek seferde yapıp Balığımı çok sarsmak istemiyorum. Yüzmesinde veya hareketlerinde herhangi bi yavaşlık yok aslında ama dibe indiğinde son iki fotoğraftaki gibi duruyor ve benim kafama takılan şeyde bu sanırım bi sorunu var ama çözüm getiremedim henüz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536291.jpg[/IMG]
[QUOTE=Beta_balik]Rotifish benim duymadığım ama kalitel birr marka, kullanabilirsiniz ama yanına mutlaka ek olarak yem alın. Sera bakto yemi hakkında aşağıdaki linke göz gezdirebilirsiniz,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/sera_bakto_tabs_kullana_var_mi_k743243.asp[/URL]
Lav kırığı alacaksanız üstünü kumla örtün bence, iri taneli taban malzemesi kullanmaktan kaçının. Ya dediğin gibi üstünü örtün yada dere kumu, manado, bazalt vb. kumları kullanın.
İlk önce ışıklandırmayı halletmenizi öneririm. Led ampul öneriliyor bu konuda, uygun watt bir ampul alıp onu kullanabilirsiniz.
Balığınızın fotoğrafı var mı? Dipte yatması ve yem yememesi pek iyi değil de.[/QUOTE]
Hayır yem yiyor sadece eskisi gibi iştahlı olarak atlamıyordu yeme ama sanırım düzeldi yem konusunda şuanda :) alıntı yaptığınız linkide daha önce okumuştum (Günlerdir burda o forum senin bu forum benim dolaşıyorum da :) ) ama bahsettiğim sorunun cevabını orda bulamadım sera bakto tabs ı suyun Üstüne bırakıyorum ama hemen çözülüp dibe çöktüğü için onu bulup yemesi biraz zaman alıyor sanırım ve dipten olunca zor yiyebiliyor. (Minik minikte olsa sonuçta yiyebiliyor diye çok büyük bir sorun yapmadım )
Fotoğraflarını yükledim, dipteki taşları ve kabukları yarın tamamen çıkarmayı düşünüyorum. Petshoptan kum ve bitki almaya gideceğim çünkü yarın onları yerleştirirkende bi rahatsız edeceğim için ikisini de tek seferde yapıp Balığımı çok sarsmak istemiyorum. Yüzmesinde veya hareketlerinde herhangi bi yavaşlık yok aslında ama dibe indiğinde son iki fotoğraftaki gibi duruyor ve benim kafama takılan şeyde bu sanırım bi sorunu var ama çözüm getiremedim henüz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536291.jpg[/IMG]
Beta’nın Mutluluğu
Midyeyle elma salyangozu arasında kaldım şimdide ama bunu mutlaka dikkate alıcam çok teşekkürler 🎈
Midyeyle elma salyangozu arasında kaldım şimdide ama bunu mutlaka dikkate alıcam çok teşekkürler 🎈
Beta’nın Mutluluğu
Öncelikle her birinize tek tek teşekkür ederim çok işime yarar bilgiler edindim,mutluyum :)
@Beta_balik Daha çok yeni fanustan akvaryuma geçtiğimiz için hem benim bu konudaki acemiliğim hemde balığımın zıpırlıklarıyla sanırım kendisi strese girdi. Balığı aldığım petshop sahibi görseldeki yemi bana Beta yemi olarak verdi ve üzerinde de Beta yazdığı için ona ait bir yem olduğunu düşünüyorum ama belki bilindik değildir, en kısa sürede başka yemlerden almaya çalışacağım. Sanırım stresten (ki umarım sadece o yüzdendir) verdiğim kuru yemlere karşı isteksiz yani en sonunda yiyor ama eskisi gibi yemi beklemiyor öyle.. Bende o yüzden Sera Bakto yemine başvurmak istedim. Onda da sorun yaşıyorum zaten,yemin yapısı yüzünde suya attığım gibi dibe çöküp dağılmaya başlıyor. Normalde balığım hep yüzeyden beslendiği için Sera Bakto yu yemekte zorlandı yere gidip kırıntıları toplamaya çalışıyor buna bi çözüm düşünmeye çalışıyorum şuanda.
Dediğim gibi her şey daha çok yeni o yüzden sıfırdan ve sağlam başlamak istiyorum şuan içinde adını veya özelliğini bilmediğim petshoptan alınan küçük taşlarım var. Lav kırığı almayı düşünüyorum ama bitkiler için nasıl olur diye araştırıyorum.Işığımda henüz yok o yüzden ışık hassasyeti olmadığını okuduğum Java moss ve anubias ı düşünmüştüm ama söylediğiniz bitkilerde gerçekten çok hoş, ayrıca paylaştığınız tasarımlarada hayran oldum güzel bir ilham kaynağı oldu. Bu arada balığım paylaştığınız 5. tanktaki balık gibi dibe indiği anda sağa doğru yatıyor, nedeni ne olabilir sizce?
(Hindistan Cevizi kabuklarını şu noktada görsellikten ziyade saklanıp güvende hissedebileceği bir ortamı olsun diye yerleştirdim, içerideki taşlar ve kabukları tencerede sirkeli suyla kaynatıp belli süre beklettikten sonra iyice durulayıp akvaryuma koydum ama onlardan kaynaklanan bir sorun olabilir mi?)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/020520201816331.jpg[/IMG]
Öncelikle her birinize tek tek teşekkür ederim çok işime yarar bilgiler edindim,mutluyum :)
@Beta_balik Daha çok yeni fanustan akvaryuma geçtiğimiz için hem benim bu konudaki acemiliğim hemde balığımın zıpırlıklarıyla sanırım kendisi strese girdi. Balığı aldığım petshop sahibi görseldeki yemi bana Beta yemi olarak verdi ve üzerinde de Beta yazdığı için ona ait bir yem olduğunu düşünüyorum ama belki bilindik değildir, en kısa sürede başka yemlerden almaya çalışacağım. Sanırım stresten (ki umarım sadece o yüzdendir) verdiğim kuru yemlere karşı isteksiz yani en sonunda yiyor ama eskisi gibi yemi beklemiyor öyle.. Bende o yüzden Sera Bakto yemine başvurmak istedim. Onda da sorun yaşıyorum zaten,yemin yapısı yüzünde suya attığım gibi dibe çöküp dağılmaya başlıyor. Normalde balığım hep yüzeyden beslendiği için Sera Bakto yu yemekte zorlandı yere gidip kırıntıları toplamaya çalışıyor buna bi çözüm düşünmeye çalışıyorum şuanda.
Dediğim gibi her şey daha çok yeni o yüzden sıfırdan ve sağlam başlamak istiyorum şuan içinde adını veya özelliğini bilmediğim petshoptan alınan küçük taşlarım var. Lav kırığı almayı düşünüyorum ama bitkiler için nasıl olur diye araştırıyorum.Işığımda henüz yok o yüzden ışık hassasyeti olmadığını okuduğum Java moss ve anubias ı düşünmüştüm ama söylediğiniz bitkilerde gerçekten çok hoş, ayrıca paylaştığınız tasarımlarada hayran oldum güzel bir ilham kaynağı oldu. Bu arada balığım paylaştığınız 5. tanktaki balık gibi dibe indiği anda sağa doğru yatıyor, nedeni ne olabilir sizce?
(Hindistan Cevizi kabuklarını şu noktada görsellikten ziyade saklanıp güvende hissedebileceği bir ortamı olsun diye yerleştirdim, içerideki taşlar ve kabukları tencerede sirkeli suyla kaynatıp belli süre beklettikten sonra iyice durulayıp akvaryuma koydum ama onlardan kaynaklanan bir sorun olabilir mi?)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/020520201816331.jpg[/IMG]
Beta’nın Mutluluğu
Herkese merhaba,
Bir süredir fanusta baktığım ve uzun vicdan azaplarından sonra geniş bir akvaryuma (yaklaşık 50 lt) aldığım taç kuyruk beta balığım var. Onun mutlu olmasını istiyorum. Şuan akvaryumda bir adet ısıtıcım Hindistan cevizi kabuklarım ve 2-3 adet Orta boy taşım var. Rotifish premium ile arada sera bakto ve kan kurduyla besleme yapıyorum. Yaptığım araştırmalar sonucunda bitkili bir ortam sevdiklerini öğrendim çok bilgim olmadığı için Java moss ve Anubias a bakabileceğimi sanıyorum. Ancak herhangi bir filtrem yok. Birinci sorum Betaların filtresiz yaşadığını okudum ama kaliteli bi yaşam için filtre almalı mıyım? İkincisi akvaryuma midye koymak istiyorum sizce betam veya midye için bir sorun olur mu? Ve son olarakta akvaryuma aktarırken stres yapan betamın sağlıklı ve mutlu olması için neler yapabilirim ?
Şimdiden teşekkürler 🌸
Herkese merhaba,
Bir süredir fanusta baktığım ve uzun vicdan azaplarından sonra geniş bir akvaryuma (yaklaşık 50 lt) aldığım taç kuyruk beta balığım var. Onun mutlu olmasını istiyorum. Şuan akvaryumda bir adet ısıtıcım Hindistan cevizi kabuklarım ve 2-3 adet Orta boy taşım var. Rotifish premium ile arada sera bakto ve kan kurduyla besleme yapıyorum. Yaptığım araştırmalar sonucunda bitkili bir ortam sevdiklerini öğrendim çok bilgim olmadığı için Java moss ve Anubias a bakabileceğimi sanıyorum. Ancak herhangi bir filtrem yok. Birinci sorum Betaların filtresiz yaşadığını okudum ama kaliteli bi yaşam için filtre almalı mıyım? İkincisi akvaryuma midye koymak istiyorum sizce betam veya midye için bir sorun olur mu? Ve son olarakta akvaryuma aktarırken stres yapan betamın sağlıklı ve mutlu olması için neler yapabilirim ?
Şimdiden teşekkürler 🌸
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
