ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gorkembektas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Aralık 2022 07:42
Son Ziyaret:
07 Nisan 2023 15:46
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Görkem BEKTAŞ
Doğum Tarihi:
16 Temmuz 1990
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem BEKTAŞ
SON 8 MESAJI
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Tekrardan merhabalar.
Gördüğüm kadarıyla birleşim yerlerinde geçme yok hiç. Bu şekilde hiç sağlıklı değil. Eğim olması da ayrı bir tehlike. Yüke bindiği zaman yani su dolduğunda zamanla açısal fark artacak ve bir anda yıkılacaktır. Tavsiyem montaj kısmında destek almanızdan yana olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. O zaman ben en iyisi yarın bir demirci ile görüşüp, boyalı profil ile sehpa yaptırayım. Böylesi daha iyi olacak sanıyorum.
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Tekrardan merhabalar.
Gördüğüm kadarıyla birleşim yerlerinde geçme yok hiç. Bu şekilde hiç sağlıklı değil. Eğim olması da ayrı bir tehlike. Yüke bindiği zaman yani su dolduğunda zamanla açısal fark artacak ve bir anda yıkılacaktır. Tavsiyem montaj kısmında destek almanızdan yana olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. O zaman ben en iyisi yarın bir demirci ile görüşüp, boyalı profil ile sehpa yaptırayım. Böylesi daha iyi olacak sanıyorum.
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Uzun bir aradan sonra merhaba tekrar :)
Arkadaşım sağolsun masa işini halletti ama bugün eve getirip yerine koyunca eğim olduğunu fark ettim. Terazi ile bakınca şu an sorun yok masa tam terazide, ama desteklerden dolayı eğim var görünüyor.
Mobilya kaplamaya geçmeden önce yorumlarınıza göre yeni iskelet yapmayı düşünmeye başlayacağım. Ne dersiniz, kullanmaya değer mi ?
[url=https://www.hizliresim.com/r2asjfy][img]https://i.hizliresim.com/r2asjfy.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mfnptbd][img]https://i.hizliresim.com/mfnptbd.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/b6zav39][img]https://i.hizliresim.com/b6zav39.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mrssjnz][img]https://i.hizliresim.com/mrssjnz.jpg[/img][/url]
[B]Tam 90 derecede değil;[/B]
[url=https://www.hizliresim.com/5utz7bm][img]https://i.hizliresim.com/5utz7bm.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/7gu8xop][img]https://i.hizliresim.com/7gu8xop.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5b444k2][img]https://i.hizliresim.com/5b444k2.jpg[/img][/url]
İskeletin tam görünümü;
[url=https://www.hizliresim.com/3bfrsvf][img]https://i.hizliresim.com/3bfrsvf.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/j7n26kj][img]https://i.hizliresim.com/j7n26kj.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/lzr91xu][img]https://i.hizliresim.com/lzr91xu.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/rar61no][img]https://i.hizliresim.com/rar61no.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5xlu69i][img]https://i.hizliresim.com/5xlu69i.jpg[/img][/url]
Uzun bir aradan sonra merhaba tekrar :)
Arkadaşım sağolsun masa işini halletti ama bugün eve getirip yerine koyunca eğim olduğunu fark ettim. Terazi ile bakınca şu an sorun yok masa tam terazide, ama desteklerden dolayı eğim var görünüyor.
Mobilya kaplamaya geçmeden önce yorumlarınıza göre yeni iskelet yapmayı düşünmeye başlayacağım. Ne dersiniz, kullanmaya değer mi ?
[url=https://www.hizliresim.com/r2asjfy][img]https://i.hizliresim.com/r2asjfy.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mfnptbd][img]https://i.hizliresim.com/mfnptbd.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/b6zav39][img]https://i.hizliresim.com/b6zav39.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mrssjnz][img]https://i.hizliresim.com/mrssjnz.jpg[/img][/url]
[B]Tam 90 derecede değil;[/B]
[url=https://www.hizliresim.com/5utz7bm][img]https://i.hizliresim.com/5utz7bm.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/7gu8xop][img]https://i.hizliresim.com/7gu8xop.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5b444k2][img]https://i.hizliresim.com/5b444k2.jpg[/img][/url]
İskeletin tam görünümü;
[url=https://www.hizliresim.com/3bfrsvf][img]https://i.hizliresim.com/3bfrsvf.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/j7n26kj][img]https://i.hizliresim.com/j7n26kj.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/lzr91xu][img]https://i.hizliresim.com/lzr91xu.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/rar61no][img]https://i.hizliresim.com/rar61no.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5xlu69i][img]https://i.hizliresim.com/5xlu69i.jpg[/img][/url]
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=Ahmetkngr]
Ayakdan ziyade sehpanın ana destek yerleri önemli bence.
Bu risk alinmaya değer mi bilemiyorum.
O kadar para harcayıp da Cat diye giderse emekleriniz daha çok üzülürsünüz.
Ya küçük akvaryumlarsan vazgeçin derim yada ana destekleri profilden yapın.
Dolabın ana taşıyıcıları mobilyadan yapılırsa bence riskli bir durum olacak.[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ana destek noktalarını güçlendirdim. Sağ ve soldan mobilyayı sipariş geçerken 36mm MDF yaparak ana iskelete destek olmasını sağlayacağım.
Planyalı kereste siparişlerini de geçtim bakalım yarın teslim alacağım.
[QUOTE=Ahmetkngr]
Ayakdan ziyade sehpanın ana destek yerleri önemli bence.
Bu risk alinmaya değer mi bilemiyorum.
O kadar para harcayıp da Cat diye giderse emekleriniz daha çok üzülürsünüz.
Ya küçük akvaryumlarsan vazgeçin derim yada ana destekleri profilden yapın.
Dolabın ana taşıyıcıları mobilyadan yapılırsa bence riskli bir durum olacak.[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ana destek noktalarını güçlendirdim. Sağ ve soldan mobilyayı sipariş geçerken 36mm MDF yaparak ana iskelete destek olmasını sağlayacağım.
Planyalı kereste siparişlerini de geçtim bakalım yarın teslim alacağım.
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=ukilavuz]O nasıl fiyatlar 14-15 nası versin insanlar.
Kendiniz yaptığınızda maliyet ne kadar oluyor tahminen ?[/QUOTE]
1500 TL İskeletin maliyeti, 7000 TL ise mobilya (akvaryumcudan istediğim mobilya bu değildi. Son durum itibariyle ben özelleştirdim yoksa 2000TL tutuyor), ultra clear akvaryumlar ise 3500 TL. Üst akvaryum yandan sump'lu 10mm.
[QUOTE=Ahmetkngr]Alttaki dolabın içinden profil ile dönmenizde fayda var.
3 akvaryum olacak biri 360 litre 2 adet de 75 litre olacak ortalama. 500 litre civarı yapıyor ortalama.
Kumudur taşıdır odur budur derken çok yük binecek.
Olmuşken de saglam olsun derseniz kesinlikle profil veya destek demiri atmanızı öneririm.[/QUOTE]
Profil için kısa parçalar olduğundan çok maliyet çıkartıyorlar. Birde boyası, paslanma konusu da ayrı problem.
Ana 4 ayağı 10x10'la destekleyebilirim. Olur mu dersiniz?
[QUOTE=ukilavuz]O nasıl fiyatlar 14-15 nası versin insanlar.
Kendiniz yaptığınızda maliyet ne kadar oluyor tahminen ?[/QUOTE]
1500 TL İskeletin maliyeti, 7000 TL ise mobilya (akvaryumcudan istediğim mobilya bu değildi. Son durum itibariyle ben özelleştirdim yoksa 2000TL tutuyor), ultra clear akvaryumlar ise 3500 TL. Üst akvaryum yandan sump'lu 10mm.
[QUOTE=Ahmetkngr]Alttaki dolabın içinden profil ile dönmenizde fayda var.
3 akvaryum olacak biri 360 litre 2 adet de 75 litre olacak ortalama. 500 litre civarı yapıyor ortalama.
Kumudur taşıdır odur budur derken çok yük binecek.
Olmuşken de saglam olsun derseniz kesinlikle profil veya destek demiri atmanızı öneririm.[/QUOTE]
Profil için kısa parçalar olduğundan çok maliyet çıkartıyorlar. Birde boyası, paslanma konusu da ayrı problem.
Ana 4 ayağı 10x10'la destekleyebilirim. Olur mu dersiniz?
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Tekrar herkese merhaba,
Son dakika ufak bir değişiklik ile, salona dikey dolap ile birlikte birleşik bir akvaryum yapma konusunda netleştim. Akvaryumculardan ortalama bir fiyat aldığım ve masa iskeleti yapınca 14-15bin TL istediklerinden ötürü kendim bu işe koyuldum :)
Üste 1 adet 150x40x60 ana akvaryum
Masanın içindeki sağ ve sol bölmeye ise 2 adet 50x30x50 yavruluk akvaryum
Bu sistemi ise 5x10 'lardan oluşan aşağıdaki masa iskeletine MDF giydirme ile yapmayı planlıyorum.
Masa iskeleti sağlamlığı sizce yeterli midir? Ben tamamen görsel amaçlı bir iskelet tasarımı yaptım.
[IMG]https://i.ibb.co/KKDB2W3/image.png[/IMG]
Bitirmeyi planladığım son hali ise şöyle;
[IMG]https://gcdnb.pbrd.co/images/o68ZtEi628Ig.png[/IMG]
Tekrar herkese merhaba,
Son dakika ufak bir değişiklik ile, salona dikey dolap ile birlikte birleşik bir akvaryum yapma konusunda netleştim. Akvaryumculardan ortalama bir fiyat aldığım ve masa iskeleti yapınca 14-15bin TL istediklerinden ötürü kendim bu işe koyuldum :)
Üste 1 adet 150x40x60 ana akvaryum
Masanın içindeki sağ ve sol bölmeye ise 2 adet 50x30x50 yavruluk akvaryum
Bu sistemi ise 5x10 'lardan oluşan aşağıdaki masa iskeletine MDF giydirme ile yapmayı planlıyorum.
Masa iskeleti sağlamlığı sizce yeterli midir? Ben tamamen görsel amaçlı bir iskelet tasarımı yaptım.
[IMG]https://i.ibb.co/KKDB2W3/image.png[/IMG]
Bitirmeyi planladığım son hali ise şöyle;
[IMG]https://gcdnb.pbrd.co/images/o68ZtEi628Ig.png[/IMG]
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=Barsans]Yapmışken 150-50-50 150-50-60 gibi yaptırın, çocuklarınız benim yiğenler gibiyse yapacak bişey yok ,4 tane tv ekranı kırdılar [/QUOTE]
Onu maalesef yer probleminden ötürü yapamıyorum. Mobilyada olacağı için +10cm büyüyecek. Geçiş alanı kalmıyor salonda.
[QUOTE=oranda20]Öncelikle merhabalar, bende 2 sene önce 125*30*45h bir tank yaptırmıştım yer sıkıntısından dolayı. Şimdi ise aynı yerde 150*50*60 tanka geçtim. Kendi tecrübelerimden yola çıkarak affınıza sığınarak bir iki öneri vermek istiyorum. Özellikle büyük balık besleyecekseniz 30cm genişlik bir tank için çok dar oluyor. Ama daha küçük boyutlu balıklardan düşünüyorsanız problem olmaz sanırım. Benimde evde 2 çocuğum var. Şu anda biri 5 biri 2 yaşında bu tank ile büyüdüler. Eğer cam kalınlığını 10mm olarak ayarlarsanız güvenlik konusunda çok sert ve sivri bir aletle darbe almadıktan sonra sıkıntı yaşamazsınız. Mutlaka tankın kayıt kuşağı olsun. Filtre konusunda dış filtre olabilir veya tankın iç hacminden 15-20cm feragat ederseniz sump sistemi de olabilir.[/QUOTE]
Öneriniz ve tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Büyük balık beslemeyi düşünmüyorum genellikle bitkili lepistes, tetra, neon tarzı beslemeyi düşünüyorum. Filtre sistemi olarak yandan sump düşünüyorum. Ben 150 net ölçüsü, aslında 170x30x50 yaptırmayı planlıyorum.
[QUOTE=mutlubaba]Lcd televizyonların ekranlarına takılan telefon ekran koruyucusu gibi bir şeyler var bulabilirseniz ön cama onlardan yapın çocuklar ayaklanıp sağa sola el ile vurmaya başlayınca faydasını görürsünüz.
30 cm biraz içine malzeme dekor koyunca biraz sorunlu olur gibi bence ayrıca sallantı durumunda devrilmemesi için duvara sabitleyecek bir şeylerde düşünün diyebilirim
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkürler çok mantıklı. Benim de aklıma camı extra clear yaptırıp, en öne pleksi glass koymaktı. Kereste kasa üstüne mobilya giydirme yapmayı planlıyorum. Yaklaşık 200lt tank sallanma problemi yaşar mı dersiniz?
[QUOTE=Barsans]Yapmışken 150-50-50 150-50-60 gibi yaptırın, çocuklarınız benim yiğenler gibiyse yapacak bişey yok ,4 tane tv ekranı kırdılar [/QUOTE]
Onu maalesef yer probleminden ötürü yapamıyorum. Mobilyada olacağı için +10cm büyüyecek. Geçiş alanı kalmıyor salonda.
[QUOTE=oranda20]Öncelikle merhabalar, bende 2 sene önce 125*30*45h bir tank yaptırmıştım yer sıkıntısından dolayı. Şimdi ise aynı yerde 150*50*60 tanka geçtim. Kendi tecrübelerimden yola çıkarak affınıza sığınarak bir iki öneri vermek istiyorum. Özellikle büyük balık besleyecekseniz 30cm genişlik bir tank için çok dar oluyor. Ama daha küçük boyutlu balıklardan düşünüyorsanız problem olmaz sanırım. Benimde evde 2 çocuğum var. Şu anda biri 5 biri 2 yaşında bu tank ile büyüdüler. Eğer cam kalınlığını 10mm olarak ayarlarsanız güvenlik konusunda çok sert ve sivri bir aletle darbe almadıktan sonra sıkıntı yaşamazsınız. Mutlaka tankın kayıt kuşağı olsun. Filtre konusunda dış filtre olabilir veya tankın iç hacminden 15-20cm feragat ederseniz sump sistemi de olabilir.[/QUOTE]
Öneriniz ve tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Büyük balık beslemeyi düşünmüyorum genellikle bitkili lepistes, tetra, neon tarzı beslemeyi düşünüyorum. Filtre sistemi olarak yandan sump düşünüyorum. Ben 150 net ölçüsü, aslında 170x30x50 yaptırmayı planlıyorum.
[QUOTE=mutlubaba]Lcd televizyonların ekranlarına takılan telefon ekran koruyucusu gibi bir şeyler var bulabilirseniz ön cama onlardan yapın çocuklar ayaklanıp sağa sola el ile vurmaya başlayınca faydasını görürsünüz.
30 cm biraz içine malzeme dekor koyunca biraz sorunlu olur gibi bence ayrıca sallantı durumunda devrilmemesi için duvara sabitleyecek bir şeylerde düşünün diyebilirim
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkürler çok mantıklı. Benim de aklıma camı extra clear yaptırıp, en öne pleksi glass koymaktı. Kereste kasa üstüne mobilya giydirme yapmayı planlıyorum. Yaklaşık 200lt tank sallanma problemi yaşar mı dersiniz?
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhabalar,
Uzun süre önce aranızdaydım ancak 10 yılı aşmış. Eski üyeliğimi bile hatırlamadığım için yenisini açmak durumunda kaldım. Tüm forumdaşlara destekleri için teşekkürler.
Merhabalar,
Uzun süre önce aranızdaydım ancak 10 yılı aşmış. Eski üyeliğimi bile hatırlamadığım için yenisini açmak durumunda kaldım. Tüm forumdaşlara destekleri için teşekkürler.
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Merhaba,
10 yılı aşkın süredir bu hobiden uzak kalmıştım. Hatta şifremi ve mailimi dahi hatırlayamadığım için yeni üyelik ile aranıza tekrar katıldım.
Evdeki alan sıkıntısı nedeniyle ince uzun bir akvaryum yaptırmak istiyorum. 150x30x50 boyutunda Mobilyasını ise kendim imal edeceğim. İnternetten öncelikle silinmiş kereste siparişlerini verip, ardından da mobilya giydirmesini yapacağım.
Akvaryum tarafında desteğinize ihtiyacım var. Bu ölçülerde bir akvaryumu dış darbelere karşı korumak için neler yapmak gerekir? Evde 3.5 ve 1 yaşlarında bebek var :) Ek olarak, filtreleme sistemi olarak ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba,
10 yılı aşkın süredir bu hobiden uzak kalmıştım. Hatta şifremi ve mailimi dahi hatırlayamadığım için yeni üyelik ile aranıza tekrar katıldım.
Evdeki alan sıkıntısı nedeniyle ince uzun bir akvaryum yaptırmak istiyorum. 150x30x50 boyutunda Mobilyasını ise kendim imal edeceğim. İnternetten öncelikle silinmiş kereste siparişlerini verip, ardından da mobilya giydirmesini yapacağım.
Akvaryum tarafında desteğinize ihtiyacım var. Bu ölçülerde bir akvaryumu dış darbelere karşı korumak için neler yapmak gerekir? Evde 3.5 ve 1 yaşlarında bebek var :) Ek olarak, filtreleme sistemi olarak ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 16:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
Deathgrip,
sina cen,
~Emre,
Hasan117,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Hsrt,
Deoxyss,
yeekim,
Sfenks111,
Alperentngnyk,
ahmetfiratozkaya,
CUMHUR,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
mollok,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
koray0684,
ciways,
MuratOzdemir,
bysmokin,
umutak,
ferhattt,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
1xbet apk_qsPl,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
riderfish,
Fatihsm,
şansal,
Flytheshrimp,
Hoper,
JujuSeri,
peace41,
Umt61,
ercane,
Aqualandakvaryum,
Denizhann,
Wolkan,
OKIRATLI,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
