ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gorkembektas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Aralık 2022 07:42
Son Ziyaret:
07 Nisan 2023 15:46
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Görkem BEKTAŞ
Doğum Tarihi:
16 Temmuz 1990
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem BEKTAŞ
SON 8 MESAJI
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Tekrardan merhabalar.
Gördüğüm kadarıyla birleşim yerlerinde geçme yok hiç. Bu şekilde hiç sağlıklı değil. Eğim olması da ayrı bir tehlike. Yüke bindiği zaman yani su dolduğunda zamanla açısal fark artacak ve bir anda yıkılacaktır. Tavsiyem montaj kısmında destek almanızdan yana olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. O zaman ben en iyisi yarın bir demirci ile görüşüp, boyalı profil ile sehpa yaptırayım. Böylesi daha iyi olacak sanıyorum.
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Tekrardan merhabalar.
Gördüğüm kadarıyla birleşim yerlerinde geçme yok hiç. Bu şekilde hiç sağlıklı değil. Eğim olması da ayrı bir tehlike. Yüke bindiği zaman yani su dolduğunda zamanla açısal fark artacak ve bir anda yıkılacaktır. Tavsiyem montaj kısmında destek almanızdan yana olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. O zaman ben en iyisi yarın bir demirci ile görüşüp, boyalı profil ile sehpa yaptırayım. Böylesi daha iyi olacak sanıyorum.
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Uzun bir aradan sonra merhaba tekrar :)
Arkadaşım sağolsun masa işini halletti ama bugün eve getirip yerine koyunca eğim olduğunu fark ettim. Terazi ile bakınca şu an sorun yok masa tam terazide, ama desteklerden dolayı eğim var görünüyor.
Mobilya kaplamaya geçmeden önce yorumlarınıza göre yeni iskelet yapmayı düşünmeye başlayacağım. Ne dersiniz, kullanmaya değer mi ?
[url=https://www.hizliresim.com/r2asjfy][img]https://i.hizliresim.com/r2asjfy.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mfnptbd][img]https://i.hizliresim.com/mfnptbd.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/b6zav39][img]https://i.hizliresim.com/b6zav39.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mrssjnz][img]https://i.hizliresim.com/mrssjnz.jpg[/img][/url]
[B]Tam 90 derecede değil;[/B]
[url=https://www.hizliresim.com/5utz7bm][img]https://i.hizliresim.com/5utz7bm.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/7gu8xop][img]https://i.hizliresim.com/7gu8xop.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5b444k2][img]https://i.hizliresim.com/5b444k2.jpg[/img][/url]
İskeletin tam görünümü;
[url=https://www.hizliresim.com/3bfrsvf][img]https://i.hizliresim.com/3bfrsvf.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/j7n26kj][img]https://i.hizliresim.com/j7n26kj.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/lzr91xu][img]https://i.hizliresim.com/lzr91xu.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/rar61no][img]https://i.hizliresim.com/rar61no.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5xlu69i][img]https://i.hizliresim.com/5xlu69i.jpg[/img][/url]
Uzun bir aradan sonra merhaba tekrar :)
Arkadaşım sağolsun masa işini halletti ama bugün eve getirip yerine koyunca eğim olduğunu fark ettim. Terazi ile bakınca şu an sorun yok masa tam terazide, ama desteklerden dolayı eğim var görünüyor.
Mobilya kaplamaya geçmeden önce yorumlarınıza göre yeni iskelet yapmayı düşünmeye başlayacağım. Ne dersiniz, kullanmaya değer mi ?
[url=https://www.hizliresim.com/r2asjfy][img]https://i.hizliresim.com/r2asjfy.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mfnptbd][img]https://i.hizliresim.com/mfnptbd.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/b6zav39][img]https://i.hizliresim.com/b6zav39.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mrssjnz][img]https://i.hizliresim.com/mrssjnz.jpg[/img][/url]
[B]Tam 90 derecede değil;[/B]
[url=https://www.hizliresim.com/5utz7bm][img]https://i.hizliresim.com/5utz7bm.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/7gu8xop][img]https://i.hizliresim.com/7gu8xop.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5b444k2][img]https://i.hizliresim.com/5b444k2.jpg[/img][/url]
İskeletin tam görünümü;
[url=https://www.hizliresim.com/3bfrsvf][img]https://i.hizliresim.com/3bfrsvf.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/j7n26kj][img]https://i.hizliresim.com/j7n26kj.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/lzr91xu][img]https://i.hizliresim.com/lzr91xu.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/rar61no][img]https://i.hizliresim.com/rar61no.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5xlu69i][img]https://i.hizliresim.com/5xlu69i.jpg[/img][/url]
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=Ahmetkngr]
Ayakdan ziyade sehpanın ana destek yerleri önemli bence.
Bu risk alinmaya değer mi bilemiyorum.
O kadar para harcayıp da Cat diye giderse emekleriniz daha çok üzülürsünüz.
Ya küçük akvaryumlarsan vazgeçin derim yada ana destekleri profilden yapın.
Dolabın ana taşıyıcıları mobilyadan yapılırsa bence riskli bir durum olacak.[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ana destek noktalarını güçlendirdim. Sağ ve soldan mobilyayı sipariş geçerken 36mm MDF yaparak ana iskelete destek olmasını sağlayacağım.
Planyalı kereste siparişlerini de geçtim bakalım yarın teslim alacağım.
[QUOTE=Ahmetkngr]
Ayakdan ziyade sehpanın ana destek yerleri önemli bence.
Bu risk alinmaya değer mi bilemiyorum.
O kadar para harcayıp da Cat diye giderse emekleriniz daha çok üzülürsünüz.
Ya küçük akvaryumlarsan vazgeçin derim yada ana destekleri profilden yapın.
Dolabın ana taşıyıcıları mobilyadan yapılırsa bence riskli bir durum olacak.[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ana destek noktalarını güçlendirdim. Sağ ve soldan mobilyayı sipariş geçerken 36mm MDF yaparak ana iskelete destek olmasını sağlayacağım.
Planyalı kereste siparişlerini de geçtim bakalım yarın teslim alacağım.
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=ukilavuz]O nasıl fiyatlar 14-15 nası versin insanlar.
Kendiniz yaptığınızda maliyet ne kadar oluyor tahminen ?[/QUOTE]
1500 TL İskeletin maliyeti, 7000 TL ise mobilya (akvaryumcudan istediğim mobilya bu değildi. Son durum itibariyle ben özelleştirdim yoksa 2000TL tutuyor), ultra clear akvaryumlar ise 3500 TL. Üst akvaryum yandan sump'lu 10mm.
[QUOTE=Ahmetkngr]Alttaki dolabın içinden profil ile dönmenizde fayda var.
3 akvaryum olacak biri 360 litre 2 adet de 75 litre olacak ortalama. 500 litre civarı yapıyor ortalama.
Kumudur taşıdır odur budur derken çok yük binecek.
Olmuşken de saglam olsun derseniz kesinlikle profil veya destek demiri atmanızı öneririm.[/QUOTE]
Profil için kısa parçalar olduğundan çok maliyet çıkartıyorlar. Birde boyası, paslanma konusu da ayrı problem.
Ana 4 ayağı 10x10'la destekleyebilirim. Olur mu dersiniz?
[QUOTE=ukilavuz]O nasıl fiyatlar 14-15 nası versin insanlar.
Kendiniz yaptığınızda maliyet ne kadar oluyor tahminen ?[/QUOTE]
1500 TL İskeletin maliyeti, 7000 TL ise mobilya (akvaryumcudan istediğim mobilya bu değildi. Son durum itibariyle ben özelleştirdim yoksa 2000TL tutuyor), ultra clear akvaryumlar ise 3500 TL. Üst akvaryum yandan sump'lu 10mm.
[QUOTE=Ahmetkngr]Alttaki dolabın içinden profil ile dönmenizde fayda var.
3 akvaryum olacak biri 360 litre 2 adet de 75 litre olacak ortalama. 500 litre civarı yapıyor ortalama.
Kumudur taşıdır odur budur derken çok yük binecek.
Olmuşken de saglam olsun derseniz kesinlikle profil veya destek demiri atmanızı öneririm.[/QUOTE]
Profil için kısa parçalar olduğundan çok maliyet çıkartıyorlar. Birde boyası, paslanma konusu da ayrı problem.
Ana 4 ayağı 10x10'la destekleyebilirim. Olur mu dersiniz?
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Tekrar herkese merhaba,
Son dakika ufak bir değişiklik ile, salona dikey dolap ile birlikte birleşik bir akvaryum yapma konusunda netleştim. Akvaryumculardan ortalama bir fiyat aldığım ve masa iskeleti yapınca 14-15bin TL istediklerinden ötürü kendim bu işe koyuldum :)
Üste 1 adet 150x40x60 ana akvaryum
Masanın içindeki sağ ve sol bölmeye ise 2 adet 50x30x50 yavruluk akvaryum
Bu sistemi ise 5x10 'lardan oluşan aşağıdaki masa iskeletine MDF giydirme ile yapmayı planlıyorum.
Masa iskeleti sağlamlığı sizce yeterli midir? Ben tamamen görsel amaçlı bir iskelet tasarımı yaptım.
[IMG]https://i.ibb.co/KKDB2W3/image.png[/IMG]
Bitirmeyi planladığım son hali ise şöyle;
[IMG]https://gcdnb.pbrd.co/images/o68ZtEi628Ig.png[/IMG]
Tekrar herkese merhaba,
Son dakika ufak bir değişiklik ile, salona dikey dolap ile birlikte birleşik bir akvaryum yapma konusunda netleştim. Akvaryumculardan ortalama bir fiyat aldığım ve masa iskeleti yapınca 14-15bin TL istediklerinden ötürü kendim bu işe koyuldum :)
Üste 1 adet 150x40x60 ana akvaryum
Masanın içindeki sağ ve sol bölmeye ise 2 adet 50x30x50 yavruluk akvaryum
Bu sistemi ise 5x10 'lardan oluşan aşağıdaki masa iskeletine MDF giydirme ile yapmayı planlıyorum.
Masa iskeleti sağlamlığı sizce yeterli midir? Ben tamamen görsel amaçlı bir iskelet tasarımı yaptım.
[IMG]https://i.ibb.co/KKDB2W3/image.png[/IMG]
Bitirmeyi planladığım son hali ise şöyle;
[IMG]https://gcdnb.pbrd.co/images/o68ZtEi628Ig.png[/IMG]
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=Barsans]Yapmışken 150-50-50 150-50-60 gibi yaptırın, çocuklarınız benim yiğenler gibiyse yapacak bişey yok ,4 tane tv ekranı kırdılar [/QUOTE]
Onu maalesef yer probleminden ötürü yapamıyorum. Mobilyada olacağı için +10cm büyüyecek. Geçiş alanı kalmıyor salonda.
[QUOTE=oranda20]Öncelikle merhabalar, bende 2 sene önce 125*30*45h bir tank yaptırmıştım yer sıkıntısından dolayı. Şimdi ise aynı yerde 150*50*60 tanka geçtim. Kendi tecrübelerimden yola çıkarak affınıza sığınarak bir iki öneri vermek istiyorum. Özellikle büyük balık besleyecekseniz 30cm genişlik bir tank için çok dar oluyor. Ama daha küçük boyutlu balıklardan düşünüyorsanız problem olmaz sanırım. Benimde evde 2 çocuğum var. Şu anda biri 5 biri 2 yaşında bu tank ile büyüdüler. Eğer cam kalınlığını 10mm olarak ayarlarsanız güvenlik konusunda çok sert ve sivri bir aletle darbe almadıktan sonra sıkıntı yaşamazsınız. Mutlaka tankın kayıt kuşağı olsun. Filtre konusunda dış filtre olabilir veya tankın iç hacminden 15-20cm feragat ederseniz sump sistemi de olabilir.[/QUOTE]
Öneriniz ve tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Büyük balık beslemeyi düşünmüyorum genellikle bitkili lepistes, tetra, neon tarzı beslemeyi düşünüyorum. Filtre sistemi olarak yandan sump düşünüyorum. Ben 150 net ölçüsü, aslında 170x30x50 yaptırmayı planlıyorum.
[QUOTE=mutlubaba]Lcd televizyonların ekranlarına takılan telefon ekran koruyucusu gibi bir şeyler var bulabilirseniz ön cama onlardan yapın çocuklar ayaklanıp sağa sola el ile vurmaya başlayınca faydasını görürsünüz.
30 cm biraz içine malzeme dekor koyunca biraz sorunlu olur gibi bence ayrıca sallantı durumunda devrilmemesi için duvara sabitleyecek bir şeylerde düşünün diyebilirim
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkürler çok mantıklı. Benim de aklıma camı extra clear yaptırıp, en öne pleksi glass koymaktı. Kereste kasa üstüne mobilya giydirme yapmayı planlıyorum. Yaklaşık 200lt tank sallanma problemi yaşar mı dersiniz?
[QUOTE=Barsans]Yapmışken 150-50-50 150-50-60 gibi yaptırın, çocuklarınız benim yiğenler gibiyse yapacak bişey yok ,4 tane tv ekranı kırdılar [/QUOTE]
Onu maalesef yer probleminden ötürü yapamıyorum. Mobilyada olacağı için +10cm büyüyecek. Geçiş alanı kalmıyor salonda.
[QUOTE=oranda20]Öncelikle merhabalar, bende 2 sene önce 125*30*45h bir tank yaptırmıştım yer sıkıntısından dolayı. Şimdi ise aynı yerde 150*50*60 tanka geçtim. Kendi tecrübelerimden yola çıkarak affınıza sığınarak bir iki öneri vermek istiyorum. Özellikle büyük balık besleyecekseniz 30cm genişlik bir tank için çok dar oluyor. Ama daha küçük boyutlu balıklardan düşünüyorsanız problem olmaz sanırım. Benimde evde 2 çocuğum var. Şu anda biri 5 biri 2 yaşında bu tank ile büyüdüler. Eğer cam kalınlığını 10mm olarak ayarlarsanız güvenlik konusunda çok sert ve sivri bir aletle darbe almadıktan sonra sıkıntı yaşamazsınız. Mutlaka tankın kayıt kuşağı olsun. Filtre konusunda dış filtre olabilir veya tankın iç hacminden 15-20cm feragat ederseniz sump sistemi de olabilir.[/QUOTE]
Öneriniz ve tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Büyük balık beslemeyi düşünmüyorum genellikle bitkili lepistes, tetra, neon tarzı beslemeyi düşünüyorum. Filtre sistemi olarak yandan sump düşünüyorum. Ben 150 net ölçüsü, aslında 170x30x50 yaptırmayı planlıyorum.
[QUOTE=mutlubaba]Lcd televizyonların ekranlarına takılan telefon ekran koruyucusu gibi bir şeyler var bulabilirseniz ön cama onlardan yapın çocuklar ayaklanıp sağa sola el ile vurmaya başlayınca faydasını görürsünüz.
30 cm biraz içine malzeme dekor koyunca biraz sorunlu olur gibi bence ayrıca sallantı durumunda devrilmemesi için duvara sabitleyecek bir şeylerde düşünün diyebilirim
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkürler çok mantıklı. Benim de aklıma camı extra clear yaptırıp, en öne pleksi glass koymaktı. Kereste kasa üstüne mobilya giydirme yapmayı planlıyorum. Yaklaşık 200lt tank sallanma problemi yaşar mı dersiniz?
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhabalar,
Uzun süre önce aranızdaydım ancak 10 yılı aşmış. Eski üyeliğimi bile hatırlamadığım için yenisini açmak durumunda kaldım. Tüm forumdaşlara destekleri için teşekkürler.
Merhabalar,
Uzun süre önce aranızdaydım ancak 10 yılı aşmış. Eski üyeliğimi bile hatırlamadığım için yenisini açmak durumunda kaldım. Tüm forumdaşlara destekleri için teşekkürler.
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Merhaba,
10 yılı aşkın süredir bu hobiden uzak kalmıştım. Hatta şifremi ve mailimi dahi hatırlayamadığım için yeni üyelik ile aranıza tekrar katıldım.
Evdeki alan sıkıntısı nedeniyle ince uzun bir akvaryum yaptırmak istiyorum. 150x30x50 boyutunda Mobilyasını ise kendim imal edeceğim. İnternetten öncelikle silinmiş kereste siparişlerini verip, ardından da mobilya giydirmesini yapacağım.
Akvaryum tarafında desteğinize ihtiyacım var. Bu ölçülerde bir akvaryumu dış darbelere karşı korumak için neler yapmak gerekir? Evde 3.5 ve 1 yaşlarında bebek var :) Ek olarak, filtreleme sistemi olarak ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba,
10 yılı aşkın süredir bu hobiden uzak kalmıştım. Hatta şifremi ve mailimi dahi hatırlayamadığım için yeni üyelik ile aranıza tekrar katıldım.
Evdeki alan sıkıntısı nedeniyle ince uzun bir akvaryum yaptırmak istiyorum. 150x30x50 boyutunda Mobilyasını ise kendim imal edeceğim. İnternetten öncelikle silinmiş kereste siparişlerini verip, ardından da mobilya giydirmesini yapacağım.
Akvaryum tarafında desteğinize ihtiyacım var. Bu ölçülerde bir akvaryumu dış darbelere karşı korumak için neler yapmak gerekir? Evde 3.5 ve 1 yaşlarında bebek var :) Ek olarak, filtreleme sistemi olarak ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
