ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
GHoST35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Kasım 2023 16:09
Son Ziyaret:
18 Ağustos 2025 18:03
Toplam Mesaj:
17 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
deniz batuhan yüksel
Doğum Tarihi:
23 Mart 1996
Yaş:
30
İl:
Izmir
Meslek:
kamera alarm güvenlik sistemleri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
hobiye yeni başlamış hobici :)
2 yıldız balık adam
Denizci
SON 10 MESAJI
Midye Akvaryumda Çiftleşebilirmi?
[QUOTE=koraykbl]Arkadaşlar elimde 2 adet midye var cinsiyetlerini bilmiyorum ama bunları yan yana koysam birbiri ile eğer cinsiyetleri erkek-dişi ise çiftleşirmi? veya çiftleşmesi için ne yapmam lazım?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/210320251456181.jpg[/IMG]
Suyu süzerken yakaladığım bir fotoğraf[:D][/QUOTE]
Hocam midyeyi nereden temin ettiniz acaba?
[QUOTE=koraykbl]Arkadaşlar elimde 2 adet midye var cinsiyetlerini bilmiyorum ama bunları yan yana koysam birbiri ile eğer cinsiyetleri erkek-dişi ise çiftleşirmi? veya çiftleşmesi için ne yapmam lazım?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/210320251456181.jpg[/IMG]
Suyu süzerken yakaladığım bir fotoğraf[:D][/QUOTE]
Hocam midyeyi nereden temin ettiniz acaba?
Denizden Aldığım Bu Kerevitin Türü Nedir?
[QUOTE=Çağan Ergün][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849431.jpg[/IMG]
Bu kerevitin türü nedir ve nasıl beslerim?[:?][/QUOTE]
Merhabalar. Öncelikle kerevit degil istakoz 😅
Ama sanki pavuryaya da benziyor gibi.
Konuya gelecek olursak :
Deniz hayvanlari pek kolay adapte olamiyorlar ve farkli gereksinimleri var.
Bana kalirsa aldiginiz bolgeye salin.
Zaten izmirdeymissiniz. Benim kerevitler yavrulayinca ( yeni aldiklarim) ben size vereyim
[QUOTE=Çağan Ergün][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249026/030820241849431.jpg[/IMG]
Bu kerevitin türü nedir ve nasıl beslerim?[:?][/QUOTE]
Merhabalar. Öncelikle kerevit degil istakoz 😅
Ama sanki pavuryaya da benziyor gibi.
Konuya gelecek olursak :
Deniz hayvanlari pek kolay adapte olamiyorlar ve farkli gereksinimleri var.
Bana kalirsa aldiginiz bolgeye salin.
Zaten izmirdeymissiniz. Benim kerevitler yavrulayinca ( yeni aldiklarim) ben size vereyim
Kerevitimin Cinsiyeti Nedir ?
Benden başka kerevitle ilgilenen olmasına cok sasirdim acikcasi 😅
Elinizde ki kerevitler p.clarkii ye benziyor 😅 maviler.
Kabuk degistirdikce renk degisimlerini izlemek harika...
Benden başka kerevitle ilgilenen olmasına cok sasirdim acikcasi 😅
Elinizde ki kerevitler p.clarkii ye benziyor 😅 maviler.
Kabuk degistirdikce renk degisimlerini izlemek harika...
Deniz Çıyanı?
[QUOTE=BerkanCerci]Ağustosda forumda bu konuyu açmıştım .. Bu Bristle worm'ların akvaryum için ve mercanlar için son derece yararlı olduklarını görmüş bulunmaktayım.. Şuan tank iyice oturmuş durumda, mercanlar coşmuş .. Tank içinde bubble anemon bölünmüş/çoğalmış durumda.. Konuya bu şekilde bir dip not vermek istedim .. [:D] Herkese Keyifli Hobiler [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bir denizci ve balik adam olarak akvaryumunuza hayran kaldim. Renkler ve uyum mercanlarin ustunde ki anemonlar cidden sahane olmus.
Nazar degmesin
[QUOTE=BerkanCerci]Ağustosda forumda bu konuyu açmıştım .. Bu Bristle worm'ların akvaryum için ve mercanlar için son derece yararlı olduklarını görmüş bulunmaktayım.. Şuan tank iyice oturmuş durumda, mercanlar coşmuş .. Tank içinde bubble anemon bölünmüş/çoğalmış durumda.. Konuya bu şekilde bir dip not vermek istedim .. [:D] Herkese Keyifli Hobiler [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241345551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131742/110120241346081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bir denizci ve balik adam olarak akvaryumunuza hayran kaldim. Renkler ve uyum mercanlarin ustunde ki anemonlar cidden sahane olmus.
Nazar degmesin
İlk Paludaryumum
[QUOTE=Ser55][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231134371.jpg[/IMG]
Ölçüler: 48×21×30
Canlı Türleri: şimdilik yok. Gelecekte yellow witcher vampire crab ve
Bitki Türleri: Fitoonia, bambu, Asparagus setaceus, Pilea/para bitkisi
Tankın Yaşı: yeni
Filtrasyon ve Işıklandırma: filtasyon yok Işıklandırma ayarlanacak
Tasarım ve Dekorasyon: dere kumu, kökler, sahilden topladığım taşlar
Serüvene Cadebostan Sahil den irili ufaklı taşlar ve kabuklar toplayarak başladım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231101301.jpg[/IMG] Kumsal her zamanki gibi maalesef biraz pisti ama güzel taşlar bulabildim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231102501.jpg[/IMG]
Sırtımdaki taşların ağırlığıyla ezile büzüle Göztepe Parkı nın caddeye bakan kısmında bulunan Bahçe Market e girdim. Bir gün yolunuz düşerse öneririm güzel ve ucuz sayılabilecek bir bitki satıcısı. Oradan aşağıda gördüğünüz mavi renkle işaretlediğim 3 bitkiyi aldım ve elime de bunları geçirerek evin yoluna koyuldum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231109061.jpg[/IMG]
Bu süreç içinde meraklı melahat kedim Hürrem de hep benim yanımdaydı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231109571.jpg[/IMG]
Eve geldikten sonra akvaryumu sahilden topladığım taşlarla ikiye ayırdım; kara kısmı ve sulak alan.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231113481.jpg[/IMG] iki tane de kök sıkıştırdım araya.
Taşların arkasını da lav kırığı ile doldurdum. Vakit kaybetmeden sulak alan olarak belirlediğim bölgeye dere kumunu döktüm.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231115441.jpg[/IMG]
Bazı ayrıntıları da göstermeden geçemeyeceğim:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231119221.jpg[/IMG] Caddebostan Sahil deki kocaman taşların üstüne gizlenmiş bir fosil parçası. Kabuklu canlılardan birinin kabuk fosili. Babamla arada sırada fosil aramaya çıkıyoruz bir turumuzda bu güzel parçayı bulmuştuk. Biraz amatörüz ama fosil fosildir[:D]
Alttaki resimde görülen kabuklardan da kumsalda bolca vardı. Aslen hangi canlının kabuğu bilemiyorum ancak Keşiş Yengeçlerinin kullandıklarını gördüm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231121261.jpg[/IMG]
Ayrıntıları yerleştirdikten sonra büyük kökü de yerleştirdim. (Kökler kaynar sudan geçirildi, taşlar kaynatıldı)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231122441.jpg[/IMG]
Bitkileri koyup, suyu da doldurunca paludaryum tamamlanmış oldu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231126401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231127091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231127241.jpg[/IMG]
Kedimiz Hürrem de çok beğendi paludaryumu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231133391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231134371.jpg[/IMG]
Ben sonuçtan memnunum ancak paludaryumun kara alanının az olduğu konusunda bir kurt içimi yiyor. Bir de vampir yengeçler sizce bu paludaryumdan kaçabilir mi üstünü örtmeli miyim? Son olarak suda filtrasyon falan yok, bakım kolay bitkiler ve su üstü bitkileri yerleştireceğim.[/QUOTE]
Merhabalar. 1 sene olmuş neredeyse forumda gezerken dikkatimi cekti. Bence çok hoş ve güzel olmuş. Son halini de merak ediyorum açikcasi 😊
[QUOTE=Ser55][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231134371.jpg[/IMG]
Ölçüler: 48×21×30
Canlı Türleri: şimdilik yok. Gelecekte yellow witcher vampire crab ve
Bitki Türleri: Fitoonia, bambu, Asparagus setaceus, Pilea/para bitkisi
Tankın Yaşı: yeni
Filtrasyon ve Işıklandırma: filtasyon yok Işıklandırma ayarlanacak
Tasarım ve Dekorasyon: dere kumu, kökler, sahilden topladığım taşlar
Serüvene Cadebostan Sahil den irili ufaklı taşlar ve kabuklar toplayarak başladım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231101301.jpg[/IMG] Kumsal her zamanki gibi maalesef biraz pisti ama güzel taşlar bulabildim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231102501.jpg[/IMG]
Sırtımdaki taşların ağırlığıyla ezile büzüle Göztepe Parkı nın caddeye bakan kısmında bulunan Bahçe Market e girdim. Bir gün yolunuz düşerse öneririm güzel ve ucuz sayılabilecek bir bitki satıcısı. Oradan aşağıda gördüğünüz mavi renkle işaretlediğim 3 bitkiyi aldım ve elime de bunları geçirerek evin yoluna koyuldum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231109061.jpg[/IMG]
Bu süreç içinde meraklı melahat kedim Hürrem de hep benim yanımdaydı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231109571.jpg[/IMG]
Eve geldikten sonra akvaryumu sahilden topladığım taşlarla ikiye ayırdım; kara kısmı ve sulak alan.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231113481.jpg[/IMG] iki tane de kök sıkıştırdım araya.
Taşların arkasını da lav kırığı ile doldurdum. Vakit kaybetmeden sulak alan olarak belirlediğim bölgeye dere kumunu döktüm.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231115441.jpg[/IMG]
Bazı ayrıntıları da göstermeden geçemeyeceğim:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231119221.jpg[/IMG] Caddebostan Sahil deki kocaman taşların üstüne gizlenmiş bir fosil parçası. Kabuklu canlılardan birinin kabuk fosili. Babamla arada sırada fosil aramaya çıkıyoruz bir turumuzda bu güzel parçayı bulmuştuk. Biraz amatörüz ama fosil fosildir[:D]
Alttaki resimde görülen kabuklardan da kumsalda bolca vardı. Aslen hangi canlının kabuğu bilemiyorum ancak Keşiş Yengeçlerinin kullandıklarını gördüm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231121261.jpg[/IMG]
Ayrıntıları yerleştirdikten sonra büyük kökü de yerleştirdim. (Kökler kaynar sudan geçirildi, taşlar kaynatıldı)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231122441.jpg[/IMG]
Bitkileri koyup, suyu da doldurunca paludaryum tamamlanmış oldu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231126401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231127091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231127241.jpg[/IMG]
Kedimiz Hürrem de çok beğendi paludaryumu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231133391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236879/191120231134371.jpg[/IMG]
Ben sonuçtan memnunum ancak paludaryumun kara alanının az olduğu konusunda bir kurt içimi yiyor. Bir de vampir yengeçler sizce bu paludaryumdan kaçabilir mi üstünü örtmeli miyim? Son olarak suda filtrasyon falan yok, bakım kolay bitkiler ve su üstü bitkileri yerleştireceğim.[/QUOTE]
Merhabalar. 1 sene olmuş neredeyse forumda gezerken dikkatimi cekti. Bence çok hoş ve güzel olmuş. Son halini de merak ediyorum açikcasi 😊
Turuncu Meksika Cüce Kereviti
[QUOTE=HakanYILDIZ][URL]https://www.alsancakpetshop.com/magaza/akvaryum-baliklari/omurgasizlar/kerevit-meksika7-10-cm-boyunda-1-adet-gonderim-yapilir/[/URL]
[URL]https://www.alsancakpetshop.com/magaza/akvaryum-baliklari/omurgasizlar/kerevit-meksika7-10-cm-boyunda-2-adet-gonderim-yapilir/[/URL]
Turuncu şart değil derseniz: [URL]https://www.cikletistpetshop.com/amerikan-kerevitleri-380[/URL][/QUOTE]
Merhabalar. En altta amerikan kerevit yazan kerevit p.clarkii dir. Cuce meksika ile alakasi yok 10-12 cm ye kadar buyuyebilir. Adet başina ortalama 40 litre su ister saldirgandir kendi kendine yumurta cikarabilir 😅
[QUOTE=HakanYILDIZ][URL]https://www.alsancakpetshop.com/magaza/akvaryum-baliklari/omurgasizlar/kerevit-meksika7-10-cm-boyunda-1-adet-gonderim-yapilir/[/URL]
[URL]https://www.alsancakpetshop.com/magaza/akvaryum-baliklari/omurgasizlar/kerevit-meksika7-10-cm-boyunda-2-adet-gonderim-yapilir/[/URL]
Turuncu şart değil derseniz: [URL]https://www.cikletistpetshop.com/amerikan-kerevitleri-380[/URL][/QUOTE]
Merhabalar. En altta amerikan kerevit yazan kerevit p.clarkii dir. Cuce meksika ile alakasi yok 10-12 cm ye kadar buyuyebilir. Adet başina ortalama 40 litre su ister saldirgandir kendi kendine yumurta cikarabilir 😅
Yosun Krallığı
[QUOTE=ahmetfiratozkaya][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229265/021120231559201.jpg[/IMG]
Sanırım şimdi daha güzel oldu. [/QUOTE]
Kendim de p.clarkii besliyorum akvaryumu bu sekilde yosunlandirmak hic aklima gelmemisti 😅 nasilsa brnimkiler kemirgen 🤣
Yalniz 2. Degil de ilk hali nedensiz bir sekilde benim cok hosuma gitti.
Umarim bu sekilde kendi kendine yeten bir sistemden yavrulatmayi basarirsiniz.
Ruzgariniz kolayina olsun 😊
[QUOTE=ahmetfiratozkaya][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229265/021120231559201.jpg[/IMG]
Sanırım şimdi daha güzel oldu. [/QUOTE]
Kendim de p.clarkii besliyorum akvaryumu bu sekilde yosunlandirmak hic aklima gelmemisti 😅 nasilsa brnimkiler kemirgen 🤣
Yalniz 2. Degil de ilk hali nedensiz bir sekilde benim cok hosuma gitti.
Umarim bu sekilde kendi kendine yeten bir sistemden yavrulatmayi basarirsiniz.
Ruzgariniz kolayina olsun 😊
Yeni 700lt Kurulum - Planlama Önerileri
[QUOTE=valarmorghulis12]
Teşekkürler
Bulgaristan’dan kendim alıp geldim. Gümrükte de bir sıkıntı yaşamadım[/QUOTE]
Tesekkür ediyorum. Henuz bulgar vatandaşlıgı alamadigimdan bu durumda ben gürcistan üzerinden bakacagim. Ortalama fiyati ne idi acaba?
[QUOTE=valarmorghulis12]
Teşekkürler
Bulgaristan’dan kendim alıp geldim. Gümrükte de bir sıkıntı yaşamadım[/QUOTE]
Tesekkür ediyorum. Henuz bulgar vatandaşlıgı alamadigimdan bu durumda ben gürcistan üzerinden bakacagim. Ortalama fiyati ne idi acaba?
Mavi Kerevit İle Karides
[QUOTE=Emirrztrk]
Bir gecede 5 salyangoz 2 sarım moss yedi
Bugün su üstü bitkisini yemiş
Günde 5-6 un kurdu yiyo bide böyle obur bi hayvan görmedim. [/QUOTE]
Verdikce yer. Ac olmasa da bitkileri yer yemese bile kıllık olsun diye yerinden söker 😅 oyle pis huylari var. Ben gunde 2 kere besliyorum birbirlerinin kolunu sokup yiyorlar 🤣🤣
Kerevit besliyor isen bitki olmayacak. Bir de seninkiler cüce 🤣
[QUOTE=Emirrztrk]
Bir gecede 5 salyangoz 2 sarım moss yedi
Bugün su üstü bitkisini yemiş
Günde 5-6 un kurdu yiyo bide böyle obur bi hayvan görmedim. [/QUOTE]
Verdikce yer. Ac olmasa da bitkileri yer yemese bile kıllık olsun diye yerinden söker 😅 oyle pis huylari var. Ben gunde 2 kere besliyorum birbirlerinin kolunu sokup yiyorlar 🤣🤣
Kerevit besliyor isen bitki olmayacak. Bir de seninkiler cüce 🤣
Yeni 700lt Kurulum - Planlama Önerileri
[QUOTE=valarmorghulis12]
Aslında sump hiç düşünmedim aklımdaki tek çözüm Fx6'ydı ama sonra araştırma yaparken Sunsun HW-5000 modeli bir filtre keşfettim.
Türkiye'de satılmayan (anladığım kadarıyla hiç satılmamış çünkü Türkçe hiçbir kaynak yok) bir model.
3 sepetli , uv lambalı ve üretici verisine göre tam güçte saatte 4600lt çevirebilen bir dış filtre. Türkiye'de yeterli kullanıcı deneyimi olmadığı için çok kararsız kalmıştım ancak bir yurt dışı seyahatimde Fx6'nın 3te1'i fiyata geldiğini fark edince denemekten zarar gelmez diyerek alıp geldim :)
Filtreyi henüz 2-3 gündür çalıştırıyorum. Genel olarak malzeme kalitesi vs. memnunum , debisi de güzel ancak asıl işini nasıl yaptığını balıklar çoğaldıkça anlayacağım
Şimdilik gözümde fiyat-performans ürünü gibi duruyor ama uzun vadede Fluval kadar verimli mi göreceğiz[/QUOTE]
Merhabalar. Tum yazilarinizi okudum icinde canlilae olan halini merak ediyorum...
Benim asil sorum su bu dis filtreyi hangi siteden ya da nereden aldiniz?
[QUOTE=valarmorghulis12]
Aslında sump hiç düşünmedim aklımdaki tek çözüm Fx6'ydı ama sonra araştırma yaparken Sunsun HW-5000 modeli bir filtre keşfettim.
Türkiye'de satılmayan (anladığım kadarıyla hiç satılmamış çünkü Türkçe hiçbir kaynak yok) bir model.
3 sepetli , uv lambalı ve üretici verisine göre tam güçte saatte 4600lt çevirebilen bir dış filtre. Türkiye'de yeterli kullanıcı deneyimi olmadığı için çok kararsız kalmıştım ancak bir yurt dışı seyahatimde Fx6'nın 3te1'i fiyata geldiğini fark edince denemekten zarar gelmez diyerek alıp geldim :)
Filtreyi henüz 2-3 gündür çalıştırıyorum. Genel olarak malzeme kalitesi vs. memnunum , debisi de güzel ancak asıl işini nasıl yaptığını balıklar çoğaldıkça anlayacağım
Şimdilik gözümde fiyat-performans ürünü gibi duruyor ama uzun vadede Fluval kadar verimli mi göreceğiz[/QUOTE]
Merhabalar. Tum yazilarinizi okudum icinde canlilae olan halini merak ediyorum...
Benim asil sorum su bu dis filtreyi hangi siteden ya da nereden aldiniz?
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Pleksi İle Sump Yaptım Me0, 14:17
Filtre ve Sump Yapımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:16
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
