ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TaskinEdiz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2023 12:55
Son Ziyaret:
25 Şubat 2025 13:07
Toplam Mesaj:
9 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Taşkın Ediz
Doğum Tarihi:
20 Eylül 1986
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Taşkın Ediz
SON 7 MESAJI
Bitkili Akvaryum Led Armatür Tavsiyesi
Konuyu hortlatıyorum
Aşağıdaki iki üründe ciddi fiyat farkı var fakat en uygunu hangisisyse onu almak istiyorum..
Chihiros B60 Akvaryum - 3900 TL
OrionLed C Serisi 60 Akvaryum - 2960 TL
Konuyu hortlatıyorum
Aşağıdaki iki üründe ciddi fiyat farkı var fakat en uygunu hangisisyse onu almak istiyorum..
Chihiros B60 Akvaryum - 3900 TL
OrionLed C Serisi 60 Akvaryum - 2960 TL
Merhaba Hobiye Dönüş
Akvaryum 1 Sene sonra Güncel Hali :) Elimizden geleni yapmaya devam :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241602571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241602581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241603001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241603011.jpg[/IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241603031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241603061.jpg[/IMG]
Akvaryum 1 Sene sonra Güncel Hali :) Elimizden geleni yapmaya devam :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241602571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241602581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241603001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241603011.jpg[/IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241603031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/230820241603061.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum Led Armatür Tavsiyesi
Herkese Merhaba Arkadaşlar
Akvaryum Ölçüm 60*40*40
Bitkilerimin gelişimi gayet güzel ama bir okadar da yavaş son zamanlarda takıldığım nokta arka planın gölgeli kalması bu bağlamda kullandığım Armatürün yetersiz kaldığını düşünüyorum. Fotosentez olayıda bir okadar az bazen yapıyorlar bazen yapmıyorlar. Bu sebeple Armatür Önerilerinizi bekliyorum.
Mevcut Armatürüm ; OrionLed B Series 60
Ürün Özellikleri;
*Ürün Ölçüleri; 620*57,6*14,35mm
*Tank Uygunluğu; 65-70cm
*Değerler; Beyaz-90, Grow Led-18, Kırmızı-18, Yeşil-18, Mavi-18, Toplam 162 adet.
*Lümen;2285
*Güç; 28watt
Almayı düşünerek araştırdığım
OrionLed C Series 60 ;
Ürün Özellikleri;
* Adaptörü ile birlikte gelmektedir
* Tank uygunluğu 60-75 cm
* Ürün ölçüleri 600x82x18 mm
* Güç 32 watt
* Yüksek renk kalitesi CR=92+
* Sağdan ve soldan uzanabilir teleskopik ayaklar.
* Değerler; Beyaz-92, grow led-16, kırmızı-8, mavi-8, UV led 4 adet toplamda 128 adet led chip kullanılmıştır.
Creaqua Ecoline 60 ;
Ürün Detayları,
*Daha yoğun fotosentez ve optimum bitki gelişimi için geliştirilmiş özel spektrum
*Yüksek Renk Kalitesi (CRI: 93)
*1460LM
*Uzun Servis Ömrü için düşük termal stress
*Yüksek verim ve düşük enerji tüketimi
*Enerji tüketimi 18.6w
Bütçe 2000 civarı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241120231344411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241120231344461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241120231344511.jpg[/IMG]
Herkese Merhaba Arkadaşlar
Akvaryum Ölçüm 60*40*40
Bitkilerimin gelişimi gayet güzel ama bir okadar da yavaş son zamanlarda takıldığım nokta arka planın gölgeli kalması bu bağlamda kullandığım Armatürün yetersiz kaldığını düşünüyorum. Fotosentez olayıda bir okadar az bazen yapıyorlar bazen yapmıyorlar. Bu sebeple Armatür Önerilerinizi bekliyorum.
Mevcut Armatürüm ; OrionLed B Series 60
Ürün Özellikleri;
*Ürün Ölçüleri; 620*57,6*14,35mm
*Tank Uygunluğu; 65-70cm
*Değerler; Beyaz-90, Grow Led-18, Kırmızı-18, Yeşil-18, Mavi-18, Toplam 162 adet.
*Lümen;2285
*Güç; 28watt
Almayı düşünerek araştırdığım
OrionLed C Series 60 ;
Ürün Özellikleri;
* Adaptörü ile birlikte gelmektedir
* Tank uygunluğu 60-75 cm
* Ürün ölçüleri 600x82x18 mm
* Güç 32 watt
* Yüksek renk kalitesi CR=92+
* Sağdan ve soldan uzanabilir teleskopik ayaklar.
* Değerler; Beyaz-92, grow led-16, kırmızı-8, mavi-8, UV led 4 adet toplamda 128 adet led chip kullanılmıştır.
Creaqua Ecoline 60 ;
Ürün Detayları,
*Daha yoğun fotosentez ve optimum bitki gelişimi için geliştirilmiş özel spektrum
*Yüksek Renk Kalitesi (CRI: 93)
*1460LM
*Uzun Servis Ömrü için düşük termal stress
*Yüksek verim ve düşük enerji tüketimi
*Enerji tüketimi 18.6w
Bütçe 2000 civarı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241120231344411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241120231344461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241120231344511.jpg[/IMG]
Merhaba Hobiye Dönüş
[QUOTE=skyline0]Merhaba. Akvaryumunuz gerçekten hoş görüniyor. Kum taşlar ve bitkiler arasında güzel bir uyum olmuş :) uzun ve büyük bitkileri arka taraflara koyarsanız çok daha güzel olacaktır. Özellikle sol en öndeki geniş yapraklı (adını bilmiyorum) arka köleye koyarsanız güzel oluyor. Moss ağacın aynısından benim akvaryumda da var onuda arka köşeye yerleştirdim bende güzel göründü :) evet bitkilerin gelişimi için co2 ye ihtiyacınız var. Strik asit yöntemini tavsiye ederim bence mayalı sisteme göre daha kolay. Youtubeda bir kaç video var isterseniz önce bir izleyin eğer aklınıza takılan olursa yardımcı olurum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179086/181020230806511.jpg[/IMG][/QUOTE]
Önerileriniz ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim sizinde akvaryumunuz çok sade ve çok şık bitkilerinizin adları nedir ? bir kaç bitkiyi ekleyebilirim :) Co2 isteme durumları nedir ?
[QUOTE=Cloudbuster][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191581/261020231209061.jpg[/IMG]
3 in 1 bu diffüzörü tavsiye ederim. Ben 1.5 Litre Pet şişeye 2 bardak toz şeker, 2 kaşık kuru maya ile yaptım sorunsuz şekilde çalışıyor[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim araştırıyorum sanırım ilettiğiniz üründe karar kılacağım.
[QUOTE=Cloudbuster][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191581/261020231209061.jpg[/IMG]
3 in 1 bu diffüzörü tavsiye ederim. Ben 1.5 Litre Pet şişeye 2 bardak toz şeker, 2 kaşık kuru maya ile yaptım sorunsuz şekilde çalışıyor[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim araştırıyorum sanırım ilettiğiniz üründe karar kılacağım.
[QUOTE=skyline0]Merhaba. Akvaryumunuz gerçekten hoş görüniyor. Kum taşlar ve bitkiler arasında güzel bir uyum olmuş :) uzun ve büyük bitkileri arka taraflara koyarsanız çok daha güzel olacaktır. Özellikle sol en öndeki geniş yapraklı (adını bilmiyorum) arka köleye koyarsanız güzel oluyor. Moss ağacın aynısından benim akvaryumda da var onuda arka köşeye yerleştirdim bende güzel göründü :) evet bitkilerin gelişimi için co2 ye ihtiyacınız var. Strik asit yöntemini tavsiye ederim bence mayalı sisteme göre daha kolay. Youtubeda bir kaç video var isterseniz önce bir izleyin eğer aklınıza takılan olursa yardımcı olurum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179086/181020230806511.jpg[/IMG][/QUOTE]
Önerileriniz ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim sizinde akvaryumunuz çok sade ve çok şık bitkilerinizin adları nedir ? bir kaç bitkiyi ekleyebilirim :) Co2 isteme durumları nedir ?
[QUOTE=Cloudbuster][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191581/261020231209061.jpg[/IMG]
3 in 1 bu diffüzörü tavsiye ederim. Ben 1.5 Litre Pet şişeye 2 bardak toz şeker, 2 kaşık kuru maya ile yaptım sorunsuz şekilde çalışıyor[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim araştırıyorum sanırım ilettiğiniz üründe karar kılacağım.
[QUOTE=Cloudbuster][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191581/261020231209061.jpg[/IMG]
3 in 1 bu diffüzörü tavsiye ederim. Ben 1.5 Litre Pet şişeye 2 bardak toz şeker, 2 kaşık kuru maya ile yaptım sorunsuz şekilde çalışıyor[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim araştırıyorum sanırım ilettiğiniz üründe karar kılacağım.
Merhaba Hobiye Dönüş
[QUOTE=BeyzPl]Rica ederim.
Saymadığınız balıklar da olduğuna göre hacme göre balık sayısı gerçekten fazla denebilecek halde. Yukarıdada dediğim gibi balık eklemek şöyle dursun azaltmanız yerinde olur.
Rasbora ve zebra danionun da sürü balığı olup onların da sayılarının sürü anlamında az olduğu da var mesela. [/QUOTE]
Evet özellikle Lepislerde ve bir kaç balığı gönderme planım var kalabalık oldu :)
[QUOTE=BeyzPl]Rica ederim.
Saymadığınız balıklar da olduğuna göre hacme göre balık sayısı gerçekten fazla denebilecek halde. Yukarıdada dediğim gibi balık eklemek şöyle dursun azaltmanız yerinde olur.
Rasbora ve zebra danionun da sürü balığı olup onların da sayılarının sürü anlamında az olduğu da var mesela. [/QUOTE]
Evet özellikle Lepislerde ve bir kaç balığı gönderme planım var kalabalık oldu :)
Merhaba Hobiye Dönüş
[:)][QUOTE=BeyzPl]Akvaryum güzel duruyor, kayalar hoşuma gitti özellikle.
Balık türlerinde birşeye takıldı gözüm. Bu iki tür sürü balığı olduğu için sayılarının daha fazla olmasını önerirdim normalde. Ancak hacme göre balık yükü zaten yeterince olduğu için (ki kendi görüşüm bi' tık fazla olduğu) ikisini de sekize tamamlamak yerine akvaryumsan çıkartmanızı tavsiye ederim, en iyisi olacaktır.
Gördüğüm kadarıyla zebra danio ve rasbora da var. Onları niçin saymamıştınız? [/QUOTE]
Merhaba öncelikle önerileriniz için teşekkür ederim evet Zebra ve rasboraları atladığımı konuyu açtıktan sonra farkettim güncellemedim [:)][:)]
Kırmızı burun tetralardan ilk kurulumda 4 tane gitti Bulunduğum bölge petshoplarında da sadece japon ve lepistes olduğu için yerlerine yenilerini koyamadım maalesef ama ilk fırsatta yeni arkadaşları ekliyor olacağım yanlarına [:iyi:]
[:)][QUOTE=BeyzPl]Akvaryum güzel duruyor, kayalar hoşuma gitti özellikle.
Balık türlerinde birşeye takıldı gözüm. Bu iki tür sürü balığı olduğu için sayılarının daha fazla olmasını önerirdim normalde. Ancak hacme göre balık yükü zaten yeterince olduğu için (ki kendi görüşüm bi' tık fazla olduğu) ikisini de sekize tamamlamak yerine akvaryumsan çıkartmanızı tavsiye ederim, en iyisi olacaktır.
Gördüğüm kadarıyla zebra danio ve rasbora da var. Onları niçin saymamıştınız? [/QUOTE]
Merhaba öncelikle önerileriniz için teşekkür ederim evet Zebra ve rasboraları atladığımı konuyu açtıktan sonra farkettim güncellemedim [:)][:)]
Kırmızı burun tetralardan ilk kurulumda 4 tane gitti Bulunduğum bölge petshoplarında da sadece japon ve lepistes olduğu için yerlerine yenilerini koyamadım maalesef ama ilk fırsatta yeni arkadaşları ekliyor olacağım yanlarına [:iyi:]
Merhaba Hobiye Dönüş
Herkese Merhabalar,
Uzun yıllar Ciklet ve ciklet türü besleyip yine uzun yıllar ara verdikten sonra tekrar Hobiye farklı bir türde merak salarak dönüş yaptım. Pek hakim olmadığım fakat çok merak salarak araştırma yaptığım LowTech bir bitkili akvaryum kurdum 60*40*40 UltraClear cama cam bir akvaryum,
Ekipmanlar ;
Tetra ex700 ( Yeni üretim musluk sorunu giderilmiş olanlardan )
Aquel 100 W Cam ısıtıcı
Orion Led 28 W
Zemin ;
Lav kırığı üstüne Dere Kumu,
Misket Gübre ( 1 haftalık )
Bitkiler ;
Bacopa Madagaskariensis
Ludwigia Repens (gül)
Hygrophilla Polysperma Ceylon Zeytin
Christmas Moss
Rotala Indica
Canlı Moss Sarılı Ağaç
Echinodorus Muricatus
Lobelia Cardinalis
Kayalar;
3 adet Doğal Denizde bulduğum kayalar ( 1 hafta boyunca sıcak su ile dinlendirildi günlük değişimlerle)
Balıklar;
7 Neon Tetra
5 Lepistes ( çok fazla yavru başım belada sanırım [:)] )
10 dan fazla Kiraz karides ( yavrular var ve büyüyorlar Moss çok işe yaradı ( Hiç bir balığım tarafından rahatsız edilmiyorlar. )
1 Siyah Moly Dişi erek köldü maalesef.
3 adet Kırmızı Burun Tetra
6 Nerite salyangoz 2 elma salyangoz
2 Cüce Vatoz
2 Çöpçü
2 Sae
Tank kurulumu yaklaşık 3 aylık fakat bitki gelişimleri çok yavaş. Bir kısmında da solmalar mevcut ışık süresi günlük yaklaşık 6-8 saat aralığında. Yosun problemi çok şükür yaşamadım suyum oturdu su değişimi bir hafta içerisinde ilk 2 ay 2 gün şuan hafta 1 olarak devam ediyorum su dinlenmiş olarak ekliyorum.
Ek olarak tecrübeli arkadaşlardan Mayalı sistem için Difizör tavsiyesi istiyorum
Bitkileri değiştirerek Daha kalabalık bir arka fon ve orta fon oluşturmayı istiyorum ek olarak tavsiye için zemin bitkisi de alabilirim.
Görselleri ayrıca ekleyerek hem merhaba demek istedim hemde tecrübeli arkadaşların önerilerini görmek isterim.
Herekese güzel hobiler dilerim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241020231250441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241020231251071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241020231251231.jpg[/IMG]
Herkese Merhabalar,
Uzun yıllar Ciklet ve ciklet türü besleyip yine uzun yıllar ara verdikten sonra tekrar Hobiye farklı bir türde merak salarak dönüş yaptım. Pek hakim olmadığım fakat çok merak salarak araştırma yaptığım LowTech bir bitkili akvaryum kurdum 60*40*40 UltraClear cama cam bir akvaryum,
Ekipmanlar ;
Tetra ex700 ( Yeni üretim musluk sorunu giderilmiş olanlardan )
Aquel 100 W Cam ısıtıcı
Orion Led 28 W
Zemin ;
Lav kırığı üstüne Dere Kumu,
Misket Gübre ( 1 haftalık )
Bitkiler ;
Bacopa Madagaskariensis
Ludwigia Repens (gül)
Hygrophilla Polysperma Ceylon Zeytin
Christmas Moss
Rotala Indica
Canlı Moss Sarılı Ağaç
Echinodorus Muricatus
Lobelia Cardinalis
Kayalar;
3 adet Doğal Denizde bulduğum kayalar ( 1 hafta boyunca sıcak su ile dinlendirildi günlük değişimlerle)
Balıklar;
7 Neon Tetra
5 Lepistes ( çok fazla yavru başım belada sanırım [:)] )
10 dan fazla Kiraz karides ( yavrular var ve büyüyorlar Moss çok işe yaradı ( Hiç bir balığım tarafından rahatsız edilmiyorlar. )
1 Siyah Moly Dişi erek köldü maalesef.
3 adet Kırmızı Burun Tetra
6 Nerite salyangoz 2 elma salyangoz
2 Cüce Vatoz
2 Çöpçü
2 Sae
Tank kurulumu yaklaşık 3 aylık fakat bitki gelişimleri çok yavaş. Bir kısmında da solmalar mevcut ışık süresi günlük yaklaşık 6-8 saat aralığında. Yosun problemi çok şükür yaşamadım suyum oturdu su değişimi bir hafta içerisinde ilk 2 ay 2 gün şuan hafta 1 olarak devam ediyorum su dinlenmiş olarak ekliyorum.
Ek olarak tecrübeli arkadaşlardan Mayalı sistem için Difizör tavsiyesi istiyorum
Bitkileri değiştirerek Daha kalabalık bir arka fon ve orta fon oluşturmayı istiyorum ek olarak tavsiye için zemin bitkisi de alabilirim.
Görselleri ayrıca ekleyerek hem merhaba demek istedim hemde tecrübeli arkadaşların önerilerini görmek isterim.
Herekese güzel hobiler dilerim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241020231250441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241020231251071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241117/241020231251231.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 58 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
Kuduoglu,
TheDS,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Laetacara,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Umutoty,
IgorVladimir,
by__cg,
Stoke,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
sina cen,
Conix,
Myz26,
ugurbaran,
0rnn,
ternapi,
LeafyAqua,
oguzozt,
Sercan.,
hakanmorcicek,
Pandkoal,
Cyber_Scout,
ibmsony,
tarikyksl,
djally,
Ancalagon,
yeekim,
hakaya0107,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
