ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mskocabay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ağustos 2024 13:31
Son Ziyaret:
28 Nisan 2026 15:32
Toplam Mesaj:
23 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Selçuk
Doğum Tarihi:
19 Şubat 1977
Yaş:
49
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Selçuk
SON 10 MESAJI
360 Lt Tanka Ek İç Filtre Önerisi
[QUOTE=İlksen Şahin]Merhaba,
Akvaryum bilgileriniz, canlı bilgileriniz, filtre marka model ve içine koyulan malzemeler gibi bilgileri verirseniz daha doğru cevap alabilirsiniz. Ben çözümü 360 litre akvaryumun içine iç filtre koyarak bulmak istemezdim.[/QUOTE]
120*60*50 ebatlarında , canlı bitki yok denecek az çünkü adi salyangoz bastı onlarla mücadele ettiğim için bitki çok az. Eheim Experience 350 dış filtre mevcut. Balıklarda , 50 kadar neon , 8 transganetik tetra, 20 civarı diğer tetra türleri (kardinal, kırmız burun ) 5-6 vatoz, 8 çöpçü , 8 tane de lepistes.
[QUOTE=İlksen Şahin]Merhaba,
Akvaryum bilgileriniz, canlı bilgileriniz, filtre marka model ve içine koyulan malzemeler gibi bilgileri verirseniz daha doğru cevap alabilirsiniz. Ben çözümü 360 litre akvaryumun içine iç filtre koyarak bulmak istemezdim.[/QUOTE]
120*60*50 ebatlarında , canlı bitki yok denecek az çünkü adi salyangoz bastı onlarla mücadele ettiğim için bitki çok az. Eheim Experience 350 dış filtre mevcut. Balıklarda , 50 kadar neon , 8 transganetik tetra, 20 civarı diğer tetra türleri (kardinal, kırmız burun ) 5-6 vatoz, 8 çöpçü , 8 tane de lepistes.
360 Lt Tanka Ek İç Filtre Önerisi
Merhaba, 360 lt tank için dış filtre kullanıyorum Eheim marka. Ama bir, iki haftada debi düşüyor içini açtığımda çok kirli siyah çamura benzer katmanlar. Çok fazla balığım olduğu da söylenemez ama durum böyle. Dış filtre bildiğim kadarıyla daha çok biyolojik destek için bakteri kültürü için. Buna ilaveten bir iç filtre alsam diyorum ne önerirsiniz?
120*60*50 ebatlarında , canlı bitki yok denecek az çünkü adi salyangoz bastı onlarla mücadele ettiğim için bitki çok az. Eheim Experience 350 dış filtre mevcut. Balıklarda , 50 kadar neon , 8 transganetik tetra, 20 civarı diğer tetra türleri (kardinal, kırmız burun ) 5-6 vatoz, 8 çöpçü , 8 tane de lepistes.
Teşekkür ederim.[EDIT]mskocabay,2026-02-19 15:16:04[/EDIT]
Merhaba, 360 lt tank için dış filtre kullanıyorum Eheim marka. Ama bir, iki haftada debi düşüyor içini açtığımda çok kirli siyah çamura benzer katmanlar. Çok fazla balığım olduğu da söylenemez ama durum böyle. Dış filtre bildiğim kadarıyla daha çok biyolojik destek için bakteri kültürü için. Buna ilaveten bir iç filtre alsam diyorum ne önerirsiniz?
120*60*50 ebatlarında , canlı bitki yok denecek az çünkü adi salyangoz bastı onlarla mücadele ettiğim için bitki çok az. Eheim Experience 350 dış filtre mevcut. Balıklarda , 50 kadar neon , 8 transganetik tetra, 20 civarı diğer tetra türleri (kardinal, kırmız burun ) 5-6 vatoz, 8 çöpçü , 8 tane de lepistes.
Teşekkür ederim.[EDIT]mskocabay,2026-02-19 15:16:04[/EDIT]
Büyük Tank İçin Soğutma Önerisi
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
peltier ile yapmaya çalışırsanız masraflı ve ekonomik değil. Daha çok okul deneyinde anlatmak için yapılmış ürün ve enerji tüketimi fazla.
Bende 3 yıl önce aldığım ürün hala duruyor, denedim ama verim düşük.[/QUOTE] https://www.hepsiburada.com/archive-1-adet-termoelektrik-sogutucu-yari-iletken-sogutma-peltier-sogutucu-hava-sogutma-radyatoru-su-sogutucu-sogutma-sistemi-cihazi-yurt-disindan-pm-HBC00007ZK1WQ# şeklinde bir ürün buldum. Soğuma sağlamaz mı :(
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
peltier ile yapmaya çalışırsanız masraflı ve ekonomik değil. Daha çok okul deneyinde anlatmak için yapılmış ürün ve enerji tüketimi fazla.
Bende 3 yıl önce aldığım ürün hala duruyor, denedim ama verim düşük.[/QUOTE] https://www.hepsiburada.com/archive-1-adet-termoelektrik-sogutucu-yari-iletken-sogutma-peltier-sogutucu-hava-sogutma-radyatoru-su-sogutucu-sogutma-sistemi-cihazi-yurt-disindan-pm-HBC00007ZK1WQ# şeklinde bir ürün buldum. Soğuma sağlamaz mı :(
Büyük Tank İçin Soğutma Önerisi
[QUOTE=Hidro Dinamik]Anladığım kadarıyla fanlar su yüzeyine değil de akvaryum içine doğru üfleyecek, ne kadar verimli olacağı tartışılır. Fanlar yüzeyi hareketlendirip buharlaşmayı hızlandırarak soğutmaya yarıyor.
Kendiniz yapacaksanız fan boyutunu istediğiniz gibi seçebilirsiniz. Ben 2pinli 12cm fanlar kullanıyorum.
Kapak kapalıyken fanlar içeride kalsa yoğuşmadan kaynaklı farklı sorunlarda yaşanabilir. Bağlantıları uzun ve yalıtımlı yaparak en azından kısa devre engellenmeli. Paslanma gibi sorunlara yapacak bir şey yok maalesef.[/QUOTE] Su yüzeyine üflemesi için taç kapağın hemen altına yerleştireceğim yani fan ile su yüzeyi arasında 5 cm falan olacak
[QUOTE=Hidro Dinamik]Anladığım kadarıyla fanlar su yüzeyine değil de akvaryum içine doğru üfleyecek, ne kadar verimli olacağı tartışılır. Fanlar yüzeyi hareketlendirip buharlaşmayı hızlandırarak soğutmaya yarıyor.
Kendiniz yapacaksanız fan boyutunu istediğiniz gibi seçebilirsiniz. Ben 2pinli 12cm fanlar kullanıyorum.
Kapak kapalıyken fanlar içeride kalsa yoğuşmadan kaynaklı farklı sorunlarda yaşanabilir. Bağlantıları uzun ve yalıtımlı yaparak en azından kısa devre engellenmeli. Paslanma gibi sorunlara yapacak bir şey yok maalesef.[/QUOTE] Su yüzeyine üflemesi için taç kapağın hemen altına yerleştireceğim yani fan ile su yüzeyi arasında 5 cm falan olacak
Büyük Tank İçin Soğutma Önerisi
Arkadaşlar merhaba, malum havalar ısınıyor, 120*60*50 ebatlarında tankım var. Bugünlerde bile 27 dereceyi buldu su ısısı. Bir kaç aya 30-31 derece olacağını düşünürsek önlem almam gerekir ama yaklaşık 360 litre olan bu tankı nasıl soğutabilirim. Buhar camı var ve üstünde taç kapak var. Evde iki kedi olduğu için kapak zorunlu. Gerçi kapağın arkasında büyük delikler var hortum giriş çıkışı için ama yanlardan fan sistemi kursam 4 er toplam 8 tane emin olamadım soğutma sağlar mı ?
Teşekkürler
Arkadaşlar merhaba, malum havalar ısınıyor, 120*60*50 ebatlarında tankım var. Bugünlerde bile 27 dereceyi buldu su ısısı. Bir kaç aya 30-31 derece olacağını düşünürsek önlem almam gerekir ama yaklaşık 360 litre olan bu tankı nasıl soğutabilirim. Buhar camı var ve üstünde taç kapak var. Evde iki kedi olduğu için kapak zorunlu. Gerçi kapağın arkasında büyük delikler var hortum giriş çıkışı için ama yanlardan fan sistemi kursam 4 er toplam 8 tane emin olamadım soğutma sağlar mı ?
Teşekkürler
Kapaklı Akvaryum İçin Otomatik Yemleme
[QUOTE=MertSoyumert]Merhaba, kedi/kapak/otomatik yem makinesi kombosu bende de var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241924531.jpg[/IMG]
Akvaryumu çok seviyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241924141.jpg[/IMG]
Eğer buhar camını açıp otomatik yem makinesini koyarsam kapağın içi aşırı nem oluyor. Bu yüzden buhar camını azıcık açıyorum ve yem makinesinin dönebileceği kadar yer dışında straforla nemin kapağın içine gitmesini engelliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241926391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241926501.jpg[/IMG]
Eheim yemleme makinesi kullanıyorum, haznenin dönebileceği kadar boşluk var sadece. Makinenin motor kısmı ağırlıklı olduğu ve hazne hafif olduğu için dengede kalıyor. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim . evet kediler çok meraklılar :) Eheim makinenin modeli nedir bana da öyle bir şey lazım.
[QUOTE=MertSoyumert]Merhaba, kedi/kapak/otomatik yem makinesi kombosu bende de var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241924531.jpg[/IMG]
Akvaryumu çok seviyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241924141.jpg[/IMG]
Eğer buhar camını açıp otomatik yem makinesini koyarsam kapağın içi aşırı nem oluyor. Bu yüzden buhar camını azıcık açıyorum ve yem makinesinin dönebileceği kadar yer dışında straforla nemin kapağın içine gitmesini engelliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241926391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/151020241926501.jpg[/IMG]
Eheim yemleme makinesi kullanıyorum, haznenin dönebileceği kadar boşluk var sadece. Makinenin motor kısmı ağırlıklı olduğu ve hazne hafif olduğu için dengede kalıyor. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim . evet kediler çok meraklılar :) Eheim makinenin modeli nedir bana da öyle bir şey lazım.
Kapaklı Akvaryum İçin Otomatik Yemleme
[QUOTE=KaanE]
Bu arada o akvaryumun kapağını açarsan, sen evde yokken kedilerin için "otomatik yemleme makinesi" olmasa da açık büfe yapmış olursun. [:)))][/QUOTE]
Orası kesin [:)))]
[QUOTE=KaanE]
Bu arada o akvaryumun kapağını açarsan, sen evde yokken kedilerin için "otomatik yemleme makinesi" olmasa da açık büfe yapmış olursun. [:)))][/QUOTE]
Orası kesin [:)))]
Kapaklı Akvaryum İçin Otomatik Yemleme
[QUOTE=BabySoul]Kediler güzel [:3] Kız yancı, sarı kafalı ise alfa olan model. Sistem aynı benimkiler gibi, sarı kafalı rol model, diğeri izler ve sarı kafadan sonra olaya el atar.
Kedileri alıştırmana bağlı, o kapak bir anda açılırsa heyecan yaratır ve bütün ilgi oraya yönelir. Kediler her daim farklılıkları araştırır, rutinleri dışındaki her şey merak uyandırır, o kapağı arada açsaydın şimdi alışmış ve o kapağın açık olmasıyla ilgilenmezlerdi. Çoğu kedi, balıkları rahatsız etmez tabi istisnalar vardır. Benim sarı kafa sadece ellerini kafasını yıkar, su içer ama balıklara bulaşmaz. Diğeri zaten kopyacı. Kapağın açık kalmasına alışsa, yem makinesine de alışması gerekir yoksa o yem makinesini tokatlayabilir. [/QUOTE]
Doğru diyorsunuz da benim sarı kafa biraz ağır abi rolünde ama calico(kız) çok hareketli. Salonun kapısının tepesine çıkıp akvaryumun üstüne atlıyor. Kapak açık olsa direk buhar camının üstüne ve çat diye bir ses sonrası. Evet alıştırmak en güzeli de yıllardır o sarı (portakal kafayı) tırnak kesimine bile alıştıramadım :)
[QUOTE=BabySoul]Kediler güzel [:3] Kız yancı, sarı kafalı ise alfa olan model. Sistem aynı benimkiler gibi, sarı kafalı rol model, diğeri izler ve sarı kafadan sonra olaya el atar.
Kedileri alıştırmana bağlı, o kapak bir anda açılırsa heyecan yaratır ve bütün ilgi oraya yönelir. Kediler her daim farklılıkları araştırır, rutinleri dışındaki her şey merak uyandırır, o kapağı arada açsaydın şimdi alışmış ve o kapağın açık olmasıyla ilgilenmezlerdi. Çoğu kedi, balıkları rahatsız etmez tabi istisnalar vardır. Benim sarı kafa sadece ellerini kafasını yıkar, su içer ama balıklara bulaşmaz. Diğeri zaten kopyacı. Kapağın açık kalmasına alışsa, yem makinesine de alışması gerekir yoksa o yem makinesini tokatlayabilir. [/QUOTE]
Doğru diyorsunuz da benim sarı kafa biraz ağır abi rolünde ama calico(kız) çok hareketli. Salonun kapısının tepesine çıkıp akvaryumun üstüne atlıyor. Kapak açık olsa direk buhar camının üstüne ve çat diye bir ses sonrası. Evet alıştırmak en güzeli de yıllardır o sarı (portakal kafayı) tırnak kesimine bile alıştıramadım :)
Kapaklı Akvaryum İçin Otomatik Yemleme
[QUOTE=valarmorghulis12]O zaman yemleme makinası için benim tavsiyem Eheim ya da aliexpresste eheimın yarı fiyatına satılan , wifi özellikli (smart home uyumlu) istediğiniz şekilde planlama yapıp , yemleme yapıldığında ya da yapılamadığında bildirim alma gibi özellikleri olan iki tercihten birisi olacaktır. (aliexpresste 700-800tl bandında , forumun ilanlar kısmında bir arkadaş 1800tlye ilanda tutuyor aylardır :))
Ben ikisini de kullanıyorum , bende ki eheim pilli olduğu için bitmeye yakın bir pili takıp 1 hafta evden uzaklaşırsanız sorun olabilir. Onun dışında sanıyorum 10 yıllık falan vardır makine hala çalışıyor
Çin malının kullanılabilirliği , direkt usbc ile çalışması vs gibi bir çok güzelliği var. 5-6 defa uzun süreli kullandım herhangi bir sorun yaşamadım. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
[QUOTE=valarmorghulis12]O zaman yemleme makinası için benim tavsiyem Eheim ya da aliexpresste eheimın yarı fiyatına satılan , wifi özellikli (smart home uyumlu) istediğiniz şekilde planlama yapıp , yemleme yapıldığında ya da yapılamadığında bildirim alma gibi özellikleri olan iki tercihten birisi olacaktır. (aliexpresste 700-800tl bandında , forumun ilanlar kısmında bir arkadaş 1800tlye ilanda tutuyor aylardır :))
Ben ikisini de kullanıyorum , bende ki eheim pilli olduğu için bitmeye yakın bir pili takıp 1 hafta evden uzaklaşırsanız sorun olabilir. Onun dışında sanıyorum 10 yıllık falan vardır makine hala çalışıyor
Çin malının kullanılabilirliği , direkt usbc ile çalışması vs gibi bir çok güzelliği var. 5-6 defa uzun süreli kullandım herhangi bir sorun yaşamadım. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Kapaklı Akvaryum İçin Otomatik Yemleme
[QUOTE=valarmorghulis12]Siz evde olmadığınızda kediler evde mi oluyor ?
2-3 günden uzun süreliğine gittiğinizde kedileri de götürüyorsunuzdur sanırım , bu durumda istediğiniz yemleme makinesini kullanabilirsiniz
2-3 günden kısa süreler için yemleme makinesi şart değil , açlığa rahat rahat dayanabilir balıklarınız
Şöyle ki kediler olmasa , sineklik vs çeşitli çözümler var ama bir kedinin ulaşmak istediği yere ulaşmasını engellemenin tek yolu kapıyı kapatmak ki onu açanları da gördüm [:D]
Yani kediler ile aynı odada kapak açık bir çözüm üretmeniz zor
[/QUOTE]
Evet bir kaç gün için sorun olmaz fakat daha fazlası için sanırım kedileri akvaryumun bulunduğu bölgeye almayacağım. Kapıyı kilitleyip anahtarı da yanıma alacağım :)))
[QUOTE=valarmorghulis12]Siz evde olmadığınızda kediler evde mi oluyor ?
2-3 günden uzun süreliğine gittiğinizde kedileri de götürüyorsunuzdur sanırım , bu durumda istediğiniz yemleme makinesini kullanabilirsiniz
2-3 günden kısa süreler için yemleme makinesi şart değil , açlığa rahat rahat dayanabilir balıklarınız
Şöyle ki kediler olmasa , sineklik vs çeşitli çözümler var ama bir kedinin ulaşmak istediği yere ulaşmasını engellemenin tek yolu kapıyı kapatmak ki onu açanları da gördüm [:D]
Yani kediler ile aynı odada kapak açık bir çözüm üretmeniz zor
[/QUOTE]
Evet bir kaç gün için sorun olmaz fakat daha fazlası için sanırım kedileri akvaryumun bulunduğu bölgeye almayacağım. Kapıyı kilitleyip anahtarı da yanıma alacağım :)))
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
