ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Haziran 2022 07:56
Son Ziyaret:
21 Haziran 2026 01:49
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Tarhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Tarhan
SON 10 MESAJI
Derece Ayarlıyamıyorum
[QUOTE=RecepOnar][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231305261.jpg[/IMG]
Merhaba, böyle bir ısıtıcıya sahibim fakat ısıyı ayarlayabileceğim bir yer bulamadım.
60 litrelik bir akvaryuma sahibim bu ısıtıcı benim akvaryumum için çok mu aşırı
24-26 derecelerde kalmasını istiyorum sıcaklığın [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231304151.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba... Isıtıcınız Eheim thermopreset 200... Ayarı yoktur ve akvaryum suyunu 25 santigrat dereceye (az bir hata payı ile) sabitler...
Evet, akvaryumunuza fazla gelir... 300 litre civarı akvaryumlarda kullanılacağı ve maksimum 400 litrelik akvaryumlara hizmet vereceği Eheim tarafından belirtilmiştir.
60 litrelik bir akvaryumda kullanılmasının özellikle iki açıdan sakıncalı olacağını düşünüyorum. Birincisini gözlemlerime dayanarak söylüyorum: Termostat, ısıtıcıyı durdurduktan sonra bile güçlü ısıtıcı soğurken suyu ısıtmakta ve bu da az su söz konusu olduğunda dereceyi biraz daha artırmakta... İkincisi ise, herhangi termostat arızasında müdahale etmekte çok geç kalmanız olası...
Bence kullanmayın... Aslında suyu tam istediğiniz sıcaklığa sabitleyecek kaliteli bir ürün Eheim Thermopreset... Daha düşük güce sahip olanını öneririm:
https://eheim.com/en_GB/aquatics/technology/aquarium-heaters/thermopreset/thermopreset-200?c=1857
[QUOTE=RecepOnar][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231305261.jpg[/IMG]
Merhaba, böyle bir ısıtıcıya sahibim fakat ısıyı ayarlayabileceğim bir yer bulamadım.
60 litrelik bir akvaryuma sahibim bu ısıtıcı benim akvaryumum için çok mu aşırı
24-26 derecelerde kalmasını istiyorum sıcaklığın [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231304151.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba... Isıtıcınız Eheim thermopreset 200... Ayarı yoktur ve akvaryum suyunu 25 santigrat dereceye (az bir hata payı ile) sabitler...
Evet, akvaryumunuza fazla gelir... 300 litre civarı akvaryumlarda kullanılacağı ve maksimum 400 litrelik akvaryumlara hizmet vereceği Eheim tarafından belirtilmiştir.
60 litrelik bir akvaryumda kullanılmasının özellikle iki açıdan sakıncalı olacağını düşünüyorum. Birincisini gözlemlerime dayanarak söylüyorum: Termostat, ısıtıcıyı durdurduktan sonra bile güçlü ısıtıcı soğurken suyu ısıtmakta ve bu da az su söz konusu olduğunda dereceyi biraz daha artırmakta... İkincisi ise, herhangi termostat arızasında müdahale etmekte çok geç kalmanız olası...
Bence kullanmayın... Aslında suyu tam istediğiniz sıcaklığa sabitleyecek kaliteli bir ürün Eheim Thermopreset... Daha düşük güce sahip olanını öneririm:
https://eheim.com/en_GB/aquatics/technology/aquarium-heaters/thermopreset/thermopreset-200?c=1857
Yemdeki Mavi Şey Nedir?
[QUOTE=Ali kerem]Dediğiniz şeyi tam analayamamdım ama akvaryumdan çıkarıdm ve renkli kısımd aminik bir parça vardı mavi renkli[/QUOTE]
Minik parça var ise dediğim gibi spirulina olduğunu düşünüyorum. Aşağıdaki videonun 15. saniyesine bakabilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=nyLJqJzNSk8
Spirulina, besin takviyesi olarak insanlar için de toz veya tablet olarak üretiliyor. Ben balıklarıma insanlar için piyasaya sürülen tabletleri, zaman zaman küçük parçalara ayırarak veriyorum. Çabuk çözünebildiklerinden eğer ellerim ıslak ya da nemliyse elimi de boyuyorlar. Renk de tutuyor.
[QUOTE=Ali kerem]Dediğiniz şeyi tam analayamamdım ama akvaryumdan çıkarıdm ve renkli kısımd aminik bir parça vardı mavi renkli[/QUOTE]
Minik parça var ise dediğim gibi spirulina olduğunu düşünüyorum. Aşağıdaki videonun 15. saniyesine bakabilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=nyLJqJzNSk8
Spirulina, besin takviyesi olarak insanlar için de toz veya tablet olarak üretiliyor. Ben balıklarıma insanlar için piyasaya sürülen tabletleri, zaman zaman küçük parçalara ayırarak veriyorum. Çabuk çözünebildiklerinden eğer ellerim ıslak ya da nemliyse elimi de boyuyorlar. Renk de tutuyor.
Yemdeki Mavi Şey Nedir?
[QUOTE=Ali kerem][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044001.jpg[/IMG]
Tedbir amaçlı kırdım diğer yarısını attım bu nedir[:?][/QUOTE]
Spirulina Wafers içindeki yalın spirulina gibi görünüyor. Mavi-yeşil alg de denen spirulina, zengin içeriğiyle, özellikle bitkisel beslenen balıkların vazgeçilmezidir.
Ben ıslanmış spirulinanın yayılmasına benzettim. Bir cımbızla veya tırnağınızla yoklayın, bir kırıntı var gibiyse muhtemelen spirulinadır.[EDIT]SveH,2023-11-01 21:57:10[/EDIT]
[QUOTE=Ali kerem][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044001.jpg[/IMG]
Tedbir amaçlı kırdım diğer yarısını attım bu nedir[:?][/QUOTE]
Spirulina Wafers içindeki yalın spirulina gibi görünüyor. Mavi-yeşil alg de denen spirulina, zengin içeriğiyle, özellikle bitkisel beslenen balıkların vazgeçilmezidir.
Ben ıslanmış spirulinanın yayılmasına benzettim. Bir cımbızla veya tırnağınızla yoklayın, bir kırıntı var gibiyse muhtemelen spirulinadır.[EDIT]SveH,2023-11-01 21:57:10[/EDIT]
Hangi Isıtıcı Alınır?
[QUOTE=bilgekeci]Malum havalar soğumaya başladı. Akvaryum sıcak odada bulunsa da sıcaklık çok dalgalanmasını istemiyorum.
Tetra, eheim, aquael, sera bu markalardan hangi ısıtıcı önerirsiniz?
Bitkili akvaryum 35 Lt[/QUOTE]
Ben de Eheim kullandığım akvaryumlarımda memnun kalanlardanım. Ürüne (marka ve modele) karar verdikten sonra iyi fiyat araştırması yapmanızı ve indirim kollamanızı öneririm. Malumunuz, aynı ürün çok değişik fiyatlara satılabiliyor.
[QUOTE=bilgekeci]Malum havalar soğumaya başladı. Akvaryum sıcak odada bulunsa da sıcaklık çok dalgalanmasını istemiyorum.
Tetra, eheim, aquael, sera bu markalardan hangi ısıtıcı önerirsiniz?
Bitkili akvaryum 35 Lt[/QUOTE]
Ben de Eheim kullandığım akvaryumlarımda memnun kalanlardanım. Ürüne (marka ve modele) karar verdikten sonra iyi fiyat araştırması yapmanızı ve indirim kollamanızı öneririm. Malumunuz, aynı ürün çok değişik fiyatlara satılabiliyor.
Elma Salyangoz Yumurtası.
[QUOTE=Laye][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839501.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba aylardır beklediğim elma salyangozum sonun da dün yumurtladı. İlk kez canlı şahit oldum. Saat 12 de başladı 4.30 da bitti dizmesi. Motoru mem olsun diye yönünü değiştirdim. Yumurta salkımı üzerin de şimdi bir adet damla var.
Mem sizce çok mu? Ne kadar bir şey olmalı? Ne yapmam lazım? İlk yumurta ve kaybetmek istemiyorum. Sizce bu yumurtayı bir kapta mı yoksa akvaryum da mı tutayım. Balıklar kesin yer ( Japon) . Altına bir yavruluk gibi bir şey mı yapayım. 9 elmam var sizce daha yumurtlar mı? Gerçekten baya sevindim kaç saat oturup izledim benim için çok önemli bilen biri yardım ederse sevinirim iyi hobiler... Bu arada hiç çifleştiklerini göremedim sizce boş olur mu? Bir kaç yerde okudum tek başına yumurtlayanlar da olmuş sizce böyle bir şey de olur mu? Ama 9 elma salyangozum var yani pek mümkün de gözükmüyor ama korkmadım değil. [/QUOTE]
En uygun yeri seçmiştir. Müdahale etmemeniz en iyisi idi. Ama kolay bozulmaz yumurtalar. Eski hâle getirebilirseniz getirin motorun yönünü. Size gereken, ''ıslak olmayan nemli bir ortam''.
Yavrular çıktıktan sonra Japonlar yutabilir endişesine karşı yumurtaları, yavruluk içerisinde yüzen bir strafor üzerine de koyabilirsiniz.
Ya da bulundukları yerde çıkmaya başlamalarını takip edip o vakit korumaya alabilirsiniz.
Eşeyli üreyen canlılardır.
Sizi şaşırtacak şekilde hızlı üreyeceklerdir.
Aşağıdaki linkteki yazıyı okumadıysanız buyurun lütfen:
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozlari_hakkinda_sikca_sorulan_sorular_k91865_sn1.asp
[QUOTE=Laye][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839501.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba aylardır beklediğim elma salyangozum sonun da dün yumurtladı. İlk kez canlı şahit oldum. Saat 12 de başladı 4.30 da bitti dizmesi. Motoru mem olsun diye yönünü değiştirdim. Yumurta salkımı üzerin de şimdi bir adet damla var.
Mem sizce çok mu? Ne kadar bir şey olmalı? Ne yapmam lazım? İlk yumurta ve kaybetmek istemiyorum. Sizce bu yumurtayı bir kapta mı yoksa akvaryum da mı tutayım. Balıklar kesin yer ( Japon) . Altına bir yavruluk gibi bir şey mı yapayım. 9 elmam var sizce daha yumurtlar mı? Gerçekten baya sevindim kaç saat oturup izledim benim için çok önemli bilen biri yardım ederse sevinirim iyi hobiler... Bu arada hiç çifleştiklerini göremedim sizce boş olur mu? Bir kaç yerde okudum tek başına yumurtlayanlar da olmuş sizce böyle bir şey de olur mu? Ama 9 elma salyangozum var yani pek mümkün de gözükmüyor ama korkmadım değil. [/QUOTE]
En uygun yeri seçmiştir. Müdahale etmemeniz en iyisi idi. Ama kolay bozulmaz yumurtalar. Eski hâle getirebilirseniz getirin motorun yönünü. Size gereken, ''ıslak olmayan nemli bir ortam''.
Yavrular çıktıktan sonra Japonlar yutabilir endişesine karşı yumurtaları, yavruluk içerisinde yüzen bir strafor üzerine de koyabilirsiniz.
Ya da bulundukları yerde çıkmaya başlamalarını takip edip o vakit korumaya alabilirsiniz.
Eşeyli üreyen canlılardır.
Sizi şaşırtacak şekilde hızlı üreyeceklerdir.
Aşağıdaki linkteki yazıyı okumadıysanız buyurun lütfen:
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozlari_hakkinda_sikca_sorulan_sorular_k91865_sn1.asp
Karides Tankında Gezinen Minik Garip Yaratıklar
[QUOTE=osmandbnl]
''Arkadaşlar karides tankımda bugün gözüme çarpan minik bit gibi pire gibi gezinen canlılar dikkatimi çekti. Yavru salyangoz gibi değiiler. Hızlı bir şekilde yürüyorlar. Karides yavruları olabilir mi diye düşündüm ama bildiğim kadarıyla onlar daha şeffaf ve daha büyük oluyorlar. Kaliteli video kaydım mevcut onu da konuya eklemeye çalışacağım. Arkadaşların yorumlarının bekliyorum. Herkese iyi hobiler.''
Görebildiğim kadarıyla Cyclops'a (aratabilirsiniz) benziyor. Az yemleme ve düzenli su değişimi tavsiye ederim.
[QUOTE=osmandbnl]
''Arkadaşlar karides tankımda bugün gözüme çarpan minik bit gibi pire gibi gezinen canlılar dikkatimi çekti. Yavru salyangoz gibi değiiler. Hızlı bir şekilde yürüyorlar. Karides yavruları olabilir mi diye düşündüm ama bildiğim kadarıyla onlar daha şeffaf ve daha büyük oluyorlar. Kaliteli video kaydım mevcut onu da konuya eklemeye çalışacağım. Arkadaşların yorumlarının bekliyorum. Herkese iyi hobiler.''
Görebildiğim kadarıyla Cyclops'a (aratabilirsiniz) benziyor. Az yemleme ve düzenli su değişimi tavsiye ederim.
Tubifex Kumdan Uzaklaştırma
''Attığım tubifexlerin içinde kesilmemiş olan 5-10 tanesi kuma gömdü kendini. Bunların orada üremesi neyse fakat ölüp suyu kirletmeleri problem. Kumun içinden uzaklaştırmak için bir yol veya oradan ayıklayıp yiyecek bir balık tavsiyesi istiyorum. Yapıcı yorum yaparsanız sevinirim.''
Kumunuz ince taneliyse, Corydoras'lar bulup yiyeceklerdir.
''Attığım tubifexlerin içinde kesilmemiş olan 5-10 tanesi kuma gömdü kendini. Bunların orada üremesi neyse fakat ölüp suyu kirletmeleri problem. Kumun içinden uzaklaştırmak için bir yol veya oradan ayıklayıp yiyecek bir balık tavsiyesi istiyorum. Yapıcı yorum yaparsanız sevinirim.''
Kumunuz ince taneliyse, Corydoras'lar bulup yiyeceklerdir.
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
''[QUOTE=myazar]
İlginiz için teşekkür ederim. Çok konuşmaktan ziyade fikirlerinizi dinlemek ve elimden gelebildiğince öğrenip uygulamak benim için çok önemli. Lütfen her türlü düşüncenizi olması gerekeni yazmaktan çekinmeyin. Bu hobiye yeni başlamış sayılırız.
Pet şişeyi ne yapacağımızı bilemediğimiz için şuan aklımıza gelen ilk çözümdü. İğne ile 45-50 delik deldik. Akvaryumun içine sabitledik. Akvaryumdaki aynı su ile kullanıyoruz şuan.
Ek olarak yavruluk için planladığım elimde 5L bir akvaryum var, fakat ona uygun ısıtıcı ve filtrem yok. Filtre alsam balıklarımı çeker diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum
Forumdan yavruluktan yavruların kaçmaması için elimizdeki yavruluğa bayan çorabı kullanılması uygun olduğunu okudum.
Ayrıca ne zaman beslemeye başlamalıyım? Hemen başlayayım mı yoksa biraz beklemeli miyim? Elimde şuan tropical mix var ezip az az vermeyi düşünüyorum.
İnşallah sağlıkla büyütürüm :)''
İnşallah...
Bir sonraki macera için de daha sağlıklı bir yavruluk gerekecek. Kadın çorabı gibi çözümlerin de plastik yavruluklarda kullanımı daha kolay. DIY çözümler geliştirebilirsiniz tabii her zaman.
Emir Bey'in dediği gibi tek tür bakıp (sadece lepistes mesela) bol saklanma alanı oluşturmanız, tercih edilen bir yöntemdir. Hem kendinizi sıkıntılı takipten kurtarır hem annenin strese girmesini engeller hem de doğal seleksiyonun bir şekilde işlemesini sağlarsınız. Bir de balık sayınız arttıkça (artış hızına şaşırabilirsiniz) yeni alanlara ihtiyaç da kaçınılmaz hâle gelecektir.
Ayrı bir yavru akvaryumu kurmanız mantıklı tabii ki ama 5 litre biraz yetersiz olur. Küçük akvaryumlar, şartların dalgalanmasına açık olduğundan daha zor bakılır. Pipo filtre kolay ve uygun bir çözümdür. Isıtıcı da almalısınız bence. Yavru akvaryumunun bir nebze daha sıcak olması, yavruların gelişimini hızlandıracaktır. Çok az olmak kaydıyla, büyüklerin yemini ezerek, yemlemeye başlayabilirsiniz. Yavrular için toz spirulina ve kabuksuz artemia (önce ıslatmanız, balığın karnında şişmesini engeller) da tavsiye ederim.
Başlığın dışına taştık epey... Hayırlı olsun tekrar.
''[QUOTE=myazar]
İlginiz için teşekkür ederim. Çok konuşmaktan ziyade fikirlerinizi dinlemek ve elimden gelebildiğince öğrenip uygulamak benim için çok önemli. Lütfen her türlü düşüncenizi olması gerekeni yazmaktan çekinmeyin. Bu hobiye yeni başlamış sayılırız.
Pet şişeyi ne yapacağımızı bilemediğimiz için şuan aklımıza gelen ilk çözümdü. İğne ile 45-50 delik deldik. Akvaryumun içine sabitledik. Akvaryumdaki aynı su ile kullanıyoruz şuan.
Ek olarak yavruluk için planladığım elimde 5L bir akvaryum var, fakat ona uygun ısıtıcı ve filtrem yok. Filtre alsam balıklarımı çeker diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum
Forumdan yavruluktan yavruların kaçmaması için elimizdeki yavruluğa bayan çorabı kullanılması uygun olduğunu okudum.
Ayrıca ne zaman beslemeye başlamalıyım? Hemen başlayayım mı yoksa biraz beklemeli miyim? Elimde şuan tropical mix var ezip az az vermeyi düşünüyorum.
İnşallah sağlıkla büyütürüm :)''
İnşallah...
Bir sonraki macera için de daha sağlıklı bir yavruluk gerekecek. Kadın çorabı gibi çözümlerin de plastik yavruluklarda kullanımı daha kolay. DIY çözümler geliştirebilirsiniz tabii her zaman.
Emir Bey'in dediği gibi tek tür bakıp (sadece lepistes mesela) bol saklanma alanı oluşturmanız, tercih edilen bir yöntemdir. Hem kendinizi sıkıntılı takipten kurtarır hem annenin strese girmesini engeller hem de doğal seleksiyonun bir şekilde işlemesini sağlarsınız. Bir de balık sayınız arttıkça (artış hızına şaşırabilirsiniz) yeni alanlara ihtiyaç da kaçınılmaz hâle gelecektir.
Ayrı bir yavru akvaryumu kurmanız mantıklı tabii ki ama 5 litre biraz yetersiz olur. Küçük akvaryumlar, şartların dalgalanmasına açık olduğundan daha zor bakılır. Pipo filtre kolay ve uygun bir çözümdür. Isıtıcı da almalısınız bence. Yavru akvaryumunun bir nebze daha sıcak olması, yavruların gelişimini hızlandıracaktır. Çok az olmak kaydıyla, büyüklerin yemini ezerek, yemlemeye başlayabilirsiniz. Yavrular için toz spirulina ve kabuksuz artemia (önce ıslatmanız, balığın karnında şişmesini engeller) da tavsiye ederim.
Başlığın dışına taştık epey... Hayırlı olsun tekrar.
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
''[QUOTE=myazar]Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.''
Hayırlı olsun. Heyecanınıza ortak ettiğiniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Şimdi yeni bir aşamadasınız. Pet şişe sıkıntılı, ancak kısa süreli geçici bir çözüm sizin için. Havalandırma ve su değerlerinin kötüye gitmesi problemiyle karşı karşıyasınız. Ayrıca, üstü açık olduğu için, özellikle yine kılıçlar içine atlayabilir. Yapmanız gereken ya bir yavru akvaryumu kurmak ya da tercihen havalandırmalı, büyükçe ve yarıkları-delikleri sizin ufaklıklara uygun bir yavruluk temin etmek. Yarıkların zemine kadar ulaşmadığı bir yavruluğa bakmanızı da öneririm. Ya da oraları ince bir fileyle dıştan sarıp kapatabilirsiniz. Genelde dibe çöker yavrular. Fazla kenara yanaşırlarsa büyükler oradan da çeker-çekebilir yavruları. Ancak içindeki akvaryumun döngüsüyle uyum içinde olmalı yavruların suyu. Çok konuştum, lisanım sürçtüyse affedin. İnşallah sağlıklı şekilde büyütürsünüz yavruları. [EDIT]SveH,2023-10-17 20:27:55[/EDIT]
''[QUOTE=myazar]Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.''
Hayırlı olsun. Heyecanınıza ortak ettiğiniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Şimdi yeni bir aşamadasınız. Pet şişe sıkıntılı, ancak kısa süreli geçici bir çözüm sizin için. Havalandırma ve su değerlerinin kötüye gitmesi problemiyle karşı karşıyasınız. Ayrıca, üstü açık olduğu için, özellikle yine kılıçlar içine atlayabilir. Yapmanız gereken ya bir yavru akvaryumu kurmak ya da tercihen havalandırmalı, büyükçe ve yarıkları-delikleri sizin ufaklıklara uygun bir yavruluk temin etmek. Yarıkların zemine kadar ulaşmadığı bir yavruluğa bakmanızı da öneririm. Ya da oraları ince bir fileyle dıştan sarıp kapatabilirsiniz. Genelde dibe çöker yavrular. Fazla kenara yanaşırlarsa büyükler oradan da çeker-çekebilir yavruları. Ancak içindeki akvaryumun döngüsüyle uyum içinde olmalı yavruların suyu. Çok konuştum, lisanım sürçtüyse affedin. İnşallah sağlıklı şekilde büyütürsünüz yavruları. [EDIT]SveH,2023-10-17 20:27:55[/EDIT]
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
[QUOTE=myazar]
Şuan itibariyle bende yavruluğa aldım :) bakalım ilk doğum olacak heyecanlıyız :D[/QUOTE]
Bence yavruluğa almakla iyi yaptınız, İnşallah genişçe bir yavruluğunuz vardır. Doğum çok uzak görünmüyor. Başta kılıçlar olmak üzere diğer balıklar yerlerdi yavruları. Heyecanlısınız biliyorum ama loş ve sessiz bir ortam sağlarsanız daha iyi olacaktır.
[QUOTE=myazar]
Şuan itibariyle bende yavruluğa aldım :) bakalım ilk doğum olacak heyecanlıyız :D[/QUOTE]
Bence yavruluğa almakla iyi yaptınız, İnşallah genişçe bir yavruluğunuz vardır. Doğum çok uzak görünmüyor. Başta kılıçlar olmak üzere diğer balıklar yerlerdi yavruları. Heyecanlısınız biliyorum ama loş ve sessiz bir ortam sağlarsanız daha iyi olacaktır.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
