ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İbrahim Ersöz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Şubat 2021 11:28
Son Ziyaret:
23 Mart 2021 18:24
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim ERSÖZ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İbrahim ERSÖZ
SON 10 MESAJI
Sıvı Gübre Bilgi
Gübrem bittiği için gübre bakınırken akvaryumcunun da tavsiyesile üç kalem ürünü de aldım. Öncesinde reeflowersın 85 ml'lik potasyum, fosfat, carbon ve all inclusive takviyerini almıştım. 2 haftada bittikleri için etkileri hakkında net birşey söyleyemiyorum. Sakal yosunu sıkıntım olduğu için akvaryumda karartmaya gittim. Dört gün sonra ışıkları açıp su değişimiyle beraber kullanmayı düşünüyorum. Macro ve microda 50 litreye 4 sıkım derken potasyumda 6 sıkım diyor. Fakat macroda da potasyum olduğu için potasyumu da 4 sıkım kullanmayı düşünüyorum. Beklentim nedense yüksek. İnşallah gösterişine kanmıyorumdur [:)))]
Gübrem bittiği için gübre bakınırken akvaryumcunun da tavsiyesile üç kalem ürünü de aldım. Öncesinde reeflowersın 85 ml'lik potasyum, fosfat, carbon ve all inclusive takviyerini almıştım. 2 haftada bittikleri için etkileri hakkında net birşey söyleyemiyorum. Sakal yosunu sıkıntım olduğu için akvaryumda karartmaya gittim. Dört gün sonra ışıkları açıp su değişimiyle beraber kullanmayı düşünüyorum. Macro ve microda 50 litreye 4 sıkım derken potasyumda 6 sıkım diyor. Fakat macroda da potasyum olduğu için potasyumu da 4 sıkım kullanmayı düşünüyorum. Beklentim nedense yüksek. İnşallah gösterişine kanmıyorumdur [:)))]
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
[QUOTE=Enes Demir]
Işığın yüksek düşük muhabbeti ışığın verim birimidir. Yani yüksek ışık 8-10 saat arasıdır. Işık verimini diğer bitkileriniz ortalamasını alarak yapmanız gerekir. Yani LYSİMACHİA NUMMULARİA SP GREEN bitkinizin ışık desteği genel olarak 6-7 saat iken gül ise 7-8 saat dir. Işık verimini 7 saat olması sağlıklı olur. CO2 takviyesi yapmıyorsanız ve gelişimin yavaş olması normaldir. Ve birazcikta canlı yükünüzün az olmasından da kaynaklanabilir :)) canlı sayınız az olabilir akvaryumunuz için :))
Ve bitkileriniz gayet sağlıklı gözüküyor :)(
Ben yüksek ışık desteği isteyen bitkiler ile orta ışık desteği işten bitkileri de bir arada bakıyorum ve armatürmü genellikle 7 saat açık tutuyorum. Yüksek ışık isteyen Rotala sp. H'Ra Asya bitkinin tam üstünde 2 saat açık kalmasını ve günde iki saat açık kalacak şekilde Timer prizler ile ayarlıyorum. Armatürüzü kapattıktan sonra aşağıdaki ürünü kullanıp ışık desteği sağlayabilirsiniz.
https://www.armaturk.com.tr/urunler/sobo-mini-akvaryum-lambasi-led-l-28c-siyah-mini-led-siyah-335
Hayırlı geceler, hayırlı hobiler herkese :))[/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Yosun sebebiyle 6 saate düşürdüğüm süreyi 7 saate çıkarıp birkaç canlı doğuran daha eklerim. Rotalalardan vazgeçeli baya oluyor hiç olmazsa gülleri kurtarabileyim. [:)]
[QUOTE=Enes Demir]
Işığın yüksek düşük muhabbeti ışığın verim birimidir. Yani yüksek ışık 8-10 saat arasıdır. Işık verimini diğer bitkileriniz ortalamasını alarak yapmanız gerekir. Yani LYSİMACHİA NUMMULARİA SP GREEN bitkinizin ışık desteği genel olarak 6-7 saat iken gül ise 7-8 saat dir. Işık verimini 7 saat olması sağlıklı olur. CO2 takviyesi yapmıyorsanız ve gelişimin yavaş olması normaldir. Ve birazcikta canlı yükünüzün az olmasından da kaynaklanabilir :)) canlı sayınız az olabilir akvaryumunuz için :))
Ve bitkileriniz gayet sağlıklı gözüküyor :)(
Ben yüksek ışık desteği isteyen bitkiler ile orta ışık desteği işten bitkileri de bir arada bakıyorum ve armatürmü genellikle 7 saat açık tutuyorum. Yüksek ışık isteyen Rotala sp. H'Ra Asya bitkinin tam üstünde 2 saat açık kalmasını ve günde iki saat açık kalacak şekilde Timer prizler ile ayarlıyorum. Armatürüzü kapattıktan sonra aşağıdaki ürünü kullanıp ışık desteği sağlayabilirsiniz.
https://www.armaturk.com.tr/urunler/sobo-mini-akvaryum-lambasi-led-l-28c-siyah-mini-led-siyah-335
Hayırlı geceler, hayırlı hobiler herkese :))[/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Yosun sebebiyle 6 saate düşürdüğüm süreyi 7 saate çıkarıp birkaç canlı doğuran daha eklerim. Rotalalardan vazgeçeli baya oluyor hiç olmazsa gülleri kurtarabileyim. [:)]
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
[QUOTE=Enes Demir]
Işığınız bir tık yeterli abim. Litre başına ışık verimini bir LED ışığı 1 w olarak hesaplayın, wolfmar sisteminde ise bı LED 0,6784 w denk gelir. Güç tüketimi çok farklı bir şey . Adabtor olayı. Yetersiz olduğunu düşünmeniz kasanizin eminim ince olması olabilir. En fazla takviyeniz masa lambasina tasarruflu 6500 Kelvin lik bir lamba takabilirsiniz. Ama benim yaptığım hesaba göre 6200 küsur Kelvin lediniz yani rengi bir tık , çok azıcık daha soluk beyaz. Belki yanlış hesap yapmisimdir. Ama masa lambasına ampul ile destek verirseniz gelişim gösterir ama böylede gayet yeterli diyebilirim :))
Yani elinizdeki bitkilere göre söylüyorum bunları. Hugh tech için çok daha farklı bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229279/070220212358591.jpg[/IMG]
Buradaki lamba örneği gibi :))[/QUOTE]
Bir led ışığı 1 w olarak hesapla deyince ilahi ışığı görür gibi bir aydınlanma geldi. [:D]
Yetersiz geldiği hissine kapılmamın asıl sebebi gül gibi bir bitkinin bir türlü gelişim göstermemesi. Başka akvaryumlardaki ışıkları daha güzel bulmam da diğer bir sebep. Bitkileri parlak, canlı ve net göstermiyor. Zamana bırakmam ve biraz daha gözlemlemem gerekecek sanırım.
[QUOTE=Enes Demir]
Işığınız bir tık yeterli abim. Litre başına ışık verimini bir LED ışığı 1 w olarak hesaplayın, wolfmar sisteminde ise bı LED 0,6784 w denk gelir. Güç tüketimi çok farklı bir şey . Adabtor olayı. Yetersiz olduğunu düşünmeniz kasanizin eminim ince olması olabilir. En fazla takviyeniz masa lambasina tasarruflu 6500 Kelvin lik bir lamba takabilirsiniz. Ama benim yaptığım hesaba göre 6200 küsur Kelvin lediniz yani rengi bir tık , çok azıcık daha soluk beyaz. Belki yanlış hesap yapmisimdir. Ama masa lambasına ampul ile destek verirseniz gelişim gösterir ama böylede gayet yeterli diyebilirim :))
Yani elinizdeki bitkilere göre söylüyorum bunları. Hugh tech için çok daha farklı bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229279/070220212358591.jpg[/IMG]
Buradaki lamba örneği gibi :))[/QUOTE]
Bir led ışığı 1 w olarak hesapla deyince ilahi ışığı görür gibi bir aydınlanma geldi. [:D]
Yetersiz geldiği hissine kapılmamın asıl sebebi gül gibi bir bitkinin bir türlü gelişim göstermemesi. Başka akvaryumlardaki ışıkları daha güzel bulmam da diğer bir sebep. Bitkileri parlak, canlı ve net göstermiyor. Zamana bırakmam ve biraz daha gözlemlemem gerekecek sanırım.
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
[QUOTE=Kturan06]Forumda power led yapan bu işin uzmanları var power led yaptırmanızı tavsiye ederim[/QUOTE][QUOTE=Genç__Akvartist]
Rifai kullancı adlı kişi emir bey galiba gerçek adı onun yaptikları çok kaliteli diyorlar ben ona power led li yaptiricam sizde bi bakın bence[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dikkate alıcam.
[QUOTE=Kturan06]Forumda power led yapan bu işin uzmanları var power led yaptırmanızı tavsiye ederim[/QUOTE][QUOTE=Genç__Akvartist]
Rifai kullancı adlı kişi emir bey galiba gerçek adı onun yaptikları çok kaliteli diyorlar ben ona power led li yaptiricam sizde bi bakın bence[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dikkate alıcam.
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
[QUOTE=Enes Demir]
Herhalde Wolfmar silver plant 3 renk sistemi ile yapılan kasayı kullanıyorsunuz. İkincisi alırsanız biraz fazla olabilir. Aqua LED full specrum işinizi görebilir 4 veya 5 renk uygun olabilir. Yaklaşık 6200 küsur Kelvin veriyor hesablarima göre . Yani buz beyaz rengine yakın bir renk. Bence hoş[/QUOTE]
Ürün açıklaması şöyle:
Wolfmar Plant, 90 serisinde 297 adet led chip kullanılmıştır. Üründe 180 adet Beyaz ( 6500 kelvin ) 27 adet Mavi ( 460 nm ) 74 adet Kırmızı ( 650 nm) 18 adet Amber ( 590 nm ) ve 9 adet gün ışığı led chip kullanılmıştır. Aqualed Plant 90 serisi armatür için güç tüketimi 27 wattır. Toplam da 3600 Lümen değer üretmektedir.
Litre başına 0.8 - 1W olmalı diye okumuştum bir yerde. En az 160W eder. Sıkıntının W'da olduğunu düşünüyorum.
[QUOTE=Enes Demir]
Herhalde Wolfmar silver plant 3 renk sistemi ile yapılan kasayı kullanıyorsunuz. İkincisi alırsanız biraz fazla olabilir. Aqua LED full specrum işinizi görebilir 4 veya 5 renk uygun olabilir. Yaklaşık 6200 küsur Kelvin veriyor hesablarima göre . Yani buz beyaz rengine yakın bir renk. Bence hoş[/QUOTE]
Ürün açıklaması şöyle:
Wolfmar Plant, 90 serisinde 297 adet led chip kullanılmıştır. Üründe 180 adet Beyaz ( 6500 kelvin ) 27 adet Mavi ( 460 nm ) 74 adet Kırmızı ( 650 nm) 18 adet Amber ( 590 nm ) ve 9 adet gün ışığı led chip kullanılmıştır. Aqualed Plant 90 serisi armatür için güç tüketimi 27 wattır. Toplam da 3600 Lümen değer üretmektedir.
Litre başına 0.8 - 1W olmalı diye okumuştum bir yerde. En az 160W eder. Sıkıntının W'da olduğunu düşünüyorum.
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
[QUOTE=kdrackgz]Bende sizinle aydı durumdayım, bu armatüre bakıyorum, belki sizede yardımcı olur. Bana geçici bir şey lazım, hayat normale döner de tekrar yurtdışına çıkabilirsek Fluval plant 3.0 düşünüyorum.
[URL]https://www.armaturk.com.tr/urunler/armaturk-akvaryum-aydinlatma-80-cm-2080h-armaturk-2080h-182[/URL][/QUOTE]
İnşallah Kadir bey. Son zamanlarda her şey problem tüm ürünleri pahalı almak zorunda kaldım. Ürünün fiyati wolfmarla yakın ama W'ları büyük fark gösteriyor. Acaba gerçekten iş görür mü? En kısa sürede ışığı değiştirmem lazım.
[QUOTE=kdrackgz]Bende sizinle aydı durumdayım, bu armatüre bakıyorum, belki sizede yardımcı olur. Bana geçici bir şey lazım, hayat normale döner de tekrar yurtdışına çıkabilirsek Fluval plant 3.0 düşünüyorum.
[URL]https://www.armaturk.com.tr/urunler/armaturk-akvaryum-aydinlatma-80-cm-2080h-armaturk-2080h-182[/URL][/QUOTE]
İnşallah Kadir bey. Son zamanlarda her şey problem tüm ürünleri pahalı almak zorunda kaldım. Ürünün fiyati wolfmarla yakın ama W'ları büyük fark gösteriyor. Acaba gerçekten iş görür mü? En kısa sürede ışığı değiştirmem lazım.
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
Işıklandırmamın zayıf olduğunun farkındaydım ama akvaryum tanıtımımda da belirtenler olduktan sonra kullandığım ışıklandırmayı değiştirmem gerektiğine iyice ikna oldum. Halihazırda 100x50x50 bitkili tankımda wolfmar 90cm 27W led aydınlatmayı kullanıyorum. Merak ettiğim nokta yanına aynı üründen bir tane daha alırsam ikisi yeterli olur mu? Eğer ikisi birden yetersiz gelirse creaqua firefly 90cm 75W led düşünebilirim fakat fiyatı biraz tuzlu. Akvaryumun üstü açık olduğu için floresan aydınlatma işine girmek istemiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212321581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212323021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212324071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212324401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212325091.jpg[/IMG]
Işıklandırmamın zayıf olduğunun farkındaydım ama akvaryum tanıtımımda da belirtenler olduktan sonra kullandığım ışıklandırmayı değiştirmem gerektiğine iyice ikna oldum. Halihazırda 100x50x50 bitkili tankımda wolfmar 90cm 27W led aydınlatmayı kullanıyorum. Merak ettiğim nokta yanına aynı üründen bir tane daha alırsam ikisi yeterli olur mu? Eğer ikisi birden yetersiz gelirse creaqua firefly 90cm 75W led düşünebilirim fakat fiyatı biraz tuzlu. Akvaryumun üstü açık olduğu için floresan aydınlatma işine girmek istemiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212321581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212323021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212324071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212324401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212325091.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryuma Geçicem Bilgim 0
Bitkili akvaryum konusunda ben de yeni sayılırım. Bu nedenle detay tavsiyelerde bulunamam fakat birkaç fikrimi belirtmek istiyorum. O ebatta bir akvaryuma bitkili tank kurmak hiç kolay olmaz. Her anlamda zorlanırsız. Bitkilerle birlikte japon balığı besleyecekseniz, japonlar tabanı dağıtacağı için sıkıntı yaşayabilme ihtimaliniz çok fazla. Amazon hançeri, java fern ve anubias için tam kapsamlı bir taban kurmaya da gerek yok.
Sizin yerinizde olsam eski kumu çıkarıp tabanı siyah hagen veya muadili bir kumla kaplarım. Sayısı çok olmayacak şekilde amazon, java fern ve anubias gibi diğerlerine nazaran bakımı daha kolay ve CO2 desteği gerektirmeyen bitkileri irice bir portakal büyüklüğünde olan cam fanuslarda, aktif topraklara ekip bu fanusları akvaryuma yerleştiririm. Burda dikkat edilmesi gereken nokta fanustaki toprağın dağılmasına izin vermemek. Fanusları toprağa girebildiği kadar gömüp görünen kısımları da kaya veya dallarla kamufle ederim. Bitkilerdeki kök kısıtlaması hiçbir sorun teşkil etmez. Aksine kök kısıtlaması bitkinin enerjisini gövdesine yönlendirmesini sağlar. CO2 konusunda ise yeterli sayıda balık olursa onlar gereksinimi karşılar. Yoksa CO2 takviyesi düşünülür. Işık konusu ayrı bir ustalık istiyor. Ben de bu konuda daha problemimi çözebilmiş değilim. [EDIT]İbrahim Ersöz,2021-02-07 19:27:46[/EDIT]
Bitkili akvaryum konusunda ben de yeni sayılırım. Bu nedenle detay tavsiyelerde bulunamam fakat birkaç fikrimi belirtmek istiyorum. O ebatta bir akvaryuma bitkili tank kurmak hiç kolay olmaz. Her anlamda zorlanırsız. Bitkilerle birlikte japon balığı besleyecekseniz, japonlar tabanı dağıtacağı için sıkıntı yaşayabilme ihtimaliniz çok fazla. Amazon hançeri, java fern ve anubias için tam kapsamlı bir taban kurmaya da gerek yok.
Sizin yerinizde olsam eski kumu çıkarıp tabanı siyah hagen veya muadili bir kumla kaplarım. Sayısı çok olmayacak şekilde amazon, java fern ve anubias gibi diğerlerine nazaran bakımı daha kolay ve CO2 desteği gerektirmeyen bitkileri irice bir portakal büyüklüğünde olan cam fanuslarda, aktif topraklara ekip bu fanusları akvaryuma yerleştiririm. Burda dikkat edilmesi gereken nokta fanustaki toprağın dağılmasına izin vermemek. Fanusları toprağa girebildiği kadar gömüp görünen kısımları da kaya veya dallarla kamufle ederim. Bitkilerdeki kök kısıtlaması hiçbir sorun teşkil etmez. Aksine kök kısıtlaması bitkinin enerjisini gövdesine yönlendirmesini sağlar. CO2 konusunda ise yeterli sayıda balık olursa onlar gereksinimi karşılar. Yoksa CO2 takviyesi düşünülür. Işık konusu ayrı bir ustalık istiyor. Ben de bu konuda daha problemimi çözebilmiş değilim. [EDIT]İbrahim Ersöz,2021-02-07 19:27:46[/EDIT]
Japon Balığı Akvaryumu / 4 Soru
Japon balığı denilince aklıma direkt bu video geliyor.
https://youtu.be/9zi-Wn5nKi8
Yapay malzemeler kullanmaktansa bu tarz bir tasarım yapabilirsiniz.
Japon balığı denilince aklıma direkt bu video geliyor.
https://youtu.be/9zi-Wn5nKi8
Yapay malzemeler kullanmaktansa bu tarz bir tasarım yapabilirsiniz.
Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=kdrackgz]
Yosunlanma yüksek ışıkta oluştuğu gibi yetersiz ışıkta da oluşabilir, Az ışık olur suda fazla organik madde olur, buda yosunlanma için reçetedir.[/QUOTE]
Yosunlaşmanın başladığı zaman organik madde miktarı azdı. Artık, yem ve balık atıkları çoğaldı ve gübre takviyesine de başladım. Şuan yosunlar ilk baştaki kadar çok değiller fakat güllerim de gelişmediği için birçok şık arasına gidip geliyorum. CO2 sistemim mayalı fakat çok stabil bir gaz çıkışı var. Üç haftadır aynı oranda ve böyle giderse çok rahat bir ayı geçecek. Gerekli gübrelemeyi de yaptıktan sonra sizin de belirttiğiniz gibi tek sorun ışık kalıyor.[EDIT]İbrahim Ersöz,2021-02-07 14:27:45[/EDIT]
[QUOTE=kdrackgz]
Yosunlanma yüksek ışıkta oluştuğu gibi yetersiz ışıkta da oluşabilir, Az ışık olur suda fazla organik madde olur, buda yosunlanma için reçetedir.[/QUOTE]
Yosunlaşmanın başladığı zaman organik madde miktarı azdı. Artık, yem ve balık atıkları çoğaldı ve gübre takviyesine de başladım. Şuan yosunlar ilk baştaki kadar çok değiller fakat güllerim de gelişmediği için birçok şık arasına gidip geliyorum. CO2 sistemim mayalı fakat çok stabil bir gaz çıkışı var. Üç haftadır aynı oranda ve böyle giderse çok rahat bir ayı geçecek. Gerekli gübrelemeyi de yaptıktan sonra sizin de belirttiğiniz gibi tek sorun ışık kalıyor.[EDIT]İbrahim Ersöz,2021-02-07 14:27:45[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 64 Online Kullanıcı, 35 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
osmandbnl,
yeekim,
Hoppala,
Sungurr,
BilalM.,
Salihsapkaa,
altuntasseref,
SeaWorld,
emrahdm,
nniiaa,
ugurbaran,
Manguday,
0rnn,
sina cen,
userhamit,
ProfMalawi,
esensml,
sorbiek,
merutay,
esucsuz,
plutarkhos,
EmiirKaan,
Tallha,
burakinal,
Samoo,
Laetacara,
omerdonmez,
syerli,
Umutoty,
Metinmert Yiğit,
erimgorgulu,
Savvah,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
