ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MrOnsTr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Temmuz 2020 19:49
Son Ziyaret:
07 Eylül 2020 23:31
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Aktas
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali
SON 2 MESAJI
Halfmoon Betam Hakkında Onerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=mrtmct58]Size önerebilecek tek şeyim anubias gibi fazla ihtiyacı olmayan bir iki bitki olabilir, maşallah çok ilgili ve bilgili olduğunuz yazılımlarınızdan belli oluyor [:nazar:][:)][/QUOTE] bitkilendirme yapacagim en kısa zamanda. Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=CrookAkvarist]Maşallah öncelikle.10 gün süre zarfında balığa hangi yemleri verdiniz[:?] Çok güzel renklenmiş.[/QUOTE]gonderimde elimde olan ve balığa verdigim ürünleri yazdım. Eminim daha bircok faydali yem vardır. Yorumlarda oneri veren arkadaslarin yemlerinide deneyecegim en kisa zamanda. Saygılar [:iyi:]
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Maşallah balığınızın gerek rengi, gerek kuyruğu çok güzel. Herhangi bir hastalık gözükmüyor, renk değiştirme ihtimali var. İleride balığınız masmavi bile olabilir.[:)))]
Ben betta bony kullanıyorum. Bence çok etkisi yok. Onun yerine capatts yaprağı kullanırsanız çok daha faydasıni görürsünüz büyük ihtimalle. Betta bony gibi ürünler de mevcut.
Tropical sanital ketapang, ocean nutrition atison's betta spa mesela. Bunlar daha iyi sanki. Capatta almazsanız bunları öneririm.
Kan kurdunu fazla vermeyin. Haftada üç kere bile fazla gelebilir. İki kere vermeniz en ideali. 3-4 tane olacak şekilde verirseniz yetiyor. Diğer yem ise iyi diye biliyorum. Ama onun yanına en az bir tane daha yem almanız iyi olur. Aşağıdaki link güzel, oradaki yemlere bakabilirsiniz. En kaliteli olanlar en iyisi tabi..
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/betta_yem_tavsiyesi_ve_oneriler_k962126.asp[/URL]
Kesinlikle canlı yem almanızı tavsiye ederim. Aşağıya kendi betamın diyet listesini bıraktım, örnek olması açısından. Canlı yemi sürekli vermemde henüz bir sıkıntı çıkmadı, kabızlık vs. Canlı yem olarak ben sivrisinek larvası kullanıyorum. Elimdeki yemler bitince özellikle hikari, ocean nutrition, tropical, white balance vb. markaları almayı düşünüyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/230720202347541.jpg[/IMG]
Akvaryum olarak tavsiyem, bitki ekleyin. Hem balığınız daha mutlu olur hem de daha güzel gözükür. Anubias, sessiliflora, java fern, natans, burgulu saz, vellisleria torta, limon, çınar, gül, sessiliflora, tütün, bacopa, zeytin, hydrocotyle leucocephala, limnobium laevigatumu, salvinia natans, su mercimeği, pistia, moss, pellia, pigme zincir kılıç, sessiliflora, sp. japan bitkileri genel olarak kolay ve bakımı basit bitkilerdir. Bunlardan hoşunuza gidenleri alıp iyi bir ışıklandırma ile yetiştirebilirsiniz.
Dekorasyon olarak taş tavsiye etmem. Lav kırığı dışında çoğu kaya suyun ph miktarını yükseltir. Ama betalar düşük ph lı sularda yaşar. Bu yüzden taş yerine kuru yaprak, asma dalı, asma kökü, mangrow kökü, yati kökü yada hindistan cevizi kabuğu vs. kullanmanızı tavsiye ederim.[/QUOTE] merhaba, masallah cok bilgili ve ilgili birisiniz. Sizlerin tavsiyeleri benim gibi yeni arkadaşlara ilham kaynağı olacaktir. Ozellikle haftalik listenizi mutlaka deneyecegim. Teşekkür ederim[:)]
[:iyi:][QUOTE=bursia]Hagen kum'un demir içermediğinden, pas yapmadığından, suya salınım yapmadığından emin olun.
https://www.akvaryum.com/Forum/akvaryumda_nicin_reeflowers_siyah_kum_kullanmamali_k927848.asp
Mutlu hobiler.[/QUOTE] merhaba, açıkçası kum kalitesini bilmiyorum. Adanada ismi olan bir petshopdan kutudan ayrilma olarak almıştım. Umarım yanlış ürün almamisimdir. Markasi vs varmi bilmiyorm en kaliteli ürün neyse arastirip öğreneceğim [:iyi:]
[QUOTE=mrtmct58]Size önerebilecek tek şeyim anubias gibi fazla ihtiyacı olmayan bir iki bitki olabilir, maşallah çok ilgili ve bilgili olduğunuz yazılımlarınızdan belli oluyor [:nazar:][:)][/QUOTE] bitkilendirme yapacagim en kısa zamanda. Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=CrookAkvarist]Maşallah öncelikle.10 gün süre zarfında balığa hangi yemleri verdiniz[:?] Çok güzel renklenmiş.[/QUOTE]gonderimde elimde olan ve balığa verdigim ürünleri yazdım. Eminim daha bircok faydali yem vardır. Yorumlarda oneri veren arkadaslarin yemlerinide deneyecegim en kisa zamanda. Saygılar [:iyi:]
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Maşallah balığınızın gerek rengi, gerek kuyruğu çok güzel. Herhangi bir hastalık gözükmüyor, renk değiştirme ihtimali var. İleride balığınız masmavi bile olabilir.[:)))]
Ben betta bony kullanıyorum. Bence çok etkisi yok. Onun yerine capatts yaprağı kullanırsanız çok daha faydasıni görürsünüz büyük ihtimalle. Betta bony gibi ürünler de mevcut.
Tropical sanital ketapang, ocean nutrition atison's betta spa mesela. Bunlar daha iyi sanki. Capatta almazsanız bunları öneririm.
Kan kurdunu fazla vermeyin. Haftada üç kere bile fazla gelebilir. İki kere vermeniz en ideali. 3-4 tane olacak şekilde verirseniz yetiyor. Diğer yem ise iyi diye biliyorum. Ama onun yanına en az bir tane daha yem almanız iyi olur. Aşağıdaki link güzel, oradaki yemlere bakabilirsiniz. En kaliteli olanlar en iyisi tabi..
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/betta_yem_tavsiyesi_ve_oneriler_k962126.asp[/URL]
Kesinlikle canlı yem almanızı tavsiye ederim. Aşağıya kendi betamın diyet listesini bıraktım, örnek olması açısından. Canlı yemi sürekli vermemde henüz bir sıkıntı çıkmadı, kabızlık vs. Canlı yem olarak ben sivrisinek larvası kullanıyorum. Elimdeki yemler bitince özellikle hikari, ocean nutrition, tropical, white balance vb. markaları almayı düşünüyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/230720202347541.jpg[/IMG]
Akvaryum olarak tavsiyem, bitki ekleyin. Hem balığınız daha mutlu olur hem de daha güzel gözükür. Anubias, sessiliflora, java fern, natans, burgulu saz, vellisleria torta, limon, çınar, gül, sessiliflora, tütün, bacopa, zeytin, hydrocotyle leucocephala, limnobium laevigatumu, salvinia natans, su mercimeği, pistia, moss, pellia, pigme zincir kılıç, sessiliflora, sp. japan bitkileri genel olarak kolay ve bakımı basit bitkilerdir. Bunlardan hoşunuza gidenleri alıp iyi bir ışıklandırma ile yetiştirebilirsiniz.
Dekorasyon olarak taş tavsiye etmem. Lav kırığı dışında çoğu kaya suyun ph miktarını yükseltir. Ama betalar düşük ph lı sularda yaşar. Bu yüzden taş yerine kuru yaprak, asma dalı, asma kökü, mangrow kökü, yati kökü yada hindistan cevizi kabuğu vs. kullanmanızı tavsiye ederim.[/QUOTE] merhaba, masallah cok bilgili ve ilgili birisiniz. Sizlerin tavsiyeleri benim gibi yeni arkadaşlara ilham kaynağı olacaktir. Ozellikle haftalik listenizi mutlaka deneyecegim. Teşekkür ederim[:)]
[:iyi:][QUOTE=bursia]Hagen kum'un demir içermediğinden, pas yapmadığından, suya salınım yapmadığından emin olun.
https://www.akvaryum.com/Forum/akvaryumda_nicin_reeflowers_siyah_kum_kullanmamali_k927848.asp
Mutlu hobiler.[/QUOTE] merhaba, açıkçası kum kalitesini bilmiyorum. Adanada ismi olan bir petshopdan kutudan ayrilma olarak almıştım. Umarım yanlış ürün almamisimdir. Markasi vs varmi bilmiyorm en kaliteli ürün neyse arastirip öğreneceğim [:iyi:]
Halfmoon Betam Hakkında Onerilerinizi Bekliyorum
Arkadaslar onceliklere herkese selamlar mutlu hobiler diliyorum. 10 gün önce bir petshopdan halfmoon erkek beta sahiplendim. Aldigimda çelimsiz, renksiz garip bir durumu vardi. Ama enerjisi guzeldi. Bu sure zarfında gelişimi guzel ilerliyor diye düşünüyorum. Renklenmeleri arttı kuyruk uclarindaki beyazlik cok hafifdi şimdi baya beyaz renkler çıkmaya başladı. Oncelikle 15 lt bitkisiz bir akvaryumda suan kendisi. Icinde dogal bir taş ve dipde hagen kum var. Suyu haftalik dinlenmis su kullaniyorum. Su degisimlerini 2 kere yaptm suana kadr %30 olarak. Son degisimimde reeflowers betta bony ürününü alip damlattm renklenme ve gelisimine katki saglayan minerallar var deniyor denemek istedim acikcasi. Uzun kullanimda bu urunden fayda goren veya gormeyen arkadaslar yorumlarda bahsederse cok memnun kalirim. Yem olarak sera dondurulms kan kurdu ve artakua betta granulat urununu kullaniyorum. (her ikisinide saldirarak yiyor cok seviyor). Kan kurdunu ogunlerine 1 veya 2 adet olack sekilde boyutuna gore veriyorum. Haftada bir de sadece kan kurdu veriyorum. Yemleme konusunda fikir sahibi olan ekstrada katkisi olacak urunler vs hakkinda fikirlerinizi bekliyorum. Renk konusunda kafam karisik biraz. Govdesinde ve kuyrugunda turkuaza calan bir mavi goruyorm. Sizce renk degisimi yasarmi? Kafa kısmı sarı duruyor açıkçası hastaligimi var diye dusunmeden edemiyorm. Fikirlerinizi bekliyorm resimleri incelerseniz [:)] buraya kadar okuyan yorum yazan fikir sunan herkese tesekkuru minnet biliyorum. Iyi forumlar[;)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225042/230720202004121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225042/230720202005211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225042/230720202005521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225042/230720202007121.jpg[/IMG]
Arkadaslar onceliklere herkese selamlar mutlu hobiler diliyorum. 10 gün önce bir petshopdan halfmoon erkek beta sahiplendim. Aldigimda çelimsiz, renksiz garip bir durumu vardi. Ama enerjisi guzeldi. Bu sure zarfında gelişimi guzel ilerliyor diye düşünüyorum. Renklenmeleri arttı kuyruk uclarindaki beyazlik cok hafifdi şimdi baya beyaz renkler çıkmaya başladı. Oncelikle 15 lt bitkisiz bir akvaryumda suan kendisi. Icinde dogal bir taş ve dipde hagen kum var. Suyu haftalik dinlenmis su kullaniyorum. Su degisimlerini 2 kere yaptm suana kadr %30 olarak. Son degisimimde reeflowers betta bony ürününü alip damlattm renklenme ve gelisimine katki saglayan minerallar var deniyor denemek istedim acikcasi. Uzun kullanimda bu urunden fayda goren veya gormeyen arkadaslar yorumlarda bahsederse cok memnun kalirim. Yem olarak sera dondurulms kan kurdu ve artakua betta granulat urununu kullaniyorum. (her ikisinide saldirarak yiyor cok seviyor). Kan kurdunu ogunlerine 1 veya 2 adet olack sekilde boyutuna gore veriyorum. Haftada bir de sadece kan kurdu veriyorum. Yemleme konusunda fikir sahibi olan ekstrada katkisi olacak urunler vs hakkinda fikirlerinizi bekliyorum. Renk konusunda kafam karisik biraz. Govdesinde ve kuyrugunda turkuaza calan bir mavi goruyorm. Sizce renk degisimi yasarmi? Kafa kısmı sarı duruyor açıkçası hastaligimi var diye dusunmeden edemiyorm. Fikirlerinizi bekliyorm resimleri incelerseniz [:)] buraya kadar okuyan yorum yazan fikir sunan herkese tesekkuru minnet biliyorum. Iyi forumlar[;)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225042/230720202004121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225042/230720202005211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225042/230720202005521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225042/230720202007121.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
portre,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Hoppala,
Kuduoglu,
EKAR,
oktay42,
osmandbnl,
Formicasmind,
huseyincan,
joko29,
HaydarGul,
JujuSeri,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
AquaShirmp,
Malawi34,
yeekim,
0rnn,
888starz_tjml,
seljoy,
lonelywarrior40,
ezzalisi,
oguzozt,
syerli,
orhanacikgoz,
BurakSemihAslan,
oguzkanmaz,
ternapi,
hakanb.,
Salihsapkaa,
888starz_ixSa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
