ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AquaPuella
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
194
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mayıs 2022 15:13
Son Ziyaret:
24 Mayıs 2026 23:06
Toplam Mesaj:
196 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çin Çin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
İllüstratör
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
30 lt'lik bitkili Betta tankı + Ramshorn salyangozları
🌿🐚•°🌱
SON 10 MESAJI
Japon Balıklarım Su Yuzeyinde Hareketsiz Yüzmüyor
Büyük bir su değişimi yap. Japonlar suyu çabuk kirleten balıklardir. Muhtemelen suda problem var. En az 2 gün ağzı açık şekilde dinlenmiş çeşme suyu kullan. Halihazırda yoksa içme suyu kullan. Dış filtre vs kullanmıyorsan, japon beslerken sık sık su değişimi yapman gerek. Iyi bir filtrasyon olması gerek.
Bir de Japonlar çok oburdur. Yeme asla hayır demezler. Buna kanıp sık sık yemleme. Günde 2 iki defa az az olacak şekilde yem ver. Ve diyetlerine sebze ekle. Bezelyeyi haşlayıp sadece içini ver. Bunu haftada en az 2 defa yapmaya çalış. Böylece kabızlık sorunun önüne geçersin. Bir başka seçenek de salatalık içi. Yemledikten sonra artık yemleri temizle, gerekirse biraz su değişikliği yap.
Ayrıca akvaryumun hacmi o balıklar için küçük. Bu da durumu daha da kötüleştiriyor.
Büyük bir su değişimi yap. Japonlar suyu çabuk kirleten balıklardir. Muhtemelen suda problem var. En az 2 gün ağzı açık şekilde dinlenmiş çeşme suyu kullan. Halihazırda yoksa içme suyu kullan. Dış filtre vs kullanmıyorsan, japon beslerken sık sık su değişimi yapman gerek. Iyi bir filtrasyon olması gerek.
Bir de Japonlar çok oburdur. Yeme asla hayır demezler. Buna kanıp sık sık yemleme. Günde 2 iki defa az az olacak şekilde yem ver. Ve diyetlerine sebze ekle. Bezelyeyi haşlayıp sadece içini ver. Bunu haftada en az 2 defa yapmaya çalış. Böylece kabızlık sorunun önüne geçersin. Bir başka seçenek de salatalık içi. Yemledikten sonra artık yemleri temizle, gerekirse biraz su değişikliği yap.
Ayrıca akvaryumun hacmi o balıklar için küçük. Bu da durumu daha da kötüleştiriyor.
Japon Balığım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235135/241220231942411.jpg[/IMG]
Tanımadığınız, yüz yüze görüşmediğiniz, ismini dahi bilmediğiniz birisi hakkında bu şekilde yorumlar yazmanız asla iyi niyetli yorumlar değildi. Olamaz da. Şahsım hakkında resmen atıp tuttunuz. Aklımın ucundan bile geçmeyen düşünceleri, fikirleri sizin şahsıma yazdığınız yorumunuzda okudum. Evet, yorumunuz yalnızca şahsıma saldırmak amaçlı idi. Içinde konu sahibine yararlı olacak herhangi bir fikir, bir öneri bile yoktu. Hızınızı alamayıp yazdıklarınızla ismini, yüzünü dahi bilmediğiniz bir kişi hakkında olmayacak bir profil çıkardınız. Sonradan yorumu editlemeniz ve o cümlelerini silmeniz, o yazılanları yok saymama yardımcı olmuyor.
Umarım bundan sonra daha dikkatli yazarsınız, tanımadığınız insanlar hakkında ithamlarda bulunmazsınız.
Sağlıcakla
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235135/241220231942411.jpg[/IMG]
Tanımadığınız, yüz yüze görüşmediğiniz, ismini dahi bilmediğiniz birisi hakkında bu şekilde yorumlar yazmanız asla iyi niyetli yorumlar değildi. Olamaz da. Şahsım hakkında resmen atıp tuttunuz. Aklımın ucundan bile geçmeyen düşünceleri, fikirleri sizin şahsıma yazdığınız yorumunuzda okudum. Evet, yorumunuz yalnızca şahsıma saldırmak amaçlı idi. Içinde konu sahibine yararlı olacak herhangi bir fikir, bir öneri bile yoktu. Hızınızı alamayıp yazdıklarınızla ismini, yüzünü dahi bilmediğiniz bir kişi hakkında olmayacak bir profil çıkardınız. Sonradan yorumu editlemeniz ve o cümlelerini silmeniz, o yazılanları yok saymama yardımcı olmuyor.
Umarım bundan sonra daha dikkatli yazarsınız, tanımadığınız insanlar hakkında ithamlarda bulunmazsınız.
Sağlıcakla
Japon Balığım
[QUOTE=HakanYILDIZ] Meali: Ben yaptım, zararı olmadı, demek ki en doğrusu bu, bilimsel gerçekleri elimin tersiyle itmek de benim hakkım. Siz kim oluyorsunuz da benim doğru dediğime yanlış diyorsunuz. Her şeyde olduğu gibi bu konuda da tek doğru benim dediğimdir.
Tefsiri: Burada Sayın Çin Çin, tecrübesinin tüm akvaryumculardan, kendisinden daha tecrübelilerden, akvaristlerden, bilim insanlarından daha fazla olduğunu iddia etmiş. [U]Kendi tecrübelerinin ayrıntılarını paylaşıp, bu şartlarda yaptım, oldu demek yerine[/U], genel kanı telkin etmeye yeltenip, altı boş iddiasını hoyratça savurmuş bir forum sayfasında. (Altı boş olmasının gerekçesi: uzun araştırmalar, düzenli yapılan ölçüm değerleri, bilimsel makaleler... vs. ile iddiasını genel kabul görecek bir şekilde desteklememiş olması.) [/U][/QUOTE]
Şu yazdıklarınızı bir okuyun. O kadar gülünç ki... Tam olarak nerede daha tecrübeli akvaristlerden, bilim insanlarından tecrübeli olduğumu iddia etmişim? Hayal mi görüyorsunuz? Okuduğunuzu mu anlamıyorsunuz?
Bir de meali şu bu demişsiniz. Şaka mısınız? Ne meali? Orada açıkça kendi tecrübem, evet yeterli oluyor cümlesini bilim insanlarına kadar getirmişsiniz. Aklımdan geçmeyen iddiaları, yorumumda hiç kullanmadığım kelimelerle [B]argumentum ad hominem[/B] yaparak asıl burada linç yapan siz olmuşsunuz.
Ama size bir şey söyleyeyim, yazdıklarınızı ciddiye almıyorum. Yerine bir tavsiye de bulunuyorum: Gidin, başka işlerle meşgul olun. Belli ki canınız çok sıkılıyor. Hayat sizin için çok sıkıcı olmalı.
Daha da alıntılayıp yazmayın. NOKTA
[QUOTE=HakanYILDIZ] Meali: Ben yaptım, zararı olmadı, demek ki en doğrusu bu, bilimsel gerçekleri elimin tersiyle itmek de benim hakkım. Siz kim oluyorsunuz da benim doğru dediğime yanlış diyorsunuz. Her şeyde olduğu gibi bu konuda da tek doğru benim dediğimdir.
Tefsiri: Burada Sayın Çin Çin, tecrübesinin tüm akvaryumculardan, kendisinden daha tecrübelilerden, akvaristlerden, bilim insanlarından daha fazla olduğunu iddia etmiş. [U]Kendi tecrübelerinin ayrıntılarını paylaşıp, bu şartlarda yaptım, oldu demek yerine[/U], genel kanı telkin etmeye yeltenip, altı boş iddiasını hoyratça savurmuş bir forum sayfasında. (Altı boş olmasının gerekçesi: uzun araştırmalar, düzenli yapılan ölçüm değerleri, bilimsel makaleler... vs. ile iddiasını genel kabul görecek bir şekilde desteklememiş olması.) [/U][/QUOTE]
Şu yazdıklarınızı bir okuyun. O kadar gülünç ki... Tam olarak nerede daha tecrübeli akvaristlerden, bilim insanlarından tecrübeli olduğumu iddia etmişim? Hayal mi görüyorsunuz? Okuduğunuzu mu anlamıyorsunuz?
Bir de meali şu bu demişsiniz. Şaka mısınız? Ne meali? Orada açıkça kendi tecrübem, evet yeterli oluyor cümlesini bilim insanlarına kadar getirmişsiniz. Aklımdan geçmeyen iddiaları, yorumumda hiç kullanmadığım kelimelerle [B]argumentum ad hominem[/B] yaparak asıl burada linç yapan siz olmuşsunuz.
Ama size bir şey söyleyeyim, yazdıklarınızı ciddiye almıyorum. Yerine bir tavsiye de bulunuyorum: Gidin, başka işlerle meşgul olun. Belli ki canınız çok sıkılıyor. Hayat sizin için çok sıkıcı olmalı.
Daha da alıntılayıp yazmayın. NOKTA
Japon Balığım
[QUOTE=HOPPALA] Dış filtre olunca ayda 1 su değişimi yeterli mi oluyormuş. =) [/QUOTE]
Evet, yeterli oluyor. Bizzat kullanıyorum. Tecrübe ile sabit.
[QUOTE=HOPPALA] Dış filtre olunca ayda 1 su değişimi yeterli mi oluyormuş. =) [/QUOTE]
Evet, yeterli oluyor. Bizzat kullanıyorum. Tecrübe ile sabit.
Beta Balığı
[QUOTE=Kübra_6434] Çok teşekkürler yorumunuz için. Ama birşeyi daha merak ediyorum. Balığı erkek olarak ben seçtim ve emin olmak istiyorum. Acaba balığımın cinsiyeti nedir? [:?]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Merak ettiğim bir şey daha var. Balığı ben erkek olarak seçtim ama tam emin olmak istiyorum. Acaba balığım erkekmi? [/QUOTE]
Erkek duruyor. Iyileştiginde daha net anlaşılır. Camdaki yansımasıyla kavga ediyorsa erkektir.
[QUOTE=Kübra_6434] Çok teşekkürler yorumunuz için. Ama birşeyi daha merak ediyorum. Balığı erkek olarak ben seçtim ve emin olmak istiyorum. Acaba balığımın cinsiyeti nedir? [:?]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Merak ettiğim bir şey daha var. Balığı ben erkek olarak seçtim ama tam emin olmak istiyorum. Acaba balığım erkekmi? [/QUOTE]
Erkek duruyor. Iyileştiginde daha net anlaşılır. Camdaki yansımasıyla kavga ediyorsa erkektir.
Japon Balığım
Ikinci el akvaryumlara bakabilirsin. (Sahibinden.com, letgo gibi sitelerde) Daha uyguna bulman için diyorum. Ancak akvaryum alırken bakacağın balık japon olduğu için hacmi de önemli. Bir adet japon bakacağım diyorsan ona göre bir akvaryum alman gerek. [B]Japonlar için hacim çok önemli. Bir adet japon için en az 30-40 litrelik bir akvaryum gerekli.[/B] [K]Ve yüzmesi için uzunluğu olan bir akvaryum.[/K] Ileride bir iki japon daha eklerim dersen, akvaryumu şimdiden daha büyük al.
Bunun dışında, ısıtıcı, hava taşı, kum (japonlar kum eşelemeyi sever) mutlaka alman gerekecek. [B]Isıtıcı max 24 dereceyi geçmesin. [/B]Japon soğuk su balığıdır. Çok sıcak suda uyuşur. Balığın sağlıklı ve uzun yaşamasını istiyorsan, hava taşı çok önemli. [K]Fazla fazla oksijen gerek suya.[/K] [B]Bir de haftada en az 1 defa düzenli su değişimi yapman gerek. [/B]Bir diğer öneri de dış filtre edinebilirsin. O zaman ayda 1 yapman yeterli olacaktır. [B]Su değişimini suyun %20-30unu değiştirecek şekilde yapmalısın.
[/B]
Bir iki tane anubias nana bitki de
eklersen suyun kalitesini arttırır. Anubiaslar kuma gömülmüyor. Lav kırığına ya da uygun ufak bir taşa misina ile bağlayabilirsin.
[B]Japonu yemlerken ölçüye dikkat et.[/B] Günde 2 defa az az olmalı. [K]Haftada en az 1 gün hiç yemleme. Balığın sindirimi için gerekli bu. [/K]
Mutlaka [B]bitkisel[/B] ağırlıklı yem ile besle. Ve diyetine gerçek sebzeler ekle (salatalık içi, haşlanmış bezelyenin içi gibi)
Ikinci el akvaryumlara bakabilirsin. (Sahibinden.com, letgo gibi sitelerde) Daha uyguna bulman için diyorum. Ancak akvaryum alırken bakacağın balık japon olduğu için hacmi de önemli. Bir adet japon bakacağım diyorsan ona göre bir akvaryum alman gerek. [B]Japonlar için hacim çok önemli. Bir adet japon için en az 30-40 litrelik bir akvaryum gerekli.[/B] [K]Ve yüzmesi için uzunluğu olan bir akvaryum.[/K] Ileride bir iki japon daha eklerim dersen, akvaryumu şimdiden daha büyük al.
Bunun dışında, ısıtıcı, hava taşı, kum (japonlar kum eşelemeyi sever) mutlaka alman gerekecek. [B]Isıtıcı max 24 dereceyi geçmesin. [/B]Japon soğuk su balığıdır. Çok sıcak suda uyuşur. Balığın sağlıklı ve uzun yaşamasını istiyorsan, hava taşı çok önemli. [K]Fazla fazla oksijen gerek suya.[/K] [B]Bir de haftada en az 1 defa düzenli su değişimi yapman gerek. [/B]Bir diğer öneri de dış filtre edinebilirsin. O zaman ayda 1 yapman yeterli olacaktır. [B]Su değişimini suyun %20-30unu değiştirecek şekilde yapmalısın.
[/B]
Bir iki tane anubias nana bitki de
eklersen suyun kalitesini arttırır. Anubiaslar kuma gömülmüyor. Lav kırığına ya da uygun ufak bir taşa misina ile bağlayabilirsin.
[B]Japonu yemlerken ölçüye dikkat et.[/B] Günde 2 defa az az olmalı. [K]Haftada en az 1 gün hiç yemleme. Balığın sindirimi için gerekli bu. [/K]
Mutlaka [B]bitkisel[/B] ağırlıklı yem ile besle. Ve diyetine gerçek sebzeler ekle (salatalık içi, haşlanmış bezelyenin içi gibi)
Beta Balığı
Fizyolojik ve psikolojik iyileşmesi için doğru beslenme kadar uygun bitkili bir tank da hazırlamalısın. (Eğer halihazırda yoksa)
Kendini güvende hissedebileceği, etrafı keşfedebileceği, kendini ait hissedeceği bir tank. Min 25-30 litrelik bir akvaryum olmalı. Forumda ve Google'da detayları kolaylıkla bulabilirsin.
Fizyolojik ve psikolojik iyileşmesi için doğru beslenme kadar uygun bitkili bir tank da hazırlamalısın. (Eğer halihazırda yoksa)
Kendini güvende hissedebileceği, etrafı keşfedebileceği, kendini ait hissedeceği bir tank. Min 25-30 litrelik bir akvaryum olmalı. Forumda ve Google'da detayları kolaylıkla bulabilirsin.
Japonların Bu Şekilde Davranması Normal Mi?
Fanustan alıp onlara bir akvaryum kurmanız çok yerinde olmuş. Ancak akvaryumunuz japon türü için hâlâ hacim açısından ufak. Her bir japon için [B]min 20 lt[/B] uygun diye geçer. Tabii hacim ne kadar büyürse japon türü için o kadar iyi. Sebebine gelirsek, suyu hızla kirleten akvaryum balıkları arasında japonlar birinci sıradadır. Aşırı dışkılarlar. Ama yalnızca bununla kirletmezler. Japon sadece yüzdüğü anda bile her hareketinde sudaki amonyağı arttırır. Bu yüzden hacim önemli. Yakın gelecekte hacmi geniş bir tank alırsanız, elinizdeki tankı karantina tankı olarak kullanabilirsiniz. Yani
bir hastalık olduğu zaman hasta olan balığı alıp bu tanka koyabilirsiniz.
Japon beslerken dikkat edilmesi gerekenler;
[B]1. Yemleme[/B]
Sık yemleme yapmayın. Az yemeleme yapın. Japonlar oburdur, sürekli yer. Doyma hissi yoktur. Bitkisel ağırlıklı yem kullanın. Hatta diyetlerine sebze ekleyin. (Haşlanmış bezelye içi, salatalık içi, haşlanmış ıspanak gibi) Günde 2 defa -sabah akşam olmak üzere yemleme yapmanız yeterli olacaktır. Haftada 1 kez ise hiç yem vermeyin. Bu sayede balıklarda sindirim sorununun önüne geçmiş olursunuz. Balıklar açlıktan ölmez, çok yemlemeden ölür.
[B]2. Su değişimi[/B]
Haftada en az 1 defa min %20 olacak şekilde su değişimi uygulayın. Ama tavsiyem, dış filtre almanız. Dış filtre alırsanız, su değişimleriniz azalır. Üstelik balıklar uzun süreli sağlıklı koşullara sahip olur. Dış filtre alırsanız, içine uygun filtrasyon yapacak malzemeler de almanız gerekecek.
[B]3. Isı [/B]
Min 18, max 24 ısı japon balıkları için uygundur. Daha fazlası uyuşturur, sonuçta soğuk su balıklarıdır. Ancak 18 derecenin altına da düşmesi tavsiye edilmez, nitekim koi türleri değiller ve bir pond'da yaşamıyorlar.
[B]4. Işık[/B]
Çok güçlü olmayan, parlak olmayan bir led kullanabilirsiniz. Kesinlikle geceleri kapatmanız gerek, balıkların da karanlığa ihtiyacı var. Gün içerisinde de ışık belli saatler kapalı olursa iyi olur.
[B]5. Dekorasyon[/B]
Balıkların bedenlerine zarar verecek sivri, keskin hiçbir dekorasyon olmamalı. Yapay ve suya salınım yapacak herhangi bir dekor da olmamalı. Saklanabilecekleri bir balık yuvası alabilirsiniz.
[B]5. Bitki[/B]
Normalde japonlar bitkili tanklar için uygun değildir. Bitkileri sağlam bırakmazlar, yerler. Ancak yemekte tereddüt edecekleri bitkiler mevcut. Anubias gibi kalın yapraklı bitkileri tankınıza ekleyebilirsiniz. Bitki şart değil elbette, ancak sudaki fazla nitratı emmekte yardımcı olurlar. Ayrıca dekor açısından da güzel bir görüntü oluştururlar. Anubias alırsanız aklınızda olsun, bu bitki türü loş ışık sever. Işığın tam altına gelmemeli yoksa zamanla üstleri yosun tutabilir.
Şimdilik aklıma gelen ilk önemli unsurlar bunlar. Sorunuz olursa yazabilirsiniz.
Fanustan alıp onlara bir akvaryum kurmanız çok yerinde olmuş. Ancak akvaryumunuz japon türü için hâlâ hacim açısından ufak. Her bir japon için [B]min 20 lt[/B] uygun diye geçer. Tabii hacim ne kadar büyürse japon türü için o kadar iyi. Sebebine gelirsek, suyu hızla kirleten akvaryum balıkları arasında japonlar birinci sıradadır. Aşırı dışkılarlar. Ama yalnızca bununla kirletmezler. Japon sadece yüzdüğü anda bile her hareketinde sudaki amonyağı arttırır. Bu yüzden hacim önemli. Yakın gelecekte hacmi geniş bir tank alırsanız, elinizdeki tankı karantina tankı olarak kullanabilirsiniz. Yani
bir hastalık olduğu zaman hasta olan balığı alıp bu tanka koyabilirsiniz.
Japon beslerken dikkat edilmesi gerekenler;
[B]1. Yemleme[/B]
Sık yemleme yapmayın. Az yemeleme yapın. Japonlar oburdur, sürekli yer. Doyma hissi yoktur. Bitkisel ağırlıklı yem kullanın. Hatta diyetlerine sebze ekleyin. (Haşlanmış bezelye içi, salatalık içi, haşlanmış ıspanak gibi) Günde 2 defa -sabah akşam olmak üzere yemleme yapmanız yeterli olacaktır. Haftada 1 kez ise hiç yem vermeyin. Bu sayede balıklarda sindirim sorununun önüne geçmiş olursunuz. Balıklar açlıktan ölmez, çok yemlemeden ölür.
[B]2. Su değişimi[/B]
Haftada en az 1 defa min %20 olacak şekilde su değişimi uygulayın. Ama tavsiyem, dış filtre almanız. Dış filtre alırsanız, su değişimleriniz azalır. Üstelik balıklar uzun süreli sağlıklı koşullara sahip olur. Dış filtre alırsanız, içine uygun filtrasyon yapacak malzemeler de almanız gerekecek.
[B]3. Isı [/B]
Min 18, max 24 ısı japon balıkları için uygundur. Daha fazlası uyuşturur, sonuçta soğuk su balıklarıdır. Ancak 18 derecenin altına da düşmesi tavsiye edilmez, nitekim koi türleri değiller ve bir pond'da yaşamıyorlar.
[B]4. Işık[/B]
Çok güçlü olmayan, parlak olmayan bir led kullanabilirsiniz. Kesinlikle geceleri kapatmanız gerek, balıkların da karanlığa ihtiyacı var. Gün içerisinde de ışık belli saatler kapalı olursa iyi olur.
[B]5. Dekorasyon[/B]
Balıkların bedenlerine zarar verecek sivri, keskin hiçbir dekorasyon olmamalı. Yapay ve suya salınım yapacak herhangi bir dekor da olmamalı. Saklanabilecekleri bir balık yuvası alabilirsiniz.
[B]5. Bitki[/B]
Normalde japonlar bitkili tanklar için uygun değildir. Bitkileri sağlam bırakmazlar, yerler. Ancak yemekte tereddüt edecekleri bitkiler mevcut. Anubias gibi kalın yapraklı bitkileri tankınıza ekleyebilirsiniz. Bitki şart değil elbette, ancak sudaki fazla nitratı emmekte yardımcı olurlar. Ayrıca dekor açısından da güzel bir görüntü oluştururlar. Anubias alırsanız aklınızda olsun, bu bitki türü loş ışık sever. Işığın tam altına gelmemeli yoksa zamanla üstleri yosun tutabilir.
Şimdilik aklıma gelen ilk önemli unsurlar bunlar. Sorunuz olursa yazabilirsiniz.
Hediye Salyangoz ;)
Büyük ihtimal Helena (katil) salyangozu
Büyük ihtimal Helena (katil) salyangozu
Bitki Kumunu Yıkamadan Koydum
Mekanik filtreleme yapmalısın. Dış filtre gerek bunun için de. Ya da üşenmeyip suyu boşaltılıp kumu küvette vs yıkamalısın.
Mekanik filtreleme yapmalısın. Dış filtre gerek bunun için de. Ya da üşenmeyip suyu boşaltılıp kumu küvette vs yıkamalısın.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 27 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
