ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Smewlack
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Mart 2024 00:29
Son Ziyaret:
02 Aralık 2024 00:51
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eren Aytekin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eren Aytekin
SON 9 MESAJI
Hangi Filtreyi Seçmeliyim
55x45x45 ölçülerinde (111 litre) bir akvaryum kurmak istiyorum ama hangi filtreyi seçeceğimi bilemiyorum. Yatak odamda olacağı için ses sorunu olsun istemiyorum. Şelale filtre tercihim ama çok fazla marka var kararsız kaldım önerilere açığım. [:?][EDIT]Smewlack,2024-10-27 13:30:22[/EDIT]
55x45x45 ölçülerinde (111 litre) bir akvaryum kurmak istiyorum ama hangi filtreyi seçeceğimi bilemiyorum. Yatak odamda olacağı için ses sorunu olsun istemiyorum. Şelale filtre tercihim ama çok fazla marka var kararsız kaldım önerilere açığım. [:?][EDIT]Smewlack,2024-10-27 13:30:22[/EDIT]
Hangi Işığı Seçmeliyim?
50x40x40 bir akvaryum alacağım ama ışık seçimi nasıl olmalı hiç bilgim yok. Birkaç ürün inceledim ama kaç w kaç lümen işimi görür bilmiyorum[:?]. Akvaryumda beslemek istediğim bitkiler orta seviye ışık istiyor diye biliyorum ama kaç w/lümen çok, kaç w/lümen az onu da bilmiyorum. İncelediğim ürünler:
-OrionLed Nano Plant Plus Akvaryum Led Aydınlatma (HighTech Seri) 26 w 3200 lümen
-OrionLed Nano M-2 Akvaryum Led Aydınlatma 7 w 700 lümen /18 adet 6500 kelvin beyaz 6 adet fullspectrum grow led
bu 2 ürün tarzı ışıklar hoşuma gidiyor ama hangisini tercih etmeliyim ya da önerebileceğiniz daha iyi aydınlatmalar mevcut mu?[:?] Balık olarak da Channa andrao beslemeyi düşünüyorum
50x40x40 bir akvaryum alacağım ama ışık seçimi nasıl olmalı hiç bilgim yok. Birkaç ürün inceledim ama kaç w kaç lümen işimi görür bilmiyorum[:?]. Akvaryumda beslemek istediğim bitkiler orta seviye ışık istiyor diye biliyorum ama kaç w/lümen çok, kaç w/lümen az onu da bilmiyorum. İncelediğim ürünler:
-OrionLed Nano Plant Plus Akvaryum Led Aydınlatma (HighTech Seri) 26 w 3200 lümen
-OrionLed Nano M-2 Akvaryum Led Aydınlatma 7 w 700 lümen /18 adet 6500 kelvin beyaz 6 adet fullspectrum grow led
bu 2 ürün tarzı ışıklar hoşuma gidiyor ama hangisini tercih etmeliyim ya da önerebileceğiniz daha iyi aydınlatmalar mevcut mu?[:?] Balık olarak da Channa andrao beslemeyi düşünüyorum
Tekrar Beta Üretmeyi Deniyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/270320242038321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/270320242038371.jpg[/IMG]
Başarısız bir deneme sonrasında tekrar denemek için yola koyuldum. Aradan 1 ay kadar bir zaman geçti, balıklarımı güzelce besledim mutlu olmalarını sağladım. Dişi betamın tüpü tekrardan görünmeye başladı. Ben de ufak bir üretim akvaryumu kurdum, 20x20x20 ölçülerinde olan akvaryumun yarısından fazlası dolu. Su 30 derece, catappa yaprağı mevcut. Su dişinin akvaryumundan (40x40x40 - 60 litre). Erkeğin alışması için akvaryuma aldım ve yarın sabah yuva yapmamış olursa strafor koyacağım destek için. Birbirlerini net bir şekilde görebiliyorlar, ara sıra erkek cama vuruyor bu iyiye işaret diye düşünüyorum. Umarım bu sefer başarılı olurum, süreci buradan paylaşacağım siz de benimle bilgilerinizi ve önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/270320242038321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/270320242038371.jpg[/IMG]
Başarısız bir deneme sonrasında tekrar denemek için yola koyuldum. Aradan 1 ay kadar bir zaman geçti, balıklarımı güzelce besledim mutlu olmalarını sağladım. Dişi betamın tüpü tekrardan görünmeye başladı. Ben de ufak bir üretim akvaryumu kurdum, 20x20x20 ölçülerinde olan akvaryumun yarısından fazlası dolu. Su 30 derece, catappa yaprağı mevcut. Su dişinin akvaryumundan (40x40x40 - 60 litre). Erkeğin alışması için akvaryuma aldım ve yarın sabah yuva yapmamış olursa strafor koyacağım destek için. Birbirlerini net bir şekilde görebiliyorlar, ara sıra erkek cama vuruyor bu iyiye işaret diye düşünüyorum. Umarım bu sefer başarılı olurum, süreci buradan paylaşacağım siz de benimle bilgilerinizi ve önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. [:D]
Tetra Isıtıcı Mı Eheim Isıtıcı Mı?
35x35x35 ölçülerinde güzel bir beta akvaryumu kurmak istiyorum ama ısıtıcıya bir türlü karar vermemedim. Tetra ht100w almayı planlıyordum ama eheim'in ısıtıcılarını görene kadar. Çok çeşitli ısıtıcıları var, fiyatları çok değişiyor ama tetra'dan şaşmasam mı diye düşünüyorum. Bu konuda bilgili olanlara sesleniyorum hangi ısıtıcı sizce daha iyidir ömürlük bir şey almak istiyorum, teşekkürler.
35x35x35 ölçülerinde güzel bir beta akvaryumu kurmak istiyorum ama ısıtıcıya bir türlü karar vermemedim. Tetra ht100w almayı planlıyordum ama eheim'in ısıtıcılarını görene kadar. Çok çeşitli ısıtıcıları var, fiyatları çok değişiyor ama tetra'dan şaşmasam mı diye düşünüyorum. Bu konuda bilgili olanlara sesleniyorum hangi ısıtıcı sizce daha iyidir ömürlük bir şey almak istiyorum, teşekkürler.
Channa Andrao 100lt
Galaxsy koi beta çok güzel balık, hemen size bir tane çözelim Aytaç Bey [:3]
Galaxsy koi beta çok güzel balık, hemen size bir tane çözelim Aytaç Bey [:3]
Başarısız Beta Üretimi Sonrası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013531.jpg[/IMG]
Merhabalar, geçen hafta fotoğraflarda gördüğünüz 2 betayı üretmeyi denemiştim ama ne yazık ki başarısız oldum. Sağ olsunlar yorum yazarak çok yardımcı olanlar oldu. Şimdi sizlere yeni sorularım var, fotoğrafta gördüğünüz dişi biraz yıprandı kuyruğunda hafif yırtıklar var. Erkek çok sağlıklı görünüyor hatta kendi akvaryumuna aldığımda orada kendi kendine yuva yapmaya devam etti bu normal mi bilmiyorum ama koyduğum catappa yaprağına yuva yapıyor. Bu dişiyi nasıl beslemem ne ile beslemem gerekli? Elimde granül beta yemi, kurutulmuş tubifex ve kurutulmuş artemia var bunlar işe yarar mı? Yumurta tüpü net görünmüyor hatta alt yüzgecinin bir parçası mı yoksa yumurta tüpü mü anlayamıyorum. Ne zamana tekrar birleşmek için hazır olurlar? Şimdiden çok teşekkürler.[:?][EDIT]Smewlack,2024-03-17 20:14:07[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013531.jpg[/IMG]
Merhabalar, geçen hafta fotoğraflarda gördüğünüz 2 betayı üretmeyi denemiştim ama ne yazık ki başarısız oldum. Sağ olsunlar yorum yazarak çok yardımcı olanlar oldu. Şimdi sizlere yeni sorularım var, fotoğrafta gördüğünüz dişi biraz yıprandı kuyruğunda hafif yırtıklar var. Erkek çok sağlıklı görünüyor hatta kendi akvaryumuna aldığımda orada kendi kendine yuva yapmaya devam etti bu normal mi bilmiyorum ama koyduğum catappa yaprağına yuva yapıyor. Bu dişiyi nasıl beslemem ne ile beslemem gerekli? Elimde granül beta yemi, kurutulmuş tubifex ve kurutulmuş artemia var bunlar işe yarar mı? Yumurta tüpü net görünmüyor hatta alt yüzgecinin bir parçası mı yoksa yumurta tüpü mü anlayamıyorum. Ne zamana tekrar birleşmek için hazır olurlar? Şimdiden çok teşekkürler.[:?][EDIT]Smewlack,2024-03-17 20:14:07[/EDIT]
Beta Üretim Denemesi
[QUOTE=Neothauma ]Ben disiyi pek hazir gormedim. Evet, tupcuk disarida, ureme doneminde fakat kondusyonu yeterli olmadigi icin karninda yumurta olmayabilir. Bu yuzden ne kadar sarilirlarsa sarilsinlar yumurta gormemeniz normal. Disinin karni sisene kadar iyi besleyin. Betadan yumurta almak cok zor degil. Elinizde uygun hazir bir cift varsa 1-2 gun icinde ciftlesmeleri ve yumurtalari gorursunuz. Yumurtalar yuvada soyle gorunuyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/080120210824391.jpg[/IMG]
Yavrular cikinca da yuvada bu sekilde gorunuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/090120211109521.jpg[/IMG]
Daha detayli ve kapsamli bilgi icin, uretim konuma goz atabilirsiniz:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bettarmy_bir_beta_uretimi_girisimi_k966877.asp[/URL][/QUOTE]
Üretim konunuzu okudum ve gerçekten hayran kaldım keşke başlamadan önce okusaydım gerçekten ellerinize sağlık. Şuan dişi ve erkeği ayırdım dişi çok hırpalanmıştı, biraz bekleyeceğim yavru göremezsem betalarım hazır olduğunda sizin yönteminizi uygulayacağım çok teşekkürler.
[QUOTE=Neothauma ]Ben disiyi pek hazir gormedim. Evet, tupcuk disarida, ureme doneminde fakat kondusyonu yeterli olmadigi icin karninda yumurta olmayabilir. Bu yuzden ne kadar sarilirlarsa sarilsinlar yumurta gormemeniz normal. Disinin karni sisene kadar iyi besleyin. Betadan yumurta almak cok zor degil. Elinizde uygun hazir bir cift varsa 1-2 gun icinde ciftlesmeleri ve yumurtalari gorursunuz. Yumurtalar yuvada soyle gorunuyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/080120210824391.jpg[/IMG]
Yavrular cikinca da yuvada bu sekilde gorunuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/090120211109521.jpg[/IMG]
Daha detayli ve kapsamli bilgi icin, uretim konuma goz atabilirsiniz:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bettarmy_bir_beta_uretimi_girisimi_k966877.asp[/URL][/QUOTE]
Üretim konunuzu okudum ve gerçekten hayran kaldım keşke başlamadan önce okusaydım gerçekten ellerinize sağlık. Şuan dişi ve erkeği ayırdım dişi çok hırpalanmıştı, biraz bekleyeceğim yavru göremezsem betalarım hazır olduğunda sizin yönteminizi uygulayacağım çok teşekkürler.
Beta Üretim Denemesi
[QUOTE=CrownBetta]Yumurta gözükmüyor. Keşke erkek balığı biraz tek başına bekletseydiniz. Bölgeyi sahiplenmesi için erkek bettayı biraz yalnız bırakıyoruz. Sonra dişiyi ekliyoruz.
Aslında bu işte asıl olay her zaman hazırlık döneminde. Hazırlıklar düzgün yapıldıysa balıkların çiftleşeceği varsa çiftleşiyorlar. Yani öncesi ve sonrası zor aslında.
Dişiniz çok yıpranmamış. Bu yüzden acele etmeyin. Biraz daha bekleyin.
Bir de bir dahaki denemenizde özellikle hazırlık ve çiftleşme sırasında catappa kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Biraz daha hazırlık döneminizden bahseder misiniz?
Hangi yemleri kullandınız?
Suyunuz doğru muydu?
V.b
Başarılar dilerim[/QUOTE]
Mesajınız için çok teşekkür ederim. Catappa önerisi iyi oldu aklımda. Kullandığım suyun bir kısmı erkek betanın akvaryumundan aldığım su (60 litre bitkili bol bakterili pipo filtre ve lav kırığı toprak mevcut, oturmuş bir akvaryum), bir kısmı da dinlenmiş çeşme suyu. Erkek betayı akvaryuma aldıktan yaklaşık 5-6 saat kadar sonra dişiyi koydum. Arkadaşım evde monster balık bakıyor onun yemi var trpical soft line arowana ondan biraz verdim yanında da kurutulmuş su perisi verdim. Birkaç gün daha bekleyip güncel olarak buraya fotoğraf yükleyeceğim.
[EDIT]Smewlack,2024-03-11 15:26:49[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121181.jpg[/IMG]
Bugün 3. gün, fotoğraflarda görüldüğü şekilde sarılmalar gerçekleşti ( net olmayan fotoğraflar için kusura bakmayın rahatsız etmemek için çok uzaktan çektim ). Sarılmaların çoğunu görme fırsatı yakaladım ama hiç yumurta düşüşüne tanık olmadım, yuvanın içinde yumurta var mı yok mu onu da anlayamıyorum, dişinin yumurta tüpü hala görünüyor. Bugün biraz bakterilerden arındırılmış tubifex ile yemledim akşama kadar tutup ayırmayı planlıyorum birbirlerine karşı pek ilgili gibi durmuyorlar.
[QUOTE=CrownBetta]Yumurta gözükmüyor. Keşke erkek balığı biraz tek başına bekletseydiniz. Bölgeyi sahiplenmesi için erkek bettayı biraz yalnız bırakıyoruz. Sonra dişiyi ekliyoruz.
Aslında bu işte asıl olay her zaman hazırlık döneminde. Hazırlıklar düzgün yapıldıysa balıkların çiftleşeceği varsa çiftleşiyorlar. Yani öncesi ve sonrası zor aslında.
Dişiniz çok yıpranmamış. Bu yüzden acele etmeyin. Biraz daha bekleyin.
Bir de bir dahaki denemenizde özellikle hazırlık ve çiftleşme sırasında catappa kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Biraz daha hazırlık döneminizden bahseder misiniz?
Hangi yemleri kullandınız?
Suyunuz doğru muydu?
V.b
Başarılar dilerim[/QUOTE]
Mesajınız için çok teşekkür ederim. Catappa önerisi iyi oldu aklımda. Kullandığım suyun bir kısmı erkek betanın akvaryumundan aldığım su (60 litre bitkili bol bakterili pipo filtre ve lav kırığı toprak mevcut, oturmuş bir akvaryum), bir kısmı da dinlenmiş çeşme suyu. Erkek betayı akvaryuma aldıktan yaklaşık 5-6 saat kadar sonra dişiyi koydum. Arkadaşım evde monster balık bakıyor onun yemi var trpical soft line arowana ondan biraz verdim yanında da kurutulmuş su perisi verdim. Birkaç gün daha bekleyip güncel olarak buraya fotoğraf yükleyeceğim.
[EDIT]Smewlack,2024-03-11 15:26:49[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121181.jpg[/IMG]
Bugün 3. gün, fotoğraflarda görüldüğü şekilde sarılmalar gerçekleşti ( net olmayan fotoğraflar için kusura bakmayın rahatsız etmemek için çok uzaktan çektim ). Sarılmaların çoğunu görme fırsatı yakaladım ama hiç yumurta düşüşüne tanık olmadım, yuvanın içinde yumurta var mı yok mu onu da anlayamıyorum, dişinin yumurta tüpü hala görünüyor. Bugün biraz bakterilerden arındırılmış tubifex ile yemledim akşama kadar tutup ayırmayı planlıyorum birbirlerine karşı pek ilgili gibi durmuyorlar.
Beta Üretim Denemesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241233481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241234151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241234491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241235301.jpg[/IMG]
Merhaba ustalarım, beta üretmek için aylardır bilgi topluyorum, her şeyi öğrendiğimi düşünüp bir çift galaxy koi beta aldım ve farklı akvaryumlarda bir ay kadar güzel besledim. 2sinin de hazır olduğunu düşündüğümde fotoğraflarda gördüğünüz üretim akvaryumunu kurdum. Dişi betayı 1 gün kadar bir şişe içerisinde akvaryumda beklettim o sırada erkek koyduğum strafora yuva yaptı ve bu yazıyı yazmadan tam 1 gün önce şişeyi kaldırıp betaları buluşturdum. Dişi erkekten kaçmaya başladı erkek biraz vurdu ve böyle uzun bir süre devam etti, ben de rahatsız olmasınlar diye akvaryum önünü bir karton yardımıyla kapattım. Sonrasında kontrol ettiğimde dişi genelde hareketsiz bekliyor erkek ara sıra yanına geliyor ama dişi ona karşı kabarıyor kızıyordu. Ara sıra kaçma kovalama işleri devam ediyordu, bugün 2. gün yumurtlama gerçekleşti mi anlayamıyorum. Bir yerde yanlışım varsa siz ustalarıma soruyorum ne yapmam gerekiyor.
Akvaryum su seviyesi yaklaşık 15cm, 27-30 derece idealdir dendiği için ortalama 29 derecede tutuyorum fotoğraflarda da görülüyordur, akvaryum önünden geçebileceğim bir yerde değil rahatsız olma ihtimalleri yok yine de kartonla önlerini örtüyorum, dişinin yumurtlama tüpünü de çok net görebiliyorum biraz daha beklemeli miyim yoksa başka bir dişi mi almalıyım ustalarım lütfen bana yardımcı olun tecrübelerinizi paylaşın çok teşekkür ederim. [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241233481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241234151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241234491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241235301.jpg[/IMG]
Merhaba ustalarım, beta üretmek için aylardır bilgi topluyorum, her şeyi öğrendiğimi düşünüp bir çift galaxy koi beta aldım ve farklı akvaryumlarda bir ay kadar güzel besledim. 2sinin de hazır olduğunu düşündüğümde fotoğraflarda gördüğünüz üretim akvaryumunu kurdum. Dişi betayı 1 gün kadar bir şişe içerisinde akvaryumda beklettim o sırada erkek koyduğum strafora yuva yaptı ve bu yazıyı yazmadan tam 1 gün önce şişeyi kaldırıp betaları buluşturdum. Dişi erkekten kaçmaya başladı erkek biraz vurdu ve böyle uzun bir süre devam etti, ben de rahatsız olmasınlar diye akvaryum önünü bir karton yardımıyla kapattım. Sonrasında kontrol ettiğimde dişi genelde hareketsiz bekliyor erkek ara sıra yanına geliyor ama dişi ona karşı kabarıyor kızıyordu. Ara sıra kaçma kovalama işleri devam ediyordu, bugün 2. gün yumurtlama gerçekleşti mi anlayamıyorum. Bir yerde yanlışım varsa siz ustalarıma soruyorum ne yapmam gerekiyor.
Akvaryum su seviyesi yaklaşık 15cm, 27-30 derece idealdir dendiği için ortalama 29 derecede tutuyorum fotoğraflarda da görülüyordur, akvaryum önünden geçebileceğim bir yerde değil rahatsız olma ihtimalleri yok yine de kartonla önlerini örtüyorum, dişinin yumurtlama tüpünü de çok net görebiliyorum biraz daha beklemeli miyim yoksa başka bir dişi mi almalıyım ustalarım lütfen bana yardımcı olun tecrübelerinizi paylaşın çok teşekkür ederim. [:?]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 69 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
denizim20,
sina cen,
Rafayel,
Omer901,
aquanil,
jamaisvus,
Sametbugra,
yeekim,
Sfenks111,
reano,
yns325,
ALTEMUR,
EKAR,
ErayDemirel,
yusuf-konca,
Makkaya,
bysmokin,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
nazemert1,
eeds,
Kaya Özyurt,
Efeayd,
Stoke,
gurkanmutllu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
osmancem,
AquaVita,
şansal,
Flytheshrimp,
SunkenShrimps,
YAYD06,
MehmetEgemen,
OKIRATLI,
Kaangzkr,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
