ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2024 12:55
Son Ziyaret:
15 Nisan 2024 15:11
Toplam Mesaj:
7 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan ÖRS
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gk
SON 6 MESAJI
Balıklar Yüzeyden Nefes Alıyorlar
[QUOTE=Wiesenthal]Yukarıdan yem attığınız için yem arayışından dolayı bu davranışı sergiliyorlar.[/QUOTE]
Japon balıklarımı Tetra marka granül yem ile besliyorum. O da yüzeyde yüzüyor ve balıklarım ara ara yüzeye çıkıp aynı davranışı sergiliyorlar. Bu söylediğiniz aklıma gelmemişti. Diğer etkenlerin hiç biri akvaryumda yok sanırım yüzeyde yem arıyorlar. Fakat aklıma takılan bir konu var. Bu davranışları balıklara zarar verir mi? Verir ise ne derece bir zararı olur ve bunun için bir müdahalede bulunmalı mıyım?
[QUOTE=Wiesenthal]Yukarıdan yem attığınız için yem arayışından dolayı bu davranışı sergiliyorlar.[/QUOTE]
Japon balıklarımı Tetra marka granül yem ile besliyorum. O da yüzeyde yüzüyor ve balıklarım ara ara yüzeye çıkıp aynı davranışı sergiliyorlar. Bu söylediğiniz aklıma gelmemişti. Diğer etkenlerin hiç biri akvaryumda yok sanırım yüzeyde yem arıyorlar. Fakat aklıma takılan bir konu var. Bu davranışları balıklara zarar verir mi? Verir ise ne derece bir zararı olur ve bunun için bir müdahalede bulunmalı mıyım?
Beyaz Benek Hastalığı Hk.
2 günde bir %40 su değişimi yapıyorum. Değişim oranında tuz ilavesi yapıyorum. 2 günde bir yeterli olur mu yoksa her gün mü yapayım? Isıtıcıyı 30'a çıkaracağım. Teşekkür ederim.
2 günde bir %40 su değişimi yapıyorum. Değişim oranında tuz ilavesi yapıyorum. 2 günde bir yeterli olur mu yoksa her gün mü yapayım? Isıtıcıyı 30'a çıkaracağım. Teşekkür ederim.
Beyaz Benek Hastalığı Hk.
Herkese merhaba,
100Lt Akvaryumumda 6 adet Japon balığı besliyorum. İthal akvaryumun kendi 1000lt/h tepe filtresi var. İçerisine sırasıyla mavi sünger seramik siporax bioball elyaf ekledim. Mevcutta 2 adet japon beslerken 4 tane daha ilave ettim. 2. haftanın sonunda ilk almış olduğum balıkların bir tanesinin kuyruğunda çok sayıda beyaz benek çıktığını farkettim. Bir kaç gün sonra diğerlerinde de tek tük olduğunu farkettim. Beyaz benek teşhisimden forumlardan araştırdığım kadarı ile metilen mavisi ilacı satın aldım. Öncelikle akvaryum sıcaklığı sabit 24 derecede çalışırken yavaş yavaş 28 dereceye kadar çıkardım. İçerisine ilacın üzerinde yazdığı kadar metilen döküp 10lt'ye 1 tatlı kaşığı denk gelecek şekilde iyotsuz tuz ilavesi yaptım. Şuan tedavinin 3. günündeyim. Balıkların hal ve hareketlerinde ters bir durum gözlemleyemedim. Hepsi gayet hareketli, yem verdiğimde iştahlı yemeye devam ediyorlar. Akvaryum tedavi süresi boyunca ışıkları kapalı duruyor. Tedavi yöntemimde yanlış bir durum varsa uyarılarınızı beklemekteyim. Bu şekilde devam edersem tahminen ne zaman iyileşir?
İyi forumlar dilerim.
Herkese merhaba,
100Lt Akvaryumumda 6 adet Japon balığı besliyorum. İthal akvaryumun kendi 1000lt/h tepe filtresi var. İçerisine sırasıyla mavi sünger seramik siporax bioball elyaf ekledim. Mevcutta 2 adet japon beslerken 4 tane daha ilave ettim. 2. haftanın sonunda ilk almış olduğum balıkların bir tanesinin kuyruğunda çok sayıda beyaz benek çıktığını farkettim. Bir kaç gün sonra diğerlerinde de tek tük olduğunu farkettim. Beyaz benek teşhisimden forumlardan araştırdığım kadarı ile metilen mavisi ilacı satın aldım. Öncelikle akvaryum sıcaklığı sabit 24 derecede çalışırken yavaş yavaş 28 dereceye kadar çıkardım. İçerisine ilacın üzerinde yazdığı kadar metilen döküp 10lt'ye 1 tatlı kaşığı denk gelecek şekilde iyotsuz tuz ilavesi yaptım. Şuan tedavinin 3. günündeyim. Balıkların hal ve hareketlerinde ters bir durum gözlemleyemedim. Hepsi gayet hareketli, yem verdiğimde iştahlı yemeye devam ediyorlar. Akvaryum tedavi süresi boyunca ışıkları kapalı duruyor. Tedavi yöntemimde yanlış bir durum varsa uyarılarınızı beklemekteyim. Bu şekilde devam edersem tahminen ne zaman iyileşir?
İyi forumlar dilerim.
Yeni Akvaryum Kurulumu Hk.
[QUOTE=Alp3]
Hocam genelde 1 japona 40-50 litre öneriliyor 100 litreye 5 tanesi fazla gelmez mi ayrıca ısıtıcı da japonlara gerek olmasa bile ani ısı değişimlerini önlemek için her türlü konuşmamalı mı[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Japon sayısı konusunda tereddütlerim var benim de. 1-2 sene içerisinde akvaryumu büyüteceğimi göz önünde bulundurursak sayıdan yana çok sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum. Japonlar büyüdüğünde büyük bir akvaryuma alabilirim. Isıtıcı konusunda ben de sizinle aynı görüşteyim. Ani ısı kaybında beyaz benek hastalığına yakalanmasından korkuyorum.
[QUOTE=EfeKizi]Hayırlı olsun inşallah 🙏🏻 [/QUOTE]
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Alp3]
Hocam genelde 1 japona 40-50 litre öneriliyor 100 litreye 5 tanesi fazla gelmez mi ayrıca ısıtıcı da japonlara gerek olmasa bile ani ısı değişimlerini önlemek için her türlü konuşmamalı mı[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Japon sayısı konusunda tereddütlerim var benim de. 1-2 sene içerisinde akvaryumu büyüteceğimi göz önünde bulundurursak sayıdan yana çok sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum. Japonlar büyüdüğünde büyük bir akvaryuma alabilirim. Isıtıcı konusunda ben de sizinle aynı görüşteyim. Ani ısı kaybında beyaz benek hastalığına yakalanmasından korkuyorum.
[QUOTE=EfeKizi]Hayırlı olsun inşallah 🙏🏻 [/QUOTE]
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Yeni Akvaryum Kurulumu Hk.
[QUOTE=egemenc]
Selam kimse yazmamış ben yazayım,bana özelde yazabilirsin.
1. Elimde Tropical marka Bactoactive ve Tropical marka Supreme Su Düzenleyici var. Bunları ne zaman ve kaç damla olarak kullanabilirim?
Akvaryum suyunu ne zaman bekletmeden kullanıyorsan o zaman kullanmalısın.Yada her su değişiminde her 100 litreye 15 damla olacak şekilde kullanabilirsin.
2. Düzenleyicileri ekledikten sonra kaç gün sonra akvaryuma balık eklemeliyim?
Hemen ekleyebilirsin.Su düzenleyicileri kullan kepçeyi suya daldırıp karıştır.Kimi homojen olarak suda dağılsın.
3. Japon balığı besleyeceğim almayı düşündüğüm japonlar kuyruk hariç 3cm boyutundadır. En fazla kaç japon koymalıyım?
Her 100 Litreye 5 japon yeterli olur.
4. Japonlar için suyun sıcaklığı 22 derece uygun mu yoksa tavsiye edebileceğiniz bir sıcaklık var mı?
Japonlarda ısıtıcıya gerek yok 17 dereceye kadar ısıtıcısız Bakabilirsin.
5. Yem olarak Tetra Goldfish Colour Sticks var elimde, balık başına bundan ne kadar atmalıyım?
Tetra Pro Algae verebilirsin çok sevecekler.Unutmadan şunuda belirteyim yemi,balığın gözü büyüklüğünde vermelisin.Öyle herkes bilmez.
6. Tepe filtre sisteminde sadece elyaf olduğundan bahsetmiştim. Başka filtre malzemeleri koymalı mıyım? Cevabınız yüksek ihtimalle evet olacak. Koyacak isem neler koymam gerekiyor? İthal akvaryum tecrübesi olan arkadaşlar tahmin edecekler ki tepe filtrenin malzeme koyduğumuz kısım biraz kısıtlı. Bu kısma en ergonomik şekilde nasıl yerleşim yapabilirim?
Sera Siporax , Bioball,seramik,elyaf,Substrat Bunları kullanacaksın.
7. Dip çekimini ne sıklıkla yapmalıyım? Su değişim oranı kaç günde ve % kaç olmalı? 1.Maddedeki soruyu burada da sormak istiyorum ilave edeceğim suya bu takviyelerden ne kadar koymalıyım ve dinlendirmeliyim?
Haftada balığına göre %10-25.Lepistes besliyorsan sadece eksilen ( buharlaşan) Suyu tamamla.Her su değişiminden sonra eğer su dinlendirilmemişse,su düzenleyiciden her 100 litrede 10-15 damla su düzenleyici kullanacaksın.
8. Ek olarak şunu da kullanırsan çok faydalı olur diyebileceğiniz bir şey var mı?
Akvaryumcuya git akvaryumlarından süngeri çıkartıp balık poşetine sık ki bakteri kültürünü alırsın.Eve geçince ya su ile aşılama yada balık poşetini akvaryuma koyarsan 20-30 dk sonra akvaryuma salarsın sularıyla birlikte böylece bedavaya bakteri kültürü almış olursun.
Önemli Bilgi,Deep Fix Fishtavit veya bemiks ampül.Bu vitaminleri kullan her su değişiminde her 100Litrede bir 20-30 damla akvaryuma sıkacaksın.
Eğer karides beslemiyorsan,sadece soda gazı alınmış her 100 litreye 10 damla sıkabilirsin.Türkiyede ilk defa sade soda kullanan ve sonra bunu paylaşarak soda dökülmesini sağlayan kişi benim.Ve bence yararı çok.Ama dediğim gibi çok değil kararında kullanacaksınız.Herşeyin fazlası zarardır bunu unutmayın.
[/QUOTE]
Vermiş olduğunuz cevaplar için teşekkür ederim. Her bir maddeyi ayrı ayrı değerlendireceğim. Balıkları başlangıçta 2 adet olarak ekleyeceğim.
[QUOTE=egemenc]
Selam kimse yazmamış ben yazayım,bana özelde yazabilirsin.
1. Elimde Tropical marka Bactoactive ve Tropical marka Supreme Su Düzenleyici var. Bunları ne zaman ve kaç damla olarak kullanabilirim?
Akvaryum suyunu ne zaman bekletmeden kullanıyorsan o zaman kullanmalısın.Yada her su değişiminde her 100 litreye 15 damla olacak şekilde kullanabilirsin.
2. Düzenleyicileri ekledikten sonra kaç gün sonra akvaryuma balık eklemeliyim?
Hemen ekleyebilirsin.Su düzenleyicileri kullan kepçeyi suya daldırıp karıştır.Kimi homojen olarak suda dağılsın.
3. Japon balığı besleyeceğim almayı düşündüğüm japonlar kuyruk hariç 3cm boyutundadır. En fazla kaç japon koymalıyım?
Her 100 Litreye 5 japon yeterli olur.
4. Japonlar için suyun sıcaklığı 22 derece uygun mu yoksa tavsiye edebileceğiniz bir sıcaklık var mı?
Japonlarda ısıtıcıya gerek yok 17 dereceye kadar ısıtıcısız Bakabilirsin.
5. Yem olarak Tetra Goldfish Colour Sticks var elimde, balık başına bundan ne kadar atmalıyım?
Tetra Pro Algae verebilirsin çok sevecekler.Unutmadan şunuda belirteyim yemi,balığın gözü büyüklüğünde vermelisin.Öyle herkes bilmez.
6. Tepe filtre sisteminde sadece elyaf olduğundan bahsetmiştim. Başka filtre malzemeleri koymalı mıyım? Cevabınız yüksek ihtimalle evet olacak. Koyacak isem neler koymam gerekiyor? İthal akvaryum tecrübesi olan arkadaşlar tahmin edecekler ki tepe filtrenin malzeme koyduğumuz kısım biraz kısıtlı. Bu kısma en ergonomik şekilde nasıl yerleşim yapabilirim?
Sera Siporax , Bioball,seramik,elyaf,Substrat Bunları kullanacaksın.
7. Dip çekimini ne sıklıkla yapmalıyım? Su değişim oranı kaç günde ve % kaç olmalı? 1.Maddedeki soruyu burada da sormak istiyorum ilave edeceğim suya bu takviyelerden ne kadar koymalıyım ve dinlendirmeliyim?
Haftada balığına göre %10-25.Lepistes besliyorsan sadece eksilen ( buharlaşan) Suyu tamamla.Her su değişiminden sonra eğer su dinlendirilmemişse,su düzenleyiciden her 100 litrede 10-15 damla su düzenleyici kullanacaksın.
8. Ek olarak şunu da kullanırsan çok faydalı olur diyebileceğiniz bir şey var mı?
Akvaryumcuya git akvaryumlarından süngeri çıkartıp balık poşetine sık ki bakteri kültürünü alırsın.Eve geçince ya su ile aşılama yada balık poşetini akvaryuma koyarsan 20-30 dk sonra akvaryuma salarsın sularıyla birlikte böylece bedavaya bakteri kültürü almış olursun.
Önemli Bilgi,Deep Fix Fishtavit veya bemiks ampül.Bu vitaminleri kullan her su değişiminde her 100Litrede bir 20-30 damla akvaryuma sıkacaksın.
Eğer karides beslemiyorsan,sadece soda gazı alınmış her 100 litreye 10 damla sıkabilirsin.Türkiyede ilk defa sade soda kullanan ve sonra bunu paylaşarak soda dökülmesini sağlayan kişi benim.Ve bence yararı çok.Ama dediğim gibi çok değil kararında kullanacaksınız.Herşeyin fazlası zarardır bunu unutmayın.
[/QUOTE]
Vermiş olduğunuz cevaplar için teşekkür ederim. Her bir maddeyi ayrı ayrı değerlendireceğim. Balıkları başlangıçta 2 adet olarak ekleyeceğim.
Yeni Akvaryum Kurulumu Hk.
Öncelikle herkese merhaba.
Uzun süredir forumdaki konuları okuyup bilgi edinmeye çalışıyorum. Küçükken fanus içerisinde hediye olarak gelen japon balığımı kaybetmemin üzerine uzun zaman sonra bu hobiye tekrardan merak saldım. Fakat bu defa her şeyi elimden geldiğince en uygun şekilde yapmaya, küçük dostlarımıza uygun ortamda yaşama imkanı sağlamaya çalışıyorum. İlk kurulum için dikkat etmem gereken şeyleri tecrübelerinize dayanarak bana ve yeni kurulum yapacak olan arkadaşlara yardımcı olmak amacı ile konu altına paylaşabilirseniz sevinirim.
Öncelikle akvaryumum ithal akvaryum 60x48x25h ölçülerine sahip ve tepe filtre sistemi var. İçerisine yıkayıp koyduğum silis kum ve arkadaşımdan almış olduğum kaya var. Kayayı da yeterince sıcak suda bekletip yıkadığımı düşünüyorum. Akvaryumu çeşme suyu ile doldurdum şuan boşta filtre çalışıyor. Filtre motoru 1000lt/h kapasiteye sahip. Tepe filtrenin içerisinde sadece elyaf var. Isıtıcı ve termostatta ekleyip sıcaklığı 22 derecede sabitledim. 1 gündür aktif olarak filtre çalışıyor.
Sormak istediğim sorular şunlar:
1. Elimde Tropical marka Bactoactive ve Tropical marka Supreme Su Düzenleyici var. Bunları ne zaman ve kaç damla olarak kullanabilirim?
2. Düzenleyicileri ekledikten sonra kaç gün sonra akvaryuma balık eklemeliyim?
3. Japon balığı besleyeceğim almayı düşündüğüm japonlar kuyruk hariç 3cm boyutundadır. En fazla kaç japon koymalıyım?
4. Japonlar için suyun sıcaklığı 22 derece uygun mu yoksa tavsiye edebileceğiniz bir sıcaklık var mı?
5. Yem olarak Tetra Goldfish Colour Sticks var elimde, balık başına bundan ne kadar atmalıyım?
6. Tepe filtre sisteminde sadece elyaf olduğundan bahsetmiştim. Başka filtre malzemeleri koymalı mıyım? Cevabınız yüksek ihtimalle evet olacak. Koyacak isem neler koymam gerekiyor? İthal akvaryum tecrübesi olan arkadaşlar tahmin edecekler ki tepe filtrenin malzeme koyduğumuz kısım biraz kısıtlı. Bu kısma en ergonomik şekilde nasıl yerleşim yapabilirim?
7. Dip çekimini ne sıklıkla yapmalıyım? Su değişim oranı kaç günde ve % kaç olmalı? 1.Maddedeki soruyu burada da sormak istiyorum ilave edeceğim suya bu takviyelerden ne kadar koymalıyım ve dinlendirmeliyim?
8. Ek olarak şunu da kullanırsan çok faydalı olur diyebileceğiniz bir şey var mı?
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Herkese keyifli hobiler dilerim.
Öncelikle herkese merhaba.
Uzun süredir forumdaki konuları okuyup bilgi edinmeye çalışıyorum. Küçükken fanus içerisinde hediye olarak gelen japon balığımı kaybetmemin üzerine uzun zaman sonra bu hobiye tekrardan merak saldım. Fakat bu defa her şeyi elimden geldiğince en uygun şekilde yapmaya, küçük dostlarımıza uygun ortamda yaşama imkanı sağlamaya çalışıyorum. İlk kurulum için dikkat etmem gereken şeyleri tecrübelerinize dayanarak bana ve yeni kurulum yapacak olan arkadaşlara yardımcı olmak amacı ile konu altına paylaşabilirseniz sevinirim.
Öncelikle akvaryumum ithal akvaryum 60x48x25h ölçülerine sahip ve tepe filtre sistemi var. İçerisine yıkayıp koyduğum silis kum ve arkadaşımdan almış olduğum kaya var. Kayayı da yeterince sıcak suda bekletip yıkadığımı düşünüyorum. Akvaryumu çeşme suyu ile doldurdum şuan boşta filtre çalışıyor. Filtre motoru 1000lt/h kapasiteye sahip. Tepe filtrenin içerisinde sadece elyaf var. Isıtıcı ve termostatta ekleyip sıcaklığı 22 derecede sabitledim. 1 gündür aktif olarak filtre çalışıyor.
Sormak istediğim sorular şunlar:
1. Elimde Tropical marka Bactoactive ve Tropical marka Supreme Su Düzenleyici var. Bunları ne zaman ve kaç damla olarak kullanabilirim?
2. Düzenleyicileri ekledikten sonra kaç gün sonra akvaryuma balık eklemeliyim?
3. Japon balığı besleyeceğim almayı düşündüğüm japonlar kuyruk hariç 3cm boyutundadır. En fazla kaç japon koymalıyım?
4. Japonlar için suyun sıcaklığı 22 derece uygun mu yoksa tavsiye edebileceğiniz bir sıcaklık var mı?
5. Yem olarak Tetra Goldfish Colour Sticks var elimde, balık başına bundan ne kadar atmalıyım?
6. Tepe filtre sisteminde sadece elyaf olduğundan bahsetmiştim. Başka filtre malzemeleri koymalı mıyım? Cevabınız yüksek ihtimalle evet olacak. Koyacak isem neler koymam gerekiyor? İthal akvaryum tecrübesi olan arkadaşlar tahmin edecekler ki tepe filtrenin malzeme koyduğumuz kısım biraz kısıtlı. Bu kısma en ergonomik şekilde nasıl yerleşim yapabilirim?
7. Dip çekimini ne sıklıkla yapmalıyım? Su değişim oranı kaç günde ve % kaç olmalı? 1.Maddedeki soruyu burada da sormak istiyorum ilave edeceğim suya bu takviyelerden ne kadar koymalıyım ve dinlendirmeliyim?
8. Ek olarak şunu da kullanırsan çok faydalı olur diyebileceğiniz bir şey var mı?
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Herkese keyifli hobiler dilerim.
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
mmtbs,
OKIRATLI,
MCY4,
TheDS,
Conix,
oguzozt,
AreS,
ugurbaran,
OsmanEnes,
0rnn,
Kuduoglu,
Sfenks111,
Myz26,
Hoppala,
sina cen,
platinium,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
M_budak,
Cyber_Scout,
yeekim,
JujuSeri,
djally,
Alibicimcilci,
kocoglu,
seiryuhare,
Suprabranchial,
Killicory,
ternapi,
Esatzn,
userhamit,
Denizhann,
gurkanmutllu,
kasim12,
Ehtiyar,
Umutoty,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
