ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ozturkogi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Mayıs 2020 14:04
Son Ziyaret:
11 Ağustos 2020 00:34
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğulcan Öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oğulcan Öztürk
SON 7 MESAJI
Balığım Ölüyor :(
Bence de Artık kurtulmaz gibi mi :(
Bence de Artık kurtulmaz gibi mi :(
Balığım Ölüyor :(
Arkadaslar merhaba 2 gündür japonumda şişlik vardı dün yem yemedi ve hep dipteydi sabah bu vaziyette bldum ölmek üzere.Neden böyle oldu acaba hastalığı nedir şeffaf dışkı cıkarıyor iç parazit böyle yapar mı,?Karnı patluyor gibi görünüyor kurtarabilir miyim bu saatten sonra hemen ayırdım zaten balıgı akvaryumdan [IMG]null[/IMG][:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/290620201115351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/290620201116061.jpg[/IMG]
Arkadaslar merhaba 2 gündür japonumda şişlik vardı dün yem yemedi ve hep dipteydi sabah bu vaziyette bldum ölmek üzere.Neden böyle oldu acaba hastalığı nedir şeffaf dışkı cıkarıyor iç parazit böyle yapar mı,?Karnı patluyor gibi görünüyor kurtarabilir miyim bu saatten sonra hemen ayırdım zaten balıgı akvaryumdan [IMG]null[/IMG][:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/290620201115351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/290620201116061.jpg[/IMG]
Japonumda Kist Benzeri Şişlik
Merhaba.1.5 yıldır benimle olan Japonumun karnının yüzgece yakın sol tarafında 6-7 aydır sürekli bir şişlik var .Bazen şişlik iyice şişip patlıyor ve beyaz bir şeyler çıkıyor fotoğrafları koyuyorum ne yapmalıyım tesekkürler.[IMG]null[/IMG][:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201048571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201049171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201049411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201049571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201050121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201050321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201050471.jpg[/IMG]
Merhaba.1.5 yıldır benimle olan Japonumun karnının yüzgece yakın sol tarafında 6-7 aydır sürekli bir şişlik var .Bazen şişlik iyice şişip patlıyor ve beyaz bir şeyler çıkıyor fotoğrafları koyuyorum ne yapmalıyım tesekkürler.[IMG]null[/IMG][:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201048571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201049171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201049411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201049571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201050121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201050321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/190620201050471.jpg[/IMG]
Japonum Ters Duruyor
[QUOTE=stonemage]Zaten bu hava kesesi sorunu bütün balıkların yeme atlama hızının aynı olmamasından kaynaklanıyor. Aynı durumu bende çekiyorum. Az yem atıyorsunuz yemi kapma hızı fazla olan balıklar ters dönmüyor. Ama diğerleri aç kalıyor.Diğerlerinin
doyduğundan emin oluyorsunuz bu sefer o hızlı olan balık ters dönüyor.İki ucu keskin bıçak yani. O ters dönen balığınızdan yem kaçırmaya çalışın. Yemleri hep daha yavaş olanın önüne atın. Ben sırf bu yüzden bütün yemlemeleri akvaryumun içine elimi sokarak yapıyorum . Yavaş olanların önüne bırakıyorum hep yemleri. Hızlı olanlar oraya gelene kadar yavaşlar bitiriyor yemlerin yarısını. Balığın ters durması akvaryumun görüntüsünü de bozuyor. Gelen misafirler bile bu niye böyle ölecek mi falan deyip duruyor. Halbuki balık 2 saat sonra normale dönecek. Kendi aç gözlülüğünden öyle [:)] [:)][/QUOTE]
Aynen hahahah ama az yem atsam bile tırnak ucu kadar yese bile hemen ters dönüyor bi düzeltemedim ya can sıkıyor[:?]
[QUOTE=stonemage]Zaten bu hava kesesi sorunu bütün balıkların yeme atlama hızının aynı olmamasından kaynaklanıyor. Aynı durumu bende çekiyorum. Az yem atıyorsunuz yemi kapma hızı fazla olan balıklar ters dönmüyor. Ama diğerleri aç kalıyor.Diğerlerinin
doyduğundan emin oluyorsunuz bu sefer o hızlı olan balık ters dönüyor.İki ucu keskin bıçak yani. O ters dönen balığınızdan yem kaçırmaya çalışın. Yemleri hep daha yavaş olanın önüne atın. Ben sırf bu yüzden bütün yemlemeleri akvaryumun içine elimi sokarak yapıyorum . Yavaş olanların önüne bırakıyorum hep yemleri. Hızlı olanlar oraya gelene kadar yavaşlar bitiriyor yemlerin yarısını. Balığın ters durması akvaryumun görüntüsünü de bozuyor. Gelen misafirler bile bu niye böyle ölecek mi falan deyip duruyor. Halbuki balık 2 saat sonra normale dönecek. Kendi aç gözlülüğünden öyle [:)] [:)][/QUOTE]
Aynen hahahah ama az yem atsam bile tırnak ucu kadar yese bile hemen ters dönüyor bi düzeltemedim ya can sıkıyor[:?]
Japonum Ters Duruyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/040620201646301.jpg[/IMG]
Merhabalar japonum yaklasık 1.5 aydır sürekli böyle duruyor arada yüzüyor sadece özellikle yem yedikten sonra böyle ters duruyor yeme cok istekli baska hicbir sıkıntısı yok ,kabızlık diye düsünüyodum bezelye falan verdim düzelmedi.2-3 yem kullanıyorum (guppy fish mix,pond vs).Yem atmasam bu hali daha az oluyor hava kesesi olsa sürekli böyle durur ama bu yemden sonra böyle oluyor genelde diger zamanlar normal yüzüyor.Yem atmasam diger turuncu balıgım ac kalıyor ona üzülüyorum o da fotodaki gibi günün büyük bölümünü aynı yerde sabit durarak geciriyor yüzmüyor dogru düzgün o da 1 senedir benle.Bir türlü çözüm bulamadım yardım edin 6 senedir bakıyorum bir sıkıntısı yok.[:((][EDIT]ozturkogi,2020-06-04 16:52:46[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/040620201646301.jpg[/IMG]
Merhabalar japonum yaklasık 1.5 aydır sürekli böyle duruyor arada yüzüyor sadece özellikle yem yedikten sonra böyle ters duruyor yeme cok istekli baska hicbir sıkıntısı yok ,kabızlık diye düsünüyodum bezelye falan verdim düzelmedi.2-3 yem kullanıyorum (guppy fish mix,pond vs).Yem atmasam bu hali daha az oluyor hava kesesi olsa sürekli böyle durur ama bu yemden sonra böyle oluyor genelde diger zamanlar normal yüzüyor.Yem atmasam diger turuncu balıgım ac kalıyor ona üzülüyorum o da fotodaki gibi günün büyük bölümünü aynı yerde sabit durarak geciriyor yüzmüyor dogru düzgün o da 1 senedir benle.Bir türlü çözüm bulamadım yardım edin 6 senedir bakıyorum bir sıkıntısı yok.[:((][EDIT]ozturkogi,2020-06-04 16:52:46[/EDIT]
Japonum Sırt Üstü Dibe Batıyor
[QUOTE=Nötr10]Kabızlık olabilir 1 gün aç bırakın sonra Haşlanmış Bezelye verin 1 hafta Bezelyeyi verin kuru yemi ise 1 hafta sonra suda bekletip vermenizi öneririm
Hava Motoru Filitre varmı ;
Sağlıklı Hobiler[:nazar:][/QUOTE]
Evet filtre var bezelyeyi birkaç gün vermeye devam edeyim o zaman.Tesekkürler
[QUOTE=Feyyaztimurs ]10 litrede Japon balığı beslemek pek doğru değil çünkü zaten balığınız o akvaryum kadar büyüyebilir hemen hemen bir 20-25 cm kadar büyüyorlar Japon balıkları fakat sizin hacminizde yanık kalabilirler. Balığın ters dönmesi konusunda hava kesesi patlamış olabilir mi diye düşünüyorum fakat bir şey diyemeyeceğim daha iyi bilen birisi söyleyecektir. Filtreniz var mı akvaryumda? Ve akvaryumu büyütmeyecekseniz farklı bir tür önerebilirim Betta balığı gibi mesela dibe silis kum koyup biraz canlı bitki koyup güzel bir Betta akvaryumu kurabilirsiniz hem balık hem sizin için bakımı daha kolay olabilir diye düşünüyorum. Geçmiş olsun [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim filtre var akvaryumda .Beta sevmıyorum tercih meselesi çok hareketsiz :D Maalesef yerım olmadıgı ıcın buyutemıyorum da akvaryumumu..
[QUOTE=Nötr10]Kabızlık olabilir 1 gün aç bırakın sonra Haşlanmış Bezelye verin 1 hafta Bezelyeyi verin kuru yemi ise 1 hafta sonra suda bekletip vermenizi öneririm
Hava Motoru Filitre varmı ;
Sağlıklı Hobiler[:nazar:][/QUOTE]
Evet filtre var bezelyeyi birkaç gün vermeye devam edeyim o zaman.Tesekkürler
[QUOTE=Feyyaztimurs ]10 litrede Japon balığı beslemek pek doğru değil çünkü zaten balığınız o akvaryum kadar büyüyebilir hemen hemen bir 20-25 cm kadar büyüyorlar Japon balıkları fakat sizin hacminizde yanık kalabilirler. Balığın ters dönmesi konusunda hava kesesi patlamış olabilir mi diye düşünüyorum fakat bir şey diyemeyeceğim daha iyi bilen birisi söyleyecektir. Filtreniz var mı akvaryumda? Ve akvaryumu büyütmeyecekseniz farklı bir tür önerebilirim Betta balığı gibi mesela dibe silis kum koyup biraz canlı bitki koyup güzel bir Betta akvaryumu kurabilirsiniz hem balık hem sizin için bakımı daha kolay olabilir diye düşünüyorum. Geçmiş olsun [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim filtre var akvaryumda .Beta sevmıyorum tercih meselesi çok hareketsiz :D Maalesef yerım olmadıgı ıcın buyutemıyorum da akvaryumumu..
Japonum Sırt Üstü Dibe Batıyor
Arkadaslar merhaba yaklasık 6 yıldır bu japonumu besliyorum hicbir sıkıntısı olmamıştı.Son 2 aydır falan uzun ve misina şeklinde şeffaf dıskısı vardı iç parazit oldugunu düsündüm sarımsaklı yem verdim gecmedi antibiyotik tedavisiyle yemine katarak devam ettim arada bazen hala ince uzun dıskısı oluyor fakat günün belli bölümlerinde dipte ölü balık gibi yatıyor sırt üstü hareketsiz fotoğrafları ekleyeceğim.Beni görünce kalkıp normal yüzmeye devam ediyor suyun icinee cok enerjik yem kapma yarısında col hareketli biraz da kabızlık var 1 gün ac bıraktım sonraki 2 gün sırf bitkisel marul ve bezelye verdim fakat kabızlıgı devam ediyor 3 farklı yem kullanıyorum.Dibe sırt üstü batmasına care bulamadım tavsiyesi olan daha tecrübeli arkadaslar var mıdır yaklasık 10 litrede 2 japon besliyorum diger japonım da 1.5 senedir bende.Hava kesesi diyen olacaktır öyle olsa dibe batmaz su yüzeyinde kalır genelde.Son fotoda kabızlık durumu var.iyi günler .[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/080520201415101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/080520201415411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/080520201416031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/080520201416211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/080520201416401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/090520200222371.jpg[/IMG][EDIT]ozturkogi,2020-05-09 02:24:11[/EDIT]
Arkadaslar merhaba yaklasık 6 yıldır bu japonumu besliyorum hicbir sıkıntısı olmamıştı.Son 2 aydır falan uzun ve misina şeklinde şeffaf dıskısı vardı iç parazit oldugunu düsündüm sarımsaklı yem verdim gecmedi antibiyotik tedavisiyle yemine katarak devam ettim arada bazen hala ince uzun dıskısı oluyor fakat günün belli bölümlerinde dipte ölü balık gibi yatıyor sırt üstü hareketsiz fotoğrafları ekleyeceğim.Beni görünce kalkıp normal yüzmeye devam ediyor suyun icinee cok enerjik yem kapma yarısında col hareketli biraz da kabızlık var 1 gün ac bıraktım sonraki 2 gün sırf bitkisel marul ve bezelye verdim fakat kabızlıgı devam ediyor 3 farklı yem kullanıyorum.Dibe sırt üstü batmasına care bulamadım tavsiyesi olan daha tecrübeli arkadaslar var mıdır yaklasık 10 litrede 2 japon besliyorum diger japonım da 1.5 senedir bende.Hava kesesi diyen olacaktır öyle olsa dibe batmaz su yüzeyinde kalır genelde.Son fotoda kabızlık durumu var.iyi günler .[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/080520201415101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/080520201415411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/080520201416031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/080520201416211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/080520201416401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223436/090520200222371.jpg[/IMG][EDIT]ozturkogi,2020-05-09 02:24:11[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 87 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
omerali06,
pianoƒish,
Hidro Dinamik,
0rnn,
JujuSeri,
Kuduoglu,
Frkn,
Cyber_Scout,
GhostKoi,
aXarayli,
HaydarGul,
Kınayu,
nazemert,
mustafa innr,
TheDS,
seljoy,
Urar,
sakal34,
EmiirKaan,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
fffurkan9,
osmandbnl,
yeekim,
Balikcidede,
DigitalPen,
HLLDNLYC,
oktay42,
nniiaa,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
omerkaya40,
Ekin.sinan,
stopsound,
joko29,
merutay,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Safakk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
