ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Elcinnnn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Nisan 2021 23:54
Son Ziyaret:
18 Nisan 2021 10:01
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Elçin Çuhadar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Elçin Çuhadar
SON 9 MESAJI
Bitki Yetiştirmek İstiyorum
[QUOTE=Ahmet 3543]15 w biraz fazla gelebilir. 8.10 w civarı işinizi görücektir. Ampülü alırken dikkat etmeniz gereken kelvin değeri. Bir elektrikçiye gidip 6500 kelvin üzeri 8.10 w civarı ampül arayın. Bu bilgiler kutuların üzerinde yazar. Bulmanız gerek. Tabana istediğiniz renk petshoptan bitki kumu alabilirsiniz. Bitki olarak forumdan low tech bitkileri araştırıp istediğinizi alabilirsiniz. Gübreye o kadar gerek yoktur. Yada her petshopta bulabileceğiniz reeflowers all inclusive gübresini alıp kullanabilirsiniz gayet yeterli gelir. Balık olarak 20 litreye en uygun sanırım betta. Karides de olabilir. Pipo filtre yada şelale filtre + ısıtıcı almalısınız. Bitki bakımı sanırım en kolay şey. Low tech de dikin arada bir sıvı gübre ışıkla gayet güzel yetişirler. Budamayı sizi rahatsız edecek kadar büyüdüklerinde makasla keserek gayet basit yapabilirsiniz. Joşgeldiniz hobiye.
Dikkat etmemişim iç filtreniz varmış. Sanırım ısıtıcı yok [/QUOTE][QUOTE=Ahmet 3543]15 w biraz fazla gelebilir. 8.10 w civarı işinizi görücektir. Ampülü alırken dikkat etmeniz gereken kelvin değeri. Bir elektrikçiye gidip 6500 kelvin üzeri 8.10 w civarı ampül arayın. Bu bilgiler kutuların üzerinde yazar. Bulmanız gerek. Tabana istediğiniz renk petshoptan bitki kumu alabilirsiniz. Bitki olarak forumdan low tech bitkileri araştırıp istediğinizi alabilirsiniz. Gübreye o kadar gerek yoktur. Yada her petshopta bulabileceğiniz reeflowers all inclusive gübresini alıp kullanabilirsiniz gayet yeterli gelir. Balık olarak 20 litreye en uygun sanırım betta. Karides de olabilir. Pipo filtre yada şelale filtre + ısıtıcı almalısınız. Bitki bakımı sanırım en kolay şey. Low tech de dikin arada bir sıvı gübre ışıkla gayet güzel yetişirler. Budamayı sizi rahatsız edecek kadar büyüdüklerinde makasla keserek gayet basit yapabilirsiniz. Joşgeldiniz hobiye.
Dikkat etmemişim iç filtreniz varmış. Sanırım ısıtıcı yok [/QUOTE]
Filtrem var isiticim yok ama betaya ısıtıcı takiyorlarmiydi? Bir de bu akvaryumum güneş gören yerde ve aydınlık alanda ışığa gerek var mı sizce? Bir de
[QUOTE=Ahmet 3543]15 w biraz fazla gelebilir. 8.10 w civarı işinizi görücektir. Ampülü alırken dikkat etmeniz gereken kelvin değeri. Bir elektrikçiye gidip 6500 kelvin üzeri 8.10 w civarı ampül arayın. Bu bilgiler kutuların üzerinde yazar. Bulmanız gerek. Tabana istediğiniz renk petshoptan bitki kumu alabilirsiniz. Bitki olarak forumdan low tech bitkileri araştırıp istediğinizi alabilirsiniz. Gübreye o kadar gerek yoktur. Yada her petshopta bulabileceğiniz reeflowers all inclusive gübresini alıp kullanabilirsiniz gayet yeterli gelir. Balık olarak 20 litreye en uygun sanırım betta. Karides de olabilir. Pipo filtre yada şelale filtre + ısıtıcı almalısınız. Bitki bakımı sanırım en kolay şey. Low tech de dikin arada bir sıvı gübre ışıkla gayet güzel yetişirler. Budamayı sizi rahatsız edecek kadar büyüdüklerinde makasla keserek gayet basit yapabilirsiniz. Joşgeldiniz hobiye.
Dikkat etmemişim iç filtreniz varmış. Sanırım ısıtıcı yok [/QUOTE][QUOTE=Ahmet 3543]15 w biraz fazla gelebilir. 8.10 w civarı işinizi görücektir. Ampülü alırken dikkat etmeniz gereken kelvin değeri. Bir elektrikçiye gidip 6500 kelvin üzeri 8.10 w civarı ampül arayın. Bu bilgiler kutuların üzerinde yazar. Bulmanız gerek. Tabana istediğiniz renk petshoptan bitki kumu alabilirsiniz. Bitki olarak forumdan low tech bitkileri araştırıp istediğinizi alabilirsiniz. Gübreye o kadar gerek yoktur. Yada her petshopta bulabileceğiniz reeflowers all inclusive gübresini alıp kullanabilirsiniz gayet yeterli gelir. Balık olarak 20 litreye en uygun sanırım betta. Karides de olabilir. Pipo filtre yada şelale filtre + ısıtıcı almalısınız. Bitki bakımı sanırım en kolay şey. Low tech de dikin arada bir sıvı gübre ışıkla gayet güzel yetişirler. Budamayı sizi rahatsız edecek kadar büyüdüklerinde makasla keserek gayet basit yapabilirsiniz. Joşgeldiniz hobiye.
Dikkat etmemişim iç filtreniz varmış. Sanırım ısıtıcı yok [/QUOTE]
Filtrem var isiticim yok ama betaya ısıtıcı takiyorlarmiydi? Bir de bu akvaryumum güneş gören yerde ve aydınlık alanda ışığa gerek var mı sizce? Bir de
Bitki Yetiştirmek İstiyorum
[QUOTE=mrtmct58]Öncelikle zemine uygun bitki kumu almalısınız, siyah hagen tavsiye ederim.
Aydınlatma içerisindeki ampul nedir?[/QUOTE]
Bilmiyorum beyaz renk normal lamba. Akvaryumla gelmişti. Ne olması gerekiyor?
[QUOTE=mrtmct58]Öncelikle zemine uygun bitki kumu almalısınız, siyah hagen tavsiye ederim.
Aydınlatma içerisindeki ampul nedir?[/QUOTE]
Bilmiyorum beyaz renk normal lamba. Akvaryumla gelmişti. Ne olması gerekiyor?
Bitki Yetiştirmek İstiyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210225171.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, bu hobide yeniyim ve her yeni başlayan gibi hatalar yaptım. Bu Japonların bu tanka uygun olmadığını büyük olduğunu öğrendim. Pazartesi gidip vermeyi düşünüyorum. Umarım mutlu olur balıklarım daha çok. Her neyse, bu tankımi içerisinde bitki yetiştirmek için kullanmak istiyorum ama hiç bir fikrim yok nasıl bakılır bitkiye zamanla budanmasi gerek mi? Bakımı zor mu? Nasıl bir balık koymaliyim bitki ile birlikte? Bu arada tankım 20 litre
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210225171.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, bu hobide yeniyim ve her yeni başlayan gibi hatalar yaptım. Bu Japonların bu tanka uygun olmadığını büyük olduğunu öğrendim. Pazartesi gidip vermeyi düşünüyorum. Umarım mutlu olur balıklarım daha çok. Her neyse, bu tankımi içerisinde bitki yetiştirmek için kullanmak istiyorum ama hiç bir fikrim yok nasıl bakılır bitkiye zamanla budanmasi gerek mi? Bakımı zor mu? Nasıl bir balık koymaliyim bitki ile birlikte? Bu arada tankım 20 litre
Balıklarım İçin Akvaryumum Dar Mi?
[QUOTE=Aqua Discovery]
Petshop ta çok uzun süre durmuyor ve çok iyi filtreleme sistemleri var ilk başta bende siz gibi düşünüyordum bikeresinde mahalledeki petshopcu alt kattan sen yakala istediğini seç demişti orda kocaman dış sump vardı sanırım bütün akvaryumları filtreliyordu baya buyuk 2 metre kadar vardı sanırım uzunluğu . Isterseniz endler de bakabilirsiniz küçük tank lar da kendini gösteriyor benimde bu boyutlar da tankım var yavru yeme gibi huyları yok ama çoğalınca sayıyı azaltmak için planınızı önceden yapmanız lazım mesela ben sayi arttıkça yavruları bırakıp geçen seneden kalan yetişkinleri petshop a veriyorum veya yeni alan açarsınız çok nazik turler değiller ve lepistes ler e göre daha doğal görünüyorlar o yönleri çok hoşuma gidiyor kendi tankımdan bugün çektiğim bi fotoğraf atayım belki bi fikir uyandır keyifli hobiler ..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214205/180420210130081.jpg[/IMG][/QUOTE] merhaba o zaman ben şuan itibari ile baliklarimi veriyorum petshopa elimdeki tankı değerlendirmek için bitki yetiştirmek istiyorum ama nasıl yetistiririm bakımı nasıl olur içine beta mi koymaliyim bilmiyorum yardımcı olur musunuz ? Sizin bitkileri de çok begendim
[QUOTE=Aqua Discovery]
Petshop ta çok uzun süre durmuyor ve çok iyi filtreleme sistemleri var ilk başta bende siz gibi düşünüyordum bikeresinde mahalledeki petshopcu alt kattan sen yakala istediğini seç demişti orda kocaman dış sump vardı sanırım bütün akvaryumları filtreliyordu baya buyuk 2 metre kadar vardı sanırım uzunluğu . Isterseniz endler de bakabilirsiniz küçük tank lar da kendini gösteriyor benimde bu boyutlar da tankım var yavru yeme gibi huyları yok ama çoğalınca sayıyı azaltmak için planınızı önceden yapmanız lazım mesela ben sayi arttıkça yavruları bırakıp geçen seneden kalan yetişkinleri petshop a veriyorum veya yeni alan açarsınız çok nazik turler değiller ve lepistes ler e göre daha doğal görünüyorlar o yönleri çok hoşuma gidiyor kendi tankımdan bugün çektiğim bi fotoğraf atayım belki bi fikir uyandır keyifli hobiler ..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214205/180420210130081.jpg[/IMG][/QUOTE] merhaba o zaman ben şuan itibari ile baliklarimi veriyorum petshopa elimdeki tankı değerlendirmek için bitki yetiştirmek istiyorum ama nasıl yetistiririm bakımı nasıl olur içine beta mi koymaliyim bilmiyorum yardımcı olur musunuz ? Sizin bitkileri de çok begendim
Balıklarım İçin Akvaryumum Dar Mi?
[QUOTE=ssAquascape]Bu forumda istemeyeceğiniz kadar bilgi var güzel bir araştırma sonrasında akvaryumuna geçmeniz daha mantıklı olur çünkü hobicilikten gelme bir kaç istisna dışında petshopcu=jet fadılın küçük esnaf versiyonu malesef.. yuvarlak köşeli taşlar, ince taneli dere kumu-kuvars kum- nötr silis kum tercih etmeniz daha sağlıklı olur. Ayrıca akvaryumun yanındaki bitkiler çok hoş durmuş isterseniz akvaryumun içine şans bambusu ekleyerek hem akvaryum içinde hem akvaryum dışında çok güzel bir ambiyans yakalayabilirsiniz ama öncelikle her bir japon balığı için 50 lt olacak şekilde bir akvaryumunuz olması gerekir. Veyahut bu balıkları verip başka tür balık beslemenizi öneririm. [/QUOTE] evet bitki içine koyamadigim için japondan dolayı dışına sarmaşık sardım . Çok da sevmiştim bu tatlislari ama napalim iyilikleri için vereyim. Gerçi akvaryumcularda da kalabalık yaşıyorlar diye rahat rahat almıştım balıkları yaşarlar diye
[QUOTE=oguzhan06077]
Akvaryumu buyutebilirsiniz yeriniz var ise veya balıkları petshop da takas edebilirsiniz ama bağ kurduk diyorsunuz ayrılmak zor olabilir [/QUOTE] sarı çok çok büyük bir japon çeşidi olmayabilir. Bu tanka çok büyük sigamiyor gerçekten
[QUOTE=ssAquascape]Bu forumda istemeyeceğiniz kadar bilgi var güzel bir araştırma sonrasında akvaryumuna geçmeniz daha mantıklı olur çünkü hobicilikten gelme bir kaç istisna dışında petshopcu=jet fadılın küçük esnaf versiyonu malesef.. yuvarlak köşeli taşlar, ince taneli dere kumu-kuvars kum- nötr silis kum tercih etmeniz daha sağlıklı olur. Ayrıca akvaryumun yanındaki bitkiler çok hoş durmuş isterseniz akvaryumun içine şans bambusu ekleyerek hem akvaryum içinde hem akvaryum dışında çok güzel bir ambiyans yakalayabilirsiniz ama öncelikle her bir japon balığı için 50 lt olacak şekilde bir akvaryumunuz olması gerekir. Veyahut bu balıkları verip başka tür balık beslemenizi öneririm. [/QUOTE] evet bitki içine koyamadigim için japondan dolayı dışına sarmaşık sardım . Çok da sevmiştim bu tatlislari ama napalim iyilikleri için vereyim. Gerçi akvaryumcularda da kalabalık yaşıyorlar diye rahat rahat almıştım balıkları yaşarlar diye
[QUOTE=oguzhan06077]
Akvaryumu buyutebilirsiniz yeriniz var ise veya balıkları petshop da takas edebilirsiniz ama bağ kurduk diyorsunuz ayrılmak zor olabilir [/QUOTE] sarı çok çok büyük bir japon çeşidi olmayabilir. Bu tanka çok büyük sigamiyor gerçekten
Balıklarım İçin Akvaryumum Dar Mi?
[QUOTE=ssAquascape]Evet oldukça küçük geliyor balıkların selameti açısından mantıklı değil. Ayrıca zemindeki çakılları daha küçük taneli seçmenizi öneririm. Japon balıkları zemini karıştırmayı sever ağızlarına takılma riski var. Son olarak dekor olarak girinti çıkıntısı çok olan keskin köşeleri olan aksesuarları çıkarmalısınız. keyifli hobiler :)[/QUOTE]. Bu piyasadaki satıcılar gerçekten bir tuhaf. Özellikle verdi bana bu taşları dekoru
[QUOTE=TURAN03]Bence sormanız bile hata muhtemelen 20 litre civarı bir akvaryum ve baya küçük olur balıklar için. [/QUOTE] ee gidip baliklarimi hediye edeyim akvaryumcuya o zaman
[QUOTE=ssAquascape]Evet oldukça küçük geliyor balıkların selameti açısından mantıklı değil. Ayrıca zemindeki çakılları daha küçük taneli seçmenizi öneririm. Japon balıkları zemini karıştırmayı sever ağızlarına takılma riski var. Son olarak dekor olarak girinti çıkıntısı çok olan keskin köşeleri olan aksesuarları çıkarmalısınız. keyifli hobiler :)[/QUOTE]. Bu piyasadaki satıcılar gerçekten bir tuhaf. Özellikle verdi bana bu taşları dekoru
[QUOTE=TURAN03]Bence sormanız bile hata muhtemelen 20 litre civarı bir akvaryum ve baya küçük olur balıklar için. [/QUOTE] ee gidip baliklarimi hediye edeyim akvaryumcuya o zaman
Balıklarım İçin Akvaryumum Dar Mi?
[QUOTE=oguzhan06077]Malesef japon balıkları için dar bu akvaryuma Beta balığı güzel yakışır [/QUOTE] bana fanus için sattılar bu balıkları kıyamadım ertesi gün akveryum aldım. Bir aydır çok mutlular aslında ama balıkları da iade etmek istemiyorum ya bağ da kurduk. Ama sarı çok büyük napivam bilmiyorum
[QUOTE=oguzhan06077]Malesef japon balıkları için dar bu akvaryuma Beta balığı güzel yakışır [/QUOTE] bana fanus için sattılar bu balıkları kıyamadım ertesi gün akveryum aldım. Bir aydır çok mutlular aslında ama balıkları da iade etmek istemiyorum ya bağ da kurduk. Ama sarı çok büyük napivam bilmiyorum
Balıklarım İçin Akvaryumum Dar Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210001141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210001521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210002301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210001141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210001521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210002301.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
